Jump to content

forthnet full


lazman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

με πηραν τηλ απο μια εταιρια που συνεργάζεται με την φορθνετ να βαλω το φουλ πακετο τις φορνετ απο οτε που ειμαι αλλα βλεπω γενικα μια καθηστεριση και δεν προχωραει γρηγορα η μετάβαση. Με πηραν τηλ την πεμπτη 13-8 και μου στείλανε τον φακελο με το συμβόλαιό την αλλη μερα το υπογραψα και το εστηλα αμέσως. Απο τοτε δεν εχω καποια ενημέρωση και πηρα τηλ εχτες στο 18345 και μου ειπαν οτι ακομα δεν βλεπουν τιποτα στο συστημα.τη να κανω ;πόσες μερες να περιμενω ειναι λογικη η καθηστερισει αυτη?
Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα lazman,

 

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία στα οποία έγινε η αίτηση (αριθμό σταθερού τηλεφώνου, ΑΦΜ ή το κινητό επικοινωνίας που έχεις δηλώσει).

 

Δημήτρης, Forthnet Support

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα lazman,

 

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία στα οποία έγινε η αίτηση (αριθμό σταθερού τηλεφώνου, ΑΦΜ ή το κινητό επικοινωνίας που έχεις δηλώσει).

 

Δημήτρης, Forthnet Support

 

Σου τα στελνω με πμ τωρα .

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα lazman,

 

Για οτιδήποτε νεότερο, θα επανέλθουμε προς ενημέρωση σου.

 

Γιώτα, Forthnet Support

 

Οκ καντε κατι ομως γιατι εχει περασει μια βδομαδα + χωρις ενημερωση απο την αλλη εταιρια . ευχαριστώ

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Για να κατελαβετε λιγο πως ακριβως εγιναν τα πραγματα .λιγο πρωτου ληξη το συμβόλαιό με το οτε κανω αυτο το θεμα για να είμαι ετοιμος να δω ολο το πρωτάθλημα απο την αρχη http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=420242

Μου λετε να συμπληρωσω την φορμα και θα με παρουν τηλ απο νοβα.το κανω και οντως την αλλη μερα με περνουν τηλ και μου λενε μονο τις προσφορες που εχει το site και οτι αν ηθελα για παντα και το cinemaκαι το novasport η τιμη θα ηταν 54.80 κομπλε με το 3play.λεω να το σκεφτω και σας περνω τηλ αυριο.περνω τηλ την αλλη μερα μιλαω με εναν εκπρόσωπο σας και μου λεει οτι δεν μπορει να το κανει τηλεφωνικα ο ιδιος εκεινη την ωρα και οτι πρεπει να παω σε καταστημα forthnet.λεω μηπως υπαρχη τροπος γιατι ειμαι στην δουλεια και δεν εχω χρονο να παω .ετσι μου λεει οκ θα σε παρουν τηλ σε μια η δυο μερες και θα γινει.οντως μετα απο δυο μερες με περνουν τηλ απο την συνεργαζομενη εταιρεία με την φορθνετ και μου λενε μια προσφορα για ολο το πακετο που ηθελα και ειπαμε οκ.μου στελνουν κατευθειαν τον φακελο με το συμβόλαιό την αλλη μερα τα υπογραφω και τα στελνω κατευθείαν. Αυτο εγινε 14 του Αυγούστου. Απο τοτε επικοινωνίσα με φορθνετε πρωτου 2 μερες και μου ειπαν οτι δεν βλεπουν κατι ακομα στο συστημα.τη γίνεται σε αυτην την περιπτωσει ?εγω εντομεταξη εχω διακοψει και το ote tv για να μην χρεωνομαι παραπανω λογο οτι δεν ηθελα να ανανεωσω και μου ανεβηκε και το παγιο τις τηλεφωνιας-ιντερνετ επισης γιατι δεν ανανεωσα το συμβόλαιο. Περιμενω να λυθει το θεμα μου οσο το δυνατον πιο γρηγορα ....ευχαριστω.

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα lazman,

 

Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποιο νεότερο σχετικά με το ζήτημα που μας έχεις αναφέρει.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι από μέρους μας έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες, ωστόσο, θα χρειαστεί να αναμένουμε να ολοκληρωθούν.

 

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς!

Μόλις υπάρξει το οποιοδήποτε νεότερο, θα υπάρξει άμεσα και η αντίστοιχη ενημέρωση!

 

Γιώτα, Forthnet Support

Link to comment
Share on other sites

Ωραια τα λες αλλα εγω ποσο πρεπει να περιμενω ? Με πμ σας εχω στειλει ολα τα στοιχεια μεχρι και το τηλ τις εταιριας που συνεργαζεστε .φυσικα δεν μπορεις να βγαλεις γραμμη εκει οσο και να περιμενεις !
Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία που μας έχεις δώσει και όντως μας βοηθούν πολύ!

 

Ζητούμε την κατανόηση σου σχετικά με το χρονικό διάστημα που χρειάζεται και είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι από μέρους μας έχουμε ζητήσει την επίσπευση των ενεργειών.

Για οτιδήποτε νεότερο, θα ενημερωθείς!

 

Γιώτα, Forthnet Support

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία που μας έχεις δώσει και όντως μας βοηθούν πολύ!

 

Ζητούμε την κατανόηση σου σχετικά με το χρονικό διάστημα που χρειάζεται και είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι από μέρους μας έχουμε ζητήσει την επίσπευση των ενεργειών.

Για οτιδήποτε νεότερο, θα ενημερωθείς!

 

Γιώτα, Forthnet Support

Οκ ωραια περιμενω νεα σας ελπίζω συντομα .το καλο ειναι οτι εχετε ερθει σε επικοινωνία με την εταιρία.

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα lazman,

 

Σε συνέχεια των παραπάνω, έχει καταχωρηθεί η αίτηση ενεργοποίησης για την υπηρεσία σου.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

 

Δημήτρης, Forthnet Suport

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα lazman,

 

Σε συνέχεια των παραπάνω, έχει καταχωρηθεί η αίτηση ενεργοποίησης για την υπηρεσία σου.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

 

Δημήτρης, Forthnet Suport

 

Ωραια αρα παμε οκ.μου ηρθε και μηνυμα στο κινητο.να στε καλα ευχαριστώ πολυ.αναμενω την ενεργοποίηση.

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...