Jump to content

Τρακάρισμα με υπαιτιότητα του άλλου οδηγού!


oldboyperi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Προχθές ένας ντελιβεράς νόμιζε πως υπήρχαν στον πλανήτη μόνο δύο (2) άτομα. Κάποιος που ήθελε έναν εσπρέσο και κάποιος που ΘΑ του τον πήγαινε. Δυστυχώς ο καφές ανατράπηκε καθώς ο ντελιβεράς κατάλαβε για ένα (1) δευτερόλεπτο (sec) πως τελικά υπάρχουν πινακίδες (STOP) όπως επίσης και άλλοι άνθρωποι σε αυτόν τον πλανήτη που μπορεί να βρίσκονται μέσα σε ένα αυτοκίνητο με αντίθετη πορεία. Κάπου εκεί η μοίρα τους συναντήθηκε και συγκρούστηκε με αποτέλεσμα ένα μηχανάκι και ένα Volvo S40 να κάνουνε ΜΠΑΜ!!! :cry:

_____________ ____________

Ντελιβεράς-------> ^

_____________ I ____________

Volvo

Έχω το Volvo σε δικό μου μάστορα. Πέρασε ο πραγματογνώμονας από την άλλη ασφαλιστική και περιμένω από Δευτέρα να στείλει την έκθεση στην εταιρεία του. Κάτι πήραν τα αυτάκια μου πως θα χρειαστεί να βάλω τα γλυκά μου φραγκάκια για να πληρώσω μέρος των ανταλλακτικών. Θα ήθελα τις γνώσεις σας για το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται πως καλύπτουν τη ζημιά μέχρι ένα όριο κόστους του οχήματος, από όσα θυμάμαι. Πχ αν αξίζει 4000 ευρώ (σε κατάλογο δικό τους), έχεις όριο ως εκείνα περίπου τα χρήματα. Αλλιώς σου το βγάζουν ολική και στο αποζημιώνουν (εφόσον βέβαια υπάρχουν οι όροι στο συμβόλαιο). Αυτό που λες πρώτη φορά το ακούω...

Uncommon Shooters Blogspot - Smartphone Photography on its best!

 

>>> https://uncommonshooters.blogspot.com <<<

Link to comment
Share on other sites

Το να βάλω τα γλυκά μου φραγκάκια για να πληρώσω μέρος των ανταλλακτικών άκουσα πως είναι λόγω παλαιότητας (10 χρονών) το όχημα και δεν θα καλύψουν όλο το ποσό για καινούρια ανταλλακτικά.
Link to comment
Share on other sites

Εάν το αμάξι σου ειναι παλιο (νομιζω πέραν της 5ετιας - αν δεν κανω λάθος) τοτε σε περιπτωση που θέλεις να βάλεις ολοκαίνουργια και γνήσια ανταλλακτικά υπάρχουν καποιοι συντελεστές συμμετοχής δίκης σου (πχ 10%) οσο πιο παλιο το αμάξι τοσο μεγαλώνει ο συντελεστής συμμετοχής σου. Ρωτά τον ασφαλιστή σου για τους συντελεστές.

 

Η λύση ειναι να βάλεις μεταχειρισμένα ή ιμιτασιόν ανταλλακτικά.

 

Στην αρχή θα στο παίξει δύσκολος ο τυπος στο συνεργείο με αστείες δικαιολογίες οτι δεν βρίσκει σε μεταχειρισμένο το ανταλλακτικό, δεν βάζει μαϊμού ή παλιά, θεμα ασφαλείας κλπ... αν κανεις οτι πας αλλού να δεις πως θα αλλάξει ποιηματάκι!

Βεβαια να ξέρεις στο τέλος κάτι θα πληρώσεις.

 

Να παρακαλάς η ασφαλιστική αυτού που έφταιγε να ειναι στο φιλικό διακανονισμό και κυριως να μην ειναι τιποτα Βουλγαρικες κλπ γιατι θα ταλαιπωρηθείς επιπλεον. Αν εχεις ασφαλιστή δικο σου, βαλτον αυτον να τρέχει, η δουλειά του ειναι.

 

Υγ νομιζω ασφαλιστικές και συνεργεία τα έχουν κανει πλακάκια για να σου περνάνε και σε σένα ενα μέρος του κόστους, στο εμφανίζουν εσένα φουσκωμένο για να βάλεις μεγάλη συμμετοχή και μετα στην ασφαλιστική βγάζουν τα τελικά τιμολόγια με τεραστειες εκπτώσεις μπορεί και πανω απο 50%. Βέβαια να πουμε και την αληθεια οι ασφαλιστικές πρέπει να πληρώνουν με πολύμηνη καθυστέρηση τα συνεργεία για αυτο και οι τελευταίοι κοιτάζουν να πάρουν λιγο ζεστό μετρητό για να πληρώσουν ανταλλακτικά κλπ

Edited by MAD 13
Link to comment
Share on other sites

Το να βάλω τα γλυκά μου φραγκάκια για να πληρώσω μέρος των ανταλλακτικών άκουσα πως είναι λόγω παλαιότητας (10 χρονών) το όχημα και δεν θα καλύψουν όλο το ποσό για καινούρια ανταλλακτικά.

 

Οι λύσεις σε αυτό ψυχή μου είναι δύο. Αν το κόστος των ανταλλακτικών σου είναι πχ 1000€ και αυτοί "έβγαλαν" ότι θα σου καλύψουν τα 600€ (δηλ. το 60%), εννοείται πως θα πας σε υπερκοστολόγηση σε συνεργασία με το συνεργείο (εφόσον απ ότι κατάλαβα είσαι ήδη στο δικό σου συνεργείο).

 

Από την άλλη, αν έχεις τα φράγκα και δε σε πειράζει να περιμένεις 2-3-5 χρόνια για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, συν διάφορες αποζημιώσεις, ξεκινάς και "απειλείς" ότι θα το φτιάξεις μόνος σου, τους λες ότι το ποσοστό που σου προσφέρουν είναι γελοίο. Κάνεις τις εργασίες, μαζεύεις τα τιμολόγια, πας σε δικηγόρο, γίνεται μήνυση. Υπόψην πως αν έχεις νομική κάλυψη, είναι πιθανό η ασφαλιστική σου να σε καλύψει σε κάτι τέτοιο (το λέω με επιφύλαξη αυτό. Εγώ έπαθα μια ζημιά από λακούβα και η ασφαλιστική μου καλύπτει όλα τα έξοδα για μήνυση κατά της Περιφέρειας, εφόσον αυτή αρνείται να μου δώσει αυτά που απέδειξα τα 500€ που ξόδεψα).

 

Και επειδή οι εποχές είναι δύσκολες (για εμάς και οι ασφαλιστικές το εκμεταλλεύονται), πρόσεχε γιατί αυτό που γίνεται είναι ένα κανονικότατο παζάρι. Μη ψαρώσεις σε αυτά που θα σου λένε, γιατί πάντα πάνε να την βγάλουν καθαρή

 

Και τι εννοώ κανονικό παζάρι; Το 2012 είχα ένα τροχαίο με ένα sh150 που είχα 3 μηνών! Τραυματισμός δικός μου, με εγκατάλειψη από τον άλλο οδηγό, που τελικά βρέθηκε (θυμόμουν αμάξι και λίγο πινακίδα). Για να μη πολυλογώ, αφού τη γλίτωσα με ένα σπασμένο κάτω άκρο μόνο και με ολική (!) καταστροφή του σκούτερ που είχα αγοράσει 3700€, σκισμένο μπουφάν των 400€, σπασμένο κινητό κλπ, ξέρεις τι πρόταση "αποζημίωσης" μου έκανε η ασφαλιστική του;; "1500€ με 20% υπαιτιότητα δική σου". Είχα πάει αυτοπροσώπως και μου το λέει η υποδιευθύντρια. Φαντάσου κοστολογούσαν το σκούτερ 1900€!!! Την επομένη με παίρνει ο διευθυντής τηλέφωνο και μου λέει τα ίδια με "40% δική μου υπευθυνότητα". Του είπα με δυο κουβέντες ότι απλά θα κινηθώ νομικά και ότι "επειδή ξέρω πώς λειτουργείτε, μη τυχόν και με ενοχλήσετε μια μέρα πριν το δικαστήριο". Καλά μου λέει έλα να τα πούμε από κοντά. Πάω την άλλη μέρα και εν ολίγοις έφυγα με 5.000€ σε επιταγή ημέρας! Η εκτίμηση "ζημιας" για την περίπτωσή μου ήταν 20.000€!! Αυτό σε περίπτωση που θα φτάναμε δικαστήρια.

 

Είναι μια άσχετη περίπτωση με τη δική σου, όμως στην είπα για να καταλάβεις πώς λειτουργούν και για τι παζάρια μιλάμε. Μη ψαρώσεις, και αν αισθάνεσαι αδικημένος, κυνήγα το. Καλά ξεμπερδέματα.

 

Sent from mTalk

Link to comment
Share on other sites

Ωπα ρε παιδιά. Μην τρομοκρατείται τον κόσμο άδικα. Ναι αν ο φίλος θέλει να βάλει καινούρια ανταλλακτικά στο αυτοκινητο του θα πληρώσει συμμετοχή γιατί αν οχι όλες οι ασφαλιστικές, οι περισσότερες έχουν απαξιωση των ανταλλακτικών αν το αυτοκίνητο είναι παλαιότερο. (Αν και προσωπικα δεν βρίσκω τον λόγο να πας σε καινούριο ανταλλακτικό σε αυτοκίνητο 10ετίας.)

Υπάρχουν αρκετές μάντρες με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά ή ακόμα και αγγελίες στο car.gr που μπορείς να βρείς οτι ανταλλακτικό επιθυμείς.

Στην θέση σου αν δεν γνωρίζα κάποιο καλό και έμπιστο φανοποιό, θα πήγαινα στην αντιπροσωπεία για επισκευή του αυτοκινήτου. Εκει μειώνονται αρκετά οι πιθανότητες να μην σου κάνουν σωστή εργασία.

Επίσης τα περισσότερα φανοποιεία και αντιπροσωπείες δέχονται εξουσιοδότηση απο τον κάτοχο του αυτοκινήτου και πληρωμή απο την ασφαλιστική εταιρεία. Εκτός αυτού κάθε ασφαλιστική εταιρεία έχει δικά της συνεργαζόμενα φανοποιεία και αντιπροσωπείες!

 

Για να μην συζητάμε αόριστα πές μας σε ποια ασφαλιστική εταιρεία είσαι και ποια είναι η ζημιά του αυτοκινήτου.

 

Υγ νομιζω ασφαλιστικές και συνεργεία τα έχουν κανει πλακάκια για να σου περνάνε και σε σένα ενα μέρος του κόστους, στο εμφανίζουν εσένα φουσκωμένο για να βάλεις μεγάλη συμμετοχή και μετα στην ασφαλιστική βγάζουν τα τελικά τιμολόγια με τεραστειες εκπτώσεις μπορεί και πανω απο 50%. Βέβαια να πουμε και την αληθεια οι ασφαλιστικές πρέπει να πληρώνουν με πολύμηνη καθυστέρηση τα συνεργεία για αυτο και οι τελευταίοι κοιτάζουν να πάρουν λιγο ζεστό μετρητό για να πληρώσουν ανταλλακτικά κλπ

 

Αυτό μπορεί να γινόταν παλαιότερα αλλά ο μόνος χαμένος ήταν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Φουσκωναν τα τιμολόγια ο φανοποιός σε συνεργασία με τον πραγματογνωμονα και έτσι κέρδιζαν και αυτοί κάτι. Βεβαια αν ήταν και ο κάτοχος του αυτοκινήτου στο κόλπο κέρδιζε και αυτός είτε σε μετρητά ή σε εργασίες πάνω στο αυτοκίνητο "δωρεάν" απο τον φανοποιό.

Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά. Ο πραγματογνώμονας δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του γιατί ελέγχεται απο τις ασφαλιστικές και ο φανοποιός δεν μπορεί να φουσκώσει τις τιμές γιατί υπάρχουν στάνταρ τιμές τόσο στις εργατοώρες αλλά και στα ανταλλακτικά.

Edited by stilskin
http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις ενημερώσεις. Αύριο Δευτέρα θα πάω από τον πραγματογνώμονα της άλλης εταιρείας να δω τι χαρτί θα στείλει στην ασφαλιστική του. Πόσο καιρό θα κάνουν να απαντήσουν αυτοί ? Σκέφτομαι να βάλω από την Volvo καινούρια ιμιτασιόν ανταλλακτικά για να μην μου ζητηθεί ποσοστό. Θα πάρω τηλ μια αντιπροσωπεία να μου δώσει τιμές από τα ιμιτασιόν (ευρωπαικά) ανταλλακτικά που θα χρειαστώ και μαζί με τις τιμές από το συνεργείο μου (μηχανικός + λαμαρινάς + βαφέας) θα δω εάν υπάρχει διαφορά σε αυτό που θα θελήσουν να μου πληρώσουν με αυτό που πραγματικά κοστίζει. Εάν υπάρξει διαφορά (σίγουρα δλδ), τότε θα πάρω ένα τηλ στην εταιρεία εκείνη για να τους πω τι χρειάζεται πραγματικά το αυτοκίνητο. Εάν δεν δω ανταπόκριση θα τους προειδοποιήσω πως θα κινηθώ νομικά όχι μόνον για αυτά που πρέπει να πληρώσουν ώστε να γίνει το αυτοκίνητό μου και πάλι σωστό , αλλά και για την χασούρα από μεταπωλητική αξία λόγω τρακαρίσματος, όπως επίσης και για ψυχική οδύνη έχοντας μέσα μικρό παιδί και έγκυο σύζυγο. Εάν δεν συμμορφωθούν τότε είμαι σε μονόδρομο για να χρησιμοποιήσω την Ελληνική Δικαιοσύνη. Πληρώνω από την τσέπη μου τους ανθρώπους και .... ότι προκύψει. Πως ακούγομαι ?
Link to comment
Share on other sites

Αυτό μπορεί να γινόταν παλαιότερα αλλά ο μόνος χαμένος ήταν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Φουσκωναν τα τιμολόγια ο φανοποιός σε συνεργασία με τον πραγματογνωμονα και έτσι κέρδιζαν και αυτοί κάτι. Βεβαια αν ήταν και ο κάτοχος του αυτοκινήτου στο κόλπο κέρδιζε και αυτός κάτι είτε σε μετρητά ή σε εργασίες πάνω στο αυτοκίνητο "δωρεάν" απο τον φανοποιό.

Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά. Ο πραγματογνώμονας δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του γιατί ελέγχεται απο τις ασφαλιστικές και ο φανοποιός δεν μπορεί να φουσκώσει τις τιμές γιατί υπάρχουν στάνταρ τιμές τόσο στις εργατοώρες αλλά και στα ανταλλακτικά.

Αλλο πράγμα γραφω εγω, αλλο μου απαντάς εσυ... :lol:

Εγω μιλάω για ριγμένος να ειναι ο ιδιοκτήτης και όχι η ασφαλιστική!

Να φουσκώνουν προς εσένα το κοστος.

Πχ μου έδωσαν ΠΡΟΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (όχι τιμολόγιο) με μηδενικές εκπτώσεις για εργασίες και ανταλλακτικά που θα πληρώσει εξ ολοκλήρου η ασφαλιστική... όπως κι ενας χαζός αντιλαμβάνεται οταν εγω εχω 20 & 30% έκπτωση η ασφαλιστική χαλαρα εχει 50%

Link to comment
Share on other sites

Οι λύσεις σε αυτό ψυχή μου είναι δύο. Αν το κόστος των ανταλλακτικών σου είναι πχ 1000€ και αυτοί "έβγαλαν" ότι θα σου καλύψουν τα 600€ (δηλ. το 60%), εννοείται πως θα πας σε υπερκοστολόγηση σε συνεργασία με το συνεργείο (εφόσον απ ότι κατάλαβα είσαι ήδη στο δικό σου συνεργείο).

 

Από την άλλη, αν έχεις τα φράγκα και δε σε πειράζει να περιμένεις 2-3-5 χρόνια για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, συν διάφορες αποζημιώσεις, ξεκινάς και "απειλείς" ότι θα το φτιάξεις μόνος σου, τους λες ότι το ποσοστό που σου προσφέρουν είναι γελοίο. Κάνεις τις εργασίες, μαζεύεις τα τιμολόγια, πας σε δικηγόρο, γίνεται μήνυση. Υπόψην πως αν έχεις νομική κάλυψη, είναι πιθανό η ασφαλιστική σου να σε καλύψει σε κάτι τέτοιο (το λέω με επιφύλαξη αυτό. Εγώ έπαθα μια ζημιά από λακούβα και η ασφαλιστική μου καλύπτει όλα τα έξοδα για μήνυση κατά της Περιφέρειας, εφόσον αυτή αρνείται να μου δώσει αυτά που απέδειξα τα 500€ που ξόδεψα).

 

 

 

Rtfm ...:) Οπως λένε οι φίλοι μας οι Αγγλοι.

Οταν υπάρχει στο συμβόλαιο που έχεις υπογράψει όρος για παλαιότητα ανταλλακτικών, είσαι σίγουρος οτι αυτές οι 2 λύσεις που προτείνεις θα έχουν αποτέλεσμα? Για την συγκεκριμμένη υπόθεση του φίλου υποθέτω οτι η ζημιά είναι πόρτα ή φτερό. Αντε στην χειρότερη να είναι και κάποιο τζάμι ή φανάρι. Δεν μιλάμε για δικες σου περιπτώσεις που εκεί ορισμένες φορές χρειάζεται τρέξιμο απο μέρους μας, ούτε για τρακάρισμα "ασύμφορο" για την ασφαλιστική και να προσπαθεί να στο βγάλει ολική.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αλλο πράγμα γραφω εγω, αλλο μου απαντάς εσυ... :lol:

Εγω μιλάω για ριγμένος να ειναι ο ιδιοκτήτης και όχι η ασφαλιστική!

Να φουσκώνουν προς εσένα το κοστος.

Πχ μου έδωσαν ΠΡΟΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (όχι τιμολόγιο) με μηδενικές εκπτώσεις για εργασίες και ανταλλακτικά που θα πληρώσει εξ ολοκλήρου η ασφαλιστική... όπως κι ενας χαζός αντιλαμβάνεται οταν εγω εχω 20 & 30% έκπτωση η ασφαλιστική χαλαρα εχει 50%

 

Αν εσένα σου αρέσει να ταλαιπωρείσαι ναι γιατί οχι. :lol:Μπορείς ανετα να πληρώσεις απο την τσέπη σου και μετά να περιμένεις. Εγω προσωπικά κάνω μια εξουσιοδότηση και εκεί τελειώνει η όλη ταλαιπωρία για εμένα. Ειδικά για τέτοιες περιπτώσεις που αναφέρεις και εσυ ο ίδιος. :shifty:

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ευχαριστώ για τις ενημερώσεις. Αύριο Δευτέρα θα πάω από τον πραγματογνώμονα της άλλης εταιρείας να δω τι χαρτί θα στείλει στην ασφαλιστική του. Πόσο καιρό θα κάνουν να απαντήσουν αυτοί ? Σκέφτομαι να βάλω από την Volvo καινούρια ιμιτασιόν ανταλλακτικά για να μην μου ζητηθεί ποσοστό. Θα πάρω τηλ μια αντιπροσωπεία να μου δώσει τιμές από τα ιμιτασιόν (ευρωπαικά) ανταλλακτικά που θα χρειαστώ και μαζί με τις τιμές από το συνεργείο μου (μηχανικός + λαμαρινάς + βαφέας) θα δω εάν υπάρχει διαφορά σε αυτό που θα θελήσουν να μου πληρώσουν με αυτό που πραγματικά κοστίζει. Εάν υπάρξει διαφορά (σίγουρα δλδ), τότε θα πάρω ένα τηλ στην εταιρεία εκείνη για να τους πω τι χρειάζεται πραγματικά το αυτοκίνητο. Εάν δεν δω ανταπόκριση θα τους προειδοποιήσω πως θα κινηθώ νομικά όχι μόνον για αυτά που πρέπει να πληρώσουν ώστε να γίνει το αυτοκίνητό μου και πάλι σωστό , αλλά και για την χασούρα από μεταπωλητική αξία λόγω τρακαρίσματος, όπως επίσης και για ψυχική οδύνη έχοντας μέσα μικρό παιδί και έγκυο σύζυγο. Εάν δεν συμμορφωθούν τότε είμαι σε μονόδρομο για να χρησιμοποιήσω την Ελληνική Δικαιοσύνη. Πληρώνω από την τσέπη μου τους ανθρώπους και .... ότι προκύψει. Πως ακούγομαι ?

 

Ας ξεκινήσουμε να ξεμπερδέψουμε τα μπερδεμένα. :) Πως θα βρείς τον πραγματογνώμονα? Εγω γνωρίζω οτι ορίζεις ραντεβού με την ασφαλιστική εταιρεία για να το δεί ο πραγματογνώμονας τους. Εσυ οφείλεις απο την προηγούμενη μέρα να το πας ή στην χειρότερη την ιδια μέρα πρωί-πρωι γιατί το ωράριο τους απο οσο ξέρω είναι 9-5 (με μικρή επιφύλαξη). Το μόνο που μπορείς εσυ να κάνεις είναι να μιλήσεις με τον φανοποιό σου για να δείς τι χρήζει επισκευής. Η απάντηση απο την εταιρεία έρχεται σε διάστημα 10 ημερών (δεν θυμάμαι αν είναι ημερολογιακές ή εργάσιμες) και εφόσον είναι θετική προχωράς πρός επισκευή. Αλλιώς θα πρέπει να είσαι κατά την διάρκεια της ημέρας εκεί να φυλάς σκοπιά. :lol:

Προσωπικά δεν θα επέλεγα ημιτασιον ανταλλακτικά γιατί αρκετές φορές υπάρχουν προβλήματα σωστής συναρμολόγησης και τοποθέτησης. Τα ιαπωνικά ακόμα χειρότερα αλλά και ευρωπαικα ημιτασιόν να πάρεις ίσως να αντιμετωπίσεις και εκεί πρόβλημα.

 

 

Υ.γ. Ακόμα δεν μας έχεις πει τι ζημιά εχει το αυτοκίνητο σου και δυστυχώς ακόμα κάνουμε υποθέσεις.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Η ζημιά είναι από κάτω : Ακραξόνιο, ψαλίδι ακρόμπαρο, μπουκάλα συνεμπλόκια , και από έξω ζάντα, φτερό, φανάρι προφυλαχτήρας με την βάση του, θόλος και μια ωραία γρατσουνιά στο καπό.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Τον πραγματογνώμονα τον έπιασα και του είπα ότι θα πάω από το γραφείο του Δευτέρα πρωί και το αυτοκίνητο το πήγα σε δικό μου συνεργείο (έμπιστο) για να μην φυλάμε σκοπιά.

Link to comment
Share on other sites

Και για ολα αυτά αγχώνεσαι? Με την μικρή μου εμπειρία μπορώ να σου πώ τι θα μπεί καινούριο και τι θα σου πουν για μεταχειρισμένο.

Καινούρια ανταλλακτικά: Ακραξόνιο, ψαλίδι, μπουκάλα, φανάρι και θόλος.

Μεταχειρισμένα: Ζάντα(?΄αν υπάρχει διαθέσιμη) , φτερό , προφυλακτήρας(εκτός και αν είναι κάποιος σπόρ έκδοσης - R-Design και δεν υπάρχει μεταχειρισμένος και αναγκαστικά πας για καινούριο).

Edited by stilskin
http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

stilskin έχεις εμπειρία όπως λες. Όταν λες καινούρια , φαντάζομαι εννοείς τα ιμιτασιόν ε? Πόσο φαντάζεσαι το κόστος του όλου θέματος ?
Link to comment
Share on other sites

stilskin έχεις εμπειρία όπως λες. Όταν λες καινούρια , φαντάζομαι εννοείς τα ιμιτασιόν ε? Πόσο φαντάζεσαι το κόστος του όλου θέματος ?

 

14 χρόνια οδηγός και με μικρή εμπειρία λόγω των άλλων απρόσεχτων οδηγών.

Κόστος δεν γνωρίζω γιατί δεν έχω εικόνα των τιμών στα ανταλλακτικά της Volvo. Opelάκιας είμαι. :lol:

 

Οπως είπα και πρίν κάνε μια εξουσιοδότηση στο φανοποιείο ή στην αντιπροσωπεία και εκεί τελειώνει το πρόβλημα για εσένα.

 

Υ.γ. Υπάρχουν περιπτώσεις που θα δεχόμουν ενα ημιτασιόν ανταλλακτικό όταν μιλάμε για κάποιο φανάρι. Αντι για GM, ή φανάρι Hella άνετα θα επέλεγα φανάρι Depo.

Σε πόρτες ,προφυλακτήρες, καπώ πολύ απλά δεν θα έβαζα κάτι άλλο εκτός του εργοστασιακού. Οπως και σε ημιαξόνια, μπιλιοφόρους κλπ.κλπ. Μπορείς να βάλεις εργοστασιακά πράγματα ή αντίστοιχα πολύ καλά ανταλλακτικά της SKF,LEMFÖRDER. Αρα κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Edited by stilskin
http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Η ζημιά είναι από κάτω : Ακραξόνιο, ψαλίδι ακρόμπαρο, μπουκάλα συνεμπλόκια , και από έξω ζάντα, φτερό, φανάρι προφυλαχτήρας με την βάση του, θόλος και μια ωραία γρατσουνιά στο καπό.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Τον πραγματογνώμονα τον έπιασα και του είπα ότι θα πάω από το γραφείο του Δευτέρα πρωί και το αυτοκίνητο το πήγα σε δικό μου συνεργείο (έμπιστο) για να μην φυλάμε σκοπιά.

Σίγουρα μηχανάκι σε τράκαρε και όχι τρένο?

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μηχανάκι σε τράκαρε και όχι τρένο?

 

:lol::p

 

Και εγώ παραξενευτηκα λίγο με την ζημιά που προκλήθηκε απο κάτω αλλά συμβαίνουν και αυτά...

 

 

Πφφφ Volvo... και μετά την παρουσιάζουν για καλή... :lol::lol::lol::p:p

http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Ωπα ρε παιδιά. Μην τρομοκρατείται τον κόσμο άδικα. Ναι αν ο φίλος θέλει να βάλει καινούρια ανταλλακτικά στο αυτοκινητο του θα πληρώσει συμμετοχή γιατί αν οχι όλες οι ασφαλιστικές, οι περισσότερες έχουν απαξιωση των ανταλλακτικών αν το αυτοκίνητο είναι παλαιότερο. (Αν και προσωπικα δεν βρίσκω τον λόγο να πας σε καινούριο ανταλλακτικό σε αυτοκίνητο 10ετίας.)

 

Υπάρχουν αρκετές μάντρες με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά ή ακόμα και αγγελίες στο car.gr που μπορείς να βρείς οτι ανταλλακτικό επιθυμείς.

 

Στην θέση σου αν δεν γνωρίζα κάποιο καλό και έμπιστο φανοποιό, θα πήγαινα στην αντιπροσωπεία για επισκευή του αυτοκινήτου. Εκει μειώνονται αρκετά οι πιθανότητες να μην σου κάνουν σωστή εργασία.

 

Επίσης τα περισσότερα φανοποιεία και αντιπροσωπείες δέχονται εξουσιοδότηση απο τον κάτοχο του αυτοκινήτου και πληρωμή απο την ασφαλιστική εταιρεία. Εκτός αυτού κάθε ασφαλιστική εταιρεία έχει δικά της συνεργαζόμενα φανοποιεία και αντιπροσωπείες!

 

 

 

Αυτό μπορεί να γινόταν παλαιότερα αλλά ο μόνος χαμένος ήταν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Φουσκωναν τα τιμολόγια ο φανοποιός σε συνεργασία με τον πραγματογνωμονα και έτσι κέρδιζαν και αυτοί κάτι. Βεβαια αν ήταν και ο κάτοχος του αυτοκινήτου στο κόλπο κέρδιζε και αυτός είτε σε μετρητά ή σε εργασίες πάνω στο αυτοκίνητο "δωρεάν" απο τον φανοποιό.

 

Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά. Ο πραγματογνώμονας δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του γιατί ελέγχεται απο τις ασφαλιστικές και ο φανοποιός δεν μπορεί να φουσκώσει τις τιμές γιατί υπάρχουν στάνταρ τιμές τόσο στις εργατοώρες αλλά και στα ανταλλακτικά.

 

Αυτό που λέτε για τα συνεργεία είναι άκυρο τελείως. Όλα γίνονται στον αέρα, και αν θέλεις να ψαχτείς μια χαρά θα φτιάξεις όλη τη ζημιά, χωρίς να βάλεις από την τσέπη σου, μη λέμε ότι θέλουμε παιδιά. Πας σε ένα συνεργείο, σου κάνει μια υπερκοστολόγηση στις εργατοώρες και τέλος. Αυτά γίνονταν πάντα.

 

Αυτό τώρα το άλλο που ειπωθηκε πιο πάνω για "ανταλλακτικά από μάντρες", δεν είναι καθόλου σοβαρό. Δηλαδή, και κερατάς και δαρμένος; Πας στον δρόμο σου και πέφτει ένας μ#%#κας πάνω σου και μετά θα πρέπει να γεμίσει το αμάξι με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, που έχουν κάτσει στον ήλιο και τη σκόνη άγνωστες ώρες; Που το είδατε αυτό; Άλλο τα ΟΕΜ (αυτό που έχει επικρατήσει να λέμε "ιμιτασιόν") και άλλο τα μεταχειρισμένα. Μεταχειρισμένα ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΑΙ σε καμία των περιπτώσεων.

 

Rtfm ...:) Οπως λένε οι φίλοι μας οι Αγγλοι.

 

Οταν υπάρχει στο συμβόλαιο που έχεις υπογράψει όρος για παλαιότητα ανταλλακτικών, είσαι σίγουρος οτι αυτές οι 2 λύσεις που προτείνεις θα έχουν αποτέλεσμα? Για την συγκεκριμμένη υπόθεση του φίλου υποθέτω οτι η ζημιά είναι πόρτα ή φτερό. Αντε στην χειρότερη να είναι και κάποιο τζάμι ή φανάρι. Δεν μιλάμε για δικες σου περιπτώσεις που εκεί ορισμένες φορές χρειάζεται τρέξιμο απο μέρους μας, ούτε για τρακάρισμα "ασύμφορο" για την ασφαλιστική και να προσπαθεί να στο βγάλει ολική.

 

 

 

Προσωπικά δεν θα επέλεγα ημιτασιον ανταλλακτικά γιατί αρκετές φορές υπάρχουν προβλήματα σωστής συναρμολόγησης και τοποθέτησης. Τα ιαπωνικά ακόμα χειρότερα αλλά και ευρωπαικα ημιτασιόν να πάρεις ίσως να αντιμετωπίσεις και εκεί πρόβλημα.

 

 

 

 

Όπως έγραψα και στο τέλος, δεν σύγκρινα καμία από τις περιπτώσεις. Τα έγραψα γιατι αν δεν έχει κάποιος εμπειρία με ασφαλιστικές (που καλύτερα να μην έχει)δεν γνωρίζει τις "λεπτομέρειες". Επίσης, επειδή σε βλέπω πολύ φιλικό προς τις ασφαλιστικές, πρέπει να σου ότι το σκούτερ στη δική μου περίπτωση ΔΕ ΗΘΕΛΑΝ να το πάνε για ολική, παρά το ότι είχε πάρει σασί και το τιμόνι είχε φύγει κάτω 50 πόντους... Κάτι που με ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ πάει ΔΙΑΛΥΤΗΡΙΟ. Εγώ έχω αυτές τις εμπειρίες και δεν κουβεντιάζω από τον σωρό.

 

Αυτό που λες για τα "ιμιτασιόν" είναι άκυρο τελείως φίλε μου. Για κάθε ανταλλακτικό που υπάρχει πάνω στο αυτοκίνητο υπάρχουν ένας σωρός ΕΠΙΣΗΜΟΙ προμηθευτές. Αν κάποιος έχει σχέση με το αντικείμενο καταλαβαίνει τι εννοώ. Απλά υπάρχει πολύς κόσμος που δε γνωρίζει και νομίζει πως όταν πχ βάλει ένα φίλτρο λαδιού "γνήσιο", είναι καλύτερο από το να βάλεις ένα της purflux πχ, άσχετα με το αν η τελευταία είναι Η ΙΔΙΑ που δίνει ΓΝΗΣΙΑ φίλτρα σε πολλούς κατασκευαστές. Και απλά το ένα θα λέει purflux πάνω και το άλλο Volvo/vw/audi, ενώ εσωτερικά είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Και εννοείται πως δεν χρειάζεται να πω πως αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν περισσότερους από έναν προμηθευτές, όχι μόνο στα φίλτρα, αλλά και σε άλλα ζητήματα. Ξαναλέω όμως, μη μπερδεύουμε τα OEM ανταλλακτικά (καινούρια από επίσημους κατασκευαστές) με τα μεταχειρισμένα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

 

 

 

Ευχαριστώ για τις ενημερώσεις. Αύριο Δευτέρα θα πάω από τον πραγματογνώμονα της άλλης εταιρείας να δω τι χαρτί θα στείλει στην ασφαλιστική του. Πόσο καιρό θα κάνουν να απαντήσουν αυτοί ? Σκέφτομαι να βάλω από την Volvo καινούρια ιμιτασιόν ανταλλακτικά για να μην μου ζητηθεί ποσοστό. Θα πάρω τηλ μια αντιπροσωπεία να μου δώσει τιμές από τα ιμιτασιόν (ευρωπαικά) ανταλλακτικά που θα χρειαστώ και μαζί με τις τιμές από το συνεργείο μου (μηχανικός + λαμαρινάς + βαφέας) θα δω εάν υπάρχει διαφορά σε αυτό που θα θελήσουν να μου πληρώσουν με αυτό που πραγματικά κοστίζει. Εάν υπάρξει διαφορά (σίγουρα δλδ), τότε θα πάρω ένα τηλ στην εταιρεία εκείνη για να τους πω τι χρειάζεται πραγματικά το αυτοκίνητο. Εάν δεν δω ανταπόκριση θα τους προειδοποιήσω πως θα κινηθώ νομικά όχι μόνον για αυτά που πρέπει να πληρώσουν ώστε να γίνει το αυτοκίνητό μου και πάλι σωστό , αλλά και για την χασούρα από μεταπωλητική αξία λόγω τρακαρίσματος, όπως επίσης και για ψυχική οδύνη έχοντας μέσα μικρό παιδί και έγκυο σύζυγο. Εάν δεν συμμορφωθούν τότε είμαι σε μονόδρομο για να χρησιμοποιήσω την Ελληνική Δικαιοσύνη. Πληρώνω από την τσέπη μου τους ανθρώπους και .... ότι προκύψει. Πως ακούγομαι ?

 

Για μένα, μείνε μακρυά από την αντιπροσωπεία. Πρώτον θα σε ξυρίσουν κανονικά στο θέμα των εργατοωρών και δεύτερο και βασικό, δε μπορείς να κάνεις τίποτα, όχι για να ωφεληθείς, αλλά για να μη βάλεις λεφτά από την τσέπη σου. Στην τελική, λίγες αντιπροσωπείες έχουν και φαναρτζίδικο (που σημαίνει πως θα το στείλει κάπου έξω), οπότε το επιχείρημα για "καλύτερη δουλειά" πάει περίπατο, ενώ σίγουρα η ζημιά θα είναι ένα 30% πάνω, απ' ότι αν πας κάπου έξω εσύ.

 

 

 

Αρχικά, πρέπεις να βρεις ένα έμπιστο συνεργείο που να συνεργάζεται με την ασφαλιστική του άλλου. Πρέπει επίσης να μιλήσεις με την δική σου ασφαλιστική για να δεις αν είναι στον φιλικό διακανονισμό με την άλλη. Πας το αμάξι στο συνεργείο και κανονίζεις ραντεβού με τον πραγματογνώμονα και εννοείται ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΚΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΕΙ! Βασικό για να αποφύγεις λαμογιές και να εξασφαλίσεις το καλύτερο δυνατό. Επίσης, βασικό να βρεις έμπιστο μηχανικό.

 

Να ξέρεις, δε σε υποχρεώνει κανείς να πας σε αντιπροσωπεία και προσωπικά πιστεύω δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις. Άσε που αυτοί δεν δουλεύουν εύκολα με "ιμιτασιόν" ανταλλακτικά. Και ακόμα και έτσι, σίγουρα οι τιμές θα είναι κατά πολύ υψηλότερες. Θα φας μεγάλο καπέλο. Αν θέλεις, στείλε μου πμ σε ποια περιοχή είσαι, ώστε να ρωτήσω κάποιους φίλους σε διπλανό αυτοκινητιστικό φόρουμ για κάποιο καλό συνεργείο.

 

Από εκεί και πέρα, το σίγουρο που έχεις πηγαίνοντας σε αντιπροσωπεία, είναι ο σίγουρος χρονικός ορίζοντας που θα σου παρέχουν. Το καπέλο όμως, είναι καπέλο φίλε... Αν όμως δεν έχεις και τόσο θέμα να χάσεις κάποια χρήματα (δε ξέρω για τι ποσά μιλάμε) πας στην αντιπροσωπεία. Αν όμως σε "καίνε" τα φράγκα, καλύτερα μείνει μακρυά. Και να ξέρεις, πως την κουβέντα με τον πραγματογνώμονα την ξεκινάς πάντα λέγοντας "στον δικηγόρο που πήγα για το θέμα, μου είπε...". Είναι πολύ βασικό να καταλάβουν πως δεν είσαι πρόβατο.

 

Επειδή λοιπόν οι ασφαλιστικές είναι πολύ "περίεργες" (για να μη πω καμία άλλη λέξη), είναι καλύτερα να είσαι προσεκτικός. Γιατί ξέρω περίπτωση που σε κάποια ζημιά ΗΘΕΛΑΝ να βάλουν ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ανταλλακτικά (ασφαλώς για να πέσει το κόστος) και το αρνήθηκε το συνεργείο (το αμάξι μάλιστα ήταν εντός εγγύησης!) και τελικά μπήκαν καινούρια. Μιλάμε πως κάνουν όργια αν τους αφήσεις ελεύθερους.

 

Θα απαιτήσεις το αμάξι σου να έρθει στην πρότερη μορφή. Και εννοείται πως όλα αυτά που έγραψες από πάνω έχουν κανονικά ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ σε δικαστήριο. Απλά, θα αργήσεις να τα πάρεις. Αυτό το τελευταίο είναι καθαρά δικό σου προσωπικό θέμα.

 

 

 

 

 

Sent from mTalk

Link to comment
Share on other sites

:lol::p

 

Και εγώ παραξενευτηκα λίγο με την ζημιά που προκλήθηκε απο κάτω αλλά συμβαίνουν και αυτά...

 

 

Πφφφ Volvo... και μετά την παρουσιάζουν για καλή... :lol::lol::lol::p:p

Η απλά είσαι άτυχος και χτύπησε την ρόδα πλαγια..

Link to comment
Share on other sites

..............

 

 

 

Ωραίες όλες οι απαντήσεις παράθεση - απάντηση σεντόνι αλλά γενικά τις αποφευγω γιατί περισσότερο αποπροσανατολίζουν παρά βοηθούν.

Στην συγκεκριμμένη περίπτωση του φίλου μας κάνω quote τον εαυτό μου πάλι γιατί στην τελική αυτή είναι η ουσία.

Καινούρια ανταλλακτικά: Ακραξόνιο, ψαλίδι, μπουκάλα, φανάρι και θόλος.

Μεταχειρισμένα: Ζάντα(?΄αν υπάρχει διαθέσιμη) , φτερό , προφυλακτήρας(εκτός και αν είναι κάποιος σπόρ έκδοσης - R-Design και δεν υπάρχει μεταχειρισμένος και αναγκαστικά πας για καινούριο)

 

Με απλά λόγια θα έχει κάθε δικαίωμα να φωνάξει αν προσπαθήσουν να του πασσάρουν κάποιο κακό ανταλλακτικό αμφιβόλου μάρκας στην κατηγορία καινούρια ανταλλακτικά! Η θα απαιτήσει ανταλλακτικά με στάμπα Volvo ή το αντίστοιχο ανταλλακτικό απο επώνυμο κατασκευαστή με τον ίδιο κωδικό ή ανταλλακτικό που θα επέλεγε ο ίδιος σε περίπτωση αντικατάστασης λόγω φθοράς.

 

Στην κατηγορία μεταχειρισμένα ανταλλακτικά που αναφέρω είμαι πολύ περιέργος να δώ πως τον προτρέπεται να ζητήσει καινούριο προφυλακτήρα και φτερό που δεν είναι ανταλλακτικό ζωτικής σημασίας και ακόμα περισσότερο σε αυτοκίνητο 10ετίας. Αν υποθέσω οτι ο προφυλακτήρας καινούριος στην καλύτερη παίζει 600 ευρώ και ίσως φτάνει και το 1000άρικο για πλάκα, σοβαρά νομίζετε οτι θα υπάρξει εταιρεία που δεν θα κάνει χρήση του όρου παλαιότητας ανταλλακτικών??? Στην συγκεκριμμένη περίπτωση βάζει μεταχειρισμένο αυθεντικό ή αν θέλει κανούριο πληρώνει την διαφορά. Αν κάποιος νομίζει οτι μπορεί να το καταφέρει πολύ ευχαρίστως να τον προσλάβω για μεσολαβητή σε εμένα και τους γνωστούς μου.:D

 

Οσον αφορά την επισκευή τώρα υπάρχουν 3 περιπτώσεις.

Αντιπροσωπεία με δικό της φανοποιείο

Αντιπροσωπεία με συνεργαζόμενο φανοποιείο

Ιδιώτης φανοποιός

 

Και στις 3 περιπτώσεις μπορούν να σου κάνουν τέλεια εργασία και επίσης μπορούν να μην κάνουν σωστή δουλειά.

Προσωπικά εμένα ποτέ δεν με ένοιαξε που θα απευθυνθώ αλλά πάντα αναζητούσα το τέλειο αποτέλεσμα. Και εφόσον στην τελική υπάρχει η δυνατότητα να μην φύγει ευρώ απο την τσέπη μας γιατί να μην κάνουμε την ζωή μας αρκετά πιο ευκολη?

Edited by stilskin
http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το "πού" θα γίνει η επισκευή, συμφωνώ ότι για το αποτέλεσμα δε μπορείς να είσαι πουθενά σίγουρος. Ωστόσο, σίγουρα η διαφορά κόστους στις αντιπροσωπείες είναι σημαντικά μεγαλύτερη.

 

Στα υπόλοιπα δε θα δώσω συνέχεια, καθώς το μόνο σίγουρο είναι πως ο καθένας μπορεί να λέει εδώ ό,τι θέλει, είτε γνωρίζει είτε όχι.

 

Εγώ στην τελική αυτό που γράφω δεν έχει να κάνει με το τι συμφέρει και δε συμφέρει την εταιρεία, αλλά με εκείνο που λέει η λογική. Και η λογική δε λέει σε καμία των περιπτώσεων να βρεις μεταχειρισμένη ζάντα, όταν το αμαξάκι σου ήταν μια χαρά. Αυτοί μπορεί να στο προτείνουν, όπως και στις περιπτώσεις που έγραψα παραπάνω. Σημασία έχει, αν το παλικάρι δει πως είναι σημαντικά ζημιωμένο να μη κάτσει να την πιεί απλά "γιατί έτσι είναι"

 

Και για να μιλήσω πιο πρακτικά. Αν μιλάμε για μια ζημιά ύψους 1.500€ και σου έρθει να βάλεις και ένα 100αρικο από την τσέπη σου, εγώ δε θα καθόμουν να ασχοληθώ. Αλλά αν μιλάμε για μια χασούρα 500+ συν την ταλαιπωρία και την ψυχική οδύνη, συν ότι σου ξέσκισαν το αμάξι σου, ε όχι καλέ μου! Τόσα λεφτά σου παίρνουν αυτοί οι εκμεταλλευτές και όταν καλούνται να βάλουν το χέρι στην τσέπη, αρχίζουν οι "συνυπευθυνότητες" και οι "παλαιότητες" των ανταλλακτικών. Η λογική λέει ότι αυτός που φταίει, πληρώνει και τέλος. Στην τελική, εγώ αυτό που έχω δει από τις ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ περιπτώσεις είναι πως γίνεται ένα κανονικότατο παζάρι και πως οι τύποι είναι διατεθιμένοι για όργια. Δεν υπάρχει η έννοια της δικαιοσύνης στο μυαλό τους, παρά μόνο ο τρόπος με τον οποίο θα τη βγάλουν καθαρή. Από εκεί και πέρα, ο καθένας για την περιουσία του κάνει ό,τι νομίζει ο ίδιος καλύτερο, οπότε από την πλευρά μου δεν βλέπω άλλο νόημα για συνέχεια της κουβέντας.

 

Sent from mTalk

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή να σου εξηγήσω οτι δεν υπάρχει λόγος να στέκεσαι στην διαφορά κόστους ανάμεσα σε αντιπροσωπείες και ιδιώτες για τους εξής απλούς λόγους!

Πρώτο και σημαντικότερο είναι οτι υπάρχουν προκαθορισμένες τιμές χρέωσης και στις 2 περιπτώσεις. Εφόσον και απο τον ιδιώτη τιμολόγιο θα ζητήσεις για να τα προσκομίσεις στην ασφαλιστική εταιρεία τις ίδιες τιμές θα σου πεί οσο παράξενο και σου ακούγεται! Μόνο στην περίπτωση που αναλάβεις εσύ την επισκευή χωρίς να εμπλέξεις καθόλου την ασφαλιστική μπορείς να έχεις καλύτερες τιμές! Δηλαδή να φταίς και να ρωτήσεις τιμές επισκευής στην αντιπροσωπεία και στον ιδιώτη, ε ναι εκεί καταλαβαίνουμε όλοι ποιος θα είναι ο φθηνότερος.

 

Οσον αφορά τα μεταχειρισμένα και συγκεκριμμένα την ζάντα για να καταλάβω και εγώ που δεν γνωρίζω πολλά 10 χρόνια η ζάντα στο αυτοκίνητο διακοσμητική ήταν? Πως μπορείς να έχεις τέτοιες παράλογες αξιώσεις? Ξέρεις υπάρχουν και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά που δεν είναι για σκράπ. Μια χαρά πούλησα και εγώ τις 7 ετών ζάντες μου οι οποίες δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Αν ψάξεις βρίσκεις πολύ ευκολα πράγματα που αξίζουν.

Παράδειγμα δικό μου μεταχειρισμένος irmscher μπροστινός προφυλακτήρας 50 ευρώ που στην αντιπροσωπεία παίζει 700-800?

http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Όταν μια από τις βασικές παράμετρουςσε μια εργασία είναι το κόστος της εργατοώρας, όπου στις αντιπροσωπείες πάει 40+, ενώ έξω είναι στα 20, δε ξέρω πώς βλέπεις το ίδιο κόστος.. Εγώ όπως σου είπα, δε θα μπω στο τρυπάκι να κρίνω τι θέλει να κάνει ο άλλος με το αμάξι του.. Μπορεί να μην έχει πρόβλημα να βάλει και μεταχειρισμένα ακρόμπαρα, εμένα δε μπορεί να ενοχλεί αυτό. Απλά μην είσαι τόσο σίγουρος για όλα αυτά που λες, όσον αφορά το πώς σε αντιμετωπίζει η ασφαλιστική.. Σίγουρα έρχεται με εσένα με γνώμονα να σου δώσει όσο το δυνατόν λιγότερα. Και ακόμα πιο σίγουρα, όλα μπορούν να συζητηθούν.

 

Sent from mTalk

Link to comment
Share on other sites

Η ζάντα θα πάει για γέμισμα πιστεύω. Δεν είχα κάτι άλλο στο μυαλό μου . Εργασία σε αντιπροσωπεία δεν ανέφερα εγώ αφού το όχημα βρίσκεται ιδιωτικό συνεργείο που εμπιστεύομαι. Τα σίδερα από κάτω είναι που με καίνε για το τι θα βάλω και όχι τόσο στα υπόλοιπα που γίνονται. Όπως και να έχει σας είπα πως δεν θέλω κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητο μου να είναι ωραίο και λειτουργικό όπως ήταν χωρίς να πληρώσω μία. Αν δεν ικανοποιηθώ θα το τρέξω στην δικαιοσύνη , αλλά εκεί θα ζητήσω πολλά περισσότερα.
Link to comment
Share on other sites

Όταν μια από τις βασικές παράμετρουςσε μια εργασία είναι το κόστος της εργατοώρας, όπου στις αντιπροσωπείες πάει 40+, ενώ έξω είναι στα 20, δε ξέρω πώς βλέπεις το ίδιο κόστος.. Εγώ όπως σου είπα, δε θα μπω στο τρυπάκι να κρίνω τι θέλει να κάνει ο άλλος με το αμάξι του.. Μπορεί να μην έχει πρόβλημα να βάλει και μεταχειρισμένα ακρόμπαρα, εμένα δε μπορεί να ενοχλεί αυτό. Απλά μην είσαι τόσο σίγουρος για όλα αυτά που λες, όσον αφορά το πώς σε αντιμετωπίζει η ασφαλιστική.. Σίγουρα έρχεται με εσένα με γνώμονα να σου δώσει όσο το δυνατόν λιγότερα. Και ακόμα πιο σίγουρα, όλα μπορούν να συζητηθούν.

 

Sent from mTalk

 

Ακόμα έχεις κολλήσει στο κόστος εργασιας! :rolleyes::lol:

Ακόμα και έτσι να είναι που απο συζήτηση με φανοποιό μου έχει πει οτι όντως υπάρχουν στάνταρ στις χρέωσεις εργασίας, αρα δεν το βγάζω απο το μυαλό μου μπορείς για χιλιοστή φορά να επαναλάβω μήπως γίνει κατανοητό να κάνεις εξουσιοδότηση! Αλλά ακόμα και το αντίθετο να κάνεις στην τελική τα ίδια χρήματα δεν θα πάρεις? 10 ευρώ θα πληρώσεις στην αντιπροσωπεία 10 θα σου επιστρέψει η ασφαλιστική. Το ιδιο θα συμβεί και στον ιδιώτη εφόσον θα σου επιστραφουν τα χρήματα στο ακέραιο.

Πιστευω να το λύσαμε αυτο το θέμα. :wacko::shifty:

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η ζάντα θα πάει για γέμισμα πιστεύω. Δεν είχα κάτι άλλο στο μυαλό μου . Εργασία σε αντιπροσωπεία δεν ανέφερα εγώ αφού το όχημα βρίσκεται ιδιωτικό συνεργείο που εμπιστεύομαι. Τα σίδερα από κάτω είναι που με καίνε για το τι θα βάλω και όχι τόσο στα υπόλοιπα που γίνονται. Όπως και να έχει σας είπα πως δεν θέλω κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητο μου να είναι ωραίο και λειτουργικό όπως ήταν χωρίς να πληρώσω μία. Αν δεν ικανοποιηθώ θα το τρέξω στην δικαιοσύνη , αλλά εκεί θα ζητήσω πολλά περισσότερα.

 

Καινούρια ανταλλακτικά απο την αντιπροσωπεία και τελείωσε το θέμα εκεί.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, πήγα από τον πραγματογνώμονα της άλλης ασφαλιστικής και τα βρήκαμε όπως παρακάτω : η ζάντα θα πάει για εξέταση και γέμισμα εάν δεν έχει ράγισμα. Αλλιώς καινούρια ζάντα και ταυτόχρονα τσεκ το λάστιχο για τα λινά (αν φαίνονται σπασμένα θα αντικατασταθεί με καινούριο αφού είναι φορεμένα τον ΣΕΠ 2016). Το καπό για φτιάξιμο και βάψιμο. Καινούριο φτερό - θόλος - φανάρι. Από κάτω : καινούρια volvo αντιπροσωπείας ανταλλακτικά με ποσοστό από μένα 20% (για παλαιότητα). Αυτό που σκέφτομαι για την μπουκάλα είναι να βάλω 2 καινούριες ιμιτασιόν όμως γιατί πληρώνουν το 80% από την μία μόνο. Αυτό που δεν ξεκαθαρίσαμε είναι για τον προφυλακτήρα με την βάση του εάν φτιάχνεται ή θα αλλαχτεί. Για αυτό θα μου πει ο φανοποιός όταν το αυτοκίνητο πάει εκεί. Οι δουλειές γίνονται σε συνεργεία που επέλεξα εγώ (μηχανικός - φανοποιός) οπότε και έχω μιλήσει για την πιστωτική εργασία έως να πληρώσει η ασφαλιστική. Τα ανταλλακτικά της αντιπροσωπείας θα τα πληρώσω εγώ πρώτα εκτός και αν καταφέρω να τα πάρω με πίστωση και από αυτούς (πρέπει να μιλήσω πρώτα). Δυστυχώς δεν μπορώ να αποφύγω τα έξοδα γιατί θέλω να φορεθούν τα γνήσια καινούρια. Για όποιον ενδιαφέρεται, θα υπάρξει περαιτέρω ενημέρωση. Μέχρι να γίνουν πράξη όλα αυτά βέβαια ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...