Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Βρε παιδια δουλευει το gprs σε cu.Eχω συσκευη gps tracker και στελνει τα δεδομενα μεσα απο εκει και δεν μπορω να την κανω να δουλεψει.
wifi planet
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω αν είναι νέος κανόνας της Vodafone με το που ανοίγουμε τα δεδομένα (mobile data) σε καρτοκινητό να χρεωνόμαστε αυτόματα 1€. Παλαιότερα δεν το είχα παρατηρήσει και νομίζω πως χρεωνόμουν αναλόγως τα mb.

Επίσης το κάνουν και οι άλλες εταιρίες αυτό; αν είναι να αλλάξω γιατί τελευταία δεν είμαι ευχαριστημένος από Vodafone (αυτόματη ενεργοποίηση πακέτων κτλ).

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έχω αλλάξει εδώ και πολλά χρόνια η ογκοχρέωση και με 1 ευρώ σου προσφέρουν κάποιο συγκεκριμένο ποσό Mb (πχ 20Mb) και αυτό γίνεται σε όλες τις εταιρείες.

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα, ευχαριστώ για την απάντηση. Πάντως παρόλο που τα άνοιξα 2 φορές και μου έφαγε 2€ μου λέει πως δεν έχω υπολειπόμενα MB. Edited by Zenor
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι φιλε μου δυστυχώς.σε ολες τις εταιρείες ειναι ετσι.το 1 ευρώ που σου αφαιρει είναι συνηθως για ολη την μερα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, απέκτησα την συσκευή Vodafone Smart Ultra 6 η οποία έχει και κάποιες προεγκατηστημένες εφαρμογές όπως το Message+ για sms κτλ. Θέλω να απενεργοποιήσω την δόνηση κατα την λήψη εισερχομένων sms καθώς και να αλλάξω τον ήχο ειδοποίησης αλλά δεν υπάρχει καμία ρύθμιση εντός της εφαρμογής. Απλά μπαίνεις και στέλνεις μηνύματα χωρίς καμία δυνατότητα προσαρμογής των ήχων. Γνωρίζει κάποιος πώς μπορώ να το αλλάξω αυτό? Ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και γω σε Vodafone Smart speed 6 που απέκτησε ο θείος μου με ανανέωση συμβολαίου. Είναι παρόμοιες συσκευές και έχουν την ίδια βλακώδη εφαρμογή. Δοκίμασε να απεγκαταστήσεις εντελώς το messege+ για να ενεργοποιηθεί η εφαρμογή μηνυμάτων του Android. Πες μου μετά αν είχες κάποιο αποτέλεσμα, να το μεταφέρω και στον θείο μου. (δεν έχω την συσκευη μαζί μου).

 

EDIT: Στην εφαρμογή Messege+ πάνω πάνω έχει τρείς κάθετες γραμμές, πάτα πάνω εκεί και πήγαινε στο ρυθμίσεις. Εκεί θα σου δώσει την επιλογή να αλλάξεις τον ήχο των μηνυμάτων.

Edited by valadis.k
Link to comment
Share on other sites

Την δυνατότητα ρύθμισης την έχει μόνο η εφαρμογή για sms του Android (Messenger), μόνο εκεί βλέπω τις γραμμές και από εκεί μπορώ να αλλάξω τον τόνο και να απενεργοποιήσω και την δόνηση. Το Message+ είναι τελείως κενό, μόνο στέλνεις και λαμβάνεις sms και είσαι στο ελεος του δικού του ήχου και της δόνησης.
Link to comment
Share on other sites

Ακούστε, είχα ένα μικρό μπέρδεμα με γνωστή εταιρία τηλεπικοινωνιών, η οποία ενώ δεν είχα συμφωνήσει στο πρόγραμμά της μου έστειλε τον λογαριασμό του πακέτου. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή : Ο υπάλληλος της εταιρίας με πήρε τηλέφωνο ζήτησε τα στοιχεία μου και άρχισε να μου αναλύει το πρόγραμμά του.

Οταν έφτασε στο σημείο "...οφείλω να σας ενημερώσω ότι η συνομιλία μας καταγράφεται" , εγώ είπα " περιμένετε, δηλαδή αν συμφωνήσω τώρα σημαίνει ότι συμφωνώ στο πρόγραμμα ; " αυτός μου είπε " ναι κύριε Μαρινάκη νομίζω ότι καταλάβατε " και εγώ του απάντησα " ααα τότε δεν συμφωνώ, νόμιζα ότι απλά με ενημερώνατε " αυτός μου είπε " είστε σίγουρος είναι μεγάλη ευκαιρία δεν πρέπει να την χάσουμε " και εγώ του είπα " όχι δεν συμφωνώ θέλω να κοιτάξω και άλλα προγράμματα και θα αποφασίσω μετά".

Αυτή ήταν η συνομιλία κατά λέξη και ο συγκεκριμένος επικοινώνησε μαζί μου την επόμενη μέρα, για να με πείσει, αλλά του αποκρίθηκα αρνητικά.

Και τώρα έχω αυτόν τον λογαριασμό του οποίου μάλιστα καλούμαι να πληρώσω το πάγιο (39,15 ευρό) και το ποσό το προγράμματος (0,00 ευρό), το οποίο είναι 100ΜΒ για ίντερνετ (ούτε σ' αυτό συμφώνησα).

Ζητώ λοιπόν την βοήθειά σας. Δεν ξέρω πόσο κοινό είναι ή σπάνιο να συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά εάν ξέρετε παρόμοια περιστατικά και το τι έγινε σ' αυτά θα ήθελα να το ξέρω.

Επίσης μπορώ να κινηθώ νομικά ; θα βγάλω άκρη ;

 

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Φίλε .

Θέλουμε να σε βοηθήσουμε αλλά μερικά πράγματα είναι απαραίτητα .

Πρόκειται για σταθερή τηλεφωνία ή κινητή ?

Αν είναι κινητή , δεν ήρθε μήνυμα στο κινητό σου για την αλλαγή της υπηρεσίας ;

Εσύ δεν αντιλήφθηκες με οποιονδήποτε τρόπο ότι άλλαξε το πρόγραμμα σου ; Έχεις υπογράψει κάτι ;

Link to comment
Share on other sites

να πας στην εταιρία και να κάνεις γραπτή αμφισβήτηση συμβολαίου...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλημέρα σε όλους.

Χρόνια τώρα συνδρομητής της Vodafone, πριν κανένα τρίμηνο έκανα ανανέωση συμβολαίου για ακόμη 2 χρόνια στο vodafone RED σε πολύ καλή τιμή και μια αξιόλογη επιδότηση. Όταν έγινε η ανανέωση μου ήρθε μήνυμα στο κινητό μου ότι έχει ενεργοποιηθεί η προστασία συσκευής. Το θέμα είναι πως δεν αγόρασα κινητό από κατάστημα αλλά την χρησιμοποίησα για πράγματα που χρειαζόμουν από κατάστημα Πλαίσιο. Μόλις πριν 1 μήνα όμως πριν την ανανέωση είχα κάνει αγορά από skroutzoμάγαζο ενός ελληνικού iPhone 6 (σημειωτέον πως τα πάντα στην συσκευασία ήταν γραμμένα στα Ελληνικά και επιπλέον έγραφε πάνω στην συσκευασία Vodafone ή Panafon. Δεν θυμάμαι).

 

Τους το επισήμανα αρκετές φορές αλλά δεν μπορούν να μου το δικαιολογήσουν γιατί η αγορά έγινε προγενέστερα από την ανανέωση συμβολαίου. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη,

 

Ήθελα να διηγηθώ ένα πρόβλημα το οποίο μου έχει δημιουργηθεί από την πλευρά της Vodafone. Ήμουνα πελάτης της εν λόγω εταιρείας με καρτοσυμβόλαιο και πέρυσι τον Δεκέμβρη αποφάσισα να μεταφέρω τη σύνδεση μου στην Cosmote κρατώντας τον ίδιο αριθμό. Γι' αυτό το λόγο πήγα σε ένα κατάστημα ώστε να κάνω την αίτηση αποσύνδεσης όπου ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι για να κάνω την αίτηση πρέπει πρώτα να εξογλήσω αλλιώς δεν θα μπορούσα να προχωρήσει το αίτημα. Πλήρωσα λοιπόν τον τελευταίο λογαριασμό μου και το νταβατζιλίκι των 17 ευρώ περίπου (αν θυμάμαι σωστά) για την αποσύνδεση. Η αποσύνδεση έγινε κανονικά, η μεταφορά στην Cosmote ήταν επιτυχής και μετά από ένα εξάμηνο περίπου δέχτηκα το πρώτο τηλεφώνημα από τη Vodafone που με ενημέρωσαν ότι υπάρχει υπόλοιπο 56,96 ευρώ που αντιστοιχεί στο λογαριασμό ενός μήνα.

Πρώτο εγκεφαλικό καθώς ξέρω τι είχα πληρώσει και τι ακριβώς μου είχε πει ο υπάλληλος και επίσης το μηνιαίο πάγιο ήταν στα 23,98 ευρώ. Τους είπα ότι δεν συμφωνώ με αυτό το υπόλοιπο και η συζήτηση έμεινε εκεί. Ανά μερικούς μήνες με ξαναέπαιρναν κάνοντας μου παράλληλα και προσφορές (σίγουρα θα ξαναπάω στη Vodafone), τους έλεγα τα ίδια και όλα κυλούσαν ωραία. Το τελευταίο τηλεφώνημα που δέχτηκα πριν μερικές μέρες όμως ήταν από ένα δικηγορικό γραφείο και ο κύριος που με κάλεσε με ενημέρωσε πάλι για το υπόλοιπο και μου έδωσε και έναν αριθμό μητρώου συμβολαίου ώστε να εξοφλήσω χωρίς βέβαια να με ρωτήσει αν συμφωνώ με αυτό. Φυσικά τον ρώτησα για το τι θα ακολουθήσει αν εγώ δεν πληρώσω και μου απάντησε ότι θα ακολουθηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, δηλαδή η δικαστική οδός.

Στο διάστημα όμως που προηγήθηκε του πρώτου τηλεφωνήματος εγώ είχα πετάξει όλους τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις πληρωμής επειδή είχε περάσει και ένα εξάμηνο. Και τώρα επειδή δεν έχω αποδείξεις για να δείξω ότι έχω απόλυτο δίκιο, αναγκαστικά θα πρέπει να το πληρώσω για να τελειώνω και με όλους αυτούς τους ξεφτίλες.

Τα γράφω όλα αυτά για να ρωτήσω εάν έχει βρεθεί και κάποιος άλλος σε αυτή την περίπτωση και για να σας συμβουλέψω ότι πρέπει να κρατάτε τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις σας για ΠΑΝΤΑ!!!!! Εκτός βέβαια και αν δεν έχετε πρόβλημα να γίνεστε έρμαια τέτοιων επιτήδειων.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αναγκαστικα να πληρωσεις;

Να σου στειλουν αφου απαιτουν χρηματα ποιους μηνες χρωστας,τις πληρωμες που εκανες,ποιο μηνα αφησες ανεξοφλητο και βεβαια τον λογο που σε αποδεσμευσανε απο την εταιρεία εφοσον κατα αυτους ειχες υπολοιπο.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

δεν έχω καταλάβει τι πλήρωσες όταν έκανες το αίτημα αποσύνδεσης (μιλάς για κάποιο υφιστάμενο λογαριασμό + 17 ευρώ) αλλά από τη στιγμή που γίνεται το αίτημα αποσύνδεσης μέχρι και την πραγματοποίησή του τρέχει κάποια αναλογία παγίου+χρήση - άρα ποτέ δεν εξοφλείται η γραμμή στην κατάθεση του αιτήματος αλλά μετά την πραγματοποίησή της. π.χ. πες οτι ο λογαριασμός σου έβγαινε κάθε 6 του μήνα, η αποσύνδεση θα προγραμματιστεί για το επόμενο billing run στις 6 του επόμενου ή νωρίτερα (αν τρέξει πιό πριν το disconnect) - για αυτό λένε και εως 30 ημέρες για την ολοκλήρωση. Επιπλέον, δεδομένου οτι έγινε η μεταφορά στην Cosmote τότε δεν ξεχάστηκε το αίτημα από το κατάστημα (που είναι το συνηθισμένο φαινόμενο).

 

Αυτό σημαίνει οτι έπρεπε να ενημερωθείς για έναν τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα έβγαινε και που θα έπρεπε να πληρώσεις - αν υποθέσουμε οτι δεν έκανες καθόλου χρεώσιμη κίνηση από την μέρα του αιτήματος μέχρι και την πραγματοποίηση της διακοπής, τότε το ποσό δεν μπορεί να ξεπερνάει το 1 μηνιαίο πάγιο. αν το μηνιαίο σου πάγιο ήταν 24 ευρώ τότε ή έκανες μεγάλη χρήση για να φτάσει στα 57 ή έχουν βάλει και προσαυξήσεις... Τον τελευταίο αυτό λογαριασμό πρέπει να τον έλαβες όπως λάμβανες τους προηγούμενους.

 

Σε κάθε περίπτωση, ΠΡΙΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, δηλαδή τι από αυτά είναι πάγιο, τι χρηση και τι προσαυξήσεις. Πάρε και από την Cosmote την ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής (εννοείται οτι δεν αναγνωρίζεις ουδεμία χρέωση μετά την ενεργοποίηση στην Cosmote), και γενικά παίξε το χαρτί οτι δεν αναγνώρισες και δεν πλήρωσες τίποτα επειδή ποτέ δεν έλαβες εγγράφως ανάλυση του ποσού αν και το ζήτησες αρκετές φορές.

Καλά ξεμπερδέματα!

Link to comment
Share on other sites

δεν έχω καταλάβει τι πλήρωσες όταν έκανες το αίτημα αποσύνδεσης (μιλάς για κάποιο υφιστάμενο λογαριασμό + 17 ευρώ) αλλά από τη στιγμή που γίνεται το αίτημα αποσύνδεσης μέχρι και την πραγματοποίησή του τρέχει κάποια αναλογία παγίου+χρήση - άρα ποτέ δεν εξοφλείται η γραμμή στην κατάθεση του αιτήματος αλλά μετά την πραγματοποίησή της. π.χ. πες οτι ο λογαριασμός σου έβγαινε κάθε 6 του μήνα, η αποσύνδεση θα προγραμματιστεί για το επόμενο billing run στις 6 του επόμενου ή νωρίτερα (αν τρέξει πιό πριν το disconnect) - για αυτό λένε και εως 30 ημέρες για την ολοκλήρωση. Επιπλέον, δεδομένου οτι έγινε η μεταφορά στην Cosmote τότε δεν ξεχάστηκε το αίτημα από το κατάστημα (που είναι το συνηθισμένο φαινόμενο).

 

Αυτό σημαίνει οτι έπρεπε να ενημερωθείς για έναν τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα έβγαινε και που θα έπρεπε να πληρώσεις - αν υποθέσουμε οτι δεν έκανες καθόλου χρεώσιμη κίνηση από την μέρα του αιτήματος μέχρι και την πραγματοποίηση της διακοπής, τότε το ποσό δεν μπορεί να ξεπερνάει το 1 μηνιαίο πάγιο. αν το μηνιαίο σου πάγιο ήταν 24 ευρώ τότε ή έκανες μεγάλη χρήση για να φτάσει στα 57 ή έχουν βάλει και προσαυξήσεις... Τον τελευταίο αυτό λογαριασμό πρέπει να τον έλαβες όπως λάμβανες τους προηγούμενους.

 

Το καρτοσυμβόλαιο έχει σταθερό πάγιο που συνήθως σου δίνει κάποια λεπτά για κλήσεις, μηνύματα, κ.ο.κ. χωρίς να μπορείς να χρεωθείς επιπλέον. Αν όμως θες μπορείς να κάνεις ανανέωση υπολοίπου με κάρτα ή επέκταση η οποία όμως αφαιρείται από τον επόμενο μήνα. Επίσης όταν πήγα να υπογράψω τα χαρτιά, πλήρωσα τον λογαριασμό του προηγούμενου μήνα, τον λογαριασμό του επόμενου (30 μέρες για την αποσύνδεση) και τα 17 ευρώ που είναι τα τέλη αποσύνδεσης και είναι άσχετα με το πάγιο, κ.λπ.

 

Σε κάθε περίπτωση, ΠΡΙΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, δηλαδή τι από αυτά είναι πάγιο, τι χρηση και τι προσαυξήσεις. Πάρε και από την Cosmote την ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής (εννοείται οτι δεν αναγνωρίζεις ουδεμία χρέωση μετά την ενεργοποίηση στην Cosmote), και γενικά παίξε το χαρτί οτι δεν αναγνώρισες και δεν πλήρωσες τίποτα επειδή ποτέ δεν έλαβες εγγράφως ανάλυση του ποσού αν και το ζήτησες αρκετές φορές.

Καλά ξεμπερδέματα!

Εννοείται πως θα πάρω αναλυτικό λογαριασμό και μακάρι να ξεμπερδέψω.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Γιατι αναγκαστικα να πληρωσεις;

Να σου στειλουν αφου απαιτουν χρηματα ποιους μηνες χρωστας,τις πληρωμες που εκανες,ποιο μηνα αφησες ανεξοφλητο και βεβαια τον λογο που σε αποδεσμευσανε απο την εταιρεία εφοσον κατα αυτους ειχες υπολοιπο.

 

Όταν με καλούσαν οι υπάλληλοι της βοντα μου έλεγαν ότι χρωστούσα 50 ευρώ (όχι 56,96 που μου είπε ο υπάλληλος του δικηγορικού) και ότι αυτό το ποσό αντιστοιχούσε στον μήνα Νοέμβριο, ενώ εγώ είχα κάνει την αίτηση για αποσύνδεση μέσα Δεκεμβρίου. Και αναρωτιέμαι: υπάρχει περίπτωση να πληρώθηκε ο Δεκέμβριος και να έμεινε απλήρωτος ο Νοέμβριος; Η λογική λέει όχι, η βοντα όμως λέει ναι.

Και εγώ στο ότι η μεταφορά της σύνδεσης έγινε κανονικά υπολόγιζα και στηριζόμουνα. Και τις πληρωμές να ζητήσω μπορούν κάλλιστα να τις "μαγειρέψουν".

Link to comment
Share on other sites

Απλα διαφωνω με την θεση που πηρες λέγοντας,αναγκαστικα να το πληρωσω να ησυχασω.Ας σου στειλουν πρωτα απο που χρωστας και πόσο και μετά δες πως θα κινηθεις.
Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις .

Η προστασία συσκευής είναι για συσκευές που αγοράζεις από την Vodafone με το συμβόλαιο σου , και όχι για οποιοδήποτε συσκευή δική σου ή άλλου ατόμου που απλά γράφει vodafone.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα

Μέχρι χθες είχα στο win phone μου( ativ s) την εφαρμογή discover απο όπου μπορούσα να δω υπόλοιπο ομιλίας sms και mb με το πάτημα ενός κουμπιού. Χθες έκανα μια ενημέρωση και άλλαξε η ονομασία σε Vodafone start αλλά μακάρι να άλλαζε μόνο αυτό. Πλέον μου βγάζει μήνυμα πως η συσκευή μου δεν υποστηρίζεται και να ξανά δοκιμάσω σε μερικές εβδομάδες!!!!!!!!! :blink::blink::blink:

Το ίδιο κανει και στο lumia 925. Και με παροτρύνει να συνδεθώ στο Vodafone.gr

Το κανει και σε εσάς;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας. εχω ενα θεμα με τα μηνυματα που στελνω. δεν γινετε παντα αλλα μου συμβαινει αρκετες φορες.

στελνω ενα μηνυνα και ο παραληπτης παιρνει το μισο απο αυτο που εγραψα και μισο απο ενα αλλο που ειχα στειλει μπορει και πριν ενα μηνα. διαγραφω ολα τα μηνυματα καθε μερα αλλα εξακολουθει και μου το κανει αρκετες φορες.

καμια λυση υπαρχει για αυτο?

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια καθως εβαλα το κωδικο στο κινητοενω εβαζα το σωστο pin και κλείδωσε μετα απο 3προσπαθειες δεν με αφηνε και εγινε εμπλοκη και θελει τους κωδικους puk,εγω ομως δεν τους βρισκω γινεται τιποτα;ο αριθμος χρηστη που εχει που βοηθαει;
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...