Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για το πρώτο καλύτερα να ρωτήσεις σε κατάστημα, για το δεύτερο φυσικά και γίνεται ρυθμίζοντας όμως χειροκίνητα το ΑΡΝ.
Link to comment
Share on other sites

Είμαι κάτοχος σταθερού τηλεφώνου και ήδη συμπληρώνω ..8 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Σε επανειλλημένες κλησεις μου ( που φυσικά με χρεώνουν)ο 1ος λέει το βλέπουμε αύριο, ο 2ος μου απαντά ότι την υπόθεση έχει αναλαβει η Κα...και θα σας ειδοποιήσει, ο 3ος θα σας ειδοποιήσει ο Κος...μετά από 1/2 ώρα...αλλά τελικά αισίως συμπληρώνω 8ήμερο άνευ σταθερού ( έχω τονίσει ότι λόγω ηλικιωμένου στο σπίτι είναι απαραίτητο το σταθερό) ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ:mad:
XIAOMI REDMI NOTE 5
Link to comment
Share on other sites

Είμαι κάτοχος σταθερού τηλεφώνου και ήδη συμπληρώνω ..8 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Σε επανειλλημένες κλησεις μου ( που φυσικά με χρεώνουν)ο 1ος λέει το βλέπουμε αύριο, ο 2ος μου απαντά ότι την υπόθεση έχει αναλαβει η Κα...και θα σας ειδοποιήσει, ο 3ος θα σας ειδοποιήσει ο Κος...μετά από 1/2 ώρα...αλλά τελικά αισίως συμπληρώνω 8ήμερο άνευ σταθερού ( έχω τονίσει ότι λόγω ηλικιωμένου στο σπίτι είναι απαραίτητο το σταθερό) ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ:mad:

 

Καταγγελία στό συνήγορο του Καταναλωτή ,χωρίς πολλά πολλά,γιά να μάθουν να σε υπολογίζουν!

Pocophone F3 5G
Link to comment
Share on other sites

Ειχα το ιδιο θεμα και ειχα κατακοιτο ατομο στο σπιτι μηχανικα υπιστηριζομενο...τα τσουτσεκια απαντουσαν σαν να μην υπηρχε θεμα.
Link to comment
Share on other sites

Σε επανειλλημένες κλησεις μου ( που φυσικά με χρεώνουν)

 

Γιατί φυσικά σε χρεώνουν ?Μονος σου πας και χρεωνεσαι. Νομιζω έχουν περάσει αρκετά χρόνια που έχουν θεσπιστει οι αριθμοι δωρεαν κλησης για ολους τους παροχους..

Ας μαθει επιτελους ο κοσμος να καλει τις δωρεαν ΒΛΑΒΕΣ οταν εχει βλαβη και οχι τους χρεωσιμους αριθμους εξηπηρετησης...

 

13840 για την ιστορια.

 

Δηλαδη , ο λογαριασμος που παιρνεις καθε μηνα το γραφει πανω υποχρεωτικα. Μολις ειδα και τον δικο μου, εμφανεστατα και ξεκαθαρα γραφει. τι να πω..

Edited by H2SO4
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πήρα τη συγκεκριμένη προσφορά!

Όπως ειπώθηκε στο ανάλογα θέμα με τα συμβόλαια (αν και αργά απάντησα) υπάρχει η δυνατότητα για έξτρα σιμ ώστε να μοιράζεσαι τα data χωρίς χρέωση αλλά θα πρέπει να έχεις αναγκαστικά και σταθερό στη vodafone. Αν δεν έχεις σταθερό vodafone δεν υπάρχει δυνατότητα για έξτρα σιμ ούτε με χρέωση .

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ για την υπομονή σας στο σεντόνι που ακολουθεί...

Είμαι συνδρομητής της Vodafone από το 2016, έχοντας φοιτητικό συμβολαιο. Σύμφωνα με την τότε ενημέρωση της εταιρείας, μπορούσα με την ίδια ακαδημαϊκή ταυτότητα να αποκτησω και ένα καρτοκινητό κι έτσι προ του 2016 (δεν θυμάμαι ποιο έτος) είχαμε μεταβιβασει στο όνομα μου την συνδεση του αδερφού μου, στην οποία και ενεργοποιησαμε την φοιτητική προσφορα. Όπως προανέφερα, και στους δύο αριθμούς είχε "κουμπώσει" το ίδιο πάσο, το οποίο σημειωτέον δεν αναγράφει ημερομηνία ληξης (ίσως επειδή η εισαγωγή στη σχολή είχε γίνει με κατατακτηριες).

Επειδή, όμως, το κόστος του συμβολαίου είχε αυξηθεί αρκετά σε σύγκριση με τότε, στα μέσα Μαρτίου 2021 και κατόπιν αιτήματος μου μετατράπηκε σε καρτοκινητό CU.

Αυθημερόν, όμως, έστειλα με e-mail στην εταιρεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά ώστε να ενεργοποιηθεί και σε αυτό η φοιτητική προσφορά, καθώς λόγω της μετατροπής σε καρτοκινητό θεωρούνταν πλέον απλό καρτοκινητό. Χρησιμοποίησα, όμως, άλλο πάσο μου και όχι το παλιό, το οποίο παρέμεινε "κουμπωμενο" στον αριθμό που έχω δώσει στον αδερφό μου (αλλά είναι στο όνομα μου).

Τελη Μαρτίου 2021 κι επειδή μέχρι και τότε δεν είχε ενεργοποιηθεί η προσφορά, επικοινώνησα μέσω chat με την εταιρεία και από υπάλληλο της ενημερώθηκα ότι θα προωθήσει άμεσα το αίτημά μου.

Μετά από πάροδο λίγης ώρας δέχθηκα κλήση από την κοπέλα η οποία θέλησε να επιβεβαιώσει εάν επιθυμώ την ενεργοποίηση της φοιτητικής προσφοράς στον αριθμό μου, διότι έβλεπε στο συστημα ότι το πάσο αυτό (το νεότερο, που ουδέποτε είχα χρησιμοποιήσει κάπου) ήταν "κουμπωμενο" σε κάποιον άλλο αριθμό, τον οποίον όμως δεν μπορούσε να δει!

Της ανέφερα πως, πέραν του εν λόγω αριθμού, είμαι συνδρομητής και του αριθμού ‪που έχω δώσει στον αδερφό μου, για τον οποίον όμως ουδέποτε χρησιμοποίησα το επίμαχο πάσο, αλλά ένα άλλο παλιότερο.

Μάλιστα, μετά από καμιά ωρα έλαβα e-mail από την εταιρεία το οποίο ανέγραφε «σου έχουμε ήδη μεταφέρει από το προηγούμενο νούμερο τη φοιτητική προσφορά σε αυτό που μας ζήτησες»!!!

Επειδή όλα αυτά δεν έβγαζαν νόημα, προ ημερων επικοινωνησα ξανά μέσω chat (δεν βρήκα κάποια φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα τους), αναφέροντας όλα τα παραπάνω και ζητησα να μου πουν σε ποιόν αριθμό είχε ενεργοποιηθεί η φοιτητική προσφορά με την χρήση του επίμαχου πάσο, καθώς και ποια άλλα δικαιολογητικά χρησιμοποιήθηκαν για την εν λόγω τηλεφωνική σύνδεση (π.χ. δελτίο ταυτότητας, εκκαθαριστικό), εφόσον είναι στο όνομα μου.

Ο υπάλληλος μου απάντησε άρες-μάρες...

Αρχικά, μου είπε ότι η φοιτητική προσφορά ήταν ενεργοποιημένη στον αριθμό που χρησιμοποιεί ο αδερφός μου!

Όταν του απάντησα ότι σε αυτόν είναι εδώ και χρόνια "κουμπωμενο" άλλο πάσο μου, με ρώτησε εάν το νέο πάσο το προμηθευτηκα από κατάστημα της Vodafone κι όταν απάντησα θετικά, μου είπε πως επειδή είδαν πως έχω αριθμό στην εταιρεία, αυτόματα "κουμπωσαν" το νέο πάσο σε αυτό, ώστε να γίνει φοιτητικό!!!

Επειδή η απάντηση αυτή δεν στέκει, ανταπάντησα πως αυτό δεν ισχύει καθώς αφενός μεν στον αριθμό του αδερφού μου ήταν ήδη "κουμπωμένο" το παλιό μου πάσο, αφετέρου δε ουδέποτε ενημερώθηκα σχετικά (περί ενεργοποίησης της φοιτητικής προσφοράς στο υπάρχον νούμερο) κατά την παραλαβή του νέου πάσο.

Επειδή συνέχιζα να έχω απορία για το τι έχει συμβεί, ζήτησα από τον υπάλληλο να ελέγξει τα λεγόμενά μου ότι δηλαδή στον αριθμό του αδερφού μου είναι "κουμπωμένο" το παλιό πάσο εδώ και καιρό. Η απάντηση του ήταν πως "στο σύστημά μας μπορούμε να δούμε μονάχα την ημερομηνία ενεργοποίησης της συγκεκριμένης προσφοράς".

Ρωτάω εάν φαίνομαι συνδρομητής σε άλλους αριθμούς, περαν των δύο και μου απαντά όχι. Επίσης, μου είπε πως η φοιτητική προσφορά είναι ενεργοποιημένη και στους δύο αυτούς αριθμούς!

Ξαναρωτάω και ζητώ να μου εξηγήσει τί ακριβώς έγινε στα τέλη του 2019 (όταν παρέλαβα το νέο μου πάσο) στον αριθμό του αδερφού μου (που είναι φοιτητικο πριν από το 2016) και γιατί δεν ενημερώθηκα σχετικά. Η απάντηση ήταν ότι λόγω της παλαιότητας δεν μπορει να ελέγξει το ακριβώς έχει προκύψει!

Ρωτάω για πολλοστή φορά να μου πει ποιο πάσο από τα δύο είναι "κουμπωμενο" αυτή την στιγμη στον αριθμό του αδερφού μου και μου απαντά πως στο σύστημα μπορει να δει για λόγους ασφαλείας μόνο την ημερομηνία καταχώρησης και όχι το πάσο του! Ρωτω για την ημερομηνία καταχώρησης και μου λέει το 2013 (ημερομηνία που πιθανόν να το είχαμε κάνει φοιτητικό με το παλιό πάσο)!

Άκρη λοιπόν δεν βρήκα και υποψιάζομαι ότι συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

1) Τέλη του 2019, όταν παρέλαβα το νέο πασο από το κατάστημα της vodafone, "κουμπωσαν" εν αγνοία μου το πάσο αυτό σε κάποιο νέο πακέτο σύνδεσης cu, το οποίο είτε δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ είτε το έδωσαν σε κάποιον δικό τους για να το χρησιμοποιήσει. Έστω υπόψιν ότι κατά την παραλαβή του πάσο (το οποίο προκειμένου να το πάρω μου ζήτησαν αστυνομική ταυτότητα και έβγαλαν φωτοτυπία της) προσφέρθηκαν να μου δώσουν ένα νέο πακέτο, αλλά επειδή δεν το χρειαζόμουν το αρνήθηκα. Φυσικά ουδείς μου είπε ότι έχει ήδη ταυτοποιηθεί στο όνομά μου κάποιος αριθμός.

2) Μετά την παραλαβή του πασο το 2019 και αφού είπα στο κατάστημα ότι δεν θέλω κάποιο φοιτητικό νούμερο, "κουμπωσαν" εν αγνοία μου το πάσο στο καρτοκινητό κάποιου γνωστού τους για να εκμεταλλευτεί την φοιτητική προσφορά (κάπου έχω διαβάσει ότι υπάρχει δυνατότητα το πάσο να συνδεθεί με νούμερο που έχει άλλο συνδρομητή).

Εσείς ποιο θεωρείτε πιο πιθανό σενάριο; Πώς πιστεύετε ότι πρέπει να κινηθώ για να πάρω μία επίσημη απάντηση για το τι έχει συμβεί, καθώς εάν έχει γίνει οποιαδήποτε χρήση της ακαδημαϊκής μου ταυτότητας εν αγνοία μου είναι ποινικό αδίκημα;

Σας ευχαριστώ και πάλι για την υπομονή σας.

Edited by nikkal
Link to comment
Share on other sites

Κατά 99% σου δώσανε μαζί με το πάσο (όταν το παρέλαβες απο το κατάστημα Vodafone) και ένα φοιτητικό πακέτο CU, με περασμένο το πάσο σου εκεί. Επίσης μέσα στο χάος των χαρτιών πιθανότατα υπέγραψες και μια δήλωση ταυτοπροσωπίας για αυτό το νούμερο. Ίσως αν ρωτήσεις ποια νούμερα ανήκουν στον αριθμό ταυτότητάς σου (ή ΑΦΜ) να δεις έναν αριθμό που δεν έχεις ακούσει ξανά.

 

Πιο σπάνια, κρατάνε αυτά τα πακέτα και τα μεταβιβάζουν σε άλλους που δεν είναι φοιτητές. Δεν νομίζω ότι σε εσένα έχει γίνει κάτι τέτοιο, γιατί έτσι θα είχαν μπλεξίματα.

Link to comment
Share on other sites

Πακέτο σύνδεσης δεν μου έδωσαν και το θυμάμαι πολύ καλά αυτό.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι η κοπέλα μου είπε πως έχω τη δυνατότητα να πάρω ένα τέτοιο πακέτο, αλλά επειδή ήμουν κομπλέ από νούμερα της είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι τώρα και αν χρειαστώ στην πορεία κάποιο Θα έρθω ξανά.

Επίσης είμαι σίγουρος ότι δεν υπέγραψα κανένα έγγραφο σχετικά με το πακέτο αυτό. Πίστεψέ με ότι λόγω επαγγελματικής ενασχόλησης είμαι πάρα πολύ προσεκτικός με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι ούτε πακέτο πήρα στα χέρια μου αλλά ούτε υπέγραψα κάτι σχετικό με αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Αν εισαι τοσο σιγουρος οτι δεν πηρες εσύ, εγώ το 1ο βλέπω πιο πιθανό. Θυμαμαι οτι και μενα με επρηζαν όταν πήγα να παραλάβω το πάσο. και μάλιστα μου είχε πει ο υπαλληλος καλά εγώ στο δίνω το φοιτητικό, δωρεάν είναι και κάντο ότι θελεις. Επειδη ήταν γνωστός δεν ήθελα να επιμείνω και το πήρα. Οπότε πολύ πιθανό να τους πίεζαν να δίνουν και έναν αριθμό ανά πάσο. Οπότε πολι πιθανό να το κούμπωσαν σε έναν αριθμό άσχετα αν τον παρέλαβες ή όχι. Και αυτό το ότι δεν μπροεί να τον δει τον αριθμό στο σύστημα ίσως είναι λόγος ότι έχει λήξει ο αριθμός αυτός επειδη δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ (??)

 

Ειδικά πριν κάποια χρόνια ήταν στάνταρ τακτική το 1 νουμερο cu φοιτητικό ανά πάσο. Μπορεί δηλαδή να τα πέρναγαν και μόνοι τους όταν εκτυπωναν τα πάσο πριν πας να το παραλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Για να πω την αλήθεια κι εγώ το σενάριο 1 θα ήθελα, με την εκδοχή της αρχικα μη παραλαβής του πακέτου και εν συνεχεια της απενεργοποίησης του. Άσχετα με το ότι δεν με ενημέρωσαν, είναι το μικρότερο κακό.

Σκέφτομαι να πάω και σε κάποιο κατάστημα και να τους ρωτήσω σχετικά...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Εγώ θ ου πρότεινα να επικοινωνήσεις με mail αναφεροντασ αυτό που σου είπαν στο chat(ελπιζω να εχεισ αντιγραφο του) ότι το πάσο αυτό έχει χρησιμοποιηθεί ήδη και οχι απο εσενα και να τους ζητήσεις λεπτομέρειες.

Υποχρεωτικά πρέπει να σου απαντήσουν εντός 20 ημερων.

Αναλόγως την απάντηση πράττεις.

Καλό ξεμπερδεμα με τη απαραδεκτη,πλέον,εξυπηρέτηση της Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Το πραγμα ειναι απλο. Εχουν ακυρωσει το παλιο πασο και στη θεση του ειναι το καινουριο, και φυσικα συνεχιζει ο αδερφος σου απο το καινουριο πασο να εχει τα φοιτητικα πακετα. Απο τη στιγμη που το πηρες απο αυτους ακυρωθηκε αυτοματα το παλιο στα συστηματα τους.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, το σύστημα της παραλαβής των πάσο είναι άσχετο με το σύστημα της Vodafone.
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πoιο είναι το πρόβλημα. Έχειςκανονικά το φοιτητικό που δικαιούσε.

Αν υποψιαζεσαι ότι έχει γίνει ποινικό αδίκημα, πας στο αστυνομικό τμήμα και δείνεις τα στοιχεία που έχεις.

Δεν είναι ούτε δική σου δουλειά ούτε δική μας να κάνουμε τον αστυνομικό επιθεωρητή και να διερευνούμε την υπόθεση.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα,

 

επειδή μόλις έκανα την αλλαγή από συμβόλαιο σε κάρτα, έχω κάποιες απορίες αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει.

 

Καταρχήν έβαλα το πρόγραμμα με τα 10€.

 

- Αν κάνω αυτόματη ανανέωση, θα παραμείνουν τα όποια λεπτά/MB από τον προηγούμενο μήνα, ή αυτό δεν συμβαίνει στην αυτόματη ανανέωση;

 

- σε συνέχεια του παραπάνω, το πρόγραμμα μπήκε σήμερα 15/5 και τα MB και λεπτά ληγουν 14/6. Αν δεν λειτουργεί το παραπάνω με την αυτόματη ανανέωση, θα πρέπει για να παραμείνουν και στον επόμενο μήνα να την κάνω εγώ μέχρι τις 14/6 και μέχρι ποια ώρα; 12 το βράδυ πχ;

 

Τα λέω αυτά γιατί σε cosmote που εχω δει, αν κάνει ανανέωση πχ 15/5 λήγουν 15/6 στη 1 το μεσημέρι, δηλαδή και την ώρα που λήγουν γράφει και δεν σου "τρώει" μια μερα και μπορείς να κάνεις ανανέωση κάθε 15 πχ ωστέ να μην χάνεις λεπτά/ΜΒ του κάθε μήνα αλλά και τα ΜΒ λήγουν λίγο αργότερα (1 μέρα μετά) απο τα λεπτα ομιλίας.

 

Εδώ λήγουν όλα μαζί; και όταν λεει 14/6 εννοει κάποια συγκεκριμένη ώρα;

 

Ευχαριστώ!

Edited by MTS
Link to comment
Share on other sites

Αν η αυτόματη ανανεωση γίνει πριν λήξουν, τότε θα μεταφερθούν.

Τα υπόλοιπα λήγουν την ημέρα που βλέπεις στην εφαρμογή, 23:59. Δεν είναι σαν την Cosmote που λήγουν τα λεπτά στις 12 το μεσημέρι και τα δεδομένα την ακριβή ώρα ενεργοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

Αν η αυτόματη ανανεωση γίνει πριν λήξουν, τότε θα μεταφερθούν.

 

Ναι αλλα επειδή είναι αυτόματη και δεν το καθορίζω εγώ, αυτό ακριβώς ρωτάω :p.

Αν με την αυτόματη ανανέωση μεταφέρονται, ή για να μεταφερθούν θα πρεπέι να μην γίνεται αυτόματα.

Link to comment
Share on other sites

Η αυτόματη ενεργοποίηση γίνεται όταν ανανεώσεις με χρήματα. Αν βάλεις κάρτα πριν λήξει το πακέτο, ή ρυθμίσεις την αυτόματη ανανεωση με την χρεωστική ή πιστωτική σου πριν λήξει το πακέτο, τότε θα μεταφερθούν.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γειά σε όλους,

Εχω συμβόλαιο στην COSMOTE και παράλληλα Giga on the spot της Vodafone. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από Θεσσαλονίκη από Vodafone. Μου έδωσαν προσφορά καρτοσυμβόλαιο στα 5,90ευρώ για 18μήνες 1,000' προς όλους, 1,000' προς Vodafone και 3GB και 500sms μου φάνηκε εντελώς περίεργη αλλά δέχτηκα καθώς λήγει σε ένα μήνα το συμβόλαιο με την COSMOTE. Το ερώτημα που θέλω να θέσω είναι θυμήθηκαν να βγάλουν από την ναφθαλίνη την μόδα με τα κατοσυμβόλαια γιατί μέχρι και πριν 1 μήνα με έπαιρναν για συμβόλαια;

Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους,

 

Εχω συμβόλαιο στην COSMOTE και παράλληλα Giga on the spot της Vodafone. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από Θεσσαλονίκη από Vodafone. Μου έδωσαν προσφορά καρτοσυμβόλαιο στα 5,90ευρώ για 18μήνες 1,000' προς όλους, 1,000' προς Vodafone και 3GB και 500sms μου φάνηκε εντελώς περίεργη αλλά δέχτηκα καθώς λήγει σε ένα μήνα το συμβόλαιο με την COSMOTE. Το ερώτημα που θέλω να θέσω είναι θυμήθηκαν να βγάλουν από την ναφθαλίνη την μόδα με τα κατοσυμβόλαια γιατί μέχρι και πριν 1 μήνα με έπαιρναν για συμβόλαια;

 

Καλησπέρα, είσαι σίγουρος ότι είναι 5.90 ή μήπως 15.90;

 

Ειμαι σε άλλη εταιρεία με καρτοσυνδεση στα 15 ευρώ με περίπου τις ίδιες παροχές.

 

Αν ισχύει αυτό που λες τότε είναι πολύ μεγάλη διαφορά και αξίζει να αλλάξω.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τελικά η υπάλληλος δεν μου το διευκρινησε σωστά δηλαδή έπρεπε να ήταν καρτοκινητό cosmote, οπότε δεν πήρα την προσφορά
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είσαι σίγουρος ότι είναι 5.90 ή μήπως 15.90;

 

Ειμαι σε άλλη εταιρεία με καρτοσυνδεση στα 15 ευρώ με περίπου τις ίδιες παροχές.

 

Αν ισχύει αυτό που λες τότε είναι πολύ μεγάλη διαφορά και αξίζει να αλλάξω.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=8184657#post8184657

Mια χαρά υπάρχουν αυτές οι τιμές απλά τις δίνουν κατ`επιλογή ή τυχαία? Αν είσαι τυχερός και σε πάρουν τηλ μπορει να έχεις ανάλογη προσφορά..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα παίδες, χρειάζομαι τις συμβουλές σας για το πως να κινηθώ.

 

Πριν περίπου 2 μήνες, ανακάλυψα τυχαία οτι η 85χρονη γιαγιά μου, λαμβάνει ταχυδρομικά λογαριασμό για ένα άγνωστο αριθμό στο όνομά της. Το δικό της κινητό είχε φραγή εισερχομένων λόγω απλήρωτου λογαριασμού. Της είπα οτι δεν έχει πληρώσει και μου ειπε οτι πληρώνει κανονικά και μου έδειξε τις αποδείξεις για τον άγνωστο αριθμό. Μίλησα με το κατάστημα, μου είπαν οτι δεν γνωρίζουν και οτι το νούμερο είναι εταιρίκο και πως πρέπει να μιλήσω με την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών. Μίλησα μαζί τους, πήρα κάποιες πληροφορίες, η σύνδεση ήταν ενεργή απο το 2016 και ανήκει σε μια εταιρία με την οποία κανένας απο την οικογένεια μας δεν έχει καμια σχεση. Για να μην σας κουράζω, ζήτησαμε διακοπή του συμβολαίου και επιπλέον ζήτησα κάποιες πληροφορίες για να κινηθώ νομικά εναντίων τους καθώς είμαι σίγουρος οτι δεν έχουν υπογραφή της γιαγίας μου και πιθανώς ούτε σκαναρισμένο αντίγραφο απο την ταυτότητα της. Απο τότε έχουν περάσει 2 μήνες που συνεχώς καλώ στο τηλέφωνο εταιρικων πελατών και ζητάω να μιλήσω με τις 2 υπαλλήλους που έχουν ''αναλάβει'' την υπόθεση, αλλά συνεχως ως δια μαγείας δεν είναι διαθέσιμες και θα με καλέσουν εκείνες πίσω το συντομότερο. Δεν με έχουν καλέσει ποτέ. Έστειλα ένα αναλυτικό email στο οποίο προφανώς και δεν έλαβα καμια μα καμία απάντηση και τώρα είμαι στο στάδιο που μόλις κατέθεσα γραπτή καταγγελία στην ΕΕΕΤ. Επόμενο στάδιο υποθέτω η μήνυση ή το εξώδικο; Δεν έχω ιδέα, όποιος μπορεί ας πει την γνώμη του για το πως πρέπει να κινηθώ, είναι ξεκάθαρα απάτη απο κάποιο σημείο πώλησης της βόνταφον.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...