Jump to content

Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών


makap
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με αφορμή σχόλια και ερωτήματα σε διάφορα νήματα του forum, αλλά και αυτά που διαβάζουμε καθημερινά και τις διαφορετικές απόψεις που ακούμε από τους υπαλλήλους των καταστημάτων των παρόχων, σχετικά με τη διαδικασία είτε ανανέωσης είτε φορητότητας σταθερής ή κινητής, καταγράφω σε ενιαίο κείμενο αυτές τις διαδικασίες. Οι διαδικασίες φορητότητας αριθμών περιγράφονται στις σχετικές οδηγίες της ΕΕΤΤ (http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/) και, επομένως, πρέπει να εφαρμόζονται, θεωρητικά, από όλους τους παρόχους.

 

Όσοι θέλουν, μπορούν να συμπληρώσουν τον οδηγό με δικές τους εμπειρίες.

 

1. Διαδικασία ανανέωσης

1.1 Η δέσμευση που έχει ο συνδρομητής, με το συμβόλαιο που έχει αποδεχτεί είτε υπογράφοντας είτε με ηχογράφηση, λήγει την προηγούμενη μέρα της ημερομηνίας έκδοσης του τελευταίου λογαριασμού.

1.2 Εάν δεν ασχοληθεί με την ανανέωση, μέσα στο διάστημα του τελευταίου μήνα, ο νέος λογαριασμός , αλλά και οι επόμενοι, θα εκδοθούν χωρίς τις εκπτώσεις που είχε με το συμβόλαιο που λήγει, εκτός των περιπτώσεων «Για Πάντα».

1.3 Από την ημέρα που θα εκδοθεί ο τελευταίος λογαριασμός, υπάρχει στο σύστημα προσφορά (καμπάνια τη λένε) για τον αριθμό τηλεφώνου του συνδρομητή. Αυτή είτε του ανακοινώνεται τηλεφωνικά από υπάλληλο του παρόχου είτε τη μαθαίνει ο ίδιος τηλεφωνώντας στον πάροχο ή επισκεπτόμενος ένα κατάστημά του. Αυτού του είδους η προσφορά είναι, συνήθως, στα οικονομικά επίπεδα του προηγούμενου συμβολαίου με την προσθήκη ή αύξηση μιας από τις προηγούμενες υπηρεσίες, όπως πχ αύξηση του αριθμού κλήσεων προς κινητά.

1.4 Στη διαδικασία ανανέωσης δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν προσφορές από εξωτερικούς συνεργάτες αφού αυτές προορίζονται μόνο για νέους συνδρομητές.

1.5 Για να πετύχει ο συνδρομητής καλλίτερη προσφορά μπορεί να ακολουθήσει δύο διαδικασίες και συγκεκριμένα είτε τη διακοπή της τηλεφωνικής σύνδεσης (πχ στη σταθερή) είτε της φορητότητας σε άλλο πάροχο. Η πρώτη έχει σαν αποτέλεσμα μια βελτιωμένη, οικονομικά, πρόταση, σε σχέση με την «καμπάνια» του συνδρομητή ενώ η δεύτερη μια ακόμη πιο βελτιωμένη πρόταση, συνήθως κοντά στην προσφορά που έχει αναρτήσει ο πάροχος στο site του για νέους συνδρομητές. Οι διαδικασίες αυτές μπορούν γίνουν είτε ανεξάρτητα (πχ η μια από την άλλη) είτε συνδυαστικά, με πρώτη τη διακοπή και στη συνέχεια τη φορητότητα.

1.6 Οι διαδικασίες αυτές πρέπει να γίνονται τις τελευταίες μέρες (πχ μια βδομάδα το πολύ) πριν τη λήξη της δέσμευσης, ώστε να υπάρχει το περιθώριο για εναλλακτικές κινήσεις. Ο συνδρομητής πρέπει να κρατάει κλειστά τα αυτιά του σ’ αυτά που λένε, συνήθως, οι υπάλληλοι, όπως πχ ότι πχ α) θα χάσει τον αριθμό του με τη διακοπή, β) πρέπει να ενεργήσει μετά τη λήξη της δέσμευσης κλπ. Ο συνδρομητής πρέπει, επίσης, να γνωρίζει ότι όποια διαδικασία από τις δύο ακολουθήσει, την επομένη της κατάθεσης της αντίστοιχης αίτησης (με αιτιολογία πχ υψηλό πάγιο ή οικονομικοί λόγοι κλπ) θα λάβει τηλεφωνική κλήση από υπάλληλο του αντίστοιχου τμήματος και, μετά από μικρή συζήτηση για τους λόγους κατάθεσης της αίτησης, θα λάβει την αντίστοιχη βελτιωμένη αντιπροσφορά. Ειδικά, στην περίπτωση της (σικέ) φορητότητας, ο πάροχος-δέκτης θα τρέξει, αμέσως μετά την κατάθεση της αίτησης, την προβλεπόμενη διαδικασία, μέσα στην οποία προβλέπεται η ενημέρωση του πάροχου-δότη, προκειμένου να απαντήσει αν συμφωνεί για τη φορητότητα ή υπάρχουν λόγοι είτε καθυστέρησης είτε άρνησης πχ λόγω οφειλών κλπ .Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στις περιπτώσεις που η (σικέ) φορητότητα γίνεται προς την Cosmote, γιατί έχουν καταγραφεί περιπτώσεις που προχωράει άμεσα η διαδικασία με αποτέλεσμα να βρεθεί μπλεγμένος ο ενδιαφερόμενος ανάμεσα σε δυο παρόχους, με ότι αυτό συνεπάγεται.

1.7 Η ανανέωση έχει, συνήθως, 24μηνη διάρκεια, εκτός των περιπτώσεων απλής τηλεφωνίας που μπορεί να είναι 12μηνη.

 

 

2. Διαδικασία φορητότητας

2.1 Πριν από όλα, ο ενδιαφερόμενος πρέπει να διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες της ΕΕΤΤ (http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/), για να είναι ενημερωμένος σχετικά με τις ενέργειες που απαιτούνται, τους ενδιάμεσους χρόνους και τις δυνατότητες που έχει για υπαναχώρηση κλπ. Έχουν καταγραφεί, όμως, περιπτώσεις που, σύμφωνα με τους ενδιαφερόμενους, έχουν τηρηθεί οι χρόνοι και η διαδικασία, πχ με αποστολή φαξ μετά από αποδοχή της αντιπροσφοράς από τον πάροχο-δότη, αλλά ο πάροχος-δέκτης έχει ενεργοποιήσει τη φορητότητα.

2.2 Ο ενδιαφερόμενος, πρέπει να γνωρίζει, κατ’ αρχάς, ότι εάν ζητήσει τη φορητότητα πριν τη λήξη της δέσμευσης, θα κληθεί να πληρώσει penalty, που υπολογίζεται διαφορετικά από κάθε πάροχο είτε με βάση τους μήνες που πέρασαν και τις εκπτώσεις που είχε δώσει η εταιρεία από το βασικό πακέτο είτε με προκαθορισμένο ποσό είτε με άλλο τρόπο.

2.3 Επίσης, πρέπει να γνωρίζει ότι στο πακέτο που επιλέγει στον πάροχο-δέκτη δεν περιλαμβάνονται, τις περισσότερες φορές, τα τέλη φορητότητας ή/και σύνδεσης.

2.4 Εάν η φορητότητα προορίζεται για εναλλακτικό πάροχο-δέκτη, πχ Wind, Forthnet, Voda, με σύνδεση vdsl από KV, είναι ενδεχόμενο η Cosmote να αρνηθεί ή/και να καθυστερεί την παροχή θύρας από το minidslam της καμπίνας, παρά τις σαφείς οδηγίες της ΕΕΤΤ και τις υποχρεώσεις της Cosmote, με αντίστοιχες επιπτώσεις στην τελική σύνδεση του ενδιαφερόμενου (πχ καθυστέρηση, αποδοχή adsl αντί vdsl κλπ).

2.5 Η φορητότητα έχει, συνήθως, 24μηνη διάρκεια.

2.5 Την ημέρα της ενεργοποίησης στον πάροχο-δέκτη, η σύνδεση με το internet (στην περίπτωση του σταθερού) θα διακοπεί το πολύ για μια ώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ειναι κανεις που να εχει κανει φορητότητα προσφατα;Γιατι ακούω διαφορα οτι παιζει και να μην μου κανουν καν αντιπροσφορα κτλ.Το συμβολαιο μου ηταν (και ειναι δλδ) γυρω στα 60-70ε...
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς σταθερού ή κινητού;

Ζήτησα φορητότητα σταθερού πριν λίγες μέρες από την Wind στη Forthnet και πήρα πολύ καλή αντιπροσφορά.

Link to comment
Share on other sites

αποφασισα να βγαλω τουλαχιστον το κινητο απο τον ΟΤΕ τωρα που τελειωσε το συμβολαιο γιατι οι τιμες του δεν παλευονται πλεον

Πρωτη παρατηρηση. Οι αλλοι παροχοι σαν να μην ηθελαν να μου κανουν προταση. Τα καταστηματα ελεγαν γινε πρωτα καρτοκινητο και μετα 'η παρε τηλ στην εταιρεια.. Η εταιρεια μου ελεγα αφησε το νουμερο σου να σε παρει το τμημα εξερχομενων κλπ.. Συμφωνια μεταξυ των εταιρειων μυρισε..

Δευτερη παρατηρηση. Βρισκω προσφορα ονλαιν αλλου παροχου, ακομα και στο τελευταιο σταδιο δεν βαζει στο παγιο ολα τα τελη. Τα καταστηματα της εταιρειας μου λενε οτι ειναι μονο για νεο αριθμο οχι για φορητοτητα, εμενα με αφηνει να προχωρησω κανονικα και με φορητοτητα δεν μου λεει οτι θα με χρεωσει κατι παραπανω..

Γενικα τους ειδα οτι δεν "καιγονται" και τοσο να παρουν ο ενας πελατη του αλλου...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον, κάνεις λάθος στο αν θέλει ο ένας πάροχος να πάρει την πελατεία του άλλου. Γι' αυτό παλεύουν όλοι.

 

Άλλες προσφορές υπάρχουν για τους νέους συνδρομητές και άλλους για τους υφιστάμενους. Επίσης, εκτός από τα πακέτα των παρόχων υπάρχουν και οι προσφορές των εξωτερικών συνεργατών (θέλουν λίγο περισσότερη προσοχή στα ψιλά γράμματα).

 

Εάν αποφάσισες να αλλάξεις πάροχο, όπως λες, θα βρεις το καλλίτερο πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες σου και θα ζητήσεις φορητότητα στον αντίστοιχο πάροχο. Θα σε πάρει για αντιπροσφορά ο ΟΤΕ την επομένη και εκεί πρέπει να είσαι αποφασισμένος για το επόμενο βήμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε δική μου αίτηση φορητότητας απο Vodafone προς Wind δεν μου εγινε καμμια αντιπροσφορά.

Δεν με χάλασε βεβαια γιατι η πρόταση της Wind ειναι αρκετά καλή.

Link to comment
Share on other sites

Έχω σύνδεση κινητής Cosmote επί 15ετία (!) και δεν ξέρω πώς έχω καταφέρει να πληρώνω 38 ευρώ με ελάχιστες παροχές. Εν πάση περιπτώσει, αν κάνω αίτημα φορητότητας μέσω internet στη Cyta, όπου σε κάθε περίπτωση έχει μια αρκετά συμφέρουσα προσφορά, θα έχω μετά τη δυνατότητα της υπαναχώρησης σε περίπτωση που, λέμε τώρα, με πάρει για αντιπροσφορα η Cosmote; Γιατί όλα αυτά που καλείσαι να συμπληρώσεις online φαίνονται αρκετά δεσμευτικά! Μήπως θα ήταν πιο σώφρον να κάνω τον διακανονισμό τηλεφωνικά;

 

Με αφορμή σχόλια και ερωτήματα σε διάφορα νήματα του forum, αλλά και αυτά που διαβάζουμε καθημερινά και τις διαφορετικές απόψεις που ακούμε από τους υπαλλήλους των καταστημάτων των παρόχων, σχετικά με τη διαδικασία είτε ανανέωσης είτε φορητότητας σταθερής ή κινητής, καταγράφω σε ενιαίο κείμενο αυτές τις διαδικασίες. Οι διαδικασίες φορητότητας αριθμών περιγράφονται στις σχετικές οδηγίες της ΕΕΤΤ (http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/) και, επομένως, πρέπει να εφαρμόζονται, θεωρητικά, από όλους τους παρόχους.

 

Όσοι θέλουν, μπορούν να συμπληρώσουν τον οδηγό με δικές τους εμπειρίες.

 

1. Διαδικασία ανανέωσης

1.1 Η δέσμευση που έχει ο συνδρομητής, με το συμβόλαιο που έχει αποδεχτεί είτε υπογράφοντας είτε με ηχογράφηση, λήγει την προηγούμενη μέρα της ημερομηνίας έκδοσης του τελευταίου λογαριασμού.

1.2 Εάν δεν ασχοληθεί με την ανανέωση, μέσα στο διάστημα του τελευταίου μήνα, ο νέος λογαριασμός , αλλά και οι επόμενοι, θα εκδοθούν χωρίς τις εκπτώσεις που είχε με το συμβόλαιο που λήγει, εκτός των περιπτώσεων «Για Πάντα».

1.3 Από την ημέρα που θα εκδοθεί ο τελευταίος λογαριασμός, υπάρχει στο σύστημα προσφορά (καμπάνια τη λένε) για τον αριθμό τηλεφώνου του συνδρομητή. Αυτή είτε του ανακοινώνεται τηλεφωνικά από υπάλληλο του παρόχου είτε τη μαθαίνει ο ίδιος τηλεφωνώντας στον πάροχο ή επισκεπτόμενος ένα κατάστημά του. Αυτού του είδους η προσφορά είναι, συνήθως, στα οικονομικά επίπεδα του προηγούμενου συμβολαίου με την προσθήκη ή αύξηση μιας από τις προηγούμενες υπηρεσίες, όπως πχ αύξηση του αριθμού κλήσεων προς κινητά.

1.4 Στη διαδικασία ανανέωσης δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν προσφορές από εξωτερικούς συνεργάτες αφού αυτές προορίζονται μόνο για νέους συνδρομητές.

1.5 Για να πετύχει ο συνδρομητής καλλίτερη προσφορά μπορεί να ακολουθήσει δύο διαδικασίες και συγκεκριμένα είτε τη διακοπή της τηλεφωνικής σύνδεσης (πχ στη σταθερή) είτε της φορητότητας σε άλλο πάροχο. Η πρώτη έχει σαν αποτέλεσμα μια βελτιωμένη, οικονομικά, πρόταση, σε σχέση με την «καμπάνια» του συνδρομητή ενώ η δεύτερη μια ακόμη πιο βελτιωμένη πρόταση, συνήθως κοντά στην προσφορά που έχει αναρτήσει ο πάροχος στο site του για νέους συνδρομητές. Οι διαδικασίες αυτές μπορούν γίνουν είτε ανεξάρτητα (πχ η μια από την άλλη) είτε συνδυαστικά, με πρώτη τη διακοπή και στη συνέχεια τη φορητότητα.

1.6 Οι διαδικασίες αυτές πρέπει να γίνονται τις τελευταίες μέρες (πχ μια βδομάδα το πολύ) πριν τη λήξη της δέσμευσης, ώστε να υπάρχει το περιθώριο για εναλλακτικές κινήσεις. Ο συνδρομητής πρέπει να κρατάει κλειστά τα αυτιά του σ’ αυτά που λένε, συνήθως, οι υπάλληλοι, όπως πχ ότι πχ α) θα χάσει τον αριθμό του με τη διακοπή, β) πρέπει να ενεργήσει μετά τη λήξη της δέσμευσης κλπ. Ο συνδρομητής πρέπει, επίσης, να γνωρίζει ότι όποια διαδικασία από τις δύο ακολουθήσει, την επομένη της κατάθεσης της αντίστοιχης αίτησης (με αιτιολογία πχ υψηλό πάγιο ή οικονομικοί λόγοι κλπ) θα λάβει τηλεφωνική κλήση από υπάλληλο του αντίστοιχου τμήματος και, μετά από μικρή συζήτηση για τους λόγους κατάθεσης της αίτησης, θα λάβει την αντίστοιχη βελτιωμένη αντιπροσφορά. Ειδικά, στην περίπτωση της (σικέ) φορητότητας, ο πάροχος-δέκτης θα τρέξει, αμέσως μετά την κατάθεση της αίτησης, την προβλεπόμενη διαδικασία, μέσα στην οποία προβλέπεται η ενημέρωση του πάροχου-δότη, προκειμένου να απαντήσει αν συμφωνεί για τη φορητότητα ή υπάρχουν λόγοι είτε καθυστέρησης είτε άρνησης πχ λόγω οφειλών κλπ .Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στις περιπτώσεις που η (σικέ) φορητότητα γίνεται προς την Cosmote, γιατί έχουν καταγραφεί περιπτώσεις που προχωράει άμεσα η διαδικασία με αποτέλεσμα να βρεθεί μπλεγμένος ο ενδιαφερόμενος ανάμεσα σε δυο παρόχους, με ότι αυτό συνεπάγεται.

1.7 Η ανανέωση έχει, συνήθως, 24μηνη διάρκεια, εκτός των περιπτώσεων απλής τηλεφωνίας που μπορεί να είναι 12μηνη.

 

 

2. Διαδικασία φορητότητας

2.1 Πριν από όλα, ο ενδιαφερόμενος πρέπει να διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες της ΕΕΤΤ (http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/), για να είναι ενημερωμένος σχετικά με τις ενέργειες που απαιτούνται, τους ενδιάμεσους χρόνους και τις δυνατότητες που έχει για υπαναχώρηση κλπ. Έχουν καταγραφεί, όμως, περιπτώσεις που, σύμφωνα με τους ενδιαφερόμενους, έχουν τηρηθεί οι χρόνοι και η διαδικασία, πχ με αποστολή φαξ μετά από αποδοχή της αντιπροσφοράς από τον πάροχο-δότη, αλλά ο πάροχος-δέκτης έχει ενεργοποιήσει τη φορητότητα.

2.2 Ο ενδιαφερόμενος, πρέπει να γνωρίζει, κατ’ αρχάς, ότι εάν ζητήσει τη φορητότητα πριν τη λήξη της δέσμευσης, θα κληθεί να πληρώσει penalty, που υπολογίζεται διαφορετικά από κάθε πάροχο είτε με βάση τους μήνες που πέρασαν και τις εκπτώσεις που είχε δώσει η εταιρεία από το βασικό πακέτο είτε με προκαθορισμένο ποσό είτε με άλλο τρόπο.

2.3 Επίσης, πρέπει να γνωρίζει ότι στο πακέτο που επιλέγει στον πάροχο-δέκτη δεν περιλαμβάνονται, τις περισσότερες φορές, τα τέλη φορητότητας ή/και σύνδεσης.

2.4 Εάν η φορητότητα προορίζεται για εναλλακτικό πάροχο-δέκτη, πχ Wind, Forthnet, Voda, με σύνδεση vdsl από KV, είναι ενδεχόμενο η Cosmote να αρνηθεί ή/και να καθυστερεί την παροχή θύρας από το minidslam της καμπίνας, παρά τις σαφείς οδηγίες της ΕΕΤΤ και τις υποχρεώσεις της Cosmote, με αντίστοιχες επιπτώσεις στην τελική σύνδεση του ενδιαφερόμενου (πχ καθυστέρηση, αποδοχή adsl αντί vdsl κλπ).

2.5 Η φορητότητα έχει, συνήθως, 24μηνη διάρκεια.

2.5 Την ημέρα της ενεργοποίησης στον πάροχο-δέκτη, η σύνδεση με το internet (στην περίπτωση του σταθερού) θα διακοπεί το πολύ για μια ώρα.

Life's Gooooooood!
Link to comment
Share on other sites

Έχω σύνδεση κινητής Cosmote επί 15ετία (!) και δεν ξέρω πώς έχω καταφέρει να πληρώνω 38 ευρώ με ελάχιστες παροχές. Εν πάση περιπτώσει, αν κάνω αίτημα φορητότητας μέσω internet στη Cyta, όπου σε κάθε περίπτωση έχει μια αρκετά συμφέρουσα προσφορά, θα έχω μετά τη δυνατότητα της υπαναχώρησης σε περίπτωση που, λέμε τώρα, με πάρει για αντιπροσφορα η Cosmote; Γιατί όλα αυτά που καλείσαι να συμπληρώσεις online φαίνονται αρκετά δεσμευτικά! Μήπως θα ήταν πιο σώφρον να κάνω τον διακανονισμό τηλεφωνικά;

 

Να ξεκαθαρίσουμε, κατ' αρχάς ότι, άλλο ακύρωση και άλλο υπαναχώρηση (post #5621).

 

Ο παραπάνω οδηγός αφορά σε διαδικασίες σε κατάστημα, με στόχο τη "σικέ" φορητότητα σε νέο πάροχο-δέκτη, αδιαφορώντας για το επιλεγμένο πρόγραμμά του.

 

Εάν έχεις στόχο την πραγματική φορητότητα, θα επιλέξεις πάροχο-δέκτη με συγκεκριμένο πρόγραμμα που σε συμφέρει και θα έχεις την υπαναχώρηση σαν εναλλακτική λύση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχω 2play με την vodafone το οποιο κατα την διαρκεια του 18μηνου που ισχυε το προγραμμα αυξηθηκε απο τα 21€ στα 25,5€ και με τους φορους. Τωρα που εχει ληξει πλεον η δεσμευση, δεν αυξανεται επιπλεον η τιμη, αλλα η προσφορα της για νεους συνδρομητες ειναι 19.2€ +1,5€ φορος.

Ζητησα λοιπον διακοπη του προγραμματος για την ενταξη στο νεο και μου απαντησαν οτι η διακοπη στοιχιζει 50€ με χασιμο του αριθμου και νεα αριθμοδοτηση.

Θεωρω οτι αυτη η αντιμετωπηση εαν ειναι ορθη και νομιμη ειναι για να κατσει η εταιρεια στο σβερκο του αφελη παλαιου συνδρομητη που δεν θελει να προχωρησει σε φορητοτητα.

Γιαυτο επειδη δεν μου αρεσει να με κοροιδευουν ζητω μια αποσαφινηση για το τι πραγματικα ισχυει και ειναι νομιμο απο την απαντηση της vodafone πριν προχωρησω σε φορητοτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ας καταθέσω κι εγώ τις πρόσφατες εμπειρίες μου...

1) Μετά από 18 χρόνια πελάτης της Cosmote κι επειδή οι νυν παροχές μου ήταν αστείες, ένα μήνα πριν την λήξη του συμβολαίου έστειλα mail στην εταιρεία, ζητώντας κάτι καλύτερο ως μακροχρόνιος πελάτης. Φυσικά μου προσέφεραν ό,τι ακριβώς δίνουν σε νέους πελάτες. Τίποτα καλύτερο. Πήγα σε κατάστημα της Wind, παζαρεύοντας την μεταφορα στο δίκτυό τους συνολικά δύο συμβολαίων κινητής και ενός σταθερού. Εκεί έμεινα με την εντύπωση ότι δεν με ήθελαν ως πελάτη. Σχεδόν με απέτρεπαν από το να πάω σε αυτούς, ενώ μου είπαν ξεκάθαρα ότι δεν τους ενδιαφέρουν οι φορητότητες αλλά η νέα αριθμοδότηση (διότι με την φορητότητα οι αριθμοί παραπέμπουν στον αρχικό πάροχο). Γι' αυτό και σε νέες συνδέσεις με καινούριους αριθμούς μου έδιναν μακράν ελκυστικότερα πακέτα. Τελικά, μόλις η σύνδεσή μου έγινε αορίστου, έκανα αίτημα φορητότητάς της (ατομικό εταιρικό) προς την Vodafone (καθώς μπορούσα να έχω φοιτητικό συμβόλαιο). Από την Cosmote δέχθηκα μόνο ένα τηλέφωνο για τους λόγους της φυγής μου και καμία αντιπροσφορά.

2) Σε σταθερό του ΟΤΕ σε χωριό, όπου μόνο η Vodafone υπάρχει από ιδιώτες, μόλις έστειλα online αίτηση στην Vodafone δέχθηκα αμέσως εξαιρετική αντιπροσφορά. Το μόνο που έχω σε εκκρεμότητα είναι η δωροεπιταγή για τον "Γερμανό", την οποία προσέφεραν αλλά ακόμα δεν έχουμε παραλάβει.

 

Update: οι δωροεπιταγές του Ο.Τ.Ε. (=Cosmote σταθερή) έρχονται μέσω courier, με την μεσολάβηση συνεργαζόμενης διαφημιστικής εταιρείας.

Edited by nikkal
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Παιδιά να σας ρωτήσω, μου έκαναν αυτόματη ανανέωση πριν περίπου 6 μήνες και τώρα άλλαξα πάροχο και ο παλιός πάροχος μου έστειλε 190 ευρώ γιατί έσπασα το συμβόλαιο. Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να το πληρώσω?
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν έβαλες την ερώτηση σε σωστό νήμα, όλοι οι πάροχοι έχουν όρο για το σπάσιμο του συμβολαίου πριν από τη λήξη της δέσμευσης.

Πρέπει να διαβάσεις το νέο συμβόλαιο που έκανες, για να δεις αφενός τη δέσμευση που είχες αφετέρου αν υπάρχει ο όρος για πρόωρο σπάσιμο και ποια ποινή ορίζει.

Εάν υπάρχουν αυτά, τότε νόμιμα σου ζητάνε να πληρώσεις, αλλά εάν δεν υπάρχουν μπορείς να προσφύγεις στην ΕΕΤΤ και όπου αλλού νομίζεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Καλησπέρα. Με πηραν σημερα τηλ απο την vodafone να ανανεωσουμε το υπαρχων συμβολαιο. Αφου με ειπαν οτι συνεχιζουμε κανονικα με το ιδιο προγραμμα και τις ιδιες χρεωσεις και δωρο 1Gb internet τον μηνα τους δινω το οκ. Κλεινοντας ζηταω να μου το στειλουν και σε μειλ να δω τι συμφωνησαμε. Οταν ειδα το μειλ ομως, ηταν παραπανω απ οτι πληρωνα πριν (24€ πριν 30,5 το καινουργιο). Πηρα τηλ στα κεντρικα και ειπαν οτι θα συννενοηθουν με το καταστημα που μ εκανε την ανανεωση και θα με ενημερωσουν. Τι αλλο μπορω να κανω σ αυτην τη περιπτωση?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...