Jump to content

Πάροχοι Ηλεκτρικής ενέργειας!


odim
 Κοινοποίηση

Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;  

300 members have voted

  1. 1. Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;

    • ΔΕΗ
      142
    • PROTERGIA
      27
    • ELPEDISON
      30
    • ΗΡΩΝ
      19
    • WATT+VOLT
      29
    • NRG
      8
    • ΕΛΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      2
    • GREEN
      3
    • VOLTERRA
      20
    • VOLTON
      4
    • ΖΕΝΙΘ
      6
    • ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
      9
    • ΚΕΝ
      1


Recommended Posts

23 ώρες πριν, ilka71 said:
On 29/4/2022 at 9:14 ΠΜ, DjTony said:
Σκέψου ότι εγώ για 1000 κιλοβατωρες στη δεη με το παλιό τιμολόγιο δίνω 160.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

φαντάσου έδινα με 0.065 λεπτά στον ηρωνα για 1000 κιλοβατωρες 130! γ@μησε τα!

Και μετα στα πήρανε πίσω διπλά/τριπλά με 2-3 νόμιμες «κομπίνες»…

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Και μετα στα πήρανε πίσω διπλά/τριπλά με 2-3 νόμιμες «κομπίνες»…
Ανάλογα το ποσό άργησε κάποιος να φύγει. Εγώ έφυγα Σεπτέμβρη με το που ξεκίνησε όλο αυτό. Έχασα ένα 50€ μόνο που ήρθε ένας λογαριασμός με ρήτρα και έφυγα αμέσως.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, DjTony said:

Ανάλογα το ποσό άργησε κάποιος να φύγει. Εγώ έφυγα Σεπτέμβρη με το που ξεκίνησε όλο αυτό. Έχασα ένα 50€ μόνο που ήρθε ένας λογαριασμός με ρήτρα και έφυγα αμέσως.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

Εύγε κι εγώ το ίδιο …

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα

Όσο μπορώ πιο σύντομα θα αναφέρω την ιστορία μου.

Είχα υπογράψει συμβόλαιο για οικιακό στην nrg εδώ και 10 μήνες περίπου με την επιλογή fixed από την αρχή με την υπογραφή του συμβολαίου και όχι αργότερα.

Μέχρι πριν 2 μήνες όλα καλά με τις χρεώσεις.Ξαφνικά έρχεται ο πρώτος έναντι με ρήτρα αναπροσαρμογής.Κατευθείαν πήρα τηλέφωνο στη ΡΑΕ(καλά λαμόγια και του λόγου τους) και αφου μου είπαν οτι έχουν δικαίωμα οι πάροχοι να ακυρώσουν μονομερός το fixed μπήκα στο site της ΔΕΗ για να κάνω αίτηση για Myhome Online.

Ενώ η αίτηση ολοκληρώθηκε επιτυχώς την 1η Απριλίου(μάλιστα χρεώθηκε δοκιμαστηκά και η πιστωτική μου με 0,01€)δεν μου έστειλαν αμέσως τα συμβόλαια.Για την ακρίβεια μου τα στειλαν στις 29 μετά απο τουλάχιστον 10 τηλεφωνήματά μου και άλλα τόσα email παραπόνων ότι δεν παρέλαβα ποτέ τα χαρτιά της σύμβασης.Το μπέρδεμα και ίσως παγίδα για μένα είναι ότι η ημερομηνία της σύμβασης είναι 26/04 και στις οδηγίες συμπλήρωσης των εγγράφων λέει να επιλέξω μεταξύ των myhome enter και myhome enter plus.Τίποτα για το online. 

Το πρόγραμμα που γράφει πάνω πάνω στη σύμβαση η οποία δεν αναφέρει πουθενά τιμή κιλοβατώρας,  είναι "Γ1 οικιακό" .Για άλλη μια φορά που πήρα παραπονούμενος τηλέφωνο μου απάντησαν οτι επειδή είμαι καινούργιος πελάτης δεν έχει ενεργοποιηθεί το ebill και μόλις γίνει αυτό θα μπορέσω να μπω στο Myhome online.

Τους πιστεύω;Μπορώ να βασιστώ στις ηχογραφημένες κλήσεις που "...για δική μου ασφάλεια" ηχογραφούνται;

Όλοι οι υπάλληλοι στο τηλ κέντρο με διαβεβαίωσαν οτι "κλείδωσα" την τιμή της ημερομηνίας της αίτησης(1η Απριλίου).Η σύμβαση όμως γράφει "Σήμερα την 26/04...." κλπ.Μπορούν να μου παίξουν π@@στιά και να μου χρεώσουν τις καινούργιες τιμές;

Γενικά από το πόσο τραγική είναι η εξυπηρέτησή τους δεν μπορώ να πώ οτι τους έχω εμπιστοσύνη.

Πως προτείνεται να το χειριστώ;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, duckino said:

Καλημέρα στην παρέα

Όσο μπορώ πιο σύντομα θα αναφέρω την ιστορία μου.

Είχα υπογράψει συμβόλαιο για οικιακό στην nrg εδώ και 10 μήνες περίπου με την επιλογή fixed από την αρχή με την υπογραφή του συμβολαίου και όχι αργότερα.

Μέχρι πριν 2 μήνες όλα καλά με τις χρεώσεις.Ξαφνικά έρχεται ο πρώτος έναντι με ρήτρα αναπροσαρμογής.Κατευθείαν πήρα τηλέφωνο στη ΡΑΕ(καλά λαμόγια και του λόγου τους) και αφου μου είπαν οτι έχουν δικαίωμα οι πάροχοι να ακυρώσουν μονομερός το fixed μπήκα στο site της ΔΕΗ για να κάνω αίτηση για Myhome Online.

Ενώ η αίτηση ολοκληρώθηκε επιτυχώς την 1η Απριλίου(μάλιστα χρεώθηκε δοκιμαστηκά και η πιστωτική μου με 0,01€)δεν μου έστειλαν αμέσως τα συμβόλαια.Για την ακρίβεια μου τα στειλαν στις 29 μετά απο τουλάχιστον 10 τηλεφωνήματά μου και άλλα τόσα email παραπόνων ότι δεν παρέλαβα ποτέ τα χαρτιά της σύμβασης.Το μπέρδεμα και ίσως παγίδα για μένα είναι ότι η ημερομηνία της σύμβασης είναι 26/04 και στις οδηγίες συμπλήρωσης των εγγράφων λέει να επιλέξω μεταξύ των myhome enter και myhome enter plus.Τίποτα για το online. 

Το πρόγραμμα που γράφει πάνω πάνω στη σύμβαση η οποία δεν αναφέρει πουθενά τιμή κιλοβατώρας,  είναι "Γ1 οικιακό" .Για άλλη μια φορά που πήρα παραπονούμενος τηλέφωνο μου απάντησαν οτι επειδή είμαι καινούργιος πελάτης δεν έχει ενεργοποιηθεί το ebill και μόλις γίνει αυτό θα μπορέσω να μπω στο Myhome online.

Τους πιστεύω;Μπορώ να βασιστώ στις ηχογραφημένες κλήσεις που "...για δική μου ασφάλεια" ηχογραφούνται;

Όλοι οι υπάλληλοι στο τηλ κέντρο με διαβεβαίωσαν οτι "κλείδωσα" την τιμή της ημερομηνίας της αίτησης(1η Απριλίου).Η σύμβαση όμως γράφει "Σήμερα την 26/04...." κλπ.Μπορούν να μου παίξουν π@@στιά και να μου χρεώσουν τις καινούργιες τιμές;

Γενικά από το πόσο τραγική είναι η εξυπηρέτησή τους δεν μπορώ να πώ οτι τους έχω εμπιστοσύνη.

Πως προτείνεται να το χειριστώ;

 

Ευχαριστώ

Κάτι ανάλογο ειχε συμβει και αναμεσα σε μενα και τη ΔΕΗ. Αρχικη αίτηση 26/10 , υπογραφη τελικη και ebill την 1/12, οι τιμές αλλαζαν από 02/12 και εβαλαν τις νεες (διπλάσιες)

Τους εστειλα 3-4 mails δεν απάντησαν. Εκανα καταγγελία μεσω rae.gr, παλι δεν παντησε κανενας αλλά σε 3 μερες εστειλαν αλλον διορθωμενο λογαριασμό με τις παλιες τιμες. Απο τα 225€ στα 125€

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites





Τους πιστεύω;Μπορώ να βασιστώ στις ηχογραφημένες κλήσεις που "...για δική μου ασφάλεια" ηχογραφούνται;
Όλοι οι υπάλληλοι στο τηλ κέντρο με διαβεβαίωσαν οτι "κλείδωσα" την τιμή της ημερομηνίας της αίτησης(1η Απριλίου).Η σύμβαση όμως γράφει "Σήμερα την 26/04...." κλπ.Μπορούν να μου παίξουν π@@στιά και να μου χρεώσουν τις καινούργιες τιμές;
Γενικά από το πόσο τραγική είναι η εξυπηρέτησή τους δεν μπορώ να πώ οτι τους έχω εμπιστοσύνη.
Πως προτείνεται να το χειριστώ;
 
Ευχαριστώ


Μη πιστεύεις τίποτα προφορικό.
Μη τους παίρνεις τηλέφωνο. Επικοινωνία μέσω email για να έχεις αποδεικτικά στα χέρια σου. Αν μπλέξεις με ηχογραφήσεις δε ξέρω που θα βγάλει. Μάζεψε ότι στοιχεία έχεις και κάνε καταγγελία στην ραε. Έχεις κάποιο αποδεικτικό ότι έκανες τη αίτηση 1/4; Ένα screenshot η οτιδήποτε άλλο; Στο e-bill στο ιστορικό μήπως αναφέρεται κάτι;
:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Gx2 said:



 

 


Μη πιστεύεις τίποτα προφορικό.
Μη τους παίρνεις τηλέφωνο. Επικοινωνία μέσω email για να έχεις αποδεικτικά στα χέρια σου. Αν μπλέξεις με ηχογραφήσεις δε ξέρω που θα βγάλει. Μάζεψε ότι στοιχεία έχεις και κάνε καταγγελία στην ραε. Έχεις κάποιο αποδεικτικό ότι έκανες τη αίτηση 1/4; Ένα screenshot η οτιδήποτε άλλο; Στο e-bill στο ιστορικό μήπως αναφέρεται κάτι;

 

Έχω στο κινητό τη δοκιμαστική χρέωση του 0,01€ με ημερομηνία 01/04 και τον κωδικό της αίτησης.

Link to comment
Share on other sites

On 3/5/2022 at 10:41 ΠΜ, duckino said:

Μέχρι πριν 2 μήνες όλα καλά με τις χρεώσεις.Ξαφνικά έρχεται ο πρώτος έναντι με ρήτρα αναπροσαρμογής.Κατευθείαν πήρα τηλέφωνο στη ΡΑΕ(καλά λαμόγια και του λόγου τους) και αφου μου είπαν οτι έχουν δικαίωμα οι πάροχοι να ακυρώσουν μονομερός το fixed

η γραμματέας τι να σου πει , οτι ήξερε είπε (κακώς)

κάνεις αμφισβήτηση της ρήτρας στην εταιρία ,  εξηγώντας οτι δεν είχες ειδοποίηση 60 ημερών πριν την αλλαγή όρων , αν όντως είχες αναφέρεις οτι δεν την είδες . Σε 10 εργάσιμες ανάλογα την αρνητική απάντηση ή μη

μπες στο myrae αναφέροντας το ιστορικό και ζητάς το ίδιο . Αν απαντήσουν αρνητικά κάνεις απόρριψη και ζητάς απο ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα να εξετάσει επιπλέον αν η αλλαγή όρων απο σταθερό κυμαινομενο ήταν νόμιμη ή τρόπος αύξησης πελατολογίου

τιμές προγραμμάτων ρεύματος (το αποθηκεύετε και ανοίγετε αντίγραφο)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Να ρωτήσω. Αν στη ΔΕΗ έχω βάλει πάγια εντολή στο e-bill και πληρώσω νωρίτερα, θα κρατήσει δύο φορές το ποσό ή την πρώτη φορά; Έχω enter. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, _NikitaS_ said:

Καλημέρα! Να ρωτήσω. Αν στη ΔΕΗ έχω βάλει πάγια εντολή στο e-bill και πληρώσω νωρίτερα, θα κρατήσει δύο φορές το ποσό ή την πρώτη φορά; Έχω enter. 

Μία φορά, αρκεί να το κάνεις αρκετά νωρίτερα. Εάν το κάνεις την προηγούμενη μέρα, μάλλον θα τραβήξει δύο φορές.

Link to comment
Share on other sites

Ενα απο τα βασικα ερωτηματα που θα ερθουν σε λιγο καιρο στην επιφανεια ειναι τι θα γινει με τα πρωτα συμβολαια enter της ΔΕΗ. Πως θα λειτουργησει με την ανανεωση των συμβολαιων η εταιρια. Θα σου πει στο νεο, κλειδωνεις την kwh στην τρεχουσα τιμη ή θα σου κανει καποια εκπτωση, ως παλιος πελατης; Με λιγα λογια θα ακολουθησει τις πρακτικες των εταιριων τηλεπικοινωνιας;

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Μία φορά, αρκεί να το κάνεις αρκετά νωρίτερα. Εάν το κάνεις την προηγούμενη μέρα, μάλλον θα τραβήξει δύο φορές.
Από την στιγμή που ο λογαριασμός εκδόθηκε για να πληρωθεί με πάγια εντολή φυσιολογικά θα πληρωθεί δύο φορές..

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, manolog3 said:

Ενα απο τα βασικα ερωτηματα που θα ερθουν σε λιγο καιρο στην επιφανεια ειναι τι θα γινει με τα πρωτα συμβολαια enter της ΔΕΗ. Πως θα λειτουργησει με την ανανεωση των συμβολαιων η εταιρια. Θα σου πει στο νεο, κλειδωνεις την kwh στην τρεχουσα τιμη ή θα σου κανει καποια εκπτωση, ως παλιος πελατης; Με λιγα λογια θα ακολουθησει τις πρακτικες των εταιριων τηλεπικοινωνιας;

Είναι νωρίς ακόμη να συζητάμε γι' αυτά τα συμβόλαια, αφού είναι ακόμη ρευστή η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, makap said:

Είναι νωρίς ακόμη να συζητάμε γι' αυτά τα συμβόλαια, αφού είναι ακόμη ρευστή η κατάσταση.

Καλα σιγουρα, προβληματισμος ηταν για το πως θα λειτουργησει και απο θεμα marketing η ΔΕΗ.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Ο ένας για την πληρωμή λέει μία φορά αρκεί να είναι νωρίτερα (λογικό λόγω εκκαθάρισης που παίρνει 2-3 μέρες), ο άλλος λέει και φυσικά κιόλας θα τα πάρει δύο φορές. 

Οκ πάμε ξανά, υπάρχει άτομο που το έχει δοκιμάσει να μου πει σίγουρα; Αν το σύστημα είναι σα την εκκαθάριση της πιστωτικής, θα τα κρατήσει μία φορά. 

 

Όσο για συμβόλαια τα παλιά, το έχουμε υπογράψει, ότι 15 μερες πριν την λήξη του πρέπει να δηλώσουμε ρητά ότι δεν επιθυμούμε ανανέωση, αλλιώς κλειδώνει στην τωρινή τιμή κιλοβατώρας για ένα ακόμα χρόνο (επικοινωνία προσωπική λόγω ανανέωσης συγγενή). 

Link to comment
Share on other sites

Σε τράπεζα δουλεύω και δεν το έχω δει ποτέ να μην τρέχει πάγια εντολή από την στιγμή που υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμό χρέωσης...αντιθέτως έχω δει πολλές φορές να πληρώνεται δύο φορές..ΟΚ; αν το πλήρωσες και δεν θέλεις να ξανά πληρωθεί να μην έχεις το επαρκές υπόλοιπο στον λογαριασμό σου..
Αν γίνει χρέωση θα γίνει συμψηφισμός στον επόμενο σου λογαριασμό..


Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο ένας για την πληρωμή λέει μία φορά αρκεί να είναι νωρίτερα (λογικό λόγω εκκαθάρισης που παίρνει 2-3 μέρες), ο άλλος λέει και φυσικά κιόλας θα τα πάρει δύο φορές. 
Οκ πάμε ξανά, υπάρχει άτομο που το έχει δοκιμάσει να μου πει σίγουρα; Αν το σύστημα είναι σα την εκκαθάριση της πιστωτικής, θα τα κρατήσει μία φορά. 
 
Όσο για συμβόλαια τα παλιά, το έχουμε υπογράψει, ότι 15 μερες πριν την λήξη του πρέπει να δηλώσουμε ρητά ότι δεν επιθυμούμε ανανέωση, αλλιώς κλειδώνει στην τωρινή τιμή κιλοβατώρας για ένα ακόμα χρόνο (επικοινωνία προσωπική λόγω ανανέωσης συγγενή). 
Έχω πληρώσει λογαριασμό online και δεν τα τράβηξε την ημερομηνία λήξης

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, evripidis4 said:

Σε τράπεζα δουλεύω και δεν το έχω δει ποτέ να μην τρέχει πάγια εντολή από την στιγμή που υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμό χρέωσης...αντιθέτως έχω δει πολλές φορές να πληρώνεται δύο φορές..ΟΚ; αν το πλήρωσες και δεν θέλεις να ξανά πληρωθεί να μην έχεις το επαρκές υπόλοιπο στον λογαριασμό σου..
Αν γίνει χρέωση θα γίνει συμψηφισμός στον επόμενο σου λογαριασμό..


Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Περίεργο μου φαίνεται αυτό που λες.

Πρώτον δεν ισχύει σε δικές μου περιπτώσεις, και δεύτερον γιατί μου φαίνεται περίεργο που έχει κοιτάξει/δει αν τρέχουν πάγιες εντολές σε λογαριασμό συγκεκριμένου ατόμου

@_NikitaS_

Το έχω κάνει και για τη ΔΕΗ και για άλλους παροχους (Φυσικό Αέριο Ελλάδος, volterra) και αν το πληρώσεις μόλις βγει ο λογαριασμός η αρκετές μέρες πριν τη λήξη πληρωμής (δηλαδή όπως είπε ο @minast) θα χρεωθεί μόνο μια φορά.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία! Ευχαριστώ πολύ! Προσωπικά δε θέλω να το αφήσω με την δική τους πάγια εντολή και όχι τραπεζική γιατί έχω διαβάσει πολλές φορές που ήταν αργία ή είχε φτάσει βράδυ και δεν είχαν τραβήξει τα χρήματα αυτόματα. Λογικά θα το πληρώνω άμεσα και την πάγια θα την αφήσω μη και γίνει τπτ και ξεχαστώ. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, _NikitaS_ said:

Ωραία! Ευχαριστώ πολύ! Προσωπικά δε θέλω να το αφήσω με την δική τους πάγια εντολή και όχι τραπεζική γιατί έχω διαβάσει πολλές φορές που ήταν αργία ή είχε φτάσει βράδυ και δεν είχαν τραβήξει τα χρήματα αυτόματα. Λογικά θα το πληρώνω άμεσα και την πάγια θα την αφήσω μη και γίνει τπτ και ξεχαστώ. 

Στην ΔΕΗ μου έχει συμβεί να καθυστερήσει 2-3 μέρες να τα τραβήξει η πάγια, αλλά ποτέ να μην το κάνει καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε ο 1ος λογ/σμός ΔΕΗ online και είδα οτι υπάρχει ρήτρα 6 €
Ο λογαριασμός λογικά αφορά και κάποιο διάστημα που ήσουν Γ1 πριν μεταφερθείς στο online
:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, La_3 said:

Ηρθε ο 1ος λογ/σμός ΔΕΗ online και είδα οτι υπάρχει ρήτρα 6 € ! Αλλα λενε, άλλα χρεώνουν; περίεργο...

Εάν προσέξεις τις kwh που χρεώθηκες ρήτρα, θα δεις ότι είναι σημαντικά λιγότερες από εκείνες που κατανάλωσες.Το πιθανότερο είναι ότι άλλαξες πρόσφατα σε online και ένα τμήμα της κατανάλωσης χρεώθηκε ρήτρα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παιδια μου ηρθε ο 1ος myhome online μετα απο αλλαγη απο Γ1Ν και ηρθε αρνητικος (-40€)...
Εχω -30 λογω online και -81 απο Λοιπες Χρεωπιστωσεις...

Τι ειναι αυτο το τελευταιο?

Στάλθηκε από το Mi 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

phones' list: alcatel 311, SE t310, SE z600, SE k700i, Samsung zv30, nokia 6290, samsung g600, SE k770i, LG arena, Nokia 5800, nokia N82, nokia E72, htc hero, nokia N8, SE Xperia Neo V, Nokia N9, SE Xperia Mini, LG 4x HD, Blackberry Z10, Nokia Lumia 920, Nokia 101, Samsung Galaxy S4 mini LTE, LG G2, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S9+, Xiaomi Mi 10 5G
Link to comment
Share on other sites

έχω το zer0 και θέλω να γυρίσω ΔΕΗ στο enter και παράλληλα να βάλω νυχτερινό τιμολόγιο σε σπίτι που το ενοικιάζω γίνεται; Γιατί την περισσότερη κατανάλωση την κάνω σε ώρες μη αιχμής μεσημέρι και βράδυ

Powered by COSMOTE GIGAMAX 5GB L

Think different 🍎

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...