Jump to content

Κινητή τηλεφωνία της CYTA


vastegial_74
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

πηγαινε στις ρυθμισεις στα δικτυα και απενεργοποιησε το roaming,,,ετσι το εχω και στην γυναικα μου.
τωρα ειδα στο faq του app οτι αναφερει πως σε ορισμενες συσκευες εμφανιζεται το συμβολο του roaming.Ζητησα οομως φραγη roaming και φραγη data για καλο και για κακο. Για να δουλεψει ο ελεγχος υπολοιπου πρεπει να εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 309
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

τωρα ειδα στο faq του app οτι αναφερει πως σε ορισμενες συσκευες εμφανιζεται το συμβολο του roaming.Ζητησα οομως φραγη roaming και φραγη data για καλο και για κακο. Για να δουλεψει ο ελεγχος υπολοιπου πρεπει να εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος?
αυτο δεν το ξερω να στο πω,,κανε τους μια ερωτηση..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χαιρετώ το φόρουμ. Είμαι πελάτης cyta από το 2015 σταθερό και κινητό. Ζήτησα αλλαγή κάρτας sim με nano sim λόγω αγοράς νέου smartphone. Παρέλαβα χθές το πρωί την κάρτα και διαπίστωσα ότι δεν μπορούσα να συνδεθώ στο δίκτυο της εταιρίας. Όπως μου είπαν σε επικοινωνία μαζί τους ότι δεν είναι ενεργοποιημένη και συνεπώς πρέπει να περιμένω 2 εργάσιμες μέρες. Μου ξαναζήτησαν πάλι φωτοτυπία ταυτότητας, εκκαθαριστικό και έντυπο λογαριασμού cyta τα οποία και απέστειλα.

Εκφράζω τη δυσαρέσκειά μου γι' αυτή την ταλαιπωρία.

Edited by montgri
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή σας εβδομάδα.Είχα κάνει φορητότητα απο το δίκτυο της wind στη cyta στις 20/09 και δέκα μέρες αργότερα μετά απο την Αντι-προσφορά της wind ξανα επέστρεψα εκέι.Μου έχει έρθει τώρα ένας λογαριασμός ο οποίος μου ζητάει να πληρώσω 114€ αναφέρωντας οτι ο προηγούμενος λογαριασμός είναι 46€ και ο τρέχων 68€ και μάλιστα πρέπει να εξοφληθεί έως τις 30/11.

Επικοινώνησα με εκπρόσωπο της Cytα και μου είπε οτι στο ποσό αυτό(114€) τα 85€ είναι το πρόστιμο λόγο υπαναχώρησης 2ετούς συμβολαίου που είχα υπογράψει ενω το υπόλοιπο είναι η αναλογία που έκατσα στο δίκτυο της.Δηλαδή για 10 μέρες.

Και ρωτώ εγώ ΟΛΕΣ οι εταιρείες ακόμα και απο την υπογραφή του νέου συμβολαίου δίνουν 14 μέρες διορία υπαναχώρησης στην αρχική σου εταιρεία χωρίς κάποιο πέναλτι.Στην περιπτωση μου τι ακριβώς γίνετε λάθος?

Εγω ανέφερα οτι αρνούμαι να πληρώσω το ποσό και οτι θα δώσω μόνο την αναλογία και τα υπόλοιπα θα χουν να παίρνουν και μία Θρασύτατη μου είπε οτι μετά κάθε τρείς και λίγο θα σε παίρνουν απο δικηγορικά γραφεία.

Τι μου προτείνετε να κάνω?

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή σας εβδομάδα.Είχα κάνει φορητότητα απο το δίκτυο της wind στη cyta στις 20/09 και δέκα μέρες αργότερα μετά απο την Αντι-προσφορά της wind ξανα επέστρεψα εκέι.Μου έχει έρθει τώρα ένας λογαριασμός ο οποίος μου ζητάει να πληρώσω 114€ αναφέρωντας οτι ο προηγούμενος λογαριασμός είναι 46€ και ο τρέχων 68€ και μάλιστα πρέπει να εξοφληθεί έως τις 30/11.

Επικοινώνησα με εκπρόσωπο της Cytα και μου είπε οτι στο ποσό αυτό(114€) τα 85€ είναι το πρόστιμο λόγο υπαναχώρησης 2ετούς συμβολαίου που είχα υπογράψει ενω το υπόλοιπο είναι η αναλογία που έκατσα στο δίκτυο της.Δηλαδή για 10 μέρες.

Και ρωτώ εγώ ΟΛΕΣ οι εταιρείες ακόμα και απο την υπογραφή του νέου συμβολαίου δίνουν 14 μέρες διορία υπαναχώρησης στην αρχική σου εταιρεία χωρίς κάποιο πέναλτι.Στην περιπτωση μου τι ακριβώς γίνετε λάθος?

Εγω ανέφερα οτι αρνούμαι να πληρώσω το ποσό και οτι θα δώσω μόνο την αναλογία και τα υπόλοιπα θα χουν να παίρνουν και μία Θρασύτατη μου είπε οτι μετά κάθε τρείς και λίγο θα σε παίρνουν απο δικηγορικά γραφεία.

Τι μου προτείνετε να κάνω?

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

 

Η φορητοτητα έγινε μέσω τηλεφώνου ή σε κατάστημα Wind?

Link to comment
Share on other sites

Όλα σε κατάστημα.Γιατι εχει διαφορά ?

 

"Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού."

 

 

 

https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0837.html

Link to comment
Share on other sites

Να πας στη Wind και να τους πεις να πληρώσουν το κόστος υπαναχώρησης. Είμαι σίγουρος ότι ήξεραν ότι θα πληρώσεις αλλά έκαναν τον ανήξερο.

Επίσης όπως πρέπει να ξέρεις, έχει αλλάξει η κατάσταση με τις υπαναχωρήσεις. Οι εταιρίες κρατάνε την αίτησή σου 14 ημέρες και την 15η ημέρα προχωρούν την αίτηση φορητότητας. Αυτό για τις εξ αποστάσεως συμβάσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τέλος και για την Κινητή Συμβολαίου της CYTA. Το 1500άρι πρόγραμμα με €17 ευρώ αποτελεί πλέον μια ευχάριστη ανάμνηση και δε διατίθεται πλέον για νέα συμβόλαια, ενώ η ιστοσελίδα παραπέμπει πλέον στα προγράμματα της μητρικής εταιρείας, με το οικονομικότερο να είναι στα €28,93 το μήνα.
Link to comment
Share on other sites

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...