Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τους ζήτησα να μου κάνουν φραγή και στα μη χρεώσιμα μετά από χώσιμο που τους έκανα. Έκτοτε δεν μου ξανά ήρθε.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Σε εμένα και την γυναίκα μου είχε γίνει χρέωση από τέτοια μηνύματα πριν κάτι μήνες και κάναμε φραγή στην wind για τα πενταψηφια και μέχρι εχθές όλα οκ. Λοιπόν εχθές στις 3.55 τα ξημερώματα ήρθαν μηνύματα από 54 κάτι για εγγραφή σε space games με κωδικό PIN και χρέωση 2.08*3=6.24 καπάκι ήρθε μήνυμα από την wind για ενημέρωση του περιεχομένου και ότι είναι με υψηλή χρέωση και την οδηγία φραγής.

Τι παίζει πάλι αφού είχαμε ήδη φραγή.

Που μπορώ να πάρω τηλέφωνο στην wind για να λύσουμε το θέμα? Στην εταιρεία για επιστροφή χρημάτων?

 

Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έκανες άρση φραγής για κάποιο λόγο;

Αν όχι, επικοινώνησε με την Wind και ρώτησε τι συμβαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Θα αρχίσουν τα παραμύθια ότι έγινε ανανέωση του συμβολαίου ή αλλαγή προγράμματος και πρέπει να την ενεργοποιήσεις πάλι από την αρχή.

Ότι δεν μπορείς να φανταστείς μπορούν να σου πουν.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο συνέβη και σε μένα ενώ είχα ενεργοποιημένη την φραγή για λήψη χρεώσιμων μυνημάτων.

Επικοινώνησα με το 13800 και φυσικά άκρη δεν έβγαλα.

Οπότε καταγγελία και αποχώρηση από την Wind,

Edited by Vasileios
Άλλη εταιρεία
Link to comment
Share on other sites

Για την Vodafone έχω sms που επιβεβαιώνει την φραγή των χρεώσιμων μηνυμάτων. Για την wind γιατί και εκεί έχω αριθμό δεν έχω. Θα ζητήσω όμως απόδειξη. Θα πάω σε κατάστημα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Σε εμένα και την γυναίκα μου είχε γίνει χρέωση από τέτοια μηνύματα πριν κάτι μήνες και κάναμε φραγή στην wind για τα πενταψηφια και μέχρι εχθές όλα οκ. Λοιπόν εχθές στις 3.55 τα ξημερώματα ήρθαν μηνύματα από 54 κάτι για εγγραφή σε space games με κωδικό PIN και χρέωση 2.08*3=6.24 καπάκι ήρθε μήνυμα από την wind για ενημέρωση του περιεχομένου και ότι είναι με υψηλή χρέωση και την οδηγία φραγής.

Τι παίζει πάλι αφού είχαμε ήδη φραγή.

Που μπορώ να πάρω τηλέφωνο στην wind για να λύσουμε το θέμα? Στην εταιρεία για επιστροφή χρημάτων?

 

Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Αν δεις το post #762 τα ίδια και σε μένα σε τηλ με φραγή στη vod.

Έχουν βρει τον τρόπο να παρακάμπτουν τη φραγή και να στέλνουν sms.

Στην περίπτωσή μου όμως ΔΕΝ έγινε κάποια χρέωση. Δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα πιστεύω λόγω της φραγής.

Σου αφαίρεσε χρήματα από την κάρτα;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεις το post #762 τα ίδια και σε μένα σε τηλ με φραγή στη vod.

Έχουν βρει τον τρόπο να παρακάμπτουν τη φραγή και να στέλνουν sms.

Στην περίπτωσή μου όμως ΔΕΝ έγινε κάποια χρέωση. Δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα πιστεύω λόγω της φραγής.

Σου αφαίρεσε χρήματα από την κάρτα;

 

Και σε μένα ήρθε από μια γκόμενα που θέλει να με γνωρίσει, έτσι στην ψύχρα λέμε, παντρεμένο άνθρωπο, σα δε ντρέπεται ! :lol:

 

Αυτά δεν χρεώνουν κάτι, χρεώνεσαι μόνο τo εξερχόμενο μήνυμα, αν απαντήσεις εννοείται.

Edited by marras

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

:spam:*** ΠΡΟΣΟΧΗ ***:protest:

:dash:Σήμερα....

Η γνωστή ''ιστορία''...με Μηνύματα , αποστολέας η MEGA VOUCHERS από τους τηλεφ. αριθμούς: 54970 & 54850

Έκανα Καταγγελία παντού και ολες τις νομιμες ενεργειες...6+ ευρω...πρόλαβαν και με χρέωσαν...έχω σύνδεση vodafon καρτοκινητο!!! :X

LG G4
Link to comment
Share on other sites

Τους πηρα.Μου ειχαν απαντησει την ακριβως επομενη ημέρα θετικά για πίστωση με κωδικο ανανεωσης χρονου η με καταθεση σε ΙΒΑΝ.Το email ειχε παει στα SPAM (τους εχει παρει χαμπαρι και η Google) που δεν σκεφτηκα να ελεγξω.Απάντησα τώρα και περιμένω...

Το ιδιο mail και στις δυο περιπτωσεις ειχε ως αποτελεσμα τη θετικη απαντηση και των δυο ...

Οποιος του τυχει του επιτρεπω να το κανει copy paste με τα στοιχεια της δικης του εξαπατησης :ninja:

 

edit 26/11

Σημερα πρωι ηρθε ενας κωδικος ανανεωσης χρονου ομιλιας στο mail μου αγνωστης αξίας (καλα αν ειναι 10+ ευρω αν ειναι να ξαναενεργοποιησω τα πενταψηφια συμφερει χαχα)

Οπως και να χει εκλεισε και η δευτερη υποθεση.

 

η κάρτα ήταν 12άρα, την έβαλα χθες.

Βγήκα κερδισμένος κατά 6 καθαρά ευρώ αεροχρόνο και πήρα tap and get it που δεν έπαιρνα ποτέ αφού βάζω αυστηρά το μινιμουμ ποσο ανανέωσης. Σκέφτομαι να ενεργοποιήσω πάλι τα 5ψηφια χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, μου ήρθε σήμερα 7:20 το πρωί sms από 54578 dimoco και μου έλεγε το μνμ με τα 3 χρεωσιμα sms. Εγώ είχα 0.2 λεπτά και δεν μου τράβηξε τίποτα. Αμέσως μετά έκανα φραγή στο 1213. Χρειάζεται να κάνω τίποτα άλλο έτσι ώστε όταν κανω ανανέωση να μην τραβήξει τίποτα; γιατί την φραγή την έκανα μετά. Ή ησυχάζω με την φραγή;
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, μου ήρθε σήμερα 7:20 το πρωί sms από 54578 dimoco και μου έλεγε το μνμ με τα 3 χρεωσιμα sms. Εγώ είχα 0.2 λεπτά και δεν μου τράβηξε τίποτα. Αμέσως μετά έκανα φραγή στο 1213. Χρειάζεται να κάνω τίποτα άλλο έτσι ώστε όταν κανω ανανέωση να μην τραβήξει τίποτα; γιατί την φραγή την έκανα μετά. Ή ησυχάζω με την φραγή;

 

Σε ότι αφορά στην μη περαιτέρω χρέωσή σου από αυτήν και κάθε άλλη εταιρεία, είσαι καλυμμένος με τη φραγή, αλλά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή, για να προσθέσεις και τη δική σου (κακή) εμπειρία από τη συγκεκριμένη εταιρεία, μέχρι να δούμε κάποια ουσιαστική λύση στο μεγάλο αυτό πρόβλημα.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Μπήκα κ τω στο club των 5 ψηφιων.

Μου ηρθαν sms απο την paydash κ υστερα απο την wind για τα χρεωσιμα sms κ το μπλοκαρισμα τους.

Τι κανω? Παιρνω wind κ υστερα την εταιρία?

 

-------------

Στάλθηκε με το Tapatalk, χρησιμοποιώντας το δεξί μου δάχτυλο.

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Μου στέλνεις (αν το ξέρεις) σε παρακαλώ το ποστ από εδώ που έχει την διαδικασία καταγγελίας; Γιατί το να ψάχνω σε τόσα ποστ είναι βουνό. Άσε που εκείνο το ποστ θα είναι "οδηγός" για σωστή καταγγελία. Στείλτο δημόσια γιατί μπορεί να το χρειαστεί κάποιος.

Ευχαριστώ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Να ρωτήσω κάτι ακόμα; Αυτή η φραγή είναι για τις εισερχόμενες χρεωσιμες υπηρεσίες ή και για τις υπηρεσίες τύπου "Χαμόγελο του Παιδιού", "Κιβωτός του κόσμου" κλπ; Σε αυτές θα ήθελα να στέλνω. Σε περίπτωση που ισχύει για όλες κρίμα για τις δεύτερες.

Link to comment
Share on other sites

Μου στέλνεις (αν το ξέρεις) σε παρακαλώ το ποστ από εδώ που έχει την διαδικασία καταγγελίας; Γιατί το να ψάχνω σε τόσα ποστ είναι βουνό. Άσε που εκείνο το ποστ θα είναι "οδηγός" για σωστή καταγγελία. Στείλτο δημόσια γιατί μπορεί να το χρειαστεί κάποιος.

Ευχαριστώ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Να ρωτήσω κάτι ακόμα; Αυτή η φραγή είναι για τις εισερχόμενες χρεωσιμες υπηρεσίες ή και για τις υπηρεσίες τύπου "Χαμόγελο του Παιδιού", "Κιβωτός του κόσμου" κλπ; Σε αυτές θα ήθελα να στέλνω. Σε περίπτωση που ισχύει για όλες κρίμα για τις δεύτερες.

 

Δεν ξέρω αν εννοείς αυτό.

Σε κάθε περίπτωση, με "φραγή" εννοούμε φραγή εισερχομένων και όχι εξερχομένων.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς! Ισχύει μόνο για εισερχόμενα. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

 

----- προσθήκη μηνύματος 76 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Για το ποστ, για το πώς γίνεται η καταγγελία, έχεις τίποτα υπόψη σου; Το θυμάσαι;

Link to comment
Share on other sites

Αναμένω και γω τον "οδηγο" καταγγελιών

 

-------------

Στάλθηκε με το Tapatalk, χρησιμοποιώντας το δεξί μου δάχτυλο.

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, η καταγγελία τη οποία σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις αφορά προβλήματα που έχεις με κάποιον πάροχο που δεν κατάφεραν να επιλυθούν με τη μεταξύ σας επικοινωνία, ώστε να μεσολαβούν αυτοί με στόχο την επίλυση, και όχι απλά για να ενημερώσουμε για κάτι που έχει επιλυθεί. Δεν ξέρω και τι τύχη μπορεί να έχει μια τέτοια καταγγελία, χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο. Αν λαμβάνεται υπόψιν για κάτι, η απλά το προσπερνούν αν δεν υπάρχει κάποιο ουσιαστικό αίτημα που δεν έχει ικανοποιηθεί.

 

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς! Ισχύει μόνο για εισερχόμενα. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

 

----- προσθήκη μηνύματος 76 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Για το ποστ, για το πώς γίνεται η καταγγελία, έχεις τίποτα υπόψη σου; Το θυμάσαι;

 

Το είχα γράψει με link στη λέξη "αυτό" αλλά φαίνεται ότι δεν έπιασε.

Πρέπει να ξαναβρώ το post, αλλά δεν έχω χρόνο τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Μου στέλνεις (αν το ξέρεις) σε παρακαλώ το ποστ από εδώ που έχει την διαδικασία καταγγελίας; Γιατί το να ψάχνω σε τόσα ποστ είναι βουνό. Άσε που εκείνο το ποστ θα είναι "οδηγός" για σωστή καταγγελία. Στείλτο δημόσια γιατί μπορεί να το χρειαστεί κάποιος.

Ευχαριστώ.

 

Αναμένω και γω τον "οδηγο" καταγγελιών

 

Δείτε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Δείτε εδώ.

Σε ευχαριστώ πολύ

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ και εγώ. Πάντως εγώ, σύμφωνα και με το παραπάνω link που έστειλε ο prime, επικοινώνησα τηλεφωνικά με dimoco, και έκανα με το αυτοματοποιημένο σύστημα διαγραφή από την υπηρεσία. Έλεγε ότι θα στείλουν επιβεβαίωση μέσω sms αλλά δεν το πήρα ακόμα. Ελπίζω με την φραγή στο 1213 και την διαγραφή να μην έχω ξανά πρόβλημα. Ευτυχώς που είχα μόνο 20 λεπτά όταν μου έστειλαν τα sms.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, η καταγγελία τη οποία σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις αφορά προβλήματα που έχεις με κάποιον πάροχο που δεν κατάφεραν να επιλυθούν με τη μεταξύ σας επικοινωνία, ώστε να μεσολαβούν αυτοί με στόχο την επίλυση, και όχι απλά για να ενημερώσουμε για κάτι που έχει επιλυθεί. Δεν ξέρω και τι τύχη μπορεί να έχει μια τέτοια καταγγελία, χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο. Αν λαμβάνεται υπόψιν για κάτι, η απλά το προσπερνούν αν δεν υπάρχει κάποιο ουσιαστικό αίτημα που δεν έχει ικανοποιηθεί.

 

Από τη στιγμή που κάνεις την καταγγελία και τους κατηγορείς ότι σε χρέωσαν αυθαίρετα, δεν θεωρείται λήξαν το θέμα με το να σου επιστρέψουν τα λεφτά. Πρέπει να σου εξηγήσουν πώς χρεώθηκες χωρίς να πληκτρολογήσεις πουθενά τον αριθμό κινητού σου και το PIN που σου στέλνουν με SMS. Οπότε η καταγγελία σου παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου έστω και αν επιστράφηκαν τα λεφτά και είναι υπόχρεος .... να απαντήσει στην καταγγελία σου.

Με τον ίδιο τρόπο, δεν θεωρείται λήξαν το θέμα, αν κάποιος σου κλέψει το πορτοφόλι και μετά στο επιστρέψει.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...