Jump to content

Συζήτηση περί φορητότητας


NaGR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

η φορητότητα εξακολουθεί να είναι 30ευρώ χωρίς να μένει κάτι στη κάρτα?

 

Προτείνω ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ + ΘΕΛΟΥΜΕ:

 

Ανολοκλήρωτες αιτήσεις φορητότητας {Δλδ μετά ΔΕΝ πάμε να πάρουμ€ τη sim}.

 

Για να δούμε: "Στρώνουν" έτσι;

ΟΧΙ, εεεε?? ΟΚ>....:p

Link to comment
Share on other sites

η φορητότητα εξακολουθεί να είναι 30ευρώ χωρίς να μένει κάτι στη κάρτα?

 

Τόσο είναι,δίνουν για τους πρώτους μήνες κάποια δωρεάν λεπτά προς όλους,αλλά τα 30 δεν μένουν στην κάρτα. Στη φορητότητα σε καρτοκινητό κοσμοτέ στο κάνουν κοσμοκαρτα και μετα πρεπει να γυρισεις εσύ σε φρογκ αν θέλεις,με χρέωση 3€.

Link to comment
Share on other sites

Προτείνω ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ + ΘΕΛΟΥΜΕ:

 

Ανολοκλήρωτες αιτήσεις φορητότητας {Δλδ μετά ΔΕΝ πάμε να πάρουμ€ τη sim}.

 

Για να δούμε: "Στρώνουν" έτσι;

ΟΧΙ, εεεε?? ΟΚ>....:p

Και τι φαντάζεσαι πως θα πετύχεις με αυτό; Πέρα από το να μην έχεις τηλέφωνο ή να μην πραγματοποιείται η φορητότητα παραμένοντας στον παλιό πάροχο;

 

Sent from my XT1068

Link to comment
Share on other sites

Και τι φαντάζεσαι πως θα πετύχεις με αυτό; Πέρα από το να μην έχεις τηλέφωνο ή να μην πραγματοποιείται η φορητότητα παραμένοντας στον παλιό πάροχο;

 

Sent from my XT1068

 

"Εγώ" ? ? Τπτ._

No prob 4 me.

 

Προτείνω...Δε "θες" (ΕΣΥ) ? No prob.

Link to comment
Share on other sites

Βρε άνθρωπε, καταλαβαίνω ότι προσπαθείς να σκεφτείς κάποια πράξη "ακτιβισμού" με την οποία πιστεύεις ότι θα έχει κάποια επίπτωση για αυτούς, λέμε στην περίπτωση που μπορούσες να βρεις υποστηρικτές. Για να είχε μια πιθανότητα να δουλέψει κάτι τέτοιο, θα πρέπει η ενέργεια που έχεις σκεφτεί να είναι κάπως ζημιογόνα. Με το να κάνεις αίτημα φορητότητας και να μην παραλάβεις την κάρτα, θα ακυρωθεί και θα το δώσουν με σε κάποιον άλλον που θα θέλει πραγματικά να μεταφερθεί στο δίκτυο. Όχι;

 

Sent from my XT1068

Link to comment
Share on other sites

αυτό που λες δεν έχει και πολλές πιθανότητες να επιτύχει.

και επειδή φορητότητα θα κάνεις σε αριθμό που χρειάζεσαι/χρησιμοποιείς, μάλλον περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσεις σε εσένα παρά στους παρόχους.

βέβαια ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε, όποιος θέλει το κάνει όποιος δεν θέλει δεν το κάνει, όπως λες και εσύ. απλά το θέμα είναι να έχεις κάποιες πιθανότητες επιτυχίας.

 

πιο λογικό μου φαίνεται να στείλουμε ερώτημα στην ΕΕΤΤ για το πως δικαιολογείται η επιβολή κόστους για μεταφορά αριθμού όταν η ενεργοποίηση νέου είναι δωρεάν.

ανάλογα με την απάντηση θα μπορέσεις να κινηθείς, γιατί το δικαίωμα φορητότητας προστατεύεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/content/number-portability

αποκλειστικά υπεύθυνη για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι η ΕΕΤΤ.

 

Άρθρο 30

Φορητότητα αριθμού

 

1. Τα κράτη μέλη εξασφαλίζουν ότι, όλοι οι συνδρομητές των διαθέσιμων στο κοινό τηλεφωνικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των κινητών υπηρεσιών, μπορούν να διατηρούν, μετά την υποβολή αίτησης, τον αριθμό ή τους αριθμούς τους, ανεξαρτήτως της επιχείρησης που παρέχει την υπηρεσία:

 

α) εφόσον πρόκειται για γεωγραφικούς αριθμούς, σε συγκεκριμένο τόπο και

 

β) εφόσον πρόκειται για μη γεωγραφικούς αριθμούς, σε οποιονδήποτε τόπο.

 

Η παρούσα παράγραφος δεν ισχύει για τη μεταφορά αριθμών μεταξύ δικτύων που παρέχουν υπηρεσίες σε σταθερές θέσεις και δικτύων κινητής τηλεφωνίας.

 

2. Οι εθνικές κανονιστικές αρχές εξασφαλίζουν ότι, η τιμολόγηση της διασύνδεσης για την παροχή φορητού αριθμού είναι κοστοστρεφής και ότι οι τυχόν άμεσες επιβαρύνσεις των συνδρομητών, δεν δρουν αποτρεπτικά για τη χρήση των ευκολιών αυτών.

3. Οι εθνικές κανονιστικές αρχές δεν επιβάλλουν τιμολόγια λιανικής για τη μεταφορά αριθμού κατά τρόπο που να στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, όπως θεσπίζοντας ειδικά ή κοινά τιμολόγια λιανικής.

όπως βλέπεις έχουμε ξεκάθαρη παραβίαση των κανονισμών, διότι είμαστε πάρα πολλοί που θέλουμε να αλλάξουμε πάροχο αλλά, αποκλειστικά, το επιβληθέν κόστος μεταφοράς μας αποτρέπει.

 

αλλά να μην συνεχίσουμε το off topic.

Edited by NaGR
Link to comment
Share on other sites

Βρε άνθρωπε, καταλαβαίνω ότι προσπαθείς να σκεφτείς κάποια πράξη "ακτιβισμού" με την οποία πιστεύεις ότι θα έχει κάποια επίπτωση για αυτούς, λέμε στην περίπτωση που μπορούσες να βρεις υποστηρικτές. Για να είχε μια πιθανότητα να δουλέψει κάτι τέτοιο, θα πρέπει η ενέργεια που έχεις σκεφτεί να είναι κάπως ζημιογόνα. Με το να κάνεις αίτημα φορητότητας και να μην παραλάβεις την κάρτα, θα ακυρωθεί και θα το δώσουν με σε κάποιον άλλον που θα θέλει πραγματικά να μεταφερθεί στο δίκτυο. Όχι;

 

Sent from my XT1068

 

Επιτέλους....Και ας το "αναλύσω" (Ωραία και όχι επιθετική η απάντησή σου: ΜΟΥ αρέσει, δλδ):

1) ΝΑΙ: Ακτιβισμού...Εμένα προσωπικά δε με νοιάζει [Έχω από όλες τις εταιρίες και πια "παίζω" με ελάχιστα €: Δε μπορούν όλοι να το "κάνουν" αυτό]

2) ΑΝ δε σε πειράζει (όχι μόνο εσένα δλδ: ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ) ότι η "κατάσταση" πάει από το κακό στο χ€ιρότερο, ΤΟΤΕ κάτι "άλλο" παίζει: Και δεν μπορεί να κρυφτεί από συμφουρουμίτες (και όσους δεν έχουν username)...ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΙΝΤΑΙ Χ€ΙΡΟΤΕΡΑ -ΑΥΤΟ ΝΑΙ: ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ. Δε θα επεκταθώ (καρτελ κλπ κλπ)...

3) Πρέπει να κάνουμε κάτι (ΟΧΙ "εγώ": ΕΜΕΙΣ);

4) Μπορούμε να κάνουμε κάτι (ΟΧΙ "εγώ": ΕΜΕΙΣ);

Ανάλογα απαντά κανείς (ατομικά).

Το σύνηθες είναι στην 4) {και από την πράξη που βλέπει γύρω του καθείς) να απαντά: ΟΧΙ.

 

Είναι τεράστιο εμπόδιο η 4) : Έτσι μας έχουν "μάθει": Ατομικά: Εγώ την προσφορά, Εγώ το κόλπο, Εγώ pm (να πω "κρυφά", όπως μου έγραψε κάποιος σε άλλο topic).

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΜΠΟΔΙΟ Η 4) . ΔΕΝ "ΞΕΠΕΡΝΙΕΤΑΙ" ΜΕ ΤΠΤ.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.

Και όπως εμένα, μπορεί και άλλος να μην "αγγίζει" το 30€ φορητότητα καρτοκινητής: ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ: ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Μην το "εξηγώ" αυτό: Δεκτόν.

 

ΑΝ πάμε στο

5) Ωραία και τί να "κάνουμε" (ΜΑΖΙ);

Άλλο τεράστιο εμπόδιο: Δεν έχουμε "λύσεις" θα πει κάποιος , παρότι "ξεπεράσαμε" το 4) παράπανω (Ουτοπικό δλδ, αλλά έστω).

 

ΝΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ

Και για σκέψου:....Πού μπορεί να οδηγήσει τις εταιρίες Αν βλέπουν καθεμιά τους 5000 αιτήσεις φορητότητας τη μέρα;

Το οργανώνουν να πας άλλη μέρα να την πάρεις (ΚΑΘΕΝΑΣ) τη sim.

Και ΔΕΝ πάμε;

 

Για σκέψου..... Εδώ "βαρέθηκα" πάλι: Ευχαριστώ για το "κέφι" που μου έδωσες με την ωραία (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ) απάντησή σου.

 

Προφανές ότι "κάποιοι" (Γιατί ; ; ;) ούτε την 1) παραπάνω ΔΕΝ "ξεπερνάνε" (Και το λένε: Και εμποδίζουν και τους άλλους).

 

ΑΝ ΕΣΥ δέχεσαι τα 1) έως 5) παραπάνω: ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.

Εγώ προτείνω αυτή

Και (ανάλογα) άλλες αργότερα.

 

πιο λογικό μου φαίνεται να στείλουμε ερώτημα στην ΕΕΤΤ για το πως δικαιολογείται η επιβολή κόστους για μεταφορά αριθμού όταν η ενεργοποίηση νέου είναι δωρεάν.

ανάλογα με την απάντηση θα μπορέσεις να κινηθείς, γιατί το δικαίωμα φορητότητας προστατεύεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/content/number-portability

αποκλειστικά υπεύθυνη για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι η ΕΕΤΤ.

 

 

όπως βλέπεις έχουμε ξεκάθαρη παραβίαση των κανονισμών, διότι είμαστε πάρα πολλοί που θέλουμε να αλλάξουμε πάροχο αλλά, αποκλειστικά, το επιβληθέν κόστος μεταφοράς μας αποτρέπει.

 

αλλά να μην συνεχίσουμε το off topic.

 

Το ''σκέφτηκα" κ πράξη κ πάμπολλες φορές προσωπικά με υπαλλήλους της έχω "μιλήσει":

 

ΑΠΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟ.

 

Και το "δικό μου": Για άλλους λόγους.

Κάτι πρέπει να κάνουμε , όμως: ΕΜΕΙΣ.

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Τζίμη, δυστυχώς δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου σε πολλά.

Τονίζεις τη διαφορά έχει η σκέψη για το ατομικό συμφέρον έναντι του συλλογικού.

Πολύ ωραία, αλλά επέτρεψέ μου να έχω την άποψη πως όλα όσα προτείνεις κατά καιρούς είναι πράξεις και ενέργειες που πηγάζουν από ατομικές εμπειρίες και δυνατότητες και είναι πάρα πολύ δύσκολο έως αδύνατο να εφαρμοστούν σε συλλογικό επίπεδο.

Αν θυμάμαι καλά από τα γραφόμενά σου, έχεις στην κατοχή σου αρκετούς αριθμούς. Δεν θα έχεις πρόβλημα λοιπόν αν κάποιους από αυτούς τους δώσεις για φορητότητα και δεν παραλάβεις τις κάρτες, ή τους αφήσεις χωρίς ανανέωση για μήνες ή χρόνο μπας και σου έρθει κάποια προσφορά.

Ο μέσος συνδρομητής όμως που έχει έναν αριθμό και έχει ανάγκη κάποιες συγκεκριμένες παροχές, δεν έχει την δυνατότητα να προχωρήσει σε τέτοιες ενέργειες.

Δεν διαφωνώ πως θα έπρεπε να βρεθεί κάποιος τρόπος να περάσεις το μήνυμα που θες, αλλά φοβάμαι πως δεν υπάρχει - τουλάχιστον με αυτά που βλέπουμε έως τώρα.

 

Και πάμε στα της φορητότητας.

Εδώ συμφωνώ με το γεγονός ότι είναι παράλογο να σου χρεώνουν ότι χρεώνουν.

Σίγουρα είναι ένας φαύλος κύκλος, γιατί οι αιτήσεις φορητότητας που έχουν ως στόχο την καλύτερη τιμή σε συμβόλαια ίσως είναι η αιτία που επιφέρανε ένα τέτοιο "τέλος".

Ωστόσο αφού στο τέλος ο ίδιος πάροχος σου δίνει καλύτερη τιμή συγκρτικά με αυτήν που σου έδινε πριν δει το συγκεκριμένο αίτημα, ε, ας την έδινε εξ αρχής για να μην χρειάζονται όλα αυτά.

Δεν ξέω αν μπορεί να γίνει κάτι. Πιστεύω πως όπως είπα και πιο πάνω δεν έχουν οι συνδρομητές με δικές τους ενέργειες τη δυνατότητα να αλλάξουν κάτι.

Μόνο ίσως αν βρεθεί ένας τρόπος να ασκήσουν πίεση προς την ΕΕΤΤ να κάνει κάτι.

Αυτή τη στιγμή, αν δεν κάνω λάθος, λέεει (η ΕΕΤΤ) πως δεν υπάρχει τέλος φορητότητας αλλά δεν εμποδίζει τον πάροχο δέκτη να επιβάλει κάποιο τέλος σύνδεσης. Αυτό θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να αλλάξει.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή, αν δεν κάνω λάθος, λέεει (η ΕΕΤΤ) πως δεν υπάρχει τέλος φορητότητας αλλά δεν εμποδίζει τον πάροχο δέκτη να επιβάλει κάποιο τέλος σύνδεσης. Αυτό θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να αλλάξει.

 

έγινε παράθεση πιο πάνω του συγκεκριμένου άρθρου της ευρωπαικής οδηγίας που καθορίζει πως πρέπει να δουλέψει το πράγμα.

η ευρωπαική οδηγία, σοφά, δεν παίζει με λέξεις.

δεν την νοιάζει αν θα το πεις τέλος φορητότητας ή κάπως αλλιώς αρκεί να μην εμποδίζει ασύμμετρα τη φορητότητα.

δυστυχώς η κατάσταση στην Ελλάδα το κάνει αφού άλλο το "τέλος σύνδεσης" για νέο αριθμό (=δωρεάν) και άλλο για μεταφορά.

ξεκάθαρη παραβίαση αλλά οι "υπεύθυνοι" στην Ελλάδα έχουν άλλες προτεραιότητες, πιο "ιδιωτικές"

Link to comment
Share on other sites

Εν προκειμένω οι εταιρείες δεν επιβάλλουν τέλος φορητότητας (όπως λέει και η Εεττ) αλλά προσδιορίζουν τέλος ενεργοποίησης (τι Γιάννης τι Γιαννάκης). Με αυτό τον τρόπο υπερβαίνουν ουσιαστικά και την οδηγία που παρέθεσες,αλλά τυπικά μάλλον είναι εντάξει,διότι ακριβώς δεν χρεώνουν τη φορητότητα. Μάλιστα η μόνη (μάλλον) εταιρεία που γράφει αναλυτικά τις εν λόγω χρεώσεις στον τιμοκατάλογο,μιλάει για γενικό τέλος ενεργοποίησης στα 30€. Τα οποία για χρονικό διάστημα που ανανεώνεται και για συγκεκριμένες κατηγορίες (νέα νούμερα) είναι στα 10€.

Το οτι στις υπόλοιπες (πλην κοσμοτέ) τα 30€ μπαίνουν στην κάρτα,και στην κοσμοτέ δινουν για κατι μήνες δωρεαν λεπτά,είναι άλλος ενας λόγος που μπορούν να ισχυρίζονται ότι δεν παραβιάζουν τον κανόνα.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο λέμε νομίζω.

Επίσης λέει, αν καταλαβαίνω καλά, πως το τέλος δεν μπορεί να είναι υπερβολικό για να σε αποτρέπει, άρα ουσιαστικά όχι ότι πρέπει να είναι δωρεάν (δεν υποχρεώνει για κάτι τέτοιο).

Όσο για το αν συμορφώνονται με αυτό, ίσως έχουν βρει παραθυράκια.

Του τύπου "30€ για κάθε νέο νούμερο, και προσφορά δωρεάν ή λιγότερο μέχρι την τάδε ημερομηνία(η οποία παίρνει παράταση)".

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο λέμε. Διαβάζοντας ξανά την οδηγία εχω μια αμφιβολία αν αναφέρεται στην μεταφορά αριθμών μεταξύ δικτύων κινητής. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Τζίμη, δυστυχώς δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου σε πολλά.

Τονίζεις τη διαφορά έχει η σκέψη για το ατομικό συμφέρον έναντι του συλλογικού.

Πολύ ωραία, αλλά επέτρεψέ μου να έχω την άποψη πως όλα όσα προτείνεις κατά καιρούς είναι πράξεις και ενέργειες που πηγάζουν από ατομικές εμπειρίες και δυνατότητες και είναι πάρα πολύ δύσκολο έως αδύνατο να εφαρμοστούν σε συλλογικό επίπεδο.

Αν θυμάμαι καλά από τα γραφόμενά σου, έχεις στην κατοχή σου αρκετούς αριθμούς. Δεν θα έχεις πρόβλημα λοιπόν αν κάποιους από αυτούς τους δώσεις για φορητότητα και δεν παραλάβεις τις κάρτες, ή τους αφήσεις χωρίς ανανέωση για μήνες ή χρόνο μπας και σου έρθει κάποια προσφορά.

Ο μέσος συνδρομητής όμως που έχει έναν αριθμό και έχει ανάγκη κάποιες συγκεκριμένες παροχές, δεν έχει την δυνατότητα να προχωρήσει σε τέτοιες ενέργειες.

Δεν διαφωνώ πως θα έπρεπε να βρεθεί κάποιος τρόπος να περάσεις το μήνυμα που θες, αλλά φοβάμαι πως δεν υπάρχει - τουλάχιστον με αυτά που βλέπουμε έως τώρα.

 

Και πάμε στα της φορητότητας.

Εδώ συμφωνώ με το γεγονός ότι είναι παράλογο να σου χρεώνουν ότι χρεώνουν.

Σίγουρα είναι ένας φαύλος κύκλος, γιατί οι αιτήσεις φορητότητας που έχουν ως στόχο την καλύτερη τιμή σε συμβόλαια ίσως είναι η αιτία που επιφέρανε ένα τέτοιο "τέλος".

Ωστόσο αφού στο τέλος ο ίδιος πάροχος σου δίνει καλύτερη τιμή συγκρτικά με αυτήν που σου έδινε πριν δει το συγκεκριμένο αίτημα, ε, ας την έδινε εξ αρχής για να μην χρειάζονται όλα αυτά.

Δεν ξέω αν μπορεί να γίνει κάτι. Πιστεύω πως όπως είπα και πιο πάνω δεν έχουν οι συνδρομητές με δικές τους ενέργειες τη δυνατότητα να αλλάξουν κάτι.

Μόνο ίσως αν βρεθεί ένας τρόπος να ασκήσουν πίεση προς την ΕΕΤΤ να κάνει κάτι.

Αυτή τη στιγμή, αν δεν κάνω λάθος, λέεει (η ΕΕΤΤ) πως δεν υπάρχει τέλος φορητότητας αλλά δεν εμποδίζει τον πάροχο δέκτη να επιβάλει κάποιο τέλος σύνδεσης. Αυτό θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να αλλάξει.

 

Σε βεβαιώνω ότι αυτό που "κάνω" εδώ κ 2-3 χρόνια (ήδη >#10# sim) με "κουράζει"..Πριν ούτε #3# δεν είχα.

Δε μπορώ να κάνω "αλλιώς", όμως, όταν κατάλαβα που "πάει" το Παίγνιο (των εταιριών έναντι ημών).

ΔΕ το "θέλω" (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ): Μακάρι να δούλευαν όπως πρέπει τα πράματα στη χώρα μας.

ΝΑΙ: Θα μπορούσα:

1) Να μην το είχα καταλάβει (Και να διατηρώ όσες πριν, ή και μόνο #1# sim). Και μένει να δούμε ΑΝ "πρόβλεψα" ορθά το τι €πίκειται, και το ΑΝ "πράττω" ορθά τα τελευταία 2-3 χρόνια.

2) Να μην ασχοληθώ ΑΠΛΑ (όπως η τεράστια πλειοψηφία): Μην τα "εξηγώ" πάλι γιατί....Νομίζοντας ότι "όλα πάνε καλά στη χώρα μας": ΑΜ ΔΕ.

3) Να βρω "ατομικές" λύσεις και να το κάνω αυτό επ'άπειρο. Όπως πασιφανές εδώ myphone το >95% ΜΑΣ (Μη με ρωτήσεις πάλι: "Εϊσαι σίγουρος ότι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ 95% ?) : Περισσότερο από 95% λέω κι αν δε γίνεται κατανοητό, τί να πω;

 

ΝΑΙ: Θέλω/επιθυμώ "σωστές" τιμές που να "επιβιώνουν" και οι εταιρίες: Δυστυχώς ΔΕΝ είναι έτσι,.Και έχουμε μέλλον ακόμα να το καταλάβουν όλο και περισσότεροι.

ΔΕ ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ. ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ. ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΙΩΣ, ΟΜΩΣ.

 

Σε σχέση με την πρότασή μου να προσθέσω ότι:

Όποιος κάνει αίτηση φορητότητας διατηρεί την ίδια δυνατότητα χρήσης της sim του, όπως πριν: Καμιά διαφορά,

όσο δεν παραλαμβάνει τη νέα sim.

 

Και μετά από άλλο 1 μήνα ξανακάνει αίτηση φορητότητας την ίδια sim στην 3η εταιρία

Και ούτω καθεξης.

 

Ξαναλέω: ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΕΣΥ ΛΥΣΗ ΑΝ......

 

Η ΕΕΤΤ ούτε μια στο δις να "κάνει" κάτι: Έχω "μιλήσει" πάμπολλες φορές με υπαλλήλους της (ανώτερους) :ΑΔΥΝΑΤΟ.

Το τελευταίο δε δύνανται να το "γνωρίζουν" όσοι δεν "μπήκαν στον κόπο" (και χρονική διάρκεια συνομιλιών).

Οπότε "λογικόν" ΝΑ περιμένουν λύσεις από ΕΕΤΤ (δλδ εφαρμογή όσων λέμε) : ΑΠΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟ.

 

ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ; Τίποτα;

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα συζήτηση.

Υπάρχει παράβαση από τους παρόχους. Ας δοκιμάσουμε να κάνουμε κάποιο κείμενο καταγγελίας προς την ΕΕΤΤ, ίσως κάνουν κάτι. Αν όχι, υπάρχουν ευρωπαϊκά όργανα ή θεσμοί που θα μπορούσαμε να το αναφέρουμε;

 

Κι εμένα δεν με ενδιαφέρει, φορητότητα πλέον μόνο προς την Cyta.

Αλλά θα μπορούσα να 'μαι στην άλλη θέση.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Εχω 2 νουμερα ηδη,ενω ειχα 4.

Και πραγματικα,δεν προκειται να μεινω με 1.

Γιατι δυστυχως καμια δεν εχει σοβαρη καλυψη δικτυου ωστε να εχεις παντου σημα και να κανεις τη δουλεια σου χωρις θεματα.

Και το λεω πολλες φορες οτι οσο πιο πανω πας,τοσο χειροτερα.Αν σε Αθηνα και στο Νοτιο Αιγαιο μαζι με Πελλοποννησο εχουμε 3,πιο πανω σε Στερεα και Θεσσαλια μαζι με Βορειο Αιγαιο ειναι 2.Και αν παμε σε Βορεια Ηπειρο(Γιαννενα) και Μακεδονια/Θρακη ειναι μια που εχουν σωστα δικτυα.Οσο ανεβαινεις,οι αλλες 2 με το κοινο δικτυο ειναι απλα αχρηστες για ιντερνετ.Ειδικα στα χωρια και σε δυσπροσιτες,απομονωμενες περιοχες.

Αντι να επιβαλλουν τελη φορητοτητας και να μας εχουν καθε 2 χρονια να παιζουμε παιχνιδι ποιος θα δωσει καλυτερη τιμη και υπηρεσιες να βρουν τροπο να φτιαξουν δικτυο.

Βαρεθηκα στη μια γειτονια να εχει σημα,στην αλλη να πιανει με το ζορι γιατι ξηλωνονται κεραιες απο κατοικους,στην παραλλη να υπαρχουν θεματα,και στο κεντρο να σερνεται το 3G/4G.

Και μετα στα χωρια,εξω απο αυτα να εχω 3G και μεσα καθολου,μονο Edge.

Γι αυτο ο κοσμος παιζει με 2 καρτες και κανει φορητοτητες.

Και επειδη ειχα και τις τρεις,στη μια εριξα ακυρο μεχρι να φτιαξει δικτυο και στις αλλες 2 περιμενω πια θα εχει καλυτερες τιμες.Σε οποια συμφερει περισσοτερο θα βγαλω φοιτητικο και η αλλη στο συρταρι.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Η απαίτηση αντιτίμου για τη μεταφορά στο δίκτυο μιας άλλης εταιρείας θα μπορούσε να δικαιολογηθεί απο την εταιρεία ως απαραίτητο κόστος για χ,ψ,ζ λόγους.

ΟΜΩΣ τη δικαιολογία αυτή την έχουν απολέσει οι Έλληνες πάροχοι εξαιτίας της διακριτικής μεταχείρισης που κάνουν, ζητώντας τέλος φορητότητας ΜΟΝΟ στα καρτοκινητά.

ούτε στα συμβόλαια ούτε στα νέα νούμερα.

 

Άρα ο συντονισμός τους (υπενθυμίζω οτι "τυχαία" όλες ζητάνε το ίδιο ποσό) έχει ξεκάθαρα σκοπό να επιβάλει προσκόμματα στη διαδικασία της φορητότητας, πράγμα αντίθετο με την ευρωπαϊκή οδηγία την εφαρμογή της οποίας θα έπρεπε να προασπίζει η ΕΕΤΤ.

 

Φυσικά, όπως η ίδια η οδηγία που ήταν μέρος του σχεδίου απελευθέρωσης των τηλεπικοινωνιών στην ΕΕ περιγράφει, η δυνατότητα απρόσκοπτης μεταφοράς αριθμού προστατεύεται προκειμένου να λειτουργεί ο ανταγωνισμός και η ελεύθερη αγορά.

όλα όσα δυσάρεστα και ολιγοπωλιακά συμβαίνουν τα είχε προβλέψει η ΕΕ και γιαυτό έχει θεσπίσει μηχανισμό αντιμετώπισης αλλά η ΕΕΤΤ προτιμά να μην το εφαρμόζει και να εκθέτει τον Έλληνα καταναλωτή στις δυσάρεστες επιπτώσεις μιας αγοράς-καρτέλ.

 

Η ευθύνη βρίσκεται στην ΕΕΤΤ που ως ανεξάρτητη αρχή αμελεί τις υποχρεώσεις της να επιβάλλει την ισχύουσα νομοθεσία (η εθνική νομοθεσία εναρμονίζεται υποχρεωτικά με τις ευρωπαικές οδηγίες)

 

Υπενθυμίζω οτι την ίδια ελαστικότητα επιχείρησε να δείξει και στην πρόσφατη εφαρμογή της υποχρεωτικά δωρεάν περιαγωγής, επιτρέποντας προσωρινά στις εταιρείες να κάνουν την ίδια διάκριση κατά των καρτοκινητών και να βάλουν υποχρεωτικά εβδομαδιαία πακέτα.

Αυτό αποσοβήθηκε μετά την μαζική διαμαρτυρία και μερικές αυστηρές συστάσεις απο τον Ευρωπαίο επίτροπο.

Οπότε ίσως να έχουμε ήδη ένα πρόχειρο σχεδιάγραμμα πως πρέπει να πράξουν οι Έλληνες καρτοκινητοί.

 

Διαμάχες με τον εκάστοτε πάροχο, είτε κατά μόνας είτε κατά ολιγομελείς ομάδες, δεν νομίζω οτι θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από τα όσα διαβάζω στη οδηγία αλλά και σε αυτά που γραφει η ΕΕΤΤ , η φορητότητα θα έπρεπε να είναι δωρεάν στην κινητή, ωστόσο οι πάροχοι έχουν βρει την λυση τιμολόγοντας την sim 30 ευρώ. Αναφέρομαι στην Cosmote στην οποία έκανα μεταφορά καρτοκινητης από Vodafone και την ίδια μερα έκανα και αντικατάσταση sim στην σύνδεση μου. Αυτή της καρτοκινητης είχε ένα αυτοκόλλητο πάνω που έλεγε sim basic κάπως έτσι . Ενώ η άλλη δεν είχε κάτι . Στην μια πλήρωσα λοιπόν 30 ευρώ και στην άλλη 8. Άρα την άκρη την έχουν βρει και νόμιμα .

 

Sent from my MediaPad X1 7.0 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

και πως εξηγείται τότε το 30αρι φορητότητας για καρτοκινητό αλλά όχι για σύνδεση?

 

η ευρωπαική οδηγία είναι επίπονα σαφής

Οι εθνικές κανονιστικές αρχές εξασφαλίζουν ότι, η τιμολόγηση της διασύνδεσης για την παροχή φορητού αριθμού είναι κοστοστρεφής και ότι οι τυχόν άμεσες επιβαρύνσεις των συνδρομητών, δεν δρουν αποτρεπτικά για τη χρήση των ευκολιών αυτών.

η τιμολόγηση λέει, και δεν τη νοιάζει αν θα το πεις "κόστος φορητότητας", "κόστος νέας sim", "κόστος ενημέρωσης μητρώου" ή οτιδήποτε άλλο ευφάνταστο.

πόσο μάλλον όταν η εταιρεία αυτοακυρώνει το επιχείρημα της υποθέτοντας άλλο κόστος για σύνδεση και άλλο για καρτοκινητό...

 

ΥΓ το αν είναι κάτι σύννομο ή όχι μόνο το δικαστήριο μπορεί να κρίνει.

ούτε εγώ σαν καταναλωτής, ούτε η εταιρεία σαν πάροχος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Υπάρχει ενεργό θέμα για την φορητότητα: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=458359&page=2

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μ' αρέσει που η Vodafone λέει στο site της ότι δεν χρεώνει την φορητότητα.

http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847

 

Η Wind δεν το κρύβει.

https://www.wind.gr/gr/f2g/ti-kerdizo/timokatalogos/vasikes-xrewseis-kinhths-thlefwnias/

 

Και η Cosmote έχει 30€ χρέωση φορητότητας

https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=SpecialChargeCases_CK

 

Η Cyta είναι η μόνη δωρεάν.

 

Με αφορμή την σημερινή θετική ανακοίνωση-έκπληξη της ΕΕΤΤ, θα στείλω ένα mail στην ΕΕΤΤ. Κι ότι γίνει.

Edited by XP130TD
ζητήθηκε

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Θα με ενδιέφερε και εμένα οποιαδήποτε εξέλιξη στο θέμα.

 

Ο αδερφός μου έκανε αίτηση για να μεταφερθεί σε φοιτητικό What's Up και πουθενά δεν αναφερόταν τέλος φορητότητας €30. Του τηλεφώνησαν για την αίτηση την επόμενη εργάσιμη και τον ενημέρωσαν για τα €30, το οποίο επειδή δεν γνώριζε, αρχικά δέχτηκε. Μετά του είπα να τους πάρει και να ακυρώσει την αίτηση ενημερώνοντας τους φυσικά ότι ο λόγος είναι το τέλος φορητότητας €30.

Του είπαν να τηλεφωνήσει σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για την ακύρωση, το οποίο και έκανε. Αν έρθει το κούριερ, θα αρνηθεί την παραλαβή.

Link to comment
Share on other sites

γεγονότα σαν αυτό δείχνουν οτι όντως το τέλος φορητότητας δρα ανασταλτικά στη δυνατότητα κίνησης μεταξύ παρόχων και ουσιαστικά αλλοιώνει τον ανταγωνισμό.

ειδικά τώρα που τα πακέτα περικόπτονται με συχνότητα 2 φορές το μήνα και σε απόλυτη συνεννόηση μεταξύ παρόχων.

είναι δηλαδή θέμα ουσίας, κάτι που ήδη έχει αναγνωριστεί απο την ΕΕ και έχει αναδειχτεί με την οδηγία της.

 

όσοι μπορείτε να διαθέσετε 2 λεπτά χρόνου, μπείτε να υποστηρίξετε το petition.

Link to comment
Share on other sites

μα για αυτο εβαλαν τα τριαντα ευρω: για να μην υπαρχουν μετακινησεις.

για αυτο σου λενε οτι η προνομιακη προσφορα δινεται μονο σε νεα νουμερα.

Ξερουν οτι η συντριπτικη πλειοψηφια ΔΕΝ αλλαζει νουμερο.

οποτε περιμενουν οι καταναλωτες να συντηρουν περισσοτερα νουμερα :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...