Jump to content

LG G Flex2 (H955)


paris_89
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έστειλα ένα mail στο support της LG Κορέας (ελπίζω ότι το έστειλα σωστά),

https://www.lgservice.co.kr/emailQna/emailQnaInsertForm.do

Και περιμένουμε... αν απαντήσουν θα ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Με το καλο να βρεθει η λυση:) Παντως το g5 μια χαρα και αρκετα φρεσκαδουρα:p εμενα σε 2 βδομαδες τελειωνει η εγγυηση και ευχομαι να μην εχω θεματα στο κοντινο μελλον...

Ασχετο, αν και μαλλον ειναι ανεκδοτο.., καμια αναβαθμιση λετε να παρει..?

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με πήραν από την LG Hellas και μου είπαν πως είχαν ενημέρωση απο την LG σχετικά με την συσκευή. Μου είπαν ότι η LG θα τους στείλει μπαταρίες απο το εργοστάσιο και θα τις έχουν μέσα στο Μάρτιο και πως αν θέλω μου την περνάνε τσάμπα χωρίς κάποια χρέωση και επίσης μου δίνουν επιπλέον 6 μήνες επέκταση εγγύησης για ολόκληρη τη συσκευή. Μου είπαν επίσης πως δεν ξέρουν πότε θα τους στέιλουν συσκευή ποια θα είναι και αν όντως τους στείλουν !! Με διαβεβαίωσε επίσης πως αν έρθει καινούργια συσκευή πριν τις μπαταρίες θα μου δώσουν νέα συσκευή. Του είπα να προχωρήσουν για να τελειώνουμε με το σίριαλ και το μόνο σίγουρο ποτέ ξανά LG !!
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο μίλησα με procordia οι οποίοι δεν είχαν ιδέα και με παρέπεμψαν στην LG Hellas. Μίλησαν μαζί τους οι οποίοι και αυτοί δεν είχαν ιδέα απλά γνωρίζουν το πρόβλήμα της έλλειψης. Από ότι είδα ο φίλος από πάνω κατάφερε να μάθει περισσότερα. Για να δούμε... Για την ιστορία άλλαξα μητρική το Σεπτέμβριο εντός εγγύησης και είναι 2+ εβδομάδες παρκαρισμένος στην procordia λόγω επανεκκινήσεων. Μου είπαν ότι οφείλεται στην μπαταρία.
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο μίλησα με procordia οι οποίοι δεν είχαν ιδέα και με παρέπεμψαν στην LG Hellas. Μίλησαν μαζί τους οι οποίοι και αυτοί δεν είχαν ιδέα απλά γνωρίζουν το πρόβλήμα της έλλειψης. Από ότι είδα ο φίλος από πάνω κατάφερε να μάθει περισσότερα. Για να δούμε... Για την ιστορία άλλαξα μητρική το Σεπτέμβριο εντός εγγύησης και είναι 2+ εβδομάδες παρκαρισμένος στην procordia λόγω επανεκκινήσεων. Μου είπαν ότι οφείλεται στην μπαταρία.

 

Αν περιμένεις και συ για αντικατάσταση συσκευής κτλπ τότε θα σε πάρουν για να σε ενημερώσουν σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με πήραν από την LG Hellas και μου είπαν πως είχαν ενημέρωση απο την LG σχετικά με την συσκευή. Μου είπαν ότι η LG θα τους στείλει μπαταρίες απο το εργοστάσιο και θα τις έχουν μέσα στο Μάρτιο και πως αν θέλω μου την περνάνε τσάμπα χωρίς κάποια χρέωση και επίσης μου δίνουν επιπλέον 6 μήνες επέκταση εγγύησης για ολόκληρη τη συσκευή. Μου είπαν επίσης πως δεν ξέρουν πότε θα τους στέιλουν συσκευή ποια θα είναι και αν όντως τους στείλουν !! Με διαβεβαίωσε επίσης πως αν έρθει καινούργια συσκευή πριν τις μπαταρίες θα μου δώσουν νέα συσκευή. Του είπα να προχωρήσουν για να τελειώνουμε με το σίριαλ και το μόνο σίγουρο ποτέ ξανά LG !!

 

Το ίδιο ακριβώς, με κάλεσαν την ίδια μέρα, μου είπα δωρεάν αντικατάσταση μπαταρίας, θα είναι διαθέσιμη τέλος Μαρτίου, επέκταση εγγύησης 6 μήνες. Την προηγούμενη είχαν καλέσει και ένα φίλο με το ίδιο θέμα, για ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Οτι μπορουν κανουν και αυτοι καταλαβαινω, αλλα μην ειμαστε και "κακουληδες" :lol:
LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα Ερώτηση ξέρει κάποιος που μπορούμε να βρούμε καπάκι για την πισω όψη του κινητού για ενα περίεργο ανεξήγητο λόγο το καπάκι έχει μικρά σπασίματα κοντά στα κουμποματα.και αυτά που βλέπω κάνουν 80€
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Καλησπέρα. Έχω ένα LG G Flex2 εκτός εγγύησης αγορασμένο απο το εξωτερικό.. Η συσκευή δούλευε κανονικλα και δεν παρατήρησα μεγάλες θερμοκρασίες.. Τον τελευταίο όμως μήνα μου παρουσίασε το γνωστό bootloop. Αφού διάβασα μερικά posts και όντας εκτός εγγύησης αγόρασα και τοποθέτησα μια μπαταρία μόνος μου. Η συσκευη δούλεψε για 2 μέρες απροβλημάτιστα.. Εδώ και 4 μέρες για κάποιον λόγο όμως και εντελώς ξαφνικά το κινητό δεν ανοίγει καν. Προσπάθησα με φορτιστή, με soft/hard reset χωρίς αποτέλεσμα. Εσείς οι "παλιοί" τι θα μου προτείνατε για επόμενο βήμα??
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω ένα LG G Flex2 εκτός εγγύησης αγορασμένο απο το εξωτερικό.. Η συσκευή δούλευε κανονικλα και δεν παρατήρησα μεγάλες θερμοκρασίες.. Τον τελευταίο όμως μήνα μου παρουσίασε το γνωστό bootloop. Αφού διάβασα μερικά posts και όντας εκτός εγγύησης αγόρασα και τοποθέτησα μια μπαταρία μόνος μου. Η συσκευη δούλεψε για 2 μέρες απροβλημάτιστα.. Εδώ και 4 μέρες για κάποιον λόγο όμως και εντελώς ξαφνικά το κινητό δεν ανοίγει καν. Προσπάθησα με φορτιστή, με soft/hard reset χωρίς αποτέλεσμα. Εσείς οι "παλιοί" τι θα μου προτείνατε για επόμενο βήμα??

 

ΒΓΑΛΕ την μπαταρία που έβαλες και ξαναβάλε την παλιά ,,, Το πρόβλημα όχι μόνο θα λυθεί αλλά η "παλιά" μπαταρία ζωντανεύει και κρατάει περισσότερο . (ελπίζω να ΜΗΝ την έχεις πετάξει)

 

όταν τελειώσεις γράψε εδω για το αποτέλεσμα please

Xiaomi-REDMI-5-and-5-plus.png
Link to comment
Share on other sites

Έκανα ακριβώς αυτό που είπες αλλά η συσκεύη δεν λεει να λειτουργήσει. Έχω στείλει και email στην LG και σήμερα μου απάντησαν πως πρέπει να μιλήσω με το service της Procordia.
Link to comment
Share on other sites

Έκανα ακριβώς αυτό που είπες αλλά η συσκεύη δεν λεει να λειτουργήσει.

 

Τι να πω ... λυπάμαι ρε φίλε ,,, σε μένα δούλεψε κανονικά ...

Πάντως τα 264€ για την πλακέτα είναι σκέτη κλεψιά , ενώ καινούργιο το κντ έχει κάπου στα 180-190€

Xiaomi-REDMI-5-and-5-plus.png
Link to comment
Share on other sites

και το δικο μου κινητο εκει που φορτιζε ξαφνικα εκλεισε και δεν ξανανοιξε..το εστειλα σε ενα τοπικο μαγαζι και μου ειπαν 90 ευρω για αλλαγη πλακετας
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

 

Άρχισε τις επανεκινήσεις, το πήγα στην procordia, θέλει καινούργια μπαταρία την οποία δεν έχουν και δεν έχουν ιδέα πότε θα φέρουν, τις περιμένουν από το Νοέμβριο. Το γνωστό δηλαδή θέμα. Είναι κάποιος συνάδελφος που να έβγαλε άκρη σχετικά;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

Τελικά την έπαθα και εγώ μετά από 25 μήνες χαλαρής λειτουργίας, με την πίσω κάμερα...δε δουλεύει και δε νομίζω να είναι θέμα software.Ούτε με άλλη εφαρμογή, ούτε με επανεκκίνηση, ούτε με καθαρισμό της cache...για 1 μήνα θα είχα ακόμα εγγύηση ****το:angry::angry::angry:...Είναι και το τμήμα εξυπηρέτησης της lg σήμερα κλειστό να τους μιλήσω...
Link to comment
Share on other sites

Έχω το τηλέφωνο πλέον παρκαρισμένο από τον Γενάρη στην procordia λόγω μπαταρίας. Στην LG όπως και στην procordia δεν έχουν ιδέα πότε θα έρθουν οι ανταλλακτικτές. Τι μπορούμε να κάνουμε ρε παιδιά ???
Link to comment
Share on other sites

Τελικά την έπαθα και εγώ μετά από 25 μήνες χαλαρής λειτουργίας, με την πίσω κάμερα...δε δουλεύει και δε νομίζω να είναι θέμα software.Ούτε με άλλη εφαρμογή, ούτε με επανεκκίνηση, ούτε με καθαρισμό της cache...για 1 μήνα θα είχα ακόμα εγγύηση ****το:angry::angry::angry:...Είναι και το τμήμα εξυπηρέτησης της lg σήμερα κλειστό να τους μιλήσω...

 

Δεν έχω καλά νέα. Το κινητό μου επιστρέφεται ως μη επισκευάσιμο, καθώς έχει βλάβη η πλακέτα. Συνεπώς το κόστος επισκευής υπερβαίνει κατά πολύ την αξία του κινητού. Περαστικά μου, κι εμένα η βλάβη παρουσιάστηκε 2 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης.

My devices: Mi 10T Pro, Sony Xperia Z Ultra

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καλά νέα. Το κινητό μου επιστρέφεται ως μη επισκευάσιμο, καθώς έχει βλάβη η πλακέτα. Συνεπώς το κόστος επισκευής υπερβαίνει κατά πολύ την αξία του κινητού. Περαστικά μου, κι εμένα η βλάβη παρουσιάστηκε 2 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης.

 

Σε έναν τεχνικό που πήγα, μου είπε ότι του έχουν έρθει καμιά 10αρια με προβλήματα και το σχετικό πρόβλημα λύθηκε με την αλλαγή κάμερας στα 65 ευρώ. Τώρα αν έβαζε κάμερα και δε δούλευε - πλακέτα...

Link to comment
Share on other sites

Σε έναν τεχνικό που πήγα, μου είπε ότι του έχουν έρθει καμιά 10αρια με προβλήματα και το σχετικό πρόβλημα λύθηκε με την αλλαγή κάμερας στα 65 ευρώ. Τώρα αν έβαζε κάμερα και δε δούλευε - πλακέτα...
Μου είπε ότι δοκίμασε 2 κάμερες και δεν δούλεψε καμία. Άρα πλακέτα. Τραγικό πάντως το όλο σκηνικό...

 

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

My devices: Mi 10T Pro, Sony Xperia Z Ultra

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα. Προ τριμήνου η κάμερα του κινητού τα παιξε (δούλευε μόνο σε selfie mode) και έστειλα το κινητό για επισκεύ στην procordia. Επέστρεψε στα χέρια μου, μετά από αλλαγή πλακέτας, και δούλευε μια χαρά. Πριν λίγες μέρες ξεκίνησαν επανεκκινήσεις, τυχαίες, αλλά δεν έδωσα σημασία. Χτες έσβησε πάλι και θεώρησα ότι ήταν μια απί τις γνωστές επανεκκινήσεις. Όμως έβγαλε μπλε οθόνη και δεν ξανάναψε. Έβαλα-έβγαλα τη μπαταρία, δοκίμασα να το φορτίσω, δεν επανέρχεται με τίποτα. Υποθέτω πάλι πρόβλημα στην πλακέτα. Πλέον έληξε η διετής εγγύηση. Ήθελα να ρωτήσω, επειδή προηγήθηκε αλλαγή πλακέτας, μήπως αυτό δημιουργεί μια επιπλέον εγγύηση;
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Σήμερα μου ήρθε ανέλπιστο δώρο από την LG! Μου έστειλαν ένα LG G5 για αντικατάσταση ενος G Flex 2 που είχα στείλει από τον Ιανουάριο με bootloop (μπαταρία). Και να φανταστείτε ότι το κινητό ήταν εκτος εγγύησης...

Σούπερ τυχερός!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Προ τριμήνου η κάμερα του κινητού τα παιξε (δούλευε μόνο σε selfie mode) και έστειλα το κινητό για επισκεύ στην procordia. Επέστρεψε στα χέρια μου, μετά από αλλαγή πλακέτας, και δούλευε μια χαρά. Πριν λίγες μέρες ξεκίνησαν επανεκκινήσεις, τυχαίες, αλλά δεν έδωσα σημασία. Χτες έσβησε πάλι και θεώρησα ότι ήταν μια απί τις γνωστές επανεκκινήσεις. Όμως έβγαλε μπλε οθόνη και δεν ξανάναψε. Έβαλα-έβγαλα τη μπαταρία, δοκίμασα να το φορτίσω, δεν επανέρχεται με τίποτα. Υποθέτω πάλι πρόβλημα στην πλακέτα. Πλέον έληξε η διετής εγγύηση. Ήθελα να ρωτήσω, επειδή προηγήθηκε αλλαγή πλακέτας, μήπως αυτό δημιουργεί μια επιπλέον εγγύηση;
Νομίζω πως η εγγύηση ανανεώνεται για τα εξαρτήματα που αντικαταστήθηκαν, άρα αν είναι πλακέτα είσαι πάλι εντός εγγύησης. Επικοινώνησε με το service να σιγουρευτείς.

 

Στάλθηκε από το LG-H955 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...