Jump to content

ΕΛ.ΤΑ. Αποστολές, καθυστερήσεις, παράπονα


vpdank
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όλα που προέρχονται από τρίτες χώρες μπαίνουν τελωνείο.Και από 22€ + υπάρχει φορος

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Samsung Galaxy Nexus,Note II,Note 3
Link to comment
Share on other sites

Και τι σου φταίνε αυτοί ρε φίλε; εδώ είναι το πρόβλημα.Αν έχεις βάλει PayPal έχεις 180 μέρες ή αν είσαι aliexpress ζητάς να σου αυξήσει purchase protection και απλά περιμένεις.

Υπάρχει από μερικούς η τακτική αντε να ανοίξω case να πάρω τα λεφτά πίσω και ας έρθει οπότε είναι.Μετά ΑΜΑΚΑ oμως αν έρθει το αντικείμενο..

Δεν αναφέρομαι σε σένα συγκεκριμένα ότι έχεις αυτή τη τακτική ούτε θέλω να τσακωθω με κάποιον τουλάχιστον που δεν έχει αυτή τη τακτική όταν αργεί κάτι, απλα βλέπω σε πολλα φόρουμ ότι έχουν αρχίσει όλοι και βαράνε dispute λες και φταίνε οι Κινέζοι.

Κανε καταγγελία στα ΕΛΤΑ και στο τελωνείο που είναι η πηγή του προβλήματος όχι στο Κινέζο που το έστειλε στην ώρα του.

Αυτός το πολύ πολύ να μην σου ξαναστείλει Ελλάδα..

 

ο πωλητής έχει υποχρέωση να σου παραδώσει το προϊόν σε ορισμένο χρόνο, εάν αποτύχει για οποιοδήποτε λόγο, ας πρόσεχε, να χρησιμοποιήσει πιο γρήγορο τρόπο αποστολής, όταν επιλέγω ένα προϊόν από Aliexpress ή Ebay θα έπρεπε εκ των προτέρων να ξέρω με ποια εταιρία θα το στείλει αλλά και από ποια Χώρα, πχ το πρόβλημα σήμερα με τις δίμηνες καθυστερήσεις είναι κυρίως στα πακέτα που έρχονται από Κίνα, από Ταϊβάν ή Φιλιππίνες έρχονται περίπου στον μήνα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εμενα εχει κολλησει στο " ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΤΑΧ/ΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ" από τις 6/12 ... Πήρα στα ΕΛΤΑ και μου λένε πως σχετικα εχει αργησει και πρέπει να επικοινωνησει ο αποστολέας του δέματος με Ελτα για να μιλησουν ... Αλλά με τους κινεζους δεν βγαίνει άκρη σε αυτα τα θέματα χωρις να φταινε αυτοί βέβαια

 

μήπως έχει μέσα κάτι απαγορευμένο; πάντως σε κάποια προϊόντα απαγορεύεται η εισαγωγή τους,

στείλε mail στο customs@elta-net.gr στο ΓΕΤΑ να σου απαντήσουν γραπτώς,

Link to comment
Share on other sites

AV99

 

Όχι ενα πιεσόμετρο της πλάκας είναι από aliexpress που κάνει γυρω στα 18 ευρω.

Εστειλα mail στο ΓΕΤΑ με την απόδειξη της αγορας μεσω τραπέζης , και μου στείλανε αυτή την απάντηση

 

" Καλημέρα σας.

Δυστυχώς, το δέμα σας (RM98......CN) δεν έχει εισαχθεί ακόμα στο σύστημα εκτελωνισμού, συνεπώς η υπηρεσία μας δεν δύναται ακόμα να λάβει ενέργειες με κανέναν τρόπο, σύμφωνα με τις αρμοδιότητές της. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να εισαχθεί στο σύστημα προς τελωνιακό έλεγχο/εκτελωνισμό, διαδικασία που δεν επιδέχεται παρεμβάσεων μιας και τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας των ταχυδρομικών containers/σάκων. Λόγω μεγάλου όγκου δεμάτων, δεν μπορούμε να σας δώσουμε συγκεκριμένη χρονική τοποθέτηση εισαγωγής του δέματός σας προς τελωνιακό έλεγχο και καταγραφή από τα ΕΛΤΑ, συνεπώς θα πρέπει να περιμένετε. Λυπούμαστε για την αναμονή σας.

Αν παρατηρήσετε στο tracking status του δέματος την εισαγωγή του στο Τελωνείο, παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι μαζί μας. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην εξυπηρέτηση πελατών των ΕΛΤΑ (τηλ. 210 3353100, 800 11 82000). Σας ευχαριστούμε

Υπηρεσία Εκτελωνισμού

Ελληνικά Ταχυδρομεία"

Edited by EffieAgr
Link to comment
Share on other sites

AV99

 

Όχι ενα πιεσόμετρο της πλάκας είναι από aliexpress που κάνει γυρω στα 18 ευρω.

Εστειλα mail στο ΓΕΤΑ με την απόδειξη της αγορας από την μεσω τραπέζης , και μου στείλανε αυτή την απάντηση

 

" Καλημέρα σας.

Δυστυχώς, το δέμα σας (RM98......CN) δεν έχει εισαχθεί ακόμα στο σύστημα εκτελωνισμού, συνεπώς η υπηρεσία μας δεν δύναται ακόμα να λάβει ενέργειες με κανέναν τρόπο, σύμφωνα με τις αρμοδιότητές της. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να εισαχθεί στο σύστημα προς τελωνιακό έλεγχο/εκτελωνισμό, διαδικασία που δεν επιδέχεται παρεμβάσεων μιας και τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας των ταχυδρομικών containers/σάκων. Λόγω μεγάλου όγκου δεμάτων, δεν μπορούμε να σας δώσουμε συγκεκριμένη χρονική τοποθέτηση εισαγωγής του δέματός σας προς τελωνιακό έλεγχο και καταγραφή από τα ΕΛΤΑ, συνεπώς θα πρέπει να περιμένετε. Λυπούμαστε για την αναμονή σας.

Αν παρατηρήσετε στο tracking status του δέματος την εισαγωγή του στο Τελωνείο, παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι μαζί μας. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην εξυπηρέτηση πελατών των ΕΛΤΑ (τηλ. 210 3353100, 800 11 82000). Σας ευχαριστούμε

Υπηρεσία Εκτελωνισμού

Ελληνικά Ταχυδρομεία"

 

 

θα πρέπει να περιμένεις να έρθει η σειρά του για τελωνείο, δικά μου δέματα στο παρελθόν είχαν κάνει και ένα μήνα εκεί,υπομονή

Link to comment
Share on other sites

δεν παίζονται οι τύποι δείτε την προπαγάνδα τους στο fb, στην γειτονιά μου περνάνε όποτε τους καπνίσει

 

 

https://www.facebook.com/HellenicPostELTA/?__tn__=kC-R&eid=ARCMdt76Z_Sji8BtK4ni4LnlJiHiC5EzEBHP8_Rf3BksxGDaZb3cOwesnRFzvfgt6Uu6n9ihlDFd-0bC&hc_ref=ARSqZQeEt8oFIV_oe_rW4QyUGNWfk3ZuQPVUhTFO6myEM8TNVs0A_Z6EGq9joFyav1I&fref=tag&__xts__[0]=68.ARBk2KBm0H0tl_JRheDpwMp8AbmSANCUz3s8RTXxoG-SOGKTRxpIJ7wc63a1A-OTgBM1Wn45ls7PYEnhSijRlggtfk0jMRgBj_tDrOPwSKiG-TPvA7dwGp3je5_CC8_BPDRCow0skFkr-TizlkS-lwqbwHBzXF4Vh9l7DeL6TQq92gPExWKxTRBzTUaoYzUj8fLdjiv1U3K_uhzkn0Vzf5Eh1GKQAFECZh8cHtEX3EjGoNDxd9TDoT13dQMK79_mKyyxv-ok6z1DXhRZx85Iz5XjOk82ugs85ggP9mSmWLXQUpNzFolxlVozy8NG7Uw1i2y43mCH2NFA9gWScGRQagjIRrrSBd9Kc--LIFnuQaCzShyfiIOcyx4

Link to comment
Share on other sites

Η παραπομπή δεν δουλευει .

Παρακαλώ διορθώστε την ή σβήστε το.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά δουλεύει.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα ελτα δουλεύουν. Αγορά από Κίνα 20/12 31/12 αποστολή αύριο παραλαβή χωρίς τελωνείο

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα ελτα δουλεύουν. Αγορά από Κίνα 20/12 31/12 αποστολή αύριο παραλαβή χωρίς τελωνείο

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

με ποια ταχυδρομική εταιρία στο έχουν στείλει;

Link to comment
Share on other sites

Εμενα εχει κολλησει στο " ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΤΑΧ/ΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ" από τις 6/12 ... Πήρα στα ΕΛΤΑ και μου λένε πως σχετικα εχει αργησει και πρέπει να επικοινωνησει ο αποστολέας του δέματος με Ελτα για να μιλησουν ... Αλλά με τους κινεζους δεν βγαίνει άκρη σε αυτα τα θέματα χωρις να φταινε αυτοί βέβαια

 

Το ίδιο και σ' εμένα από 26/11 .Τηλεφώνησα στα ΕΛΤΑ και μου είπαν πως η αποστολή είχε φτάσει στην Ελλάδα τότε, αλλά το δέμα μου δεν ήταν μέσα..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εχει κανενας απο εδω εμπειρια με usps? Απ οτι καταλαβα το tracking number δουλευει μεχρι να φτασει ελλαδα και μετα νεκρα το δεμα παει στα τυφλα. 10 μερες τωρα υποτιθεται εχει φτασει ελλαδα και δεν ξερω τι γινεται πηρα τηλεφωνο τα ελτα κουριερ της περιοχης μου και η υπαλληλος δεν ειχε ιδεα δεν ηξερε καν οτι απο usps τα ελτα περνουν το δεμα μετα και απλα μου ειπε να της πω το tracking number που φυσικα και δεν δουλευε στα ελτα. Ξερει κανεις που πρεπει να παρω τηλεφωνο γοια να δω που βρισκεται το δεμα μου?
Link to comment
Share on other sites

Nα γραψω και γω το πονο μου....

Στις 20-11 παρηγγειλα απο geekby...το xiaomi mi mix 3 (500€) με priority line.

Το στείλανε στις 1-12 με ενα παράξενο tracking number.

Στις 7-12 εμφανίστηκε Ολλανδια με dhl νεο tracking

Στις 13-12 έφθασε αθηνα αεροδρόμιο μεσω Πολωνίας.

εως σήμερα 17-1 δεν υπάρχει εξέλιξη.

Την προηγούμενη βδομάδα επικοινωνησα με την dhl τους ειπα τι εχει μεσα και την αξια του,τους εστειλα φωτογραφιες και έφαγαν το τόπο να το βρουνε.

Σήμερα με απάντησαν γραπτός οτι το δεμα εχει χαθεί και μου ζήτησαν συγγνώμη.

Το εστειλα στο site και μου ειπαν οτι σε 48 ωρες θα με αποζημιώσουν αλλα αν στο μελλον το παραλαβω να τους δωσω τα χρηματα.

τους απάντησα οτι χρηματα δε θα τους δώσω και θα το γυρισω πισω γιατι θα αγορασω αλλο απο ελλαδα.

H dhl αναγνωρισε οτι το δεμα χαθηκε ενημερωσε την dhl στην ολλανδια και εκεινη με τη σειρα της τον αποστoλεα (site)

Υπαρχει περιπτωση το δεμα να φθασει σε μενα?

Η dhl αποζημιωσε τον αποστολεα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εχει κανενας απο εδω εμπειρια με usps? Απ οτι καταλαβα το tracking number δουλευει μεχρι να φτασει ελλαδα και μετα νεκρα το δεμα παει στα τυφλα. 10 μερες τωρα υποτιθεται εχει φτασει ελλαδα και δεν ξερω τι γινεται πηρα τηλεφωνο τα ελτα κουριερ της περιοχης μου και η υπαλληλος δεν ειχε ιδεα δεν ηξερε καν οτι απο usps τα ελτα περνουν το δεμα μετα και απλα μου ειπε να της πω το tracking number που φυσικα και δεν δουλευε στα ελτα. Ξερει κανεις που πρεπει να παρω τηλεφωνο γοια να δω που βρισκεται το δεμα μου?

 

δες στο http://www.17track.net την διαδρομή του

 

για τα ΕΛΤΑ Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών:

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 800 11 82 000, 210 33 53 100, 210 33 53 777 (Δευ - Παρ, 08:00 - 20:00)

Ηλεκτρονική διεύθυνση: service@elta-net.gr

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Nα γραψω και γω το πονο μου....

Στις 20-11 παρηγγειλα απο geekby...το xiaomi mi mix 3 (500€) με priority line.

Το στείλανε στις 1-12 με ενα παράξενο tracking number.

Στις 7-12 εμφανίστηκε Ολλανδια με dhl νεο tracking

Στις 13-12 έφθασε αθηνα αεροδρόμιο μεσω Πολωνίας.

εως σήμερα 17-1 δεν υπάρχει εξέλιξη.

Την προηγούμενη βδομάδα επικοινωνησα με την dhl τους ειπα τι εχει μεσα και την αξια του,τους εστειλα φωτογραφιες και έφαγαν το τόπο να το βρουνε.

Σήμερα με απάντησαν γραπτός οτι το δεμα εχει χαθεί και μου ζήτησαν συγγνώμη.

Το εστειλα στο site και μου ειπαν οτι σε 48 ωρες θα με αποζημιώσουν αλλα αν στο μελλον το παραλαβω να τους δωσω τα χρηματα.

τους απάντησα οτι χρηματα δε θα τους δώσω και θα το γυρισω πισω γιατι θα αγορασω αλλο απο ελλαδα.

H dhl αναγνωρισε οτι το δεμα χαθηκε ενημερωσε την dhl στην ολλανδια και εκεινη με τη σειρα της τον αποστoλεα (site)

Υπαρχει περιπτωση το δεμα να φθασει σε μενα?

Η dhl αποζημιωσε τον αποστολεα?

 

εάν σου απάντησαν γραπτώς ότι χάθηκε τότε ο πωλητής πρέπει να σου δώσει τα χρήματα πίσω

ήταν συστημένο; δες στο http://www.17track.net την διαδρομή του

Link to comment
Share on other sites

Ναι συστημένο ήταν..

 

δες στο http://www.17track.net την διαδρομή του

 

για τα ΕΛΤΑ Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών:

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 800 11 82 000, 210 33 53 100, 210 33 53 777 (Δευ - Παρ, 08:00 - 20:00)

Ηλεκτρονική διεύθυνση: service@elta-net.gr

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

εάν σου απάντησαν γραπτώς ότι χάθηκε τότε ο πωλητής πρέπει να σου δώσει τα χρήματα πίσω

ήταν συστημένο; δες στο http://www.17track.net την διαδρομή του

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο και σ' εμένα από 26/11 .Τηλεφώνησα στα ΕΛΤΑ και μου είπαν πως η αποστολή είχε φτάσει στην Ελλάδα τότε, αλλά το δέμα μου δεν ήταν μέσα..

 

Τελικά το δικό μου ξεκόλλησε χθες, επιτέλους ... Κανε υπομονή πιστευω θα φτασει κ το δικο σου...

Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει ένα δέμα τριών κιλών Γερμανία,μετά την άφιξη του πάλι με ΕΛΤΑ τον αναζητούμε?

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι, θα σου βγάλει όλα τα στάδια (μέχρι την παράδοση).

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Ναι, θα σου βγάλει όλα τα στάδια (μέχρι την παράδοση).

Σε ευχαριστώ

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλησπέρα

εστειλα ενα ρολοι συστημενο Μαλδιβες απο αρχες Νοεβρη και σαν στατους φαινεται πως 8/11 εχει μπει σε σακο στο Mumbai Air port (INDIA) και αυτη ειναι η τελευταια ενημερωση.Ο αγοραστης δεν τοχει παραλαβει ακομη .Με αναγκασε το ebay να κανω refund.Εγω με την σειρα μου εκανα γραπτη αιτηση αναζητησης στα ΕΛΤΑ και περιμενω απαντηση τους.Εχει καποιος αντιστοιχη εμπειρια ?

 

φιλικα

H ΖΩΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ 30...ΜΕΤΡΑ
Link to comment
Share on other sites

Date & Time - Location - Status

21/12/2018, 13:59:00 - TURKEY - DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE

 

:blink: - ακομα στο περιμενε ειμαι (!)

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Date & Time- Location - Status

21/12/2018, 13:59:00 - TURKEY - DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE

 

:blink: - ακομα στο περιμενε ειμαι (!)

Βιάζεσαι :-)

Απο το Νοέμβριο περιμένουμε :-(

 

-------------

Στάλθηκε με Tapatalk, χρησιμοποιώντας το δεξί μου δάχτυλο.

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Βιάζεσαι :-)

Απο το Νοέμβριο περιμένουμε :-(

 

 

:cry: - ωχ ναι, κι εσυ απο τουρκια ? αιντε περαστικα μας (!)

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάποιος να μου πει αν αυτό σημάνει ότι το δέμα μου έφτασε Ελλάδα αλλά δεν ανοίχτηκε ο σάκος μετά από 12 μέρες;;;

 

7328fb61dae39a21501a608c272ccc89.jpg

Edited by tigreos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...