Hunter Δημοσιεύτηκε April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε April 28, 2005 http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/620260_b.jpg Το μεγαλύτερο επιβατικό αεροπλάνο του κόσμου, το Airbus Α380, πραγματοποίησε το πρωί της Μ.Τετάρτης την πρώτη του δοκιμαστική πτήση κοντά στις εγκαταστάσεις της Airbus στην Τουλούζη. Το διώροφο Α380 απογειώθηκε στις 11:29 (ώρα Ελλάδας), με επιβαίνοντες μόνο τα έξι μέλη του πληρώματος, που παραολούθησαν τη συμπεριφορά του αεροσκάφους μετά την πρώτη του απογείωση. Το A380 πέταξε στα 10.000 πόδια πάνω από τον Βισκαϊκό κόλπο, με τους τροχούς διαρκώς κατεβασμένους ως μέτρο ασφάλειας. Εντούτοις, στο αεροδρόμιο της Τουλούζης, από όπου απογειώθηκε, είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες χιλιάδες θεατές, μεταξύ των οποίων 10.000 υπάλληλοι της Airbus. Με την πτήση αυτή ξεκινά η περίοδος δοκιμών του αεροσκάφους, διάρκειας ενός έτους, πριν από τα εμπορικά του δρομολόγια, αρχικά για τη Singapore Airlines. Στις δοκιμαστικές πτήσεις του γίγαντα, περίπου είκοσι τόνοι επιπλέον εξοπλισμού καταγράφουν δεκάδες παράμετρους για την αεροδυναμική συμπεριφορά, την καταπόνηση και την απόκκριση του αεροπλάνου. Το A380 διαθέτει 555 καθίσματα στη συνήθη διάταξη, ενώ ο μέγιστος αριθμός θέσεων φτάνει τις 840. Το άνοιγμα των πτερύγων του είναι 79,8 μέτρα και έχει μήκος 73 μέτρα. Σε σχέση με το μέχρι σήμερα μεγαλύτερο εμπορικό αεροπλάνο, το Boeing 747, το A380 είναι 15 μέτρα πλατύτερο, 4 μέτρα ψηλότερο, δύο μέτρα μακρύτερο και 118 τόνους βαρύτερο. Χαρακτηριστικό του μεγέθους του είναι ότι οι πτέρυγές του έχουν αρκετό εμβαδόν ώστε να σταθμεύσουν επάνω τους... 70 αυτοκίνητα! Το κόστος για την ανάπτυξη του A380 έφτασε το ιλιγγιώδες ποσό των 12,4 δισ. ευρώ, γεγονός που καθιστά δύσκολο στοίχημα την πραγματοποίηση κερδών από το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Υπενθυμίζεται ότι η Airbus αποτελεί κοινοπραξία του ευρωπαϊκού ομίλου EADS και της βρετανικής αμυντικής εταιρείας BAE Systems. Το Α380 είναι το «βαρύ πυροβολικό» με το οποίο η ευρωπαϊκή ΕΑDS ελπίζει να διατηρηθεί μπροστά από τον αμερικανό ανταγωνιστή της Boeing, η οποία στρέφεται προς τα μικρότερου μεγέθους και εμβέλειας αεροσκάφη. Έντεκα αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη δώσει προκαταβολές για να αγοράσουν πάνω από 100 A380, με την τιμή κάθε αεροσκάφους να ανέρχεται σε 285 εκατομμύρια δολάρια. news.in.gr Παράθεση Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 Έτσι! Boeing sucks! :D Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yakinthi Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 Άκουσα στις ειδήσεις ότι έχει λέει μέσα μέχρι και γυμναστήριο και παιδότοπο και δεν ξέρω και 'γω τί άλλο.. Μα είναι δυνατόν?? Παράθεση yakinthi :wink: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
resurection_boy Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 Ρε παιδια αυτες οι εταιριες που εχουν ιδι κλεισει καπιο Α382 ποσα εδωσαν; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gregorisvas Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 Ρε παιδια αυτες οι εταιριες που εχουν ιδι κλεισει καπιο Α382 ποσα εδωσαν; Το λεει παραπανω... με την τιμή κάθε αεροσκάφους να ανέρχεται σε 285 εκατομμύρια δολάρια. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stergianos Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 Πραγματικά υπέροχο... H Boeing ετοιμάζει το 7E7... Παράθεση http://img.userbarz.com/46/9081.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DENIOR Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 Apo o,ti eida to aeroplano diathetei tesseris kinhthtres. Mhpos kapoios gnorizei th megisth taxythta sthn opoia mporei na ftasei to sygkekrimeno aeroplano,otan metaferei kai epivates; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Hunter Δημ. April 28, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 A380-800 basic specifications Overall Length 73 m Cabin Length 50.68 m Fuselage Width 7.14 m Height 24.1 m Wingspan (geometric) 79.8 m Number of engines 4 Choice of engines Trent 900 or GP 7200 Range (with max. passengers) 15,000 km Typical cruise speed M 0.85 Maximum operating speed M 0.89 Maximum payload (structural) 84 tonnes Typical seating (three-class configuration) 555 τα Παντα για το Α380 εδω Παράθεση Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 Το ωφέλιμο φορτίο με αφήνει άναυδο (αν και αναμενόμενο)! Σε απευθείας σύγκριση με το εξακινητήριο Antonov θα ήθελα να δω τι κάνει... Specifications Antonov An-225 http://briefcase.pathfinder.gr/download/Alexel1985/29701/418897/0/an-225.jpg Type: Heavy Transport Powerplants: Six ZMKB Progress Lotarev D-18T turbofans with 229.50kN of thrust each Max take-Off Weight: 600,000kg Max Payload (internal or external): 250,000kg - 275,000kg? Wingspan: 88.4m Length: 84m Speed: 800km/h Height: 18.1m Cargo Hold: Length: 35.97m; Width: 6.4m; Height: 4.39m Range with Max Payload: 4,500km Range with Max Fuel: 15,400km Crew: 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 ρε παιδια τι βαζετε ενα καλσικο μεταγωγικο με ενα αεροσκαφος που ακομη δεν εχει τελειωσει τις δοκιμες? αν και δεν νομιζω οτι μπορει ενα αεροσκαφος σαν το α380 να πιασει 0.89 ειπαμε καλοι οι utrbofan αλλα ειπαμε ενταξει οχι και ετσι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 φανταστικο απλα αν και δε θα ηθελα να ταξιδεψω με αυτο Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris79 Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 Γιατι οχι? :confused: Θα ειναι φοβερη εμπειρια...αν & δε θελω να σκεφτω ποσο θα κανει το εισιτηριο... :worry: :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geotech22 Δημ. April 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2005 An prokeitai gia makrino taksidi, pisteuo pos aksizei na to kaneis me kati tetoio... Ante na doume kai to antistoixo boeing stin praksi... Παράθεση PORSCHE BoxsterS 3.2 Mini CooperS KAWASAKI ZX10 07 muzzy's full exhaust, PCIII, K&N Είμαι πλέον ευτυχισμένος.....:D Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Γιατι οχι? :confused: Θα ειναι φοβερη εμπειρια...αν & δε θελω να σκεφτω ποσο θα κανει το εισιτηριο... :worry: :(καλά δεν είναι και concorde... Δεν νομίζω να χρεώνουν παραπάνω οι εταιρίες για αυτό το αεροπλάνο. άλλωστε τα δρομολόγια υπάρχουν ήδη, οι τιμές το ίδιο, απλά θα βάλουν νέο αεροσκάφος σε κάποιες πτήσεις και θα έχουν παραπάνω θέσεις:) Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alphaleader Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Εξαιρετικο αεροπλανο, ετσι να σκασουν απο την ζηλεια τους τα Αμερικανακια... αλλα ενα ειναι σιγουρο με αυτο το αεροπλανο: Με max 800 επιβατες, αν κατι στραβωσει, μπορει να δωσει νεα εννοια-διασταση στον ορο "αεροπορικη τραγωδια" :D Παράθεση Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 -ρε παιδια τι βαζετε ενα κλασικο μεταγωγικο με ενα αεροσκαφος που ακομη δεν εχει τελειωσει τις δοκιμες? -αν και δεν νομιζω οτι μπορει ενα αεροσκαφος σαν το α380 να πιασει 0.89 ειπαμε καλοι οι utrbofan αλλα ειπαμε ενταξει οχι και ετσι... -Το Antonov το θεωρώ θαύμα της αεροναυπηγικής λόγω μεγέθους γι' αυτό και το αντιπαραθέτω με το Airbus. -Στο δρακοφιδοthread κατευθείαν! :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Alert Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Καλοταξιδο να ναι!!!! να περασει απο δω να τ' ασυμοσω.... :rolleyes: Παράθεση Currently Using: Apple iPhone 6s 64GB, HTC One Silver Πέρασαν...: Nokia 3120, Siemens C55, Siemens SX1, Nokia 6600, Sony Ericsson K700i, Sony Ericsson W800i, Qtek S200, HTC TyTN II, Nokia 2680, Nokia 6500 Slide (Silver), Nokia E72, Apple iPad 2 32GB WiFi, Apple iPhone 4S White 16GB, HTC Desire (R.I.P.), Samsung Galaxy S4 Black, Apple iPad 3 32GB Cellular, HTC Desire 310 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Alert Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Το ωφέλιμο φορτίο με αφήνει άναυδο (αν και αναμενόμενο)! Σε απευθείας σύγκριση με το εξακινητήριο Antonov θα ήθελα να δω τι κάνει... Specifications Antonov An-225 http://briefcase.pathfinder.gr/download/Alexel1985/29701/418897/0/an-225.jpg Type: Heavy Transport Powerplants: Six ZMKB Progress Lotarev D-18T turbofans with 229.50kN of thrust each Max take-Off Weight: 600,000kg Max Payload (internal or external): 250,000kg - 275,000kg? Wingspan: 88.4m Length: 84m Speed: 800km/h Height: 18.1m Cargo Hold: Length: 35.97m; Width: 6.4m; Height: 4.39m Range with Max Payload: 4,500km Range with Max Fuel: 15,400km Crew: 7 Με λιγα λογια Russian Power :cool: .... (λιγη βοτκιτσα κανεις? :w00t: ) Παράθεση Currently Using: Apple iPhone 6s 64GB, HTC One Silver Πέρασαν...: Nokia 3120, Siemens C55, Siemens SX1, Nokia 6600, Sony Ericsson K700i, Sony Ericsson W800i, Qtek S200, HTC TyTN II, Nokia 2680, Nokia 6500 Slide (Silver), Nokia E72, Apple iPad 2 32GB WiFi, Apple iPhone 4S White 16GB, HTC Desire (R.I.P.), Samsung Galaxy S4 Black, Apple iPad 3 32GB Cellular, HTC Desire 310 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KCB Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Με λιγα λογια Russian Power :cool: .... (λιγη βοτκιτσα κανεις? :w00t: ) Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο είναι μοναδικό στον κόσμο αφού η παραγωγή του δεν συνεχίστηκε για οικονομικούς λόγους (κατάρρευση Ρωσικής οικονομίας κλπ). Όχι μόνο γιατί κοστίζει αλλά και γιατί δεν βρίσκει εύκολα εργασία. Όταν υπήρχε ακόμη διαστημικό πρόγραμμα Σοβιετικής Ένωσης, κουβαλούσε το διαστημικό λεοφωρείο. Το ίδιο πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίσει και το A380 αφού είναι πολύ μεγάλο και πρέπει να το γεμίζουν για να αποδίδει. Αφήστε που δεν μπορεί να προσγειωθεί σε όλα τα αεροδρόμια με τέτοιο μπόι. :p Παράθεση KCB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Με λιγα λογια Russian Power :cool: .... (λιγη βοτκιτσα κανεις? :w00t: ) ναι πιες βοτκα και αντε πετα το μετα... :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
c_arroyo Δημ. April 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2005 Για όποιον ενδιαφέρετε και έχει NOVA στις 8 μαίου το Discovery Channel Θα έχει ντοκιμαντέρ για το πως κατασκευάζετε το Α380 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. April 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2005 Για όποιον ενδιαφέρετε και έχει NOVA στις 8 μαίου το Discovery Channel Θα έχει ντοκιμαντέρ για το πως κατασκευάζετε το Α380 ακομη δεν εκανε ολα τα τεστ και εβγαλαν ηδη το πως φτιαχτηκε????? ελεος δηλαδη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Είδα την πρώτη πτήση live από το site της Airbus. Εξαιρετική publicity κίνηση. Έστελνε live εικόνα το συνοδευτικό αεροπλανάκι και την έδιναν απ' ευθείας στο Internet μαζί με κάποιες συνομιλίες των πιλότων! Συγκλονιστικό! Οι επιβεβαιωμένες παραγγελίες μέχρι σήμερα είναι 154. Το τι θα έχει μέσα είναι αποκλειστική υπόθεση των εταιριών που θα τα αγοράσουν. πχ η Virgin Atlantic έχει ανακοινώσει ότι θα έχει καμπίνες με διπλά κρεβάτια σε τιμές πρώτης θέσης. Άλλοι θα έχουν lounge για ποτάκι και σουλάτσο αλλά μόνο για τους bussines class. Οι επιβάτες της οικονομικής θα έχουν ακριβώς την ίδια μεταχείριση που έχουν και σήμερα δηλαδή ως πρόβατα σε στενά καθίσματα κλπ. Stergianos, η Boeing το ονόμασε ηδη 787 και θα "παίξει" στην κατηγορία Α330-Β767. Denior, σε αντίθεση με ότι (ίσως) πιστεύεις, οι τέσσερις κινητήρες δεν σημαίνουν ταχύτερο αεροσκάφος. Για το An-225: Ας μην μπερδεύουμε μήλα με πορτοκάλια. Το Antonov (όπως και το C5 της Lockheed) είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και αποκλειστικά cargo. Το Α380 είναι επιβατικό και μικρότερο και των δυο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτε. Τα εισιτήρια δεν πάνε με τον τύπο του αεροσκάφους. Που ζείτε ρε αδέλφια? Σας ζήτησε ποτέ κανεις να πληρώσετε περισσότερα επειδή πετάξατε με Boeing και όχι με Airbus?? :p Αυτό ίσχυε για τα Concorde αλλά αυτά (δυστυχώς, δυστυχέστατα) είναι παρελθόν. Ο Ταξιδιώτης22 γιατί δεν θέλει να πετάξει? Καμία εταιρία από εκείνες που το παρήγγειλαν δεν έχει εκδηλώσει την πρόθεση να το φέρει στο Ελ.Βεν. hydro, τι πάει να πει αυτό που λες με τα 0,89? Έχει max cruising speed τα 0,88 που σημαίνει ότι μπορεί να "πιάσει" πολύ περισσότερα στις δοκιμές αλλά οι εταιρίες θα τα πετάνε στα 0,85 για λόγους οικονομίας. Αλλά και αυτό δεν λέει κάτι μια και αυτό που έχει σημασία είναι η εμβέλεια που πλησιάζει τα 15000 χλμ. Όσο για τα ντοκιμαντέρ, και πού εισαι ακομα! Έρχονται και τα DVD!! :p Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Είδα την πρώτη πτήση live από το site της Airbus. Εξαιρετική publicity κίνηση. Έστελνε live εικόνα το συνοδευτικό αεροπλανάκι και την έδιναν απ' ευθείας στο Internet μαζί με κάποιες συνομιλίες των πιλότων! Συγκλονιστικό! Οι επιβεβαιωμένες παραγγελίες μέχρι σήμερα είναι 154. Το τι θα έχει μέσα είναι αποκλειστική υπόθεση των εταιριών που θα τα αγοράσουν. πχ η Virgin Atlantic έχει ανακοινώσει ότι θα έχει καμπίνες με διπλά κρεβάτια σε τιμές πρώτης θέσης. Άλλοι θα έχουν lounge για ποτάκι και σουλάτσο αλλά μόνο για τους bussines class. Οι επιβάτες της οικονομικής θα έχουν ακριβώς την ίδια μεταχείριση που έχουν και σήμερα δηλαδή ως πρόβατα σε στενά καθίσματα κλπ. Stergianos, η Boeing το ονόμασε ηδη 787 και θα "παίξει" στην κατηγορία Α330-Β767. Denior, σε αντίθεση με ότι (ίσως) πιστεύεις, οι τέσσερις κινητήρες δεν σημαίνουν ταχύτερο αεροσκάφος. Για το An-225: Ας μην μπερδεύουμε μήλα με πορτοκάλια. Το Antonov (όπως και το C5 της Lockheed) είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και αποκλειστικά cargo. Το Α380 είναι επιβατικό και μικρότερο και των δυο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτε. Τα εισιτήρια δεν πάνε με τον τύπο του αεροσκάφους. Που ζείτε ρε αδέλφια? Σας ζήτησε ποτέ κανεις να πληρώσετε περισσότερα επειδή πετάξατε με Boeing και όχι με Airbus?? :p Αυτό ίσχυε για τα Concorde αλλά αυτά (δυστυχώς, δυστυχέστατα) είναι παρελθόν. Ο Ταξιδιώτης22 γιατί δεν θέλει να πετάξει? Καμία εταιρία από εκείνες που το παρήγγειλαν δεν έχει εκδηλώσει την πρόθεση να το φέρει στο Ελ.Βεν. hydro, τι πάει να πει αυτό που λες με τα 0,89? Έχει max cruising speed τα 0,88 που σημαίνει ότι μπορεί να "πιάσει" πολύ περισσότερα στις δοκιμές αλλά οι εταιρίες θα τα πετάνε στα 0,85 για λόγους οικονομίας. Αλλά και αυτό δεν λέει κάτι μια και αυτό που έχει σημασία είναι η εμβέλεια που πλησιάζει τα 15000 χλμ. Όσο για τα ντοκιμαντέρ, και πού εισαι ακομα! Έρχονται και τα DVD!! :p εγω νομιζα οτι ηταν max velocity 0.89 οπως και το 747 διοτι παραλιγο να γινει sst και το 747...(ελεος?) μπορεις να μου πεις μερικα πραγματα διοτι δεν τα εχω βρει ακομη 15000 χλμ σε τι υψος και σε τι ταχυτητα ποσο διαδρομο θελει για απο/προσγειωση ποσες λιμπρες ειναι συνολικα οι κινητηρες ειναι turbofan οι turbojet? KAI ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ...... ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟ FS2004?????????????? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stergianos Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Hydro: Άμα θέλεις να μάθεισ σελιδες για να κατεβάζεις αεροπλάνα για το Fs pm. Τωρα το άκουσα για το 787.Ξέρουμε μήπως πότε θα βγει, Ovelix? Παράθεση http://img.userbarz.com/46/9081.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.