Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θα ήθελα τις ρυθμίσεις please! Οχι για prepaid όμως..

 

1399 απο κινητο vodafone. Δωρεαν. Εκει θα σου τις δωσουν

:X
Link to comment
Share on other sites

Ας το δοκιμάσει και ας δοκιμάσει να βάλει μια άλλη σιμ στη data card να δει αν μπορεί από εκεί να στείλει μήνυμα!

 

ναι κανονικά με data card prepaid ! αλλά οχι κλήσεις , κάνει τριτονο ( του-ρου-ρου)

με κάρτα wind κανονική δεν δεχετε !

και με καρτα a la'carte στέλνει κανονικα !

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

Μετά από πολύ κακή εμπειρία που έχω τις τελευταίες ημέρες στην επικοινωνία μου με το cc της vodafone, θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο επίσημα ορισμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο η εταιρία οφείλει να απαντήσει στα αιτήματα των συνδρομητών της.

 

Στην περίπτωσή μου, αναμένω απάντηση εδώ και 14 εργάσιμες ημέρες για απάντηση σε αίτημα αμφισβήτησης χρέωσης και 12 εργάσιμες ημέρες για εγγραφή σε e-billing.

 

Είναι τελικά αόριστο το διάστημα που πρέπει να περιμένει κανείς; Υπάρχει άλλη επιλογή πέρα από το "περιμένουμε μιας και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο";

 

:)

:elephant:
Link to comment
Share on other sites

αναλογα ποιος η τι κανει το αιτημα σου

 

για ενεργοποιηση υπηρεσιων , προγραμματων κτλ , στα κανει συστημα , οποτε δινεις 3-5-7 εργασιμες, αναλογα το αιτημα και αναλογα τις αιτησεις που εχει περασμενες

 

αν στις κανει ανθρωπος και αναλογ το αιτημα, το backdesk μεχρι να δει τι και πως μπορει να κανει και 10 εργασιμες και παλι αναλογα το φορτο εργασιας. Και απλα προς ενημερωση σου, ο Ιουλιος ηταν απιστευτα εντονος μηνας με πολυ εργασια για το backdesk της Βονταφον

:X
Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση οτι οταν εχουν κατι γραπτως (αιτημα μεσω e-care η του site), συνηθως ανταποκρινονται ταχυτερα.

 

Αυτο διοτι πιθανολογω οτι οι αιτησεις παιρνουν καποιον αριθμο πρωτοκωλου. Η οπως λενε....τα γραπτα μενουν

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you but nobody knows how many times you were f#*ked
Link to comment
Share on other sites

Egw pantws pou eixa provlima kalipsis perimena panw apo 1 mhna kai den phra apanthsh.Me ena mail omws pou esteila ena vradu, to prwi ths epomenhs ergasimhs me phran thlefwno!

An perimeneis apo cs na pareis apanthsh tote pswnhses apo sverko...

 

(sorry gia ta greeklish,alla postarw mesw wind plus)

Link to comment
Share on other sites

...εμενα μου ειχαν πει οτι σε 7 ημερες οτι θα με ειδοποιησουν...

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=178481

 

χρειαστηκαν ομως 50 μερες + και αλλα τηλεφωνα + μαιλ + φασαρια για να λαβω τελικα μια απαντηση.... :wacko::wacko:

 

...δεν ξερω πιο ειναι το "επίσημα ορισμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο η εταιρία οφείλει να απαντήσει στα αιτήματα των συνδρομητών της" αλλα φανταζομαι δεν ειναι 50 μερες.......:lol::lol::lol::lol::lol:

 

...εν κατακλειδι...πολυ φοβαμαι οτι αν δεν εισαι αποφασισμενος να λαβεις μια απαντηση και δεν επιμενεις σε ξεχνανε .... :mad::mad:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.Έγινα κι εγώ κάτοχος μιας κάρτας της γνωστής εταιρίας.Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια πακέτα του 1286.Θέλω να συνδυάσω ομιλία και μήνυμα
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γεια σας,

Έχω ένα κινητό HTC P3600 και ενεργοποίησα εδώ και μερικές ημέρες το Vodafone Mobile email.

Η Vodafone ισχυρίζεται ότι το Vodafone Mobile Email είναι ένα σχήμα “push email” όπως το Black Berry οπότε η κίνηση σε KB είναι σχετικά μικρή.

Για όσους δε γνωρίζουν να πω τα εξής.

1. Χρεώσεις: 10ευρω πάγιο για 20ΜΒ και μετά 0,006€/ΚΒ.

2. Λειτουργία: Σου δίνουν μια εφαρμογή της VISTO (http://www.visto.com). Μέσω web, ρυθμίζεις ποια (μέχρι 10) mail accounts θέλεις να σου κοιτάει(ένα κάθε φορά).

3. Στην εφαρμογή ρυθμίζεις ποιες ώρες θα είναι ανοιχτό το GPRS. ΠΧ 6 το πρωί με 11 το βράδυ.

Συμπεράσματα:

1. Δεν είναι real time. Η εφαρμογή κοιτάει για email κάθε 10 η και παραπάνω λεπτά.

2. Το GPRS μένει μονίμως ανοιχτό

3. Έβαλα το “SPB GPRS monitor” που κοιτάει traffic στο κινητό και είδα κάτι άσχετες μεταφορές δεδομένων. ΠΧ: για να μου κατεβάσει 9 email (μόνο text) χρησιμοποίησε 100ΚΒ. Από αυτή τη κίνηση το 80% ήταν upload!

 

Χρησιμοποιεί κάποιος αυτή την υπηρεσία? Μήπως δεν έχω κάνει κάτι καλά στις ρυθμίσεις?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι οι ρυθμισεις σου, εφοσον λαμβανεις.

Κοιτας ταυτοχρονα μεχρι 4. Η προηγουμενη εκδοση ηταν μεχρι 1.

Τωρα για τα 10 λεπτα, ειναι οπως ακριβως και το bb.

Link to comment
Share on other sites

αραγε υποστηριζεται απο το P1?

 

γιατι στο Μ600 ειχα προβλημα. ΜΕ το που τελειωνε το setup , εκλεινε η εφαρμογη με σφαλμα λαθους στον πυρηνα

:X
Link to comment
Share on other sites

Οι υποστηριζόμενες συσκευές φαίνονται εδώ: http://www.vodafone.gr/live1/page.jsp?pid=0005080300&vars=0000000000

 

Επίσης, γνωρίζει κάποιος αν η χρέωση είναι μόνο για τα data που λαμβάνω ή και για αυτά που στέλνω?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χαίρεται σε όλους. Έχοντας κάπου 1100 πόντους μαζεμένους, αποφάσισα να τους εξαργυρώσω ως δωροεπιταγή 60 ευρώ για να πάρω ένα νέο κινητό μιας που αυτό που έχω έχει χάσει μέχρι και τη δόνηση... Δυστυχώς αφού τους εξαργώρωσα έμαθα οτί μπορεί να κάνει μέχρι και 3 εβδομάδες...

 

Γι'αυτό ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος...

 

1. Γίνεται αφού έχουν στο συστημά τους οτί εξαργύρωσα τους πόντους να πάω σε κάποιο κατάστημα Vodafone και να χρησιμοποιήσω αυτά τα 60ευρώ τις επιδότησης νωρίτερα; Προφανώς με την προϋπόθεση να μην ισχύει μετά η δωροεπιταγή που θα φτάσει σπίτι μου.

2. Αν όχι, πόσο καιρό περίπου έχει κάνει για εσάς να φτάσει η δωροεπιταγή σπίτι σας; Αναφέρετε και περιοχή αν γίνεται. Γνωρίζω οτί έρχεται με ΕΛΤΑ, και αυτό ακριβώς φοβάμαι.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.Καλώ κάποιο φίλο μου που έχει vodafone(σύνδεση).Το κινητό του καλεί 5-6 φορες και μετά ακούω αυτό το μύνημα.

"Ο αριθμός που καλέσατε δεν είναι διαθέσιμος.Η κλήση σας προωθείται."

Μήπως γνωρίζετε αν έχει κάνει κάποια ρύθμιση ή εντολή και ακούγεται το παραπάνω?πως απενεργοποιήται η συγκεκριμένη εντολή ώστε να συνεχίσει να χτυπάει χωρίς να ακούγεται το συγκεκριμένο μύνημα?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.Καλώ κάποιο φίλο μου που έχει vodafone(σύνδεση).Το κινητό του καλεί 5-6 φορες και μετά ακούω αυτό το μύνημα.

"Ο αριθμός που καλέσατε δεν είναι διαθέσιμος.Η κλήση σας προωθείται."

Μήπως γνωρίζετε αν έχει κάνει κάποια ρύθμιση ή εντολή και ακούγεται το παραπάνω?πως απενεργοποιήται η συγκεκριμένη εντολή ώστε να συνεχίσει να χτυπάει χωρίς να ακούγεται το συγκεκριμένο μύνημα?

Πιθανότατα έχει κάποια εκτροπή σε αριθμό που δεν υπάρχει! Ας δώσει την εντολή ##61# σε κατάσταση αναμονής και μετά το πλήκτρο κλήσης για να ακυρώσει αυτή την εκτροπή.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Πιθανότατα έχει κάποια εκτροπή σε αριθμό που δεν υπάρχει! Ας δώσει την εντολή ##61# σε κατάσταση αναμονής και μετά το πλήκτρο κλήσης για να ακυρώσει αυτή την εκτροπή.

 

##21#...........

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

##21#...........

Αυτό ακυρώνει όλες τις εκτροπές και μπορεί ο συγκεκριμένος συνδρομητής να θέλει να έχει π.χ. τηλεφωνητή στις κατηγορίες 62 και 67. Οπότε η απενεργοποίηση του 61 μόνο ίσως είναι καλύτερη λύση.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ΠΟΛΥ εκνευριστικό (για μένα καθαρή ένδειξη λαμογιάς εκ μέρους των εταιρειών) το μήνυμα "Η κλήση σας προωθείται" που βγαίνει όταν καλείς καρτοκινητό και είναι κλειστό; Είναι τόσο σύντομο που πολλές φορές δεν προλαβαίνεις να το κλείσεις εγκαίρως και χρεώνεσαι! Ειδικά αν καλείς με bluetooth που έχει μια καθυστέρηση στο να περάσει τις εντολές στο τηλέφωνο.

 

Αν δεν κάνω λάθος, το κάνει ΚΑΙ η Cosmote...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ΠΟΛΥ εκνευριστικό (για μένα καθαρή ένδειξη λαμογιάς εκ μέρους των εταιρειών) το μήνυμα "Η κλήση σας προωθείται" που βγαίνει όταν καλείς καρτοκινητό και είναι κλειστό; Είναι τόσο σύντομο που πολλές φορές δεν προλαβαίνεις να το κλείσεις εγκαίρως και χρεώνεσαι! Ειδικά αν καλείς με bluetooth που έχει μια καθυστέρηση στο να περάσει τις εντολές στο τηλέφωνο.

 

Αν δεν κάνω λάθος, το κάνει ΚΑΙ η Cosmote...

 

Αυτό ίσχύει και στις τρεις όταν έχεις ενεργοποιημένο τηλεφωνητή και έγινε μετά την αναβάθμιση της υπηρεσίας ώστε να λειτουργεί παράλληλα και η ειδοποίηση κλήσεων. :O ΚΑι δεν αφορά μόνο καρτοκινητά.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι αυτό είναι πάρα πολύ εκνευριστικό!!Έχουν βγάλει την αγγλική γλώσσα και έτσι χρεώνεσαι αμέσως!Στην wind δεν ξέρω αν έχετε παρατηρήσει αλλά αν καλέσεις κάποιο κινητό που έχει πολύ καιρό να το ανοίξει ο συνδρομητής,όταν λέει ο συνδρομητής έχει το τηλέφωνο κλειστό χρεώνεσαι κατευθείαν...Στην cosmote παλιά έγραφε και προώθηση κλήσεων στην οθόνη του κινητού πράγμα πολύ καλό!!

Παλιά καλά χρόνια...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...