Jump to content

[Official] Xiaomi Mi Scooter (M365, Mijia)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators

Καθώς δεν υπάρχει σχετικό θέμα και σύντομα θα αρχίσει να μας απασχολεί όλους μας το ζήτημα των ηλεκτροκίνητων δίτροχων (και τετράτροχων), ανοίγουμε το επίσημο θέμα για το Xiaomi Mi Scooter.

 

R2g0YJW.jpg

 

Μου το έστειλαν για δοκιμή από την Info Quest πριν λίγες μέρες αλλά το είχα ήδη αγοράσει για προσωπική χρήση από το Mi Store στο Golden Hall. Η τιμή του στην Ελλάδα είναι €399 και μετά από μικρή αναζήτηση είμαστε μάλλον από τις φθηνότερες αγορές όσον αφορά το scooter, αφού ακόμα και στα κινέζικα e-shops εμφανίζεται ακριβότερο, αλλά και σε ευρωπαϊκά καταστήματα θα το βρείτε στην ίδια τιμή, στην καλύτερη των περιπτώσεων, ή ακριβότερο. Μιλάω για τη full έκδοση που έχει μέσα στη συσκευασία και 2 extra λάστιχα κ.λπ.

 

Δε θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες εδώ καθώς έχω σκοπό να το κάνω full review με video σύντομα. Το χρησιμοποιώ 2 εβδομάδες στο κέντρο της Αθήνας και αφ'ενός ψαρώνει πολύ κόσμο, ειδικά μηχανόβιους που πλησιάζουν για να δουν και να ρωτήσουν τι είναι. Με έχει βολέψει πάρα πολύ καθώς είναι ιδανικό για μικρές αποστάσεις (3-4 χιλιομέτρων), ξεχνάς το "παρκάρισμα", ξεχνάς τη βενζίνη και φυσικά δεν έχεις τέλη, ασφάλεια κ.λπ.

 

Η αυτονομία του (είμαι 82-83 κιλά) είναι 25-35 χιλιόμετρα στο Eco mode και 15-20 στο Normal mode, με τέρμα γκάζι πάντα, σε σχεδόν φλατ δρόμο ή με πολύ μικρές κλίσεις (1-2%). Μεγάλες ανηφόρες το κουράζουν πολύ, ένας βαρύς αναβάτης θα το κουράσει επίσης αρκετά περισσότερο από έναν ελαφρύ, ενώ αν σας ενδιαφέρει να μη βγάζει ζημιές, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στην οδήγηση, δηλαδή να αποφεύγετε όσο το δυνατόν τις λακούββες και τις ανωμαλίες του δρόμου, τα χαλίκια/πέτρες/καρφιά, να το κατεβάζετε/ανεβάζετε στα χέρια στα πεζοδρόμια κ.λπ. Τα αδύναμα σημεία του έχουν ήδη αναγνωριστεί από την κοινότητα και είναι η "κλείδωση" του λαιμού του και τα λάστιχά του που τρυπάνε/σκάνε σχετικά εύκολα, αν οδηγείτε off road ή απρόσεκτα. Ήδη υπάρχουν δεκάδες CAD σχέδια για 3D printed εξαρτήματα και μάλιστα 1-2 από αυτά είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ από την πρώτη μέρα για να αποφύγετε ζημιές, τα εχω εκτυπώσει και βάλει από την 1η μέρα που το πήρα. Μέγιστη ταχύτητα με το στοκ firmware (είναι στην έκδοση 1.4.0) είναι 26-28 Km/h σε φλατ δρόμο, ανάλογα με το βάρος σας, στο Eco mode είναι 20-21 Km/h. Υπάρχουν 3-4 custom firmwares ήδη στο Internet που το βελτιώνουν σημαντικά, φθάνει μέχρι και 30-31 Km/h αλλά εκεί αρχίζει να γίνεται επικίνδυνο λόγω ανεπαρκών φρένων.

 

Δε θα πω άλλα, αν το έχει κανείς ας αφήσει τις εντυπώσεις του. Ελάχιστοι το κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην Αθήνα αλλά προβλέπω σε ένα χρόνο από σήμερα να τα βλέπουμε σχεδόν καθημερινά (γενικά τα ηλεκτροκίνητα scooters/ποδήλατα.

Edited by ZZW30
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 146
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

  • Administrators

Συνεχίζω με μερικά μικρά tips όσον αφορά το "πριν" και το "αμέσως μετά" την αγορά του.

 

Ένα από τα προβλήματά του είναι ο τζόγος που αναπτύσσει γρήγορα στην άρθρωση του "λαιμού", λόγω κατασκευαστικής ατέλειας και φυσικά των ωραίων δρόμων που έχουμε στην Ελλάδα. Κοινώς, μετά τις πρώτες 10-20 λακκούβες, αμέσως θα αρχίσει να τρίζει η κολώνα του τιμονιού και να έχει ένα μικρό τζόγο.

 

Η λύση έρχεται με τη μορφή 3D printed parts που μπορείτε να τυπώσετε σε πολλά καταστήματα που έχουν 3D printer στην Αθήνα και κοστίζουν ελάχιστα ευρώ. Το part που χρειάζεται ουσιαστικά είναι ένα μικρό πλαστικό "φιλετάκι" που μπαίνει στην άρθρωση του λαιμού πριν τον κλείσετε/ασφαλίσετε και γεμίζει το κενό, ώστε να μην έχετε τζόγο. Εγώ το τύπωσα και το έβαλα μια μέρα μετά την αγορά του Mi scooter και κάνει χαοτική διαφορά, ακόμα και σε σχεδόν ολοκαίνουριο scooter. Μετά από 150 Km και 1 μήνα χρήσης, ακόμα δεν έχει αυξηθεί ο τζόγος με τη χρήση αυτού του part. Τα αρχεία είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε CAD μορφή (3D object) και απλώς τα στέλνετε σε αυτόν που έχει το 3D printed και σε λίγες ώρες σας τα έχει έτοιμα. Το συγκεκριμένο part έρχεται σε πάχη 0,4mm, 0,6mm και 0,8mm, ανάλογα με το πόσο τζόγο έχει το τιμόνι σας. Εγώ έβαλα το 0,4mm γιατί είχα ελάχιστο κενό, αλλά σε προχωρημένες καταστάσεις θα χρειαστείτε το 0,6 ή το 0,8. Τυπώστε τα και τα 3 μαζί, αν θέλετε τη γνώμη μου.

 

Θα βρείτε τα αρχεία εδώ, αλλά τα ανεβάζω και εδώ just in case.

Edited by ZZW30
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το σκούτερ αλλά θα προτιμούσα το ποδηλατακι της xiaomi. Ειδικά Ελλάδα που παντού έχει τρύπες. Εδώ Γερμανία που βρίσκομαι έχω το dyu d1 - χωρίς τα πηδάλια - και είναι παρα πολύ βολικό. Επίσης ούτε εδώ υπάρχουν τέτοια σε κοιτάνε και γελάνε, περισσότερο λόγω μεγέθους! Το μόνο που μου λείπει είναι η μεγαλύτερη μπαταρία που για να την βάλω θέλω περίπου 130€.

Σε σκούτερ δε νομίζω να έπαιρνα το xiaomi όταν μπορείς να πάρεις το dyu με λιγότερο από 300 από ευρωπαϊκη αποθήκη. Βέβαια η xiaomi είναι εγγύηση , αλλά και το δικό μου 60 χλμ τώρα δεν έχει πάθει τίποτα.

Τέλος να ξέρουν οι υποψήφιοι αγοραστές πως αυτά επηρεάζονται πολύ (η μπαταρία τους) από την πολύ ζέστη ή το πολύ κρύο. Πέφτει πολύ η απόδοση δηλαδή. Κατά τα άλλα για μέσα σε πόλη είναι φοβερές λύσεις.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Απ'ότι βλέπω το D1 έχει αρκετά μικρότερη αυτονομία, με 15 χιλιόμετρα είσαι οριακά σε αρκετές μετακινήσεις, ακόμα και εντός πόλης, ειδικά αν αναλογιστούμε πως από το 50% της μπαταρίας και κάτω, πέφτει και η απόδοση συνήθως και αυτά. Σίγουρα το ποδήλατο είναι καλύτερο για λακκούβες και ανωμαλίες του δρόμου. Από την άλλη νιώθω πιο άνετα "όρθιος" στο σκούτερ σε σχέση με καθιστός σε ένα χαμηλό ποδήλατο, τουλάχιστον για αποστάσεις εως 5 χλμ. Μετά από εκεί, το όρθιο αρχίζει και σε κουράζει. Στα θετικά του ποδηλάτου, το ότι σηκώνει μεγαλύτερο βάρος και μάλιστα χωρίς φόβο να σπάσει κάτι όπως στο σκούτερ.

 

Όντως κάποιοι γελάνε, κάποιοι κοιτάνε με απορία και ενδιαφέρον όμως. Και όσο περνάει ο καιρός, θα αλλάζει αυτό. Κάποτε γελούσαν και με τα ποδήλατα, τώρα δεν είναι κάτι το περίεργο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακούστε τώρα εδώ ιστορία.

Εγώ μένω Γερμανία και όπως είπα παραπάνω έχω το duy D1.

Με σταματαει η αστυνομία με ποδήλατα και μου λένε ετρεχες πάνω από 6χλμ την ώρα (είχαν ταχύμετρο) και επειδή είναι μόνο ηλεκτρικό χωρίς πηδάλια το μηχάνημα αυτό , το κατασχουμε για να δούμε με πόσο πάει και από βδομάδα στο επιστρέφουμε χωρίς όμως να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ξανά αν πας πάνω από 6. Δηλαδή επειδή έχει μόνο ρεύμα και όχι πηδάλια δεν είναι ούτε θεωρείται ποδήλατο. Αλλιώς θέλει ασφάλεια , που αποκλείεται να σου βγάλουν , αλλα αν βγάλει θέλει φλας και τέτοια σαν μηχανάκι.

επίσης έφαγαν κόλλημα στο ότι ήταν κινεζικό και τους είπα 10 φορές πως έχει ce certificate.

Ίσως φάω και πρόστιμο αλλά ίσως το γλιτώσω για πρώτη φορά γιατί δεν ήξερα πώς απαγορεύεται.

Οπότε για Γερμανία συγκεκριμένα, το xiaomi το πατίνι προφανώς και είναι καλύτερη επιλογή ή και το fiido που έχει πηδάλια και είναι e bike.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με λιγότερα φράγκα πήρα το fiido D1 οποίο τα σπάει..τι προκάλεσε τι χωματόδρομο..Και ανηφόρες μέχρι 30% σφαίρα ανεβαίνει..Έχω βγάλει πανω απο 34 km αυτονομια..είχα οδηγήσει και το ποδήλατο της Xiaomi αλλά το ότι δεν είναι καθαρά ηλεκτροκίνητα είναι μείον..

Το fiido γυρίσει κεφάλια σε μικρούς και μεγάλους και σταματημένο..Όλοι το περιεργαζονται

 

Στάλθηκε από το LEX722 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ελπίζω στην Ελλάδα να μην ασχοληθούν με αυτά (κοινώς να μη τα... φορολογήσουν άμεσα ή έμμεσα) για αρκετό καιρό ακόμα... Στο Ηνωμένο Βασίλειο πάντως, τα scooters απαγορεύονται ΚΑΙ στο δρόμο, ΚΑΙ στο πεζοδρόμιο. Δηλαδή είσαι παράνομος ότι και να κάνεις...

 

Στη Γερμανία δε καταλαβαίνω όμως γιατί να μην εφαρμόζεται ο κανονισμός της ΕΕ. Δηλαδή έως 20 Km/h για αμιγώς αυτοπροωθούμενο ηλεκτρικό δίτροχο και έως 25 Km/h για ηλεκτρικό με υποβοήθηση (πετάλια).

 

Τώρα που το σκέφτομαι, και το scooter με υποβοήθηση είναι θεωρητικά, αφού "σπρώχνεις" με το πόδι...:p

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ένας τυπάς έφτιαξε με Arduino και μια οθονίτσα OLED αυτό:

 

[ame]

[/ame]

 

Και τώρα απλά ελπίζω να το βγάλει στην παραγωγή :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Administrators
Ναι το ξερω, εχω ηδη παραγγειλει και θα παραλαβω τελη Αυγουστου. Πηρα την full εκδοση με τα parts ολα ετοιμα, απλα θα κανω solder τα 3 καλωδια και τελος
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Όταν παραλάβεις αν μπορείς γράψε μας δύο λόγια για το πως είναι και αν είσαι ευχαριστημένος.. Απο περιέργια πόσο κοστίζει;
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Του είπα να το στείλει τελικά σε κάνα μήνα...οπότε αρχές Σεπτέμβρη. 40 ευρώ κάνει το full package περίπου
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χρησιμες οι πληροφοριες πιο πανω.

Ισχυει για Λονδινο οτι τα electric scooters δεν επιτρεπονται ουτε στο δρομο ουτε στο πεζοδρομιο. Ομως η πραγματικοτητα ειναι διαφορετικη: οι αστυνομικοι δεν τους ενοχλουν μεχρι να αποφασιστει καποιος καινουργιος νομος για τη λειτουργια τους. Δηλαδη αν ειχα ενα δε θα ανησυχουσα αρκει να εισαι σοβαρος. Επισης κυκλοφορουν ανετα στους ποδηλατοδρομους που εχει το Λονδινο - κανω ποδηλατο καθημερινα και τους αφηνω χωρο παραπανω. Δεν εχω δει κανενα σε πεζοδρομιο, οπου συνηθως υπαρχουν πολλοι πεζοι, αν και εχω δει μερικα κανονικα scooters. Επισης φετος ειδα ενα xiaomi scooter χαλκιδικη.

 

Το Xiaomi scooter ειναι κορυφαιο σε design. Σκεφτομαι να παρω ενα, αλλα δε ξερω απο που - μια λυση ειναι το Amazon που δινει εγγυηση 2 χρονια. Σκεφτομαι το service που δε νομιζω να υπαρχει εδω που ειμαι.

 

Mods που εχω διαβασει σε Αγγλικο forum: προτεινεται να βαλεις slime (ειδος υγρου) στο λαστιχο για να μειωνονται τα φουιτ.

Επισης πωλουνται solid tires χωρις σαμπρελα, γλυτωνεις τα punctures αλλα θα εχει διαφορετικη οδηγικη συμπεριφορα.

Διαβασα για ενα ειδους sealing που βαζεις στο σημειο που φορτιζει για εξτρα προστασια απο νερο και σκονη.

 

 

Τα βρισκω πολυ καλη λυση για τη πολη και πρεπει ο νομος που τα διεπει να ειναι ευνοικος για να υπαρξει αναπτυξη τους (οχι τελη-οχι υποχρεωτικο κρανος κτλ). Lime και Bird ειναι οι δυο unicorn (=αξια ανω $1 δις ( ! ) ) εταιριες rent scooter που θελουν να πανε σε ολο το κοσμο (σε μια απο τις δυο επενδυσαν οι Google και Uber). Ηδη εκαναν αιτηση και στο Παρισι-Λονδινο αλλα δεν τις δινουν ευκολα αδεια. Το πρωτο τεστ εγινε San Francisco και εγινε ενας χαμουλης. Επειδη δε τα παρκαρεις σε καποιο dock, ο κοσμος τα παρατουσε εδω και εκει και ενοχλουνταν οι πεζοι. Επισης μερικοι πιτσιρικαδες καναν...καγκουριες και υπηρξαν ενοχλησεις. Φανταζομαι σε 2-3 χρονια να εμφανιστει rent scooter εταιρια στην Αθηνα, σε αναλογο στυλ με τα ενοικιαζομενα ποδηλατα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τελικα οντως μετα απο 20χλμ παντως με τις ελληνικες λακουβες που δεν μπορείς να αποφυγεις ακούγεται ενα τρίξιμο απο τον λαιμό του τιμονιού οποτε το πλαστικό που προτεινει ο topic starter μάλλον χρειάζεται. Κατα τα αλλα είμαι πολύ ευχαριστημένος από το σκουτερακι μεχρι τωρα αν εξαιρεσεις οτι σε κοιτανε περιεργα! :lol:

Ξέρει κανεις γιατι δεν συνδεεται με την εφαρμογη segway;

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Ήρθε το dashboard, το έβαλα πολύ εύκολα (10 λεπτά δουλειά), δε το κόλλησα με σιλικόνη όπως δείχνει στο βίντεο αυτός αλλά κουμπωσε καλά οπότε θεωρώ ότι δε θα φύγει. Ίσως δε θα είναι το ίδιο στεγανό βέβαια αν με πιάσει βροχή. Από το εργοστάσιο είχε ταινία διπλής όψεως εσωτερικά. Δουλεύει όπως στο video που είχε πόσταρει αυτός, φοβόμουν ότι θα είναι πολύ μικρή η οθόνη και δε θα βλέπω καλά ενώ οδηγαω τους αριθμούς αλλά τελικά είναι ευκρινεστατοι. Το συστήνω.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις.. Με βάζεις σε σκέψεις να το πάρω.. Θεωρώ ότι είναι πολύ χρήσιμο να βλέπεις από την οθόνη...

 

Αναφορικά με το θόρυβο, πράγματι στο τιμόνι είναι απαραίτητο κάποιο mod για το θόρυβο.. Εμένα επίσης ακούγεται το πίσω φτερό μερικές φορές όταν δεν είναι επίπεδο τελείως το οδόστρωμα .. Έχει βρει κανείς λύση για αυτό;

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Ναι, αυτό είναι αδύναμο σημείο του. Θα σπάσει αργά ή γρήγορα και θα ψάχνεις άλλο. Η λύση είναι πατέντα, ένα στήριγμα σε σχήμα Π που πιάνει πάνω στο ψαλίδι, στο κέντρο του τροχού και στηρίζει το πίσω μέρος του φτερού να μην κουνιέται. Θα πόσταρω φώτο αύριο.
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Λοιπόν, υπάρχει και σαν έτοιμο part που το πουλάνε κάποια site/eshops, υπάρχει και σαν CAD σχέδιο για 3D printed part που μπορείς να το τυπώσεις μόνος σου, η εναλλακτική είναι αντίστοιχου σχήματος στήριγμα αλλά από χοντρό σύρμα ή λαμάκι. Δεν είναι bolt on πάντως, θέλει λίγη δουλίτσα σε κάθε περίπτωση (τρυπανάκι, βίδωμα κ.λπ.)

 

παραδείγματα:

 

https://www.google.gr/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn.thingiverse.com%2Frenders%2F80%2F33%2F3c%2Feb%2F78%2Fa94838aad5894544bf1caa53523d34cc_preview_featured.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.thingiverse.com%2Fthing%3A2983260&docid=YPmOv8SC2Rzy2M&tbnid=89Rlp0poyL8VpM%3A&vet=10ahUKEwiZ25vEiqbdAhVGXCwKHTv_COkQMwhVKBYwFg..i&w=628&h=472&bih=913&biw=1680&q=xiaomi%20m365%20rear%20mudguard%20support&ved=0ahUKEwiZ25vEiqbdAhVGXCwKHTv_COkQMwhVKBYwFg&iact=mrc&uact=8

 

https://www.google.gr/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2Fimages%2Fg%2F6FQAAOSwzf9bZcNk%2Fs-l300.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fitm%2FXiaomi-Mijia-M365-MUDGUARD-BRACKET-Fender-support-Scooter-Modification-Black-%2F263858580379&docid=VXH139UA_RGJvM&tbnid=Z4Kv1KGNo8rLEM%3A&vet=10ahUKEwiZ25vEiqbdAhVGXCwKHTv_COkQMwh4KDkwOQ..i&w=300&h=225&bih=913&biw=1680&q=xiaomi%20m365%20rear%20mudguard%20support&ved=0ahUKEwiZ25vEiqbdAhVGXCwKHTv_COkQMwh4KDkwOQ&iact=mrc&uact=8

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα είχα δει καν αυτά.. Καλή προσέγγιση μετά από αυτό θα είναι άψογο.. Έχω βέβαια έχω ένα μεγάλο θέμα να λύσω πρώτα. Ειχα επιχειρήσει να βάλω στο Led πίσω ένα πλαστικό διαχωριστικό και στην προσπαθεία μου να βγάλω το φτερό χάλασα τη μία από τις 3 βίδες του (λόγω λάθους Άλεν) και την έκανα στρογγυλή στο καφαλι και έτσι δε μπορώ να το βγάλω με τίποτα. Εχει και εσοχή λόγω φτερού και δε μπορώ να την πιάσω κάπως.. Με βλέπω να σπάω το φτερό.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Βρήκα το φόρουμ ψάχνοντας πληροφορίες για το scooter. Είμαι κάτοχος του εδώ και 5 μήνες σχεδόν, έχοντας κάνει ήδη 400χλμ.. Το χρησιμοποιώ καθημερινά για τη μετάβαση και επιστροφή στη δουλειά μέσω προαστιακού. Για μένα είναι η ιδανική επιλογή καθότι κάνω περίπου 3+3χλμ από/προς τους σταθμούς του προαστιακού, σε δρόμους και ποδηλατόδρομους με μικρή κλίση. Το αγόρασα καθαρά ως εναλλακτική του αυτοκινήτου και έχω αποσβέσει ήδη το 65% της αξίας αγοράς του..Σε σχέση με ποδήλατο έχει τα εξής δύο μεγάλα πλεονεκτήματα: 1) δεν ενοχλεί σχεδόν καθόλου τους επιβάτες του τρένου ακόμα και στις 8 το πρωί που η κίνηση είναι μεγάλη (δεν το διπλώνω και έχω βρει συγκεκριμένες θέσεις που του ακουμπάω) 2) φτάνω στη δουλειά μου χωρίς να είμαι ιδρωμένος.

Η μέγιστη αυτονομία που έχω δει (είμαι 78κιλά) στο normal mode είναι 19χλμ και η μέγιστη ταχύτητα 25χλμ/ώρα. Με eco mode έχει αυτονομία πάνω από 25χλμ, αλλά δεν το χρησιμοποιώ καθότι είναι βαρετό στις ευθείες με μικρότερη ταχύτητα.

Σε μέρες με βροχή ή σε περίπτωση ζημιάς, άνετα σε εξυπηρετεί κάποιος συνάδελφος καθότι διπλωμένο χωράει σε όλα τα πορτ-παγκάζ.

Πάμε στα μειονεκτήματα. Ο τζόγος στο λαιμό του τιμονιού που ήδη αναφέρθηκε, υπάρχει βγάζοντας το από το..κουτί. Προσωπικά δεν με ενοχλεί και δεν έχω κάνει κάτι για αυτό.

Το μεγάλο πρόβλημα όμως, είναι οι σαμπρέλες και τα λάστιχα...Η πρώτη σκασμένη σαμπρέλα (η πίσω) συνέβη μετά από 360χλμ χρήσης, το θεωρώ αποδεκτό για τη χρήση που κάνω. Η δεύτερη (ξανά η πίσω) συνέβη μετά από 380χλμ χρήσης και έφταιγα εγώ διότι έλεγξα το λάστιχο μόνο από την έξω πλευρά για ακίδες και όχι από μέσα (βρήκα μεταλλική ακίδα στη μέσα πλερά-σημειωτέον το slime που είχα και στις δύο περιπτώσεις δεν δούλεψε, ίσα ίσα μου γέμισε τη ζάντα υγρό).

Νομίζω δεν έχω δυσκολευτεί περισσότερο στη ζωή μου για να επιδιορθώσω κάτι..Το να βγει, αλλά κυρίως να ξαναμπεί το λάστιχο στη μικρή ζαντούλα 8 ιντσών είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο, τουλάχιστον με τα πλαστικά εργαλειάκια ποδηλάτου που έχω. Μου πήρε 3 ώρες και τις δύο φορές..

Η ερώτηση λοιπόν, πριν παραγγείλω από το ebay, είναι αν γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω σαμπρέλες στην εγχώρια ή έστω ευρωπαϊκή αγορά. Η ίδια η Xiaomi, μέσω της Infoquest δεν πουλάει ανταλλακτικά μεμονωμένα και το τεχνικό τμήμα μου ζήτησε να το πάω από εκεί για επισκευή (δεν το έκανα, οπότε δεν ξέρω πόσο στοιχίζει και αν όντως το κάνουν)

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Ακούστε τώρα εδώ ιστορία.

Εγώ μένω Γερμανία και όπως είπα παραπάνω έχω το duy D1.

Με σταματαει η αστυνομία με ποδήλατα και μου λένε ετρεχες πάνω από 6χλμ την ώρα (είχαν ταχύμετρο) και επειδή είναι μόνο ηλεκτρικό χωρίς πηδάλια το μηχάνημα αυτό , το κατασχουμε για να δούμε με πόσο πάει και από βδομάδα στο επιστρέφουμε χωρίς όμως να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ξανά αν πας πάνω από 6. Δηλαδή επειδή έχει μόνο ρεύμα και όχι πηδάλια δεν είναι ούτε θεωρείται ποδήλατο. Αλλιώς θέλει ασφάλεια , που αποκλείεται να σου βγάλουν , αλλα αν βγάλει θέλει φλας και τέτοια σαν μηχανάκι.

επίσης έφαγαν κόλλημα στο ότι ήταν κινεζικό και τους είπα 10 φορές πως έχει ce certificate.

Ίσως φάω και πρόστιμο αλλά ίσως το γλιτώσω για πρώτη φορά γιατί δεν ήξερα πώς απαγορεύεται.

Οπότε για Γερμανία συγκεκριμένα, το xiaomi το πατίνι προφανώς και είναι καλύτερη επιλογή ή και το fiido που έχει πηδάλια και είναι e bike.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Κάνω quote τον εαυτό μου, λέγοντας σας πως μου ήρθε πρόστιμο από την γερμανική αστυνομία 98€ για χρήση ηλεκτρικού οχήματος που βάση νόμου η μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα είναι 6 χλμ την ώρα. Βέβαια αν με ξαναπιάσουν ισχύει κατάσχεση , δικαστήριο, πρόστιμο κ.α.

Το ίδιο ισχύει για οτιδήποτε ηλεκτρικο χωρίς πηδάλια.

Οπότε προσοχή όσοι βρίσκεστε εκτός Ελλάδας.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 + xXx_NoLimits_2.9.2 using Tapatalk

Edited by gesvts
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Βρήκα το φόρουμ ψάχνοντας πληροφορίες για το scooter. Είμαι κάτοχος του εδώ και 5 μήνες σχεδόν, έχοντας κάνει ήδη 400χλμ.. Το χρησιμοποιώ καθημερινά για τη μετάβαση και επιστροφή στη δουλειά μέσω προαστιακού. Για μένα είναι η ιδανική επιλογή καθότι κάνω περίπου 3+3χλμ από/προς τους σταθμούς του προαστιακού, σε δρόμους και ποδηλατόδρομους με μικρή κλίση. Το αγόρασα καθαρά ως εναλλακτική του αυτοκινήτου και έχω αποσβέσει ήδη το 65% της αξίας αγοράς του..Σε σχέση με ποδήλατο έχει τα εξής δύο μεγάλα πλεονεκτήματα: 1) δεν ενοχλεί σχεδόν καθόλου τους επιβάτες του τρένου ακόμα και στις 8 το πρωί που η κίνηση είναι μεγάλη (δεν το διπλώνω και έχω βρει συγκεκριμένες θέσεις που του ακουμπάω) 2) φτάνω στη δουλειά μου χωρίς να είμαι ιδρωμένος.

Η μέγιστη αυτονομία που έχω δει (είμαι 78κιλά) στο normal mode είναι 19χλμ και η μέγιστη ταχύτητα 25χλμ/ώρα. Με eco mode έχει αυτονομία πάνω από 25χλμ, αλλά δεν το χρησιμοποιώ καθότι είναι βαρετό στις ευθείες με μικρότερη ταχύτητα.

Σε μέρες με βροχή ή σε περίπτωση ζημιάς, άνετα σε εξυπηρετεί κάποιος συνάδελφος καθότι διπλωμένο χωράει σε όλα τα πορτ-παγκάζ.

Πάμε στα μειονεκτήματα. Ο τζόγος στο λαιμό του τιμονιού που ήδη αναφέρθηκε, υπάρχει βγάζοντας το από το..κουτί. Προσωπικά δεν με ενοχλεί και δεν έχω κάνει κάτι για αυτό.

Το μεγάλο πρόβλημα όμως, είναι οι σαμπρέλες και τα λάστιχα...Η πρώτη σκασμένη σαμπρέλα (η πίσω) συνέβη μετά από 360χλμ χρήσης, το θεωρώ αποδεκτό για τη χρήση που κάνω. Η δεύτερη (ξανά η πίσω) συνέβη μετά από 380χλμ χρήσης και έφταιγα εγώ διότι έλεγξα το λάστιχο μόνο από την έξω πλευρά για ακίδες και όχι από μέσα (βρήκα μεταλλική ακίδα στη μέσα πλερά-σημειωτέον το slime που είχα και στις δύο περιπτώσεις δεν δούλεψε, ίσα ίσα μου γέμισε τη ζάντα υγρό).

Νομίζω δεν έχω δυσκολευτεί περισσότερο στη ζωή μου για να επιδιορθώσω κάτι..Το να βγει, αλλά κυρίως να ξαναμπεί το λάστιχο στη μικρή ζαντούλα 8 ιντσών είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο, τουλάχιστον με τα πλαστικά εργαλειάκια ποδηλάτου που έχω. Μου πήρε 3 ώρες και τις δύο φορές..

Η ερώτηση λοιπόν, πριν παραγγείλω από το ebay, είναι αν γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω σαμπρέλες στην εγχώρια ή έστω ευρωπαϊκή αγορά. Η ίδια η Xiaomi, μέσω της Infoquest δεν πουλάει ανταλλακτικά μεμονωμένα και το τεχνικό τμήμα μου ζήτησε να το πάω από εκεί για επισκευή (δεν το έκανα, οπότε δεν ξέρω πόσο στοιχίζει και αν όντως το κάνουν)

Ευχαριστώ!

 

Εμένα μου έσκασε στα 240km το μπροστινό που εχει το μοτέρ.. Έπεσε με τη μέγιστη ταχύτητα σε μια λακκούβα από απροσεξία και έσκασε με τη μία (είμαι 96kg).. Επίσης αν και είχα λαστιχάκι στο τιμόνι από την πίεση κάτι έγινε και χαλάρωσε τόσο που δε μάζευε το τζόγο ούτε το πιο παχύ λαστιχάκι.. Δυστυχώς με δύσκολεψε και εμένα 3 ώρες να το αλλάξω.. Τελικά με πιστολάκι μαλλιών τα κατάφερα να ξαναπεράσω λάστιχο σε ζάντα..όσο για το κενό σΤο τιμόνι το έλυσα και το έδεσα πάλι και εσφιξε τόσο που δε θέλει καν λαστιχάκι πια.. Ευτυχώς δεν είχε σπάσει κάτι..

Τέλος για ανταλλακτικά Εγώ έχω παραγγείλει 2 σαμπρέλες από ebay να τις έχω.. Υποθέτω όμως ότι σε κάποιο ποδηλαταδικο αν παραγγείλεις με τις διαστάσεις θα σου φέρουν..

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έσκασε στα 240km το μπροστινό που εχει το μοτέρ.. Έπεσε με τη μέγιστη ταχύτητα σε μια λακκούβα από απροσεξία και έσκασε με τη μία (είμαι 96kg).. Επίσης αν και είχα λαστιχάκι στο τιμόνι από την πίεση κάτι έγινε και χαλάρωσε τόσο που δε μάζευε το τζόγο ούτε το πιο παχύ λαστιχάκι.. Δυστυχώς με δύσκολεψε και εμένα 3 ώρες να το αλλάξω.. Τελικά με πιστολάκι μαλλιών τα κατάφερα να ξαναπεράσω λάστιχο σε ζάντα..όσο για το κενό σΤο τιμόνι το έλυσα και το έδεσα πάλι και εσφιξε τόσο που δε θέλει καν λαστιχάκι πια.. Ευτυχώς δεν είχε σπάσει κάτι..

Τέλος για ανταλλακτικά Εγώ έχω παραγγείλει 2 σαμπρέλες από ebay να τις έχω.. Υποθέτω όμως ότι σε κάποιο ποδηλαταδικο αν παραγγείλεις με τις διαστάσεις θα σου φέρουν..

 

Ούτε που θέλω να φανταστώ πόσο δύσκολη θα ναι η αλλαγή μπροστινής σαμπρέλας, έχω δει ότι το καλώδιο δεν αφαιρείται..Και γω στο τέλος με πιστολάκι μαλάκωσα το λάστιχο. Όσο για σαμπρέλα, ειχα ρωτήσει παλιότερα στο Γατσούλη στην Αγία Παρασκευή και ο τεχνικός εκεί μου είπε ότι δεν μπορούν να βρουν σε κανέναν προμηθευτή τους

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μία ερώτηση. Έχω την εντύπωση ότι όταν η μπαταρία πέσει κάτω από το 40% περίπου το scooter χάνει σε επιτάχυνση και ταχύτητα. Ισχύει κάτι τέτοιο ή είναι ιδέα μου;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...