Jump to content

[OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές


asot
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με αφορμή την "ανησυχία" πολλων μελών (και τις συχνές ερωτήσεις) σκέφτηκα να δημιουργήσουμε ένα νήμα οπου θα μοιραζόμαστε εμπειρίες από εγγύηση και επισκευές - service

 

Ξεκινάω με αυτή την αφορμή

Ειναι η 1η φορά (στα περίπου 20 χρόνια που χρησιμοποιώ κινητό) που κάνω ζημια σε κινητό μου και με "έτσουξε" πολύ.

Μου έπεσε το OP3 από την τσεπη του παντελονιού, στο πάτωμα του ασανσερ (γρανιτένιο πλακάκι) και φυσικά (Murphy's Law) έπεσε με το μοναδικό "εκτεθειμένο" σημείο: την γωνία της οθόνης (το tempered glass ΔΕΝ καλύπτει εκεί και ΔΕΝ φορούσα θήκη - η οποία ΙΣΩΣ το γλύτωνε).

Αποτέλεσμα, μια cracked οθόνη (και το tempered glass σε κάποιο βαθμό) αλλα προς το παρόν, το τηλέφωνο είναι πλήρως λειτουργικό.

Αν και πιανουν τα χέρια μου (εχω αλλάξει πολλές οθόνες για τρίτους), το φθηνότερο ανταλλακτικό στο ebay=$130, @ AliExpress=$113 και η OP μου έκανε quotation 57+17+ΦΠΑ=92 ευρώ για αντικατασταση, οπότε προφανώς θα επιλέξω την 3η λύση - δεν γνωρίζω όμως ακόμη τους χρόνους πηγαινε-φτιάξε-γύρνα...

Αχρειάστες να 'ναι οι πληροφορίες...!

[ATTACH]66307[/ATTACH]

 

 

Σημείωση: Η διαδικασία επισκευής/εγγύησης, ξεκινάει πατώντας το κουμπί SERVICEREQUEST στην σελίδα παραγγελίας, οπότε όσοι αγοράσατε ΜΤΧ κινητό κρατήστε επαφή με τον 1ο αγοραστή, για να σας διευκολύνει (αχρείαστος να ‘ναι)

 

Κυριακή μεσημέρι (4/12) έκανα Service Request μέσω της σελίδας, δηλώνοντας “Broken Screen”. 3 ώρες μετά έλαβα την 1η απάντηση, όπου μου εξηγούσαν ότι ΔΕΝ μπορούσε να καλυφτεί στα πλαίσια της εγγύησης και δίνοντας αρχικό κόστος 57€ ανταλλακτικό, 17€ εργασία και 18 € ΦΠΑ (όλα τα εξοδα αποστολής/UPS είναι καλυμμένα!)

 

Αποδέχτηκα άμεσα και την Δευτέρα μεσημέρι (5/12) έλαβα ένα email από OnePlus (με εκτίμηση ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ χρόνου μέχρι να επιστρέψει το τηλέφωνο 7-10 μέρες workingdays– από την στιγμή που θα έφθανε στο service) και ΔΥΟ email από τον συνεργάτη της OnePlus στην ΠΟΛΩΝΙΑ, με ετικέτα UPS για να τυπώσω και στοιχεία επικοινωνίας με την UPS στην Ελλάδα. Καλώντας τα Κεντρικά UPS, με ενημέρωσαν ότι η ΓΕΝΙΚΗ Ταχυδρομική είναι ο τοπικός συνεργάτης στην Λάρισα, οπότε τύπωσα ετικέτα και πήγα μόνος να παραδώσω εκεί, οπού παρέδωσα Δευτέρα βράδυ 5/12 (χωρίς να πληρώσω κάτι.-). Η οδηγία έλεγε να σταλεί το τηλέφωνο ΧΩΡΙΣ άλλα παρελκόμενα, και με μια εκτύπωση της αρχικής παραγγελίας εντός πακέτου.

 

Το πακέτο έφθασε Πολωνία Τετάρτη στις 7/12, στις 9.15 το πρωί! (σύμφωνα με το tracking). Την Πέμπτη μεσημέρι, έλαβα email από Regenersis, όπου με ενημέρωναν ότι η επισκευή μου ήταν εκτός εγγύησης και έπρεπε να κάτω Τραπεζικό Έμβασμα 90 ευρώ και κάτι Motherboard top cover assembly EA017 glacier grey (for after-service) + Service cost = €90,54

(Σημείωση: Στο OPforum, διάβασα ότι τον Αύγουστο υπήρχε έλλειψη τέτοιων ανταλλακτικών και – τότε – η αντίστοιχη επισκευή στοίχιζε πάνω από 100€…)

 

Παρασκευή πρωί (9/12) έκανα το έμβασμα και την Δευτέρα 12/12 με ενημέρωσαν ότι το έλαβαν, ξεκινούσαν επισκευή η οποία θα κρατούσε 2-3 εργάσιμες. Επίσης ενημερώθηκα ότι οποιαδήποτε άλλη ζημία εντόπιζαν, θα καλυπτόταν από εκείνους (αν δλδ είχαν «αστοχήσει» στην εκτίμηση κόστους)

 

Το τηλέφωνο πήρε το δρόμο της επιστροφής το απόγευμα της Πέμπτης 15/12 και παραδόθηκε στην Λάρισα το Σάββατο 17/12, επισκευασμένο επιτυχώς, σε 9 εργάσιμες από την στιγμή που έφυγε από τα χέρια μου – αν ήμουν κάτοικος Αθηνών, θα χρειαζόντουσαν μάλλον έξι εργάσιμες ημέρες…

Edited by asot

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την "ανησυχία" πολλων μελών (και τις συχνές ερωτήσεις) σκέφτηκα να δημιουργήσουμε ένα νήμα οπου θα μοιραζόμαστε εμπειρίες από εγγύηση και επισκευές - service

 

Ξεκινάω με αυτή την αφορμή

 

 

 

Σημείωση: Η διαδικασία επισκευής/εγγύησης, ξεκινάει πατώντας το κουμπί SERVICEREQUEST στην σελίδα παραγγελίας, οπότε όσοι αγοράσατε ΜΤΧ κινητό κρατήστε επαφή με τον 1ο αγοραστή, για να σας διευκολύνει (αχρείαστος να ‘ναι)

 

Κυριακή μεσημέρι (4/12) έκανα ServiceRequest μέσω της σελίδας, δηλώνοντας “Brokenscreen”. 3 ώρες μετά έλαβα την 1η απάντηση, όπου μου εξηγούσαν ότι ΔΕΝ μπορούσε να καλυφτεί στα πλαίσια της εγγύησης και δίνοντας αρχικό κόστος 57€ ανταλλακτικό, 17€ εργασία και χχ € ΦΠΑ, + έξοδα αποστολής.

 

Αποδέχτηκα άμεσα και την Δευτέρα μεσημέρι (5/12) έλαβα ένα email από OnePlus (με εκτίμηση ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ χρόνου μέχρι να επιστρέψει το τηλέφωνο 7-10 μέρες workingdays– από την στιγμή που θα έφθανε στο service) και ΔΥΟ email από τον συνεργάτη της OnePlus στην ΠΟΛΩΝΙΑ, με ετικέτα UPS για να τυπώσω και στοιχεία επικοινωνίας με την UPS στην Ελλάδα. Καλώντας τα Κεντρικά UPS, με ενημέρωσαν ότι η ΓΕΝΙΚΗ Ταχυδρομική είναι ο τοπικός συνεργάτης στην Λάρισα, οπότε τύπωσα ετικέτα και πήγα μόνος να παραδώσω εκεί, οπού παρέδωσα Δευτέρα βράδυ 5/12 (χωρίς να πληρώσω κάτι.-). Η οδηγία έλεγε να σταλεί το τηλέφωνο ΧΩΡΙΣ άλλα παρελκόμενα, και με μια εκτύπωση της αρχικής παραγγελίας εντός πακέτου.

 

Το πακέτο έφθασε Πολωνία Τετάρτη στις 7/12, στις 9.15 το πρωί! (σύμφωνα με το tracking). Την Πέμπτη μεσημέρι, έλαβα email από Regenersis, όπου με ενημέρωναν ότι η επισκευή μου ήταν εκτός εγγύησης και έπρεπε να κάτω Τραπεζικό Έμβασμα 90 ευρώ και κάτι Motherboard top cover assembly EA017 glacier grey (for after-service) + Service cost = €90,54

(Σημείωση: Στο OPforum, διάβασα ότι τον Αύγουστο υπήρχε έλλειψη τέτοιων ανταλλακτικών και – τότε – η αντίστοιχη επισκευή στοίχιζε πάνω από 100€…)

 

Παρασκευή πρωί (9/12) έκανα το έμβασμα και την Δευτέρα 12/12 με ενημέρωσαν ότι το έλαβαν, ξεκινούσαν επισκευή η οποία θα κρατούσε 2-3 εργάσιμες. Επίσης ενημερώθηκα ότι οποιαδήποτε άλλη ζημία εντόπιζαν, θα καλυπτόταν από εκείνους (αν δλδ είχαν «αστοχήσει» στην εκτίμηση κόστους)

 

Το τηλέφωνο πήρε το δρόμο της επιστροφής το απόγευμα της Πέμπτης 15/12 και παραδόθηκε στην Λάρισα το Σάββατο 17/12, επισκευασμένο επιτυχώς, σε 9 εργάσιμες από την στιγμή που έφυγε από τα χέρια μου – αν ήμουν κάτοικος Αθηνών, θα χρειαζόντουσαν μάλλον έξι εργάσιμες ημέρες…

 

Μπράβο ρε φίλε,μου έφυγε ένα βάρος!

OnePlus 5t
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους η oneplus απόκτησε και after sales. Αξίζει πλέον το κάτι ποιο ακριβό σε σχέση με op1 και 2

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσω οτι ΟΛΕΣ οι συσκευές της OnePlus που είναι αγορασμένες μέσω του Official Store https://oneplus.net/gr/store εχουν 2 χρόνια εγγύηση (ακόμα και για την μπαταρία!) και η διαδικασία επισκευής γίνεται με έκδοση RMA μέσω της σελίδας αρχικής παραγγελίας (My orders > Service request).

Για συσκευές που είναι αγορασμένες μέσω "αλλης" οδού (πχ τα γνωστά κινέζικα eshop) η διαδικασία πρεπει να γίνει μέσω του εκάστοτε eshop...

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα παιδιά σε όλους

Έσπασε δυστυχώς και σε εμένα η οθόνη και το είχα πάρει μεταχειρισμένο. Μετά από Επικοινωνία πού είχα μαζί τους μέσο του live chat, μου ζήτησαν αριθμό παραγγελίας και imei συσκευής και μου έστειλαν και εμένα τα email από ups για να το στείλω για επισκευή, τιμή δεν μου είπαν αλλά ελπίζω να ισχύει και στην δική μου περίπτωση το 90 ευρώ, όλα αυτά παρασκευή μεσημέρι, μετά από επικοινωνία μου και με την ups μου είπαν να καλέσω από τρίτη ώστε να περάσουν από τόν χώρο μού για να παραλάβουν τήν συσκευή, (θα πρέπει να βρω και κουτί γιά νά τούς το βάλω η φέρνουν ειδικά κουτιά εκείνοι για την αποστολή?)

 

Και το θέμα σε όλο αυτό είναι ότι από Ελλάδα όσα μαγαζιά ρώτησα για αλλαγή οθόνης θέλαν πάνω κάτω 200 ευρώ και έναν μήνα αναμονή και ανταλλακτικά από ότι κατάλαβα ιμιτασιον

Edited by stigmes
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται με την εγγύηση, δεν σου είπαν παράλογη τιμή εδώ ελλάδα, το ανταλλακτικό γνήσιο ξέρουμε ότι δεν υπάρχει στην αγορά, απλά υπάρχει από τρίτο εγκεκριμένο κατασκευαστή της Oneplus και το πουλάνε 150-170 ευρώ. Άρα είναι πανάκριβο σε εξωτερικό σέρβις γιατί κοστίζει μια περιουσία το oneplus 3 και τα ανταλλακτικά του.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το τονίζω γιατί εγώ αν δεν είχα διαβάσει αυτό εδώ το θέμα θα την είχα πατήσει, όλα τα oneplus 3 μηνών είναι, το σημαντικό είναι ότι ακόμα και να το έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο μπορείς να βρείς άκρη ακόμα και αν δέν έχεις πχ επικοινωνία με τον αρχικό αγοραστή.και όσο για το κόστος οθόνης 120 είδα πάνω κάτω να παίζει η τιμή
Link to comment
Share on other sites

θα πρέπει να βρω και κουτί γιά νά τούς το βάλω η φέρνουν ειδικά κουτιά εκείνοι για την αποστολή?

Δεν σου φέρνουν κουτί, βρες εσύ ένα και τύλιξε το τηλέφωνο με μπολικες "φουσκες"

 

Οταν με το καλό επιστρέψει το τηλέφωνο, γράψε μας και συ την (ολοκληρωμένη) εμπειρια σου!

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου φέρνουν κουτί, βρες εσύ ένα και τύλιξε το τηλέφωνο με μπολικες "φουσκες"

 

Οταν με το καλό επιστρέψει το τηλέφωνο, γράψε μας και συ την (ολοκληρωμένη) εμπειρια σου!

 

 

Σε ευχαριστώ πολύ για τήν απάντηση φίλε, αύριο θα πάρω την ups για να το πάρουν, εννοείται μόλις τελειώσει όλη η διαδικασία θα γράψω την εμπειρία μου

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να ευχαριστήσω το μέλος stigmes που με έφερε στο topic!:D

Μόλις μίλησα στο chat με την OnePlus! Θα το στείλω και γω.... Η αλήθεια είναι ότι εμένα είχε πολύ περισσότερα απο απλά μια σπασμένη οθόνη, μιας και είναι απο τροχαίο ατύχημα... Είδομεν! Εν αναμονή για τα αποτελέσματα της νεκροψίας!

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλεπω και στο εξωτερικο μια ενιαία χρέωση γενικά στο service. Ψιλιαζομαι να παίρνουν το mainboard και να το τοποθετούν σε καινουριο ή έχουν ανακατασκευασμένα και αλλάζουν IMEI. Ανακατασκευή δηλαδή. Αυτό πιστευ εγώ

Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να καθονται να αλλάζουν οθόνη.

Edited by Cloud
Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλεπω και στο εξωτερικο μια ενιαία χρέωση γενικά στο service. Ψιλιαζομαι να παίρνουν το mainboard και να το τοποθετούν σε καινουριο ή έχουν ανακατασκευασμένα και αλλάζουν IMEI. Ανακατασκευή δηλαδή. Αυτό πιστευ εγώ

Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να καθονται να αλλάζουν οθόνη.

 

Χαίρομαι άν βοήθησα φίλε μου :) είναι ότι καλύτερο να τους τό στείλεις από το να μπλέξεις με μαγαζιά από Ελλάδα, πλέον η oneplus για μένα ανέβηκε κι άλλο σκαλοπάτι,

Χτες ήρθαν και το πήραν από ups και σήμερα είδα ότι παραδόθηκε, άρα αύριο περιμένω να μου στείλουν email να μου πουν για κόστος συσκευής

Link to comment
Share on other sites

...Ψιλιαζομαι να παίρνουν το mainboard και να το τοποθετούν σε καινουριο ή έχουν ανακατασκευασμένα και αλλάζουν IMEI. Ανακατασκευή δηλαδή. Αυτό πιστευ εγώ Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να καθονται να αλλάζουν οθόνη.

Αν σε βοηθάει στο σκεπτικό σου, εμενα το τηλέφωνο φοράει "skin" και μετά την αλλαγή γύρισε οπως έφυγε (δλδ με το skin)΄...

Το "τοποθετούν το mainboard σε καινούργιο" > δεν παίζει λοιπόν... τώρα για τα ανακατασκευασμένα, σε τηλέφωνα 6 μηνών, τι να πω, πάντως εκ του αποτελέσματος, το service λειτουργεί υποδειγματικά

Α, by the way, το τηλέφωνο επιστρέφει Factory default (εμενα που είχα unlocked bootloader, γύρισε locked, like new...)

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και επαυξάνω για το SERVICE τους, αποδέχθηκα και εγω και περιμένω UPS να το παραλάβει. Το μεσημέρι έκανα Service Request μετά απο 3 ώρες μου απάντησαν και μετά απο μισή ωρα αφότου τους απάντησα μου έστειλαν τα στοιχεία για αποστολή UPS να εκτυπώσω, να ετοιμάσω το τηλέφωνο κλπ Το έκανα αυτό το σκεπτικό πριν διότι το δικό μου κινητό έχει καπάκι τσαλακωμένο δεν δουλεύει το fingeriprint (πρέπει να έσπασε το sub-board-flex) και οθόνη (το κινητό βγήκε έτσι απο τροχαίο ατύχημα). Όλα αυτά τα έδειξα με φωτογραφίες και τα έγραψα κιόλας στο description.

Μου έστειλαν και εμένα περίπου 90 Ευρώ (estimated όπως είπαν). Μόλις μου είπαν την τιμή το αποδέχθηκα δίχως δεύτερη σκέψη. Εγώ με έναν πρόχειρο υπολογισμό από Κίνα (ebay-aliexpress) με ανταλλακτικά τρίτων ήθελα γύρω στα 200+

Εύχομαι να παραμείνω σε αυτά τα λεφτά. Αν και πιστεύω πως θα ανέβει κανα 100αρικο με την ζημιά που έχω.

Θα σας ενημερώσω στο παρόν topic για το αποτέλεσμα. Πάντως ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ μέχρι στιγμής!:D

Edited by Cloud
Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Τήν πληρωμή πως την κάνατε παιδιά? Πήγα στην τράπεζα και μου είπαν μέσο ebanking μόνο αλλιώς θέλει έμβασμα λέει 40 ευρώ

Σε τράπεζα eurobank

Edited by stigmes
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε βγάλε μια prepaid να τη συνδέσεις με ένα paypal να κάνεις τη δουλειά σου.
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε βγάλε μια prepaid να τη συνδέσεις με ένα paypal να κάνεις τη δουλειά σου.

 

Έχω paypal, μπορώ?? Πως??

Link to comment
Share on other sites

Έχω paypal, μπορώ?? Πως??

 

ε τότε μπορείς κανονικά μέσω παυπαλ να πληρώσεις

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Danielito said:

I understand your concern John but there's no way that can be facilitated as the payment for the repair is done via bank transfer.

 

Αυτή είναι η απάντηση τους για πληρωμή με paylpal

Link to comment
Share on other sites

Danielito said:

I understand your concern John but there's no way that can be facilitated as the payment for the repair is done via bank transfer.

 

Αυτή είναι η απάντηση τους για πληρωμή με paylpal

 

μάλιστα.....να και κάτι που δεν ξέραμε......

Μέσω ebanking τότε ?

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

μάλιστα.....να και κάτι που δεν ξέραμε......

Μέσω ebanking τότε ?

 

Ναι με ebanking, απλά δεν έχει ιδέα πως :/

Link to comment
Share on other sites

Ναι με ebanking, απλά δεν έχει ιδέα πως :/

ποιος η εταιρία ?

Ζήτα τους το iban και καθάρισες

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

ποιος η εταιρία ?

Ζήτα τους το iban και καθάρισες

 

Καλά το κινητό γράφει ότι θέλει :/ εγώ δεν έχω ιδέα :p

Link to comment
Share on other sites

Καλά το κινητό γράφει ότι θέλει :/ εγώ δεν έχω ιδέα :p

 

τους ζητάς στοιχείας, το iban του λογαριασμού κλπ και μέσω του ebaking σου τους κάνεις μεταφορά των χρημάτων, εύκολα και γρήγορα .

Ταμειακή διαχείριση-μεταφορές-άλλη τράπεζα - βάζεις τα στοιχεία και προσέχεις στο τέλος εκεί που λέει ΄΄τρόπος χρέωσης εξόδων΄΄ να επιλέξεις ΄΄Επιβαρύνομαι μόνο τα έξοδα της Τράπεζας (SHA)΄΄

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus] Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...