Jump to content

INALAN


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

@slink21

νομίζω ότι είσαι υπέρ το δέοντος υπερβολικός .......κάνεις κάτι παράνομο και ζητάς και τα ρέστα επειδή σε προειδοποιεί ο πάροχος σου ?

 

το καλό το έγραψε σε άλλο φόρουμ ...το μεταφέρω αυτούσιο ... . . . . .

 

Το φωναζει η ΙΝΑΛΑΝ... Η τραπεζα εχει καμερες. Πριν την ληστεψετε βαλτε κουκουλες αλλιως θα σας βρουνε. Τι αλλο να κανουν οι ανθρωποι?

 

:lol::lol::lol::lol:

Είσαι αφελής.

 

Αρχικά η εταιρεία δεν απευθύνθηκε σε εμένα, δεν είμαι εγώ αυτός που ήρθε αντιμέτωπος με το συγκεκριμένο θέμα, αλλά συνδρομητής της.

Κατά 2ον ποιος σου είπε οτι έχει το δικαίωμα να παρακολουθεί το που μπαίνω και τι κάνω, με κουκούλα ή χωρίς, ώστε εγώ να είμαι υπερβολικός και όχι εκείνοι.

Και τέλος επειδή δεν έχεις ιδέα σε ποια χώρα βρίσκεσαι :p η ίδια η εταιρεία, εξ αιτίας του προβλήματος που της έχει δημιουργήσει η cogent, δίνει vpn στους συνδρομητές της, για να κατεβάζουν άφοβα και να κλέβουν τράπεζες (κουκούλες 4 free), όπως παρέθεσες κ εσύ ο όχι υπερβολικός, μέχρι να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα :blink::blink:

 

Μην ανησυχείς πάντως. Η ΕΕΤΤ και η αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα θα μας πει ποιος έχει δίκιο.

 

Και τώρα η ερώτηση. Εσύ σα χρήστης, είναι προφανές οτι ανέχεσαι να κάνει monitor ένας 3ος, το πού μπαίνεις και τι κάνεις, ή μήπως κάνω λάθος;

Edited by slink21
Link to comment
Share on other sites

"Εμείς οι ίδιοι, ως πάροχος, δεν αναλύουμε και ούτε ελέγχουμε τις ενέργειες των συνδρομητών μας όπως και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τις δραστηριότητες αυτών. "

Δεν σε παρακολουθει λοιπόνη INALAN και κανείς δεν ανέχεται κάτι τέτοιο.

Αν έρθουν όμως αναφορές από το εξωτερικό υποχρεούτε να επέμβει.

Link to comment
Share on other sites

"Εμείς οι ίδιοι, ως πάροχος, δεν αναλύουμε και ούτε ελέγχουμε τις ενέργειες των συνδρομητών μας όπως και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τις δραστηριότητες αυτών. "

Δεν σε παρακολουθει λοιπόνη INALAN και κανείς δεν ανέχεται κάτι τέτοιο.

Αν έρθουν όμως αναφορές από το εξωτερικό υποχρεούτε να επέμβει.

 

Τι νοούμε αναφορές απο το εξωτερικό;

Ποιος στέλνει και τι; Έτσι γενικά; Κι τι θα πει επέμβει;

Τέλος αυτό που γράφουν "σε ακραίες περιπτώσεις φιλτράρουμε τις κινήσεις των εκάστοτε παραβατών ώστε να προλάβουμε τυχόν καταγγελίες που θα οδηγήσουν σε δικαστικές διαμάχες με τον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας"

Οι περιπτώσεις αυτές, δεν είναι περιπτώσεις που έχουν κάποια αναφορά, το λένε κιόλας, καθώς είναι για να ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ. Οπότε αν τους τη βαρέσει ΝΑΙ σε παρακολουθούν, γιατί είσαι ακραία περίπτωση, έτσι έχεις χαρακτηριστεί.

Link to comment
Share on other sites

ΔΙΑΔΟΣΤΑΙ :rolleyes:

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

Τι νοούμε αναφορές απο το εξωτερικό;

Ποιος στέλνει και τι; Έτσι γενικά; Κι τι θα πει επέμβει;

Τέλος αυτό που γράφουν "σε ακραίες περιπτώσεις φιλτράρουμε τις κινήσεις των εκάστοτε παραβατών ώστε να προλάβουμε τυχόν καταγγελίες που θα οδηγήσουν σε δικαστικές διαμάχες με τον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας"

Οι περιπτώσεις αυτές, δεν είναι περιπτώσεις που έχουν κάποια αναφορά, το λένε κιόλας, καθώς είναι για να ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ. Οπότε αν τους τη βαρέσει ΝΑΙ σε παρακολουθούν, γιατί είσαι ακραία περίπτωση, έτσι έχεις χαρακτηριστεί.

 

Η φράση "ακραίες περιπτώσεις " είναι εύκολα εξηγήσιμη

Δεν χρειάζεται διδακτορικό για να την καταλάβει κανείς .

Link to comment
Share on other sites

Η φράση "ακραίες περιπτώσεις " είναι εύκολα εξηγήσιμη

Δεν χρειάζεται διδακτορικό για να την καταλάβει κανείς .

 

Στο νήπιο δε μας το έμαθαν. Οπότε εξηγείστε μου, τι περιλαμβάνουν αυτές; Με το Ν και με το Σ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

κύριο καλησπέρα σας,

 

προσφατα ενας φιλος που εχει γραφειο σε εμπορικο στο Νέο Ηράκλειο δεχθηκε προταση να βαλει ιναλαν 100mpbs στο γραφειο του, στα 28 ευρω… και θα εχουν το δικαίωμα να κανουν κατι διαφημιστικά ως ανταλλαγμα.. αν καταλαβα καλα.

Για την εταιρεια ξερω μονο ότι διαβαζω εδώ και εκει….

Αν ξερει καποιος επισημα ας μου πει παρακαλω.

-αξιζει από πλευρα ταχύτητας?

- το support ποιος το κανει?? θα βγαλει ακρη σε περιπτωση προβλήματος?

- είναι όντως οσο καλο ακούγεται?

 

σας ευχαριστώ παρα πολύ εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Βάζεις άφοβα,

Ελάχιστα προβλήματα και συνήθως όταν παρουσιάζονται λύνονται άμεσα.

Οι ταχύτητες είναι ότι αναφέρουν.

Προχώρα χωρίς φόβο και με πάθος :)

 

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Βάζεις άφοβα,

Ελάχιστα προβλήματα και συνήθως όταν παρουσιάζονται λύνονται άμεσα.

Οι ταχύτητες είναι ότι αναφέρουν.

Προχώρα χωρίς φόβο και με πάθος :)

 

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Πιο πολύ με απασχολεί το support. Δεν θέλω να τον κάψω τον άνθρωπο. Έχει κανεις εμπειρία από την εξυπηρέτηση τους; Απαντούν σε εύλογο χρονικό διάστημα; Χρεώνουν την Κληση; Ανταποκρίνονται σχετικά άμεσα σε εταιρικό πελάτη;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Πιο πολύ με απασχολεί το support. Δεν θέλω να τον κάψω τον άνθρωπο. Έχει κανεις εμπειρία από την εξυπηρέτηση τους; Απαντούν σε εύλογο χρονικό διάστημα; Χρεώνουν την Κληση; Ανταποκρίνονται σχετικά άμεσα σε εταιρικό πελάτη;

 

XAXA....το support ε ? Ε βέβαια...λογικό να είμαστε επιφυλακτικοί αφού τόσα χρόνια οι γνωστές εταιρίες στις περισσότερες των κλήσεων μας απαντούν μηχανικά χωρίς να κοιτούν το πρόβλημα.

Λοιπόν....μην φοβάστε τίποτα....υπάρχεςι 5ψηφιο που δεν γνωρίζω αν χρεώνετε αλλά υπάρχει σταθερό που σίγουρα δεν χρεώνετε.

Εγώ εκεί παίρνω...εύλογο διάστημα αναρωτιέσαι φίλε μου ? πιο εύλογο δεν γίνεται. Αμέσως απαντάνε. και αν δεν απαντήσουν εκείνη την ώρα σε παίρνουν πίσω σε λιγότερο από 10-15 λεπτά.

Μια χαρά υποστήριξη υπάρχει...μην φοβάστε...προχωρήστε και δεν θα το μετανιώσετε.

Και να σας πω κάτι πολύ απλό ? από την στιγμή που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ να σε κρατάει όμηρο 2 χρόνια όπως κάνουν οι "γνωστές" εταιρίες.....τι φοβάστε ? οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να φύγετε. Αυτό και μόνο τα λέει ΟΛΑ.

Link to comment
Share on other sites

XAXA....το support ε ? Ε βέβαια...λογικό να είμαστε επιφυλακτικοί αφού τόσα χρόνια οι γνωστές εταιρίες στις περισσότερες των κλήσεων μας απαντούν μηχανικά χωρίς να κοιτούν το πρόβλημα.

Λοιπόν....μην φοβάστε τίποτα....υπάρχεςι 5ψηφιο που δεν γνωρίζω αν χρεώνετε αλλά υπάρχει σταθερό που σίγουρα δεν χρεώνετε.

Εγώ εκεί παίρνω...εύλογο διάστημα αναρωτιέσαι φίλε μου ? πιο εύλογο δεν γίνεται. Αμέσως απαντάνε. και αν δεν απαντήσουν εκείνη την ώρα σε παίρνουν πίσω σε λιγότερο από 10-15 λεπτά.

Μια χαρά υποστήριξη υπάρχει...μην φοβάστε...προχωρήστε και δεν θα το μετανιώσετε.

Και να σας πω κάτι πολύ απλό ? από την στιγμή που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ να σε κρατάει όμηρο 2 χρόνια όπως κάνουν οι "γνωστές" εταιρίες.....τι φοβάστε ? οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να φύγετε. Αυτό και μόνο τα λέει ΟΛΑ.

 

Καλησπερα φίλε μου. Σε ευχαριστώ καταρχάς για την απάντηση σου. Τι εννοεις δεν υπάρχει συμβόλαιο; Δεν δεσμεύεσαι κάπως; Στον αέρα είσαι ; Όσο για την ανταπόκριση που λες, δεν με απασχολεί αν θα με καλέσουν σε δέκα ή μισή ώρα. Με ενδιαφέρει η βλάβη που θα έχει να φτιαχτεί. Γιατί αν κρίνω από τις άλλες ( και έχω δουλέψει σε σχεδόν όλες), γελάει ο κόσμος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φίλε μου. Σε ευχαριστώ καταρχάς για την απάντηση σου. Τι εννοεις δεν υπάρχει συμβόλαιο; Δεν δεσμεύεσαι κάπως; Στον αέρα είσαι ;

Αυτό ακριβώς - όπως το λες....ΔΕΝ υπάρχει συμβόλαιο να σε δεσμεύει...οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να φύγεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φίλε μου. Σε ευχαριστώ καταρχάς για την απάντηση σου. Τι εννοεις δεν υπάρχει συμβόλαιο; Δεν δεσμεύεσαι κάπως; Στον αέρα είσαι ; Όσο για την ανταπόκριση που λες, δεν με απασχολεί αν θα με καλέσουν σε δέκα ή μισή ώρα. Με ενδιαφέρει η βλάβη που θα έχει να φτιαχτεί. Γιατί αν κρίνω από τις άλλες ( και έχω δουλέψει σε σχεδόν όλες), γελάει ο κόσμος.

 

Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω, δεν υπάρχει συμβόλαιο με την INALAN όπως συμβαίνει με τις υπόλοιπες εταιρίες, άρα ούτε και ρήτρα αν αποφασίσεις να φύγεις. Ο τρόπος που λειτουργεί η πληρωμή είναι ουσιαστικά η "προπληρωμή". Κάθε μήνα προπληρώνεις τον επόμενο μήνα. Αν δεν πληρώσεις, σου κόβεται το ίντερνετ λίγες ημέρες αφού μπει ο καινούργιος μήνας (κάπου στις 7 ημέρες σου δίνουν περιθώριο αν θυμάμαι καλά). Η ανταπόκριση τους στις βλάβες είναι γρήγορη και αποτελεσματική. Είμαι πελάτης τους εδώ και περίπου 1,5 χρόνο και το μεγαλύτερο θέμα που είχα ήταν μια φορά που κάποιοι εργάτες απο την εταιρία ύδρευσης τρύπησαν έναν δρόμο απο τον οποίο περνούσαν οι οπτικές ίνες και τις έκοψαν και αυτές. Τους πήρα τηλέφωνο και μέσα σε 2 με 3 ώρες αποκατέστησαν την βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...