Jump to content

Πάροχοι Ηλεκτρικής ενέργειας!


odim
 Κοινοποίηση

Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;  

288 members have voted

  1. 1. Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;

    • ΔΕΗ
      134
    • PROTERGIA
      27
    • ELPEDISON
      30
    • ΗΡΩΝ
      17
    • WATT+VOLT
      28
    • NRG
      7
    • ΕΛΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      2
    • GREEN
      3
    • VOLTERRA
      20
    • VOLTON
      4
    • ΖΕΝΙΘ
      6
    • ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
      9
    • ΚΕΝ
      1


Recommended Posts

Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, οι τιμές του ρεύματος δεν θα αλλάξουν άμεσα, καθώς έχει μειωθεί η κατανάλωση κτλ λόγω κορωνοιού, κ οι εταιρίες μπορούν να προσφέρουν δελεαστικότερα πακέτα, εξού κ οι εκπτώσεις 45% που κάνουν κάποιοι, ή που δεν βάζουν ΟΤΣ...

 

Και γω αυτό πιστεύω για αυτό έκανα και το αντίστοιχο συμβόλαιο στην Ελίν.

Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι εν δυνάμει μπορεί να συμβεί.

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι εν δυνάμει μπορεί να συμβεί.
Καλά δεν το συζητάμε αυτό, έχεις απόλυτο δίκιο. Βέβαια πιστεύω οτι κ οι περισσότερες εταιρίες αν δουν οτι θα έχουν χασούρα, κ δεν την βγάζουν με την ΟΤΣ, μπορούν να αναπροσαρμόσουν τις τιμές προς τα πάνω, κ απλά θα σε αποδεσμεύσουν από το συμβόλαιο κ την ρήτρα αποχώρησης σε περίπτωση που φύγεις.
Link to comment
Share on other sites

----- προσθήκη μηνύματος 103 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

[/color]

 

Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις.

Αλλά αυτό δεν συμβαίνει, τουλάχιστον με την ΕΛΙΝ.

 

Γιατι απαντάς με αυτο τον τρόπο ;

Να ενημερωθώ προσπαθώ.

Δεν νομιζω τιποτα απο μόνος μου.

Αυτο μου απαντήθηκε απο τον πωλητή της ελιν, το οποίο ειναι και αυτονόητο.

Οταν δεν υπαρχει δέσμευση οπως μπορεις να φύγεις οποτε θέλεις ετσι και ο άλλος μπορει να αλλάξει την τιμη οποτε θέλει.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Το να έχουμε ένα site για ενημέρωση λογαριασμών είναι προσωπική απαίτηση? Το να βγαίνει συνέχεια εκκαθαριστηκός λογαριασμός ειναι προσωπικη απαίτηση? γιατί πέρα από την διαδικασία που ενδεχομένως κάποιοι να μην θέλουν να την κάνουν-(γιατί βαριούνται, γιατί..., το οποίο ειναι αποδεκτό), το να ξέρω συνέχεια τι καίω, κ να μην περιμένω να δω τον τελικό λογαριασμό στο 4μηνο (με την ψηφιοποίηση του δικτύου πιθανόν να έχουμε κ καθημερινή ενημέρωση για την κατανάλωση, ακόμα κ στατιστικά ποιες ώρες της ημέρας καταναλώνουμε περισσότερο κτλ), θα βόλευε τους πάντες...αφού έτσι κ αλλιώς θα πληρώσουν... Το Πάσχα μου ήρθε έναντι στην ΔΕΗ 400 ευρώ, κ τέλος ιουνίου επιστροφή 150 ευρώ στον εκκαθαριστηκό...γιατί να πρέπει να σκάσω τόσα λεφτά στην ΔΕΗ?

 

Θα ξαναπώ για άλλη μια φορά ότι, όλα αυτά που περιγράφεις είναι απαιτήσεις δικές σου, δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ που είναι αρμόδιος για τις μετρήσεις της κατανάλωσης ΟΛΩΝ των μετρητών ηλ. ενέργειας, ανεξαρτήτως παρόχου, έχει συγκεκριμένο τρόπο που είναι γνωστός σε όλους (1 εκκαθαριστικός ανά4μηνο).

 

----- προσθήκη μηνύματος 18 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Γιατι απαντάς με αυτο τον τρόπο ;

Να ενημερωθώ προσπαθώ.

Δεν νομιζω τιποτα απο μόνος μου.

Αυτο μου απαντήθηκε απο τον πωλητή της ελιν, το οποίο ειναι και αυτονόητο.

Οταν δεν υπαρχει δέσμευση οπως μπορεις να φύγεις οποτε θέλεις ετσι και ο άλλος μπορει να αλλάξει την τιμη οποτε θέλει.

 

 

Η απάντησή μου είναι απλή και δεν περιέχει καμία αιχμή για σένα.

Εσύ πιστεύεις ότι σου είπε κάποιος πωλητής στο τηλέφωνο και εγώ έχω στα χέρια μου το συμβόλαιο υπέγραψα στο οποίο αναγράφονται οι τιμές της kwh που θα εφαρμόζονται και σε κανένα σημείο δεν αναφέρεται η ενδεχόμενη αλλαγή τους.

Άλλωστε, εάν θελήσει η συγκεκριμένη εταιρεία παροχής ηλ. ενέργειας να αναπροσαρμόσει προς τα πάνω τις τιμές της, εκτός από την άμεση αλλαγή παρόχου, θα κάνω και τη δέουσα καταγγελία στις αρμόδιες αρχές.

Link to comment
Share on other sites

Θα ξαναπώ για άλλη μια φορά ότι, όλα αυτά που περιγράφεις είναι απαιτήσεις δικές σου
Μπορείς να το πεις όσες φορές θέλεις, σε ελεύθερη χώρα ζούμε κ έχεις το δικαίωμα της άποψης σου. Κ εγώ θα σου ξαναπώ, οτι σε άλλες χώρες υπάρχουν συστήματα τηλεμετρίας που ενημερώνουν τον καταναλωτή άμεσα με αναλυτικές χρεώσεις ανά ημέρα κτλ . κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, αυτό το πράγμα δεν ειναι προσωπική απαίτηση, το να λαμβάνω εκκαθαριστηκό λογαριασμό 3 φορές τον χρόνο, ειναι ένα λάθος του ΔΕΔΔΗΕ για να μειώσει το κόστος της μέτρησης, πχ στα επαγγελματικά δεν ισχύει, γιατί άραγε??? Ελπίζω ποτέ να μην φας καμία καλή καμπάνα στο τετράμμηνο από εκεί που δεν το περιμένεις, κ μετά θα ξαναμιλήσουμε για το πόσο προσωπικό ειναι αυτό το θέμα. Μάλλον έχεις μικρή κατανάλωση, κ μιλάς εκ του ασφαλούς...
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να το πεις όσες φορές θέλεις, σε ελεύθερη χώρα ζούμε κ έχεις το δικαίωμα της άποψης σου. Κ εγώ θα σου ξαναπώ, οτι σε άλλες χώρες υπάρχουν συστήματα τηλεμετρίας που ενημερώνουν τον καταναλωτή άμεσα με αναλυτικές χρεώσεις ανά ημέρα κτλ . κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, αυτό το πράγμα δεν ειναι προσωπική απαίτηση, το να λαμβάνω εκκαθαριστηκό λογαριασμό 3 φορές τον χρόνο, ειναι ένα λάθος του ΔΕΔΔΗΕ για να μειώσει το κόστος της μέτρησης, πχ στα επαγγελματικά δεν ισχύει, γιατί άραγε??? Ελπίζω ποτέ να μην φας καμία καλή καμπάνα στο τετράμμηνο από εκεί που δεν το περιμένεις, κ μετά θα ξαναμιλήσουμε για το πόσο προσωπικό ειναι αυτό το θέμα. Μάλλον έχεις μικρή κατανάλωση, κ μιλάς εκ του ασφαλούς...

 

Και εσύ μπορείς (και το κάνεις) να υποστηρίζεις μια άποψη, που είναι ανέφικτη, τουλάχιστον με το σημερινό σύστημα μέτρησης της κατανάλωσης σε όλα τα σπίτια της χώρας.

Όταν αντικαταστήσει ο ΔΕΔΔΗΕ ΟΛΟΥΣ τους αναλογικούς μετρητές με ψηφιακούς, τότε, ίσως, θα μπορεί κάθε πάροχος να εκδίδει μηνιαίους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς.

Link to comment
Share on other sites

Και εσύ μπορείς (και το κάνεις) να υποστηρίζεις μια άποψη, που είναι ανέφικτη, τουλάχιστον με το σημερινό σύστημα μέτρησης της κατανάλωσης σε όλα τα σπίτια της χώρας.

Όταν αντικαταστήσει ο ΔΕΔΔΗΕ ΟΛΟΥΣ τους αναλογικούς μετρητές με ψηφιακούς, τότε, ίσως, θα μπορεί κάθε πάροχος να εκδίδει μηνιαίους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς.

Το οτι είναι ανέφικτο κάτι αυτή τη στιγμή από τεχνικής άποψης, δεν σημαίνει όμως οτι ειναι λάθος... Εγώ αναφέρω το ορθό, όπως λειτουργεί παντού, κ τώρα ξαφνικά πάμε στο ανέφικτο λόγω υποδομής... Μην συγχέονται τα θέματα, αλλο το ανέφικτο, κ άλλο το ορθό. Επαναλαμβάνω, το να λαμβάνω εκκαθαριστηκό λογαριασμό κάθε μήνα, δεν ειναι προσωπικό θέμα, ειναι δικαίωμα. Τέλος, φαντάζομαι για να το έχει στα πλάνα του ο ΔΕΔΔΗΕ οπως σωστά αναφέρεις (μήπως συμφωνείς κιόλας?) μάλλον είναι κοινή απαίτηση, κ από τους καταναλωτές, κ από το ίδιο το δίκτυο, η μέν για να ξέρουν την κατανάλωση, κ οι δε για να ξέρουν την ζήτηση -στατιστικά ανά πάσα στιγμή...μήπως εν τέλει επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μου?
Link to comment
Share on other sites

Το οτι είναι ανέφικτο κάτι αυτή τη στιγμή από τεχνικής άποψης, δεν σημαίνει όμως οτι ειναι λάθος... Εγώ αναφέρω το ορθό, όπως λειτουργεί παντού, κ τώρα ξαφνικά πάμε στο ανέφικτο λόγω υποδομής... Μην συγχέονται τα θέματα, αλλο το ανέφικτο, κ άλλο το ορθό. Επαναλαμβάνω, το να λαμβάνω εκκαθαριστηκό λογαριασμό κάθε μήνα, δεν ειναι προσωπικό θέμα, ειναι δικαίωμα. Τέλος, φαντάζομαι για να το έχει στα πλάνα του ο ΔΕΔΔΗΕ οπως σωστά αναφέρεις (μήπως συμφωνείς κιόλας?) μάλλον είναι κοινή απαίτηση, κ από τους καταναλωτές, κ από το ίδιο το δίκτυο, η μέν για να ξέρουν την κατανάλωση, κ οι δε για να ξέρουν την ζήτηση -στατιστικά ανά πάσα στιγμή...μήπως εν τέλει επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μου?

 

Για να μην ξεχνιόμαστε, η συζήτηση ξεκίνησε από αυτό το post σου

 

Οσο γενικά κ να υποστηρίζω την ΕΛΙΝ, να λέμε κ τα κακώς κείμενα, δεν έχει site για τους λογαριασμούς, δεν έχει εκκαθαριστηκό ανά μήνα (με φωτογραφία του ρολογιού) , κ κάποιοι έχουν αναφέρει οτι δεν αναγνώρισε πληρωμές σε επόμενο λογαριασμό (ενδεχομένως να έγιναν τελευταία στιγμή) . Μία καλη δυνατότητα (εμένα πχ με ενδιαφέρει) είναι πάγια εντολή (ανέξοδη) πληρωμής σε κάρτα, αυτό βέβαια δεν το δίνουν όλες οι εταιρίες, πχ η elpedison το δίνει σε ρεύμα κ αέριο με 3% επιστροφή σε κάρτες eurobank. Πληρώνω κάθε μήνα 20 λογαριασμούς...ευκολο να χαθεί κάποιος με την πάγια εντολή σώζομαι...

 

στο οποίο αναφέρεις ως ελλάτωμα της ΕΛΙΝ ότι δεν έχει "εκκαθαριστικό ανά μήνα".

Δηλαδή, θεωρείς ελάττωμα της ΕΛΙΝ το ότι δεν προσφέρει τη δυνατότητα εκκαθαριστικού λογαριασμού κάθε μήνα, ενώ αυτή η δυνατότητα δεν μπορεί να υποστηριχθεί, όχι από την ΕΛΙΝ, αλλά από τον ΔΕΔΔΗΕ που είναι αρμόδιος για τις μετρήσεις.

Και μετά από τόσα posts, αποδέχεσαι ότι αυτό είναι ανέφικτο, τουλάχιστον με τη σημερινή κατάσταση των αναλογικών μετρητών.

Νομίζω ότι, όσοι σε διαβάζουν έχουν βγάλει τα συμπεράσματά τους.

Link to comment
Share on other sites

στο οποίο αναφέρεις ως ελλάτωμα της ΕΛΙΝ ότι δεν έχει "εκκαθαριστικό ανά μήνα".

Δηλαδή, θεωρείς ελάττωμα της ΕΛΙΝ το ότι δεν προσφέρει τη δυνατότητα εκκαθαριστικού λογαριασμού κάθε μήνα, ενώ αυτή η δυνατότητα δεν μπορεί να υποστηριχθεί, όχι από την ΕΛΙΝ, αλλά από τον ΔΕΔΔΗΕ που είναι αρμόδιος για τις μετρήσεις.

Τεσπα, γενικά η κουβέντα μαζί σου γίνεται ανέκαθεν κουραστική. Η ΕΛΙΝ δεν δέχεται να τις στέλνεις φωτογραφία το ρολόι στο τέλος του μήνα, όπως κάνουν άλλοι πάροχοι όπως we energy, νομίζω κ ο ήρων κτλ,κ σύντομα κ η ΔΕΗ (μου το επιβεβαίωσαν σε mail οτι θα γίνέται μέσω εφαρμογής)κ να σου βγάζει εκκαθαριστηκό λογαριασμό. Δεν έχει καμία σχέση με το ΔΕΔΔΗΕ, κ την μέτρηση που κάνει ανά τετράμηνο, η οποία απλά επιβεβαιώνει μετά το πέρας του διαστήματος την κατανάλωση σου. Ειναι καθαρά συννενόηση πελάτης -πάροχος. Τέλος, για να το εφαρμόσει κ η ΔΕΗ, οπως κ αλλοι πάροχοι, μήπως η ζήτηση ειναι καθολική? γιατί δεν νομίζω να έχει προσωπικό βίτσιο η ΔΕΗ μαζί μου... ενας απλός οικιακός καταναλωτής είμαι.
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πετάγομαι εγώ (χωρίς να κάνω διαφήμιση), πήγαινε volterra. Καταχωρείς ενδείξεις μόνος σου, άρα έχεις εκκαθαριστικό και τιμές περίπου ίδιες. Για την ΟΤΣ μην αγχώνεσαι. Δε νομίζω να σου βάλουν κανένα ποσό.
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πετάγομαι εγώ (χωρίς να κάνω διαφήμιση), πήγαινε volterra. Καταχωρείς ενδείξεις μόνος σου, άρα έχεις εκκαθαριστικό και τιμές περίπου ίδιες. Για την ΟΤΣ μην αγχώνεσαι. Δε νομίζω να σου βάλουν κανένα ποσό.
Εχω ακούσει γενικά καλά λογια για volterra...δεν ξέρω μόνο τι παίζει με το αέριο που δίνει κ αν συμφέρει το συνδυαστικό. Για το ρεύμα πάντως θετικά τα σχόλια. Γενικά ψάχνομαι αρκετά καθώς (πρόσφατα έβαλα κ νυχτερινό με ψηφιακό μετρητή, τωρινος πάροχος ειναι η ΔΕΗ) σύντομα θέλω να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κ όπως καταλαβαίνεται, πέρα από τις καταναλώσεις του σπιτιού, θα έχω κ τις μετακινήσεις που θέλω να τις περνάω στο νυχτερινό, κ το θέμα γενικά χρίζει ιδιαίτερης "μεταχειρισης".
Link to comment
Share on other sites

H συγκεκριμένη υπηρεσία λειτουργεί μόνο στην έκδοση του έναντι. Αν πχ δεν περάσει ο καταμετρητής, δεν μπορείς να καταχωρήσης την ενδειξη. Φυσικά μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο δεδδηε όμως. Δεν αναφέρομαι όμως σε αυτή την περίπτωση, αναφέρομαι σε εκκαθαριστηκούς μηνιαίους λογαριασμούς, δυνατότητα που δίνει κ η δεη.
Link to comment
Share on other sites

Η απάντησή μου είναι απλή και δεν περιέχει καμία αιχμή για σένα.

Εσύ πιστεύεις ότι σου είπε κάποιος πωλητής στο τηλέφωνο και εγώ έχω στα χέρια μου το συμβόλαιο υπέγραψα στο οποίο αναγράφονται οι τιμές της kwh που θα εφαρμόζονται και σε κανένα σημείο δεν αναφέρεται η ενδεχόμενη αλλαγή τους.

Άλλωστε, εάν θελήσει η συγκεκριμένη εταιρεία παροχής ηλ. ενέργειας να αναπροσαρμόσει προς τα πάνω τις τιμές της, εκτός από την άμεση αλλαγή παρόχου, θα κάνω και τη δέουσα καταγγελία στις αρμόδιες αρχές.

Απαντάς με ενα υπεροπτικό ύφος που φαίνεται σαν να υποτιμάς τους άλλους και τα γραπτά τους.

Στο θεμα μας ομως.

Θα καταγγείλεις τι ;

Οτι θα σου αυξήσει σε 2 μήνες την τιμη και εσυ μπορεις να φύγεις αζημίως ;

Τα ίδια ειπε και σε σένα ο πωλητής, που λέει σε όλους και για αυτο ζήτησες να σου στειλει το συμβολαιο. Το οτι το υπογραψες σημαίνει οτι δεν βρήκες καμμια διαφορα με τα λεγόμενα του και οτι τελικα συμφωνείς με το περιεχόμενο του.

Οι διαφοροποιήσεις τιμών δεν αναφέρονται σε συμβολαιο, εκδίδονται σε δελτίο τυπου της εταιρείας και δίνουν το δικαίωμα στον καταναλωτή να αποχωρήσει.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Εγώ εως τώρα έχω Νova Energy και είμαι αρκετά ικανοποιημένος
Εχεις δει χρεώσεις ΟΤΣ στους λογαριασμούς σου?
Link to comment
Share on other sites

Εχεις δει χρεώσεις ΟΤΣ στους λογαριασμούς σου?
Έχω και εγώ Nova energy. Είδα χρεώσεις οτσ πέρυσι που είχε ανέβει η τιμή αγοράς ενέργειας. Εγώ έβλεπα σε κάθε λογαριασμό οτσ. Νομίζω στους δύο τελευταίους δεν είδα γιατί η τιμή αγοράς έχει πέσει.

Να ενημερώσω ότι η Nova έχει συνεργασία με την volton και γλιτώνεις και στη Nova και στην ενέργεια με τα πακέτα της. Εγώ ήμουν νωρίτερα στη volton και επειδή είχα και Nova απλά ενεργοποίησα το Nova energy που είχε πιο χαμηλές τιμές από ότι είχε η volton.

Όσο για το οτσ ΝΑΙ έχει. (Και ας μου είπαν από το τηλέφωνο ότι δεν θα ενεργοποιηθεί και θα το απορροφήσουν).

Link to comment
Share on other sites

Η εμπειρία με την protergia μεχρι τωρα απλα τραγική.

Εχω στειλει απο την Δευτέρα τα δικαιολογητικά και μεχρι τωρα δεν ξέρουν καν που βρίσκονται.

Υπάλληλοι που μιλούν για 3 εργάσιμες ημερες ενώ εχουν περάσει 5, που μιλούν με ύφος δημοσίου υπαλλήλου για σειρά αναμονής, καμμια ανταπόκριση και μηδενικά αντανακλαστικά στον υποψήφιο πελάτη.

Ήδη Νοιώθω εντελώς άβολα στην σκέψη οτι αν γίνω πελάτης τους θα πρεπει να επιλύσουν τυχον προβλημα.

Συμπεριφορά ΙΚΑ και εφορίας 1980 ....

Κρίμα που έχασα μια εβδομαδα χρονο με αυτούς.

Την Δευτέρα θα στείλω στην Ελιν, που βγαίνει λιγο ακριβότερη αλλα εκ πρώτης εντύπωσης φαινονταν πιο αποτελεσματικοί.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Η οριακή τιμή συστήματος νομίζω μπήκε πέρσι πρώτη φορά στους λογαριασμούς της Nova Energy. Γενικά η ζήτηση του ρεύματος είναι αυτή που το βάζει ή το βγάζει απ τους λογαριασμούς. Φέτος το καλοκαίρι ας πούμε που δεν έχουμε τουρίστες και η ζήτηση για ρεύμα δεν είναι αυξημένη νομίζω δεν θα το δούμε στους επόμενους λογαριασμούς
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημερα,

Η protergia μου λέει οτι εφόσον εχει λήξει το σχέδιο στην αλλαγη παρόχου απο την ΔΕΗ προς αυτούς θα απαιτηθεί νέο σχέδιο απο τον Δεδδηε εντός 6 μηνών.

Ισχύει κατι τέτοιο ;

Ειχα διαβάσει οτι νέο σχέδιο ζητείται μονο σε αλλαγη ονόματος.

Επίσης απο τιμες τι γινεται ;

Εδω που βρίσκομαι ζητούν κατι εξωφρενικά ποσά απο 150-400€. Η σφραγίδα του σωματείου λέει ειναι ακριβή.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι 2 χρόνια στην protergia και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δεν αντιμετώπησα κανένα πρόβλημα μαζί τους.

 

 

Ειχε λήξει το σχέδιο σου οταν πηγές στην protergia ;

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

Η protergia μου λέει οτι εφόσον εχει λήξει το σχέδιο στην αλλαγη παρόχου απο την ΔΕΗ προς αυτούς θα απαιτηθεί νέο σχέδιο απο τον Δεδδηε εντός 6 μηνών.

Ισχύει κατι τέτοιο ;

Ειχα διαβάσει οτι νέο σχέδιο ζητείται μονο σε αλλαγη ονόματος.

Επίσης απο τιμες τι γινεται ;

Εδω που βρίσκομαι ζητούν κατι εξωφρενικά ποσά απο 150-400€. Η σφραγίδα του σωματείου λέει ειναι ακριβή.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Που βρισκεσαι δηλαδη;;;

iPhone 13 Pro Max

iWatch 7

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...