Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδια να σας ενημερώσω σχετικά με το θέμα που είχα με τα μηνύματα που ελαβα και μου χρεωσαν το υπολοιπο. Σημερα είδα ότι οτι η wind μου επεστρεψε το ποσο. Χωρις να προηγηθεί καποια ενημερωση. Λογω χρονου δεν είχα προλαβει να κινηθω νομικα και ευτυχως τελικα μιας και η wind φερθηκε σωστα. Τωρα παίζει ρόλο το οτι είμαι πελάτης χρονια σε σταθερο κ κινητο, δεν ξερω.. Οσοι την πατησετε καλο θα ήταν πρωτα να τους πιέσετε τηλεφωνικος κ μετα αν δεν, κινηθείτε νομικα..

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να σας ενημερώσω σχετικά με το θέμα που είχα με τα μηνύματα που ελαβα και μου χρεωσαν το υπολοιπο. Σημερα είδα ότι οτι η wind μου επεστρεψε το ποσο. Χωρις να προηγηθεί καποια ενημερωση. Λογω χρονου δεν είχα προλαβει να κινηθω νομικα και ευτυχως τελικα μιας και η wind φερθηκε σωστα. Τωρα παίζει ρόλο το οτι είμαι πελάτης χρονια σε σταθερο κ κινητο, δεν ξερω.. Οσοι την πατησετε καλο θα ήταν πρωτα να τους πιέσετε τηλεφωνικος κ μετα αν δεν, κινηθείτε νομικα..

 

 

Μάλλον, δεν έχεις καταλάβει ότι το θέμα δεν είναι τα 5, 6 10€ αλλά η απαράδεκτη στάση τόσων των παρόχων, όσο και, κυρίως, της ΕΕΤΤ.

Εσύ βολεύτηκες με την επιστροφή των χρημάτων και θεωρείς ότι ο πάροχός σου είναι εντάξει απέναντί σου. Σκέφτηκες καθόλου πόσοι άλλοι δεν έχουν πάρει τα χρήματά που τους αφαίρεσαν αυθαίρετα και, κυρίως, τι θα κάνεις εσύ ο ίδιος την επόμενη φορά που θα σου συμβεί;

Γι' αυτό χρειάζεται άμεση αντίδραση, ώστε να καταλάβει η ΕΕΤΤ ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και πρέπει να δοθεί λύση, όχι μόνο με αυτή που μεθοδεύεται, αλλά και με επιβολή αυστηρών προστίμων.

Link to comment
Share on other sites

Από χθες κι εγώ στα θύματα

3 sms ΑΠΟ 54578 - ΥΠΗΡΕΣΙΑ MOBIWORLD ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΧΡΕΩΣΕΙΣ

Πριν καταλάβω τι έγινε (σε χρονο ενος λεπτού κι αν) ακόμη

3 sms ΑΠΟ 54223 - ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΛΙΝΚΣ

 

Περιττό να πω ότι το κινητό το είχα δίπλα μου ενώ δούλευα από το πρωι (η μπίζνα εγινε 14:45) , ο αριθμός που εξαπατήθηκε ήταν στο sim slot 2 (που δεν υποστηρίζει data στη συσκευή μου , μόνο κλήσεις και sms μέσω 2G) , το τηλέφωνο ήταν αδρανές και εννοείται δεν έκανα καμμία εγγραφή πουθενά ούτε έβαλα το μουφατζίδικο ΡΙΝ που αναφέρεται στο sms.

Σχεδόν αμέσως κάλεσα το σταθερό και απενεργοποίησα τη συνδρομή και καπάκι ξανά να μιλήσω με εκπρόσωπο η οποία ήταν ευγενική και ήρεμη και μου πρότεινε να απενεργοποιήσω τη δυνατότητα 5ψηφιων.

Της εξήγησα ότι με ενδιαφέρει η επιστροφή των χρημάτων και όχι η μελλοντική προστασία κι ότι είναι 100% βέβαιο ότι είναι λάθος τους.

Μετά τα παραμύθια του γκιούλιβερ που άκουσα (έκανα κλικ σε διαφήμιση ΟΠΑΠ που δεν παίζω και μήπως πήραν το κινητό τα παιδιά που δεν έχω) με παρέπεμψε στο email που ήδη έχει αναφερθεί:

info-gr@mobile-info.cc

στο οποίο έγραψα τα κάτωθι:

 

"ΣΗΜΕΡΑ 30/10/2019 ΚΑΙ ΩΡΑ 14:46 ΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΟΥ 693****** ΕΛΑΒΑ:

3 SMS ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 54578 ΚΑΙ

3 SMS ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 54223

ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MOBIWORLD ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΡΕΩΘΕΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ 6,5 ΕΥΡΩ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 2103009942 ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

 

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ:

-ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΚΑΝΑ ΚΛΙΚ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Η ΚΥΡΙΑ)

-Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ (ΕΝΩ ΕΓΡΑΖΟΜΟΥΝ) ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

-ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΑΓΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΠΙΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ – ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Η ΧΡΕΩΣΗ

 

ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΦΩΣ ΤΙΘΕΤΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑΣ – ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΕΝΤΟΣ 24 ΩΡΩΝ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΦΙΚΤΟ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ."

 

Υπέγραψα με τ όνομά μου και την επαγγελματική μου ιδιότητα (Τραπεζουπάλληλος) χρησιμοποιώντας το επαγγελματικό email μου.24 ΩΡΕΣ μετά δεν έχουν απαντήσει.

Θα ενημερωθείτε για τη συνέχεια :worry:

Edited by Don_VitoCorleone
Link to comment
Share on other sites

Δεν αρκεί μόνο η επιστροφή των χρημάτων σου από την εταιρεία-απάτη.

Πρέπει να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, τουλάχιστον, αναφέροντας ότι ευθύνεται και ο πάροχός σου.

 

Ερώτηση: Μήπως κάποια προηγούμενη ημέρα άνοιξες κάποια νέα εφαρμογή ή κάποια διαφήμιση;

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον, δεν έχεις καταλάβει ότι το θέμα δεν είναι τα 5, 6 10€ αλλά η απαράδεκτη στάση τόσων των παρόχων, όσο και, κυρίως, της ΕΕΤΤ.

Εσύ βολεύτηκες με την επιστροφή των χρημάτων και θεωρείς ότι ο πάροχός σου είναι εντάξει απέναντί σου. Σκέφτηκες καθόλου πόσοι άλλοι δεν έχουν πάρει τα χρήματά που τους αφαίρεσαν αυθαίρετα και, κυρίως, τι θα κάνεις εσύ ο ίδιος την επόμενη φορά που θα σου συμβεί;

Γι' αυτό χρειάζεται άμεση αντίδραση, ώστε να καταλάβει η ΕΕΤΤ ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και πρέπει να δοθεί λύση, όχι μόνο με αυτή που μεθοδεύεται, αλλά και με επιβολή αυστηρών προστίμων.

 

Σωστά τα λες, όμως πιστεύεις πραγματικά ότι η ΕΕΤΤ δε γνωρίζει; Φυσικά και γνωρίζει, αλλά αδρανεί.

 

Συνεπώς, το ζήτημα δεν είναι κατά πόσο κάποιος θα το τραβήξει νομικά αλλά το ποσό οι αρμοδιοι θέλουν να δουν το πρόβλημα.

 

Και εδώ ΔΕΝ θέλουν. Τα υπόλοιπα για μένα είναι απλώς φιλολογιες.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λες, όμως πιστεύεις πραγματικά ότι η ΕΕΤΤ δε γνωρίζει; Φυσικά και γνωρίζει, αλλά αδρανεί.

 

Συνεπώς, το ζήτημα δεν είναι κατά πόσο κάποιος θα το τραβήξει νομικά αλλά το ποσό οι αρμοδιοι θέλουν να δουν το πρόβλημα.

 

Και εδώ ΔΕΝ θέλουν. Τα υπόλοιπα για μένα είναι απλώς φιλολογιες.

 

Μάλλον, δεν είσαι πλήρως ενημερωμένος στο θέμα αυτό.

Η ΕΕΤΤ που είναι και ο βασικός υπεύθυνος, για το θέμα των ΥΠΠ, αφού δεν έχει κάνει τίποτε τόσα χρόνια που κρατάει αυτή η απάτη, αποφάσισε να αλλάξει το Κώδικα Δεοντολογίας των ΥΠΠ και στο εξής θα χρειάζεται έγγραφη συμμετοχή του χρήστη (με αποστολή sms) για να αρχίσει η χρέωση.

Το θέμα βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση που τελειώνει αυτή την εβδομάδα, αν θυμάμαι καλά (edit, τελειώνει την επόμενη ΤΡ 5/11/19 στις 13.00).

Άργησε, αλλά το κάνει και ελπίζουμε να σταματήσει η απάτη.

 

Αλλά χρειάζονται οι καταγγελίες για να ξεφύγει από τη λογική της και να επιβάλλει αυστηρά πρόστιμα στις λίγες εταιρείες που εξακολουθούν να κλέβουν τα χρήματά μας.

Edited by makap
ακριβής προσδιορισμός ολοκλήρωσης της διαβούλευσης
Link to comment
Share on other sites

Η επανάσταση του αυτονόητου !!!! χρόνια πέρασαν με αυτή την κοροιδία , χιλιάδες θύματα και κείμενα, σχεδόν πίστεψα ότι ποτέ δεν θα γίνει τίποτα !!! ακόμα δεν είμαι σίγουρος , μακάρι.

 

Για όσους δεν έχουν ενημερωθεί, αυτή είναι η σχετική ανακοίνωση της ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Καιρός ήταν, και επιτέλους ας κλείσουν όσες από αυτές τις εταιρείες δεν προσφέρουν πραγματικές υπηρεσίες,
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι ίσχυε και πριν η συγκατάθεση με sms, χωρίς να είμαι σίγουρος. Οι διαφημίσεις/εφαρμογές που κάνουν τη ζημιά, προφανώς στέλνουν (και διαγράφουν) το απαιτούμενο sms, για αυτό δεν καταλαβαίνει κανείς το πως γράφτηκε σε αυτά. Αν συμβαίνει αυτό, δεν θα αλλάξει τίποτα με τη συγκεκριμένη τροποποίηση της νομοθεσίας.

Το σωστό θα ήταν να υποχρεώνει τις εταιρίες παροχής ΥΠΠ να στέλνουν ξεχωριστό λογαριασμό για τις υπηρεσίες τους στους εγγεγραμένους χρήστες, κάτι που θα απαιτούσε κανονική έγγραφή με πλήρη στοιχεία και παράλληλα θα απέμπλεκε τις εταιρίες τηλεφωνίας.

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχυε ποτε στο παρελθόν. Η διαδικασία μέχρι τώρα ήταν να βάλεις τον κωδικό σε μία σελίδα στο Internet

H EETT δεν κάνει όλη αυτή την φασαρία για να μην αλλάξει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αρκεί μόνο η επιστροφή των χρημάτων σου από την εταιρεία-απάτη.

Πρέπει να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, τουλάχιστον, αναφέροντας ότι ευθύνεται και ο πάροχός σου.

 

Ερώτηση: Μήπως κάποια προηγούμενη ημέρα άνοιξες κάποια νέα εφαρμογή ή κάποια διαφήμιση;

Τίποτα απολύτως.Απλά ήρθε η σειρά μου.

Και το λέω με βεβαιότητα διότι στην πρώτη sim slot που έχει λειτουργία δεδομένων δε συνέβη τίποτα παρά στον αριθμό που είναι στη δεύτερη slot που μπορεί να κάνει μόνο κλήσεις και sms.

Ο αριθμός αυτός είναι 16 ετών και ο αριθμός που χρησιμοποιώ παντού για όλα αυτά τα χρόνια (ξεκίνησε από σύνδεση telestet κι εδώ και 5 χρόνια είναι Q) και προφανώς τον έχω δώσει ως αριθμό επικοινωνίας όπου είμαι γραμμένος σε αντίθεση με τον άλλο αριθμό που τον έχω για Ρεζέρβα (f2g) και δεν τον έχω καταχωρήσει πουθενά.

Όπως και να χει μιλάμε για εξαπάτηση και δεν τίθεται θέμα υπαιτιότητας η απροσεξίας μου.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι ίσχυε και πριν η συγκατάθεση με sms, χωρίς να είμαι σίγουρος. Οι διαφημίσεις/εφαρμογές που κάνουν τη ζημιά, προφανώς στέλνουν (και διαγράφουν) το απαιτούμενο sms, για αυτό δεν καταλαβαίνει κανείς το πως γράφτηκε σε αυτά. Αν συμβαίνει αυτό, δεν θα αλλάξει τίποτα με τη συγκεκριμένη τροποποίηση της νομοθεσίας.

Το σωστό θα ήταν να υποχρεώνει τις εταιρίες παροχής ΥΠΠ να στέλνουν ξεχωριστό λογαριασμό για τις υπηρεσίες τους στους εγγεγραμένους χρήστες, κάτι που θα απαιτούσε κανονική έγγραφή με πλήρη στοιχεία και παράλληλα θα απέμπλεκε τις εταιρίες τηλεφωνίας.

 

Η εντύπωσή σου είναι, σίγουρα, λανθασμένη.

Σύγκρινε τα άρθρα 7.2 και 8.8.β που ίσχυαν (ΦΕΚ 1651/Β/2010) με τα αντίστοιχα που προτείνονται.

Είναι μεγάλη η διαφορά.

 

Και για να μην κουράζεσαι εσύ και οι υπόλοιποι που διαβάζουν, αυτό είναι το 7.2 που ισχύει από το 2010

Εφόσον, ο Τελικός Χρήστης επιλέξει μία ΥΠΠ μη συνδρομητική, η οποία απαιτεί εγγραφή μέσω διαδικτύου, εισάγοντας τον αριθμό του σε διαδικτυακή σελίδα, είτε πρέπει να λάβει άμεσα ένα σύντομο μήνυμα με κωδικό, τον οποίο και θα πρέπει να εισάγει στην ιστοσελίδα, είτε ένα σύντομο μήνυμα στο οποίο θα πρέπει να απαντήσει στην περίπτωση που αποδέχεται την εγγραφή στην υπηρεσία. Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το σύντομο μήνυμα θα πρέπει να του γνωστοποιεί το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας και την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Η εγγραφή στην υπηρεσία

θα ολοκληρωθεί, μόνο εφόσον, ο Τελικός Χρήστης είτε εισάγοντας τον κωδικό στην σχετική ιστοσελίδα, είτε αποστέλλοντας μήνυμα επιβεβαίωσης στον σχετικό σύντομο κωδικό, παράσχει τη συγκατάθεσή του για την εγγραφή του στην υπηρεσία. Μέχρι την ολοκλήρωση

της εγγραφής του στην υπηρεσία, ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται με πρόσθετη χρέωση.

 

και αυτό που προτείνεται:

«2. Εφόσον, ο Τελικός Χρήστης επιλέξει μία ΥΠΠ μη συνδρομητική, η οποία απαιτεί εγγραφή μέσω διαδικτύου, εισάγοντας τον αριθμό του σε διαδικτυακή σελίδα, πρέπει να λάβει άμεσα ένα μήνυμα (SMS) από τον πάροχο ΥΠΠ, το οποίο θα πρέπει να του γνωστοποιεί το όνομα, το κόστος της υπηρεσίας και την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Στην περίπτωση που ο τελικός χρήστης αποδέχεται την εγγραφή του στην υπηρεσία, θα πρέπει να απαντήσει με ατελές μήνυμα (SMS) συγκατάθεσης. Η εγγραφή στην υπηρεσία θα έχει ολοκληρωθεί, μόνον εφόσον, ο Τελικός Χρήστης θα έχει αποστείλει το ανωτέρω μήνυμα συγκατάθεσής του για την εγγραφή του στην υπηρεσία. Μέχρι την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία – μέσω της ως άνω ρητής πράξης συγκατάθεσης – ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται για ΥΠΠ».

 

και 2) το 8.8.β όπως ισχύει από το 2010

μία υπηρεσία με συνδρομή μέσω διαδικτύου, εισάγοντας τον αριθμό του σε διαδικτυακή σελίδα, είτε πρέπει να λάβει άμεσα ένα σύντομο μήνυμα με κωδικό, τον οποίο και θα πρέπει να εισάγει στην ιστοσελίδα, είτε ένα σύντομο μήνυμα στο οποίο θα πρέπει να απαντήσει στην περίπτωση που αποδέχεται την εγγραφή στην υπηρεσία. Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το σύντομο μήνυμα θα πρέπει να του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, να τον ενημερώνει για το όνομα και

το κόστος της υπηρεσίας ανά μονάδα χρέωσης (π.χ. για το γεγονός ότι η ΥΠΠ χρεώνεται ανά εβδομάδα) και την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Η εγγραφή στην υπηρεσία με συνδρομή θα ολοκληρωθεί, μόνο εφόσον, ο Τελικός Χρήστης εισάγει τον κωδικό στην σχετική ιστοσελίδα ή

αποστείλει μήνυμα επιβεβαίωσης στον σχετικό σύντομο κωδικό, για να παράσχει τη συγκατάθεσή του για την εγγραφή του στην υπηρεσία με συνδρομή. Σε περίπτωση που με την εγγραφή στη νέα υπηρεσία η συνολική μηνιαία αξία των συνδρομών του χρήστη (MSISDN) στον Πάροχο ΥΠΠ πρόκειται να υπερβεί τα 20 ευρώ, θα αποστέλλεται ατελές ενημερωτικό μήνυμα και θα ζητείται η

ρητή συγκατάθεσή του. Η συγκατάθεση του χρήστη θα παρέχεται με σύντομο μήνυμα. Μέχρι την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία, ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται με πρόσθετη χρέωση.

 

και αυτό που προτείνεται:

«β) μία υπηρεσία με συνδρομή μέσω διαδικτύου, εισάγοντας τον αριθμό του σε διαδικτυακή σελίδα, θα πρέπει να λάβει άμεσα ένα μήνυμα (SMS) από τον πάροχο ΥΠΠ, με το οποίο θα πρέπει να του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, να τον ενημερώνει για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας ανά μονάδα χρέωσης (π.χ. για το γεγονός ότι η ΥΠΠ χρεώνεται ανά εβδομάδα), καθώς και για την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Ο Τελικός χρήστης θα πρέπει να απαντήσει με ατελές μήνυμα (SMS) συγκατάθεσης, στην περίπτωση που αποδέχεται την εγγραφή του στην υπηρεσία. Η εγγραφή στην υπηρεσία με συνδρομή θα έχει ολοκληρωθεί, μόνον εφόσον, ο Τελικός Χρήστης θα έχει αποστείλει το ανωτέρω μήνυμα συγκατάθεσής του, για την εγγραφή του στην υπηρεσία με συνδρομή.

Σε περίπτωση που με την εγγραφή στη νέα υπηρεσία, η συνολική μηνιαία αξία των συνδρομών του χρήστη (MSISDN) στον Πάροχο ΥΠΠ πρόκειται να υπερβεί τα 20 ευρώ, θα αποστέλλεται σύντομο ενημερωτικό μήνυμα από τον πάροχο ΥΠΠ με το όποιο θα ζητείται η ρητή συγκατάθεσή του. Η συγκατάθεση του χρήστη θα παρέχεται με αποστολή σύντομου ατελούς μηνύματος.

Μέχρι την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία ΥΠΠ – μέσω της ανωτέρω διαδικασίας – ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται για ΥΠΠ.»

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Εμένα το ίδιο πράγμα μου φαίνεται. Και με το pin υποτίθεται πως δίνεις την συγκατάθεση σου, και όσοι παρανομούν απλά παρακάμπτουν αυτήν την διαδικασία. Ποιος μου λέει ο απατεώνας που το κάνει συστηματικά αυτό, και με τον νέο τρόπο δεν θα συνεχίσει να πραγματοποιεί εγγραφές παράνομα;

Για μένα η μόνη λύση είναι πρόστιμα τέτοιου ύψους που θα είναι ασύμφορο για μια τέτοια "εταιρεία" να συνεχίσει να λειτουργεί.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Είναι το ίδιο αυτό

είτε πρέπει να λάβει άμεσα ένα σύντομο μήνυμα με κωδικό, τον οποίο και θα πρέπει να εισάγει στην ιστοσελίδα, είτε ένα σύντομο μήνυμα στο οποίο θα πρέπει να απαντήσει στην περίπτωση που αποδέχεται την εγγραφή στην υπηρεσία.Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το σύντομο μήνυμα θα πρέπει να του γνωστοποιεί το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας και την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Η εγγραφή στην υπηρεσία θα ολοκληρωθεί, μόνο εφόσον, ο Τελικός Χρήστης είτε εισάγοντας τον κωδικό στην σχετική ιστοσελίδα, είτε αποστέλλοντας μήνυμα επιβεβαίωσης στον σχετικό σύντομο κωδικό, παράσχει τη συγκατάθεσή του για την εγγραφή του στην υπηρεσία.

με αυτό

πρέπει να λάβει άμεσα ένα μήνυμα (SMS) από τον πάροχο ΥΠΠ, το οποίο θα πρέπει να του γνωστοποιεί το όνομα, το κόστος της υπηρεσίας και την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Στην περίπτωση που ο τελικός χρήστης αποδέχεται την εγγραφή του στην υπηρεσία, θα πρέπει να απαντήσει με ατελές μήνυμα (SMS) συγκατάθεσης. Η εγγραφή στην υπηρεσία θα έχει ολοκληρωθεί, μόνον εφόσον, ο Τελικός Χρήστης θα έχει αποστείλει το ανωτέρω μήνυμα συγκατάθεσής του για την εγγραφή του στην υπηρεσία.

 

Και τα αντίστοιχα στο 8.8.β ???

Link to comment
Share on other sites

Ξαναδιάβασε τι έγραψα. Δεν με απασχολεί πόσο ίδιο είναι τεχνικά. Η ουσία είναι πως κάποιοι παρανομούν για να σε εγγράψουν σε μια υπηρεσία. Αν δεν παρανομούσαν, δεν θα είχαμε τίποτα να συζητήσουμε.

Ποιος μου λέει εμένα πως και με αυτήν την αλλαγή δεν θα συνεχίσουν να το κάνουν; Αν τα έσοδα που έχουν είναι κατά πολύ μεγαλύτερα από τα όποια πρόστιμα φάνε;

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Αρα να μην κάνουμε τίποτα , εφόσον κανείς δεν σου εγγυάτε οτι δεν θα βρουν τρύπα ;
Link to comment
Share on other sites

Εμείς τι να κάνουμε; Οι αρμόδιοι φορείς θα έπρεπε να τους περιορίσουν/σταματήσουν με άλλους τρόπους.

Σαν συνδρομητές το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι φραγή.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβες τι λέω. Τυπικά μεν μπορεί να μην μπορούν να σε γράψουν. Άτυπα ποιος σε εξασφαλίζει ότι δεν θα προσπαθούν να το κάνουν; Όπως κάνουν και τώρα και βρίσκεσαι χωρίς να το καταλάβεις σε συνδρομή.

Για μένα μια λύση υπάρχει μόνο. Υποχρέωση των παρόχων να έχουν εξ ορισμού φραγή σε όλους και να μπορείς να sms ξέρω'γω να την βγάζεις αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις κάποια υπηρεσία. Κάτι τέτοιο να γινόταν και να δεις πως την άλλη μέρα θα εξαφανίζονταν όλες αυτές οι "εταιρείες". Γνώμη μου...

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Καταργώντας τη διαζευκτική δυνατότητα ενεργοποίησής τους διαδικτυακώς μετά κωδικού, αναιρεί τυχόν… μειωμένο καταλογισμό τού κάθε «Ανεμομαζώχτη» παρόχου ως απολύτου ελεγκτή της εξακρίβωσης εγγραφής μέσω καναλιού σηματοδοσίας του· ανεπαρκής πλέον η υποκλοπή αριθμού εξ αναγνώρισής του λόγω +δέσης δεδομένων δικτύου κινητής, απαιτείται τε παρεμβατικό & παράνομο λογισμικό κατάΧρησης Υπηρεσίας +τόμων Γραπτών Μηνυμάτων κρυφίως —ή φυσική πρόσβαση:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει νόημα αυτο που λες ... αν γίνει όπως διαβάζω εδω , ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να σε χρεώσουν , πλέον θα ΥΠΑΡΧΕΙ φραγή σε όλους.

 

Για να βγάλεις την φραγή και μόνο για συγκεκριμένη εταιρία θα ΠΡΕΠΕΙ να ΣΤΕΙΛΕΙΣ σμδ ΕΣΥ (εκτος αν κάποιος σου κλέψει το τηλ) με συγκεκριμένο περιεχόμενο σε συγκεκριμένο αριθμό, και θα βγει μονο για αυτούς ... αλλιώς δεν βγαίνει με τίποτα και για κανενα ...

 

Διάβασε λιγο προσεκτικά , όσο και να θέλουν δεν μπορουν να σε χρεώσουν χωρίς δικιά σου άδεια και με απόδειξη το σμσ που έστειλες ΕΣΥ ...

(αυτό δεν σπάει ... δεν υπάρχει διαδεδομένο κακόβουλο πρόγραμμα που στέλνει σμσ, παιρνει 090 και γενικά ελέγχει το κινητό σου , και αν υπάρξει το τελευταίο που θα μας νοιάζει είναι τα 5ψήφια )

 

Καλά, δεν κατάλαβες ότι αντιδρά για την ... αντίδραση;

Η προτεινόμενη τροποποίηση είναι ξεκάθαρη, αλλά όλοι εμείς δεν ... καταλαβαίνουμε και μόνον ένας ξέρει ότι με αυτήν η απάτη θα συνεχίζεται ....

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει νόημα αυτο που λες ... αν γίνει όπως διαβάζω εδω , ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να σε χρεώσουν , πλέον θα ΥΠΑΡΧΕΙ φραγή σε όλους.

 

Για να βγάλεις την φραγή και μόνο για συγκεκριμένη εταιρία θα ΠΡΕΠΕΙ να ΣΤΕΙΛΕΙΣ σμδ ΕΣΥ (εκτος αν κάποιος σου κλέψει το τηλ) με συγκεκριμένο περιεχόμενο σε συγκεκριμένο αριθμό, και θα βγει μονο για αυτούς ... αλλιώς δεν βγαίνει με τίποτα και για κανενα ...

 

Διάβασε λιγο προσεκτικά , όσο και να θέλουν δεν μπορουν να σε χρεώσουν χωρίς δικιά σου άδεια και με απόδειξη το σμσ που έστειλες ΕΣΥ ...

(αυτό δεν σπάει ... δεν υπάρχει διαδεδομένο κακόβουλο πρόγραμμα που στέλνει σμσ, παιρνει 090 και γενικά ελέγχει το κινητό σου , και αν υπάρξει το τελευταίο που θα μας νοιάζει είναι τα 5ψήφια )

 

Αν έχει πράγματι φραγή (και δεν χρησιμοποιείς απλά εσύ τη λέξη για να εξηγήσεις κάτι), τότε μια χαρά. Αυτό που προτείνω.

Αν όμως δεν έχει φραγή, και απλά αλλάζει ο τρόπος εγγραφής, είπα πως για τους απατεώνες διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. Έστω ότι πρέπει να γίνεται έτσι όπως περιγράφεις. Αν εγώ σαν απατεώνας σου στείλω μήνυμα με το έτσι θέλω, ποντάροντας σε αυτούς που δεν θα ασχοληθούν να τα διεκδικήσουν πίσω ή/και στο ότι και να φάω κάποιο πρόστιμο τα έσοδα που θα έχω συνολικά είναι πολύ μεγαλύτερα είναι παράλογο;

 

Μακάρι να δουλέψει έτσι όπως θα το κάνουν. Αλλά και θεωρητικά και όπως είναι τώρα δεν θα έπρεπε να υπήρχε πρόβλημα. Το γεγονός ότι γίνεται ότι γίνεται όμως, αυτό και μόνο με κάνει να είμαι επιφυλακτικός απέναντι στους απατεώνες. Αυτή είναι η γνώμη μου.

 

 

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Βρε εγώ το καταλαβαίνω τι λες. Απλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου γιατί δεν μου φαίνεται εκτός πραγματικότητας να βρίσκουν νούμερα και να ξεκινάνε την διαδικασία χωρίς να κάνεις τίποτα. Δεν μου φαίνεται φοβερά διαφορετική η λογική σε αυτό από αυτό που γίνεται σήμερα. Ξαναλέω, μακάρι να έχει αποτέλεσμα.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ απλό αυτό που έκαναν έως τώρα. Απλά σε έγραφαν χωρίς την διαδικασία που απαιτείται . Το πώς βρίσκουν τον αριθμό στο είναι άλλο θέμα. Το έχουμε γράψει και εδώ παλιότερα. Από εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να μου εξηγήσεις τόσες φορές την νέα διαδικασία. Δεν διαφωνώ πως αν γίνει έτσι μπορεί να έχει αποτέλεσμα. Εγώ απλά λέω πως αν σκοπεύει κάποιος να μην είναι νόμιμος, γιατί να να τον σταματήσει αυτό; Μέχρι να το δω να έχει αποτέλεσμα διατηρώ τις αμφιβολίες μου.

 

Sent from my moto g(6) play

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα επειδή ξύπνησα με κέφια, είπα να τους αφυπνίσω λίγο με ένα mail υπενθύμισης

 

Sent: Friday, November 1, 2019 9:14 AM

To: 'info-gr@mobile-info.cc' <info-gr@mobile-info.cc>

Subject: RE: 69******-ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΟΥ

 

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΤΟ ΚΑΘΩΣ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΣΩΡΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΠΩΣ ΑΝ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΔΕ ΛΥΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ 2 ΗΜΕΡΩΝ ΘΑ ΠΡΟΒΩ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ.ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ SITE ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ MYPHONE.GR ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.

 

Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ.ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ.

 

EDIT:

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ Η ΟΧΙ , ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ EMAIL ΗΡΘΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Αγαπητέ Κύριε/ Αγαπητή Κυρία Καλησπέρα σας,

 

Έχουμε λάβει το αίτημα σας και βρίσκεται υπό επεξεργασία, θα λάβετε απάντηση εντός των ημερών.

Σας ενημερώνουμε πως η προθεσμία εντός της οποίας οφείλει η εταιρεία να απαντήσει, έχει οριστεί από την Αρμόδια Αρχή και είναι 20 ημέρες.

Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Με εκτίμηση,

Π. Α.

Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Παρακαλείστε να αναφαίρετε πάντα τον αριθμό αναφοράς t3ZHRY που αναγράφετε στο "θέμα" του email Όταν στέλνετε μια απάντηση . Για να μπορέσουμε να αναθέσουμε την απάντηση σε εκπρόσωπο

MPSC Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-300-9942 (απλή χρέωση κλήσης)

Ηλεκτρονική αλληλογραφία: info-gr@mobileinfo.biz

Εργάσιμες ώρες: Δευ-Παρ10:00-18:00

Edited by XP130TD
Προσωπικά στοιχεία
Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΕΞΕ τι σου γράφω ... ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΜΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΕΩΘΕΙΣ ... τώρα σε χρεωνουν χωρίς να στείλεις κανενα σμσ.

 

Ξέρεις τι είναι το σμσ και πως δουλεύει ετσι ? δλδ πρέπει να έχεις στα χέρια σου το τηλέφωνο για να στείλεις.

 

Το μόνο που χρειάζονται είναι μια εφαρμογή με πρόσβαση στα sms και υπάρχουν παρα πολλές τέτοιες. Αν θυμάσαι, πριν λίγο καιρό το camscanner διαγράφηκε από το play για αυτόν ακριβώς το λόγο... "sign you up for paid subscriptions"

 

Εδώ το άρθρο... https://www.google.com/amp/s/www.indiatoday.in/amp/technology/news/story/camscanner-android-app-trojan-dropper-malware-removed-from-play-store-1593009-2019-08-29

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...