Jump to content

Money wallets (viva, skrill, revolut κλπ)


nico4gr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα. Έχω κάνει μια αγορά με χρήση της Curve κάρτας αλλά η συναλλαγή λέει ότι είναι σε εκκρεμότητα. Σε πόσο χρονικό διάστημα περίπου αυτό θα το θεωρήσει ως χρέωση;

 

Kαι τι αε πειράζει αν είναι σε εκκρεμότητα;

Μπορεί να φτάσει τις 7 μερες.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Kαι τι αε πειράζει αν είναι σε εκκρεμότητα;

 

Μπορεί να φτάσει τις 7 μερες.

Μου έτυχε στο παρελθόν να έχω φάει 2πλοχρεωση εξαιτίας αυτού. Έχω αναφέρει εδώ για αυτό πριν κάνα 2μηνο.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι χρεώσεις είναι pending για λίγες μέρες. Το ότι σε χρέωσαν δύο φορές είναι δικό τους λάθος μεν αλλά δεν είναι ο κανόνας.

 

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 49 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Φταίει η curve και το σύστημα της

 

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μόλις παρέλαβα με Deutsche Post την φυσική Μπλε κάρτα της Curve.

 

Αν θυμάμαι καλά από posts που είχα διαβάσει στα forum, ή και από το site ίσως της Curve, η φυσική κάρτα έχει διαφορετικό αριθμό, expiry date και CVV από την virtual, και όταν την παραλάβεις πρέπει να κάνεις ενημέρωση στο Curve app.

 

Στην δική μου περίπτωση να υποθέσω πως δεν πρέπει να κάνω κάτι αφού όλα τα στοιχεία είναι ίδια, σωστά;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Μόλις παρέλαβα με Deutsche Post την φυσική Μπλε κάρτα της Curve.

 

Αν θυμάμαι καλά από posts που είχα διαβάσει στα forum, ή και από το site ίσως της Curve, η φυσική κάρτα έχει διαφορετικό αριθμό, expiry date και CVV από την virtual, και όταν την παραλάβεις πρέπει να κάνεις ενημέρωση στο Curve app.

 

Στην δική μου περίπτωση να υποθέσω πως δεν πρέπει να κάνω κάτι αφού όλα τα στοιχεία είναι ίδια, σωστά;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

 

Ο αριθμός είναι ίδιος αλλά ημερομηνία λήξης και cvv είναι διαφορετικά. Μόλις πατήσεις "Ενεργοποίηση κάρτας", αλλάζουν αυτά τα στοιχεία της virtual και γίνονται ίδια με αυτά της φυσικής κάρτας.

Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός είναι ίδιος αλλά ημερομηνία λήξης και cvv είναι διαφορετικά. Μόλις πατήσεις "Ενεργοποίηση κάρτας", αλλάζουν αυτά τα στοιχεία της virtual και γίνονται ίδια με αυτά της φυσικής κάρτας.
Όπως έγραψα νωρίτερα, όλα τα στοιχεία είναι ίδια.

Τα έχω ελέγξει πολλές φορές πριν γράψω το μήνυμα.

 

Περιμένω να μου απαντήσουν και από το Curve Contact, να δω τι θα μου γράψουν, απλά αργούν και γι' αυτό ρώτησα κι εδώ μέσα.

 

Έχω γράψει για την περίπτωση μου και παλιότερα, είχα πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου, χρειάστηκε να περάσουν 2 μήνες μέχρι να μπορέσω να χρησιμοποιήσω την κάρτα με το GPay, και όταν επικοινώνησα και πάλι με την Curve για να τους ρωτήσω αν θα μου στείλουν από μόνοι τους την φυσική κάρτα, γιατί δεν έβρισκα κάποια επιλογή μέσα από το app, μου απάντησαν ότι λόγω του προβλήματος δεν θα μου στείλουν, εκτός και αν διαγράψω τον λογαριασμό μου και φτιάξω καινούριο από την αρχή.

 

Φυσικά τους έγραψα ότι δεν θα το κάνω γιατί φοβάμαι μην έχω πάλι τα ίδια προβλήματα, και άλλωστε κάνω τη δουλειά μου με την virtual που την συνέδεσα στο GPay.

 

Ίσως να διόρθωσαν το πρόβλημα, και μόνο για την περίπτωση μου να μου έστειλαν φυσική κάρτα με τα ίδια στοιχεία που έχει η virtual;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψα νωρίτερα, όλα τα στοιχεία είναι ίδια.

Τα έχω ελέγξει πολλές φορές πριν γράψω το μήνυμα.

 

Περιμένω να μου απαντήσουν και από το Curve Contact, να δω τι θα μου γράψουν, απλά αργούν και γι' αυτό ρώτησα κι εδώ μέσα.

 

Έχω γράψει για την περίπτωση μου και παλιότερα, είχα πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου, χρειάστηκε να περάσουν 2 μήνες μέχρι να μπορέσω να χρησιμοποιήσω την κάρτα με το GPay, και όταν επικοινώνησα και πάλι με την Curve για να τους ρωτήσω αν θα μου στείλουν από μόνοι τους την φυσική κάρτα, γιατί δεν έβρισκα κάποια επιλογή μέσα από το app, μου απάντησαν ότι λόγω του προβλήματος δεν θα μου στείλουν, εκτός και αν διαγράψω τον λογαριασμό μου και φτιάξω καινούριο από την αρχή.

 

Φυσικά τους έγραψα ότι δεν θα το κάνω γιατί φοβάμαι μην έχω πάλι τα ίδια προβλήματα, και άλλωστε κάνω τη δουλειά μου με την virtual που την συνέδεσα στο GPay.

 

Ίσως να διόρθωσαν το πρόβλημα, και μόνο για την περίπτωση μου να μου έστειλαν φυσική κάρτα με τα ίδια στοιχεία που έχει η virtual;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

 

Και εγώ παιδεύτηκα αρχικά ένα δίμηνο μέχρι να λειτουργήσουν όλα. Αν τα στοιχεία είναι ίδια και δεν υπάρχει κάτω από τη εικόνα της κάρτας η επιλογή για να την ενεργοποιήσεις, τότε είναι ενεργοποιημένη οπότε θεωρητικά δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ παιδεύτηκα αρχικά ένα δίμηνο μέχρι να λειτουργήσουν όλα. Αν τα στοιχεία είναι ίδια και δεν υπάρχει κάτω από τη εικόνα της κάρτας η επιλογή για να την ενεργοποιήσεις, τότε είναι ενεργοποιημένη οπότε θεωρητικά δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο.
Κάτω από την εικόνα της κάρτας στο app έχει ένα "i" και γράφει: "Your CVV and expire date were updated when you activated your physical card."

 

Όπως έγραψα η κάρτα μού ήρθε σήμερα, και δεν την ενεργοποίησα με κάποιον τρόπο, ούτε την χρησιμοποίησα κάπου.

 

Το μήνυμα πάλι, θυμάμαι υπάρχει σ' εκείνο το σημείο από την 1η μέρα που ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός μου.

 

 

Να υποθέσω την ενεργοποίησαν οι ίδιοι από την Curve, οπότε δεν χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ;

Και λογικά η κάρτα όταν χρησιμοποιηθεί θα μου ζητήσει το PIN που έβαλα εγώ στην εφαρμογή κατά την δημιουργία του λογαριασμού;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Κάτω από την εικόνα της κάρτας στο app έχει ένα "i" και γράφει: "Your CVV and expire date were updated when you activated your physical card."

 

Όπως έγραψα η κάρτα μού ήρθε σήμερα, και δεν την ενεργοποίησα με κάποιον τρόπο, ούτε την χρησιμοποίησα κάπου.

 

Το μήνυμα πάλι, θυμάμαι υπάρχει σ' εκείνο το σημείο από την 1η μέρα που ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός μου.

 

 

Να υποθέσω την ενεργοποίησαν οι ίδιοι από την Curve, οπότε δεν χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ;

Και λογικά η κάρτα όταν χρησιμοποιηθεί θα μου ζητήσει το PIN που έβαλα εγώ στην εφαρμογή κατά την δημιουργία του λογαριασμού;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

 

Το μήνυμα αν θυμάμαι καλά το εμφανίζει ακόμα και αν δεν έχεις ενεργοποιήσει την κάρτα. Σε έσχατη περίπτωση κάνε μια συναλλαγή με pin χρησιμοποιώντας τη φυσική κάρτα. Καλού κακού κοίταξε πρώτα το πιν στην εφαρμογή αν συμφωνεί με αυτό που είχες ζητήσει. Στη δικιά μου περίπτωση ήταν ένα άσχετο πιν και το άλλαξα εγώ σε ένα atm.

Link to comment
Share on other sites

Το μήνυμα αν θυμάμαι καλά το εμφανίζει ακόμα και αν δεν έχεις ενεργοποιήσει την κάρτα. Σε έσχατη περίπτωση κάνε μια συναλλαγή με pin χρησιμοποιώντας τη φυσική κάρτα. Καλού κακού κοίταξε πρώτα το πιν στην εφαρμογή αν συμφωνεί με αυτό που είχες ζητήσει. Στη δικιά μου περίπτωση ήταν ένα άσχετο πιν και το άλλαξα εγώ σε ένα atm.

 

Η κάρτα δηλαδή μπορεί να μην έχει το PIN που έβαλα εγώ στο Curve app;

 

Για να ελέγξω αν έχουν το ίδιο, να πάω σε ATM της Εθνικής (λογαριασμό της Εθνικής έχω συνδέσει στην κάρτα) και να δω αν θα με βάλει στο μενού του χρησιμοποιώντας το PIN που έχω βάλει στο app;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα δηλαδή μπορεί να μην έχει το PIN που έβαλα εγώ στο Curve app;

 

Για να ελέγξω αν έχουν το ίδιο, να πάω σε ATM της Εθνικής (λογαριασμό της Εθνικής έχω συνδέσει στην κάρτα) και να δω αν θα με βάλει στο μενού του χρησιμοποιώντας το PIN που έχω βάλει στο app;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

 

Για να δεις το πιν, ανοίγεις την εφαρμογή της curve και πηγαίνεις Account->Show PIN. Αν το πιν είναι το ίδιο με αυτό που ζήτησες κατά τη διάρκεια της εγγραφής είσαι εντάξει.

Link to comment
Share on other sites

Για να δεις το πιν, ανοίγεις την εφαρμογή της curve και πηγαίνεις Account->Show PIN. Αν το πιν είναι το ίδιο με αυτό που ζήτησες κατά τη διάρκεια της εγγραφής είσαι εντάξει.
Ναι, την γνώριζα την επιλογή, αλλά δεν την είχα επιλέξει ποτέ γιατί πίστευα ότι θα μου δείξει το PIN που έβαλα στο app, το οποίο και προφανώς γνώριζα.

 

Τώρα που το έλεγξα, έχεις δίκαιο, έχει διαφορετικό PIN από αυτό που έβαλα στο app.

 

 

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για όλες τις απαντήσεις σου.

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανένας θέμα με το login στη εφαρμογή της Revolut?

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανένας θέμα με το login στη εφαρμογή της Revolut?
Όλα άψογα δουλεύουν σε εμένα.

 

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Eδώ και ΤΡΕΙΣ εβδομάδες έχουν οι κρετίνοι πρόβλημα. Μιά φορά μόνο κατάφερα και μπήκα και μετέφερα όλο μου το υπόλοιπο στην Mosese με την οποία δεν είχα ποτέ προβλήματα. Το τι απαντήσεις έπαιρνα από τους πανηλίθιους της Revolut στο chat ούτε που περιγράφεται. Ποιό ανίκανα πλάσματα δεν έχω συναντήσει. Έχω αποθηκευμένο pdf με 37(!!!) σελίδες απαντήσεων που ούτε βόδια δεν θα τα είχαν γράψει. Τελικά έκλεισα τον λογαριασμό, έκανα την κάρτα κομματάκια και τους έστειλα την φωτογραφία με email!

 

Φυλαχτείτε!!! Αν κάτι πάει στραβά...θα μείνετε ξεκρέμαστοι!!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ πέραν από λίγους πανίβλακες στο chat που σου στέλνουν τυποποιημένες απαντήσεις!!!

 

Όλα άψογα δουλεύουν σε εμένα.

 

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

 

Που μίλησα με αυτούς, με είπαν πως έχουν τεχνικό πρόβλημα. Τώρα εμένα μου βγάζει "Ο κωδικός επαλήθευσης ή ο αριθμός τηλεφώνου είναι λάθος". Δεν έχω root αλλά έβαλα PA Ruby B1, δεν ξέρω βέβαια εάν παίζει ρόλο αυτό.

 

 

Υ.Γ.: Και σε iPad δοκίμασα, τα ίδιο θέμα, μάλλον πράγματι θα έχουν θέμα.

Edited by zurabi_97

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Κανένα πρόβλημα δεν έχω με revolut. δουλεύει κανονικά.
Link to comment
Share on other sites

Όσοι δεν έχετε πρόβλημα, απεγκαταστείστε την εφαρμογή και ξανακατεβάστε την. Θα αποκτήσετε πρόβλημα.

 

Εκκαθάριση δεδομένων να κάνουν το ίδιο πράμα θα είναι μάλλον.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Όσοι δεν έχετε πρόβλημα, απεγκαταστείστε την εφαρμογή και ξανακατεβάστε την. Θα αποκτήσετε πρόβλημα.
Εγώ την εγκατέστησα πρόσφατα σε νέα συσκευή. Κανένα θέμα.

 

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι δεν έχετε πρόβλημα, απεγκαταστείστε την εφαρμογή και ξανακατεβάστε την. Θα αποκτήσετε πρόβλημα.

 

Έχω κάνει αρκετά hard reset, ποτέ δεν είχα θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς κανένα πρόβλημα από revolut και κάνω καθημερινή χρήση

 

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει αρκετά hard reset, ποτέ δεν είχα θέμα.
Και εγώ δεν είχα θέμα, στο ξαφνικό έγινε σε εμένα τουλάχιστον.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς κανένα πρόβλημα από revolut και κάνω καθημερινή χρήση

 

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

+1

μπαίνω σίγουρα 5-6 φορές καθημερινά γιατί έχω και μετοχές και τσεκάρω και κανένα θέμα εδώ και μήνες.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε. Δεν εννοώ ενώ είσαι συνδεδεμένος, να βάζεις τον κωδικό ή το PIN και να μπαίνεις απευθείας. Ούτε εγώ είχα θέμα. Επειδή έβαλα άλλη ROM και ως γνωστό, σβήσιμο τα πάντα κλπ., εγκατέστησα την εφαρμογή εκ νέου, στην αρχή κόλλησε στο σέλφι, δηλαδή έβγαζα τη σέλφι και δεν προχωρούσε, και μετά από επαναφορά δεδομένων της εφαρμογής, μου έβγαζε το μήνυμα που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμά μου. Να κάνω είσοδο μέσω της ιστοσελίδας δεν αντιμετόπισα κάποιο πρόβλημα. Μάλλον έτσι όπως το έγραψα, να έχουν μπερδευτεί μερικοί.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Παίδες μήπως έχει σχέση με μαγειρεμένη rom με root η ξεκλειδωτο bootloader;;;; ?

 

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...