Jump to content

Συζήτηση περί φορητότητας


NaGR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αν διαβάσεις το υπόλοιπο τοπικ θα δεις οτι αυτό όμως είναι αντίθετο στην ευρωπαική νομοθεσία.

ναι μεν έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα αλλιώς, αλλά είδαμε όλοι πως κατέληξε το "αλλιώς"

για να γίνουμε Ευρώπη σε σοβαρότητα και θεσμική αξιοπιστία μόνο μέσα απο την εφαρμογή της νομοθεσίας περνάει ο δρόμος.

βοήθηστε να το επιβάλλουμε και κερδίστε οικονομικά και ηθικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το "βρήκαν" μαζί το colpo για επιπλέον τροχοπέδη στις φορητότητες (ΜΗ νομίσει κανείς δλδ ότι μπορεί να αλλάζει εταιρία για να παίρνει καλύτερες προσφορές όταν αυξάνει τιμ€ς {ή μειώνει διάρκεια} η αρχική του εταιρία):

 

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP837-002.pdf

 

Στις περιπτώσεις που η υποβολή των αιτήσεων

φορητότητας πραγματοποιείται στο πλαίσιο σύναψης

σύμβασης από απόσταση ή εκτός εμπορικού

καταστήματος, η προώθηση πραγματοποιείται εντός μίας

(1) εργάσιμης ημέρας από την παρέλευση της προθεσμίας

των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τη

σύναψη της σύμβασης, την οποία διαθέτει ο συνδρομητής

για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Κατ’

εξαίρεση, και μόνο για αντικειμενικούς τεχνικούς λόγους, η

προώθηση πραγματοποιείται πέραν της ανωτέρω

προθεσμίας της μιας εργάσιμης ημέρας, κατόπιν

συμφωνίας με το συνδρομητή. Ειδικά στην περίπτωση

σύναψης σύμβασης από απόσταση μέσω τηλεφώνου, η

σύναψη της σύμβασης και η υποβολή της σχετικής αίτησης

φορητότητας θεωρείται ότι πραγματοποιείται την

ημερομηνία που ο συνδρομητής υπογράφει την προσφορά

του παρόχου-δέκτη ή του αποστέλλει τη γραπτή

ΑΠ. 837/2 Σελίδα 6 από 10

συγκατάθεσή του, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον

Ν.2251/1994, όπως ισχύει.

ii. Η ανωτέρω προθεσμία του σημείου i. δεν ισχύει εάν ο

συνδρομητής έχει με ειδική ρητή δήλωσή του προς τον

πάροχο-δέκτη δηλώσει ότι επιθυμεί η έναρξη εργασιών για

την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να πραγματοποιηθεί

πριν την παρέλευση της προθεσμίας άσκησης του

δικαιώματος υπαναχώρησης. Η ειδική αυτή δήλωση καθώς

και η τυχόν επιπρόσθετη δήλωση του συνδρομητή ότι στην

περίπτωση αυτή, με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας,

χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης παρέχονται από τον

συνδρομητή μέσω της ενεργητικής επιλογής από αυτόν

συγκεκριμένου σχετικού πεδίου ή πεδίων κατά τη

συμπλήρωση της αίτησης για σύναψη σύμβασης με τον

πάροχο-δέκτη ή, εφόσον η σύναψη γίνεται τηλεφωνικά,

κατά την ενυπόγραφη αποδοχή της προσφοράς από τον

συνδρομητή ή την παροχή της γραπτής συγκατάθεσής του

σε αυτή. Στην περίπτωση αυτή, ο πάροχος-δέκτης δύναται

να προωθήσει την αίτηση φορητότητας στον πάροχο-δότη

νωρίτερα της προθεσμίας του σημείου

 

Και όποιος κατάλαβε (ΑΝ ασχολήθηκε,που δεν το 90% μας...), κατάλαβε:

 

εισάγει η ΕΕΤΤ θέτοντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο της διαδικασίας. Η ακύρωση αιτήματος φορητότητας αριθμών ευθυγραμμίζεται πλήρως με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης που διαθέτουν οι συνδρομητές στις συμβάσεις από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος, όπως ορίζει η νομοθεσία περί προστασίας του καταναλωτή.
Link to comment
Share on other sites

Μα με τίποτα.

Η νομοθεσία για τον καταναλωτή λέει ότι παραλαμβάνω το αντικείμενο , το ελέγχω και αν δεν μου αρέσει το επιστρέφω σε 14 ημέρες.

Εδώ δεν υπάρχει προθεσμία μετά την παραλαβή της νέας γραμμής.....

Link to comment
Share on other sites

Μα με τίποτα.

Η νομοθεσία για τον καταναλωτή λέει ότι παραλαμβάνω το αντικείμενο , το ελέγχω και αν δεν μου αρέσει το επιστρέφω σε 14 ημέρες.

Εδώ δεν υπάρχει προθεσμία μετά την παραλαβή της νέας γραμμής.....

 

Και όποιος κατάλαβε (ΑΝ ασχολήθηκε,που δεν το 90% μας...), κατάλαβε:

:

 

α) Ποιός κοροϊδεύει ποιόν

και

β) Τι μας περιμένει.

Link to comment
Share on other sites

όπως είχε επισημανθεί και προηγουμένως, φορητότητα=τζιζ κακό.

 

η φορητότητα θεσμοθετήθηκε απο την ΕΕ για να προάγει τον ανταγωνισμό.

ο πραγματικός ανταγωνισμός όμως είναι ο εχθρός των καρτέλ.

άρα έχει ξεκινήσει ο πόλεμος στη φορητότητα.

μόλις μαντρωθούν καλά καλά οι καταναλωτές, το ανοδικό σπιράλ τιμών θα φτάσει ταχύτητες και ύψη που είχαμε επι δραχμής.

για να μην αναφερθεί κάποιος στο γεγονός οτι με τα πακέτα data social και video καταργούν το net neutrality απο την πίσω πόρτα.

 

ξεκινήστε τη διερεύνηση λύσεων απο εξωτερικό.

με data roaming και voip θα πάρετε πίσω την ανεξαρτησία σας.

το θέμα είναι αν θα μπορεί να γίνει φορητότητα σε voip πάροχο και δει εκτός Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

με data roaming και voip θα πάρετε πίσω την ανεξαρτησία σας.

Μεγάλη κουβέντα για καταναλωτές που δεν ξέρουν να βγάζουν ένα εικονίδιο από την home screen και το πάνε στον Γερμανό,

Μεγάλη κουβέντα για 40 παντρεμένο που του κάνει αύξηση η κοσμοτε και του λεω μπορείς να διακόψεις συμβόλαιο και λεει τι @@@)) λες αφου εχω συμβόλαιο θα πληρώσω τα μαλιοκεφαλα μου..

Μεγάλη κουβέντα για άλλο που μου λέει για προνόμιακο νούμερο είναι της μόδας πως μπορώ να βρω, όταν πριν μήνες τον έλεγα πάνε πάρε τα χαρίζουν..

Οι πλειοψηφία των καταναλωτών βαριετέ να ασχοληθεί και από αυτούς ζουν οι άλλοι...

 

qus qustodet ipsos qustodies

Link to comment
Share on other sites

Είναι γεγονός ότι {ΜΕ δεδομένο ότι οι εταιρίες επιθυμούν να έχουν ΥΠΕΡκέρδη κ όχι απλά να συντηρούνται}:

Ότι τόσα χρόνια , Τα συμβόλαια "τάϊζαν" τα καρτοκινητά.

Τώρα που όλο και περισσότεροι "καταλαβαίνουν" {Άστο , βέβαια, το τι κ πως}: Και πάνε σε καρτοκινητά:

Οι εταιρίες [Προκειμένου να διατηρήσουν τα ΥΠΕΡκέρδη στα οποία έχουν συνηθίσει]: Δημιουργούν όλα αυτά: Πχ διαρκή αποτρεπτικά φορητοτήτων μεταξύ τους , αλλά και με τη συνέργεια άλλου ενός "παίκτη συννενοημένου" (μη πω τπτ άλλο): της ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Καλησπέρα σας.Φίλος μου έχει μία παλιά οφειλή στη Cosmote. Θέλει όμως να κάνει καινούργιο συμβόλαιο εκεί.Αν κάνει αίτηση για νέα σύνδεση με νέο αριθμό θα πρέπει να πληρώσει και την παλιά οφειλή ή να κάνει κάποιο διακανονισμό?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.Φίλος μου έχει μία παλιά οφειλή στη Cosmote. Θέλει όμως να κάνει καινούργιο συμβόλαιο εκεί.Αν κάνει αίτηση για νέα σύνδεση με νέο αριθμό θα πρέπει να πληρώσει και την παλιά οφειλή ή να κάνει κάποιο διακανονισμό?

 

Καλησπέρα,

 

Πρέπει να πληρώσει την οφειλή, ειδάλλως το σύστημα δεν επιτρέπει να προχωρήσει η διαδικασία της νέα σύνδεσης.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.Φίλος μου έχει μία παλιά οφειλή στη Cosmote. Θέλει όμως να κάνει καινούργιο συμβόλαιο εκεί.Αν κάνει αίτηση για νέα σύνδεση με νέο αριθμό θα πρέπει να πληρώσει και την παλιά οφειλή ή να κάνει κάποιο διακανονισμό?

 

Πληρωνει την παλια οφειλη...αναγκαστικα.Σε εμας ερχοταν 4€ οφειλη για μια μερα που πηγαμε σταθερο+ιντερνετ επειδη καναμε φορητοτητες ωστε να παρουμε προσφορα απο forthnet.Τα δωσε ο πατερας μου και ησυχασε.

Αναλογα το ποσο ας κανει διακανονισμο.Αν και θα του προτεινα καρτοκινητο αν ειναι να κανει κανενα μικρο συμβολαιο.Ουτε δεσμευσεις θα εχει,και βγαινει φτηνοτερα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Μ' αρέσει που η Vodafone λέει στο site της ότι δεν χρεώνει την φορητότητα.

http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847

 

Η Wind δεν το κρύβει.

https://www.wind.gr/gr/f2g/ti-kerdizo/timokatalogos/vasikes-xrewseis-kinhths-thlefwnias/

 

Η Cosmote δεν βρήκα να λέει κάτι.

 

Η Cyta είναι η μόνη δωρεάν.

 

Με αφορμή την σημερινή θετική ανακοίνωση-έκπληξη της ΕΕΤΤ, θα στείλω ένα mail στην ΕΕΤΤ. Κι ότι γίνει.

Προχθές ήρθε απάντηση. Λογικό διάστημα, λόγω των ημερομηνιών που έχουν τα ΦΕΚ στα οποία έπρεπε να βασίσει την απάντησή του.

 

Τους έγραψα αυτά:

Το άρθρο 10 (Ποιο είναι το κόστος που επιβαρύνομαι για τη φορητότητα του αριθμού μου;) λέει ότι η σημερινή πρακτική των εταιρειών είναι η φορητότητα να γίνεται δωρεάν. Όμως, από το 2016 η φορητότητα επιβαρύνεται με 30€ από τις εταιρίες Cosmote, Vodafone και Wind. Ελπίζω να εξετάσετε το ενδεχόμενο ενημέρωσης του άρθρου.

 

Με αφορμή το ίδιο άρθρο θα ήθελα να θέσω ένα ακόμη θέμα. Αναφέρεται ότι ο νέος πάροχος δύναται να επιβάλει “τέλος φορητότητας αριθμών”, κάτι που δείχνει αντίθετο προς την οδηγία 2009/136/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Αναφέρει στο άρθρο 30 παράγραφος 2 ότι οι εθνικές κανονιστικές αρχές εξασφαλίζουν ότι οι τυχόν άμεσες χρεώσεις των συνδρομητών δεν λειτουργούν αποτρεπτικά για την αλλαγή του παρόχου υπηρεσιών από τους συνδρομητές. Βάσει αυτών, πιστεύω ότι ίσως το θέμα αξίζει την προσοχή σας και θα ήθελα να γνωρίζω την θέση της ΕΕΤΤ επί αυτού παρακαλώ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 59 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η απάντηση είναι:

1. Σχετικά με τα τέλη λιανικής για τη φορητότητα αριθμών, η Απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ. 696/115/11-7-2013 «Τροποποίηση και Κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο του Κανονισμού της Φορητότητας Αριθμών στην Ελληνική Αγορά» (ΦΕΚ 1873/Β/2013), όπως ισχύει τροποποιηθείσα από τις Αποφάσεις της ΕΕΤΤ ΑΠ. 708/14/20-2-2014 (ΦΕΚ 557/Β/2014), ΑΠ. 735/006/9-10-2014 (ΦΕΚ 2986/Β/2014) και ΑΠ.837/2/30-11-2017 (ΦΕΚ 4413/Β/14-12-17) (στο εξής «Κανονισμός Φορητότητας») και συγκεκριμένα το Τμήμα Β του άρθρου 6 αυτής ορίζει τα εξής:

 

α. Οι συνδρομητές του παρόχου-δότη δεν επιβαρύνονται από αυτόν για την παροχή της φορητότητας των αριθμών τους ούτε για την αποσύνδεσή τους από το δίκτυό του προκειμένου να πραγματοποιηθεί η φορητότητα των αριθμών στο δίκτυο του παρόχου-δέκτη. Εξακολουθούν να ισχύουν οι υποχρεώσεις των μερών που ορίζονται από τους όρους των συμβάσεων, οι οποίες καταγγέλλονται λόγω της υλοποίησης της φορητότητας αριθμού σε άλλο δίκτυο, με την επιφύλαξη των περιπτώσεων για τις οποίες ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία το δικαίωμα του συνδρομητή να καταγγείλει τη σύμβαση αζημίως.

 

β. Οι τυχόν χρεώσεις των παρόχων-δεκτών στους συνδρομητές για την παροχή της φορητότητας των αριθμών τους είναι διακριτές των τυχόν τελών για την ενεργοποίηση της σύνδεσης στο δίκτυό τους, δεν πρέπει να αποτρέπουν τη χρήση της φορητότητας αριθμού και δεν επιτρέπεται να περιορίζονται μόνο σε συγκεκριμένες κατηγορίες συνδρομητών/χρηστών του ίδιου τύπου δικτύου (σταθερού ή κινητού) ούτε να διαφέρουν μεταξύ των διαφορετικών κατηγοριών συνδρομητών/χρηστών του ίδιου τύπου δικτύου. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου ούτε επιτρέπεται η εφαρμογή τους μόνο σε συνδρομητές συγκεκριμένων παρόχων-δοτών και όχι στους συνδρομητές των υπολοίπων παρόχων-δοτών. Αντίθετα, επιτρέπεται η εφαρμογή από έναν πάροχο διαφορετικών χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

 

γ. Δεν επιτρέπεται η αναδρομική επιβολή τέλους για την παροχή της φορητότητας αριθμού από τους παρόχους-δέκτες κατά την αποσύνδεση των συνδρομητών από το δίκτυό τους.

 

2. Οι προαναφερθείσες διατάξεις του Κανονισμού Φορητότητας είναι σύμφωνες με τα οριζόμενα από την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2009/136/ΕΚ στην οποία αναφέρεστε. Η Οδηγία δεν απαγορεύει την εφαρμογή χρέωσης προς τους συνδρομητές για τη φορητότητα των αριθμών τους. Επομένως, εμπίπτει στην εμπορική πολιτική κάθε εταιρείας η εφαρμογή ή όχι χρέωσης για τη φορητότητα αριθμών. Ωστόσο, στην περίπτωση που αποφασίζεται η εφαρμογή χρέωσης κατά τον προσδιορισμό του ύψους αυτής πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η επιταγή της εν λόγω Οδηγίας η χρέωση να μην λειτουργεί αποτρεπτικά για την αλλαγή του παρόχου.

 

3. Σχετικά με τα αναφερόμενα στην απάντηση της υπ’ αριθ. 10 ερώτησης στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ με τις συχνές ερωτήσεις για τη φορητότητα αριθμών σημειώνουμε ότι δεν χρεώνουν όλες οι εταιρείες για τη φορητότητα αριθμού. Για παράδειγμα, οι εταιρείες δεν επιβάλουν σήμερα κάποια χρέωση για τη φορητότητα αριθμών σταθερής τηλεφωνίας. Σε κάθε περίπτωση η ΕΕΤΤ θα εξετάσει εκ νέου την απάντηση στην ερώτηση στην κατεύθυνση τροποποίησής της λαμβάνοντας υπόψη τις σημερινές συνθήκες στην αγορά.

 

 

 

Εδώ είναι και τα έγγραφα:

ΦΕΚ 4413 14-12-17

Απόφαση ΕΕΤΤ 837/2

Edited by talos_2002

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτά που απάντησε η ΕΕΤΤ, οι τωρινές πρακτικές είναι παράνομες.

Ο πάροχος δέκτης χρεώνει €30 τέλος φορητότητας ή τέλος ενεργοποίησης από φορητότητα μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής.

Τα νέα πακέτα καρτοκινητής δίνονται δωρεάν σε δημόσιους χώρους ως προσφορά ή με χρέωση από καταστήματα, μέση τιμή €10.

Τα νέα συμβόλαια δίνονται δωρεάν. Νέα συμβόλαια από φορητότητα επίσης δίνονται δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση διαβάζοντας αυτά που έχουν γίνει παράθεση πιο πάνω, πως το πρόβλημα θα ήταν αν χρέωναν διαφορετικά ανάλογα με τον αν προέρχεσαι από συμβόλαιο ή καρτοκινητό. Εφόσον όταν πας σε καρτοκινητό υπάρχει στάνταρ χρέωση από όπου και αν γίνεται η φορητότητα, δεν μιλάμε για αυτήν την περίπτωση.

 

Sent from my SM-G930F

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση διαβάζοντας αυτά που έχουν γίνει παράθεση πιο πάνω, πως το πρόβλημα θα ήταν αν χρέωναν διαφορετικά ανάλογα με τον αν προέρχεσαι από συμβόλαιο ή καρτοκινητό. Εφόσον όταν πας σε καρτοκινητό υπάρχει στάνταρ χρέωση από όπου και αν γίνεται η φορητότητα, δεν μιλάμε για αυτήν την περίπτωση.

 

Sent from my SM-G930F

 

β. Οι τυχόν χρεώσεις των παρόχων-δεκτών στους συνδρομητές για την παροχή της φορητότητας των αριθμών τους είναι διακριτές των τυχόν τελών για την ενεργοποίηση της σύνδεσης στο δίκτυό τους, δεν πρέπει να αποτρέπουν τη χρήση της φορητότητας αριθμού και δεν επιτρέπεται να περιορίζονται μόνο σε συγκεκριμένες κατηγορίες συνδρομητών/χρηστών του ίδιου τύπου δικτύου (σταθερού ή κινητού) ούτε να διαφέρουν μεταξύ των διαφορετικών κατηγοριών συνδρομητών/χρηστών του ίδιου τύπου δικτύου. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου ούτε επιτρέπεται η εφαρμογή τους μόνο σε συνδρομητές συγκεκριμένων παρόχων-δοτών και όχι στους συνδρομητές των υπολοίπων παρόχων-δοτών. Αντίθετα, επιτρέπεται η εφαρμογή από έναν πάροχο διαφορετικών χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Αυτό δεν συμβαίνει με τα τωρινά δεδομένα;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι πάροχοι που χρεώνουν στην φορητότητα , το περνουν ως τέλος σύνδεσης στο δίκτυο τους και όχι τέλος φορητότητας. Ετσι από την μια πειθαρχούν στην οδηγία της Ε.Ε. αλλά χρεώνουν την σύνδεση.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό. Λέει πιο πριν από τα υπογραμμισμένα ότι πρέπει να ξεχωρίζει τη χρέωση για φορητότητα από τυχόν τέλη σύνδεσης. Αυτό που καταλαβαίνω από τα υπόλοιπα είναι πως τους απαγορεύει να ζητάνε πχ για να πας σε καρτοκινητό άλλο ποσό αν προέρχεσαι από συμβόλαιο ή κάρτα, και αντίστοιχα κάτι ανάλογο για να πας σε συμβόλαιο.

Αλλά και πάλι λέει για έξοδα που αφορούν τη φορητότητα, οπότε από τη στιγμή που έχουν ορίσει τέλος σύνδεσης δεν νομίζω πως έχουν πρόβλημα (νομικό τουλάχιστον).

 

Sent from my SM-G930F

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=441806&page=3

τελευταίο ποστ στη σελίδα.

δεν ξέρω αν ισχύει και για cosmote αλλά γίνεται επίκληση στο νέο κανονισμό (11/2017) που δεν υπήρχε όταν ανοίξαμε τη συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα Γερμανός και μου είπαν ότι δεν κάνουν καμία φορητότητα λόγω συστημικού προβλήματος

θα τρελαθουμε τελείως?

Link to comment
Share on other sites

κανε μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ και θα λυθει το θεμα με την αιωνια καραμελα περι συστημικου προβληματος
Link to comment
Share on other sites

κανε μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ και θα λυθει το θεμα με την αιωνια καραμελα περι συστημικου προβληματος

η πλάκα είναι ότι ενώ το ξέρουν στο 13897 σε στέλνουν σε κατάστημα για να σου πουν ότι αυτή τη στιγμή δεν έχουν ειδικές κάρτες για καρτοκινητο,μόνο σε συμβόλαιο ή νέο νούμερο

αλωνιζει το καρτέλ.....

τι καταγγελία φίλε μου,βρε ουστ,σιγά μην τους παρακαλέσω

Link to comment
Share on other sites

η πλάκα είναι ότι ενώ το ξέρουν στο 13897 σε στέλνουν σε κατάστημα για να σου πουν ότι αυτή τη στιγμή δεν έχουν ειδικές κάρτες για καρτοκινητο,μόνο σε συμβόλαιο ή νέο νούμερο

αλωνιζει το καρτέλ.....

τι καταγγελία φίλε μου,βρε ουστ,σιγά μην τους παρακαλέσω

 

Καταγγελια αλλιως πανε αλλου.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...