Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

σου ειπε σε 2 μερες γιατι δεν φαινεται ο αριθμος σου ακομα σαν vodafone και δεν μπορει να κρατησει αιτημα για ενεργοποιηση mms,live κτλ..οσο για τις αναμονες τυχαινει...να προτιμας να παιρνεις τηλ στις εξυπηρετησεις γενικοτερα οταν εχει αγωνες....fame story...κτλ κτλ. σιγουρα δεν φταις εσυ για τις αναμονες αλλα ...
Link to comment
Share on other sites

Τοσο ειναι για ολους τους καρτοκινητους η ενεργοποιηση των υπηρεσιων αυτων. Τυπικα 2 εργασιμες αλλα παιζει συνηθως να ειναι αργα την ιδια μερα ή την επομενη!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια μπαζοεταιρία σαν την vodafone όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, πρώτη φορά συναντώ.

 

Συνδέθηκα σήμερα στο δίκτυο της vodafone (με φορητότητα αριθμού γιατί δεν πιάνει καλά η κοσμοτέ στη δουλειά μου) και περίμενα ότι και το client service θα ήταν καλό, τουλάχιστον εφάμιλο της κοσμοτέ (αν όχι καλύτερο ως καθαρά ιδιωτική εταιρία.)

 

Αλλά οι προσδοκίες μου διαψεύστηκαν γρήγορα. Η εξυπηρέτηση πελατών που έχουν είναι τουλάχιστον για γέλια (αν όχι για κλάματα).

 

Παίρνω το 13830 για να μου ενεργοποιήσουν τα mms, μπαίνω στην αναμονή, περιμένω 5 λεπτά, περιμένω 10, περιμένω 15, τίποτα. Σε αυτό το σημείο αρχίζουν να μη με πολυενδιαφέρουν τα mms, απλά περιμένω από περιέργεια για να δω πότε θα απαντήσουν. Αλλά η περιέργειά μου δεν μέλλει να ικανοποιηθεί γιατί σε κάποια φάση το τηλέφωνο κλείνει από την πολύ ώρα αναμονής.

 

Ξαναπαίρνω, τα ίδια πάλι, μου έχει φύγει το χέρι να κρατάω το τηλέφωνο, έχω μάθει αυτολεξεί τα διαφημιστικά που παίζει στην αναμονή, μετά από κάνα τέταρτο ξανακλείνει η γραμμή.

 

Βρίσκω τον σταθερό αριθμό της vodafone, παίρνω από σταθερό με ανοιχτή ακρόαση για να μην κρατάω το ακουστικό, μετά από κάνα 10λεπτο απαντούν.

 

Τους λέω ότι περίμενα τρία τέταρτα σε αναμονή, και ρωτάω αν αυτός είναι ο συνήθης χρόνος αναμονής γιατί πρώτη φορά παίρνω, και η απάντηση απαθής: "Θα έχει πολλές κλήσεις".

 

Αντιπαρέρχομαι την βλακώδη απάντηση και δεν τη σχολιάζω και ζητάω την ενεργοποίηση MMS, με συνδέουν κάπου, λέω

 

- σήμερα πρωτοσυνδέθηκα με το δίκτυό σας και θέλω ενεργοποίηση των MMS και GPRS,

- μισό λεπτό παρακαλώ

 

με βάζει σε hold πάλι, επανέρχεται ύστερα από λίγο

 

-Ναι με ακούτε, μπορείτε να ξαναπάρεται σε 2 μέρες? !!!!!!!!!!!!!!!!!

- (άφωνος εγώ από το σοκ)

-Ναι με ακούτε ?

-Είναι απαραίτητο δηλαδή να παρέλθουν δυο μέρες από την ημέρα της σύνδεσης για να γίνει ενεργοποίηση?, ψελίζω.

-Ναι

 

Αρχίζοντας πλέον να μετανιώνω που άλλαξα δίκτυο και αναλογιζόμενος ότι θα πρέπει να ξαναπεράσω αυτήν την αναμονή σε δυο μέρες, ρωτάω αν μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποιες πληροφορίες για την υπηρεσία netoffice. Καταλήγω σε κάποιον χριστιανό, μου περιγράφει πως το κάνω, στο τέλος του λέω πάλι για τα mms και μου στέλνει δυο sms με τα settings και μου λέει ότι θα ενεργοποιηθεί σε μερικές ώρες ή αύριο.

 

Έφαγα περίπου 1 - 1,5 ώρα για μια απλή υπηρεσία.

 

Νομίζω τελικά ότι η εξυπηρέτηση πελατών του ΟΤΕ που την θεωρούσα κακή, δεν είναι και τόσο κακή ...

 

 

Ίσως έτυχε... Ποτέ μην παίρνει ώρες αιχμής. Να παίρνεις βράδυ καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως έτυχε... Ποτέ μην παίρνει ώρες αιχμής. Να παίρνεις βράδυ καλύτερα.

emena panta to customer care to tilefwniko me eksipiretise mia xara xwris anamoni! stin cosmote pistevw pws den einai toso evgenikoi oso stin voda. episis...i xrewsi stin voda kai stin cosmote sta kartokinita pistevw pws einai idies.

Link to comment
Share on other sites

Εγω όσες φορές χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω το τμήμα εξυπηρέτησης ήταν άψογο στη βόντα.Όσον αφορά την ΤΙΜ εκεί και αν είναι χάλια το τμήμα εξυπηρέτησης!!!! έλεος.....

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

Εγω όσες φορές χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω το τμήμα εξυπηρέτησης ήταν άψογο στη βόντα.Όσον αφορά την ΤΙΜ εκεί και αν είναι χάλια το τμήμα εξυπηρέτησης!!!! έλεος.....

 

 

ε,όχι ρε φίλε και γαμώ είναι της ΤΙΜ.Στη vodafone αν δεν τους ακούς καλά διότι δεν πιάνει και παντού καλά ως γνωστόν,μόνο που δε στο κλείνουν...! :lol:

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Γειά χαρά!

 

Μήπως γνωρίζει κανείς εάν η Vodafone-net έχει τηλέφωνικό αριθμό πρόσβασης της μορφής 210-ΧΧΧΧΧΧΧ πέρα από τον ΕΠΑΚ? Θα με ενδίεφερε για να τον χρησιμοποιήσω με χρονοκάρτα.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Είχε αναφερθεί εδώ παλαιότερα ένα νούμερο αλλά νομίζω μετά το κόψανε. Δοκίμασε παρόλα αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Nomizw oti oi vodafone live syskeyes den exoun tipota parapanw ektos apo to logotypo ths vodafone panw sth syskeyh,apo th stigmh pou mporeis na mpeis sto live me mia ay8entikh syskeyh den yphrxe logos na bgoune oi vodafone live syskeyes ektos ean h8ele h vodafone group na kanei toys syndromhtes ths probata kai na xairontai pou exoune vodafone,akomh kai f8hna na tis poulane protimw na dwsw 50 euro parapanw na parw thn ay8entikh :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι που όταν είχε πρωτοβγεί στην αγορά το cu έκανα μετατροπή ένα a la carte σε cu. Τότε είχα πληρώσει γύρω στις 5000 δραχμές για να γίνει η μετατροπή. Επίσης τότε ΔΕΝ γινόταν μετατροπή cu σε a la carte. Το κόστος των 5000 δραχμών θυμάμαι ότι ίσχυε για αρκετό καιρό. Αν κάνω λάθος να με διορθώσει κάποιος.
Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά την έκανα την μετατροπή το καλοκαίρι, με χρέωσαν γύρω στα 7 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ και η διαδικασία κράτησε γύρω στις 3 μέρες για να γίνει η μετατροπή ( τόσο δύσκολο ήταν; )

 

@ ALR : Για εμένα άξιζε γιατί χρησιμοποιώ πολύ περισσότερο τα SMS από τις κλήσεις..

Link to comment
Share on other sites

ε,όχι ρε φίλε και γαμώ είναι της ΤΙΜ.Στη vodafone αν δεν τους ακούς καλά διότι δεν πιάνει και παντού καλά ως γνωστόν,μόνο που δε στο κλείνουν...! :lol:

xa xa poios milaei gia kalo sima...

tespa epeidi eiha q eho voda kai ... dystihos metefera ena noymero voda se cote eho na po oti i voda se thema eksipitetisis einai an ohi kaliteri toylahiston sto idio epipedo me q ... den milao gia cote, auto poy kanei tin diafora einai oti otan amfisvitisa 2 fores logariasmoys moy giati itan poly ipsili ( me ftaiksimo 70% diko moy) mesa se treis meres moy esteilan horis deytero logo pistotiko, auto nomozo deihnei epagelmatismo an mi ti allo kati poy gia tin cote kai eidika tin tim den mporo na po.

Link to comment
Share on other sites

δεν εισαστε μονοι αρκετοι εχουν το ιδιο προβλημα... το επεξεργαζονται...το ξερω

λαλακια να συμβαινει...αλλα τι να κανουμε ανθρωποι τα προγραμματιζουν και αυτα τα συστηματα και λαθη γινονται...

Link to comment
Share on other sites

MIA POY IPARXEI IDIO THEMA KAI STO COSMOTE EIPA NA TO DIMIOYRGISW KAI STO VODAFONE!!!!!

LOIPON TI PROGRAMMA EXETE?

EGW EXW ME 4 WRES 120SMS KAI 10MMS

KAI DEN MOY FTANEI LEW NA TO ALLAKSW

Link to comment
Share on other sites

η μετατροπη σε μια μερα(σε ενα βραδυ καλυτερα) γινεται απλα για να ενημερωθουν ολα τα συστηματα ...προγραμματα...παιρνει κατιτις παραπανω..και χρειαζεται προσοχη γιατι παιζει να γινονται λαθη π.χ καποια υποσυστηματα να μην ενημερωνονται και να νομιζουν οτι εισαστε στο παλιο προγραμμα...

μην ξεχνατε οτι στην κινητη τηλεφωνια τα συστηματα δουλευουν 24 ωρες το 24ωρο και ειναι λιγακι δυσκολο να γινουν ενημερωσεις, να κρατηθουν backup και χιλιες δυο αλλες εργασιες ενω παραλληλα ο μικρος...π.χ. Πετρακης θελει οπωσδηποτε να στειλει το 26 μηνυματακι του στην μικρη Λιτσα (πηρε και SMS καρτα) ....και αν δεν τα καταφερνει βριζει την γαμ..Voda που δεν λειτουργει... ενω η μικρη Λιτσα παιρνει τηλ. την Voda γιατι θελει να μαθει γιατι τα τελευταια 16 δευτ/πτα δεν εχει λαβει κανενα μηνυμα απο τον πολυαγαπημενο της που τα εχουν εδω...και 3 μερες...και αρχιζει να αμφιβαλει μηπως δεν την αγαπαει πια....

Link to comment
Share on other sites

Συνδέθηκα σήμερα στο δίκτυο της vodafone...

 

Παίρνω το 13830 για να μου ενεργοποιήσουν τα mms, μπαίνω στην αναμονή, περιμένω 5 λεπτά, περιμένω 10, περιμένω 15, τίποτα...

 

Φίλε Νίκο,

 

και με το δίκιο σου να αγανακτάς, γιατί δεν είναι αντιμετώπιση προς πελάτη αυτή. Θα μπορούσαν να το χειριστούν πολύ πιο υπεύθυνα.

 

Εγώ προσωπικά, προτού τηλεφωνήσω στην εταιρεία για ενεργοποίηση MMS, το έψαξα λίγο στο site της Vodafone. Υπάρχει ένα link για ρυθμίσεις συσκευών. Μπορείς από εκεί να ενεργοποιήσεις αυτόματα το MMS. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γίνεται επί τόπου. http://www.vodafone.gr/live1/page.jsp?pid=0001011000&vars=0000000000

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...