Jump to content

[OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές


asot
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τους ζητάς στοιχείας, το iban του λογαριασμού κλπ και μέσω του ebaking σου τους κάνεις μεταφορά των χρημάτων, εύκολα και γρήγορα .

Βρε παιδιά, κάνουμε τα εύκολα > δύσκολα...

Το έχω γράψει στο 1ο μήνυμα, η πληρωμή στην Πολωνική εταιρία γίνεται ΜΟΝΟ με ΕΜΒΑΣΜΑ.

Ολα τα ebanking έχουν επιλογή αποστολή εμβάσματος στο εξωτερικό και η χρέωση είναι 2-3 ευρώ... εννοείται οτι η Regenersis έχει δώσει στον ενδιαφερόμενο και ΙΒΑΝ και BIC/SWIFT και κωδικο αναφοράς (για να ξέρει από ποιόν είναι η πληρωμή, κλπ...)

Ας βρει ο φίλος stigmes καποιον φίλο του με "σοβαρό" ebanking να του κάνει την πληρωμή...

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι ακόμη σε αναμονή. Επικοινώνησα μαζί τους στις 28/12, το κινητό έφυγε από Ελλάδα στις 29/12 και έφτασε Πολωνία στις 30/12. Δεν έχω λάβει κάποιο e-mail τους ακόμη. Λογικά λόγω εορτών. Τσεκάρω συνεχώς τα e-mails! :rolleyes:
Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να το παραγγείλω ανεπιφύλακτα και απο πλευράς του service
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μου ήρθε το κινητό άψογο την τέταρτη που μάς πέρασε! Σύνολο 16 μέρες από την μέρα που το πήρε η ups μέχρι που το επέστρεψαν, έπεσαν όλες οι γιορτές αυτές τίς μέρες οπότε και θεωρώ λογικό που δεν ήρθε πιο γρήγορα, κατά την διάρκεια αυτών των ημερών υπήρχε άψογη επικοινωνία και μου απαντούσαν σε ότι ερώτηση κι αν έκανα . Μπράβο και πάλι και από μένα για τήν oneplus
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έχω ξεκινήσει ενα ticket με την OnePlus διότι εδώ και λίγο καιρο το κεντρικό κουμπί - αναγνώστης αποτυπωμάτων έπαψε να λειτουργεί ξαφνικά.

Άνοιξα το ticket την Κυριακή το πρωί. Το βράδυ της ίδιας μέρας είχα απάντηση -μου ζήτησαν να κάνω διάφορα tests.

Hello ΧΧΧΧΧΧ,

 

Thank you for contacting OnePlus. My name is Robin and I am a Repair, Replacement and Return Specialist. We have received your RMA request about your OnePlus 2 fingerprint/home button issue. We apologize if this caused you any inconvenience.

 

Before we proceed with your RMA request, let's try to troubleshoot the problem first. Could you please check the following and see if it works:

 

Please input fingerprint properly with all sides of the fingerprint. Make sure no liquid or any other particle on finger and the scanner.

Make sure the device has the latest version of update through OTA

Setup fingerprint from settings again.

If the 3 steps above did not work, next step is to perform a hard reset. Make sure you back up all of your files first. To perform a hard reset do the following steps:

 

OnePlus 2 (Oxygen Recovery)

- Power off your device.

- Press the power key + volume down for a few seconds.

- Select English.

- Tap on Wipe data and cache.

- Tap on Wipe data and cache again.

- Tap on Yes to confirm data and cache wipe.

- Wait for the wipe process to complete.

- Reboot phone.

 

If the hard reset did not work also, please follow the steps below:

 

What OS version does your device have?

 

Try to boot to Safe Mode by following these steps:

a. Hold power button for 2-3 seconds or until the power options appear.

b. Hold down the Power off options for 2-3 seconds or until a pop up appears.

c. The pop up will say Reboot to safe mode, please click on OK.

 

Once on Safe Mode, go to Settings and check if the fingerprint option is now available.

Please let me know what is the result.

 

After, go to Engineering mode by dialing *#808# on the dialer.

On Engineering mode, go to Finger print test.

Select Finger print auto test

Click Self-Test, and Checkerboard Test

Please let me know what are the results.

 

Also, I would like to ask some questions to further isolate the issue.

1. Was the phone dropped?

2. Was the phone exposed to liquid?

3. What was the last activity prior to this issue?

 

If you have any questions, please don't hesitate to contact us.

 

Απάντησα ψες στο παραπάνω και σήμερα πήρα την πιο κάτω απάντηση

Ηello again

 

Thank you for the details and for performing the suggested steps. I appreciate your patience and cooperation regarding this matter. Our next step is to schedule you for a remote session. In the meantime, I have canceled your RMA as we wait for the result of the of the remote session. Don't worry, I can easily create a new RMA for you if necessary.

 

Here are the available time slots for the remote session:

- Friday, 10 February 2017, 18:00:00 PM Local Time

- Friday, 10 February 2017, 19:00:0 0PM Local Time

 

Please let us know your preferred schedule according to the time slots stated above so we can proceed with the remote session.

 

During the remote session, we will follow these steps:

 

Extract the required drivers and ROM from the files below.

Install those drivers to ensure your PC correctly identifies the OnePlus device.

Complete the installation of a new OS onto your device. Your OnePlus device will need to be connected to your Windows computer (Windows 7 or above) while we flash your device. The process will take up to an hour and you will have the option to stop at any point in time. You must be connected to a home network, not VPN or office network to prevent Network Administrative block with our tool. Please be sure to back up your files from your device and that the following files have been downloaded onto your PC.

<files>

Drivers:https://s3.amazonaws.com/oneplussupport/L2/L2+drivers.rar

ROM: https://s3.amazonaws.com/oneplussupport/op2/MM/OnePlus2_14_A.27_161227.rar

 

NOTICE:

Our Tech specialist will contact you 15 minutes before the scheduled remote session.

We highly recommend that you have a FILE EXTRACTOR (WINZIP OR 7-ZIP) installed on your computer so we could extract files easily.

 

They will only access the files and applications on your PC that are necessary for troubleshooting. We do not and are unable to store or disclose any information we have access to during this process. The whole process is done with the customer's presence and can be terminated at any time.

 

Please let me know if you have any questions.

 

Επί της ουσίας, θα συνδεθούν στο PC μου και θα περάσουν νέο firmware.

Εν αναμονή, λοιπόν για την Παρασκευή.

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

Έχω ξεκινήσει ενα ticket με την OnePlus διότι εδώ και λίγο καιρο το κεντρικό κουμπί - αναγνώστης αποτυπωμάτων έπαψε να λειτουργεί ξαφνικά.

Άνοιξα το ticket την Κυριακή το πρωί. Το βράδυ της ίδιας μέρας είχα απάντηση -μου ζήτησαν να κάνω διάφορα tests.

Απάντησα ψες στο παραπάνω και σήμερα πήρα την πιο κάτω απάντηση

Επί της ουσίας, θα συνδεθούν στο PC μου και θα περάσουν νέο firmware.

Εν αναμονή, λοιπόν για την Παρασκευή.

 

Ενδιαφέρον! OP2 έχεις αν κατάλαβα καλά...

Ίσως είχε νόημα να μας δώσεις και τις απαντήσεις στα τεστ που έκανες, για τυχόν "ομοιοπαθούντα" στο μέλλον

Καλό ξεμπέρδεμα, αναμένουμε νέα!

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον! OP2 έχεις αν κατάλαβα καλά...

Ίσως είχε νόημα να μας δώσεις και τις απαντήσεις στα τεστ που έκανες, για τυχόν "ομοιοπαθούντα" στο μέλλον

Καλό ξεμπέρδεμα, αναμένουμε νέα!

 

Ναι, έχω OP2. Οι απαντήσεις που έδωσα ήταν οι πιο κάτω

Choosing fingerprint as the screen lock method is not an option

Same for hard reset and safe mode

Fingerprint Test Results: Error - The application cannot reach the android service for the sensor

Checkerboard Test Results: Error - The application cannot reach the android service for the sensor

 

I dropped the phone once. The fingerprint sensor/home button defect happened months after.

Nope.

The last action was a reboot of the phone

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή έχω τον τεχνικό της Oneplus συνδεδεμένο remotely στο PC μου. Έχω κατεβάσει κάποιους drivers που είναι ο Host Driver της Qualcomm. Έχω συνδέσει τη συσκευή στο PC κρατώντας πατημένο το κουμπί αύξησης της έντασης (up button) και τώρα γίνεται εγκατάσταση κάποιου firmware (Oxygen 3.5.6) με ένα εργαλείο τύπου odin. Υπόψη ότι τα δύο αρχεία (drivers και firmware ) που κατέβασα είναι σε συμπιεσμένη μορφή (rar) προστατευμένα με κωδικό που έβαλε ο τεχνικός. Περισσότερα σε λίγο.

UPDATE: Ουσιαστικά μου πέρασε την 3.5.6 ολόκληρη. Τώρα κάνω επανεκκινηση για να δω αν έφτιαξε το πρόβλημα

Update 2: Το πρόβλημα δεν έφτιαξε, οπότε θα χρειαστεί να στείλω τη συσκευή στο service τους

Edited by BestMan

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το κινητό έχει φύγει από μένα. Το παρέλαβε η UPS το πρωί και φεύγει για Πολωνία. Edited by BestMan

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... πραγματικά το service της Oneplus είναι από τα καλύτερα που έχω δει!

Δευτέρα έφυγε για Πολωνία, πριν λίγο το πήρα πίσω διορθωμένο (έχουν αλλάξει κάποια εξαρτήματα)

Η συσκευή ξανασετάρεται αυτή τη στιγμή και θα τη χρησιμοποιώ εναλλάξ με το Meizu M5 Note που πήρα για δεύτερο.

Μέχρι τώρα δε μου έχει ζητηθεί να πληρώσω ούτε και ένα cent. Δεν ξέρω αν το service της Samsung ή της Apple θα ήταν ταχύτερη η επίλυσή του προβλήματος...

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πριν δύο χρόνια, όταν έστειλα το Oneplus One Πολωνία για την επιδιόρθωση του μικροφώνου, μου στείλανε και χαρτί με το οποίο είχε υπερβολικά πολλές λεπτομέρειες για τα όσα έγιναν και δεν πλήρωσα τπτ. Κατασκευαστικό το θέμα και το κάλυψαν χωρίς πολλά-πολλά. Απλά μια προσοχή λίγο γιατί δεν ξέρω, αλλά εμένα μου αφαίρεσαν μετά την ζελατίνα που είχα την μαμά στην οθόνη, μόνο αυτό και μου είπαν ότι αφαιρέθηκε γιατί πρέπει να φανεί πως είναι μεταχειρισμένο, αυτό δεν κατάλαβα αλλά εντάξει δεν είχα θέμα τουλάχιστον.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα αυτό δε συνέβη. Ίσως διότι είχε κάποια σημάδια πτώσης... :rolleyes:

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Άνοιξα ticket και μετά RMA request.αφου μίλησα με τρεις ανθρώπους να βγει άκρη.τωρα είμαι στην φάση που εξετάζει το RMA requestμε ερωτήσεις.τις απάντησα και περιμένω. Το θέμα μου είναι η κάμερα.δυσκολευει το φοκους πολύ κ θέλω να την ελέγξουν.ισως ήταν εξαρχής πρόβλημα και δεν έφταιγε το μέτριο os στο κομμάτι της κάμερας. Θα ενημερώσω

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μη μπλέξεις. Για μένα φταίει η κακή υλοποίηση του software της κάμερας. Στην προηγούμενη έκδοση ήταν καλύτερα τα πράγματα.
Link to comment
Share on other sites

Τους το είπα και αυτό.χτες έκανα φορμάτ και πάλι όμως δυσκολεύεται αρκετά να κάνει φοκους πολλές φορές.επισης στα τεστ που κάναμε με κωδικούς, όταν έβγαλε ότι ο οπτικός σταθεροποιητής απέτυχε το δέχτηκαν σαν σφάλμα και όχι όπως έλεγαν στα φόρουμ ότι είναι φυσικό.

Πριν λίγο μου απάντησαν να το στείλω και ότι λυπούνται που το τεστ του ois έβγαλε failed. Λογικά δευτέρα Τρίτη θα το πάρει η ups.

Ευγενεστατοι σε όλα πάντως.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι πραγματικα δεν αγχώνομαι για τπτ.δευτερα κανόνισα με κούριερ.ολα καλά

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αρκετές ευγενεστατες συνομιλίες με την κυρία που με ανέλαβε σήμερα το πηρε το κούριερ και αναμένω.ως τώρα είμαι 100℅ ικανοποιημένος.μακαρι τώρα να χαθεί στο δρόμο να πάρω το 3Τ
Link to comment
Share on other sites

Mολις μου απάντησαν ότι η επισκευή ολοκληρώθηκε σήμερα κ θ στείλουν το tracking number. Επειδή δεν μου έλεγε την ρώτησα τι βρήκαν κ τι άλλαξαν.
Link to comment
Share on other sites

Ζήτησα ενημέρωση τι άλλαξαν κ μου έστειλαν σε pdf αναφορά του σέρβις.τελικα είχα δίκιο άλλαξαν κάμερα.100℅ τρομερή εξυπηρέτηση.
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος είχε αναφέρει ότι το χαρτί με τις εργασίες που έγιναν συνοδεύει την συσκευή . Οπότε θα το είχες ούτος ή άλλως αυτό το χαρτί.
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω απλά ανυπομονουσα να μάθω.

Σημερα το στέλνουν πίσω με αλλαγμένη κάμερα. Σε όλα ευγενέστατοι.Συνιστώ με χιλια λοιπόν.

Edited by skatzivas
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πρίν λίγο παρέλαβα την συσκευή.Ηρθε σε κουτί υπερβολικά προστατευμένη με αυτοκόλλητα και φουσκάλες.Η κάμερα φαίνεται καλύτερα από πριν.Την δοκιμάζω.Ηρθε με έκδοση 4.0.3 ενώ το είχα 4.1.0 απλά το αναφέρω.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...