Jump to content

Φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone (χωρίς κόστος)


Mark_K
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Έχει αναφερθεί αρκετές φορές πως αν πάει κάποιος σε κατάστημα και ζητήσει να πραγματοποιήσει φορητότητα για τον αριθμό που έχει σε άλλο δίκτυο σε καρτοκινητό Vodafone, του ζητάνε να πληρώσει κάποιο ποσό.

 

Επίσημα αυτήν την στιγμή (26/9/2016) η φορητότητα δεν κοστίζει κάτι. Η ΕΕΤΤ αναφέρει πως δεν έχει επιβάλει τέλος φορητότητας, το ίδιο και η Vodafone.

 

http://s9.postimg.org/sykn37drz/Capture.png

 

Αν λοιπόν θέλετε να μεταφέρετε τον αριθμό σας σε καρτοκινητό Vodafone, και τυχόν συναντήσετε αυτό το πρόβλημα σε κατάστημα, μπορείτε να κάνετε αίτημα on line και η διαδικασία θα γίνει δωρεάν.

Η on line φόρμα για αίτηση φορητότητας είναι εδώ : http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action

 

Προσωπικά το δοκίμασα την περασμένη δευτέρα (19/9/2016). Έστειλα την αίτηση και μου ήρθε άμεσα e-mail ότι θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου την επόμενη, όπως και έγινε. Μετά από μια επιβεβαίωση των στοιχείων μου, κλείστηκε ραντεβού με courier για να μου φέρει τα χαρτιά και την κάρτα sim την παρασκευή 23/9/2016. Τα παρέλαβα και σήμερα (26/9/2016) κάποια στιγμή βλέπω μήνυμα στη συσκευή που είχα την παλιά κάρτα πως είναι ανενεργή η sim. Έβαλα την καινούρια και όλα καλά. Μετά από μία βδομάδα(παρά κάτι ώρες) και με 0 κόστος ολοκληρώθηκε η φορητότητα στον αριθμό μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να βγω εκτός θέματος και ευχαριστούμε για την ενημέρωση..Απλα αμέσως το μυαλό μου πήγε σε αντίστοιχη διαδικασία σε μια αλλη συγκεκριμένη εταιρία και διαβάζοντας το χρονοδιάγραμμα και τα βήματα που έγιναν όλα μέσα σε μια βδομάδα,κατάλαβα ότι για την αλλη εταιρία ειναι όνειρο θερινής νυκτός να πετύχει κατι τέτοιο μέσα σε αυτό το διάστημα..Οταν υπάρχει οργάνωση όλα είναι πιο εύκολα.Καλη συνέχεια και πάλι ευχαριστούμε!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Έχει αναφερθεί αρκετές φορές πως αν πάει κάποιος σε κατάστημα και ζητήσει να πραγματοποιήσει φορητότητα για τον αριθμό που έχει σε άλλο δίκτυο σε καρτοκινητό Vodafone, του ζητάνε να πληρώσει κάποιο ποσό.

 

Επίσημα αυτήν την στιγμή (26/9/2016) η φορητότητα δεν κοστίζει κάτι. Η ΕΕΤΤ αναφέρει πως δεν έχει επιβάλει τέλος φορητότητας, το ίδιο και η Vodafone.

......

 

Τέλος ενεργοποίησης καρτοκινητού δεν υπάρχει, στην παραπάνω διαδικασία που περιγράφεις;

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Δεν πλήρωσα τίποτα. Αν έχουν θεσπίσει τέτοιο τέλος, φαντάζομαι θα είναι στα νέα νούμερα.
Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιωνω και εγω πως εκανα τη διαδικασια και δεν πληρωσα τιποτα,φυσικα αμεσως μετα χρειαζεται να βαλεις καρτα,γιατι μεσα δεν εχει κανενα ποσο,αλλα οκ,λογικο ειναι.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Update: Από ότι διαπιστώσαμε εδώ, δεν προχωράει αν επιλέξουμε τύπο καρτοκινητού το CU. Επιλέγουμε κάτι άλλο από τα διαθέσιμα και όταν πραγματοποιηθεί η φορητότητα το αλλάζουμε σε CU με μια κλήση στο 1266 δωρεάν.
Link to comment
Share on other sites

Στη δική μου περίπτωση οταν με πήραν τηλέφωνο για να κλείσω ραντεβού με κούριερ τους είπα οτι ήθελα Cu αλλά δε με άφηνε να το παραγγειλω μέσω της φόρμας. Οκ μου λέει δεν υπάρχει πρόβλημα και μου έστειλε Cu κατευθείαν.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Δεν νομίζω ότι είχες άλλη επιλογή. Για να κάνεις φορητότητα έπρεπε να έχεις αριθμό που ανήκει σε άλλο δίκτυο εκτός από Vodafone. Για να το έκανες καρτοκινητό άλλης εταιρείας πάλι θα σου ζητούσαν να πληρώσεις κάτι, οπότε το ίδιο είναι στο τέλος.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχω κάνει αίτηση από την περασμένη Πέμπτη ήρθε το ενημερωτικό mail αλλά από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση

Μπας και κόψανε Το δωρεάν?

 

LG V10

Link to comment
Share on other sites

Μια εξήγηση μπορεί να είναι πως λόγω γιορτών ίσως δεν είναι όλοι ασχολούνται με αυτά τα θέματα εκεί και να καθυστερήσει λίγο.
Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει αίτηση από την περασμένη Πέμπτη ήρθε το ενημερωτικό mail αλλά από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση

Μπας και κόψανε Το δωρεάν?

 

LG V10

 

Τηλεφώνα εδώ να δεις τι απέγινε:

 

https://www.white-pages.gr/arithmos/2104276260

Link to comment
Share on other sites

Τηλεφώνα εδώ να δεις τι απέγινε:

 

https://www.white-pages.gr/arithmos/2104276260

Με πήραν τελικά πρίν λίγο ζήτησα cu,έγινε αποδεκτό κι όλα καλά...

 

LG V10

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Δεν με έπαιρνε κανείς από χθες που έκανα την αίτηση, επικοινώνησα με το τσάτ και μετά με πήρε το τμήμα προσφορών το οποίο μου είπε πως δεν γίνεται να προχωρήσει η φορητοτητα αριθμών ηλεκτρονικά αλλά μόνο από κατάστημα. Η θα πείτε τι κάνω τώρα;
Link to comment
Share on other sites

Τμήμα προσφορών; Της Vodafone ή της εταιρείας που είσαι τώρα; Αν θες δώσε περισσότερες λεπτομέρειες του τι έκανες ακριβώς. Ένα μήνυμα πιο πάνω ο άλλος φίλος γράφει ότι το έκανε πρόσφατα και προχωράει κανονικά το αίτημά του.
Link to comment
Share on other sites

Τμήμα προσφορών; Της Vodafone ή της εταιρείας που είσαι τώρα; Αν θες δώσε περισσότερες λεπτομέρειες του τι έκανες ακριβώς. Ένα μήνυμα πιο πάνω ο άλλος φίλος γράφει ότι το έκανε πρόσφατα και προχωράει κανονικά το αίτημά του.

Λοιπόν έκανα χθες το μεσημέρι την αίτηση ηλεκτρονικα από το λινκ με τη φόρμα που έχει γραφτεί εδώ μέσα. Επειδή δεν σε αφήνει να επιλέξεις μεταφορά σε cu, επιλέγεις Vodafone Καρτοκινητο για να προχωρήσει. Αφού έκανα την αίτηση μου ήρθε αμέσως mail ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε επιτυχώς και ότι εντός 24 ωρών θα με καλέσει κάποιος εκπρόσωπος τους. Αφού πέρασαν 24 ώρες και δεν με κάλεσε κανείς επικοινώνησα εγώ με το τσάτ από την εφαρμογή my Vodafone και το παιδί από το τσάτ έδωσε τον αριθμό μου στο τμήμα προσφορών της Vodafone για να με καλέσουν. Μετά από λίγο με κάλεσε το τμήμα προσφορών για να μου πει ότι δεν γίνεται αυτό που ζητάω και γίνεται μόνο μέσω καταστημάτων με χρέωση.

Δεν έδωσα σημασία όμως και κάλεσα στο 2104276260 και όπως μου είπε η κοπέλα που το σήκωσε η γραμμή αυτή εξυπηρετεί ακρίβως αυτό. Τις φορητοτητες καρτοκινητων μέσω κουριερ. Έδωσα έναν αριθμό για να με καλέσουν. Με κάλεσαν πριν από λίγο και όλα καλά. Μάλιστα θα μου στείλουν απευθείας cu αριθμό.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έκανα χθες το μεσημέρι την αίτηση ηλεκτρονικα από το λινκ με τη φόρμα που έχει γραφτεί εδώ μέσα. Επειδή δεν σε αφήνει να επιλέξεις μεταφορά σε cu, επιλέγεις Vodafone Καρτοκινητο για να προχωρήσει. Αφού έκανα την αίτηση μου ήρθε αμέσως mail ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε επιτυχώς και ότι εντός 24 ωρών θα με καλέσει κάποιος εκπρόσωπος τους. Αφού πέρασαν 24 ώρες και δεν με κάλεσε κανείς επικοινώνησα εγώ με το τσάτ από την εφαρμογή my Vodafone και το παιδί από το τσάτ έδωσε τον αριθμό μου στο τμήμα προσφορών της Vodafone για να με καλέσουν. Μετά από λίγο με κάλεσε το τμήμα προσφορών για να μου πει ότι δεν γίνεται αυτό που ζητάω και γίνεται μόνο μέσω καταστημάτων με χρέωση.

Δεν έδωσα σημασία όμως και κάλεσα στο 2104276260 και όπως μου είπε η κοπέλα που το σήκωσε η γραμμή αυτή εξυπηρετεί ακρίβως αυτό. Τις φορητοτητες καρτοκινητων μέσω κουριερ. Έδωσα έναν αριθμό για να με καλέσουν. Με κάλεσαν πριν από λίγο και όλα καλά. Μάλιστα θα μου στείλουν απευθείας cu αριθμό.

 

Τελείως δωρεάν, έτσι;

 

Άρα , ΑΝ κάποιος έχει πρόβλημα, ΑΣ τηλεφωνά κατευθείαν στον αριθμό που έδωσα.

 

Το πιο πιθανόν με την "αποτυχία" σου στην αρχή, ΝΑ μην κατάλαβε ο υπάλληλος που σου τηλεφώνησε ότι:

Δεν παίρνεις κατευθείαν σε αυτόν

Αλλά είχες ήδη κάνει ηλεκτρονικά.Του το διευκρίνησες αυτό;

 

Έχω δει πολλά "κουφά" (και όχι μόνο στη Voda): Πχ πάλι καλά που κατευθείαν σου έδωσε CU....Πχ να τους λέω: "ΟΚ>, Θα πάρω Ολυμπιακός και μετά πως θα το κάνω CU;" και να μου απαντά το τμήμα που κάλεσες τελευταίο ότι: "Θα πάρετε την εξυπηρέτηση πελατών" κλπ χωρίς να ξέρει καν το 1266 μετατροπής.

Ο κάθε υπάλληλος ξέρει αυτό το οποίο κάνει εκεί που το κάνει και στο 1ο αριθμό {προσφορών} ΔΕΝ μπορούσαν (γενικά) να το κάνουν αυτό που ζήταγες (Ίσως και να κατάλαβε ο υπάλληλος αυτά που του έχουν μάθει να κάνει σε εκείνο το τμήμα). Κάλεσες στο κατάλληλο τμήμα και λύθηκε._

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη περίπτωση με κάλεσε το τμήμα προσφορών. Είναι αυτοί που σε κάλουν όταν δίνεις τον αριθμό σου για να σε πάρουν αυτοί μέσα από το σαιτ. Αυτοί ασχολούνται μόνο με τα συμβόλαια. Πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν ότι γίνεται και εκτός καταστήματος μεταφορά καρτοκινητου. Ναι χωρίς κόστος έγινε.
Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη περίπτωση με κάλεσε το τμήμα προσφορών. Είναι αυτοί που σε κάλουν όταν δίνεις τον αριθμό σου για να σε πάρουν αυτοί μέσα από το σαιτ. Αυτοί ασχολούνται μόνο με τα συμβόλαια. Πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν ότι γίνεται και εκτός καταστήματος μεταφορά καρτοκινητου. Ναι χωρίς κόστος έγινε.

 

Ωραία.

 

Αν κάποιος άλλος που μας διαβάζει εδώ ,

καλέσει κατευθείαν στο 2104276260 , χωρίς να κάνει ηλεκτρονικά αίτηση, και του το κάνουν δωρεάν, ΑΣ μας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα να μεταφέρω και τον αριθμό της μητέρας μου χθες. Με κάλεσε σήμερα το 13830 και μου είπε ότι πλέον έχει σταματήσει η μεταφορά σε καρτοκινητα ηλεκτρονικά και μπορεί να προχωρήσει μόνο μέσω καταστήματος. Πραγματικά ότι να ναι.
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα να μεταφέρω και τον αριθμό της μητέρας μου χθες. Με κάλεσε σήμερα το 13830 και μου είπε ότι πλέον έχει σταματήσει η μεταφορά σε καρτοκινητα ηλεκτρονικά και μπορεί να προχωρήσει μόνο μέσω καταστήματος. Πραγματικά ότι να ναι.

 

Για πάρε στο παραπάνω σταθερό

και

πες μας τι σου είπαν και αν έγινε (δωρεάν) η δουλειά.

 

Αν τελικά στην κάνουν (τη δουλειά δωρεάν) πες τους τι σου είπαν απ΄το 13830 να δούμε τι θα απαντήσουν.

Link to comment
Share on other sites

14972e24d5729be5b2fb52e0b86599ea.jpg

στο chat το ίδιο μου είχαν πει αλλά τελικά προχώρησε κανονικα η φορητότητα

αλλά όπως φαίνεται μάλλον στάθηκα τυχερός

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Εκει να μην γινεται κατι γρηγορα και ηλεκτρονικα στην Ελλαδα να σε στειλουν να περιμενεις να δειξεις ταυτοτητες να φας ενα μισαωρο αν δεν εχει κοσμο το μαγαζι για να κανεις ενα πραγμα που ηλεκτρονικα σου παιρνει 5 λεπτα!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...