Jump to content

Κάθε χρόνο τα ίδια.... ξεφτίλα έχει καταντήσει


MALACHASKOS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα σας!

Έχω εδώ κ αρκετά χρόνια απο το 2004 νομίζω συμβόλαιο στη wind (2 αριθμούς)

 

Δύο χρόνια πριν: μου είχαν κάνει μια έκπτωση 50% στο πάγιο και ταυτόχρονα είχα πάρει κ επιδότηση, την οποία έβαλα ως έκπτωση παγίου για 18 μήνες, η έκπτωση ήταν για 12 μήνες! Πριν το κάνω είχα μιλήσει με το αρμόδιο τμήμα και τους είπα οτι δεν θέλω να πληρώνω 80 ευρώ για 6 μήνες και μου λένε οτι θα υπάρχει σίγουρα κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα! οπότε και το έκανα!

 

Μάιος 2014: ένα χρόνο μετά έρχεται ο λογαριασμός 80 ευρώ αμέσως τηλ στο 1260 γίνεται χαμός γιατί δεν με ενημέρωσαν οτι φτάνουμε στη λήξη και να κάνουμε κάτι. Επίσης με ενημέρωσαν οτι δεν υπάρχει κάποια προσφορά και είμαι αναγκασμένος να πληρώνω 6 μήνες ακόμα. Φυσικά πήγα σε ένα κατάστημα wind μου είπαν οτι πρέπει να δώσω 135 ευρώ για να "σπάσω" το συμβόλαιο και πήγα να αλλάξω σε cosmote!

Μετά απο 20 λεπτά με πήραν τηλ και βρήκαν προσφορά μου έδωσαν το W με τελική τιμή 20 ευρώ (χωρίς συμβόλαιο) γιατί τα είχα πάρει τόσο πολύ που τους εξήγησα οτι και με 5 να μου ο δώσουν συμβόλαιο δεν κάνω.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά την συνομιλία γιατί είχαμε μιλήσει δύο φορές! 20 ευρώ στη μια γραμμή για πάντα και 16 στην άλλη ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ως που να αλλάξω κάτι!

 

Φεβρουάριος 2015: Έρχεται ο λογαριασμός με μια επιπλέον χρέωση 15 ευρώ λέω εντάξει δεν είναι τίποτα κοιτάω και δεν έχει κανένας απο τους δύο αριθμούς υπερβεί τον χρόνο του. Καλώ στο 1260 μου λένε οτι έχει λήξει η έκπτωση παγίου απο το 18μηνο συμβόλαιο που είχα κάνει :!::!:

Τους εξήγησα και ζήτησα να ακούσουν τη συνομιλία αλλά δεν!

Μου λένε θα με πάρουν τηλ περνάει μια εβδομάδα!

Ξανα καλώ στο 1260 άλλες 3 φορές τη τρίτη....

Θα με καλέσουν την ίδια μέρα ή το πολύ την επόμενη... Είναι Σάββατο! :!:

 

Πως μπορώ να βρω τη συνομιλία που είχε γίνει και να κινηθώ εναντίων τους!

 

Δεν είναι τα 15 ευρώ αλλά η κοροϊδία απο μια εταιρία χωρίς καλό δίκτυο και απο οτι φαίνεται και χωρίς καλή συμπεριφορά!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας!

Έχω εδώ κ αρκετά χρόνια απο το 2004 νομίζω συμβόλαιο στη wind (2 αριθμούς)

 

Δύο χρόνια πριν: μου είχαν κάνει μια έκπτωση 50% στο πάγιο και ταυτόχρονα είχα πάρει κ επιδότηση, την οποία έβαλα ως έκπτωση παγίου για 18 μήνες, η έκπτωση ήταν για 12 μήνες! Πριν το κάνω είχα μιλήσει με το αρμόδιο τμήμα και τους είπα οτι δεν θέλω να πληρώνω 80 ευρώ για 6 μήνες και μου λένε οτι θα υπάρχει σίγουρα κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα! οπότε και το έκανα!

 

Μάιος 2014: ένα χρόνο μετά έρχεται ο λογαριασμός 80 ευρώ αμέσως τηλ στο 1260 γίνεται χαμός γιατί δεν με ενημέρωσαν οτι φτάνουμε στη λήξη και να κάνουμε κάτι. Επίσης με ενημέρωσαν οτι δεν υπάρχει κάποια προσφορά και είμαι αναγκασμένος να πληρώνω 6 μήνες ακόμα. Φυσικά πήγα σε ένα κατάστημα wind μου είπαν οτι πρέπει να δώσω 135 ευρώ για να "σπάσω" το συμβόλαιο και πήγα να αλλάξω σε cosmote!

Μετά απο 20 λεπτά με πήραν τηλ και βρήκαν προσφορά μου έδωσαν το W με τελική τιμή 20 ευρώ (χωρίς συμβόλαιο) γιατί τα είχα πάρει τόσο πολύ που τους εξήγησα οτι και με 5 να μου ο δώσουν συμβόλαιο δεν κάνω.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά την συνομιλία γιατί είχαμε μιλήσει δύο φορές! 20 ευρώ στη μια γραμμή για πάντα και 16 στην άλλη ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ως που να αλλάξω κάτι!

 

Φεβρουάριος 2015: Έρχεται ο λογαριασμός με μια επιπλέον χρέωση 15 ευρώ λέω εντάξει δεν είναι τίποτα κοιτάω και δεν έχει κανένας απο τους δύο αριθμούς υπερβεί τον χρόνο του. Καλώ στο 1260 μου λένε οτι έχει λήξει η έκπτωση παγίου απο το 18μηνο συμβόλαιο που είχα κάνει :!::!:

Τους εξήγησα και ζήτησα να ακούσουν τη συνομιλία αλλά δεν!

Μου λένε θα με πάρουν τηλ περνάει μια εβδομάδα!

Ξανα καλώ στο 1260 άλλες 3 φορές τη τρίτη....

Θα με καλέσουν την ίδια μέρα ή το πολύ την επόμενη... Είναι Σάββατο! :!:

 

Πως μπορώ να βρω τη συνομιλία που είχε γίνει και να κινηθώ εναντίων τους!

 

Δεν είναι τα 15 ευρώ αλλά η κοροϊδία απο μια εταιρία χωρίς καλό δίκτυο και απο οτι φαίνεται και χωρίς καλή συμπεριφορά!

 

Γιαυτο υπαρχει και η φορητοτητα εφοσον σε συμφερει οικονομικα κατι αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Οικονομικά δεν με συμφέρει ακόμη κ με τα 35€ αλλά ηθικά σίγουρα!!!

 

Το θέμα μου είναι πως μπορω να βρω την συνομιλία, πρεπει να κάνω κάποια καταγγελία?

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς να την κάνεις την συνομιλία ;

Θεωρείς ότι αν την έχεις στα χέρια σου θα υποχρεωθούν να την ακούσουν ;

Εσύ δεν έχεις υπογράψει τίποτα απολύτως. Αν λοιπόν το αμφισβητούν ας φέρουν αυτοί την συνομιλία να το αποδείξουν.

 

Η διαδικασία πάντως είναι

α) αίτημα με FAX .

β) στο ίδιο FAX θα στείλεις και την ταυτότητα σου.

 

Να ξέρεις πάντως ότι συμβόλαιο σύναψες με την WIND , με το οποίο καθορήστηκε η τιμή - και προφανώς και η διάρκεια

Τώρα αν δεν θες να το λές συμβόλαιο .... αλλά συμφωνία .... δεν αλλάζει κάτι.

Και για να γίνω πιό σαφής : Αν δεν είσαι συνδρομητής καρτοκινητής είσαι συνδρομητής συμβολαίου, δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση ( ακόμα και τα καρτοσυμβόλαια - συμβόλαια είναι).

Από την άλλη μεριά βέβαια υπάρχουν συμβόλαια ορισμένου χρόνου και συμβόλαια αορίστου χρόνου.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Μόλις με πήραν τηλέφωνο και μάλιστα με ύφος....

Της λέω μισώ λεπτο καταγραφώ τη συνομιλία κ εγώ και μου λέει "τη συνομιλία την καταγράφουμε μόνο εμείς καλημέρα!" και το κλείνει!!

 

Που μπορώ να κάνω καταγγελία για αυτό?

Δεν με ενημέρωσε οτι η κλήση καταγράφεται....

Έχω το ηχητικό!

Edited by MALACHASKOS
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεις να κάνεις . Η ηγογράφηση σου είναι παράνομη διότι δεν σου έδωσε την συγκατάθεση της.

Άρα δεν μπορείς να κάνεις καταγγελία εκτός και αν θές να βρεθείς μπλεγμενος.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μπορείς να καταθέσεις σε ειδική φόρμα στο site τους. Ομοιοπαθής και εγώ. Τηλεφωνική επέκταση συμβολαίου τον Δεκέμβρη του 2013 (triple play wind), οι 4 πρώτοι μήνες οκ από τον 5ο το πάγιο είχε αυξηθεί. 2 μήνες προσπαθούσα να βγάλω άκρη και κάθε φορά έπρεπε να εξηγώ στον κάθε υπάλληλο από την αρχή το πρόβλημα μου. Τελικά κατήγγειλα τη σύμβαση για μονομερη αλλαγή εκ μέρους τους και την έκανα για vodafone τον Ιούνιο του 2014. 4 φορές αιτήθηκα γραπτώς, τόσο μέσω του site της wind, όσο και με επιστολή να μου αποστειλουν αντίγραφο της μεταξύ μας συνομιλίας. Τώρα θα τους στείλω και εξώδικο το οποίο θα κοινοποιησω και στην ΕΕΤΤ. Είμαι αποφασισμένος να το φτάσω και δικαστικά.
Κινητό: Xiaomi Redmi Note 4
Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία για τον τρόπο που μου μίλησε?

"Μόνο εμείς ηχογραφούμε...." και μου το έκλεισε!

 

τί καταγγελία φίλε για το τρόπο που σου μίλησε... δε γίνονται αυτά που λες πουθενά! ποιος δικαστής θα σε δικαίωνε με κάτι τέτοιο???!!!!

αν θες αλλη φορά να ζητάς γραπτά την όποια προσφορά που σου κάνουν, αλλιώς να κρατάς το όνομα του υπαλλήλου που μιλάς (το λένε από μόνοι τους στην αρχή)

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου είπε όνομα!!! Έχω όμως τον αριθμό που με πήρε δεν ηταν απόκρυψη!!

 

Τεσπα αύριο θα κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ για αλλαγή προσφοράς και επειδή μου αρνούνται να δούμε τη συνομιλία και οτι γίνει.

Καθώς και φορητότητα!

Link to comment
Share on other sites

Α ωραία .

Ενημέρωσε μας για το ποια εταιρεία θα σου κάνει φτηνό πάγιο χωρις συμβόλαιο για πάντα μέχρι να το αλλάξεις εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Α ωραία .

Ενημέρωσε μας για το ποια εταιρεία θα σου κάνει φτηνό πάγιο χωρις συμβόλαιο για πάντα μέχρι να το αλλάξεις εσύ.

 

Αυτό κατάλαβες εσύ?

 

Τα συμφωνηθέντα θέλω!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν καταφέρω να βρω τη συνομιλία θα στη στείλω.

Θα δοκιμάσω να τη ζητήσω και με φαξ

Γιατί θυμάμαι πολύ καλά τι συμφωνίες κάνω!

Link to comment
Share on other sites

Mετα απο σχεδον Τετραμηνη Μαχη με την wind (Απειρες συνομιλιες και Αναμονη ,μπινελικια, απειλητικα mail,επιστολες σε καταναλωτικες οργανωσεις και ΕΕΤΤ) "Τακτοποιηθηκαν" οι εκπτωσεις που μου ειχαν δωσει απο τον Αυγουστο....

και κερδισα και ενα παγιο Σταθερης για την ταλαιπωρια.....

 

Δεν θα πεθανουμε Ποτε Κουφαλα Νεκροθαφτη:lol::lol::lol:

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο ποστάρισμα που έκανα στη σελίδα της wind στο fb stiw 2 Μαρτίου μου είπαν οτι θα δουν το θέμα (μου απάντησαν σε 10')

Έτσι και δεν έκανα ακόμη καταγγελία και ακόμη δεν έχουν δει το θέμα!

Τελικά όλο το προσωπικό της wind ασχολείται με το fb και δεν έχει χρόνο για τα άλλα?

 

*Απο μια γρήγορη ματιά στα σχόλια απο χρήστες στη σελίδα βλέπω οτι είναι πάγια τακτική της εταιρίας να κάνει τέτοιους χειρισμούς και περίεργες χρεώσεις σε λογαριασμούς!

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο ποστάρισμα που έκανα στη σελίδα της wind στο fb stiw 2 Μαρτίου μου είπαν οτι θα δουν το θέμα (μου απάντησαν σε 10')

Έτσι και δεν έκανα ακόμη καταγγελία και ακόμη δεν έχουν δει το θέμα!

Τελικά όλο το προσωπικό της wind ασχολείται με το fb και δεν έχει χρόνο για τα άλλα?

 

*Απο μια γρήγορη ματιά στα σχόλια απο χρήστες στη σελίδα βλέπω οτι είναι πάγια τακτική της εταιρίας να κάνει τέτοιους χειρισμούς και περίεργες χρεώσεις σε λογαριασμούς!

 

Απλά οι περισσότερες εταιρείες εχουν έναν Χ (λογικά μικρό) αριθμό υπαλλήλων στο fb και στο twitter, ώστε να απαντάνε ευγενικά ότι θα εξετάσουν το θέμα σου, και προωθούν το αίτημα σου στο κατάλληλο τμήμα... Επειδή και αυτό το τμήμα έχει λίγα άτομα και πολλή δουλειά, αργεί η επικοινωνία μαζί σου.

 

Απλά με αυτόν τον τρόπο εσύ δεν περιμένεις στο τηλέφωνο 30 λεπτά και σου μένει αίσθημα εξυπηρέτησης, εφόσον κάποιος σου απαντησε σχετικά άμεσα, ακόμα και αν χρειάζεται να περιμένεις και άλλο για να λυθεί το ζήτημα σου.

Link to comment
Share on other sites

Απλά οι περισσότερες εταιρείες εχουν έναν Χ (λογικά μικρό) αριθμό υπαλλήλων στο fb και στο twitter, ώστε να απαντάνε ευγενικά ότι θα εξετάσουν το θέμα σου, και προωθούν το αίτημα σου στο κατάλληλο τμήμα... Επειδή και αυτό το τμήμα έχει λίγα άτομα και πολλή δουλειά, αργεί η επικοινωνία μαζί σου.

 

Απλά με αυτόν τον τρόπο εσύ δεν περιμένεις στο τηλέφωνο 30 λεπτά και σου μένει αίσθημα εξυπηρέτησης, εφόσον κάποιος σου απαντησε σχετικά άμεσα, ακόμα και αν χρειάζεται να περιμένεις και άλλο για να λυθεί το ζήτημα σου.

 

Έχω νέα!! ακόμα δεν έχει χτυπήσει το κινητό μου!!!! :lol::lol::lol::lol:

Δευτέρα πάω για φορητότητα και την καταγγελία γιατί δεν πάει άλλο!

Link to comment
Share on other sites

πάντως είναι σύνηθες οι μεγάλες εκπτώσεις να είναι για 12 μήνες και οι επιδοτήσεις για 18

 

είχα πάει κι εγώ να την πάθω έτσι, αλλά ευτυχώς μου το είχε τονίσει υπάλληλος σε κατάστημα για αυτό και ποτέ δεν έπαιρνα επιδότηση, είχα μόνο τη 12μηνη έκπτωση ώστε κάθε χρόνο να το επαναδιαπραγματεύομαι με την ησυχία μου

 

το θέμα είναι ότι το κατέβασμα βρακιών δε μπορεί να συνεχίσει για πάντα, εμένα από ένα σημείο και μετά (μετά από 3 χρόνια γενναίων εκπτώσεων) δε μου έκαναν την έκπτωση που επιθυμούσα για αυτό και το γύρισα σοβαρά σε κάρτα και έμεινα εκεί.

 

θέματα με την ΕΕΤΤ είχα μαζί τους όταν με είχαν ένα μήνα στο περίμενε να μου γυρίσουν τη σύνδεση σε κάρτα και όταν τελικά τελείωσε αυτός ο μήνας (ο οποίος ήταν παράλογη απαίτησή τους από την αρχή) μου διέγραψαν με το έτσι θέλω την αίτηση, έκαναν τους ανήξερους και μου είπαν να κάνω εκ νέου αίτηση και να περιμένω άλλον ένα μήνα

 

με μια καταγγελία σε 3-4 μέρες το θέμα λύθηκε και μάλιστα μου πίστωσαν και κάποια παραπάνω € που είχε βγει επιπλέον ο λογαρισαμός τις μέρες που έπρεπε να με είχαν γυρίσει σε κάρτα

 

εκεί που τελικά κατέληξα είναι ότι δεν έχει νόημα κάθε μερικούς μήνες να έχεις το άγχος της επαναδιαπραγμάτευσης και να σου σπάνε τα νεύρα..

καρτούλα και δεν ασχολείσαι με κανένα ******

τώρα δε το συζητάω με τίποτα να γυρίσω σε σύνδεση και θα σε συμβούλευα να κάνεις το ίδιο κι εσύ, τσάμπα χαλάς το στομάχι σου

Edited by qsis

3210/t29/6340/t68/ngage/p910/p1/optimus one/gnex/z1/g3/mi a1/mi a3/poco f3/xperia 5 iv

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Αν καταφέρω να βρω τη συνομιλία θα στη στείλω.

Θα δοκιμάσω να τη ζητήσω και με φαξ

Γιατί θυμάμαι πολύ καλά τι συμφωνίες κάνω!

 

Φίλε μου κατανοώ την αγανάκτηση σου. Σε κάθε περίπτωση όμως και αν αυτό σου απαλύνει τον πόνο, δεν υπάρχει καμία διαφορά σε σχέση με άλλους παρόχους. Έχει τύχει να υποφέρω από Vodafone και Hol για δικό τους λάθος και για το οποίο χρειάστηκε να φτάσω στα άκρα προκειμένου να δικαιωθώ.

 

Κοινώς, παντού τα πάντα, απλά ο καθένας επιλέγει στο τέλος της ημέρας αυτό που τον βολεύει περισσότερο. Και κάτι ακόμη: εφόσον παντού εμπλέκεται ο ανθρώπινος παράγοντας είναι λογικό να γίνονται λάθη, πόσο μάλλον σε μεγάλες εταιρίες όπου ανακατεύονται πολλά και διαφορετικά πρόσωπα, χωρίς απαραίτητα να εποικοινώνουν μεταξύ τους με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το θέμα έλειξε με μια ακόμα προσφορά στα 28€ το wind W.

 

Σήμερα με πήραν τηλ για τον δεύτερο αριθμό που έχω ότι λήγει. Και με ενημέρωσαν ότι ι δικός μου αριθμός θα είναι στα 55-56€

Μου είπε ότι είχα 30% έκπτωση έως τον Μάιο και τον Μάιο συμφώνησα να πάει στο 10%!!!

Του έκανα την ερώτηση αν του ακούγεται λογικό να συμφώνησα κάτι τέτοιο και μου έλεγε αν με συμφέρει και ήταν ή καλύτερη προσφορά οκ!!!

 

Με βλέπω να φεύγω οριστικά!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...