Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μεγαλος καημος το RX7...εχω ζωγραφισει καμια 200ρια απο 14-15 χρονων το ζαχαρωνω και το μελεταω,αλλα αντε βρες ατρακαριστο με συμπιεση καλη και να πωλειται..

 

Εγώ σου βρίσκω! Εσύ μπορείς να το πάρεις?

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

αμα ειναι για τελος 2008 το συζηταμε,για τωρα χλωμο.ειχα κοιταξει πριν 3-4 χρονια αθηνα κρητη 3αυτοκινητα και ειχα απογοητευθει .πιστευω οτι οποιος ειχε παρει ενα καινουργιο και το προσεχει οπως του αξιζει δεν εχει λογo να το δωσει απλα τελειο.

[sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης

rotary power

Link to comment
Share on other sites

πουληθηκε πριν απο 7 χρονια περιπου απο φιλο μου εφοπλιστη κατοχου γνωστου ξενοδοχειου στην αθηνα ,ενα κοματι που δεν μπορεις να βρεις ευκολα στα 40.000 ευρο το αυτοκινητο το εβγαζε μονο κυριακες για καφε και ειχε κανει 10.000 χλμ το αυτοκινητο ειχε επανω αλλα 30.000 εχτρα ο φιλος μου εχει στεναχωρηθει που το εδωσε και οχι οτι δεν εχει χρηματα μαζερατι εχει τωρα για καλο, και αλλα 10 αυτοκινητα για δευτερη χρηση η ουσια ειναι οτι αυτα τα αυτοκινητα οσο πικρα σου δινουν με τα προβληματα του κινητηρα τους τοσο καβλα εχουν ....το σιγουρο ομως ειναι οτι για να βρεις σημερα τετοιο καλο κοματι πρεπει να το πληρωσεις γιατι τα αυτοκινητα αυτα εχουν ξεσκιστει υπαρχουν 4 με 5 καλα κοματια που πρεπει να πληρωσεις πανω απο 35.000 ευρο, τα υπολειπα ειναι απλως σαβουρες που θα πληρωνεις συνεχεια να τις επισκευαζεις,και ξερουμε ολοι οτι τα ανταλακτικα τους ειναι πανακριβα σε σχεση με του 8αριου, εγω εχω το πρωτο ρχ7 και το εχω πληρωσει χρυσο βεβαια δεν μου ετυχε το καλυτερο κοματι αλλα δεν πειραζει χαλαλι του, παντως ξεσκιζει κατι τωρινα μπεβεδακια για πλακα στα 350 αλογα που εχει πανω του χαλαλι του λοιπον.
Link to comment
Share on other sites

πουληθηκε πριν απο 7 χρονια περιπου απο φιλο μου εφοπλιστη κατοχου γνωστου ξενοδοχειου στην αθηνα ,ενα κοματι που δεν μπορεις να βρεις ευκολα στα 40.000 ευρο το αυτοκινητο το εβγαζε μονο κυριακες για καφε και ειχε κανει 10.000 χλμ το αυτοκινητο ειχε επανω αλλα 30.000 εχτρα ο φιλος μου εχει στεναχωρηθει που το εδωσε και οχι οτι δεν εχει χρηματα μαζερατι εχει τωρα για καλο, και αλλα 10 αυτοκινητα για δευτερη χρηση η ουσια ειναι οτι αυτα τα αυτοκινητα οσο πικρα σου δινουν με τα προβληματα του κινητηρα τους τοσο καβλα εχουν ....το σιγουρο ομως ειναι οτι για να βρεις σημερα τετοιο καλο κοματι πρεπει να το πληρωσεις γιατι τα αυτοκινητα αυτα εχουν ξεσκιστει υπαρχουν 4 με 5 καλα κοματια που πρεπει να πληρωσεις πανω απο 35.000 ευρο, τα υπολειπα ειναι απλως σαβουρες που θα πληρωνεις συνεχεια να τις επισκευαζεις,και ξερουμε ολοι οτι τα ανταλακτικα τους ειναι πανακριβα σε σχεση με του 8αριου, εγω εχω το πρωτο ρχ7 και το εχω πληρωσει χρυσο βεβαια δεν μου ετυχε το καλυτερο κοματι αλλα δεν πειραζει χαλαλι του, παντως ξεσκιζει κατι τωρινα μπεβεδακια για πλακα στα 350 αλογα που εχει πανω του χαλαλι του λοιπον.

 

Υπάρχει ακόμα ένα τέτοιο σε τέτοια κατάσταση! Τι μοτέρ έχεις στο SA22? 12A 13B ή 13B-REW?

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

που υπαρχει εαν υπαρχει δινω 45.000 μετρητα χωρις πλακα αληθινα χιλιομετρα οχι ψευτιες , μιλαω για fd3s οσο για το δικο μου φοραω μοτερ απο το fc με αλλη τουρμπινα και τσιπ.
Link to comment
Share on other sites

Θεσσαλονίκη είναι...Και δέν το πουλάει αλλά το σκέφτεται..

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

ποσα χιλιομετρα εχει, οχι ο κινητηρας ολο το αυτοκινητο αν παντως το πουλαει εδω ειμασται εμεις.

 

22.000km και είναι μέρα νύχτα μέσα σε ένα μαγαζί δέν κουνιέται.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

ontws o greddy kserei ti leei.

yparxei ena amaksi stin salonika, mesa se magazi (kala den ta lew greddy?)

 

to amaksi kounietai mono otan einai na perasei kteo.

einai se katastasi vitrinas, opws vgike apo to ergostasio.

 

o anthrwpos den kserei an thelei na to poulisei.

 

to exei mesa sto magazi tou ston 1o orofo san mpimpelo.

http://memimage.cardomain.com/member_images/4/web/700000-700999/700852_28.jpg
Link to comment
Share on other sites

δεν τα πουλανε φιλε μου τετοια κοματια ,επειδη προσεγγισα τον αλλον φιλο με το 7αρι του εδινα 40.000 εγω και αλλοι μετα απο εμενα, ομως δεν το πουλαει ετσι εμεινα με ενα mx5 ολοκαινουργο και το σαβανακι μου, δεν θελω να μπλεξω με fd ταλαιπωρημενα ποσα χιλιαδες χιλιομετρα εχει κανει ρε παιδια το συγκεκριμενο
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Paidia endiaferomai na agorasw to RX-8 Challenge.

To exw sxedon apofasisei alla exw enan teleytaio endiasmo.

 

Profanws tha to exete 3anadei polles fore kai afora thn katanalwsh.

 

3erw ti kaiei para poli, alla auto pou me endiaferei, einai na mou pei kapoios pou exei to ama3i, ti katanalwsh exei me poli normal odhghsh. Gia paradeigma ta3idi me 100-120km/h kai epishs mesa sthn polh me mia normal kinhsh.

 

Opoios exei to sigekrimeno ama3i as mu dwsei mia idea.:):!::ninja:

Link to comment
Share on other sites

Paidia endiaferomai na agorasw to RX-8 Challenge.

To exw sxedon apofasisei alla exw enan teleytaio endiasmo.

 

Profanws tha to exete 3anadei polles fore kai afora thn katanalwsh.

 

3erw ti kaiei para poli, alla auto pou me endiaferei, einai na mou pei kapoios pou exei to ama3i, ti katanalwsh exei me poli normal odhghsh. Gia paradeigma ta3idi me 100-120km/h kai epishs mesa sthn polh me mia normal kinhsh.

 

Opoios exei to sigekrimeno ama3i as mu dwsei mia idea.:):!::ninja:

 

Montana, εγώ έχω το Cosmo από τον Δεκέμβριο του 2004 με 40.000χλμ.

Η καταναλωσή του σε ταξίδι όπως το περιγράφεις είναι γύρω στα 11 λίτρα/100 χλμ.

 

Σε μικτές συνθήκες πόλης δλδ όχι πολύ κίνηση , 2 φορές την εβδομάδα ανοικτός δρόμος και γκάζια,η κατανάλωση είναι στα 17λίτρα/100χλμ.

 

Οσο για την καραμέλλα ότι τα RX8 έχουν μεγάλη κατανάλωση ...σίγουρα αν τα συγκρίνεις με αυτοκίνητα 1400 κυβικών. Τα RX8 πρέπει να τα συγκρίνεις με αυτοκίνητα 2000 κυβικών και 200 αλόγων. Αλήθεια πόσο καίει το Golf GTi? Το Honda S2000? Το Honda TypeR? :whistle:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Paidia isxiei gia tous Wankel tous kinitires oti meta apo 60.000km einai axristoi??

 

Οχι. Τα RX7 είχαν προβλήματα (στα 100.000km συνήθως) αλλά στα RX8 η Mazda άλλαξε τον κινητήρα και ο κινητήρας του RX8 , ο Renesis δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα των προκατόχων του.

 

Εικάζεται ότι τα προβλήματα των RX7 δεν ήταν αποκλειστικά ευθύνη του κινητήρα αλλά και της αμάθειας των Ελλήνων μηχανικών σχετικά με Βάνκελ. Το 1992 που έβγαλε η Mazda το τελευταίο RX7 (Batman όπως λέμε στην Ελλάδα) αντε να ήταν 2 (?) 3 (?) οι μηχανικοί που ήξεραν πραγματικά από Βάνκελ στην Ελλάδα. Οι υπόλοιποι (και η επίσημη αντιπροσωπεία) έκαναν πειραματισμούς με συνθετικά λάδια και ότι άλλο τους ερχόταν, με αποτέλεσμα οι Βάνκελ να τα φτύνουν. Οι πειραματισμοί των μηχανικών σε συνδυασμό με τις "ευαισθησίες" του Βάνκελ κινητήρα του RX7 είχαν ως αποτέλεσμα να βγει η βρώμα στην αγορά "Οι Βάνκελ σπάνε στα 100.000km".

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα το ακουω αυτο για τους ελληνες μηχανικους και τους wankel κινητηρες αλλα μην ξεχναμε οτι wankel υπηρχαν και πριν το rx7 οπως με το NSU TT.και δεν ειχε ακουστει τιποτα για αυτους τους wankel.εγω ξερω οτι ο κινητηρας της mazda ειχε πολλα προβληματα εκ κατασκευης στην στεγανωτητα των κυλινδρων(εαν μπορουν να χαρακτηριστουν κυλινδροι).σε συνδιασμο με τους μηχανικους οπως λες τοτε δεν μου φαινεται περιεργο που μετα τα 100.000 χιλιομετρα ηθελαν ανακατασκευη και αυτο ισχυει κυριως για τα rx7 ΜΚΙ που νομιζω ηταν και 1200 κυβικα.τωρα οσον αφορα το rx8 ρε παιδια ισχυει οτι στα service τα μπουζι του εχουν 200 ευρω???
Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα το ακουω αυτο για τους ελληνες μηχανικους και τους wankel κινητηρες αλλα μην ξεχναμε οτι wankel υπηρχαν και πριν το rx7 οπως με το NSU TT.και δεν ειχε ακουστει τιποτα για αυτους τους wankel.εγω ξερω οτι ο κινητηρας της mazda ειχε πολλα προβληματα εκ κατασκευης στην στεγανωτητα των κυλινδρων(εαν μπορουν να χαρακτηριστουν κυλινδροι).σε συνδιασμο με τους μηχανικους οπως λες τοτε δεν μου φαινεται περιεργο που μετα τα 100.000 χιλιομετρα ηθελαν ανακατασκευη και αυτο ισχυει κυριως για τα rx7 ΜΚΙ που νομιζω ηταν και 1200 κυβικα.τωρα οσον αφορα το rx8 ρε παιδια ισχυει οτι στα service τα μπουζι του εχουν 200 ευρω???

 

Προσπάθησα να μην αρχίσω τα τεχνικά. Ναι οι κινητήρες είχαν πρόβλημα στα apex seals αλλά το πρόβλημα πολλαπλασιαζόταν από κάτι πλήρως συνθετικά λάδια που χρησιμοποιούσαν τότε, όταν η Ιαπωνία "βούιζε" ότι οι κινητήρες αυτοί ήθελαν απλά λάδια. κ.λ.π. κ.λ.π.

 

Στο θέμα των μπουζί δεν ξέρω την τιμή τους γιατί όταν τα άλλαξα δεν τα πλήρωσα. Πάντως αν η Ελμα τα τιμολογεί 200 ευρώ ...να είναι καλά το Internet που με τα μισά βρίσκεις πολύ καλύτερα από της Mazda.

 

Κάτι ακόμα. Ενα είναι το πιο σοβαρό μειονέκτημα του RX8. Δεν κρατάει "τιμή". Το δικό μου το πήρα 41χιλιάρικα και δεν ξέρω τώρα που θέλω να το πουλήσω αν θα πιάσω 24. Και 24 να πάρψ θα είμαι ευχαριστημένος για ένα αυτοκίνητο καθ'όλα άψογο και με 10χιλιάρικα original Mazda αξεσουάρ πάνω.

 

Off topic - προσωπικό σχόλιο - αγανάκτηση - ωδή στη βλακεία μερικών.

Βέβαια φταίει και ο Ελληνας, ο πονηρός , ο ξερόλας, το κορόιδο στην πραγματικότητα.

Εχει πήξει η αγορά στις παράλληλες εισαγωγές. Πουλάει η μάντρα. RX8 Cosmo με 0 χιλιόμετρα 22 χιλιάρικα. Πάει ο πονηρίδης και το αγοράζει. Πόσο βλάκας είσαι? Είναι δυνατόν να είναι με 0 χιλιόμετρα και να το πουλάει ο έμπορος στη μισή σχεδόν τιμή από την αντιπροσωπεία. Πόσα νομίζεις ότι βγάζει η αντιπροσωπεία κλασσικέ ξερόλα? 20χιλιάρικα στο αυτοκίνητο? Ελεος, ήμαρτον. Εχω δει κάτι τζιπ στην Καβάλας , με εξαψήφια νούμερα στα κοντέρ - μιλάμε για πολύ αουτομπαν - την επόμενη ημέρα πλυμένα - γυαλισμένα με 30 και 40 χιλιάδες χιλιόμετρα να περιμένουν τον επόμενο ξερόλα - κορόιδο "Δεν ξέρω εγώ? Οι άλλοι είναι βλάκες που τα πληρώνουν" να αγοράσει...

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Montana, εγώ έχω το Cosmo από τον Δεκέμβριο του 2004 με 40.000χλμ.

Η καταναλωσή του σε ταξίδι όπως το περιγράφεις είναι γύρω στα 11 λίτρα/100 χλμ.

 

Σε μικτές συνθήκες πόλης δλδ όχι πολύ κίνηση , 2 φορές την εβδομάδα ανοικτός δρόμος και γκάζια,η κατανάλωση είναι στα 17λίτρα/100χλμ.

 

Οσο για την καραμέλλα ότι τα RX8 έχουν μεγάλη κατανάλωση ...σίγουρα αν τα συγκρίνεις με αυτοκίνητα 1400 κυβικών. Τα RX8 πρέπει να τα συγκρίνεις με αυτοκίνητα 2000 κυβικών και 200 αλόγων. Αλήθεια πόσο καίει το Golf GTi? Το Honda S2000? Το Honda TypeR? :whistle:

Thx Vampyre!

 

An isxuoun ayta ta noumera eimai ok!

 

Apla thalw na 3erw oti mporeis na pas kai normal giati akouw kati noumera e3wfrenika gia mesh katanalwsh 15-20!!! Se normal panta odhghsh...:P

Link to comment
Share on other sites

Thx Vampyre!

 

An isxuoun ayta ta noumera eimai ok!

 

Apla thalw na 3erw oti mporeis na pas kai normal giati akouw kati noumera e3wfrenika gia mesh katanalwsh 15-20!!! Se normal panta odhghsh...:P

 

Να ξέρεις κάτι. Η κίνηση το σκοτώνει το αυτοκίνητο. 1η-2α-σταμάτημα-1η-2α-σταμάτημα εκεί καταναλώνει τα μέγιστα, καθώς επίσης πάνω από τις 7500στροφές. 7500 με 9500 χιλιάδες στροφές (δλδ 220+ στο κοντέρ σε ταξίδι ή αν είσαι κοντράκιας της παραλιακής και των περιχώρων) εκεί επίσης καίει και 20λίτρα εύκολα.

 

Φυσικά μπορείς να πας και νορμάλ αλλά μία φιλική συμβουλη. Τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα πρέπει να το ανοίγεις το αυτοκίνητο δηλαδή για λίγο να το πηγαίνεις 7000 - 9000 χιλιάδες στροφές έστω και με 4η (το Cosmo , γιατί το Challenge δεν έχει 10000 στροφές στροφόμετρο) για καλύτερη υγεία του κινητήρα. Η συμβουλή είναι εμπειρική αλλά δε νομίζω να με διαψεύσει κανένας κάτοχος RX7 - RX8 που να ξέρει από Βάνκελ.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

επισης μην ξεχασουμε τη γκαφα της αντιπροσωπειας της μαζντα για US που ειχε προτεινει φουλ συνθετικο πολυ λεπτο λαδι για τον ρενεσις με αποτελεσμα στην αλλη πλευρα του ατλαντικου να εχουν και οι ρενεσις προβλημα (οχι οτι εφταιγαν τα μοτερ αλλα με 5/25 λαδι λογικο ειναι...)

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Montana, εγώ έχω το Cosmo από τον Δεκέμβριο του 2004 με 40.000χλμ.

Η καταναλωσή του σε ταξίδι όπως το περιγράφεις είναι γύρω στα 11 λίτρα/100 χλμ.

 

Σε μικτές συνθήκες πόλης δλδ όχι πολύ κίνηση , 2 φορές την εβδομάδα ανοικτός δρόμος και γκάζια,η κατανάλωση είναι στα 17λίτρα/100χλμ.

 

Οσο για την καραμέλλα ότι τα RX8 έχουν μεγάλη κατανάλωση ...σίγουρα αν τα συγκρίνεις με αυτοκίνητα 1400 κυβικών. Τα RX8 πρέπει να τα συγκρίνεις με αυτοκίνητα 2000 κυβικών και 200 αλόγων. Αλήθεια πόσο καίει το Golf GTi? Το Honda S2000? Το Honda TypeR? :whistle:

 

Καίνε αισθητά λιγότερο από το RX8.

Ειδικά το GTi. Μιλάμε πάντα για καθημερινές συνθήκες.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Το GTI καίει λιγότερο σε μικτές συνθήκες.

Ακόμα και όταν αρχίζεις τα τουρμπίσματα δεν ξεφευγει η κατανάλωση υπερβολικά.

 

Πάντως, είναι κανόνας..... "ότι πάει......καίει". ;)

http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
μηπως ξερει κανεις τι προβληματα τελικα παρουσιαζει το rx8 γενικα σαν μοντελο?&τι προτεινετε,μεταχειρισμενο cosmo ή καινουργιο challenge?ενδιαφερεται ο αδερφος μου για αγορα&ψαχνομαστε...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

το cosmo θα το ηθελα για πολλους λογους. μου αρεσει που εχει 6αρι σασμαν και οχι 5αρι. ομως το τι χρηση του εχει κανει ο προηγουμενως (και το σημαντικοτερο: αν ηξερε να το συντηρησει) ειναι ενα σοβαρο θεμα...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με το rx7.To αμαξι απο την mazda ηταν κατασκευασμενο με την νοοτροπια να βγαλει τρελη ιπποδυναμη αλλα για 100,000khm.Το αμαξι το αγορασε φετος ενας φιλος μου ειναι το bi-turbo 310ps μοναχα εξατμιση φοραει απο μπροστα μεχρι πισω και εχει τρελα προβληματα.Κουβας για αυτο και τα δινουν τα περισσοτερα με 16.000ευρω.Το rx8 δεν εχει το αναμενομενο γκαζι με απογοητευσε απο την πρωτη τσαρκα.Αποψη μου βεβαια,αλλα μην περιμενουμε απο ενα μοτερ 1,3 και πολλα θαυματα οτι και να εχει γινει.Ειναι μικρο και δν αντεχει τετοια σχεση συμπιεσης και γκαζι!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...