Jump to content

Οι διαφημίσεις που δεν μας αρέσουν


garfield
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αυτη η διαφημιση του watch up εχει αρχισει να μου σπαει τα νευρα και την παιζουν συνεχεια ολη μερα
iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι που πριν 10 χρόνια και λίγο παλιότερα αλλά και λίγο μετά οι διαφημίσεις ήταν ολόκληρες παραγωγές που έβγαζαν τρελό γέλιο. Βλέπαμε το 10 λεπτά κήρυγμα τις Παρασκευές πριν βγούμε και στις διαφημίσεις κλαιγαμε. Κάτι παρόμοιο και πριν 4-5 χρόνια αλλά σε μικρότερο βαθμό. Μέχρι και οι τράπεζες είχαν έμπνευση.

 

Τώρα με τα λεφτά που τα έβαλε στην Εθνική, την anytime και τα ουρλιαχτά του έντεκα οχτώ οχτώ οχτώωωωωωω δεν μπορώ με τίποτα να δω.

Ο τηλεοπτικός χρόνος είναι πολύ πιο φτηνός από ότι ήταν με αποτέλεσμα να μπορεί να αγοράσει το πριτι μπρα 10λεπτη Διαφήμιση μεσημεριάτικα. Και τώρα που καλοκαιριάζει ετοιμαστείτε για το ινσεκτ ριπελερ

When someone tells you "you can't". Turn around and say "watch me"
Link to comment
Share on other sites

αυτη η διαφημιση του watch up εχει αρχισει να μου σπαει τα νευρα και την παιζουν συνεχεια ολη μερα

 

Η διαφήμιση του what's up είναι αυτή που μισώ περισσότερο από κάθε άλλη αυτόν τον καιρό! Εκτός από το ότι είναι σπαστική και παίζει συνέχεια, άρχισαν να λέγονται και πολλά, όπως για παράδειγμα πως περνάει μασονικά μηνύματα. Αλλά είτε αυτό ισχύει, είτε όχι, ωθεί πολλούς που δεν γνωρίζουν να ψάξουν καλύτερα τι είναι ο μασονισμός. Εμένα αυτό είναι που με χάλασε περισσότερο όσον αφορά τη διαφήμιση αυτή. Έχουν γίνει και κάποια βιντεάκια που δείχνουν τι υποσυνείδητο μήνυμα περνάει στους τηλεθεατές κάθε σκηνή της διαφήμισης, έχουν γραφτεί άρθρα, σχολιάζεται πολύ στο ίντερνετ και γενικά ασχολούνται πολλοί με αυτήν την ΓΕΛΟΊΑ διαφήμιση. Ελπίζω να σταματήσει να παίζει σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

όπως για παράδειγμα πως περνάει μασονικά μηνύματα. Αλλά είτε αυτό ισχύει, είτε όχι, ωθεί πολλούς που δεν γνωρίζουν να ψάξουν καλύτερα τι είναι ο μασονισμός. .

 

πλέον ο κόσμος γνωρίζει τι γίνεται, αλλά φοβάται. και το γεγονός ότι περνάει αυτού του είδους τα μυνήματα ισχύει, χαμός γίνεται παντού από αυτά χρόνια τώρα..

Link to comment
Share on other sites

πλέον ο κόσμος γνωρίζει τι γίνεται, αλλά φοβάται. και το γεγονός ότι περνάει αυτού του είδους τα μυνήματα ισχύει, χαμός γίνεται παντού από αυτά χρόνια τώρα..

 

Μην είσαι σίγουρος πως ο κόσμος γνωρίζει τι γίνεται. Μάλλον έχουμε αρκετά μεγάλη διαφορά ηλικίας για αυτό δεν μπόρεσα να γίνω αντιληπτή στο βαθμό που περίμενα. Εγώ μιλάω κυρίως για τους νεότερους ανθρώπους που είναι πιο ανώριμοι και δεν έχουν κριτική σκέψη. Για παράδειγμα, οι περισσότεροι έφηβοι δεν έχουν ιδέα σχετικά με θέματα σαν αυτό. Θεωρώ απαράδεκτο μια διαφήμιση να τους ωθεί σε τέτοια πράγματα. Όσο για το δεύτερο σκέλος της απάντησης σου, συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες, απλώς επειδή η συγκεκριμένη διαφήμιση απευθύνεται κυρίως στο νεανικό κοινό μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση το γεγονός και για αυτό το ανέφερα.

Link to comment
Share on other sites

οι νέοι (έφηβοι) θα είναι ανώριμοι είναι ανθρωπολογικό-φυσιολογικό χαρακτηριστικό. το θέμα είναι οι μεγάλοι τι κάνουν για να τους προστατέψουν. και δεν εννοώ με το να επιβληθούν αλλά μέσα από την συζήτηση. δεν ξέρω πόσο είσαι κι ούτε είναι αυτό το νόημα. απλά η συγκεκριμένη.."φάρα" υπάρχει δεκαετίες και ύπουλα-υπομονετικά πέταγε subliminal messages παντού. ταινίες-διαφημίσεις-προιόντα. με την έξαρση της τεχνολογίας πλέον αυτά είναι πιο εύκολα προσβιβάσιμα από τον οποιοδήποτε, άρα μας τα πετάνε παντού με μεγαλύτερη ευκολία.

 

κλασσικά εδώ στην Ελλάδα αργούμε να πάρουμε μπρος. τα παιδιά (κι όταν λέω παιδιά δεν εννοώ 12 χρονών αλλά 18+) γνωρίζουν περισσότερα απ' ότι εμείς μικρότεροι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι και που τα γνωρίζουν τι μπορούν να κάνουν? πάλι στους μεγαλύτερους πέφτει το μπαλάκι. ίσως τα πράγματα να γίνουν διαφορετικά όταν αναλάβουν τα ινία οι νέοι σε μερικές δεκαετίες.

Link to comment
Share on other sites

οι νέοι (έφηβοι) θα είναι ανώριμοι είναι ανθρωπολογικό-φυσιολογικό χαρακτηριστικό. το θέμα είναι οι μεγάλοι τι κάνουν για να τους προστατέψουν. και δεν εννοώ με το να επιβληθούν αλλά μέσα από την συζήτηση. δεν ξέρω πόσο είσαι κι ούτε είναι αυτό το νόημα. απλά η συγκεκριμένη.."φάρα" υπάρχει δεκαετίες και ύπουλα-υπομονετικά πέταγε subliminal messages παντού. ταινίες-διαφημίσεις-προιόντα. με την έξαρση της τεχνολογίας πλέον αυτά είναι πιο εύκολα προσβιβάσιμα από τον οποιοδήποτε, άρα μας τα πετάνε παντού με μεγαλύτερη ευκολία.

 

κλασσικά εδώ στην Ελλάδα αργούμε να πάρουμε μπρος. τα παιδιά (κι όταν λέω παιδιά δεν εννοώ 12 χρονών αλλά 18+) γνωρίζουν περισσότερα απ' ότι εμείς μικρότεροι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι και που τα γνωρίζουν τι μπορούν να κάνουν? πάλι στους μεγαλύτερους πέφτει το μπαλάκι. ίσως τα πράγματα να γίνουν διαφορετικά όταν αναλάβουν τα ινία οι νέοι σε μερικές δεκαετίες.

 

Συμφωνώ απόλυτα! Με κάλυψες σε όλα μπορώ να πω. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο για αυτό το θέμα! :)

Link to comment
Share on other sites

οι νέοι (έφηβοι) θα είναι ανώριμοι είναι ανθρωπολογικό-φυσιολογικό χαρακτηριστικό. το θέμα είναι οι μεγάλοι τι κάνουν για να τους προστατέψουν. και δεν εννοώ με το να επιβληθούν αλλά μέσα από την συζήτηση. δεν ξέρω πόσο είσαι κι ούτε είναι αυτό το νόημα. απλά η συγκεκριμένη.."φάρα" υπάρχει δεκαετίες και ύπουλα-υπομονετικά πέταγε subliminal messages παντού. ταινίες-διαφημίσεις-προιόντα. με την έξαρση της τεχνολογίας πλέον αυτά είναι πιο εύκολα προσβιβάσιμα από τον οποιοδήποτε, άρα μας τα πετάνε παντού με μεγαλύτερη ευκολία.

 

κλασσικά εδώ στην Ελλάδα αργούμε να πάρουμε μπρος. τα παιδιά (κι όταν λέω παιδιά δεν εννοώ 12 χρονών αλλά 18+) γνωρίζουν περισσότερα απ' ότι εμείς μικρότεροι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι και που τα γνωρίζουν τι μπορούν να κάνουν? πάλι στους μεγαλύτερους πέφτει το μπαλάκι. ίσως τα πράγματα να γίνουν διαφορετικά όταν αναλάβουν τα ινία οι νέοι σε μερικές δεκαετίες.

 

Εδω,εκτος απο υποσυνειδητα μασονικα μυνηματα,περνανε σε πολλες διαφημισεις,παιδικες σειρες και σεξουαλικα μυνηματα,που μονο τυχαια δεν ειναι.

Ο ανθρωπος,και περισσοτερο ενα μικρο παιδι δεν μπορει να αντιληφθει μια μεγαλης ταχυτητας προβολη εικονων,και οσες δεν μπορει αμεσα να επεξεργαστει

τις αποθηκευει στο υποσυνηνειδητο του,και εκει πονταρουν αυτοι που τα δημιουργουν.

Αλλοστε ο μεγαλος σημερινος εχθρος για τα παιδια μας ειναι η παραπληροφορηση.

Εις άνθρωπος,ζήλω θείω πεπυρωμένος,ολόκληρον διορθώσασθαι δύναται χώραν.
Link to comment
Share on other sites

αυτη η διαφημιση του watch up εχει αρχισει να μου σπαει τα νευρα και την παιζουν συνεχεια ολη μερα

 

Κι εμενα με εκνευριζει απιστευτα.Εντελως ηλιθια και χωρις νοημα διαφημιση.Επισεις μου την σπαει και η καινουρια μπουρδα της wind που λεει οσο οι ανθρωποι προσπαθουν,οι εταιρειες προσπαθουν ακομα περισσοτερο ή κατι τετοιο,που ενω μας γδυνουν με τις χρεωσεις τους πανε να μας δειξουν οτι και καλα βοηθανε στις δυσκολιες και τις προσπαθειες των ανθρωπων.

Link to comment
Share on other sites

μεγάλο τμήμα των μασονικών subliminal είναι σεξουαλικού περιεχομένου, όπως σωστά ανέφερες. μία βόλτα από την Disney λύνει αυτήν την απορία.

 

γενικότερα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που η κοινωνία δεν δίνει την απαραίτητη βαρύτητα δυστυχώς

Link to comment
Share on other sites

μεγάλο τμήμα των μασονικών subliminal είναι σεξουαλικού περιεχομένου, όπως σωστά ανέφερες. μία βόλτα από την Disney λύνει αυτήν την απορία.

 

γενικότερα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που η κοινωνία δεν δίνει την απαραίτητη βαρύτητα δυστυχώς

 

Αμα εχεις μαριονετες σαν και αυτη,εεε τοτε τι κοινωνια

περιμενεις.

http://kafeneio-gr.blogspot.gr/2013/01/blog-post_6538.html

Εις άνθρωπος,ζήλω θείω πεπυρωμένος,ολόκληρον διορθώσασθαι δύναται χώραν.
Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά ή το μυαλό μου δεν τα πιάνει ή είμαι αναίσθητη στα υποσυνείδητα μηνύματα. :rolleyes:

Πρώτο πλάνο, 2 άντρες και 4 γυναίκες. Λέει ότι ο άντρας συμβολίζεται με τον αριθμό 3 και η γυναίκα με το 2. Εγώ αυτό το συμβολισμό δεν τον ξέρω και άρα δε μπορώ να κάνω το άλμα της πρόσθεσης που κάνει παρακάτω. Αλλά ας πούμε, για τη χαρά της συζήτησης, ότι μου έχει κι ένα 18 κρυμμένο στο πλάνο. Από πού κι ως πού να κάτσει ο εγκέφαλος να αναλύσει το 18 σε 6+6+6 και να αγνοήσει τα σύμβολα της πρόσθεσης (+) και τελικά από μία στιγμιαία εικόνα 2 ανδρών και 4 γυναικών να "εξοικειωθώ με το σύμβολο του Σατανά";

Ή παρακάτω που πήρε το μάτι μου ένα ρολόι χωρίς αριθμούς στο καντράν και λέει ανάλογα τι ώρα νομίζεις ότι είναι (17:05 ή 18:45 κ.ο.κ), αν προσθέσεις τα νούμερα βγαίνουν κάτι ρίζες του Πυθαγόρα και φτάνουμε πάλι στο 666. Πότε να τους κάνει όλους αυτούς τους συνειρμούς ο εγκέφαλος; Χώρια που όταν το βλέπεις καταλαβαίνεις ότι η ώρα είναι 13:25 (αν σκεφτείς ότι φοράει το ρολόι έτσι ώστε να βλέπει την ώρα ο ίδιος) που λέει ότι δε βγάζει κανένα κρυφό μήνυμα. :blink:

 

Κατά τ' άλλα, όντως κουραστική διαφήμιση. Δεν την είχα πετύχει στην τηλεόραση αλλά μόνο που την είδα στο youtube, με κούρασε αυτό το ψευτοραπάρισμα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

όσο πιο πολύ το ψάχνεις τόσο περισσότερα ανακαλύπτεις. δεν θα σε πάω τόσο "βαθιά" επί του θέματος της διαφήμισης, απλά θα σου πω να πας προς το τέλος που δίχνει έναν τυπά με καπελάκι με το γνωστό "μάτι". αυτό το βλέπει ο καθένας και είναι μέσα στην μάπα μας φάτσα κάρτα.

 

 

οι δυνατότητες του μυαλού μας είναι πραγματικά πάρα πολλές, άσχετα αν δεν τις χρησιμοποιούμε

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω στο θέμα των μηνυμάτων, κρυφών ή και φανερών στη διαφήμιση. Άλλωστε ο πρώτος στόχος της είναι να σε πείσει ότι με το προϊόν θα είσαι κι εσύ σπουδαίος. Είτε αυτό είναι δημητριακά πρωινού, είτε καρτοκινητή. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που όλοι είναι πλούσιοι, όμορφοι και περιποιημένοι ακόμα κι όταν ξεβρωμίζουν το σιφόνι της τουαλέτας.

Αλλά άλλο το "παίζω με το μυαλό σου για να σε κάνω να μας προτιμήσεις" κι άλλο το "πίσω από την τάδε εταιρία είναι μια οργάνωση που, άσχετα με το προϊόν, προσπαθεί να σε εξοικειώσει με τα σύμβολά της".

 

Anyway, φοβάμαι ότι βγήκα εντελώς εκτός θέματος. :O

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ενώ οι προηγούμενες με τον πρόεδρο, ήταν γ@μ@τες, πραγματικά τα έσπαγαν. Εν τω μεταξύ, μηπώς θυμάστε διαφημίσεις, από την τότε TIM, και την παλιά καλή TELESTET;

 

Απο telestet θυμαμαι κατι διαφημισεις με κατι πορτοκαλι animated πουλια που διαφημιζαν τα καταστηματα telestet,την διαφημιση για την καινουρια τοτε υπηρεσια mms(

),του
(το σημερινο f2g) με τoν συχωρεμενο τον Μπονατσο,και απο tim τις κλασικες με εκεινον τον γελοιο τυπο που ζηταγε διαφορα(μπορω να εχω .......?) και παντα ετρωγε ενα ξεγυρισμενο ΟΧΙ,και εκεινες με τον "μυγα"(απο εκει εγινε γνωστος ο Τσαλταμπασης) Edited by NetSurfer_g7
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια που μόλις θυμήθηκα είναι μια του Τζόκερ. Φώναζε ένας Γιώργο και όσοι απαντούσαν τους μετρούσε και έπαιζε τον αριθμό Τζόκερ.
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια που μόλις θυμήθηκα είναι μια του Τζόκερ. Φώναζε ένας Γιώργο και όσοι απαντούσαν τους μετρούσε και έπαιζε τον αριθμό Τζόκερ.

Υπηρχε και ακομη μια παρομοια με εναν γερο που επαιρνε τηλεφωνο απο το κινητο στο σταθερο και μετρουσε ποσες φορες θα χτυπησει μεχρι να το σηκωσει η γρια και το επαιζε στον αριθμο τζοκερ.Επισεις θυμαμαι και του ΛΟΤΤΟ με τον σκυλο και τα λουκανικα

Link to comment
Share on other sites

Λεω να αλλάξει ο τίτλος σε "παλιές διαφημίσεις που μας άρεσαν"

 

:lol::lol::lol:

 

Υπάρχει thread "Οι διαφημίσεις που μας αρέσουν", καιρός να ανοιχτεί και ένα "Οι διαφημίσεις που μας άρεσαν"

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

Υπάρχει thread "Οι διαφημίσεις που μας αρέσουν", καιρός να ανοιχτεί και ένα "Οι διαφημίσεις που μας άρεσαν"

 

Καλη ιδεα,παω να το φτιαξω.Επιστρεφοντας στο θεμα των αποτυχημενων διαφημισεων,εχω δει προσφατα μια καινουρια με καποιους που πανε σε group therapy για να απεξαρτηθουν απ'το τυρι.Ελεος,τι αλλο κουφο θα σκευτουν?

Link to comment
Share on other sites

Καλη ιδεα,παω να το φτιαξω.Επιστρεφοντας στο θεμα των αποτυχημενων διαφημισεων,εχω δει προσφατα μια καινουρια με καποιους που πανε σε group therapy για να απεξαρτηθουν απ'το τυρι.Ελεος,τι αλλο κουφο θα σκευτουν?

 

χαχαχααχ ναι! πωπω πόσο έλεος είναι κι αυτή

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι διαφημιστές παγκοσμίως περνούν κρίση έμπνευσης. Ή έχουν καταστρώσει το σατανικό σχέδιο "Κοιτάξτε πώς μπορούμε να καταστρέψουμε το προϊόν σας τώρα που λόγω Κρίσης δεν δίνετε λεφτά για διαφήμιση".

 

Πακέτο με το group therapy τυριού (που ευτυχώς μιλούσα στο τηλέφωνο κι έκλεισα τον ήχο όταν την είδα) πάνε η διαφήμιση του Jose Cuervo με τον τύπο-αρχηγό που "δεν πάθατε τίποτα που με ακούσατε" και η άλλη με ένα ποτό που δεν το έχω ξανακούσει με τη ληστεία τράπεζας που ο αστυνομικός είναι φίλος του ληστή. Αυτό που με εξοργίζει ακόμα περισσότερο στις συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι οι υπότιτλοι. Δεν ακολουθούν κανένα από τους κανόνες υποτιτλισμού. :angry:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Άντε, πότε θα το φτιάξετε επιτέλους αυτό το forum;

To εφτιαξα εδω φιλε

 

Δηλαδή, στις 2 τελευταίες που αναφέρετε, τί γλώσσα μιλάνε;

Αγγλικα μιλανε,η 1η ειναι του jose cuervo και η 2η του pimm's

Link to comment
Share on other sites

Σας αρέσει η νεα της Vodafone με τον τυπα που εχει πάει στο συνεργείο το βανακι;

Το χειρότερο σημείο ειναι η ατακα "...το λαδακι να το βάλεις στη σαλααααταα"

Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...