aristoksenos Δημοσιεύτηκε October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε October 13, 2017 Καλησπέρα σε όλους, Προέβην σε καταγγελία συμβάσεως triple play (εν όψει των τιμολογιακών αλλαγών από Νοέμβριο). Ως προς το κινητο είχα ενημέρωση ότι αν θέλω να καταργηθεί ο αριθμός, θα έχω χρέωση 10 ευρώ (τέλος αποσύνδεσης) στον επόμενο-τελευταίο λογαριασμό. Επίσης, μου είπαν ότι είμαι υποχρεωμένος, παρά το γεγονός ότι η καταγγελία έχει ήδη γίνει, να έχω την υπηρεσία (και να πληρώνω κανονικά) για περίπου 25 ημέρες ακόμα, μέχρι δηλ να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός. Δηλ. μου λένε ότι δεν έχει άμεση ισχύ η καταγγελία αλλά ότι θα ισχύσει περίπου 1 μήνα μετά. Επειδή μέσω της Ε.Ε.Τ.Τ. δεν βλέπω να ισχύουν αυτα, γνωρίζει κανείς τί ισχύει; Επίσης, αν αντί καταργησης προβώ σε μετατροπή του αριθμού κινητού από παγιο σε κάρτα, ισχύει το 10άρικο ή κάποια άλλη χρέωση; Ευχαριστώ! Υ: Θέλει πολύ χρόνο και ενέργεια αυτή η γουιντ!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristoksenos Δημ. October 19, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2017 Να ενημερώσω ότι ισχύει 10 ευρώ τέλος αποσύνδεσης και 30 (!!) ευρώ τέλος μετατροπής σε κάρτα! Ρε δεν πάνε καλά.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalmik Δημ. December 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2017 Κατ αρχή δεν έχουν κανένα δικαίωμα αναπροσαρμογής (δηλ. αύξησης χρεώσεων) σε συμβόλαιο που είναι σε ισχύ. Αυτό ειναι παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης δηλ. ο πάροχος στη διάρκεια του συμβολαίου υποχρεούται να παρέχει αυτή την υπηρεσία σε αυτη την τιμή. Ακόμη και αν υπάρχει όρος στα ψιλά γράμματα περί δυνατότητας αναπροσαρμογής κατά τη διάρκεια του συμβολαίου αυτός θεωρείται ως μη γεγραμμένος ως καταχρηστικός διότι πρόκειται για σύμβαση προσχώρησης δηλ. μαζική σύμβαση με τυποποιημένους όρους όπου ο καταναλωτής θεωρείται ως το αδύνατο μέρος. (υπάρχουνδικαστικές αποφάσεις σχετικά) Μην υποχωρήσεις . Ετοιμάζουμε αγωγές μαζί με άλλους συνδρομητές γιατί αυτή η συμπεριφορά είναι αντισυμβατική και άρα στα δικαστήρια δεν στέκεται. Εννοείται ότι στην αγωγή ζητάμε εκτός από την επιστροφή οποιασδήποτε πέραν της συμφωνηθείσας χρέωσης και σημαντικό ποσόν ως ηθική βλάβη. Για να δούμε τη WIND εκεί... Μείνε σε επικοινωνάι Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Roid_rage Δημ. December 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2017 Και μενα πηγε απο 40 σε 50€ κατευθειαν ο λογαριασμος χωρις να ξεπερασω λεπτο το προγραμμα... Σε λογαριασμο που υποτιθεται θα ηταν 33€ Παράθεση Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται! Μια πλήρης φόρτιση. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalmik Δημ. December 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2017 Προσωπικά μιλώντας ετοιμάζω αγωγή. Κάποιος πρέπει να πληρώσει για αυτή την αυθαιρεσία. Και χρειάζεται και λίγο τρέλλα για να αντιδράσει κανείς, αλλιώς στο καβούκι μας. "Δούλευε, πληρωνε, ψήφιζε και σκασμός..." δεν έγραφαν στους τοίχους; Μου φαίνεται too much για να το φάω. ΥΓ Θα ενημερώσω όταν έχω απάντηση από το δικηγόρο που έχω απευθυνθεί Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2017 Ενημέρωσε όταν έχεις απάντηση γιατί θα είναι ενδιαφέρον. Η άποψή σου αυτή ότι πρόκειται για κάτι αυθαίρετο που δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που λέει η ίδια η ΕΕΤΤ (εκτός από τους όρους στα συμβόλαια). Ότι δηλαδή φυσικά μπορούν να το κάνουν υπό προϋποθέσεις (να έχουν ειδοποιήσει αρκετό καιρό πρίν και τότε έχεις το δικαίωμα να διακόψεις ατελώς). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalmik Δημ. December 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2017 O δικηγόρος με διαβεβαίωσε ότι αλλαγή όρων συμβολαίου είναι καταχρηστική συμπεριφορά εκ μέρους του παρόχου έστω και αν το γράφει στα ψιλά γράμματα διότι είναι σύμβαση προσχώρησης (δηλ. ο ένας απλός καταναλωτής και ο άλλος πάροχος με εκατομμύρια πελάτες) ΥΓ δεν ξέρω αν το λέει και τι λέει η ΕΕΤΤ που είναι η ρυθμιστική αρχή αλλά δεν είναι πάνω από τον Αστικό Κώδικα και το Σύνταγμα. Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2017 Φυσικά αν δεν βρεις το δίκιο σου από την ρυθμιστική αρχή, έχεις κάθε δικαίωμα να καταφύγεις στα δικαστήρια, αν πιστεύεις πως μπορείς να δικαιωθείς. Συνήθως όταν κάνεις αγωγή για κάτι, έχεις κάποια απαίτηση από τον άλλον. Το κόστος για να το κάνεις αυτό είναι πολλαπλάσιο του ποσού που προκύπτει αθροίζοντας τις διαφορές λόγω των αυξήσεων, υποθέτοντας πως έχεις παραμείνει στο συμβόλαιο κάποιους μήνες μετά την ανακοίνωση των τελευταίων. Σε συνδιασμό με αυτό που έγραψες για απαίτηση ενός σημαντικού ποσού για ηθική βλάβη, πράγμα που - προσωπικά τουλάχιστον - μου φαίνεται εξαιρετικά υπερβολικό, πρόσεξε μην τυχόν και τα λεγόμενα του δικηγόρου που έχεις βρει είναι τόσο ενθαρρυντικά απλά και μόνο για να σε πιάσει ως πελάτη χωρίς να έχεις σοβαρή πιθανότητα να πετύχεις κάτι. Εγώ τουλάχιστον θα το έψαχνα πολύ, εν ανάγκη ρωτώντας και άλλον δικηγόρο. Sent from my SM-G930F Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2017 Τόσα χρόνια στο myphone , όποιος έγραψε για αγωγή εναντίον ετιαρείας εντελώς περιέργως δεν ξαναενημέρωσε ποτέ..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill27 Δημ. December 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2017 Παιδια ειναι απλο το πραγμα,ανακοινωνουν αυξησεις οι εταιριες και μετα εχεις προθεσμια 1 μηνα για να καταγγειλειςτην συμβαση και να πας οπου θελεις, αν ειστε μεσα στην προθεσμια του ενος μηνος καντε καταγγελια της συμβασης και καντε φορητοτητα για αλλου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasilimertzani Δημ. December 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2017 Παιδια ειναι απλο το πραγμα,ανακοινωνουν αυξησεις οι εταιριες και μετα εχεις προθεσμια 1 μηνα για να καταγγειλειςτην συμβαση και να πας οπου θελεις, αν ειστε μεσα στην προθεσμια του ενος μηνος καντε καταγγελια της συμβασης και καντε φορητοτητα για αλλου.Δεν είναι απλό γιατί η αλλαγή εταιρίας κοστίζει.θα έπρεπε όπως διασφαλίζει την εταιρία το συμβόλαιο να μην χάνει τον πελάτη έτσι κι ο πελάτης να μην χάνει από την εταιρία. Επίσης και το ένα μήνα ενημέρωση είναι σχετικό από την στιγμή που δεν είναι ο λογαριασμός συστημένος οπότε δεν επιβεβαιώνεται αν ποτέ τον ελαβες. Παράθεση Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rey_619 Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 Επειδή μου ήρθε και εμένα ο λογαριασμός και τον είδα φουσκωμένο, έψαξα στην σύμβαση και αναφέρει πως χρεωνόμαστε πάντα με τον ισχύοντα τρέχοντα τιμοκατάλογο. (στη σύμβαση σταθερής το βλέπω στην ενότητα 6 ΧΡΕΩΣΕΙΣ- ΠΛΗΡΩΜΕΣ, παράγραφος 6.4) Αν δεν συμφωνείτε με τις τιμές πρέπει να κάνεις καταγγελία μέσα σε ένα μήνα από την ανακοίνωση της αλλαγής. Η εν λόγω ανακοίνωση: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473 Φυσικά το θεωρώ φουλ καραγκιοζιλίκι και σκοπεύω να φύγω από την εταιρεία με την λήξη συμβολαίου. Ας ξαναγυρίσουν στην εποχή που παρακαλούσαν για νέους πελάτες. Παράθεση http://img.photobucket.com/albums/v508/rey620/Banner.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brainmorf Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 Επειδή μου ήρθε και εμένα ο λογαριασμός και τον είδα φουσκωμένο, έψαξα στην σύμβαση και αναφέρει πως χρεωνόμαστε πάντα με τον ισχύοντα τρέχοντα τιμοκατάλογο. (στη σύμβαση σταθερής το βλέπω στην ενότητα 6 ΧΡΕΩΣΕΙΣ- ΠΛΗΡΩΜΕΣ, παράγραφος 6.4) Αν δεν συμφωνείτε με τις τιμές πρέπει να κάνεις καταγγελία μέσα σε ένα μήνα από την ανακοίνωση της αλλαγής. Η εν λόγω ανακοίνωση: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473 Φυσικά το θεωρώ φουλ καραγκιοζιλίκι και σκοπεύω να φύγω από την εταιρεία με την λήξη συμβολαίου. Ας ξαναγυρίσουν στην εποχή που παρακαλούσαν για νέους πελάτες. Σημέρα με κάλεσαν για φορητότητα αριθμού στο σταθερό , με το που άκουσα Wind σε δευτερόλεπτα "έπεσε" η γραμμή :lol:. Παράθεση Everything is a frequency Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.