Jump to content

[S9/S9 Plus] Η εμπειρία σας από τη μπαταρία


Mitsos_The_Great
 Κοινοποίηση

Είστε ικανοποιημένοι με την μπαταρία των S9/S9+ σε σχέση με τα S8/S8+;  

117 members have voted

  1. 1. Είστε ικανοποιημένοι με την μπαταρία των S9/S9+ σε σχέση με τα S8/S8+;

    • Έχω S9 (Η αυτονομία είναι χειρότερη από το S8)
      10
    • Έχω S9+ (Η αυτονομία είναι χειρότερη από το S8+)
      27
    • Έχω S9 (Η αυτονομία είναι ίδια ή καλύτερη από το S8)
      15
    • 'Εχω S9+ (Η αυτονομία είναι ίδια ή καλύτερη από το S8+)
      65


Recommended Posts

Όσοι έχετε πάει το S9 για αλλαγή μπαταρίας στη Smartec (στο Χαϊδάρι), σας την άλλαξαν αμέσως ή πρώτα τεστάρουν αν όντως έχει θέμα? Κλείνετε ραντεβού ή πάτε κατευθείαν και το αφήνετε? Ρωτάω επειδή δε μένω Αθήνα αλλά θα βρεθώ λίγες μέρες και να δω πως θα μπορέσω να αλλάξω την μπαταρία (εντός εγγύησης) όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Όσοι έχετε πάει το S9 για αλλαγή μπαταρίας στη Smartec (στο Χαϊδάρι), σας την άλλαξαν αμέσως ή πρώτα τεστάρουν αν όντως έχει θέμα? Κλείνετε ραντεβού ή πάτε κατευθείαν και το αφήνετε? Ρωτάω επειδή δε μένω Αθήνα αλλά θα βρεθώ λίγες μέρες και να δω πως θα μπορέσω να αλλάξω την μπαταρία (εντός εγγύησης) όσο πιο γρήγορα γίνεται.

 

Καλή ερώτηση. Και εγώ πλέον το σκέφτομαι γιατί τα έχω δοκιμάσει όλα.

 

Από 100% μέχρι το 20% δουλεύει κανονικά το κινητό και πέφτει με κανονικό ρυθμό η μπαταρία.

Μετά το 20% όμως, και ειδικά αν το χειρίζεσαι, σε 1 λεπτό έχει κλείσει....Είναι πολύ κουραστικό αυτό, να ξέρεις δηλαδή ότι το κινητό σου έχει πλέον...80% διαθέσιμη μόνο μπαταρία.

 

Το περίεργο όμως είναι ότι το ίδιο πράγμα έκανε και με το Galaxy A5 2016 που είχα πριν.

Δεν αποκλείω να είναι τίποτα....θέμα software ώστε να μας αναγκάζουν να αλλάζουμε μπαταρία.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πέφτει με τον ίδιο ρυθμό σε όλο το εύρος 100%-0%. Απλά πέφτει γρήγορα, δλδ ασχολούμαι 1-2 λεπτά και έχει φάει ήδη 2-3%.

Δεν βλέπω κάποια εφαρμογή να τη ρουφάει, είναι γενικό το θέμα έχω δει.

 

Η μπαταρία έχει και αυτή 2 χρόνια ή 1 εγγύηση?

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πέφτει με τον ίδιο ρυθμό σε όλο το εύρος 100%-0%. Απλά πέφτει γρήγορα, δλδ ασχολούμαι 1-2 λεπτά και έχει φάει ήδη 2-3%.

Δεν βλέπω κάποια εφαρμογή να τη ρουφάει, είναι γενικό το θέμα έχω δει.

 

Η μπαταρία έχει και αυτή 2 χρόνια ή 1 εγγύηση?

 

Ένα χρόνο η μπαταρια,όμως αν την αλλάξεις μέσα στη διετία,σου έρχεται σχεδόν μισή τιμή (25 ευρώ περίπου)

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον για τον 1 χρόνο στη μπαταρία, γτ μιλώντας στο messenger με facebook όταν τους ρώτησα για την εγγύηση μπαταρίας, μου είπαν ότι για 2 χρόνια εγγύηση "on entire device".
Link to comment
Share on other sites

Με βάση την απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς της συσκευής έχεις δύο χρόνια κάλυψη στις συσκευές Samsung. Ποτέ δεν μου δημιούργησαν πρόβλημα ακόμη και όταν είχε βγει εκτός εγγύησης για μικρό χρονικό διάστημα, όλα έγιναν χωρίς χρέωση
Racing because all other sports require one ball only!
Link to comment
Share on other sites

Από την επίσημη σελίδα της Samsung:

https://www.samsung.com/gr/support/warranty/

 

Κινητά Τηλέφωνα

Περίοδος Εγγύησης

24 Μήνες

 

Είδος Κάλυψης:

Παράδοση με ευθύνη του πελάτη

 

Γενικές Πληροφορίες:

Τα αξεσουάρ που συμπεριλαμβάνονται με το κινητό τηλέφωνο (π.χ. μπαταρία) - περίοδος εγγύησης 12 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω αγορασμένο το κινητό από Ολλανδία, κοίταξα στο ολλανδικό site της Samsung

https://www.samsung.com/nl/support/warranty/

και σε άπταιστα ολλανδικά γράφει "Je mobiele product en de accessoires van Samsung worden gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung.", δλδ και το κινητό και τα accessories έχουν 24μηνη εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Α μάλιστα. Για εμάς που το πήραμε από skroutzομάγαζο, παίζει ρόλο από ποια χώρα της ΕΕ προέρχεται το κινητό?
Link to comment
Share on other sites

Δεν το περίμενα να έχουν διαφορετική πολιτική εγγύησης ανά χώρα!

Καλό είναι να υπάρχει τρόπος να ελέγχουμε με βάση το IMEI/SN για πόσο καλύπτεται.

Επίσης, βλέπω στο ελληνικό site της Samsung "Παράδοση με ευθύνη του πελάτη", ενώ στο ολλανδικό έχει υπηρεσία που στο παραλαμβάνουν δωρεάν και στο επισκευάζουν σε 1-2 μέρες (προφανώς εντός εγγύησης αλλιώς σε χρεώνουν μεταφορικά).

Edited by costini
Link to comment
Share on other sites

Δεν το περίμενα να έχουν διαφορετική πολιτική εγγύησης ανά χώρα!

Καλό είναι να υπάρχει τρόπος να ελέγχουμε με βάση το IMEI/SN για πόσο καλύπτεται.

Επίσης, βλέπω στο ελληνικό site της Samsung "Παράδοση με ευθύνη του πελάτη", ενώ στο ολλανδικό έχει υπηρεσία που στο παραλαμβάνουν δωρεάν και στο επισκευάζουν σε 1-2 μέρες (προφανώς εντός εγγύησης αλλιώς σε χρεώνουν μεταφορικά).

 

Άλλο ευθύνη, άλλο χρέωση. Εντός εγγύησης στο παίρνουν από το χώρο σου και στο γυρίζουν δωρεάν. Απλά (και μη έγκυρα) προσπαθούν να αποποιηθούν της ευθύνης αν συμβεί κάτι στη διαδρομή.

Περιμένοντας καινούργιες συσκευές πριν μερικά χρόνια: πω πω, άραγε τι ωραία καινούρια χαρακτηριστικά θα έχουν!! Περιμένοντας καινούργιες συσκευές σήμερα: πωωω, άραγε ποια χρήσιμα χαρακτηριστικά θα κόψουν...

--Motorola M3588 > Ericsson T65 > Sharp GX25 > Sony Ericsson T650i > Samsung Jet > Samsung Galaxy S > OnePlus One > Samsung Galaxy S9+ > Samsung Galaxy S21FE

--GPad 8.3 > Galaxy Tab S6

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Έχω Galaxy S9, ελληνικής αντιπροσωπείας αγορασμένο τον Σεπτέμβριο του '18. Επειδή είδα τα δικά σας σχόλια για αλλαγή μπαταρίας, ψήθηκα κι εγώ για τη δική μου συσκευή, αν όντως το κόστος είναι τόσο χαμηλό. Το δικό μου τηλέφωνο καλύπτεται αυτή τη στιγμή από εγγύηση; Αν ναι, πού μπορώ να το πάω για αλλαγή και πόσο έμπιστο είναι το επισκευαστικό κέντρο; Πώς μπορώ εγώ να εξεσφαλίσω οτι όντως θα γίνει η αλλαγή και να εξακριβώσω οτι μπήκε το ανταλλακτικό καθώς και τη γνησιότητά του; Επίσης, αν το κινητό παραδοθεί απενεργοποιημένο (και encrypted, όπως λέει το μήνυμα που λαμβάνω κατά την εκκίνηση) μπορεί να γίνει η δουλειά από τους τεχνικούς; Μπορεί μήπως να γίνει προσπέλαση των δεδομένων του ακόμη κι αν ειναι απενεργοποιημένο και encrypted; Ευχαριστώ

Phone History:

1) Sony Ericsson K700 2) Sony Ericsson W610 3) Sony Ericsson C902 4) Sony Ericsson Xperia Ray 5) Nokia Lumia 925 6) Samsung Galaxy S5+ 7) Samsung Galaxy S9

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Έχω Galaxy S9, ελληνικής αντιπροσωπείας αγορασμένο τον Σεπτέμβριο του '18. Επειδή είδα τα δικά σας σχόλια για αλλαγή μπαταρίας, ψήθηκα κι εγώ για τη δική μου συσκευή, αν όντως το κόστος είναι τόσο χαμηλό. Το δικό μου τηλέφωνο καλύπτεται αυτή τη στιγμή από εγγύηση; Αν ναι, πού μπορώ να το πάω για αλλαγή και πόσο έμπιστο είναι το επισκευαστικό κέντρο; Πώς μπορώ εγώ να εξεσφαλίσω οτι όντως θα γίνει η αλλαγή και να εξακριβώσω οτι μπήκε το ανταλλακτικό καθώς και τη γνησιότητά του; Επίσης, αν το κινητό παραδοθεί απενεργοποιημένο (και encrypted, όπως λέει το μήνυμα που λαμβάνω κατά την εκκίνηση) μπορεί να γίνει η δουλειά από τους τεχνικούς; Μπορεί μήπως να γίνει προσπέλαση των δεδομένων του ακόμη κι αν ειναι απενεργοποιημένο και encrypted; Ευχαριστώ

 

Εφόσον είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, τότε έχεις εγγύηση ακόμη. Όσο για το που θα το πας, πως να ξέρουμε σε ποια περιοχή είσαι. Αν έχεις κοντά εξουσιοδοτημένο σέρβις Samsung, το πας εκεί, αλλιώς το στέλνεις στο κεντρικό σέρβις [smartec].

Tώρα για τα encrypted σκάλωσα, ούτε ξέρω τι είναι. Ούτως ή άλλως θα το κάνουν επαναφορά και θα χαθούν όλα, οπότε τα κάνεις backup πριν το πας.

Περιμένοντας καινούργιες συσκευές πριν μερικά χρόνια: πω πω, άραγε τι ωραία καινούρια χαρακτηριστικά θα έχουν!! Περιμένοντας καινούργιες συσκευές σήμερα: πωωω, άραγε ποια χρήσιμα χαρακτηριστικά θα κόψουν...

--Motorola M3588 > Ericsson T65 > Sharp GX25 > Sony Ericsson T650i > Samsung Jet > Samsung Galaxy S > OnePlus One > Samsung Galaxy S9+ > Samsung Galaxy S21FE

--GPad 8.3 > Galaxy Tab S6

Link to comment
Share on other sites

Να πω πως και εγώ το πηγα στη smartec για αντικατάσταση μπαταρίας οπότε και θα επανέλθω με τις εντυπώσεις μου.

Το περίεργο είναι ότι με χρέωσαν 20κατι ευρώ ενώ σε ένα άλλο εξουσιοδοτημένο που είναι στην πλατεία αμερικής μου ζητούσαν 55ε.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, η πρώτη χρέωση είναι η νορμάλ.

Περιμένοντας καινούργιες συσκευές πριν μερικά χρόνια: πω πω, άραγε τι ωραία καινούρια χαρακτηριστικά θα έχουν!! Περιμένοντας καινούργιες συσκευές σήμερα: πωωω, άραγε ποια χρήσιμα χαρακτηριστικά θα κόψουν...

--Motorola M3588 > Ericsson T65 > Sharp GX25 > Sony Ericsson T650i > Samsung Jet > Samsung Galaxy S > OnePlus One > Samsung Galaxy S9+ > Samsung Galaxy S21FE

--GPad 8.3 > Galaxy Tab S6

Link to comment
Share on other sites

Σε άλλο επίσημο όπου είχα ρωτήσει και εγώ το οποίο είναι στον κιφησο, χρεωναν εργασία για την αλλαγή μπαταρίας και ας ήσουν στην εγγύηση.. (μετά τον 1ο χρόνο)

--------------------------------------

S 20 +

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, τότε έχεις εγγύηση ακόμη. Όσο για το που θα το πας, πως να ξέρουμε σε ποια περιοχή είσαι. Αν έχεις κοντά εξουσιοδοτημένο σέρβις Samsung, το πας εκεί, αλλιώς το στέλνεις στο κεντρικό σέρβις [smartec].

Tώρα για τα encrypted σκάλωσα, ούτε ξέρω τι είναι. Ούτως ή άλλως θα το κάνουν επαναφορά και θα χαθούν όλα, οπότε τα κάνεις backup πριν το πας.

 

Καλά, βλακεία μου. Αθήνα είμαι, προς τα βόρεια με βολεύει περισσότερο αλλά δεν έχω πρόηλημα να πάω στο κεντρικό αν είναι πιο έμπιστο κατάστημα. Υπάρχει τρόπος να εξακριβώσω οτι έγινε η αλλαγή του ανταλλακτικού;

Phone History:

1) Sony Ericsson K700 2) Sony Ericsson W610 3) Sony Ericsson C902 4) Sony Ericsson Xperia Ray 5) Nokia Lumia 925 6) Samsung Galaxy S5+ 7) Samsung Galaxy S9

Link to comment
Share on other sites

Δεν το περίμενα να έχουν διαφορετική πολιτική εγγύησης ανά χώρα!

Καλό είναι να υπάρχει τρόπος να ελέγχουμε με βάση το IMEI/SN για πόσο καλύπτεται.

Επίσης, βλέπω στο ελληνικό site της Samsung "Παράδοση με ευθύνη του πελάτη", ενώ στο ολλανδικό έχει υπηρεσία που στο παραλαμβάνουν δωρεάν και στο επισκευάζουν σε 1-2 μέρες (προφανώς εντός εγγύησης αλλιώς σε χρεώνουν μεταφορικά).

 

Προς επιβεβαίωση.. Είμαι Ολλανδία και το κινητό (S9) αγορασμένο από εδώ Σεπτ. 2018.

Τελευταία η μπαταρία έπεφτε γρήγορα. Κανόνισα service μέσω της ολλανδικής σελίδας της Samsung. Ήρθαν μου το πήραν, το επισκεύασαν σε 3-4 μέρες (στο site λέει συνήθως σε 1-2 και αν χρειάζεται πάνω από 3 σε ενημερώνουν. Δε με ενημέρωσαν αλλά κλάιν), και μου το επέστρεψαν. Στο report λέει ότι έφταιγε μια βίδα(!) (ίσως από κάποια από τις πολλές πτώσεις που έχει φάει?) και μου άλλαξαν την μπαταρία + software upgrade.

 

Χωρίς καμία χρέωση για μεταφορικά/επισκευή/ανταλλακτικά καθώς καλύπτεται από (διετή) εγγύηση.

Edited by costini
Link to comment
Share on other sites

Προς επιβεβαίωση.. Είμαι Ολλανδία και το κινητό (S9) αγορασμένο από εδώ Σεπτ. 2018.

Τελευταία η μπαταρία έπεφτε γρήγορα. Κανόνισα service μέσω της ολλανδικής σελίδας της Samsung. Ήρθαν μου το πήραν, το επισκεύασαν σε 3-4 μέρες (στο site λέει συνήθως σε 1-2 και αν χρειάζεται πάνω από 3 σε ενημερώνουν. Δε με ενημέρωσαν αλλά κλάιν), και μου το επέστρεψαν. Στο report λέει ότι έφταιγε μια βίδα(!) (ίσως από κάποια από τις πολλές πτώσεις που έχει φάει?) και μου άλλαξαν την μπαταρία + software upgrade.

 

Χωρίς καμία χρέωση για μεταφορικά/επισκευή/ανταλλακτικά καθώς καλύπτεται από (διετή) εγγύηση.

 

Καλά κανεις και το αναφέρεις...θα στειλω mail στη Samsung για να μου εξηγήσει γιατί έχουν διαφορετικές εγγυήσεις ανά χώρα οι συσκευές της.

Τωρα βλέπω στο site ότι τα κινητά και ότι υπάρχει in-box έχουν 24 μήνες,αν αλλαχτεί η μπαταρια,η καινούργια που θα τοποθετηθεί θεωρείται out-box και έχει 12 μήνες.Αυτο καταλαβαίνω εγώ,ας το δει και κάποιος άλλος να πει την γνώμη του.

Edited by grande
Προσθεση
Link to comment
Share on other sites

Το κινητό το είχα αγοράσει από T-Mobile Ολλανδίας και προοριζόταν για αγορά Ολλανδίας.

Το ερώτημα θα ήταν αν το πήγαινα σε κατάστημα service στην Ελλάδα, τι θα ίσχυε? Θα μου έλεγαν 1 χρόνο στη μπαταρία? Πιστεύω θα έπρεπε να κοιτάνε με βάση το IMEI για ποια αγορά προορίζεται και να ισχύει ανάλογα.

Στο ελληνικό site της Samsung αναφέρει "Οι καταναλωτές μπορούν να αιτηθούν την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το δικαίωμα εγγύησης (περίοδος εγγύησης και παροχή υπηρεσίας) θα είναι εκείνο της χώρας στην οποία πραγματοποιείται το αίτημα εγγύησης."

Αλλά όντως, περίεργο να έχουν διαφορά πολιτικής σε 2 ευρωπαϊκές χώρες.

Edited by costini
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Κάλεσα σε δύο επισκευαστικά κέντρα Samsung να ρωτήσω για αλλαγή μπαταρίας στο S9. Και στα δύο είπα πως το τηλέφωνο είναι αγορασμένο μέσα Σεπτεμβρίου του '18. Ο ένας μου έδωσε τιμή 60 ευρώ και ο άλλος 25 (καθότι κατά τον δεύτερο χρεώνομαι μόνο το ανταλλακτικό και όχι εργατικά επειδή βρίσκομαι εντός εγγύησης). Τί παίζει;

Phone History:

1) Sony Ericsson K700 2) Sony Ericsson W610 3) Sony Ericsson C902 4) Sony Ericsson Xperia Ray 5) Nokia Lumia 925 6) Samsung Galaxy S5+ 7) Samsung Galaxy S9

Link to comment
Share on other sites

Κάλεσα σε δύο επισκευαστικά κέντρα Samsung να ρωτήσω για αλλαγή μπαταρίας στο S9. Και στα δύο είπα πως το τηλέφωνο είναι αγορασμένο μέσα Σεπτεμβρίου του '18. Ο ένας μου έδωσε τιμή 60 ευρώ και ο άλλος 25 (καθότι κατά τον δεύτερο χρεώνομαι μόνο το ανταλλακτικό και όχι εργατικά επειδή βρίσκομαι εντός εγγύησης). Τί παίζει;

 

Υποθέτω αυτός με τα 25 είναι η smartec. Όντως έτσι είναι, αν είσαι εντός 2 ετών. Δες και προηγούμενα ποστ. Οπότε εάν ενδιαφέρεσαι τρέξε να προλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω αυτός με τα 25 είναι η smartec. Όντως έτσι είναι, αν είσαι εντός 2 ετών. Δες και προηγούμενα ποστ. Οπότε εάν ενδιαφέρεσαι τρέξε να προλάβεις.

 

Σωστά υποθέτεις απλώς δεν ήθελα να πολυγράψω επωνυμίες. Ξέρεις μήπως πώς "ελέγχουμε" οτι όντως έγινε η αλλαγή αυτή και όντως μπήκε αυθεντικό ανταλλακτικό κλπ; Ή απλά εμπιστευόμαστε το κατάστημα;

Phone History:

1) Sony Ericsson K700 2) Sony Ericsson W610 3) Sony Ericsson C902 4) Sony Ericsson Xperia Ray 5) Nokia Lumia 925 6) Samsung Galaxy S5+ 7) Samsung Galaxy S9

Link to comment
Share on other sites

Σωστά υποθέτεις απλώς δεν ήθελα να πολυγράψω επωνυμίες. Ξέρεις μήπως πώς "ελέγχουμε" οτι όντως έγινε η αλλαγή αυτή και όντως μπήκε αυθεντικό ανταλλακτικό κλπ; Ή απλά εμπιστευόμαστε το κατάστημα;

 

Εγώ δεν μπήκα σε αυτή τη διαδικασία πάντως. Θεωρώ/θέλω να πιστεύω ότι η επίσημη αντιπροσωπεία θα έκανε αξιόπιστα τη δουλειά της.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπήκα σε αυτή τη διαδικασία πάντως. Θεωρώ/θέλω να πιστεύω ότι η επίσημη αντιπροσωπεία θα έκανε αξιόπιστα τη δουλειά της.

 

Ιδιώτης δεν είναι; Θέλω να πω, μάλλον έχει μια πιστοποίηση της Samsung, αλλά δεν είναι......στο "ΑΦΜ" της. Έτσι δεν είναι;

Phone History:

1) Sony Ericsson K700 2) Sony Ericsson W610 3) Sony Ericsson C902 4) Sony Ericsson Xperia Ray 5) Nokia Lumia 925 6) Samsung Galaxy S5+ 7) Samsung Galaxy S9

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [S9/S9 Plus] Η εμπειρία σας από τη μπαταρία

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...