Jump to content

Παιδεία: Τι πρέπει κατά τι γνώμη σας να αλλάξει;


Mikroula
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εκει σπουδαζω βρε αγορι μου το ξερω το κτιριο καλα.Μια χαρα ειναι..Κι δεν μας αφορα να μπει.Δεν θελουμε να μπει στην λιστα..Αμαν αυτη η λιστα ...του Σιντλερ.Κατα τα αλλα αλλοι ειναι οι κολλημενοι.

 

Κι συμφωνω οτι ειναι απαραδεκτο .Μπορει να προσφερει υπηρεσιες αλλα πρεπει να μπει σε καλυτερο κτιριο για να εχουν καλυτερες συνθηκες φοιτησης τα παιδια.Αλλα δεν ειναι ολες οι σχολες ετσι.Κι ειτε γινουν ιδιωτικα ειτε οχι ενα μεγαλυτερο κτιριο το δικαιουνται τα παιδια ττου πανεπιστημιου.Αυτο δεν σημαινει τπτ ομως.Απλα κακος προγραματισμος ειναι.Βαλανε πιο πολυ κοσμο απο οσο υπολογιζανε μαλλον.

Link to comment
Share on other sites

E τι να σου πω δεν καταλαβαινεις μια εσυ , ευτηχως υπαρχουν ατομα που θελουνε να αλαξουνε το τοπιο.Απλα θα σου πω το εξης.Περισυ νομιζω ο Παπαχελας εκανε μια εκπομπη ντοκιμαντερ με ενα κοριτσι και ενα αγορι.Και οι 2 περασανε Ιατρικη.Το κοριτσι ΑΠΘ το αγορι Αμερικη στο Yale.Λοιπον , το κοριτσι δεν πηρε ΟΥΤΕ 1 ΜΥΝΗΜΑ απο το ΑΠΘ περι της εγραφης , ΟΥΤΕ ΕΝΑ τηλεφωνο, ενω μαλιστα εδειχνε πλανα να παιρνει ΠΟΛΛΕΣ φορες τηλεφωνο διχως να το σηκωνει κανεις μεσα στην περιοδο εγραφων.Αντιθετος το αγορι στο Yale ειχε ηδη δεχτει τα καταληλα email που εξηγουσανε ΛΕΠΤΟΜΕΡΟΣ το προγραμμα ,ποτε θα παρουσιαστει , ποτε θα παει διακοπες , και ελεγε και το προγραμα της ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ και επισης περιλιπτικα της 3της χρονιας!!!

 

Εδω φαινετε η διαφορα , εαν εισαι λοιπον εισαι οκ με αυτην την κατασταση , οκ δεκτο.

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβα καλε μου απλα δεν συμφωνω..συζητηση κανουμε..Τωρα αφησαμε το κτιριο κι πηγαμε σε αλλα θεματα παλι καλα..Ναι υπαρχει ελλειμα προς τον προγραμματισμο εκει υστερουν τα ελληνικα πανεπιστημια κι χανουν κι ισως σε καποια σημεια προς τον εξοπλισμο.Κι οχι δεν φαινεται εδω η διαφορα αυτη ειναι η διαφορα.αν δωθουν κονδυλια να προσλαβουν προσωπικο για ολα αυτα ολα θα ηταν καλα..Γιατι δεν γινεται να εργαστει κοσμος κι να αγοραστει εξοπλισμος τζαμπα..

Πραγματι η γραμματεια δεν επαρκει.αλλα οκ αυτα δεν θελουν κι πολλα λιγα κονδυλιακια απο αυτα που δινοντε δεξια κι αριστερα να θυσιαζανε..

Link to comment
Share on other sites

anyway η αληθεια ειναι xristinoula οτι το απθ δεν εχει και τα καλυτερα κτηρια.καλα ας μην μιλησω και για αλλες εγκαταστασεις οπως για παραδειγμα η φοιτητικη λεσχη....και στις φυλακες κορυδαλλου εχουν καλυτερης ποιοτητας φαγητο!:mad:
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αντε παλιιι.Καλε τι εχουν οι εγκαταστασεις του απθ κι εγω δεν το βλεπω τοσο καιρο?Μια χαρα ειναι.Κι η λεσχη καλο φαι εχει.Ενταξει δεν ειναι κι το καλυτερο εστιατοριο αλλα οκ ειναι.Παντως μαγειρευουν καλυτερα απο μενα.:p:lol:Κι αμαν με αυτες τις υπερβολες...εχεις φαει αληθεια εκει κι εχεις τοσο κακη αποψη?
Link to comment
Share on other sites

Πρώτη μέρα σήμερα στο απθ σαν φοιτητής. Μια χαρά είναι ο χώρος και οι καθηγητές. Οι ώρες λίγο περίεργες αλλά θα φτιάξουν. Υπάρχουν λόγοι για να ζηλεύετε...:lol::lol::lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]Thessaloniki's Wireless Metropolitan Network member

a.k.a. TWMN community

Link to comment
Share on other sites

Mα δεν μιλαμε μονο για ΕΛΛΗΝΙΚΑ ιδιωτικα πανεπιστημια.Δηλαδη εαν ερθει εδω ενα πρωτης ταξεως πανεπιστημιο και φτιαξει καποια τμηματα τι νομιζετε θα πηγαινει ο καθε ασχετος και στουρνος να παιρνει πτυχιο ?Ετσι θα το δινουνε δωρο ?

 

Λοιπον παιδια , οσοι ειστε αντιθετοι με τα ιδιωτικα ΞΥΠΝΗΣΤΕ γιατι δεν πατε καλα.Η Ελλαδα δεν διαθετει ΟΥΤΕ 1 πανεπιστημιο μεσα στα 100 καλυτερα του κοσμου.ΟΥΤΕ 1.Και κακα τα ψεματα η αλαγη στο πανεπιστημιο ωστε να γινει συγχρονο ευελικτο και δικαιο ΔΕΝ προκειτε να γινει ουτε καν τα επομενα 10 χρονια.Ετσι θα μεινει διοτι οι φοιτητες ειναι αντιθετοι στην καθε αλαγη , εστω και εαν αυτη η αλαγη μακροχρονια επιφερει μια αλαγη της ποιοτητας προς το ΚΑΛΥΤΕΡΟ.

Η αντιληψη που υπαρχει οτι το πανεπιστημιο ειναι κτημα εναι λαθος και ειναι ανοητη.Το πανεπιστημιο ανηκει σε ολους και θα πρεπει να αναβαθμιστει αλλα εαν δεν αλαξουνε οι ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΕΣ αντιληψεις μερικων αυτο δεν προκειτε να συμβει.Και επειδη οι ποροι που ξοδευονται διχως να εχουνε κανενα αποτελεσμα ειναι κατι το οποιο πληγωνει τον Ελληνα φορολογουμενο , καλυτερα να ερθουνε εδω ιδιωτικα μπας και δουμε επιτελους ιδρυματα που θα ειμαστε υπερηφανοι.Συγχρονα κτηρια , ομορφα , μεγαλα και ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΧΩΣ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ διχως κομματικες αφισες , με ταξη μεσα , με ενα μεγαλο campus πρασινο πρασινο γιατι βλεποντας πχ το

ΑΠΘ που ειναι 3-4 πολυκατοικιες (γιατι το κτηριο σαν αυτο μοιαζει) με 2-3 παρτερια εκει μου προκαλει απογοητευση.Ακομα χειροτερα ειναι τα πραγματα για τα ΑΕΙ της Αθηνας.Πχ το ΕΜΠ βρισκεται μεσα στο κεντρο της πολης διχως ενα campus.Ειναι πραγματα αυτα?ενα ξερο κτηριο τωρα..Θα επρεπε να το κανουνε αλλου , υπερ-συγχρονο με ολα αυτα που εχουνε και στο εξωτερικο.Το ΕΜΠ το πηρα ως παραδειγμα μονο γιατι σιγουρα θα βρεθει κανας εξυπνος να μου την βγει νομιζοντας οτι τον προσβαλα...

 

Οποτε η λογικη ειναι απλη : αντι να καθομαστε να λεμε για μεταρυθμισεις εδω και τοσα χρονια , να φευγουνε ποροι και να γινονται τετοιες φασαριες , τοτε ας μεινουνε οσοι ειναι να μεινουνε στην ξεπερασμενη και σκουριασμενη λογικη τους και επιτελους ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ κανενα μεγαλο ξενο πανεπιστημιο με ισοτιμο πτυχιο με τα δημοσια η ας γινει μια μεγαλη Ελληνικη επενδυση σε ενα ΑΕΙ ιδιωτικο και αφηστε τις θεωριες συνωμοσιας μερικοι...

 

Τι λες καλέ? Αν αναθεωρηθεί το άρθρο 16 τότε ξέρεις τι θα γίνει? Οι επιχειρηματίες που έχουν τα γνωστά ιδιωτικά ΙΕΚ ξυνή-πικρή-γλυκιά κλπ θα σπεύσουν να τα μετονομάσουν τα ΙΕΚ τους στα οποία ξέρουμε ότι πάει κάθε καρυδιάς καρύδι σε ΑΕΙ... Νομίζεις ότι τα ελληνικά μετονομασμένα ΙΕΚ τα οποία θα αναβαθμιστούν με τα λεφτά του γ' κοινοτικού πλαισίου στήριξης (και τα κέρδη θα τα απολαμβάνουν οι επιχειρηματίες) θα είναι μέσα στα 100 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου? Ή μήπως ευελπιστείς ότι το ελληνικό κράτος θα τους εμποδίσει να μετονομάσουν τα ΙΕΚ σε ΑΕΙ? Και στην τελική τι νομίζεις, ότι θα υπάρξει ποτέ στην ελλάδα πανεπιστήμιο αντάξιο του Harvard και του Cambridge?(το έχω ξαναρωτήσει αυτό επανειμμένα στο συγκεκριμένο topic...) Εδώ λεφτά δεν υπάρχουν για σύγχρονες υποδομές στη δημόσια εκπαίδευση, θα τους φτάνουν να επιχορηγήσουν σωστά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια?

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη μέρα σήμερα στο απθ σαν φοιτητής. Μια χαρά είναι ο χώρος και οι καθηγητές. Οι ώρες λίγο περίεργες αλλά θα φτιάξουν. Υπάρχουν λόγοι για να ζηλεύετε...:lol::lol::lol:

 

Εγώ πάλι είμαι στο ΑΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (στο παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης) και οι αίθουσες είναι κάτι σαν μεγάλες τάξεις του σχολείου. Έχει 2 αμφιθέατρα (ένα μικρό κ ένα μεγάλο), χτες είχαμε στο μικρό μάθημα και μου φάνηκε πάρα πολύ μικρό... Επίσης έχουμε μόνο 1 εργαστήριο φυσικής επειδή όπως είπε κατηγορηματικά η καθηγήτρια της φυσικής το 3% για την παιδεία δεν αρκεί για να έχουμε ξεχωριστό εργαστήριο από αυτό του τμήματος των νηπιαγωγών. Αποτέλεσμα: οι μισοί από εμάς θα παρακολουθήσουμε τα μαθήματα του εργαστηρίου το β' εξάμηνο. Και επειδή κάθε Πέμπτη έχουμε μόνο εργαστήριο εγώ κάθε Πέμπτη δεν θα πατάω στη σχολή μέχρι τον Φεβρουάριο και θα περιμένω την παρασκευή μόνο για να παρακολουθήσω μόνο τα θεωρητικά μαθήματα της φυσικής. Δηλαδή επειδή δεν δίνουνε λεφτά για ένα εργαστήριο εγώ θα παρακολουθήσω σε 2 διαφορετικά εξάμηνα ένα μάθημα... Ακόμα δεν άρχισαμε και κατάλαβα τι αίσχος επικρατεί...

Τουλάχιστον ρε παιδιά να μας έβαζαν τη θεωρία φυσικής μια άλλη μέρα, Δευτέρα/Τρίτη/Τετάρτη, ώστε να ερχόμουν από Θεσσαλονίκη Δευτέρα με το τρένο στις 06:00 το πρωί και να έφευγα από εκεί την Τετάρτη με το τελευταίο δρομολόγιο... Τώρα κάθομαι 2 μέρες ουσιαστικά για να παρακολουθήσω ένα μάθημα 3 ώρες την Παρασκευή...

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί μου σβήσατε το ποστ

Έδειξα απλώς ένα κείμενο μιας πολιτικής παράταξης για να διαμαρτυρηθώ για αυτά που ζητούν εκεί μέσα. Και όχι μόνο αυτοί αλλά όλες οι παρατάξεις. Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι να φύγουν όλοι εκείνοι οι μπουζουκλοί από εκεί μέσα, και εννοώ ΟΛΟΙ

 

Και ούτε ένα μήνυμα από τον moderator

[sIGPIC][/sIGPIC]Thessaloniki's Wireless Metropolitan Network member

a.k.a. TWMN community

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι είμαι στο ΑΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (στο παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης) και οι αίθουσες είναι κάτι σαν μεγάλες τάξεις του σχολείου. Έχει 2 αμφιθέατρα (ένα μικρό κ ένα μεγάλο), χτες είχαμε στο μικρό μάθημα και μου φάνηκε πάρα πολύ μικρό... Επίσης έχουμε μόνο 1 εργαστήριο φυσικής επειδή όπως είπε κατηγορηματικά η καθηγήτρια της φυσικής το 3% για την παιδεία δεν αρκεί για να έχουμε ξεχωριστό εργαστήριο από αυτό του τμήματος των νηπιαγωγών. Αποτέλεσμα: οι μισοί από εμάς θα παρακολουθήσουμε τα μαθήματα του εργαστηρίου το β' εξάμηνο. Και επειδή κάθε Πέμπτη έχουμε μόνο εργαστήριο εγώ κάθε Πέμπτη δεν θα πατάω στη σχολή μέχρι τον Φεβρουάριο και θα περιμένω την παρασκευή μόνο για να παρακολουθήσω μόνο τα θεωρητικά μαθήματα της φυσικής. Δηλαδή επειδή δεν δίνουνε λεφτά για ένα εργαστήριο εγώ θα παρακολουθήσω σε 2 διαφορετικά εξάμηνα ένα μάθημα... Ακόμα δεν άρχισαμε και κατάλαβα τι αίσχος επικρατεί...

Τουλάχιστον ρε παιδιά να μας έβαζαν τη θεωρία φυσικής μια άλλη μέρα, Δευτέρα/Τρίτη/Τετάρτη, ώστε να ερχόμουν από Θεσσαλονίκη Δευτέρα με το τρένο στις 06:00 το πρωί και να έφευγα από εκεί την Τετάρτη με το τελευταίο δρομολόγιο... Τώρα κάθομαι 2 μέρες ουσιαστικά για να παρακολουθήσω ένα μάθημα 3 ώρες την Παρασκευή...

 

Εγώ πάλι που τα κανόνισα έτσι ώστε να μην πηγαίνω καθόλου την Δευτέρα? :D

[sIGPIC][/sIGPIC]Thessaloniki's Wireless Metropolitan Network member

a.k.a. TWMN community

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mήνυμα απο προώθηση

Τίτλος:

Αδιαφορία για τα ΕΠΑ.Λ.; Ερωτήματα και προτάσεις ενός μαθητή του Τομέα Ηλεκτρονικών-Ηλεκτρονικών Συστημάτων Επικοινωνιών

 

Αγαπητοί κύριοι,

τα προβλήματα άρχισαν από το ξεκίνημα της προετοιμασίας από τα φροντιστήρια. Σε αντίθεση με τους μαθητές των γενικών λυκείων εμείς δεν γνωρίζαμε σε πια ύλη θα εξεταστούμε. Άρα χάσαμε 1 μήνα προετοιμασίας, ο οποίος ήταν αρκετά πολύτιμος. Πέρασαν κάποιοι μήνες και ακόμα δεν είχαμε πάρει την τελική ύλη. Και όταν ήρθε; Παρέλειπε σημαντικά κομμάτια (όπως το modulo N στο βιβλίο Ψηφιακά Ηλεκτρονικά ή τα στάσιμα και μικτά κύματα στο βιβλίο Συστήματα Εκπομπής και Λήψης) ενώ άφηνε σχέδια και τύπους που ήταν πρακτικά αδύνατο να μάθουμε.

Στη συνέχεια τα βιβλία. Τύποι που δεν αποδεικνύονται, πολλές φορές που δεν διδάσκονται ούτε σε ανώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης, ενώ οι ορισμοί στρυφνοί ή σε κάποιες περιπτώσεις και ανύπαρκτοι. Ευτυχώς, εγώ προσωπικά, μπόρεσα να βρω λύση με την βοήθεια των καθηγητών του σχολείου (είτε των κανονικών μαθημάτων, είτε μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας), ενώ έκρινα απαραίτητο να μου αποδείξει τους τύπους κάποιος μαθηματικός. Και ενώ ξεπέρασα αυτό το πρόβλημα, μία μέρα ενώ έκανα μια επανάληψη στο κεφάλαιο 3 του βιβλίου Συστημάτων Εκπομπής και Λήψης, και συγκεκριμένα στις εφαρμογές, διαπίστωσα ότι χρησιμοποιεί κάποιο τύπο για την εύρεση των φασματικών ακτίνων στην διαμόρφωση συχνότητας, ο οποίος όσο και αν έψαξα δεν υπήρχε στη θεωρία. Και τελικά αυτός ο τύπος ζητήθηκε έμμεσα σε υποερώτημα θέματος στις πανελλήνιες.

Βέβαια λόγω των παραπάνω αναγκαστήκαμε να διαβάζουμε συνεχώς, πράγμα που μας έκανε να μην μπορέσουμε να ασχοληθούμε όσο θα έπρεπε με τα υπόλοιπα μαθήματα ειδικότητας.

Όσο για τις διορθώσεις που ήρθαν; Πολλές από αυτές ήταν ασαφής, ενώ δεν διόρθωναν αρκετά λάθη.

Επίσης στο μάθημα Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες παραλείπετε ένα σημαντικό κομμάτι (δεν υπάρχει μέσα στο βιβλίο). Αυτό της ασφάλειας του χρήστη. Είναι βασικό για έναν ηλεκτρονικό να ξέρει πως θα προστατέψει τον εαυτό του ή και τον τελικό χρήστη. Για παράδειγμα, η προστασία από κεραυνούς κάτι πολύ σημαντικό κατά την τοποθέτηση / χρήση ενός κεραιοσυστήματος.

Σε κάποια κομμάτια τα στοιχεία δεν έχουν ανανεωθεί ή λείπει κάποιο μέρος αυτών (πχ στο βιβλίο Δομή και Λειτουργία Μικροϋπολογιστών, υπάρχει μία λίστα με τις κυριότερες οικογένειες μικροεπεξεργαστών, η οποία σταματάει στους Pentium της Intel και τους PPC της Motorola ενώ η Intel έχει φτάσει στη σειρά Core και παραλείπετε μια σημαντική οικογένεια επεξεργαστών, αυτή της AMD).

 

Ένα ακόμα ζήτημα ήταν και αυτό του πτυχίου, το οποίο ακόμα -κατά τη γνώμη μου- δεν έχει εξακριβωθεί.

 

Ευτυχώς είμαι δυσλεκτικός (και αυτό για διάφορους λόγους - άσχετους με τον αρχικό λόγο της επικοινωνίας μου). Και ενώ είχα πιστέψει πως τα προβλήματα σχετικά με αυτό τελείωσαν, ξαφνικά υπήρχε ένα μικρό σχετικά πρόβλημα. Κανείς δεν ήξερε αν θα δώσουμε εξετάσεις στο Ηράκλειο (αφού εκεί μένουμε/βρίσκεται το σχολείο μας) ή αν θα πάμε Αθήνα. Και ενώ ένας μήνας έμενε μέχρι τις εξετάσεις εμείς δεν ξέραμε τι τελικά θα γίνει.

 

Τελικά έφτασε ο καιρός και δώσουμε πανελλήνιες. Όμως απ ότι έμαθα μετά, όσοι πχ αρρώστησαν δεν μπορούν να δώσουν μετά πανελλήνιες, γιατί δεν θα γίνουν επαναληπτικές εξετάσεις. Γιατί αυτό; Τα παιδιά εκείνα δεν αγωνίστηκαν μια ολόκληρη χρονιά για να διαβάσουν και να δώσουν εξετάσεις; Επειδή τους έτυχε μια αναποδιά θα πρέπει ο κόπος τους να πάει χαμένος; Και αν δώσουν του χρόνου; Νομίζετε ότι θα είναι το εύκολο γι αυτά να μπορέσουν να ακολουθήσουν την ίδια διαδικασία; Γιατί τα παιδιά των γενικών λυκείων να έχουν αυτή τη δυνατότητα;

 

Όμως υπάρχει και κάτι ακόμα. Κανείς δεν γνωρίζει (ούτε στο ΥΠΕΠΘ σε επικοινωνία που είχαμε, πόσο μάλλον στα σχολεία όσο και αν ρωτάμε) πότε θα βγουν τα αποτελέσματα των πανελληνίων εξετάσεων των ΕΠΑ.Λ. Ομάδα Α. Γιατί αυτό; Η μόνη μας διαφορά με τα ΕΠΑ.Λ. Ομάδα Β ήταν στα μαθήματα γενικής παιδείας. Εμείς γιατί να μην ξέρουμε ακριβώς πότε θα πάρουμε τα αποτελέσματα μας;

 

Με την στάση σας φαίνεται πως θεωρείτε ότι εμείς, οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ. είμαστε κατώτεροι. Πολλοί πιστεύουν ότι σε ΕΠΑ.Λ. πάνε οι "κακοί μαθητές", οι "χαζοί". Κι όμως κάνουν λάθος. Οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ., σε ένα μέρος τους είναι μαθητές που στο γυμνάσιο πάντα ήταν από τους χειρότερους, ενώ περνούσαν τις τάξεις με το ζόρι, όπως πχ και εγώ. Στο ΕΠΑ.Λ. μπορεί να είναι από τους καλύτερους. Και αυτό όχι επειδή οι καθηγητές "βάζουν εύκολα θέματα", απλά επειδή κάνουν αυτό που αγαπάνε και τους αρέσει. Εσείς αντί να τους ενθαρρύνετε μήπως προσπαθείτε να τους απομακρύνετε από αυτό;

 

Και σας ρωτάω το πιο απλό πράγμα το οποίο θέλω να μάθω εδώ και αρκετές μέρες και δεν μπορώ. Πότε θα βγουν τα αποτελέσματα;

 

Σαν μαθητής, έχω να σας προτείνω τα εξής:

-Η ύλη είναι πάρα πολύ, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μέρος καταλήγει να μην μας χρησιμεύει κάπου (πχ Συστήματα Εκπομπής και Λήψης-Κεφάλαιο 8, τμήματα που περιγράφονται χρησιμοποιούνται μόνο στις CRT τηλεοράσεις-που πλέων καταργήθηκαν- ενώ γίνετε αναφορά σε αναλογικά συστήματα τα οποία μέχρι το 2012 θα έχουν καταργηθεί- ενώ για την κατανόηση των εννοιών πρέπει να υπάρχουν γνώσεις του κεφαλαίου 2 που δεν υπάρχει στην ύλη). Καλό λοιπόν θα ήταν να αφαιρέσετε κάποια κομμάτια τα οποία τελικά καταλήγουν να μην χρησιμεύουν.

-Κάντε συζητήσεις με καθηγητές από όλους τους τομείς για να διαπιστώσετε τυχών διορθώσεις που χρειάζονται τα βιβλία αλλά και να ακούσετε τη δική τους γνώμη -αρκετά σημαντική αφού αυτοί βρίσκονται απ' ευθείας με τα παιδιά και περνάνε αρκετές ώρες του χρόνου μαζί-.

-Επίσης κάντε συζητήσεις με μαθητές απ' ευθείας, στείλτε άτομα στις τάξεις να δουν και αυτοί τα παιδιά, κάντε ερωτηματολόγια. Κάντε τα παιδιά να καταλάβουν ότι κάποιος νοιάζεται γι αυτά, ότι η προσπάθεια τους αποδίδει.

-Φροντίστε να υπάρχει μια καλύτερη ενημέρωση προς όλους, και αυτό θα μπορούσε να γίνει με τη βοήθεια του ίντερνετ, αν φυσικά χρησιμοποιήσετε τις ανάλογες εφαρμογές για την διευκόλυνση σας, ενώ μια καλύτερη "τακτοποίηση" θα βοηθούσε τον οποιονδήποτε. Σας προτείνω λοιπών την χρήση ανοικτού λογισμικού όπως είναι το Joomla ενώ ένα φόρουμ για συζητήσεις σχετικά με την παιδεία θα μπορούσε να βοηθήσει πολλούς που ενδιαφέρονται, και είναι κάτι που γίνετε απλά και γρήγορα με τη χρήση του phpBB.

-Στον τομέα Ηλεκτρονικής υπάρχει το πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες, όπου μεγάλο μέρος της ύλης του είναι κοινή με την ύλη για την απόκτηση άδειας ραδιοερασιτέχνη. Όσοι λοιπών έχουν δώσει πανελλήνιες και έχουν περάσει τη βάση (ή κάποιο συγκεκριμένο βαθμό) στο εν λόγω μάθημα, μήπως θα έπρεπε να δώσουν μειωμένη ύλη για άδεια ραδιοερασιτέχνη;

 

Σας παρακαλώ απαντήστε στα ερωτήματα μου. Δείξτε ότι ενδιαφέρεστε για την τεχνική εκπαίδευση, γιατί σε αυτή στηρίζονται πολλοί τομείς, όσο παράξενο και αν φαίνεται.

 

Με εκτίμηση,

Σταμάτης Α.,

Απόφοιτος Γ' τάξης του ΕΠΑ.Λ./Τομέας Ηλεκτρονικής-Ηλεκτρονικών Συστημάτων Επικοινωνιών

-

Tο παρών θα λάβουν οι:

Γραφείο Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. 'Αρη Σπηλιωτόπουλου

Πολιτικό Γραφείο κ. 'Αρη Σπηλιωτόπουλου

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Ενώ θα γίνει Κοινοποίηση (μέσω χωριστού e-mail):

Στον κ. Πρωθυπουργό της Ελλάδας

Έντυπο και Ηλεκτρονικό Τύπο

Ελληνικά φόρουμ που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τα Ηλεκτρονικά, τις Επικοινωνίες καθώς και την Παιδεία

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

Κρίμα που δεν υπάρχει σχετικό θέμα τόσον καιρό. Δεν νομιζώ να έφτιαξαν τα πράγματα και να μην αξίζει να το συζητήσουμε άλλο...

Θεωρώ ότι οι αλλαγές ξεκινούν από τους λίγους για να φτάσουν να τις αποδεκτούν οι πολλοί. Οι πολιτικοί δεν πρόκειται να ενδιαφερθούν. Οι μαθητές πως να ενδιαφερθούν εφόσον το εκπαιδευτικό σύστημα είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να τους αποθαρρύνει; Η ευθύνη, λοιπόν, δεν πέφτει περισσότερο στους δασκάλους που ενδιαφέρονται έχουν συνειδητοποιήσει την κατάσταση; Το έργο τους μέσα σ' αυτή την "σκοτεινή" κατάσταση είναι δύσκολο βέβαια. Πρέπει να αγωνιστούν για να σπρώξουν καταστάσεις στην αλλαγή και αυτό προκαλεί αντιδράσεις. Αλλά είναι τόσο σημαντικό...

link με βίντεο-σάτιρα του συστήματος και περί δασκάλων

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 29/1/2021 at 3:44 ΜΜ, Black_Drag0n said:

Κρίμα που δεν υπάρχει σχετικό θέμα τόσον καιρό. Δεν νομιζώ να έφτιαξαν τα πράγματα και να μην αξίζει να το συζητήσουμε άλλο...

Θεωρώ ότι οι αλλαγές ξεκινούν από τους λίγους για να φτάσουν να τις αποδεκτούν οι πολλοί. Οι πολιτικοί δεν πρόκειται να ενδιαφερθούν. Οι μαθητές πως να ενδιαφερθούν εφόσον το εκπαιδευτικό σύστημα είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να τους αποθαρρύνει; Η ευθύνη, λοιπόν, δεν πέφτει περισσότερο στους δασκάλους που ενδιαφέρονται έχουν συνειδητοποιήσει την κατάσταση; Το έργο τους μέσα σ' αυτή την "σκοτεινή" κατάσταση είναι δύσκολο βέβαια. Πρέπει να αγωνιστούν για να σπρώξουν καταστάσεις στην αλλαγή και αυτό προκαλεί αντιδράσεις. Αλλά είναι τόσο σημαντικό...

link με βίντεο-σάτιρα του συστήματος και περί δασκάλων

Να αρχίσουμε απο τα βασικά;

Να φύγει η υπουργός Παιδείας και όλη η κυβέρνηση. Έχουν ιδιωτικοποιήσει την εκπαίδευση και καθόμαστε και κάνουμε θέμα στο myphone αντί να ξεσηκωθούμε και μας διχάζουν με το γνωστό θέμα σε όλους μας. 

Link to comment
Share on other sites

Ολοι εσείς που πατήσατε dislike για πείτε σε τι διαφωνείτε σε αυτό που έγραψα;

Link to comment
Share on other sites

Οι υπουργοί παιδείας αλλάζουν το πολύ κάθε 4 χρόνια.  και από το 2007 που ξεκίνησε αυτό το θέμα πολές κυβερνήσεις και υπουργοί αλλάξανε. Τα προβλήματα της παιδείας παραμένουν. 

Αυτό το Topic έχει θέμα τι αλλαγές πρέπει να γίνουν στην παιδεία . Θα είχε ενδιαφέρον να κάνει κάπιος  προτάσεις . 

Αλλά το να φύγει η υπουργός ή να αλλάξει η κυβέρνηση δεν είναι αλλαγή στην παιδεία. 

Είναι αλλαγή επικεφαλής υπουργείου ή κυβέρνησης, 

Η νέα κυβέρνηση οφείλει να πραγματοποιήσει κάπιες αλλαγές. 

Πιές είναι αυτές, εκτός από το να αλλάξει και να έρθει ο επόμενος ;   

 

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Vasileios said:

Οι υπουργοί παιδείας αλλάζουν το πολύ κάθε 4 χρόνια.  και από το 2007 που ξεκίνησε αυτό το θέμα πολές κυβερνήσεις και υπουργοί αλλάξανε. Τα προβλήματα της παιδείας παραμένουν. 

Αυτό το Topic έχει θέμα τι αλλαγές πρέπει να γίνουν στην παιδεία . Θα είχε ενδιαφέρον να κάνει κάπιος  προτάσεις . 

Αλλά το να φύγει η υπουργός ή να αλλάξει η κυβέρνηση δεν είναι αλλαγή στην παιδεία. 

Είναι αλλαγή επικεφαλής υπουργείου ή κυβέρνησης, 

Η νέα κυβέρνηση οφείλει να πραγματοποιήσει κάπιες αλλαγές. 

Πιές είναι αυτές, εκτός από το να αλλάξει και να έρθει ο επόμενος ;   

 

Θα υποστηρίξω με παραδείγματα το το επιχείρημα να φύγει η τωρινή <<ηγεσία>> του υπουργείου παιδείας αλλά να τονίσω ότι δεν ανήκω πολιτικά στο ΣΥΡΙΖΑ αν και σε μερικά συμφωνώ απόλυτα

1. Η ΕΒΕ (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής) μπήκε ως να μην εισάγονται στα ελληνικά πανεπιστήμια μαθητές του 2,3,4 και στην πραγματικότητα είδαμε μαθητές με 7.000 και 8,000 και παραπάνω να μην μπορούν να εισαχθούν στην 1η επιλογή ενώ με τα περσινά δεδομένα θα μπορούσαν. Ακόμα χειρότερα είναι ότι μαθητές <<άριστοι-αποτυχημένοι>> με 20,000 και 21,000 μόρια έμειναν εκτός καθώς η ηγεσία του υπουργείου θεώρησε φυσιολογικό να βάλει ΕΒΕ σε ειδικά μαθήματα που εξετάστηκαν στις εξετάσεις και δεν διδάσκονται στο σχολείο δηλαδή αυτό το θεωρώ αίσχος. Θα μου πεις αρχιτέκτονας δεν γίνεσαι με 14 αλλά με 14,000 ευρώ μια χαρά πας σε ιδιωτικό και όσοι υποστηρίζουν με 8,000 μόρια δεν θα τελειώσει ο φοιτητής έγκαιρα υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις

2. Θυμηθήκαν την επαγγελματική εκπαίδευση δηλαδή τα δημόσια ΙΕΚ αλλά θεωρώ πως έπιασαν από λάθος βάση την επίλυση του προβλήματος. Οι μαθητές έχουν συνδέσει τις πανελλήνιες ως η μόνη διέξοδο και ταυτόχρονα η μόνη λύση αλλά γι αυτό ευθύνεται όχι μόνο το υπουργείο αλλά και το σχολείο. Υπάρχει επαγγελματικός προσανατολισμός ώστε οι μαθητές να δουν όλες τις προοπτικές που υπάρχουν; Όχι είναι η απάντηση. Επίσης από το παράλληλο μηχανογραφικό (με βάση δημοσιεύματα από διάφορα site για αυτό κρατάω μια επιφύλαξη καθώς δεν είναι επίσημα στοιχεία από το υπουργείο) ανακοίνωσαν 20,000 θέσεις και πήραν 7,000 οι υπόλοιποι που πήγαν; Σε ιδιωτικά ΙΕΚ καθώς δεν μπορούσαν να περιμένουν μέχρι τον Σεπτέμβριο αν τους πάρουν στην 2η φάση. 

3. Η τράπεζα θεμάτων μετατρέπει περισσότερο σαν εξεταστικό κέντρο το σχολείο και όχι σαν χώρο μετάδωση γνώσεων κλπ

4. Στο θέμα της αξιολόγησης δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς δεν είμαι εκπαιδευτικός

5. Γιατί αφού η υπουργός υποστηρίζει ότι δεν μπορείς να γίνεις φοιτητής με 8,000 δεν εφαρμόζει και στα κολλέγια και εκεί ΕΒΕ; Η απάντηση που μπορώ να δώσω είναι τα συμφέροντα που πιθανόν υπάρχουν; Αν και η πιο λογική απάντηση που μπορώ να δώσω είναι ότι θέλει να κλείσει τμήματα με σκοπό την εξοικονόμηση δαπανών 

6. Θεωρώ (από άρθρα που διάβασα) ότι είναι μεγάλη κοροϊδία το γεγονός ότι απόφοιτοι της θεωρητικής που επιθυμούν να ξαναδώσουν στις επόμενες πανελλήνιες να εξεταστούν σε μάθημα που δεν έχουν διδαχθεί

Εγω θεωρώ πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει ιδιωτικοποιήσει την εκπαίδευση οποίος διαφωνεί ας μας παραθέσει τις απόψεις του σχετικά με αυτό

 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι πολύ συμαντικο και εφαρμόζεται πχ στην Αμερική, να μπαίνει κάποιος εύκολα σε όποια σχολή γουστάρει (να δίνει εξετάσεις ειδικά γισ την σχολή που θέλει), και αργότερα κάθε χρόνο να παρακολουθούν της επιδώσεις του κάθε ενός στην σχολή αν κάποις δεν τραβάει στα όρια που έχει θέσει η σχολη τρώει πόδι, θα είχαμε άψογα αποτέλεσμα πιστεύω

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, egodemis said:

Κάτι πολύ συμαντικο και εφαρμόζεται πχ στην Αμερική, να μπαίνει κάποιος εύκολα σε όποια σχολή γουστάρει (να δίνει εξετάσεις ειδικά γισ την σχολή που θέλει), και αργότερα κάθε χρόνο να παρακολουθούν της επιδώσεις του κάθε ενός στην σχολή αν κάποις δεν τραβάει στα όρια που έχει θέσει η σχολη τρώει πόδι, θα είχαμε άψογα αποτέλεσμα πιστεύω

Οι πανελλήνιες είναι ένας <<αξιοκρατικός>> τρόπος εξέτασης και ναι το λέω ειρωνικά γιατί πέρασα 2 φορές την ίδια διαδικασία και το πέρασε και η κόρη μου. Θεωρώ ότι το θέμα πανελλήνιες είναι μη αποτελεσματικός τρόπος εξέτασης για πολλούς λόγους

1. Είναι ψυχοφθόρο 

2. Καλείσαι να αποδείξεις πόσο καλός ήσουν μέσα σε 3 ώρες αλήθεια μια ολόκληρη χρονιά μπορεί να εξαρτηθεί μέσα σε 3 ωρες;

3. Εξετάζεσαι στην παπαγαλία και όχι αν έχεις εμπεδώσεις την θεωρία και το μάθημα που είναι το ουσιαστικό θέμα

4. Μια απροσεξία ή το άγχος μπορεί να αποβεί μοιραία για το όνειρο που έχει ο κάθε μελλοντικός φοιτητής

Εγω είμαι της νοοτροπίας αν είναι να είσαι άξιος ή να αξίζεις που είσαι σε αυτή την θέση το αποδεικνύεις με βάθος χρόνου όχι σε 3 ώρες 

Link to comment
Share on other sites

Οι πανελλήνιες είναι ένας > τρόπος εξέτασης και ναι το λέω ειρωνικά γιατί πέρασα 2 φορές την ίδια διαδικασία και το πέρασε και η κόρη μου. Θεωρώ ότι το θέμα πανελλήνιες είναι μη αποτελεσματικός τρόπος εξέτασης για πολλούς λόγους
1. Είναι ψυχοφθόρο 
2. Καλείσαι να αποδείξεις πόσο καλός ήσουν μέσα σε 3 ώρες αλήθεια μια ολόκληρη χρονιά μπορεί να εξαρτηθεί μέσα σε 3 ωρες;
3. Εξετάζεσαι στην παπαγαλία και όχι αν έχεις εμπεδώσεις την θεωρία και το μάθημα που είναι το ουσιαστικό θέμα
4. Μια απροσεξία ή το άγχος μπορεί να αποβεί μοιραία για το όνειρο που έχει ο κάθε μελλοντικός φοιτητής
Εγω είμαι της νοοτροπίας αν είναι να είσαι άξιος ή να αξίζεις που είσαι σε αυτή την θέση το αποδεικνύεις με βάθος χρόνου όχι σε 3 ώρες 
Ακριβός αυτό που ακριβός είπα, λάθος τρόπος να εξετσστει κάποιος, έτσι πολλοί @@ περνάνε και αυτοί που πρπει δεν περνάνε
Link to comment
Share on other sites

Ωραία . Να καταργηθούν οι Πανελλήνιες είναι μία πρόταση. 

Αλλά τι να μπει στην θέση τους ; 

Υπάρχουν πράγματι χώρες όπου μπορείς να γραφτείς όπου θέλεις. 

Γράφονται στην Ιατρική στο Παρίσι 10.000 άτομα. 

Κάνουν τον πρώτο χρόνο μάθημα σε θέατρα που τα νοικιάζουν για να χωρέσουν. 

Στο τέλος των 2 ετών , το 80-90 % απορίπτονται και μονο ένα 10-20 % συνεχίζει τις σπουδές του.

Είναι η Ελληνική κοινωνία έτοιμη να δεχτεί ότι τα παιδιά της θα χάνουν δύο χρόνια από την ζωή τους χωρίς κανένα αποτέλεσμα ; ή ένα σύστημα προεπιλογής θα ήταν καλύτερο με τα όποια φυσικά μειονεκτήματα έχει ; 

Το ίδιο ακριβώς κάνει η ΕΒΕ , 

Δεν επιτρεπει την εισαγωγή σε άτομα που έτσι και αλλιώς δεν θα τελιώσουν ποτέ.

ή μήπως πιστεύει κανείς ότι μαθητής που μπήκε στο Μαθηματικό με 3 θα αποχτήσει ξαφνικά τις αναγκαίες δεξιοτητες να περάσει ανώτερα μαθηματικά στην διάρκεια των σπουδών του ; Αφού 6 χρόνια στην δευτεροβάθμια τίποτα δεν έμαθε. 

Link to comment
Share on other sites

Ωραία . Να καταργηθούν οι Πανελλήνιες είναι μία πρόταση. 
Αλλά τι να μπει στην θέση τους ; 
Υπάρχουν πράγματι χώρες όπου μπορείς να γραφτείς όπου θέλεις. 
Γράφονται στην Ιατρική στο Παρίσι 10.000 άτομα. 
Κάνουν τον πρώτο χρόνο μάθημα σε θέατρα που τα νοικιάζουν για να χωρέσουν. 
Στο τέλος των 2 ετών , το 80-90 % απορίπτονται και μονο ένα 10-20 % συνεχίζει τις σπουδές του.
Είναι η Ελληνική κοινωνία έτοιμη να δεχτεί ότι τα παιδιά της θα χάνουν δύο χρόνια από την ζωή τους χωρίς κανένα αποτέλεσμα ; ή ένα σύστημα προεπιλογής θα ήταν καλύτερο με τα όποια φυσικά μειονεκτήματα έχει ; 
Το ίδιο ακριβώς κάνει η ΕΒΕ , 
Δεν επιτρεπει την εισαγωγή σε άτομα που έτσι και αλλιώς δεν θα τελιώσουν ποτέ.
ή μήπως πιστεύει κανείς ότι μαθητής που μπήκε στο Μαθηματικό με 3 θα αποχτήσει ξαφνικά τις αναγκαίες δεξιοτητες να περάσει ανώτερα μαθηματικά στην διάρκεια των σπουδών του ; Αφού 6 χρόνια στην δευτεροβάθμια τίποτα δεν έμαθε. 
Σε άλλες χώρες πχ πριν μπεις στην σχολή που θέλεις περνάς κάρυ τύπου εξετάσεων - συνέντευξης έτσι σε αξιολογούν αν έχεις έστω και δυνατότητα να περάσεις. Και μετά κάθε χρόνο βάση επηδωσεων φιλτράρουν όσους δεν τραβάνε, πίστεψέ με λίγοι μένουν και καλοί και πλέον λίγοι τολμάτε όταν ξέρουν ότι δεν θα μπορέσουν. Έτσι περνάνε όσοι '' το έχουν'' πράγματι και δεν πάνε πχ αυτοί που μαθαίνουν απέξω η αυτοί που σκίζονται να μπουν και μετά τα ξύνουν

Έτσι ναι είναι άψογο αυτό από το μπουρδελλο που έχουμε που όλοι περνάνε και οριακά βγάζουν την σχολή αν την βγάλουν και αργότερα δεν ξέρουν να κάνουν καμία δουλειά σωστά η και χειρότερα τα μαθαίνουν όλα απέξω (ΟΛΑ) και αργότερα ούτε δουλειά μπορούν να κάνουν καθος σε άλλους τομείς το μυαλό δεν λειτουργεί αλλά έχουν και υψηλές απαιτήσεις λόγο βαθμού
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Vasileios said:

Ωραία . Να καταργηθούν οι Πανελλήνιες είναι μία πρόταση. 

Αλλά τι να μπει στην θέση τους ; 

Υπάρχουν πράγματι χώρες όπου μπορείς να γραφτείς όπου θέλεις. 

Γράφονται στην Ιατρική στο Παρίσι 10.000 άτομα. 

Κάνουν τον πρώτο χρόνο μάθημα σε θέατρα που τα νοικιάζουν για να χωρέσουν. 

Στο τέλος των 2 ετών , το 80-90 % απορίπτονται και μονο ένα 10-20 % συνεχίζει τις σπουδές του.

Είναι η Ελληνική κοινωνία έτοιμη να δεχτεί ότι τα παιδιά της θα χάνουν δύο χρόνια από την ζωή τους χωρίς κανένα αποτέλεσμα ; ή ένα σύστημα προεπιλογής θα ήταν καλύτερο με τα όποια φυσικά μειονεκτήματα έχει ; 

Το ίδιο ακριβώς κάνει η ΕΒΕ , 

Δεν επιτρεπει την εισαγωγή σε άτομα που έτσι και αλλιώς δεν θα τελιώσουν ποτέ.

ή μήπως πιστεύει κανείς ότι μαθητής που μπήκε στο Μαθηματικό με 3 θα αποχτήσει ξαφνικά τις αναγκαίες δεξιοτητες να περάσει ανώτερα μαθηματικά στην διάρκεια των σπουδών του ; Αφού 6 χρόνια στην δευτεροβάθμια τίποτα δεν έμαθε. 

Να επαναλάβω ότι έχω παραδείγματα όπου η δικαιολογία της ΕΒΕ δεν ευσταθούν. Η ανήψια μου πέρασε ιατρική και ακόμα να τελειώσει ενώ η άλλη που μπήκε με 7.300 (δεν θυμάμαι σε τι σχολή αλλά στην Αθήνα πέρασε) κάτι τελείωσε ακριβώς στα χρόνια που έπρεπε οπότε δεν θεωρώ ότι αυτός που μπήκε με χαμηλά μόρια απαραίτητα θα είναι αιωνίως φοιτητής. Επίσης με το θέμα της ελάχιστης βάσης να πω <<ωραία είναι καλό>> άλλα γιατί να υπάρχει ΕΒΕ σε μαθήματα που μεν εξετάζονται στις πανελλαδικές άλλα δεν διδάσκονται στο σχολείο; Αυτό δεν είναι αδικία; Δεν είναι κοροϊδία; Αν θέλαμε να περιορίσουμε το πλεόνασμα των πτυχιούχων ανέργων ας ξεκινούσαμε από το Γυμνάσιο τον επαγγελματικό προσανατολισμό που να τονίζει και τα άλλες προοπτικές εκτός του πανεπιστημίου. Άλλα όχι βρήκαμε την ΕΒΕ και να την εφαρμόσουμε σε μια δύσκολη χρονιά της τηλεκπαίδευσης και του restart του webex. Εκεί φαίνεται εάν η ηγεσία του υπουργείου ενδιαφέρεται για τους νέους

Επίσης οι πανελλήνιες από τότε που ήμουν και εγώ υποψήφιος δεν έχει αλλάξει τίποτα πέρα από το πλήθος των εξεταζόμενων μαθήματων. Βασικά ούτε τα βιβλία δεν έχουν αλλάξει παραμένουν τα ίδια από το 1990 κάτι με διαφορετικό εξώφυλλο!

Edited by user3365
Link to comment
Share on other sites

Από την δεκαετία του 80 το όνειρο κάθε γονιου και κατ επέκταση των παιδιών είναι να μπει στο πανεπιστήμιο και να πάρει το πολυπόθητο "χαρτί" σε οτιδήποτε απλά να μπει και να βγει...... Έχουμε καταλήξει να έχουμε γιατρούς μηχανικούς δικηγόρους παραπάνω από ότι μπορεί να απορροφήσει η χώρα μας, έχουμε γεμίσει με πτυχιούχος που δουλεύουν σε δουλειές που δεν έχουν καμία σχέση με τις οποίες σπουδές και έχουμε ξεμείνει από επαγγέλματα όπως ηλεκτρολόγους υδραυλικους,οικοδομους και γενικά ότι έχει να κάνει με τεχνική εργασία και χειρονακτικη. Πρέπει να υπάρχει η βάση εισαγωγής, πως να το κάνουμε;  δεν είναι όλοι για όλα . δεν μπορεί κάποιος με βαθμό κάτω από την βάση να μπαίνει σε ΤΕΙ ή ΑΕΙ. Για αυτό υπάρχει η βάση, αν δεν την περάσεις κόβεσαι. Όλα τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε....

Edited by chocbhed_6630
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει άτομο που με 7300 μπήκε Ιατρική ; 

Δεν παίζει τέτιο σενάριο. 

Επίσης έχουν γίνει πολλές αλλαγές στις Πανελλήνιες. 

Με σπουδαιότερη ότι εκεί κα΄που στο 2007 τα μαθήματα από 6 γίναν 4 . 

Ενώ ο γυιός μου το 2004 έδωσε 6 μαθήματα. 

 

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...