Jump to content

Essential ph-1


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

https://www.essential.com

Εδώ μπορείς να δεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά του... Επίσημη ιστοσελίδα.

 

Πρόσφατα ενημέρωσαν στην υποστήριξη , ότι το καλώδιο πού έρχεται μαζί με την συσκευή είναι μορφής usb2.0...

Αυτό πιθανόν να μην λειτουργεί σωστα σε sideload flashing της rom.

Όπως διαπίστωσα , θέλει ένα επιπλέον κόστος 30€ για ένα επώνυμο USB C to USB C.

 

Κάπου λένε ότι είναι Dual sim και αλλού single sim στην επίσημη ιστοσελίδα δεν αναφέρει τίποτα κάποιος που το έχει αν μπορεί να μου πει.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 349
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Κάπου λένε ότι είναι Dual sim και αλλού single sim στην επίσημη ιστοσελίδα δεν αναφέρει τίποτα κάποιος που το έχει αν μπορεί να μου πει.

single Nano-SIM...

Ελληνική γλώσσα υπάρχει, αλλά εγώ προσωπικά προτιμώ English για την λειτουργία Google assistant.

Edited by xabos
Link to comment
Share on other sites

Μετά από δύο μήνες χρήσης με την συσκευή, αυτό πού μου έκανε θετική εντύπωση είναι ότι ενώ την έχω χωρίς θήκη προστασίας δεν άφησε κανένα απολύτως σημάδι .
Link to comment
Share on other sites

Μετά από δύο μήνες χρήσης με την συσκευή, αυτό πού μου έκανε θετική εντύπωση είναι ότι ενώ την έχω χωρίς θήκη προστασίας δεν άφησε κανένα απολύτως σημάδι .
Τι χρώμα έχεις?

 

Sent from my Pixel using Tapatalk

Google Pixel 5
Link to comment
Share on other sites

Τι χρώμα έχεις?

 

Sent from my Pixel using Tapatalk

Black moon... τον Ιανουάριο δεν υπήρχε η δυνατότητα αγοράς για το ocean depth ..sold out ακόμη και σήμερα.

Όπως και να έχει όλα τους είναι υπέροχα.

Link to comment
Share on other sites

Η μπαταρία του τηλεφώνου, συγκριτικά με το Samsung s8, (η προηγούμενη μου συσκευή) είναι σχεδόν διπλάσια σε screen on time (7-8hours).

Δύο ημέρες χρήσης μετά από κάθε φόρτιση... άνετα.

Bluetooth, nfc, wifi, fit, assistant, .. όλα ανοιχτά.

Στο τέλος της πρώτης ημέρας, έχει απομείνει περίπου 55-60% μπαταρία, όταν το s8 μου άφηνε 30%.

Edited by xabos
Link to comment
Share on other sites

παλικάρια με την εγγύηση τι γίνεται γνωρίζουμε ,το καλό-βλέπω και εγώ πλέων

 

Ένα χρόνο από το κατάστημα αγοράς..

Όπως όλες οι άλλες συσκευές.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σε μία δήλωση του Andy Rubin (599$ η τιμή ακόμη) , υπήρχε η σκέψη να παραμείνει η τιμή σταθερή, και να γίνει διαφήμιση.

Τελικά αποφασίστηκε να γίνει το αντίθετο... τα χρήματα που θα χρειάζονταν, να πάνε στην μείωση της τελικής αξίας του τηλεφώνου... και να γίνει (συμφωνώ απολύτως) πιο γνωστό , σαν value for money.

Θα φανεί από την αντίδραση του κόσμου, αν ήταν σωστή απόφαση....

Να πω για άλλη μία φορά... ότι τα security update έρχονται κάθε μήνα.. μαζί με τα pixel..και οι αναβαθμίσεις είναι ουσιαστικές.

Μαζί με την Google .. βήμα βήμα.

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν να το πάρω πριν κανένα μήνα που ήταν ακριβότερη και η εισαγωγή και η τιμή, αλλά με έκανε πίσω κυρίως η εγγύηση, δεύτερον η κάμερα , και τρίτον τα εκατοντάδες review που δεν λένε και τα καλύτερα και ας έχει στοκ αντροιντ το κινητό. Σε αυτή τη τιμή προφανώς με ψήνει περισσότερο, αλλά και πάλι κάτι τα παραπάνω που είπα με κάνουν πίσω..

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν να το πάρω πριν κανένα μήνα που ήταν ακριβότερη και η εισαγωγή και η τιμή, αλλά με έκανε πίσω κυρίως η εγγύηση, δεύτερον η κάμερα , και τρίτον τα εκατοντάδες review που δεν λένε και τα καλύτερα και ας έχει στοκ αντροιντ το κινητό. Σε αυτή τη τιμή προφανώς με ψήνει περισσότερο, αλλά και πάλι κάτι τα παραπάνω που είπα με κάνουν πίσω..

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

Για την εγγύηση, έχεις απόλυτο δίκιο. Η μόνη αγορά , που συμφέρει είναι από το Amazon. Αυτοί μόνο μπορούν να εξασφαλίσουν την καλύτερη και μεγαλύτερη ασφάλεια. Ένα ελαφρυντικό που βρίσκω είναι η γρήγορη αποστολή που έχουν 5 ημέρες.

Δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο κατάστημα , πουθενά αλλού στον κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Το εβλεπα νωριτερα. Με standard παραδοση, λετε να ερχεται το ιδιο γρηγορα με την epxress (καθως μιλαμε για ups express saver, λογικα και στις 2 περιπτωσεις)?

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το black moon στο αμερικανικό αμαζον έχει και άλλη μείωση 50$

 

Sent from my Pixel using Tapatalk

 

Πως και δεν το τσιμπησες? :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ήρθε η στιγμή που πρέπει να πάει η συσκευή στο service. Αγόρασα ένα καλώδιο για Sideloading της Belkin και μετά από 5-6 ημέρες μου δημιούργησε πρόβλημα στη συσκευή.

https://www.amazon.com/Belkin-100-Watt-USB-C-Charging-Cable/dp/B073KCPS2M/ref=pd_sbs_147_1?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B073KCPS2M&pd_rd_r=4WPRWKTBNNVWP1QAGW82&pd_rd_w=3VzPT&pd_rd_wg=sf7nU&psc=1&refRID=4WPRWKTBNNVWP1QAGW82

Μετά την επικοινωνία με το support της εταιρίας η απάντηση που πήρα ήταν ....

Άμεση αντικατάσταση με αποστολή καινούριου και επιλογή αν θέλω νέου χρώματος. Θα μου στείλουν το καινούριο με δικά τους έξοδα και όταν το παραλάβω θα το ανταλλάξω με το δικό μου.

Τι DOA είναι αυτό ..:X που ισχύει μετά από 4 μήνες.. δεν έχω συναντήσει παρόμοια εμπειρία..

Edited by xabos
Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η στιγμή που πρέπει να πάει η συσκευή στο service. Αγόρασα ένα καλώδιο για Sideloading της Belkin και μετά από 5-6 ημέρες μου δημιούργησε πρόβλημα στη συσκευή.

https://www.amazon.com/Belkin-100-Watt-USB-C-Charging-Cable/dp/B073KCPS2M/ref=pd_sbs_147_1?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B073KCPS2M&pd_rd_r=4WPRWKTBNNVWP1QAGW82&pd_rd_w=3VzPT&pd_rd_wg=sf7nU&psc=1&refRID=4WPRWKTBNNVWP1QAGW82

Μετά την επικοινωνία με το support της εταιρίας η απάντηση που πήρα ήταν ....

Άμεση αντικατάσταση με αποστολή καινούριου και επιλογή αν θέλω νέου χρώματος. Θα μου στείλουν το καινούριο με δικά τους έξοδα και όταν το παραλάβω θα το ανταλλάξω με το δικό μου.

Τι DOA είναι αυτό ..:X που ισχύει μετά από 4 μήνες.. δεν έχω συναντήσει παρόμοια εμπειρία..

Αμερική θα το στείλεις; Με το τελωνείο πως θα γίνει τώρα; Πες μας την εμπειρία σου όταν προχωρήσεις, μιας και αυτά που μας λες θυμίζουν εποχες pebble!

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Thank you for your support of Essential. We apologize for the issue you are experiencing and appreciate your patience as we work to resolve it. We will send you a replacement Essential Phone and a prepaid shipping label for you to return your current device.

 

We will place a temporary authorization hold on your credit card for the amount of a new device. This ensures you will have a replacement as soon as possible, as we will be sending out your replacement before requiring anything is shipped our way.

 

Once we have your original device back, we will inspect it and then drop the hold unless the inspection brings new information to light that might effect your ticket (i.e. unreported water damage, etc.).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ήρθε η στιγμή που πρέπει να πάει η συσκευή στο service. Αγόρασα ένα καλώδιο για Sideloading της Belkin και μετά από 5-6 ημέρες μου δημιούργησε πρόβλημα στη συσκευή.

https://www.amazon.com/Belkin-100-Watt-USB-C-Charging-Cable/dp/B073KCPS2M/ref=pd_sbs_147_1?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B073KCPS2M&pd_rd_r=4WPRWKTBNNVWP1QAGW82&pd_rd_w=3VzPT&pd_rd_wg=sf7nU&psc=1&refRID=4WPRWKTBNNVWP1QAGW82

Μετά την επικοινωνία με το support της εταιρίας η απάντηση που πήρα ήταν ....

Άμεση αντικατάσταση με αποστολή καινούριου και επιλογή αν θέλω νέου χρώματος. Θα μου στείλουν το καινούριο με δικά τους έξοδα και όταν το παραλάβω θα το ανταλλάξω με το δικό μου.

Τι DOA είναι αυτό ..:X που ισχύει μετά από 4 μήνες.. δεν έχω συναντήσει παρόμοια εμπειρία..

 

απο που το ειχες αγορασει?

Link to comment
Share on other sites

Amazon...

Τελικά δεν το έστειλα , μια μικρή δόση αέρα με πίεση στο κάτω μέρος και το πρόβλημα λύθηκε.. κάτι πέρασε από την τρύπα και δεν άφηνε να κάνει επαφή το καλώδιο.

Link to comment
Share on other sites

Thank you for your support of Essential. We apologize for the issue you are experiencing and appreciate your patience as we work to resolve it. We will send you a replacement Essential Phone and a prepaid shipping label for you to return your current device.

 

We will place a temporary authorization hold on your credit card for the amount of a new device. This ensures you will have a replacement as soon as possible, as we will be sending out your replacement before requiring anything is shipped our way.

 

Once we have your original device back, we will inspect it and then drop the hold unless the inspection brings new information to light that might effect your ticket (i.e. unreported water damage, etc.).

Respect. Τρομερό after sales.

Θα έχω στα υπόψιν μου την εταιρία μόνο και μόνο γι αυτο το mail.

Link to comment
Share on other sites

Λέει ότι θα του έστελναν νέα συσκευή ενώ παράλληλα θα του κρατούσαν απο την κάρτα τα χρήματα για την αγορά νέας συσκευής. Αν το έστελνε πίσω και τελικά του έλεγαν ότι πχ το κινητό δεν φορτίζει επειδή υποπτευόμαστε ότι πήρε νερό, δε θα του επέστρεφαν το ποσό στην κάρτα. Και στην περίπτωση που το παλικάρι δεν είχε να βάλει στην κάρτα τα χρήματα που ζητάνε για την αγορά του καινούριου τι θα γινόταν?

Ναι μεν αλλά... δε μου φαίνεται προσωπικά για το super wow service..

Link to comment
Share on other sites

Λέει ότι θα του έστελναν νέα συσκευή ενώ παράλληλα θα του κρατούσαν απο την κάρτα τα χρήματα για την αγορά νέας συσκευής. Αν το έστελνε πίσω και τελικά του έλεγαν ότι πχ το κινητό δεν φορτίζει επειδή υποπτευόμαστε ότι πήρε νερό, δε θα του επέστρεφαν το ποσό στην κάρτα. Και στην περίπτωση που το παλικάρι δεν είχε να βάλει στην κάρτα τα χρήματα που ζητάνε για την αγορά του καινούριου τι θα γινόταν?

Ναι μεν αλλά... δε μου φαίνεται προσωπικά για το super wow service..

+

 

Η διαδικασία όπως μου είπε, είχε ως εξής.. Σου στέλνουμε σε μια διευθυνση που μας δίνεις το καινούριο τηλ. (εντός των 5 χωρών) και στο δέμα βάζεις το δικό σου.

Με την μόνη προυπόθεση ότι η συσκευή σου έχει πραγματικά βλάβη. Γνωρίζανε ήδη για το belkin .. και συμφώνησαν για άμεση αλλαγή με δική τους πρωτοβουλία.

Προφανώς δεν θα μάθουμε και τι ακριβώς θα γινόταν ..γιατί η βλάβη διορθώθηκε μετά από αφαίρεση μιας διάφανης ζελατίνης (μάλλον απο το καλώδιο) που είχε εισχωρήσει στην θύρα Usb.

Το service δεν χρειάστηκε να γίνει τελικά..

Edited by xabos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...