Jump to content

Huawei P20 Pro


a40ntistos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ που το είχα στείλε πριν λίγες εβδομάδες για αλλαγή αισθητήρα αποτύπωματων.. Εντός εγγύησης μου άλλαξαν μαζί οθόνη (το τζαμακι προστασίας το πέταξαν πήρα άλλο) και μπαραρια μου άλλαξαν από μόνοι τους δεν ξέρω γιατί! Οπότε στην ουσία έχω καινούργιο κινητό πάλι

 

Πόσο σε χρέωσαν; αν σε χρέωσαν

Link to comment
Share on other sites

Πόσο σε χρέωσαν; αν σε χρέωσαν

Δεν με χρέωσαν τίποτα, ούτε τα μεταφορικα.. Απλά έμεινα μλκς γιατί περίμενα αλλαγή μόνο του αισθητήρα αποτύπωματων και τελικά μου άλλαξαν και οθόνη (διότι πάει μαζί μου ειπαν) αλλά και μπαταρία χωρίς να είχα κάποιο πρόβλημα σοβαρό ή να τους πω κάτι....

Link to comment
Share on other sites

https://www.huaweicentral.com/huawei-p20-smart-charging-april-2020-emui-security/

 

Ωραίες προσθήκες, αλλά από τη στιγμή που το Android 10/EMUI 10 έχει δοθεί εδώ και καιρό στην Κίνα, γιατί αργεί τόσο στην global έκδοση;

Link to comment
Share on other sites

https://www.huaweicentral.com/huawei-p20-smart-charging-april-2020-emui-security/

 

Ωραίες προσθήκες, αλλά από τη στιγμή που το Android 10/EMUI 10 έχει δοθεί εδώ και καιρό στην Κίνα, γιατί αργεί τόσο στην global έκδοση;

 

Μπορεί να αργεί η μετάφραση. Μην μας έρθει στα ελληνικά με μετάφραση tao-bao

 

Πέραν της πλάκας, το λάδι μας έχει βγάλει. Από μήνα σε μήνα το πάνε!

Αρκεί να έρθει στρωμένη, δίχως bugs.

How Soon™ is now?
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον έχει ανακοινωθεί για τέλος Απριλίου - Μάιος και πέρασαν, τι το περιμένουνε τώρα. Από Μάιο κάποια στιγμή για Ελλάδα.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν συνηθίζω να σχολιάζω εταιρείες και συσκευές. Όμως, παρά την αρχική συμπάθεια που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη εμπειρία που είχα με το P20 Pro, οφείλω να ομολογήσω ότι εγώ δεν θα ξαναπροτιμήσω κινητό τηλέφωνο της Huawei.

 

Η πολιτική που εφάρμοσε από το καλοκαίρι του 2019 για το μόνιμα κλειδωμένο bootloader έχει τελικά περισσότερα μειονεκτήματα απ' όσο φανταζόμουν.

Κι αυτό γιατί, αν και κατά το παρελθόν έχω μπει στη διαδικασία να κάνω Root, είχα σταματήσει να ασχολούμαι με το "άθλημα".

 

Έλα όμως που διέγραψα όλες τις φωτογραφίες & βίντεο που είχα στο κινητό.

Έλα όμως που χωρίς Rooted κινητό, δεν υπάρχει εφαρμογή που να μπορεί να επαναφέρει τις φωτογραφίες (στο αρχικό τους μέγεθος, όχι thumbnails) και τα βίντεο.

Έλα που τα επίσημα service της Huawei επίσης δεν μπορούν να το κάνουν (φαντάζομαι για τον ίδιο λόγο).

 

Πίκρα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν συνηθίζω να σχολιάζω εταιρείες και συσκευές. Όμως, παρά την αρχική συμπάθεια που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη εμπειρία που είχα με το P20 Pro, οφείλω να ομολογήσω ότι εγώ δεν θα ξαναπροτιμήσω κινητό τηλέφωνο της Huawei.

 

Η πολιτική που εφάρμοσε από το καλοκαίρι του 2019 για το μόνιμα κλειδωμένο bootloader έχει τελικά περισσότερα μειονεκτήματα απ' όσο φανταζόμουν.

Κι αυτό γιατί, αν και κατά το παρελθόν έχω μπει στη διαδικασία να κάνω Root, είχα σταματήσει να ασχολούμαι με το "άθλημα".

 

Έλα όμως που διέγραψα όλες τις φωτογραφίες & βίντεο που είχα στο κινητό.

Έλα όμως που χωρίς Rooted κινητό, δεν υπάρχει εφαρμογή που να μπορεί να επαναφέρει τις φωτογραφίες (στο αρχικό τους μέγεθος, όχι thumbnails) και τα βίντεο.

Έλα που τα επίσημα service της Huawei επίσης δεν μπορούν να το κάνουν (φαντάζομαι για τον ίδιο λόγο).

 

Πίκρα...

 

δεν θεωρω οτι η ευκολια του root καθοριζει μια συσκευη . Λιγοι πια ασχολουνται με το αθλημα καθως το λογισμικο σε πολλα κινητα πλησιαζει το τελειο. Πιστευω με ενα backup σε cloud πλατφορμα θα σε εσωζε οπως εκανε και σε εμενα .

Xiaomi Mi10T

Amazfit T-Tex

Sony a6000

Link to comment
Share on other sites

Δεν συνηθίζω να σχολιάζω εταιρείες και συσκευές. Όμως, παρά την αρχική συμπάθεια που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη εμπειρία που είχα με το P20 Pro, οφείλω να ομολογήσω ότι εγώ δεν θα ξαναπροτιμήσω κινητό τηλέφωνο της Huawei.

Η πολιτική που εφάρμοσε από το καλοκαίρι του 2019 για το μόνιμα κλειδωμένο bootloader έχει τελικά περισσότερα μειονεκτήματα απ' όσο φανταζόμουν.

Κι αυτό γιατί, αν και κατά το παρελθόν έχω μπει στη διαδικασία να κάνω Root, είχα σταματήσει να ασχολούμαι με το "άθλημα".

Έλα όμως που διέγραψα όλες τις φωτογραφίες & βίντεο που είχα στο κινητό.

Έλα όμως που χωρίς Rooted κινητό, δεν υπάρχει εφαρμογή που να μπορεί να επαναφέρει τις φωτογραφίες (στο αρχικό τους μέγεθος, όχι thumbnails) και τα βίντεο.

Έλα που τα επίσημα service της Huawei επίσης δεν μπορούν να το κάνουν (φαντάζομαι για τον ίδιο λόγο).

Πίκρα...

δεν θεωρω οτι η ευκολια του root καθοριζει μια συσκευη . Λιγοι πια ασχολουνται με το αθλημα καθως το λογισμικο σε πολλα κινητα πλησιαζει το τελειο. Πιστευω με ενα backup σε cloud πλατφορμα θα σε εσωζε οπως εκανε και σε εμενα .

 

Το πρόβλημα με τη Huawei είναι ότι με τις μεθόδους που ακολουθεί δεν μπορεί ούτε η ίδια να παρέχει πλήρη υποστήριξη στα κινητά της.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τη Huawei είναι ότι με τις μεθόδους που ακολουθεί δεν μπορεί ούτε η ίδια να παρέχει πλήρη υποστήριξη στα κινητά της.

 

Οτι σβηστηκαν φωτογραφιες απο λαθος δεν ειναι θεμα της Huawei η καποιας αλλης φιρμας. Εκτος και αν εγινε ετσι στο ακυρο απο αστοχια λειτουργικου.Σου δινει επιλογη για backup στο cloud της .

Xiaomi Mi10T

Amazfit T-Tex

Sony a6000

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς με πρόλαβες. Συν ότι το γεγονός η μη, δυνατότητας root δεν αποτελεί αγοραστικό χαρακτηριστικό ενός κινητού από μια εταιρεία. Χαρακτηριστικό είναι ότι όλες μεγάλες εταιρείες που εμπορεύονται επίσημα τα κινητά τους σε Ευρώπη η Αμερική δεν επιτρέπουν την διαδικασία rooting και μάλιστα λύνουν και την εγγύηση σε περίπτωση που που κάτι τέτοιο πραγματοποιηθεί. Επιπρόσθετα πολλές εφαρμογές, κυρίως όσες έχουν να κάνουν με οικονομικές συναλλαγές (εφαρμογές ebanking /pos apps κλπ δεν λειτουργούν σε rooted κινητά για λόγους ασφαλείας.

 

Γνώμη μου είναι ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε μια εταιρεία για τα προϊόντα της, ότι και αν εμπορεύεται, όταν θέλουμε να τους κάνουμε χρήση πέραν αυτού που έχει ορίσει ο κατασκευαστής.

 

Για την ιστορία το p20 pro είναι το πρώτο μου Huawei (έχοντας περάσει από πολλά samsung, κάνα δυο oneplus και Sony) και σίγουρα θα ξανά επερνα Huawei. Το μόνο που ίσως με προβληματίζει ακόμα (αν αγόραζα κάτι σήμερα) είναι η προσαρμογής η όχι στο νέο οικοσύστημα της Huawei. (το αντίστοιχο της Google)

 

Προσωπικη μου άποψη.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Edited by sniper20
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω να παρω ενημερωση απο τον μαιο ,υπαρχει κατι που πρεπει να κανω εκτος απο hard reset ? το εχω συνδεση στο HiSuite αλλα δεν βγαζει ενημερωση :mad:

εχω την 9.0.0.286

Edited by nionios4
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς με πρόλαβες. Συν ότι το γεγονός η μη, δυνατότητας root δεν αποτελεί αγοραστικό χαρακτηριστικό ενός κινητού από μια εταιρεία. Χαρακτηριστικό είναι ότι όλες μεγάλες εταιρείες που εμπορεύονται επίσημα τα κινητά τους σε Ευρώπη η Αμερική δεν επιτρέπουν την διαδικασία rooting και μάλιστα λύνουν και την εγγύηση σε περίπτωση που που κάτι τέτοιο πραγματοποιηθεί. Επιπρόσθετα πολλές εφαρμογές, κυρίως όσες έχουν να κάνουν με οικονομικές συναλλαγές (εφαρμογές ebanking /pos apps κλπ δεν λειτουργούν σε rooted κινητά για λόγους ασφαλείας.

 

Γνώμη μου είναι ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε μια εταιρεία για τα προϊόντα της, ότι και αν εμπορεύεται, όταν θέλουμε να τους κάνουμε χρήση πέραν αυτού που έχει ορίσει ο κατασκευαστής.

 

Για την ιστορία το p20 pro είναι το πρώτο μου Huawei (έχοντας περάσει από πολλά samsung, κάνα δυο oneplus και Sony) και σίγουρα θα ξανά επερνα Huawei. Το μόνο που ίσως με προβληματίζει ακόμα (αν αγόραζα κάτι σήμερα) είναι η προσαρμογής η όχι στο νέο οικοσύστημα της Huawei. (το αντίστοιχο της Google)

 

Προσωπικη μου άποψη.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

 

Ειναι σαν να κραζεις την audi που εβγαλε θεμα επειδη πειραξες τον κινητηρα . Και εγω μπορω να πω οτι το εν λογο κινητο μεχρι τωρα με εχει καλυψει παραπανω απο οσο περιμενα . Το νεο οικοσυστημα ειναι πολλα υποσχωμενο αλλα οσο να πεις η google εχει γινει αναγκαιο κακο

Xiaomi Mi10T

Amazfit T-Tex

Sony a6000

Link to comment
Share on other sites

Οτι σβηστηκαν φωτογραφιες απο λαθος δεν ειναι θεμα της Huawei η καποιας αλλης φιρμας. Εκτος και αν εγινε ετσι στο ακυρο απο αστοχια λειτουργικου.Σου δινει επιλογη για backup στο cloud της .

Ακριβώς με πρόλαβες. Συν ότι το γεγονός η μη, δυνατότητας root δεν αποτελεί αγοραστικό χαρακτηριστικό ενός κινητού από μια εταιρεία. Χαρακτηριστικό είναι ότι όλες μεγάλες εταιρείες που εμπορεύονται επίσημα τα κινητά τους σε Ευρώπη η Αμερική δεν επιτρέπουν την διαδικασία rooting και μάλιστα λύνουν και την εγγύηση σε περίπτωση που που κάτι τέτοιο πραγματοποιηθεί. Επιπρόσθετα πολλές εφαρμογές, κυρίως όσες έχουν να κάνουν με οικονομικές συναλλαγές (εφαρμογές ebanking /pos apps κλπ δεν λειτουργούν σε rooted κινητά για λόγους ασφαλείας.

Γνώμη μου είναι ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε μια εταιρεία για τα προϊόντα της, ότι και αν εμπορεύεται, όταν θέλουμε να τους κάνουμε χρήση πέραν αυτού που έχει ορίσει ο κατασκευαστής.

Για την ιστορία το p20 pro είναι το πρώτο μου Huawei (έχοντας περάσει από πολλά samsung, κάνα δυο oneplus και Sony) και σίγουρα θα ξανά επερνα Huawei. Το μόνο που ίσως με προβληματίζει ακόμα (αν αγόραζα κάτι σήμερα) είναι η προσαρμογής η όχι στο νέο οικοσύστημα της Huawei. (το αντίστοιχο της Google)

Προσωπικη μου άποψη.

 

Δεν κατηγόρησε κανείς τη Huawei που σβήστηκαν οι φωτογραφίες. Ούτε που κλείδωσε τα κινητά της.

Πριν το κάνει όμως έπρεπε να έχει φροντίσει να μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα που γνώριζε ότι θα παρουσιαστούν.

Για να τελειώνουμε, και να μην χρειάζεται να φέρνω πίσω στο γήπεδο τη μπάλα που πετιέται στην εξέδρα, αν είχα κινητό άλλης εταιρείας δεν θα είχα αυτό το άλυτο τώρα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και μπορει η huawei και η καθε huawei να ξεκλειδώσει τα κινητα της, να τα κανει root, να τα κανει οτιδήποτε. Το θεμα ειναι οτι δεν θελει να κανει τιποτα απο ολα αυτα. Λεγεται ασφαλεια δεδομενων και πρεπει να χαιρομαστε για αυτο. Φαντασου λοιπον, στη θεση σου να ηταν καποιος που του πουλησες το κινητό σου, ο οποιος το πηγε αργοτερα στον κατασκευαστη για να του το ξεκλειδωσουν και ετσι να μπορεσει να κανει ανακτηση ολα τα "σβησμενα" αρχεια και προσωπικα σου δεδομενα. Θα επρεπε σε αυτη την περιπτωση να κινηθείς εναντίον της εταιριας; Ή εαν χασεις τη συσκευη σου ή στην κλεψουν; Ποσο ανετα θα ένιωθες εαν ηξερες οτι ρουταρεται; Προσωπικά, η κινηση της Huawei (και της καθε Huawei) ειναι για εμενα προς τη σωστη κατευθυνση γιατι καλως η κακως στα κινητα μας εχουμε τα παντα πλεον.
Link to comment
Share on other sites

Επίσης η Huawei και η κάθε Huawei έχει ήδη κάνει τις ενέργειες τις για να προστατεύσει τα δεδομένα σου. Cloud backup λέγεται. (η κάτι αντίστοιχο λίγο πολύ σε όλες τις εταιρίες) Θεωρούμε δηλαδή ότι επειδή δεν κάναμε backup και χάθηκαν τα δεδομένα, θα πρέπει να μας δώσει την δυνατότητα root για να τις ανακτήσουμε?? Μας έχει ήδη δώσει την δυνατότητα αυτή με τον τρόπο που θεωρεί η εταιρεία ασφαλή για την πολιτική της, ο οποίος μάλιστα λειτουργεί πάρα πολύ καλά. Είναι καθαρά λάθος του χρήστη. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι επειδή "χτύπησε" ο δίσκος στο pc μου και έχασα τα δεδομένα μου(με δική μου υπαιτιοτητα,) , πρέπει να είναι κακή εταιρεία η Western digital επειδή δεν μου δίνει πέντε διαφορετικούς τρόπους για να τα ανακτήσω. Μου δίνει εργαλείο backup, μου δίνει και τον τρόπο ανάκτησης. Σίγουρα υπάρχουν και εργαλείο ανάκτησης τρίτων εταιριών αλλά αυτά δεν είναι υποχρέωση της western digital, να είναι συμβατή με αυτά.

 

Ξεκάθαρα λάθος του χρήστη.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

για την καταργηση του ξεκλειδωματος του bootloader φταινε καθαρα οι ασχετοι που χωρις γνωσεις brickαραν τις συσκευες τους κι ετρεχαν μετα στα service κι απαιρουσαν να επιδιωρθει η συσκευη τους δωρεαν.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Αν έχω καταλάβει καλά από όλα αυτά, ο συμφορουμήτης διέγραψε από λάθος του όλες τις φωτογραφίες του, χωρίς βέβαια να τις έχει κρατήσει κάποιο backup κάπου, σε κάποιο cloud, στικάκι, δίσκο ή δεν ξέρω τι άλλο, αλλά του φταίει η κατασκευάστρια εταιρεία που δεν επιτρέπει το ρουταρισμα!

Και λόγω βέβαια αυτού, καταλήξαμε στο συμπέρασμα οτι δεν υποστηρίζει σωστά τις συσκευές της ως κατασκευαστής!

 

Μάλιστα!

 

Σόλων : “Γηράσκω αεί διδασκόμενος”

 

εναλλακτικά βέβαια κολλάει και η υπογραφή μου στην λογική αυτή.

Χρήστος ..... Χάρηκα!

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Η λογική του να δημιουργήσεις "brand ambassador" χρήστες που θα γράφουν θετικά σχόλια για την εταιρεία σου, ξεκίνησε με το σκεπτικό ότι θα παρέχεις κάτι περισσότερο στον ευχαριστημένο πελάτη του προϊόντος/υπηρεσίας σου, προκειμένου να τον παρακινήσεις να αναφέρει θετικά σχόλια για το προϊόν/υπηρεσία σου.

 

Φυσικά εμείς το "brand ambassador" το εξελίξαμε πολύ περισσότερο. Μικρές εταιρείες (για χάριν του παραδείγματος θα την ονομάσουμε "εταιρεία Α") που σε γενικές γραμμές παρέχουν υπηρεσίες social marketing, κλπ., προσλαμβάνουν υπαλλήλους (όχι με τη μορφή σύμβασης εργασίας) προκειμένου ο υπάλληλος να αναπτύσει και να συντηρεί εικονικά προφιλ σε social & forums. Στη συνέχεια η "εταιρεία Α" πλησιάζει μια εταιρεία που πουλάει ένα προϊόν ή υπηρεσία (ας την ονομάσουμε "εταιρεία Β") και της προτείνει συνεργασία με σκοπό την τοποθέτηση θετικών σχολίων σε social-forums των προϊόντων/υπηρεσιών της "εταιρείας Β".

 

Η τιμή για κάθε σχόλιο κυμαίνεται από 4€ έως 8€. Η τιμή αυτή εξαρτάται από το τελικό σύνολο των σχολίων που θα αγοράσει η εταιρεία Β και την διάρκεια της συνεργασίας. Πχ. αν η εταιρεία Β αποφασίσει να αγοράσει 500 σχόλια/μήνα με σύμβαση συνεργασίας 2 ετών, τότε η τιμή θα μπορούσε να πέσει και στα 4€.

 

Φυσικά, αυτά τα 4€ έως 8€ ανά σχόλιο είναι τα χρήματα που παίρνει η εταιρεία Α. Πόσο τελικά παίρνει ο "brand ambassador" δεν το γνωρίζω. Υποθέτω ότι διαφέρει και εξαρτάται από το πόσο καλός είναι ο "brand ambassador". Βλέπετε, η εταιρεία Β αναμένει τα σχόλια που θα τοποθετηθούν υπέρ του προϊόντος/υπηρεσίας της, θα είναι κατά το μέγιστο δυνατό βαθμ"brand ambassador"ό αληθοφανή. Στο τέλος του μήνα θα πάρει από την εταιρεία Α ένα συνολικό report με τα σχόλια που τοποθετήθηκαν. Αν μέσα σε αυτά βλέπει σχόλια τύπου "... φοβερό και τρομερό το προϊόν... είσαι βλαμμένος που δεν το αγοράζεις...", τότε γκρινιάζει στην εταιρεία Α ότι αυτό είναι ένα σχόλιο που μάλλον κακό κάνει στο προϊόν, παρά καλό και της λέει ότι δεν θα πληρωθεί γι' αυτό. Η εταιρεία Α με τη σειρά της θα "τραβήξει το αυτί του brand ambassador" προκειμένου εκείνος να κάνει πιο αληθοφανή τα σχόλιά του.

 

Υπάρχουν βέβαια πολλές περρισότερες λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί όλο αυτό το σύστημα, αλλά δεν μπορώ να διαθέσω άλλο χρόνο και κόπο για να τα γράψω. Αυτό που τελικά έχει σημασία είναι ότι η έννοια του "brand ambassador" έχει στραβώσει τόσο πολύ που σιγά σιγά μειώνονται οι εταιρείες Β που ζητούν να αγοράζουν θετικά/υποστηρικτικά σχόλια. Κι αυτό οφείλεται κυρίως στους ίδιους τους "brand ambassadors" που με τον τρόπο που γράφουν και επιμένουν υπερ του προϊόντος/υπηρεσίας εκ μέρους του οποίου σχολιάζουν. Έχουν, κατά κάποιο τρόπο, βοηθήσει στο να εκπαιδευτεί ο αναγνώστης και να καταλαβαίνει πλέον ότι τα σχόλια αυτά είναι "αγορασμένα" και όχι απλώς ένας σχόλιο που καταθέτει την εμπειρία και τη γνώμη ενός καταναλωτή για το προϊόν/υπηρεσία που αγόρασε.

Link to comment
Share on other sites

Σε πρώτη φάση να πω στο φίλο ξανά πως μπορείς να πάρεις πίσω τα χαμένα σου αρχεία, το μόνο που κάνεις είναι να συνδέσεις το κινητό μεε τον υπολογιστή και να χρησιμοποιήσεις ενα ισχυρό πρόγραμμα όπως το Stellar Photo Recovery

Προσωπικά εχω την πλήρης σουίτα της Stellar και εχω σωθεί.

 

Τώρα σχετικά με την εταιρεία, δε καταλαβαίνω γτ να σου δώσει ροοτ ή επιλογές που θα θέσουν το κινητό σου σε κίνδυνο και αύριο θα ξανα βγεις με παράπονο για να κατηγορήσεις την εταιρεία ξανά, άλλωστε σου δίνει δικλείδες ασφαλείας για να μη χάσεις υλικό απο λάθος, πχ στις photos σου δίνει κάδο, αν εσύ έχεις κάνει διπλό λάθος και αδειάζεις και τον κάδο, δε σου φταίει κανείς.

signaturegif.gif.db6a042404483db25bb662dad73cd036.gif

Link to comment
Share on other sites

Εκθέσεις ιδεών!

 

Το ζουμί είναι ένα. Να ξέρουμε ή καλύτερα μάλλον, να συνειδητοποιουμε τι ζητάμε.

Στέκει ή ζητάμε παράλογα πράγματα και στην συνέχεια κράζουμε απλά για να κράζουμε?

 

Τρεις λαλούν και δύο χορεύουν, λοιπόν.

 

Όλα τα υπόλοιπα είναι για να γίνεται κουβέντα.

 

Sent from my Huawei P20 Pro using Tapatalk

Χρήστος ..... Χάρηκα!

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Στο μεταξύ, υπάρχει και το manual back-up σε υπολογιστή..

 

Το μόνο κακό με τον κλειδωμένο bootloader θεωρώ πως είναι που δε γίνεται πια να flashάρεις άλλη rom.

Αυτό μόνο και ενδιαφέρει μία τρομερά μικρή μερίδα χρηστών πια.

How Soon™ is now?
Link to comment
Share on other sites

Η λογική του να δημιουργήσεις "brand ambassador" χρήστες που θα γράφουν θετικά σχόλια για την εταιρεία σου, ξεκίνησε με το σκεπτικό ότι θα παρέχεις κάτι περισσότερο στον ευχαριστημένο πελάτη του προϊόντος/υπηρεσίας σου, προκειμένου να τον παρακινήσεις να αναφέρει θετικά σχόλια για το προϊόν/υπηρεσία σου.

 

Φυσικά εμείς το "brand ambassador" το εξελίξαμε πολύ περισσότερο. Μικρές εταιρείες (για χάριν του παραδείγματος θα την ονομάσουμε "εταιρεία Α") που σε γενικές γραμμές παρέχουν υπηρεσίες social marketing, κλπ., προσλαμβάνουν υπαλλήλους (όχι με τη μορφή σύμβασης εργασίας) προκειμένου ο υπάλληλος να αναπτύσει και να συντηρεί εικονικά προφιλ σε social & forums. Στη συνέχεια η "εταιρεία Α" πλησιάζει μια εταιρεία που πουλάει ένα προϊόν ή υπηρεσία (ας την ονομάσουμε "εταιρεία Β") και της προτείνει συνεργασία με σκοπό την τοποθέτηση θετικών σχολίων σε social-forums των προϊόντων/υπηρεσιών της "εταιρείας Β".

 

Η τιμή για κάθε σχόλιο κυμαίνεται από 4€ έως 8€. Η τιμή αυτή εξαρτάται από το τελικό σύνολο των σχολίων που θα αγοράσει η εταιρεία Β και την διάρκεια της συνεργασίας. Πχ. αν η εταιρεία Β αποφασίσει να αγοράσει 500 σχόλια/μήνα με σύμβαση συνεργασίας 2 ετών, τότε η τιμή θα μπορούσε να πέσει και στα 4€.

 

Φυσικά, αυτά τα 4€ έως 8€ ανά σχόλιο είναι τα χρήματα που παίρνει η εταιρεία Α. Πόσο τελικά παίρνει ο "brand ambassador" δεν το γνωρίζω. Υποθέτω ότι διαφέρει και εξαρτάται από το πόσο καλός είναι ο "brand ambassador". Βλέπετε, η εταιρεία Β αναμένει τα σχόλια που θα τοποθετηθούν υπέρ του προϊόντος/υπηρεσίας της, θα είναι κατά το μέγιστο δυνατό βαθμ"brand ambassador"ό αληθοφανή. Στο τέλος του μήνα θα πάρει από την εταιρεία Α ένα συνολικό report με τα σχόλια που τοποθετήθηκαν. Αν μέσα σε αυτά βλέπει σχόλια τύπου "... φοβερό και τρομερό το προϊόν... είσαι βλαμμένος που δεν το αγοράζεις...", τότε γκρινιάζει στην εταιρεία Α ότι αυτό είναι ένα σχόλιο που μάλλον κακό κάνει στο προϊόν, παρά καλό και της λέει ότι δεν θα πληρωθεί γι' αυτό. Η εταιρεία Α με τη σειρά της θα "τραβήξει το αυτί του brand ambassador" προκειμένου εκείνος να κάνει πιο αληθοφανή τα σχόλιά του.

 

Υπάρχουν βέβαια πολλές περρισότερες λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί όλο αυτό το σύστημα, αλλά δεν μπορώ να διαθέσω άλλο χρόνο και κόπο για να τα γράψω. Αυτό που τελικά έχει σημασία είναι ότι η έννοια του "brand ambassador" έχει στραβώσει τόσο πολύ που σιγά σιγά μειώνονται οι εταιρείες Β που ζητούν να αγοράζουν θετικά/υποστηρικτικά σχόλια. Κι αυτό οφείλεται κυρίως στους ίδιους τους "brand ambassadors" που με τον τρόπο που γράφουν και επιμένουν υπερ του προϊόντος/υπηρεσίας εκ μέρους του οποίου σχολιάζουν. Έχουν, κατά κάποιο τρόπο, βοηθήσει στο να εκπαιδευτεί ο αναγνώστης και να καταλαβαίνει πλέον ότι τα σχόλια αυτά είναι "αγορασμένα" και όχι απλώς ένας σχόλιο που καταθέτει την εμπειρία και τη γνώμη ενός καταναλωτή για το προϊόν/υπηρεσία που αγόρασε.

 

 

δεν τα παιρνουμε απο την Huawei απλα οι περισσοτεροι εδω περα εξηγουμε οτι δεν φταιει η huawei που σβηστηκαν απο λαθος οι φωτογραφιες. Να μου πεις οτι επαθε κατι καθως το δουλευες να σου ελεγε παρε στο σερβις και κανε χαμο. Αλλα οτι εγινε ηταν λαθος του χρηστη και δεν ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια και η καθε εταιρεια να σου βρει λυση . Σαν να μου λες οτι το εριξες στο νερο χτυπησε σε πετρα και εβαλε νερα και επειδη ειναι ip68 πρεπει να στο φτιαξουν τσαμπα.(το εχω παθει σε αλλη συσκευη και δεν μπηκα καν στο κοπο μιας και εφταιγα εγω)

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

δεν τα παιρνουμε απο την Huawei απλα οι περισσοτεροι εδω περα εξηγουμε οτι δεν φταιει η huawei που σβηστηκαν απο λαθος οι φωτογραφιες. Να μου πεις οτι επαθε κατι καθως το δουλευες να σου ελεγε παρε στο σερβις και κανε χαμο. Αλλα οτι εγινε ηταν λαθος του χρηστη και δεν ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια και η καθε εταιρεια να σου βρει λυση . Σαν να μου λες οτι το εριξες στο νερο χτυπησε σε πετρα και εβαλε νερα και επειδη ειναι ip68 πρεπει να στο φτιαξουν τσαμπα.(το εχω παθει σε αλλη συσκευη και δεν μπηκα καν στο κοπο μιας και εφταιγα εγω)

 

κανε εναν λογαριασμο στο dropbox η κανε sync στο google photos να εισαι ασφαλης (δεν τα παιρνω απο τα 2 brand που ειπα,αλλα αν με ακουει η dropbox και θελει δεχομαι :p:p )

Xiaomi Mi10T

Amazfit T-Tex

Sony a6000

Link to comment
Share on other sites

Μου συνέβη κάτι πολύ περίεργο και στα ξαφνικά

Μόλις ανοίγω μια φωτογραφία απο τη συλλογή κλείνει αμέσως η φωτογραφία

Αλλά αυτό το κάνει μόνο από τις φωτογραφίες που έχω τραβήξει με αυτό το κινητό, στις παλιές πχ δεν το κάνει

 

Έκανα διαγραφή δεδομένων cache κλπ και στη συλλογή και στην εφαρμογή της κάμερας αλλά επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Μου συνέβη κάτι πολύ περίεργο και στα ξαφνικά

Μόλις ανοίγω μια φωτογραφία απο τη συλλογή κλείνει αμέσως η φωτογραφία

Αλλά αυτό το κάνει μόνο από τις φωτογραφίες που έχω τραβήξει με αυτό το κινητό, στις παλιές πχ δεν το κάνει

 

Έκανα διαγραφή δεδομένων cache κλπ και στη συλλογή και στην εφαρμογή της κάμερας αλλά επιμένει...

 

με το "μαμα" galery στο κανει η και με google photos ?

Xiaomi Mi10T

Amazfit T-Tex

Sony a6000

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Huawei P20 Pro

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...