Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

15 ώρες πριν, damierom said:

Απορρίφθηκε η ένσταση  https://m.naftemporiki.gr/story/1854227

Και λογικό ήταν...

Link to comment
Share on other sites

On 15/4/2022 at 2:53 ΜΜ, damierom said:

Απορρίφθηκε η ένσταση  https://m.naftemporiki.gr/story/1854227

Νικολάκη, πάρε να χεις. Άντε στη γωνιά σου τώρα. Και που' σαι αν σου προσφέρουν δωρεάν αναβάθμιση, μην την πάρεις, καν' τους μήνυση...

 

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, nikosp88 said:

Μου αρέσει που κάποιοι κάνουν και χαρά όταν χωρίς να τους ρωτήσουν έσπασαν και ανανέωσαν τα συμβόλαια τους... σε νέα τιμή!!! Στη λήξη του συμβολαίου ζητήστε την τιμή ή το πακέτο που είχατε να δούμε τι θα λάβετε... 😂 

Όσο και να προσπαθείς δεν πείθεις. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, nikosp88 said:

Δε πειράζει, θα σε πείσει η ιστορία, εδώ θα είμαστε!

Εννοείται αλλά η ιστορία μέχρι στιγμής δείχνει το αντίθετο. 

Link to comment
Share on other sites

On 14/4/2022 at 9:39 ΠΜ, nikosp88 said:

 

Μη ξεχνάμε επίσης ότι η vf για χρόνια είχε το μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών στην Ελλάδα, γτ πολύ απλά επένδυε, όπως επενδύει και τώρα με τεράστια έργα όπως το υποθαλάσσιο καλώδιο σε Αιγαίο και Ιόνιο 

Ψέμμα. Η σταθερή της βονταφον είναι η παλιά HOL, του Κόκκαλη. Συν τη CYTA, που εξαγόρασε και η οποία είχε ήδη κάποια χιλιόμετρα οπτικής ίνας. Ποτέ δεν είχε δικο της δίκτυο στήσει, παρά μόνον όταν έγινε ο διαγωνισμός με τις μεγάλες εταιρείες...

Τα αγόρασε έτοιμα τα σταθερά τηλέφωνα, είχε μόνο κινητή...

Edited by vaskor
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Η εξυπηρέτηση πελατών , άριστη των άριστων, εξερετικα παιδιά πρόθυμα να σε βοηθήσουν και λίγος χρόνος αναμωνης. ΑΛΛΑ .... 1 βδομάδα χωρίς στεθερο τηλέφωνο και Ίντερνετ σε εταιρικό τηλέφωνο (καταστημα) και τεχνικός άφαντος...

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, vaskor said:

Ψέμμα. Η σταθερή της βονταφον είναι η παλιά HOL, του Κόκκαλη. Συν τη CYTA, που εξαγόρασε και η οποία είχε ήδη κάποια χιλιόμετρα οπτικής ίνας. Ποτέ δεν είχε δικο της δίκτυο στήσει, παρά μόνον όταν έγινε ο διαγωνισμός με τις μεγάλες εταιρείες...

Τα αγόρασε έτοιμα τα σταθερά τηλέφωνα, είχε μόνο κινητή...

Έτσι ακριβως όπως τα λες!!! Την οτικη ινα την είχε περασει η τοτε HOL και το έργο το ειχε αναλάβει η ΙΝΤΡΑΚΑΤ, η βοδαφον δεν ειχε ποτέ τίποτα. Μονο κινητή, η οποια εκτος πόλεων ηταν ερημη & σκότεινη απο σήμα, οπως παραμένει ακομη και τώρα στην επαρχια.

Edited by manosn2
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σαν πελάτης της Vodafone , Με 1 εταιρικό σταθερό , ένα vdsl 100 home , 3 συμβόλαια κινητης και 3 καρτοκινητά στην εταιρία , μπορώ να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου σε όλα τα πλάτη και μήκη . Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο . Μας έχουν δει ως ένα βέβαιο  πελάτη και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να είναι εξυπηρετικοί (όλα τα νούμερα είναι στο ίδιο ΑΦΜ) . Έχουμε κάνει παράπονα για την κακή κάλυψη στην περιοχή , αλλά αυτό ξέρουμε ότι έτσι θα παραμένει και μόνο με WiFi calling θα ξανουμε δουλειά . Ο λόγος που μας κρατούσε τόσο καιρό στην εταιρία είναι ότι ο κόπος μετάβασης όλων αυτών των αριθμών είναι αρκετά μεγάλος , καθώς και το κόστος . Έχουμε ανοίξει δεκάδες καρτέλες τόσο για την κινητή όσο και για την σταθερή. Τα μεσημερια η 100 άρα vdsl συγχρονίζει στα μισά από ότι θα έπρεπε και έχουμε τρελούς χρόνους απόκρισης (3000ms) ειδικά τα καλοκαίρια . Το εντερική βρίσκεται σε κατάστημα και έχουμε 10 αποσυνδέσεις την ημέρα . Ο ποτήρι όμως ξεχείλησε αυτή την εβδομάδα που από την περασμένη τριτη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ . Και οι οι τεχνικοί απλά αδιαφορούν . Δεν ξέρω πιάνου θέμα είναι , του ΟΤΕ η της Vodafone , αλλά δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από την εταιρία για επίκληση του προβλήματος . Τουλάχιστον στην άλλη όταν έχω θέματα έρχονται οι ανρθωπο και σε 3 ώρες έχω κανονικά υπηρεσία . Όποτε ξέρετε ποια είναι η διαδικασία , και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γλυτωσουμε καππια πρόστιμα ;

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, georgebad said:

Εγώ σαν πελάτης της Vodafone , Με 1 εταιρικό σταθερό , ένα vdsl 100 home , 3 συμβόλαια κινητης και 3 καρτοκινητά στην εταιρία , μπορώ να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου σε όλα τα πλάτη και μήκη . Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο . Μας έχουν δει ως ένα βέβαιο  πελάτη και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να είναι εξυπηρετικοί (όλα τα νούμερα είναι στο ίδιο ΑΦΜ) . Έχουμε κάνει παράπονα για την κακή κάλυψη στην περιοχή , αλλά αυτό ξέρουμε ότι έτσι θα παραμένει και μόνο με WiFi calling θα ξανουμε δουλειά . Ο λόγος που μας κρατούσε τόσο καιρό στην εταιρία είναι ότι ο κόπος μετάβασης όλων αυτών των αριθμών είναι αρκετά μεγάλος , καθώς και το κόστος . Έχουμε ανοίξει δεκάδες καρτέλες τόσο για την κινητή όσο και για την σταθερή. Τα μεσημερια η 100 άρα vdsl συγχρονίζει στα μισά από ότι θα έπρεπε και έχουμε τρελούς χρόνους απόκρισης (3000ms) ειδικά τα καλοκαίρια . Το εντερική βρίσκεται σε κατάστημα και έχουμε 10 αποσυνδέσεις την ημέρα . Ο ποτήρι όμως ξεχείλησε αυτή την εβδομάδα που από την περασμένη τριτη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ . Και οι οι τεχνικοί απλά αδιαφορούν . Δεν ξέρω πιάνου θέμα είναι , του ΟΤΕ η της Vodafone , αλλά δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από την εταιρία για επίκληση του προβλήματος . Τουλάχιστον στην άλλη όταν έχω θέματα έρχονται οι ανρθωπο και σε 3 ώρες έχω κανονικά υπηρεσία . Όποτε ξέρετε ποια είναι η διαδικασία , και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γλυτωσουμε καππια πρόστιμα ;

Ο συγχρονισμός μεταβάλλεται; 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, CaptainNickGR said:

Ο συγχρονισμός μεταβάλλεται; 

Το πρόβλημα το αναγνωρίζουν από τα κεντρικα, και λένε ότι εκείνες τις ώρες γίνεται αναβάθμιση.....(επίθεση 1.5 χρόνο)

Link to comment
Share on other sites

On 18/4/2022 at 4:51 ΜΜ, georgebad said:

Εγώ σαν πελάτης της Vodafone , Με 1 εταιρικό σταθερό , ένα vdsl 100 home , 3 συμβόλαια κινητης και 3 καρτοκινητά στην εταιρία , μπορώ να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου σε όλα τα πλάτη και μήκη . Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο . Μας έχουν δει ως ένα βέβαιο  πελάτη και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να είναι εξυπηρετικοί (όλα τα νούμερα είναι στο ίδιο ΑΦΜ) . Έχουμε κάνει παράπονα για την κακή κάλυψη στην περιοχή , αλλά αυτό ξέρουμε ότι έτσι θα παραμένει και μόνο με WiFi calling θα ξανουμε δουλειά . Ο λόγος που μας κρατούσε τόσο καιρό στην εταιρία είναι ότι ο κόπος μετάβασης όλων αυτών των αριθμών είναι αρκετά μεγάλος , καθώς και το κόστος . Έχουμε ανοίξει δεκάδες καρτέλες τόσο για την κινητή όσο και για την σταθερή. Τα μεσημερια η 100 άρα vdsl συγχρονίζει στα μισά από ότι θα έπρεπε και έχουμε τρελούς χρόνους απόκρισης (3000ms) ειδικά τα καλοκαίρια . Το εντερική βρίσκεται σε κατάστημα και έχουμε 10 αποσυνδέσεις την ημέρα . Ο ποτήρι όμως ξεχείλησε αυτή την εβδομάδα που από την περασμένη τριτη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ . Και οι οι τεχνικοί απλά αδιαφορούν . Δεν ξέρω πιάνου θέμα είναι , του ΟΤΕ η της Vodafone , αλλά δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από την εταιρία για επίκληση του προβλήματος . Τουλάχιστον στην άλλη όταν έχω θέματα έρχονται οι ανρθωπο και σε 3 ώρες έχω κανονικά υπηρεσία . Όποτε ξέρετε ποια είναι η διαδικασία , και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γλυτωσουμε καππια πρόστιμα ;

Πάρε τα όλα στην κοσμοτε φίλε μου αν πρόκειται για επιχείρηση.

Από τη στιγμή που εδώ και καιρό επικοινωνείς με το 13840 και δεν μπορούν να βρουν λύση φορητότητα και στην ΕΕΤΤ καταγγελία. 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikolas14 said:

Πάρε τα όλα στην κοσμοτε φίλε μου αν πρόκειται για επιχείρηση.

Από τη στιγμή που εδώ και καιρό επικοινωνείς με το 13840 και δεν μπορούν να βρουν λύση φορητότητα και στην ΕΕΤΤ καταγγελία. 

ποια είναι η διαδικασία για να γίνει καταγγελία ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, georgebad said:

ποια είναι η διαδικασία για να γίνει καταγγελία ?

 

1 hour ago, georgeavl3 said:

Αλλά μην ελπίζεις τίποτα: Για την ακρίβεια υπολόγιζε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΠΟΤΑ από τη μεριά της ΕΕΤΤ, εκτός απ'το να πηγαινοφέρνει τις καταγγελίες σου στη Vodafone και αυτή να "απαντά" (συνήθως απαντά αλλα ντ'αλλων και η ΕΕΤΤ απλά πηγαινοφέρνει επιστολές, δε κάνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ).

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Pppe said:

 

Αλλά μην ελπίζεις τίποτα: Για την ακρίβεια υπολόγιζε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΠΟΤΑ από τη μεριά της ΕΕΤΤ, εκτός απ'το να πηγαινοφέρνει τις καταγγελίες σου στη Vodafone και αυτή να "απαντά" (συνήθως απαντά αλλα ντ'αλλων και η ΕΕΤΤ απλά πηγαινοφέρνει επιστολές, δε κάνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ).

Εγώ φίλε μου σε περίπτωση όπως του Γιώργου στις Σέρρες δικαιώθηκα με ένα κινητό καρτοσυμβολαιο και σταθερό στο ίδιο ΑΦΜ. Αν δεν μπορεί να βρει το πρόβλημα στη γραμμή ας τον αφήσει να φύγει. Ειδικα αν πρόκειται για επιχείρηση,υπάρχει και οικονομική ζημιά, διότι δεν δουλεύει το POS(συνήθως είναι μέσω Ίντερνετ αλλά και με τηλέφωνο).

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, nikosp88 said:

Η καμπίνα είναι της vf? 

Θα προσπαθήσω να ξαναεπικονωνησω και αν δεν θα προσπαθήσω με την ΕΕΤΤ ευχαριστώ πολύ!!!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nucleogenesis said:

Κάποιο νέο / πληροφορία για το σήμα στο μέτρο ?

Θα γίνει διαθέσιμο αρχικά στο μετρό Θεσσαλονίκης και ακολουθεί σε Αθήνα

Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

Εδώ στο μετρό Θεσσαλονίκης, όλες οι εταιρείες έχουν άριστη κάλυψη.

Δεν υπάρχει λέμε!

Powered by POCO X6 / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Η αλληθεια είναι αυτή... Αν δεν βάζεις RRU'S πως θα καταναλώνεις ρεύμα?? Άρα δεν βάζουμε για να είμαστε eco friendly δικτυο...Αρε vodafone κανεις δεν σε φτανει

Link to comment
Share on other sites

Έχει και τον βάτραχο μέσα στο λογότυπο.

Powered by POCO X6 / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...