Jump to content

Άρνηση αποστολής ηχογραφημένου μηνύματος ανανέωσης σύμβασης


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Θα ήθελα τη γνώμη σας. Είμαι χρονια στον συγκεκριμένο πάροχο και έχω Ίντερνετ, τηλεφωνία και τηλεόραση. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα ανανέωσα τη σύμβασή μου με ηχογράφηση. Δυστυχώς εδώ και 5 μήνες η χρέωση δεν ηταν αυτή που ειχαμε συμφωνήσει. Τηλέφωνα καθε μήνα, η εξυπηρέτηση πελατών καθε φορά έβρισκε το λάθος και θα το διόρθωναν. Οι μήνες πέρναγαν και αναγκαστικά ζήτησα την ηχογράφηση να βεβαιώσω αυτό που υποστήριζα. Δυστυχώς μετα απο 15 ημέρες καθημερινών τηλεφώνων, με κάλεσαν απο την εταιρία να με ενημερώσουν ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορούν να μου δώσουν την ηχογράφηση και αντί αυτού μπορούν στο συνολικό ποσό που πληρώνω, αντί για +10€ που πλήρωνα τοσο καιρό άδικα, να πληρώνω +5€. Ουσιαστικά να συμφωνήσω στα 5€ επιπλέον απο το ποσό που είχα συμφωνήσει.

Να την ρίξω την καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ή να δεχτώ την προσφορα?

Κρίμα να μπαίνουμε σε τέτοιες διαδικασίες.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Θα ήθελα τη γνώμη σας. Είμαι χρονια στον συγκεκριμένο πάροχο και έχω Ίντερνετ, τηλεφωνία και τηλεόραση. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα ανανέωσα τη σύμβασή μου με ηχογράφηση. Δυστυχώς εδώ και 5 μήνες η χρέωση δεν ηταν αυτή που ειχαμε συμφωνήσει. Τηλέφωνα καθε μήνα, η εξυπηρέτηση πελατών καθε φορά έβρισκε το λάθος και θα το διόρθωναν. Οι μήνες πέρναγαν και αναγκαστικά ζήτησα την ηχογράφηση να βεβαιώσω αυτό που υποστήριζα. Δυστυχώς μετα απο 15 ημέρες καθημερινών τηλεφώνων, με κάλεσαν απο την εταιρία να με ενημερώσουν ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορούν να μου δώσουν την ηχογράφηση και αντί αυτού μπορούν στο συνολικό ποσό που πληρώνω, αντί για +10€ που πλήρωνα τοσο καιρό άδικα, να πληρώνω +5€. Ουσιαστικά να συμφωνήσω στα 5€ επιπλέον απο το ποσό που είχα συμφωνήσει.

Να την ρίξω την καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ή να δεχτώ την προσφορα?

Κρίμα να μπαίνουμε σε τέτοιες διαδικασίες.

 

 

Γνώμη μου, να αρνηθείς την προσφορά και να απειλήσεις με καταγγελία στην ΕΕΤΤ και την Προστασία καταναλωτή, είναι δική τους υποχρέωση να έχουν το ηχογραφημένο τεκμήριο (από τη στιγμή που δεν σε παρέπεμψαν σε υπογραφή χειρόγραφου εντύπου). Και φυσικά να κάνεις την καταγγελία και να ζητάς πολύ συγκεκριμένα την διόρθωση του τρέχοντος παγίου και την επιστροφή των παραπάνω χρημάτων από τα μέχρι τώρα πάγια που έχεις πληρώσει. Στην χειρότερη των περιτπώσεων θα αναγκαστούν να σου ξανακάνουν την ίδια προσφορά (μάλλον καλύτερη αφού θα βλέπει και η ΕΕΤΤ), στην καλύτερη θα σου δώσουν αυτό που σου υποσχέθηκαν εξαρχής.

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά σου ζητάνε να αποδεχτείς νέο συμβόλαιο γιατί προφανώς η πρότερη συμφωνία δεν τους έκατσε καλά. (Τόσο καιρό μάλλον το τραίναραν γιατί κάτι δεν τους καθόταν καλά ή το έκαναν εσκεμμένα για να μην χάσουν τον πελάτη).Με άλλα λόγια αδερφέ μπρός γρεμός και πίσω ρέμα. Δική σου καθαρά η απόφαση.Εάν σε πέρνει να τους παζαρέψεις το 5 (πρός τα κάτω) έχει καλώς απλά φοβάμαι με την αρνησή σου μην μπλέξεις για <<μικροποσά>> ίσως και τελειωμό δεν βρείς.

 

Υ.Σ

Το ηχογραφημένο μύνημα δεν το κρατάνε για εσένα, αλλά για τον ΕΕΤΤ η τα δικαστήρια.

Link to comment
Share on other sites

Προχωρήσα σε καταγγελία στον ΕΕΤΤ. Και αυριο που θα με καλέσουν απλά θα αρνηθώ την πρόταση και θα τους το αναφέρω. Απο όσο έμαθα, σίγουρα χρειάζομαι 1 μήνα για να έχω νεα απο ΕΕΤΤ. Εδώ περίμενα 5 μήνες την εταιρεία, εκει θα σταματήσουμε. Έτσι και αλλιώς αυξημένο το πληρώνω και τώρα.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Υ.Σ

Το ηχογραφημένο μύνημα δεν το κρατάνε για εσένα, αλλά για τον ΕΕΤΤ η τα δικαστήρια.

 

Η ΕΕΤΤ έχει δώσει συγκεκριμένη οδηγία για την πρόσβαση σε ηχογραφήσεις και από τον συνδρομητή εάν η ανανέωση σύμβασης γίνει μόνο τηλεφωνικά. Προφανώς σε περίπτωση άρνησης, ο συνδρομητής απευθύνεται στην ΕΕΤΤ οπότε και το αίτημα έρχεται πλέον από την ίδια την ΕΕΤΤ. Εάν ο πάροχος δεν μπορεί να βρει την ηχογράφηση, και υπό κανονικές συνθήκες, συνήθως ο θέμα κρίνεται υπερ του συνδρομητή

Link to comment
Share on other sites

Χτες 26 Μαΐου έγινε η αποστολή της καταγγελίας. Σήμερα, 27 μου ήρθε e-mail απο ΕΕΤΤ αναφέροντας αριθμούς πρωτοκόλλου κτλ κτλ και ότι έγινε αποστολή προς την συγκεκριμένη εταιρία. Το πρωί, αφού διάβασα το e-mail με κάλεσαν και απο την εταιρία για να μου πουν ότι παρέλαβαν την καταγγελία και ότι θα με ενημερώσουν κάποια στιγμή ποια θα ειναι η απάντηση της εταιρίας. Να σημειώσω ότι η εταιρία έχει δικαίωμα να απαντήσει μέσα σε χρονικό διάστημα 1 μήνα.

Φυσικά, ότι νεότερο προκύψει θα ενημερώσω.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να πάνε όλα καλά. Προσωπικά ανυπομονώ να δω τη αποτελεσματικότητα όλης αυτής της διαδικασίας στην Ελλάδα, γιατί μιας και είμαι στο εξωτερικό δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι ανάλογο.
Link to comment
Share on other sites

Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα και αναμένουμε. Θα μου πείτε, εδώ χρονοτριβούσαν 5 μήνες, η μια εβδομάδα θα τους πειράξει!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ελπίζω να δικαιωθείς μπας και σφίξουν λίγο οι πισινοί μερικών εταιριών. Κράτα μας ενήμερους.

 

Sent from my Passport using Tapatalk

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με την cyta από τον Δεκέμβριο του 2015. (capone μάλλον και εσύ cyta έχεις). Λοιπόν έκανα και εγώ ανανέωση συμβολαίου το Δεκέμβριο του 2015 τηλεφωνικός αλλά που να ήξερα για το τι θα τραβούσα αργότερα... (να σημειώσω συνδρομητής στην cyta από το 2011 παρακαλώ και χωρίς να έχω καθυστερήσει οφειλή η κάτι άλλο από πλευράς μου). Κάνω και εγώ ανανέωση συμβολαίου γύρω στα 20 ευρώ (μετά από τόσο καιρό δεν θυμάμαι ακριβώς το ποσό - 20 ευρω πλήρωνα και πριν την λήξη) και από τότε οι λογαριασμοί μου έρχονται 25 ευρώ (όσο ειναι το πρόγραμμα χωρίς προσφορά). Κάθε μήνα τηλέφωνο στην cyta, θα το διορθώσουν μου λένε και απο τον Φεβρουάριο που άλλαξαν και οι χρεώσεις τους ΠΛΗΡΩΝΩ και 0,20 λεπτά την κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών! Εμ έχουν κάνει βλακεία με το πρόγραμμα μου πληρώνω και από πάνω για να τους το πω! Όλο θα το διορθώσουν μου λένε και δεν γίνεται τίποτα. Μόνο τον Μάρτιο μου ήρθε λογαριασμός 6 ευρώ (και κάλα μου έκοψαν τα 5 εύρω που πλήρωνα παραπάνω) αλλά τίποτα πάλι λογαριασμοί 25 ευρώ έρχονται. Εντωμεταξύ μου λένε να πληρώνω 20 ευρώ που είναι το πρόγραμμα μου και θα το διορθώσουν αυτοί τον επόμενο μήνα. Έλα όμως που στον επόμενο λογαριασμό έρχεται 25+5 από τον προηγούμενο! Έχω εκνευριστεί πάρα πολύ από την ανικανότητα της εταιρίας που ποτέ δεν είχα πρόβλημα μέχρι τώρα (τεχνικό η κάτι άλλο) και πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Θέλω αν γίνεται να φύγω για άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω την αθέτηση συμβολαίου (αφού έτσι η αλλιώς ούτε οι ίδιοι δεν τηρούν το συμβόλαιο!). Πείτε μου τι να κάνω γιατί αν ζητήσω την ηχογραφημένη συνομιλία δεν θα μου την δώσουν και για να κάνω καταγγελία στην εεττ διάβασα οτι πρέπει πρώτα να κάνω γραπτή καταγγελία στην εταιρία και αν δεν απαντήσουν η δεν με καλύπτει η απάντηση τους τότε απευθύνομαι στην εεττ.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά, θα ήθελα να μην αναφέρω σε ποια εταιρία είμαι, μιας και δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή.

Για εμένα, θα στείλεις ενα fax ή e-mail στην εξυπηρέτηση πελατών και θα περιμένεις απάντηση. Μην προδικάζεις τα πράγματα. Απλά, κρατά αρχείο με το τι έχεις κάνει απο μεριά σου. Ξεκινά με αυτό και μετα βλέπουμε.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά, θα ήθελα να μην αναφέρω σε ποια εταιρία είμαι, μιας και δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή.

Για εμένα, θα στείλεις ενα fax ή e-mail στην εξυπηρέτηση πελατών και θα περιμένεις απάντηση. Μην προδικάζεις τα πράγματα. Απλά, κρατά αρχείο με το τι έχεις κάνει απο μεριά σου. Ξεκινά με αυτό και μετα βλέπουμε.

 

Αναφέρω την εταιρία γιατί είμαι δυσαρεστημένος και απογοητευμένος από την αντιμετώπιση τους (κοροϊδία κανονικά). Όντως πρέπει να αρχίσω επικοινωνία με emails γιατί αν το πάω για καταγγελία στην εεττ πρέπει να έχω αρχείο με τις απαντήσεις τους διότι με τα τηλέφωνα που έχω κάνει δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα και δεν θα βγάλω άκρη μαζί τους.

 

Και για του λόγου το αληθές ορίστε και οι λογαριασμοί:

http://s33.postimg.org/rzmmz4bqn/CYTA.jpg

Edited by P_papadis
Link to comment
Share on other sites

Αν έχουν χάσει την ηχογραφημένη συνομιλία τότε δεν έχουν και συμβόλαιο. Μην τους ξαναπληρώσεις τίποτα και θα δούμε αν πράγματι το χάσανε ή όχι :lol:
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά έχω απελπιστει με την cyta. Τι τηλέφωνα τι emails τίποτα... Στα mails δεν απαντούν στα τηλέφωνα όλο θα το διορθώσουμε και τίποτα δεν γίνεται. Κάθε μήνα ο λογαριασμός 25, αν και λέω θα πληρώνω τα 20 και ας κάνουν ότι θέλουν (και ας αυξήθηκαν οι φοροι).
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα συμπληρώνουμε 3η εβδομάδα αναμονής. Η προθεσμία τους λήγει στις 27/6.

Αν δεν απαντήσουν θα πέσει πρόστιμο?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν μου απάντησαν στο mail αλλα μπήκα και είδα ότι στον επόμενο λογαριασμό είναι πάλι 20 που έπρεπε να ήταν εξαρχής.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα συμπληρώσαμε 4 εβδομάδες από τη στιγμή που έλαβε η εταιρία την καταγγελία απο την ΕΕΤΤ. Η καταληκτική ημερομηνία ειναι τη Δευτέρα! Είδωμεν!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έστειλαν απολογητικό email και μου διόρθωσαν τον λογαριασμό (τουλάχιστον του Ιουνίου) και μου είπαν θα κάνουν αντιλογισμό ακόμα 13 ευρώ για τους προηγούμενους λογαριασμούς... Επίσης μου είπαν ότι ήταν πρόβλημα του συστήματος, μεμονωμένο (εδώ γελάμε). Για να δούμε... Όπως και να έχει μόλις λήξει το συμβόλαιο εγώ θα φύγω μετά από 5 χρόνια συνδρομητής. Αν είναι να κάνεις 7 μήνες να λύσεις ένα πρόβλημα συστήματος (2 κλικ στον υπολογιστή είναι...) δεν θα έπρεπε να θεωρήσε σοβαρή εταιρία.
Link to comment
Share on other sites

Update: Χτες 27/6 έληξε η προθεσμία που είχε η εταιρία απο την ΕΕΤΤ να απαντήσει. Μέχρι και σήμερα δεν υπαρχει καμία ενημέρωση και απο τις δυο πλευρές. Όποτε αναμένουμε...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μίλησα με ΕΕΤΤ. Τελικά η εταιρία είχε απαντήσει απο τις 23/6 αλλά κανένας δεν μου έστειλε κάτι. Η απάντηση αναφέρεται σε κάτι ασάφειες και προσπαθεί να δικαιολογηθεί. Και πάλι δεν στέλνουν την ηχογράφηση. Όποτε αμφισβήτησα την απάντηση και παμε πάλι απο την αρχή.

Σας παραθέτω ακριβώς και τα στοιχεία για να ενημερωθεί ο κόσμος και να γνωρίζει:

Η εταιρία ειναι η Forthnet και μου υποσχέθηκαν:

-Δωρεαν Αστικά / Υπεραστικά

-Κινητά 12 ώρες το μήνα

-Ολα τα κανάλια Nova & HD

-Δωρεάν multiview για νεα χρόνο

-Δώρο το VDSL για πάντα

 

Και ολα αυτά στην τιμη των 44,90€ το μήνα, τελική τιμη για πάντα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον η ΕΕΤΤ δείχνει μια ανταπόκριση. Ελπίζω μόνο, για σύντομα δεν λέω, να έχει πολύ θετική κατάληξη η επιμονή σου, γιατί τέτοια συμπεριφορά είναι αδικαιολόγητη.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...