Jump to content

Samsung Galaxy Note 7 (SM-N930F)


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καμία σύγχυση και θα το διευκρινήσω προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

 

Το δυστυχώς είναι για όσους έχουν ή θα ήθελαν να έχουν το Galaxy Note 7, μια συσκευή πολλά υποσχόμενη. Φαντάζομαι κι εγώ να είχα την επιθυμία να πάρω μια συσκευή και στο τέλος να έρχεται ο κατασκευαστής και να την παίρνει μέσα από τα χέρια μου. Σίγουρα θα είχα εκνευριστει και απογοητευτεί και το δυστυχώς θα είχε εφαρμογή και σε μένα.

 

Το καλό μέσα στην όλη ατυχία και δεν το περιγράφω ως ευτύχημα, είναι πως πλέον η συσκευή δεν θα είναι πια λόγος ανησυχίας και επικινδυνότητας ώστε να συμβεί το χειρότερο στον οποιοδήποτε, είτε είναι κάτοχος είτε ειναι τρίτος.

 

Σίγουρα θα μείνει ως μελανό στοιχείο στην ιστορία, δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο να έχει συμβεί σε τόσο μεγάλη έκταση. Τυγχάνει απλά σε αυτή τη περίπτωση να είναι η Samsung. Θα μπορούσε να ήταν η κάθε Apple, HTC, LG, Sony κτλ ή οποιαδήποτε κατασκευάστρια εταιρεία.

 

Δεν μπορει να αποτελεσει τιποτε απο αυτα που γραφεις ως μελανα οπως λες διοτι απο την στιγμη που τα σμαρτ ειχαν οθονες με χρωματα βγαζαν φωτο και βιντεο δουλευαν καλυτερα στα χερια ενος χρηστη ολα αυτα τα προσφερε μια εταιρια και λεγετε Samsung .Ολες οι αλλες ερχονται δευτερες με υποδεεστερα hardware και software αλλες κλεινουν απολυουν κοσμο κτλ.Δεν υπαρχει καμια εταιρια ανταγωνιστικη σε υλοποιηση αρα τι εχει γραψει η ιστορια ; Ειναι καλυτερα να την διαβαζουμε για να μην μενουμε ανιστορητοι.

Και οσο για το ζητημα που λες οτι ο κατασκευαστης το παιρνει μεσα απο τα χερια φιλε μου τα Note 2 Note 3 Note 4 Note 5 S6 και S6 edge S7 και S7 edge ειναι εργαλεια που απλα δεν τα βγαζει και δεν τα ανταγωνιζεται κανεις με αποτελεσμα ενας κατοχος με επιλογη Samsung-phone τα εχει και τα απολαμβανει οποτε θελει περιμενοντας το επομενο γιατι απλα ειναι κορυφαια εργαλεια.Οπως βλεπεις επιλογες υψηλου επιπεδου και ποικιλιας 'πολλες'

Edited by akiss_
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν μπορει να αποτελεσει τιποτε απο αυτα που γραφεις ως μελανα οπως λες διοτι απο την στιγμη που τα σμαρτ ειχαν οθονες με χρωματα βγαζαν φωτο και βιντεο δουλευαν καλυτερα στα χερια ενος χρηστη ολα αυτα τα προσφερε μια εταιρια και λεγετε Samsung .Ολες οι αλλες ερχονται δευτερες με υποδεεστερα hardware και software αλλες κλεινουν απολυουν κοσμο κτλ.Δεν υπαρχει καμια εταιρια ανταγωνιστικη σε υλοποιηση αρα τι εχει γραψει η ιστορια ; Ειναι καλυτερα να την διαβαζουμε για να μην μενουμε ανιστορητοι.

Και οσο για το ζητημα που λες οτι ο κατασκευαστης το παιρνει μεσα απο τα χερια φιλε μου τα Note 2 Note 3 Note 4 Note 5 S6 και S6 edge S7 και S7 edge ειναι εργαλεια που απλα δεν τα βγαζει και δεν τα ανταγωνιζεται κανεις με αποτελεσμα ενας κατοχος με επιλογη Samsung-phone τα εχει και τα απολαμβανει οποτε θελει περιμενοντας το επομενο γιατι απλα ειναι κορυφαια εργαλεια.Οπως βλεπεις επιλογες υψηλου επιπεδου και ποικιλιας 'πολλες'

Αν και ξεφεύγουμε από τη συζήτηση, η αποτυχία με το Galaxy Note 7 θα μείνει ως ένα μελανό σημείο για την Samsung και όχι μόνο, και δεν μπορεί να θεωρηθεί ως αμελητέο γεγονός στην ιστορία.

 

Στο θέμα της Samsung όπου πήρε από τα χέρια μας το Galaxy Note 7 λόγω αποτυχίας συσκευής, έρχεσαι και του κανεις σύγκριση με τα Note 2, Note 3, Note 4, Note 5, S6, S6 Edge, S7 και S7 Edge. Πιστεύω ότι με αυτό το τρόπο καταλαβαίνεις ότι μειώνεις το Galaxy Note 7, διότι εμμέσως θεωρείς ισάξια ή καλύτερα τις ανωτέρω συσκευές.

 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κανεις αυτό και επέτρεψε μου να διαφωνήσω με τη τοποθέτηση σου διότι φαντάζομαι και συμφωνείς πιστεύω ότι υπάρχει ανταγωνισμός σε όλες αυτές τις συσκευές κι από άλλους κατασκευαστές.

[sIGPIC][/sIGPIC]

On Line...

 

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με moderation actions, μπορείτε να αποστείλετε PM.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, το επέστρεψε κανείς να μου πει τι του είπαν; Εμένα η συνολική αξία με τα αξεσουάρ (και έχοντας πάρει τη συσκευή €725 χωρίς ΦΠΑ από Amazon.de), βγαίνει στα €1.070 περίπου. Αν δε μου τα δώσουν θα το κρατήσω στη συλλογή μου!!!

 

Εμένα η συσκευή μαζί με θήκες και τα παρελκόμενα κόστισε 1152€. Με κάλεσαν από σαμμυ Ελλάς να μου ζητήσουν να στείλω πίσω το κινητό και όλες τις αποδείξεις και μετα απο 2-3 μου ειπαν θα μπουν τα λεφτα στο λογαριασμο, αλλα αρνήθηκα. Τους ζήτησα να μου βάλουν πρώτα τα χρήματα (αφού τους στείλω με μαιλ η κουριερ τις αποδειξεις) και αφου αγορασω αλλη συσκευή και την συντονίσω να στειλω το νοτη πίσω. Όπως τους εμπιστεύτηκα εγώ 2 φορές (αγοράζοντας το νοτη και δεχομενος την ανταλλαγη με το safe) να με εμπιστεύτουν και αυτοί μία.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η συσκευή μαζί με θήκες και τα παρελκόμενα κόστισε 1152€. Με κάλεσαν από σαμμυ Ελλάς να μου ζητήσουν να στείλω πίσω το κινητό και όλες τις αποδείξεις και μετα απο 2-3 μου ειπαν θα μπουν τα λεφτα στο λογαριασμο, αλλα αρνήθηκα. Τους ζήτησα να μου βάλουν πρώτα τα χρήματα (αφού τους στείλω με μαιλ η κουριερ τις αποδειξεις) και αφου αγορασω αλλη συσκευή και την συντονίσω να στειλω το νοτη πίσω. Όπως τους εμπιστεύτηκα εγώ 2 φορές (αγοράζοντας το νοτη και δεχομενος την ανταλλαγη με το safe) να με εμπιστεύτουν και αυτοί μία.

 

Χο χο χο!!! πολύ ωραία τους ξηγήθηκες!!! Άξιος!!! :lol:

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η συσκευή μαζί με θήκες και τα παρελκόμενα κόστισε 1152€. Με κάλεσαν από σαμμυ Ελλάς να μου ζητήσουν να στείλω πίσω το κινητό και όλες τις αποδείξεις και μετα απο 2-3 μου ειπαν θα μπουν τα λεφτα στο λογαριασμο, αλλα αρνήθηκα. Τους ζήτησα να μου βάλουν πρώτα τα χρήματα (αφού τους στείλω με μαιλ η κουριερ τις αποδειξεις) και αφου αγορασω αλλη συσκευή και την συντονίσω να στειλω το νοτη πίσω. Όπως τους εμπιστεύτηκα εγώ 2 φορές (αγοράζοντας το νοτη και δεχομενος την ανταλλαγη με το safe) να με εμπιστεύτουν και αυτοί μία.

Σωστός! :cool:

[sIGPIC][/sIGPIC]

On Line...

 

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με moderation actions, μπορείτε να αποστείλετε PM.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η συσκευή μαζί με θήκες και τα παρελκόμενα κόστισε 1152€. Με κάλεσαν από σαμμυ Ελλάς να μου ζητήσουν να στείλω πίσω το κινητό και όλες τις αποδείξεις και μετα απο 2-3 μου ειπαν θα μπουν τα λεφτα στο λογαριασμο, αλλα αρνήθηκα. Τους ζήτησα να μου βάλουν πρώτα τα χρήματα (αφού τους στείλω με μαιλ η κουριερ τις αποδειξεις) και αφου αγορασω αλλη συσκευή και την συντονίσω να στειλω το νοτη πίσω. Όπως τους εμπιστεύτηκα εγώ 2 φορές (αγοράζοντας το νοτη και δεχομενος την ανταλλαγη με το safe) να με εμπιστεύτουν και αυτοί μία.

 

Και το δεχτηκαν;

Πες μου να ξερω γιατι ειμαι στην ιδια κατασταση......

Γιωργος και.....

[sIGPIC][/sIGPIC]

φυσικα....

Link to comment
Share on other sites

Και το δεχτηκαν;

Πες μου να ξερω γιατι ειμαι στην ιδια κατασταση......

 

Αυτό έγινε πριν 2 μέρες, την Τρίτη το απόγευμα. Το παλικάρι μου είπε ότι θα συνενοηθεί με τον υπεύθυνο και θα με πάρει πίσω. Ακόμη ουτε φωνή ούτε ακρόαση. Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ κάτι άλλο. Δεν πρόκειτε να ξοδέψω επιπλέον δικά μου χρήματα για νέο κινητό ούτε να μείνω χωρίς κινητό 2-3 μέρες μέχρι να πάρω τα λεφτά από τη σάμμυ και άλλες 2-3 μέρες για να έρθει το καινούργιο. Επιπλέον δεν ξέρω αν θα δεχθούν όλες τις αποδείξεις ή θα μειώσουν τίποτα. Γιατί να τους εμπιστευτώ ξανά; Τώρα είναι η δική τους η σειρά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έγινε πριν 2 μέρες, την Τρίτη το απόγευμα. Το παλικάρι μου είπε ότι θα συνενοηθεί με τον υπεύθυνο και θα με πάρει πίσω. Ακόμη ουτε φωνή ούτε ακρόαση. Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ κάτι άλλο. Δεν πρόκειτε να ξοδέψω επιπλέον δικά μου χρήματα για νέο κινητό ούτε να μείνω χωρίς κινητό 2-3 μέρες μέχρι να πάρω τα λεφτά από τη σάμμυ και άλλες 2-3 μέρες για να έρθει το καινούργιο. Επιπλέον δεν ξέρω αν θα δεχθούν όλες τις αποδείξεις ή θα μειώσουν τίποτα. Γιατί να τους εμπιστευτώ ξανά; Τώρα είναι η δική τους η σειρά.

 

Έτσι. Το ίδιο θα ζητήσω και εγώ.

Γιωργος και.....

[sIGPIC][/sIGPIC]

φυσικα....

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έγινε πριν 2 μέρες, την Τρίτη το απόγευμα. Το παλικάρι μου είπε ότι θα συνενοηθεί με τον υπεύθυνο και θα με πάρει πίσω. Ακόμη ουτε φωνή ούτε ακρόαση. Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ κάτι άλλο. Δεν πρόκειτε να ξοδέψω επιπλέον δικά μου χρήματα για νέο κινητό ούτε να μείνω χωρίς κινητό 2-3 μέρες μέχρι να πάρω τα λεφτά από τη σάμμυ και άλλες 2-3 μέρες για να έρθει το καινούργιο. Επιπλέον δεν ξέρω αν θα δεχθούν όλες τις αποδείξεις ή θα μειώσουν τίποτα. Γιατί να τους εμπιστευτώ ξανά; Τώρα είναι η δική τους η σειρά.

 

Kι αν εσενα "σου τη δωσει" και δε το δωσεις πισω -ως οφειλεις- αφου λαβεις τα χρηματα πρωτα στο λογαριασμο σου ? Μου φαινετε αδυνατον να δεχθουν κατι τετοιο.Κι εδω που τα λεμε θα εχουν δικιο....

samsung-galaxy-s23-s23-ultra-enterprise-edition.jpg.webp

Link to comment
Share on other sites

Kι αν εσενα "σου τη δωσει" και δε το δωσεις πισω -ως οφειλεις- αφου λαβεις τα χρηματα πρωτα στο λογαριασμο σου ? Μου φαινετε αδυνατον να δεχθουν κατι τετοιο.Κι εδω που τα λεμε θα εχουν δικιο....

 

Δεν είναι έτσι φίλε μου. Αν το κρατήσω έχουν τη δυνατότητα με ένα update να το αχρηστεύσουν και επιπλέον μπορούν να το εντοπίσουν. Και αν το σκεφτείς ανάποδα, εγώ που τους εμπιστεύτηκα 2 φορές εως τώρα και την πάτησα, (επενδύοντας ένα σοβαρό ποσό και χάνοντας τον χρόνο μου και την υπομονή μου) γιατί να τους εμπιστευτώ και τρίτη φορά. Στο κάτω κάτω γι' αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει και το ΙΝΚΑ. Τους κανόνες του εμπορίου και των συναλλαγών δεν τους θέτουν οι μεγάλες εταιρείες αλλά η πολιτεία (Θεωρητικά πάντα).

Όταν όμως ιοθετούμε χωρίς καμία αντίδραση τους κανόνες που θέτουν οι εταιρίες, στο τέλος τείνουμε να πιστεύουμε ότι είναι και δίκαιοι. Για εξήγησέ μου σε ποιο σημείο έχουν δίκιο; Στο ότι μου πούλησαν ένα προιόν με CE δύο φορές που αποδεικνύεται επικύνδυνο για τη σωματική μου ακαιρεότητα; Σ' αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να έχεις υπομονή, χρόνο και χρήμα να τους κηνηγήσεις μέχρι την Κορέα!

Edited by fotan
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι φίλε μου. Αν το κρατήσω έχουν τη δυνατότητα με ένα update να το αχρηστεύσουν και επιπλέον μπορούν να το εντοπίσουν. Και αν το σκεφτείς ανάποδα, εγώ που τους εμπιστεύτηκα 2 φορές εως τώρα και την πάτησα, (επενδύοντας ένα σοβαρό ποσό και χάνοντας τον χρόνο μου και την υπομονή μου) γιατί να τους εμπιστευτώ και τρίτη φορά. Στο κάτω κάτω γι' αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει και το ΙΝΚΑ. Τους κανόνες του εμπορίου και των συναλλαγών δεν τους θέτουν οι μεγάλες εταιρείες αλλά η πολιτεία (Θεωρητικά πάντα).

 

Και να το πουλήσεις μπορείς σε κανένα κορόιδο (πάντα υπάρχουν πάμπολα!) αφού πάρεις εσύ τα λεφτά πρώτα και μετά μη τον είδατε.

Δε ξέρω τι θα κάνει η Samsung μιας και είναι με την πλάτη στον τοίχο τώρα, αλλά αν είχες δική σου επιχείρηση και σου έλεγε κάποιος αυτό που ζητάς εσύ πάντως αποκλείεται να το δεχόσουν.

Link to comment
Share on other sites

Και να το πουλήσεις μπορείς σε κανένα κορόιδο (πάντα υπάρχουν πάμπολα!) αφού πάρεις εσύ τα λεφτά πρώτα και μετά μη τον είδατε.

Δε ξέρω τι θα κάνει η Samsung μιας και είναι με την πλάτη στον τοίχο τώρα, αλλά αν είχες δική σου επιχείρηση και σου έλεγε κάποιος αυτό που ζητάς εσύ πάντως αποκλείεται να το δεχόσουν.

 

Μάλλον δεν διάβασες αυτό που έγραψα περί εντοπισμού και κλειδώματος της συσκευής και μάλλον δεν γνωρίζεις ότι το να πουλήσεις ένα κινητό "στη μαύρη" είναι τελείως παράνομο!!!!

Πάντος κάνεις μεγάλο λάθος. Έχω δική μου επιχείρηση και γνωρίζω καλά τους κανόνες του εμπορίου και ξέρω ότι ο πρώτος κανόνας είναι η εμπιστοσύνη. Όταν αναλαμβάνεις να κάνεις μια δουλειά δεν ζητάς τα λεφτά προκαταβολή κάνεις τη δουλειά και περιμένεις από τον πελάτη να σε πληρώσει αφου μείνει ευχαριστημένος και θα χάσεις και λεφτά κάποιες φορές. Έτσι είναι η επιχείρηση. Έχει τα ρίσκα της.

Όταν εγώ αγόρασα το κινητό, πρώτα έβαλα τα χρήματα και μετά μου το έστειλαν, δεν πήρα πίστωση. Πως τώρα η σάμμυ μου ζητά να τους το δώσω με πίστωση;

Για σκεφτείτε το λίγο καλύτερα φίλοι μου. Γιατί να είναι πάντα ο καταναλωτής-πελάτης το θύμα;

Και πιστέψτε με, έχω επενδύσει πολλά λεφτά στη σάμμυ, η tv μου είναι σάμμυ έχω αγοράσει όλα τα νοτε από το 2 έως το 7, για τους υπαλλήλους έχω πάρει σχεδόν όλη τη σειρά s, έχω το gear s και το s2. Την πιστεύω την εταιρεία και αν ξαναβγει note θα το προπαραγγείλω με κλειστά τα μάτια γιατί με βολεύει αφάνταστα. Αλλά ποτέ δεν θα βάλω το συμφέρον μου ως καταναλωτής-πελάτης κάτω από το συμφέρον της εταιρίας.

Edited by fotan
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι φίλε μου. Αν το κρατήσω έχουν τη δυνατότητα με ένα update να το αχρηστεύσουν και επιπλέον μπορούν να το εντοπίσουν.

 

Ναι ,αλλα εσυ θα εχεις τσεπωσει τα 1.100 ,σωστα ?

 

Και αν το σκεφτείς ανάποδα, εγώ που τους εμπιστεύτηκα 2 φορές εως τώρα και την πάτησα, (επενδύοντας ένα σοβαρό ποσό και χάνοντας τον χρόνο μου και την υπομονή μου) γιατί να τους εμπιστευτώ και τρίτη φορά. Στο κάτω κάτω γι' αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει και το ΙΝΚΑ. Τους κανόνες του εμπορίου και των συναλλαγών δεν τους θέτουν οι μεγάλες εταιρείες αλλά η πολιτεία (Θεωρητικά πάντα).

Όταν όμως ιοθετούμε χωρίς καμία αντίδραση τους κανόνες που θέτουν οι εταιρίες, στο τέλος τείνουμε να πιστεύουμε ότι είναι και δίκαιοι. Για εξήγησέ μου σε ποιο σημείο έχουν δίκιο; Στο ότι μου πούλησαν ένα προιόν με CE δύο φορές που αποδεικνύεται επικύνδυνο για τη σωματική μου ακαιρεότητα; Σ' αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να έχεις υπομονή, χρόνο και χρήμα να τους κηνηγήσεις μέχρι την Κορέα!

 

Δε διαφωνω...αλλα ειναι ασχετο με τη διαδικασια επιστροφης....

samsung-galaxy-s23-s23-ultra-enterprise-edition.jpg.webp

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν διάβασες αυτό που έγραψα περί εντοπισμού και κλειδώματος της συσκευής και μάλλον δεν γνωρίζεις ότι το να πουλήσεις ένα κινητό "στη μαύρη" είναι τελείως παράνομο!!!!

Πάντος κάνεις μεγάλο λάθος. Έχω δική μου επιχείρηση και γνωρίζω καλά τους κανόνες του εμπορίου και ξέρω ότι ο πρώτος κανόνας είναι η εμπιστοσύνη. Όταν αναλαμβάνεις να κάνεις μια δουλειά δεν ζητάς τα λεφτά προκαταβολή κάνεις τη δουλειά και περιμένεις από τον πελάτη να σε πληρώσει αφου μείνει ευχαριστημένος και θα χάσεις και λεφτά κάποιες φορές. Έτσι είναι η επιχείρηση. Έχει τα ρίσκα της.

Όταν εγώ αγόρασα το κινητό, πρώτα έβαλα τα χρήματα και μετά μου το έστειλαν, δεν πήρα πίστωση. Πως τώρα η σάμμυ μου ζητά να τους το δώσω με πίστωση;

Για σκεφτείτε το λίγο καλύτερα φίλοι μου. Γιατί να είναι πάντα ο καταναλωτής-πελάτης το θύμα;

 

Η κατάθεση χρημάτων είναι η απόδειξη ότι πλήρωσες και δε μπορούν να μη στο στείλουν αφού δεν υπέγραψες απόδειξη παραλαβής ακόμα.

Τώρα είτε το πας ο ίδιος, είτε το στείλεις με κούριερ θα πάρεις απόδειξη παραλαβής είτε από τον κούριερ είτε από την Samsung.

Στην αντίθετη περίπτωση που ζητάς μπορείς να το παίξεις τρελός ότι τους το έδωσες...μην αναλύσουμε τους τρόπους και τις λαμογιές...

Νομικά δεν εξασφαλίζονται.

Σε αυτό που σου ζητάνε είστε όμως εξασφαλισμένοι και οι δύο.

Αν στο κάνουν είναι επειδή θα θέλουν να ξεμπερδεύουν για την συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς φοβούνται τις απανταχού μηνύσεις (εσύ μπορεί και να το ανοίξεις.....να τραυματιστείς και μαιμουδίστικα :rolleyes:....και να ζητάς αποζημειώσεις...).

Επίσης η συναλλαγή όπως αναφέρεις και την τόνισα, είναι το αντίθετο από αυτό που ζητάς αυτή τη στιγμή.

Η συναλλαγή αυτή τη στιγμή που ζητάς, είναι να πάρεις πρώτα τα λεφτά και μετά να γίνει η δουλειά (επιστροφή του τηλεφώνου).

Α! Και επίσης δεν υπάρχει καμία μαύρη αγορά. Αφού ως ιδιώτης δεν έχεις κόψει απόδειξη ότι το έδωσες πίσω (άσχετα αν έχεις πάρει τα λεφτά...) είναι στην κυριότητά σου το τηλέφωνο....Άσε που αν στα καταθέσουν μέσω e-banking τα λεφτά θα τα δεις μετά από 2-3 μέρες....Άρα στο ενδιάμεσο...

Και για να στο κλειδώσουν δεν μπορούν....

Θα πρέπει να καταγγείλουν κλοπή....να βγει απόφαση....να ενημερωθούν οι πάροχοι για να μπει σε black list....

Μπορείς κάλιστα να το πουλήσεις και σε καμία Αφρική εσύ μέσω ebay π.χ.....

Υπό φυσιολογικές συνθήκες καμία επιχείρηση δε θα έκανε αυτό που ζητάς.

Δεν είναι θέμα εταιρίας-θύτη και καταναλωτή-θύματος. Εξασφάλιση της συναλλαγής είναι.

Εγώ να σου πω την αλήθεια όλο αυτό το βρίσκω λίγο εκβιαστικό.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ,αλλα εσυ θα εχεις τσεπωσει τα 1.100 ,σωστα ?

 

Στο χέρι τους είναι να μου κάνουν μια ωραία καταγγελιούλα για παράμονη πώληση και βέβαια αυτός που θα το αγοράσει από μένα θα με κυνηγήσει κανονικά. Δεν γίνεται αυτό που λες.

 

 

Δε διαφωνω...αλλα ειναι ασχετο με τη διαδικασια επιστροφης....

 

Ποιός ορίζει την διαδικασία επιστροφής; Η σάμμυ; ο καταναλωτής δεν έχει λόγο; Νόμοι, οργανώσεις και δικαστήρια δεν υπάρχουν;

Link to comment
Share on other sites

Ποιός ορίζει την διαδικασία επιστροφής; Η σάμμυ; ο καταναλωτής δεν έχει λόγο; Νόμοι, οργανώσεις και δικαστήρια δεν υπάρχουν;

 

Φιλε,εχεις δει εσυ καποιο νομο που λεει πως στη διαδικασια επιστροφης σου βαζει η εταιρια τα χρηματα κι επειτα -αν θες- επιστρεφεις το προιον ?? Τελος παντων,δικαιωμα σου να πιστευεις/κανεις οτι θελεις.

samsung-galaxy-s23-s23-ultra-enterprise-edition.jpg.webp

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αλλά η Samsung μαζί με όλα τα υπόλοιπα που ζητάει για την επιστροφή των χρημάτων σου ζητα να στείλεις προκαταβολικά και ένα χαρτί μια υπεύθυνη δήλωση ότι αποδέχεσαι τα χρήματα που θα πιστώσουν στο λογαριασμό σου χωρίς να ξερεις πόσα θα είναι αυτά αφού μπορούν να παίξουν με τις ισοτιμίες όπως αναγράφει μέσα .

Επίσης δηλώνεις ότι δεν έχεις καμία άλλη απαίτηση προκαταβολικά πριν ακόμα σου πουν έστω το ποσόν που θα σου πιστώσουν.....

Αν εγώ υπογράφω αυτό το χαρτί και έρθουν μετά και μου βγάλουν μεταφορικά παίξουν με την ισοτιμία και πάρω κανα κατοστάρικο λιγότερο και όλη την ταλαιπωρία θα έχω φάει στη μαπα και θα έχω και χασούρα..... Γιατί?

Όχι δεν υπάρχει περίπτωση εγώ τουλάχιστον να το δεχτώ.

Αν κανω λάθος κάπου πειτε μου.

Γιωργος και.....

[sIGPIC][/sIGPIC]

φυσικα....

Link to comment
Share on other sites

Η κατάθεση χρημάτων είναι η απόδειξη ότι πλήρωσες και δε μπορούν να μη στο στείλουν αφού δεν υπέγραψες απόδειξη παραλαβής ακόμα.

Τώρα είτε το πας ο ίδιος, είτε το στείλεις με κούριερ θα πάρεις απόδειξη παραλαβής είτε από τον κούριερ είτε από την Samsung.

Στην αντίθετη περίπτωση που ζητάς μπορείς να το παίξεις τρελός ότι τους το έδωσες...μην αναλύσουμε τους τρόπους και τις λαμογιές...

Νομικά δεν εξασφαλίζονται.

Σε αυτό που σου ζητάνε είστε όμως εξασφαλισμένοι και οι δύο.

Αν στο κάνουν είναι επειδή θα θέλουν να ξεμπερδεύουν για την συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς φοβούνται τις απανταχού μηνύσεις (εσύ μπορεί και να το ανοίξεις.....να τραυματιστείς και μαιμουδίστικα :rolleyes:....και να ζητάς αποζημειώσεις...).

Επίσης η συναλλαγή όπως αναφέρεις και την τόνισα, είναι το αντίθετο από αυτό που ζητάς αυτή τη στιγμή.

Η συναλλαγή αυτή τη στιγμή που ζητάς, είναι να πάρεις πρώτα τα λεφτά και μετά να γίνει η δουλειά (επιστροφή του τηλεφώνου).

Α! Και επίσης δεν υπάρχει καμία μαύρη αγορά. Αφού ως ιδιώτης δεν έχεις κόψει απόδειξη ότι το έδωσες πίσω (άσχετα αν έχεις πάρει τα λεφτά...) είναι στην κυριότητά σου το τηλέφωνο....Άσε που αν στα καταθέσουν μέσω e-banking τα λεφτά θα τα δεις μετά από 2-3 μέρες....Άρα στο ενδιάμεσο...

Και για να στο κλειδώσουν δεν μπορούν....

Θα πρέπει να καταγγείλουν κλοπή....να βγει απόφαση....να ενημερωθούν οι πάροχοι για να μπει σε black list....

Μπορείς κάλιστα να το πουλήσεις και σε καμία Αφρική εσύ μέσω ebay π.χ.....

Υπό φυσιολογικές συνθήκες καμία επιχείρηση δε θα έκανε αυτό που ζητάς.

Δεν είναι θέμα εταιρίας-θύτη και καταναλωτή-θύματος. Εξασφάλιση της συναλλαγής είναι.

Εγώ να σου πω την αλήθεια όλο αυτό το βρίσκω λίγο εκβιαστικό.

 

Κάπου κάνεις λάθος.

1. Ο courier δεν ελέγχει το κλειστό δέμα. Αν είναι έτσι που τα λες μπορώ να στείλω κλειστό το κουτί του με μια πέτρα μέσα και να ζητάω τα λεφτά μου! Συμφωνώ να μην αναλύσουμε τους τρόπους και τις λαμογιές.

2. Το κινητό μπορεί να κλειδωθεί όποτε θέλουν και να ισχυριστούν βλάβη στο λειτουργικό. Η δυνατότητα κλειδώματος δίνεται και μετά την ολική επαναφορά της συσκευής πλεον (το έχω κάνει).

3. Η σαμμυ μου ζήτησε να συμπληρώσω αίτηση για επιστροφή χρημάτων και να συμπεριλάβω την ταυτότητά μου, το IMEI του νοτη και τον αριθμό λογαριασμού μου, άρα το κινητό περνά κατευθείαν στην υψηλή κυριότητά τους.

4. Η συναλλαγή που ζητώ είναι όμοια με τη συναλλαγή που το αγόρασα. Έστειλα τα χρήματα και μου έστειλαν τη συσκευή.

5. Για να πουλήσεις κινητό νόμιμα πρέπει να έχεις επιχείρηση με το αντίστοιχο ΚΑΔ δηλωμένο στην Εφορία. Κάθε τι άλλο, όπως το να πουλήσεις κινητό στην Αφρική, είναι μαύρη αγορά! Πρόσεξέ το αυτό.

6. Όταν καταθέτεις λεφτά μέσο ebanking εντός της ίδιας τράπεζας τα βλέπεις στο δευτερόλεπτο. Μέσο ΔΙΑΣ σε 24ώρες το πολύ.

7. Ποιός θα μου διασφαλίσει ότι θα με αποζημειώσουν για όλες τις δαπάνες που έκανα για αυτήν την συσκευή; Δεν μου πρόσφεραν κάποια σύμβαση!

8. Μήπως δουλεύεις στη σάμμυ Ελλάς;

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Φιλε,εχεις δει εσυ καποιο νομο που λεει πως στη διαδικασια επιστροφης σου βαζει η εταιρια τα χρηματα κι επειτα -αν θες- επιστρεφεις το προιον ?? Τελος παντων,δικαιωμα σου να πιστευεις/κανεις οτι θελεις.

 

Εσύ που το έχεις ψάξει για βρες μου που λέει ότι πρέπει να στείλεις το προιόν πίσω και να περιμένεις να πάρεις τα λεφτά που πλήρωσες!

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Link to comment
Share on other sites

Κάπου κάνεις λάθος.

1. Ο courier δεν ελέγχει το κλειστό δέμα. Αν είναι έτσι που τα λες μπορώ να στείλω κλειστό το κουτί του με μια πέτρα μέσα και να ζητάω τα λεφτά μου! Συμφωνώ να μην αναλύσουμε τους τρόπους και τις λαμογιές.

2. Το κινητό μπορεί να κλειδωθεί όποτε θέλουν και να ισχυριστούν βλάβη στο λειτουργικό. Η δυνατότητα κλειδώματος δίνεται και μετά την ολική επαναφορά της συσκευής πλεον (το έχω κάνει).

3. Η σαμμυ μου ζήτησε να συμπληρώσω αίτηση για επιστροφή χρημάτων και να συμπεριλάβω την ταυτότητά μου, το IMEI του νοτη και τον αριθμό λογαριασμού μου, άρα το κινητό περνά κατευθείαν στην υψηλή κυριότητά τους.

4. Η συναλλαγή που ζητώ είναι όμοια με τη συναλλαγή που το αγόρασα. Έστειλα τα χρήματα και μου έστειλαν τη συσκευή.

5. Για να πουλήσεις κινητό νόμιμα πρέπει να έχεις επιχείρηση με το αντίστοιχο ΚΑΔ δηλωμένο στην Εφορία. Κάθε τι άλλο, όπως το να πουλήσεις κινητό στην Αφρική, είναι μαύρη αγορά! Πρόσεξέ το αυτό.

6. Όταν καταθέτεις λεφτά μέσο ebanking εντός της ίδιας τράπεζας τα βλέπεις στο δευτερόλεπτο. Μέσο ΔΙΑΣ σε 24ώρες το πολύ.

7. Ποιός θα μου διασφαλίσει ότι θα με αποζημειώσουν για όλες τις δαπάνες που έκανα για αυτήν την συσκευή; Δεν μου πρόσφεραν κάποια σύμβαση!

8. Μήπως δουλεύεις στη σάμμυ Ελλάς;

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Εσύ που το έχεις ψάξει για βρες μου που λέει ότι πρέπει να στείλεις το προιόν πίσω και να περιμένεις να πάρεις τα λεφτά που πλήρωσες!

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

Το λέει στο λινκ που παρέθεσες....

"Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, αλλά μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή εάν δεν έχει λάβει πίσω τα εμπορεύματα ή απόδειξη για την επιστροφή τους."

 

Συγγνώμη αλλά η Samsung μαζί με όλα τα υπόλοιπα που ζητάει για την επιστροφή των χρημάτων σου ζητα να στείλεις προκαταβολικά και ένα χαρτί μια υπεύθυνη δήλωση ότι αποδέχεσαι τα χρήματα που θα πιστώσουν στο λογαριασμό σου χωρίς να ξερεις πόσα θα είναι αυτά αφού μπορούν να παίξουν με τις ισοτιμίες όπως αναγράφει μέσα .

Επίσης δηλώνεις ότι δεν έχεις καμία άλλη απαίτηση προκαταβολικά πριν ακόμα σου πουν έστω το ποσόν που θα σου πιστώσουν.....

Αν εγώ υπογράφω αυτό το χαρτί και έρθουν μετά και μου βγάλουν μεταφορικά παίξουν με την ισοτιμία και πάρω κανα κατοστάρικο λιγότερο και όλη την ταλαιπωρία θα έχω φάει στη μαπα και θα έχω και χασούρα..... Γιατί?

Όχι δεν υπάρχει περίπτωση εγώ τουλάχιστον να το δεχτώ.

Αν κανω λάθος κάπου πειτε μου.

 

Στο λινκ που παρέθεσε ο fotan :

 

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ωστόσο, ο έμπορος μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει ρητά αποστολή εξπρές.

 

Ο έμπορος πρέπει να σας έχει ενημερώσει για το ότι θα επιβαρυνθείτε με το κόστος της επιστροφής των εμπορευμάτων. Διαφορετικά, θα πρέπει να καλύψει αυτός το κόστος επιστροφής. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε ενημερωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου κατέθεσαν τα χρήματα με βάση την ισοτιμία που υπήρχε στην ημερομηνία αγοράς. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Στέλνεις την απόδειξη και ότι γράφει πιστώνεται στο λογαριασμό σου.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Note 20 plus Snap/Ιphone 13 Pro Max/Ipad Pro 12.9 /Samsung Tab s6

Link to comment
Share on other sites

Το θεό σας δεν έχετε όσοι θέλετε πρώτα να σας δώσουν λεφτά και μετά να στείλετε το κινητό...δεν γίνονται πουθενά αυτά. Ζείτε σε παράλληλο σύμπαν...

Αν πληρώσατε 100€ θα πάρετε 100€. Αν πληρώσατε 100£ θα πάρετε 100£. Για οσοτιμιες κτλ απευθυνθείτε στην τράπεζα σας και κατηγορειστε το παγκόσμιο οίκονομικο σύστημα αν χάσετε. Σιγά μην καλύψει η Samsung τις οσοτιμιες των τραπεζών.

Edited by NeverMind
:)
Link to comment
Share on other sites

Το λέει στο λινκ που παρέθεσες....

"Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, αλλά μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή εάν δεν έχει λάβει πίσω τα εμπορεύματα ή απόδειξη για την επιστροφή τους."

 

 

 

Στο λινκ που παρέθεσε ο fotan :

 

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ωστόσο, ο έμπορος μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει ρητά αποστολή εξπρές.

 

Ο έμπορος πρέπει να σας έχει ενημερώσει για το ότι θα επιβαρυνθείτε με το κόστος της επιστροφής των εμπορευμάτων. Διαφορετικά, θα πρέπει να καλύψει αυτός το κόστος επιστροφής. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε ενημερωθεί.

 

Κάνεις λάθος.

"Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, αλλά μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή εάν δεν έχει λάβει πίσω τα εμπορεύματα ή απόδειξη για την επιστροφή τους."

Έντός 14 ημερών έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις από την αγορά επειδί δεν σου άρεσε, όχι για ελλατωμματικό προιόν!

Και που γράφει για την αποζημείωση για τα επιπλέον αξεσουάρ και για την ισοτιμία των νομισμάτων;

Σε παρακαλώ μην παραφράζεις την νομοθεσία υπέρ της σάμμυ.

"Στο πλαίσιο της εμπορικής εγγύησης, μπορώ να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων εάν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

Όχι αμέσως. Ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην επισκευή και την αντικατάσταση του προϊόντος - εκτός αν καμία από τις δύο λύσεις δεν είναι ικανοποιητική. Βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων, μόνον αν δεν είναι πρακτικά εφικτή καμία λύση (π.χ. εάν η επισκευή κρίνεται εξαιρετικά χρονοβόρα ή δαπανηρή, ή αν το ίδιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο εντός εύλογου χρονικού διαστήματος). Ωστόσο, σε ορισμένες χώρες, ενδέχεται να έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή χρημάτων αμέσως."

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εαν έχετε διάθεση διαβάστε και αυτό και μετά να συζητήσουμε πόσο άσχημα την έχει η σάμμυ:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?qid=1444920189744&uri=CELEX:31999L0044

Link to comment
Share on other sites

Fotan θα σε παραδεχθω αν δε το επιστρέψεις οπως το ζητά η σαμυ αλλα σε κοβω να το στέλνεις αρον-αρον!!! Κοίτα να ξεδιαλυνεις τι θες τελικά και ψαξε πως δουλεύει το σύστημα γιατί φίλε μου μαλλον εχεις άγνοια σε βασικούς κανονες της αγοράς!

samsung-galaxy-s23-s23-ultra-enterprise-edition.jpg.webp

Link to comment
Share on other sites

Fotan θα σε παραδεχθω αν δε το επιστρέψεις οπως το ζητά η σαμυ αλλα σε κοβω να το στέλνεις αρον-αρον!!! Κοίτα να ξεδιαλυνεις τι θες τελικά και ψαξε πως δουλεύει το σύστημα γιατί φίλε μου μαλλον εχεις άγνοια

 

Γι' αυτό είμαι εδώ, για να μαθαίνω από αυτούς που έχουν την εμπειρία. Αλλά στην τελευταία σου ανάρτηση δεν διάβασα το επιχείρημα, μάλλον μου ξέφυγε.

Δεν πειράζει που δεν καταλαβαίνεις, να σε ενημερώσω ότι αυτό που πραγματικά θέλω είναι να πάρω πίσω αυτό που πλήρωσα. Τους χαρίζω την ταλαιπωρία και την απογοήτευση, γιατί μου πρόσφεραν για πολλά χρόνια ένα προίον καλύτερο από τις προσδοκίες μου. Ας μου διασφαλίσουν την οικονομική μου επιβάρυνση και θα στείλω πίσω τον νότη άρον-άρον!! -θα σε κεράσω και μια μπύρα άμα κάτσει- και ίσως το αντικαταστήσω με το s7e γιατί δεν βλέπω κάτι καλύτερο από τον ανταγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που γύρισα την πρώτη συσκευή από Dubai duos όπως και ο vasilaki13 από 810€ που ήταν η τελική πληρωμή στο paypal μου πίστωσαν 775€....καπου 40 ευρω λιγοτερα και στον vasilakis13....οταν τους ρώτησα μου είπαν ότι συμπεριλαμβανομένων τα μεταφορικά αλλά όχι οι κρατήσεις της τράπεζας και του paypal συν ότι πήγαν με όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις με την ισοτιμία της εθνικής τράπεζας εκείνης της ημέρας....

Αύριο πρωί πάω την 2η συσκευή και θα σας πω την τρίτη με Τετάρτη που θα πιστωθει...:lol::lol:

Ξέχασα να αναφέρω ότι την πρώτη φορά μιας και έχω και το s7 edge γαμοτο ξέχασα να βάλω στο κουτί τον φορτιστή με το καλώδιο φόρτισης....και τώρα αύριο γαμοτο δεν βρίσκω με τίποτα τα ακουστικά...είπα να κοιτάξω αύριο το πρωί πριν το πάω...αλλά μάλλον θα τα ξεχάσω.....γαμοτο

Edited by tsiglas
Huawei Mate 8, Samsung Galaxy Note 7, Samsung galaxy S7 edge, Lg V20, Huawei Mate 9, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Note 8, Huawei Mate 10, Samsung galaxy S9+, Huawei P20 Pro Dual, Samsung Galaxy Note 9 Dual, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P30, Huawei P30 pro, Samsung Galaxy S10+, Samsung Galaxy Note 10+, S21 Ultra, Samsung Zfold2
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy Note 7 (SM-N930F)
  • The topic was unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...