Jump to content

Καταγγελία συμβασεως


aristoksenos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

Προέβην σε καταγγελία συμβάσεως triple play (εν όψει των τιμολογιακών αλλαγών από Νοέμβριο). Ως προς το κινητο είχα ενημέρωση ότι αν θέλω να καταργηθεί ο αριθμός, θα έχω χρέωση 10 ευρώ (τέλος αποσύνδεσης) στον επόμενο-τελευταίο λογαριασμό. Επίσης, μου είπαν ότι είμαι υποχρεωμένος, παρά το γεγονός ότι η καταγγελία έχει ήδη γίνει, να έχω την υπηρεσία (και να πληρώνω κανονικά) για περίπου 25 ημέρες ακόμα, μέχρι δηλ να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός. Δηλ. μου λένε ότι δεν έχει άμεση ισχύ η καταγγελία αλλά ότι θα ισχύσει περίπου 1 μήνα μετά.

 

Επειδή μέσω της Ε.Ε.Τ.Τ. δεν βλέπω να ισχύουν αυτα, γνωρίζει κανείς τί ισχύει; Επίσης, αν αντί καταργησης προβώ σε μετατροπή του αριθμού κινητού από παγιο σε κάρτα, ισχύει το 10άρικο ή κάποια άλλη χρέωση;

 

Ευχαριστώ!

 

Υ: Θέλει πολύ χρόνο και ενέργεια αυτή η γουιντ!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κατ αρχή δεν έχουν κανένα δικαίωμα αναπροσαρμογής (δηλ. αύξησης χρεώσεων) σε συμβόλαιο που είναι σε ισχύ. Αυτό ειναι παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης δηλ. ο πάροχος στη διάρκεια του συμβολαίου υποχρεούται να παρέχει αυτή την υπηρεσία σε αυτη την τιμή.

Ακόμη και αν υπάρχει όρος στα ψιλά γράμματα περί δυνατότητας αναπροσαρμογής κατά τη διάρκεια του συμβολαίου αυτός θεωρείται ως μη γεγραμμένος ως καταχρηστικός διότι πρόκειται για σύμβαση προσχώρησης δηλ. μαζική σύμβαση με τυποποιημένους όρους όπου ο καταναλωτής θεωρείται ως το αδύνατο μέρος. (υπάρχουνδικαστικές αποφάσεις σχετικά)

Μην υποχωρήσεις .

Ετοιμάζουμε αγωγές μαζί με άλλους συνδρομητές γιατί αυτή η συμπεριφορά είναι αντισυμβατική και άρα στα δικαστήρια δεν στέκεται. Εννοείται ότι στην αγωγή ζητάμε εκτός από την επιστροφή οποιασδήποτε πέραν της συμφωνηθείσας χρέωσης και σημαντικό ποσόν ως ηθική βλάβη. Για να δούμε τη WIND εκεί...

Μείνε σε επικοινωνάι

:)
Link to comment
Share on other sites

Και μενα πηγε απο 40 σε 50€ κατευθειαν ο λογαριασμος χωρις να ξεπερασω λεπτο το προγραμμα... Σε λογαριασμο που υποτιθεται θα ηταν 33€

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μιλώντας ετοιμάζω αγωγή. Κάποιος πρέπει να πληρώσει για αυτή την αυθαιρεσία. Και χρειάζεται και λίγο τρέλλα για να αντιδράσει κανείς, αλλιώς στο καβούκι μας. "Δούλευε, πληρωνε, ψήφιζε και σκασμός..." δεν έγραφαν στους τοίχους; Μου φαίνεται too much για να το φάω.

ΥΓ Θα ενημερώσω όταν έχω απάντηση από το δικηγόρο που έχω απευθυνθεί

:)
Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωσε όταν έχεις απάντηση γιατί θα είναι ενδιαφέρον.

Η άποψή σου αυτή ότι πρόκειται για κάτι αυθαίρετο που δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που λέει η ίδια η ΕΕΤΤ (εκτός από τους όρους στα συμβόλαια). Ότι δηλαδή φυσικά μπορούν να το κάνουν υπό προϋποθέσεις (να έχουν ειδοποιήσει αρκετό καιρό πρίν και τότε έχεις το δικαίωμα να διακόψεις ατελώς).

Link to comment
Share on other sites

O δικηγόρος με διαβεβαίωσε ότι αλλαγή όρων συμβολαίου είναι καταχρηστική συμπεριφορά εκ μέρους του παρόχου έστω και αν το γράφει στα ψιλά γράμματα διότι είναι σύμβαση προσχώρησης (δηλ. ο ένας απλός καταναλωτής και ο άλλος πάροχος με εκατομμύρια πελάτες)

 

ΥΓ δεν ξέρω αν το λέει και τι λέει η ΕΕΤΤ που είναι η ρυθμιστική αρχή αλλά δεν είναι πάνω από τον Αστικό Κώδικα και το Σύνταγμα.

:)
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά αν δεν βρεις το δίκιο σου από την ρυθμιστική αρχή, έχεις κάθε δικαίωμα να καταφύγεις στα δικαστήρια, αν πιστεύεις πως μπορείς να δικαιωθείς.

Συνήθως όταν κάνεις αγωγή για κάτι, έχεις κάποια απαίτηση από τον άλλον. Το κόστος για να το κάνεις αυτό είναι πολλαπλάσιο του ποσού που προκύπτει αθροίζοντας τις διαφορές λόγω των αυξήσεων, υποθέτοντας πως έχεις παραμείνει στο συμβόλαιο κάποιους μήνες μετά την ανακοίνωση των τελευταίων.

Σε συνδιασμό με αυτό που έγραψες για απαίτηση ενός σημαντικού ποσού για ηθική βλάβη, πράγμα που - προσωπικά τουλάχιστον - μου φαίνεται εξαιρετικά υπερβολικό, πρόσεξε μην τυχόν και τα λεγόμενα του δικηγόρου που έχεις βρει είναι τόσο ενθαρρυντικά απλά και μόνο για να σε πιάσει ως πελάτη χωρίς να έχεις σοβαρή πιθανότητα να πετύχεις κάτι. Εγώ τουλάχιστον θα το έψαχνα πολύ, εν ανάγκη ρωτώντας και άλλον δικηγόρο.

 

Sent from my SM-G930F

Link to comment
Share on other sites

Τόσα χρόνια στο myphone , όποιος έγραψε για αγωγή εναντίον ετιαρείας εντελώς περιέργως δεν ξαναενημέρωσε ποτέ.....
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειναι απλο το πραγμα,ανακοινωνουν αυξησεις οι εταιριες και μετα εχεις προθεσμια 1 μηνα για να καταγγειλειςτην συμβαση και να πας οπου θελεις,

αν ειστε μεσα στην προθεσμια του ενος μηνος καντε καταγγελια της συμβασης και καντε φορητοτητα για αλλου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειναι απλο το πραγμα,ανακοινωνουν αυξησεις οι εταιριες και μετα εχεις προθεσμια 1 μηνα για να καταγγειλειςτην συμβαση και να πας οπου θελεις,

αν ειστε μεσα στην προθεσμια του ενος μηνος καντε καταγγελια της συμβασης και καντε φορητοτητα για αλλου.

Δεν είναι απλό γιατί η αλλαγή εταιρίας κοστίζει.θα έπρεπε όπως διασφαλίζει την εταιρία το συμβόλαιο να μην χάνει τον πελάτη έτσι κι ο πελάτης να μην χάνει από την εταιρία.

Επίσης και το ένα μήνα ενημέρωση είναι σχετικό από την στιγμή που δεν είναι ο λογαριασμός συστημένος οπότε δεν επιβεβαιώνεται αν ποτέ τον ελαβες.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επειδή μου ήρθε και εμένα ο λογαριασμός και τον είδα φουσκωμένο, έψαξα στην σύμβαση και αναφέρει πως χρεωνόμαστε πάντα με τον ισχύοντα τρέχοντα τιμοκατάλογο. (στη σύμβαση σταθερής το βλέπω στην ενότητα 6 ΧΡΕΩΣΕΙΣ- ΠΛΗΡΩΜΕΣ, παράγραφος 6.4)

Αν δεν συμφωνείτε με τις τιμές πρέπει να κάνεις καταγγελία μέσα σε ένα μήνα από την ανακοίνωση της αλλαγής.

Η εν λόγω ανακοίνωση: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473

 

Φυσικά το θεωρώ φουλ καραγκιοζιλίκι και σκοπεύω να φύγω από την εταιρεία με την λήξη συμβολαίου. Ας ξαναγυρίσουν στην εποχή που παρακαλούσαν για νέους πελάτες.

http://img.photobucket.com/albums/v508/rey620/Banner.png
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου ήρθε και εμένα ο λογαριασμός και τον είδα φουσκωμένο, έψαξα στην σύμβαση και αναφέρει πως χρεωνόμαστε πάντα με τον ισχύοντα τρέχοντα τιμοκατάλογο. (στη σύμβαση σταθερής το βλέπω στην ενότητα 6 ΧΡΕΩΣΕΙΣ- ΠΛΗΡΩΜΕΣ, παράγραφος 6.4)

Αν δεν συμφωνείτε με τις τιμές πρέπει να κάνεις καταγγελία μέσα σε ένα μήνα από την ανακοίνωση της αλλαγής.

Η εν λόγω ανακοίνωση: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473

 

Φυσικά το θεωρώ φουλ καραγκιοζιλίκι και σκοπεύω να φύγω από την εταιρεία με την λήξη συμβολαίου. Ας ξαναγυρίσουν στην εποχή που παρακαλούσαν για νέους πελάτες.

 

Σημέρα με κάλεσαν για φορητότητα αριθμού στο σταθερό , με το που άκουσα Wind σε δευτερόλεπτα "έπεσε" η γραμμή :lol:.

Everything is a frequency 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...