Jump to content

Παιδεία: Τι πρέπει κατά τι γνώμη σας να αλλάξει;


Mikroula
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΒΑΘΜΟΚΕΝΤΡΙΚΟ Κ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟΥ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΑ. ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΦΟΣΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΕΝΑΝ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΕΣ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ. ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ!!!!! Κ ΟΜΩΣ ΔΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!!!! ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ(ΤΟ 50% ΔΝ ΕΙΝΑΙ) ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ Κ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ! ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. Κ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝ ΚΑΤΣΕΙ Κ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΜΟΝΟ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΟ! ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ! ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΝ ΔΙΝΩ ΔΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Κ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΗΣΩ 20. ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ!!!!! ΔΝ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΟΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ! ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΑΣΜΑΤΑ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΑΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΣΙΓΟΡΑ! Ο ΚΑΘΕ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΩΡΑΙΟ Κ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ Κ ΑΠΛΩΣ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ! ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΥΨΗΛΑ ΚΡΗΤΗΡΙΑ Κ ΔΝ ΕΝΝΟΩ ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΑΛΛΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΟΠΩΣ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΜΕΣΟΤΗΤΑΣ, ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΤΛ. ΔΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΗ ΗΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!

"Ο Νικος Καζαντζακης υποστηριζει πως ιδανικος δασκαλος ειναι εκεινος που γινεται γεφυρα γιαν περασει αντιπερα ο μαθητης του κ οταν πια του εχει διευκολυνει το περασμα, αφηνεται χαρουμενα να γκρεμιστει, ενθαρρυνονας το μαθητη του να φτιαξει δικες του γεφυρες"

Feel that you exist even in PAIN!!!
Link to comment
Share on other sites

1 και μονο πραγμα.Να υπαρξουν δουλειες ετσι ωστε να μην χρειαζεται καποιος να σπουδαζει για να βρει δουλεια,με αποτελεσμα να γινεται χαμος στα πανεπιστημια.

 

Γραφε με μικρα αν γινεται γιατι ετσι ειναι πολυ δυσαναγνωστα :)

Link to comment
Share on other sites

Δν συμφωνω το πανεπιστημιο δινει την καταρτηση! Καλα που υπαρχουν κ αυτα να λες! Το λαθος του συστηματος παρατηρηται στις ιδιες τις βασεις του!
Feel that you exist even in PAIN!!!
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω ότι το εκπαιδευτικό σύστημα θα έπρεπε να προωθει περισσότερο τη δημιουργική σκέψη και να καλλιεργει τη φαντασία. Το σημερινό σύστημα δεν προσφέρει καλλιέργεια άλλα εκπαίδευση με μόνο στόχο την επιτυχία στις Πανελλήνιες. Θυμάμαι τότε που πήγαινα σχολείο όποτε ρωτάγαμε το Μαθηματικό μας κατι έξω απο τα στενά πλαίσια της διδακτέας (και εξεταστέας) ύλης η απάντηση τού ήταν "Α μη σας απασχολεί! Δεν προκειται να ρωτήσουν τέτοια στις εξετάσεις" :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι κ αυτες εστω τις περιορισμενες γνωσεις να μην τις παιρνουμε για το βαθμο! δεν υπαρχει ενδιαφερον απο τους μαθητες κ αυτο ειναι το βασικοτερο λαθος της παιδειας! Βγαζει "πιονια" κ οχι ανθρωπους με ολοκληρωμενη προσωπικοτητα! πρεπει να εξασκηθει η αντιληψη των μαθητων πανω στον ορισμο της "μαθησης"

 

Δν θα ταν προτιμοτερο να μας μαθουν να ΑΓΑΠΑΜΕ (με το δικο μας τροπο βεβαια) παρα να χανουμε τον χρονο μας με καθηγητες που δεν μπορουν να μας περασουν κ να μας δωσουν τιποτα?

Feel that you exist even in PAIN!!!
Link to comment
Share on other sites

Αρκετα ενδιαφερουσες οι αποψεις σου.

 

Θα αρχισω καπως..γενικα. Και η παιδεια ειναι ενας καθρεφτης της κοινωνιας μας. Αρα δεν πρεπει καποιος να απορει που παει κατα διαολου σε μια εποχη ευημεριας για πολλους.(σε συγκριση με παλαιοτερα)

 

Στην ουσια αναφερεσαι σε 2 σημαντικα προβληματα. Και υποθετω οτι ειναι τα πιο φανερα σ'αυτη τη φαση της μαθητικης σου ζωης. Στην ελλειψη προσανατολισμου και την μη αξιοποιηση των δυνατοτητων των μαθητων, και των "κακων" καθηγητων. Γνωστα και τα 2. Το συστημα σημερα οντως δεν αξιοποιει τις δυνατοτηες του καθε ατομου ενω καλλιστα θα μπορουσε να τις εκμεταλλευτει. Καθοριζει καποιες σταθερες και ειναι πλεον στο χερι του δικο σου και του καθε μαθητη/σπουδαστη κατα ποσο θα τις πλησιασει για να "πετυχει" ως προς το συστημα. Καλως η κακως ετσι ειναι τα πραγματα.

 

Ομως δεν σε αναγκαζει κιολας να γραψεις 20.. Αν δεν μπορεις να συμβιβαστεις και να διαβασεις κατι που δεν σου αρεσει ή απλα δεν εχεις την δυνατοτητα να το καταλαβεις τοτε χανεις καποιους βαθμους και στοχευεις καπου "χαμηλοτερα" ως προς το συστημα αλλα ισως ψηλα ως προς τα ενδιαφεροντα σου. Αν παλι δεν σε εκφραζει ουτε ενα απο τα μαθηματα που κανεις και δεν επιδεικνυει καμια απο τις δυνατοτητες σου τοτε θα πρεπει να βρεις καποιον αλλο δρομο. Μια ιδιωτικη, μια τεχνη οτιδηποτε τελος παντων που να σου ταιριαζει και να μπορεις να αποδωσεις σ'αυτο. Να 'σαι σιγουρη οτι μετα απο μερικα χρονια αν επιλεξεις να ασχοληθεις με κατι που σου αρεσει και εχεις δυνατοτητες πανω σ'αυτο ασχετως αν θεωρειται απο το συστημα ως "χαμηλο", πιθανοτατα θα νιωθεις πολυ πιο δικαιωμενη απο καποιον που εκατσε και διαβαζε σαν ζομπι στην ηλικια σου για να περασει καπου που θεωρειται "επιτυχημενο" απο το συστημα. Με λιγα λογια... κανεις δεν χανεται αν οντως προσπαθησει και κανεις σωστες επιλογες. Αυτο φυσικα δεν ειναι αιτια για να επαναπαυεται κανεις με την λογικη "κατι θα γινουμε και εμεις".

Οσο για τους καθηγητες δυστυχως δεν αμεσα στο χερι του καθε μαθητη η φοιτητη να κανει κατι. Ειναι σχεδον αποκλειστικη ευθηνη των υπευθυνων.

 

Δυστυχως παντως μακαρι να ηταν αυτα μονο τα αρνητικα της παιδειας μας. Υπαρχουν ακομα πολλα ισως και περισσοτερα σημαντικα που δυσκολα φαινονται και δυσκολα θα μπορεσουν να διορθωθουν. Ωραιες οι δικαιολογημενες διαμαρτυριες περι ελλειψη ανθρωπιστικου προσανατολισμου της παιδειας ομως τι να πει κανεις οταν μεσα απο τα ιδια τα κακογραμμενα σχολικα βιβλια διδασκονται ψευδη και ανακριβειες ενω φυσικα η παραδοσιακη, γνωστη τακτικη του "ιστορικα διδασκεται μονο οτι μας συμφερει" καλα κρατει..

 

Αποτελεσμα; Βγαινουν νεοι στην κοινωνια χωρις κριση, χωρις αποψη, απο παιδια "κατευθυνομενα" ως προς μια λογικη με στενα ορια που περιοζονται στην ιστορια που θα διδαχτουν μεσα απο τα βιβλια τους και τα θρησκευτικα εθιμα-γνωσεις που θα παρουν μεσα απο τα βιβλια των θρησκευτικων χωρις να χρειαστει να ψαχτουν γυρω απ'αυτα....καθως περιθωρια επιλογης δεν υπαρχουν. Μια μοντερνα, αγγελικη μορφη προπαγανδας δλδ...

Δυσκολα καποιος μπορει να προβλεψει καποιος που θα μας οδηγησει μια τετοια παιδεια. Αυτο ομως που φαινεται ξεκαθαρα ειναι οτι μεσα απο αυτην λιγα θετικα και πολλα αρνητικα εχουν βγει. Παραδειγματα; Αμετρητα.. Ενα απο τα πιο προσφατα και χαρακτηρηστικα η οδηγουμενη ψευτο-αντιδραση μαθητων γυμνασιου προς καποια συμμαθητρια τους λογω καποιας ιδιαιτεροτητας σε εθνικη εορτη. (δεν θα αναφερθω σε λεπτομερειες επειδη δεν ειναι αυτο το θεμα μας..) Αρα απο την στιγμη που τα ιδια τα παιδια στρεφονται εναντιον συμμαθητων τους για τετοια θεματα δεν θελει πολυ μυαλο για να καταλαβει κανεις πως εφαρμοζεται η κατευθυνομενη, επικινδυνη σημερινη παιδεια.

 

Περα απο την ελλειψη στοχων, περα απο το βαθμοκεντρικο συστημα, τους μη μεταδοτικους καθηγητες και τα σχολεια-ερειπια υπαρχουν πολυ χειροτερα συμπτωματα που οδηγουν στο συμπερασμα οτι η παιδεια πασχει σοβαρα απο διαφορες "αρρωστειες". Να λοιπον που απο την γενικοτητα προκυπτει και η λυση. Γιατι αν δεν αλλαξουμε εμεις σαν ανθρωποι (η νοοτροπια μας δλδ) ουτε και η παιδεια προκειται να αλλαξει. Η μονη προοδος που ισως δουμε ειναι μετα απο 5 και 10 χρονια εκτος απο το προβλημα της δυσκολης εισαγωγης στην ανωτατη εκπαιδευση που ηδη εχει ξεπεραστει, να λυθει και το προβλημα του βαθμοκεντρικου συστημα και πλεον το προβλημα να ειναι τα κακης ποιοτητας κυλικεια....

 

ps. Και μεσα στα πολλα προβληματα θεση εχουν βεβαια και η παραπαιδεια που ολο και ενισχυεται απο την ιδια την παιδεια, η πιεση που ασκειται στους μαθητες απο το συστημα σε μια φαση της ζωης τους που δεν χρειαζεται να την υπομενουν σε τετοιο βαθμο κλπ κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Δικιο εχεις Stephen!!!

1oν: Ναι οντως δν σ αναγκαζει κανεις να βγαζεις 20! Ειναι δικαιωμα σου να προσπαθεις για οποιον βαθμο θελεις! αλλα εκει ειναι το λαθος! Προσπαθεις για το βαθμο κ οχι γιατι θελεις αυτες τις γνωσεις (δν μας εχουν μαθει να θελουμε αυτες τις γνωσεις)!!! Οι περισσοτεροι που βγαζουν 20 το βγαζουν απλα γιατι ειναι 20! κ αυτο ισχυει για καθε βαθμο! Πιστευω να καταλαβαινεις.

 

2ον:Μου ειπες οτι αν δν μ αρεσει κατι να διαβαζω ή ας πουμε δν μ αρεσει καποιο μαθημα μπορω να στοχεψω αλλου! Δικιο εχεις! Αλλα εχεις σκεφτει ποτε πως αυτο το μαθημα δν μ αρεσει ή το θεωρω δυσκολο γιατι δν μου εχουν μαθει ν μ αρεσει? π.χ καποια μαθηματα τα μισουσα κυριολεκτικα δν καταλαβαινα τπτ και καποια στιγμη ερχετε μια καθηγητρια με φοβερη μεταδοτικοτητα που μου δειχνει τις "ομορφιες αυτης της γνωσης" κ εγω τρελενομαι, ενθουσιαζομαι κ πλεον προσθετω σ΄αυτο που ειμαι κ κατι νεο αναπροσαρμοζομαι! Πλουτιζω τον εαυτο μου κ με αλλες γνωσεις! Αυτο ειναι φοβερο! Δν ειναι κριμα λοιπον να χανω αυτες τις ευκαιριες λογο καποιων "ασχετων" απο παιδεια? Θελω να μαθω Φυσικη, θελω να μαθω Χημεια! Δν ειναι ομως τοσο ευκολο οσο θα ηταν δυνατο να ειναι! Μπορει τελικα σ αυτη τη ζωη να μη μαθω ποτε Χημεια! ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΩ! Κι αυτο γιατι δν εχω γνωρισει ετσι οπως θα μπορουσα να ειχα γνωρισει τη Χημεια! Κι ετσι για κατι που δν ξερω δν μπορω να εκφερω αποψη, δν μπορω να αποφασισω αν μ αρεσει ή οχι! Αυτο που ξερω ειναι οτι δν θα γινω ποτεκος γιατι δν με ελκυει το μαθημα αρα δν με ελκυει κ η Χημεια! Κανεις ομως δν ξερει ισως αν ειχα αλλο καθηγητη να γινομουνα η καλυτερη Χημικος κ μαλιστα ν μαρεζε κ αυτο που κανω! Σ αυτο που θελω να καταληξω ειναι οτι το μελλον μας εξαρταται κατα κυριο λογο απο αλλους παραγοντες γιατι εμεις δν μπορουμε να εχουμε μια αντικειμενικη αποψη στο τι μας αρεσει κ τι οχι!

 

3ον:Στις αποψεις σου σχετικα με τα "κατευθυνομενα ατομα" που προκειπτουν απο αυτο το συστημα εχεις απολυτο δικιο! κ ομολογω οτι δν το ειχα σκευτει οσο σοβαρα θα επρεπε! Οντως μας ¨βομβαρδιζουν" καθημερινα με χιλιες δυο αντιληψεις κ νοοτροπιες μας οδηγουν σ ενα στενο μονοπατι γνωσης που πρεπει να δεχτουμε σαν αληθεια μονο αυτο που μας λενε καθως αλλοστε ειναι κ το μοναδικο που μας λενε! Εννοω πως προσπαθουνε για δημιουργεια μιας σφαιρικης αντιληψης των μαθητων! Μας δειχνουν κατι κ μας λενε οτι αυτο ειναι μονο αυτο ισχυει! για ποια δημοκρατια μιλαμε λοιπον? αντι να πηγαινουμε μπροστα παμε πισω γιατι αν το σκεφτεις καλα εδω μιλαμε για λογοκρισια! Με ποιο δικαιωμα δν μας δινουν αλλες επιλογες???? Ο ιδιος ο Θεος εδωσε το δικαιωμα της ελευθερης βουλισης στον ανθρωπο!!!! Αλλα βεβαια απ τη θρησκεια μας κραταμε μονο οτι μας βολευει!!!!!!!! Ειναι γνωσεις χωρις καμια αντικειμενικοτητα που μονο σκοπο εχουν την ωθηση μας προς ενα συγκεκριμενο τροπο!!!! Κ τελικα γινομαστε αυτο που θελουν δν μας προσφερουν σφαιρικες γνωσεις κ ετσι δν εχουμε τη δινατοτητα της επιλογης! "Αυτο εναι μαυρο λοιπον κ ετσι θα ειναι για ολη σου τη ζωη, αναμφισβητητο κ δεδομενο" λενε! Πως μπορουνε λοιπον τη στιγμη που κανεις τους δν εχει αντιληφθει στο 100% τι ειναι αυτο που ονομαζουμε ζωη? πως μπορουν αυτοι οι κολλημενοι να αναγκαζουν κ εμας να γινουμε σαν κ αυτους, να μας βαζουν παροπιδες, να εμποδιζουν την εξελιξη της σκεψης κ του μυαλου μας! κ αυτο γινεται καθημερινα σε μαθηματα τυπου θρησκευτικων κ ιστοριας! Γιατι εναι πχ προσκολλημενοι στα αυτα τα γνωστα πλεον σε ολους θρησκευτικα? Γιατι να απαγορευεται να μας δωσουν μια πιο σφαιρικη αποψη πανω στη θρησκεια? Κ οταν καποιος το κανει τον θεωρουν "υπερβολικα απελευθερωμενο" κ βρισκουν ενα τροπο να τον βγαλουν στο περιθοριο! Εγω λοιπον αναγκαζομαι να ψαχτω απο μονη μου σ αυτο το ζητημα να βρω πληροφοριες κτλ ισως να ειναι επικυνδηνο καμια φορα μπερδευτω κ μπω σε αλλου δρομους κτλ αλλα αυτο που θελω να τονισω εινα οτι αυτο το κανω μονο εγω κ καποιοι αλλοι ελαχιστοι! πλεον τα παιδια ειναι υπερφορτωμενα με ανουσιες βλακειες που εχουν στοχο το βαθμο κ δν εχουν χρονο καν να σκεφτουν οτι υπαρχει κ κατι αλλο εκτο απο αυτο που τους δειχνουν κ τους δινουν!!!!! Αδικο ε? Η ζωη ειναι μια για τοσο μεγαλες αδικες τοσο μικρη για να σου αφερουν το δικαιωμα της γνωσης! μας κανουν ανθρωπους κλειστομυαλους δν αντιλαμβανομαστε τη δυναμη του μυαλου κ την ελευθερια της σκεψης! Υπαρχει μεγαλυτερη αδικια αραγε? Μιλαμε για ενα δημοκρατικο πολιτευμα με καταπιεστικη απολυταρχικη παιδεια! Αυτο γινεται???????

Feel that you exist even in PAIN!!!
Link to comment
Share on other sites

εγω πιστεύω πως από την παιδεία μας και δη την κοινωνία μας λείπει η παιδεία/ αγωγή...

Αυτό μόνο... ούτε να μακρυγορήσω ούτε τπτ..

Κ αυτό παιδιά το συνειδητοποιεί κανείς όταν βγει έξω από την Ελλάδα και δει τι γίνεται σε άλλες χώρες.. (και αυτό σε γενικότερο πλαίσιο... σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής.. )

Δυστυχώς.. εμείς έχουμε πολύ δρόμο ακόμη...δυστυχώς....

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την αλλαγή του συστήματος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια ζητούν οι νέοι, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα. Οι μαθητές υπογραμμίζουν την περιορισμένη διάθεση των καθηγητών για διδασκαλία, την έλλειψη συντονισμού και τις ασαφείς αποφάσεις του υπουργείου.

 

Η έρευνα έγινε από το Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη σε συνεργασία με την Phaistos Networks και καταγράφει τις απόψεις των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου απέναντι στα προβλήματα της Παιδείας.

 

Το 86% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι πρέπει να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, ενώ δύο στους τρεις βλέπουν «θετικά» ένα σύστημα εισαγωγής, όπου η επιλογή των υποψηφίων θα γίνεται με ευθύνη των Ανώτερων και Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

 

Εξάλλου, το 88% των συμμετεχόντων θεωρεί ότι τα πολιτικά κόμματα, οι συνδικαλιστικοί και άλλοι φορείς δεν στηρίζουν την Παιδεία και δεν την θεωρούν προτεραιότητά τους για την ανάπτυξη της κοινωνίας.

 

Επίσης, το 90% των νέων που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρεί ότι η σχολική εκπαίδευση δεν προετοιμάζει κατάλληλα τους νέους για τις ανάγκες της εποχής, ενώ το 78% εκτιμά ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν περιορισμένη διάθεση για διδασκαλία και περιορισμένη κατάρτιση (70%).

 

Πάντως, δύο στους τρεις νέους συμφωνούν με την πρόταση του υπουργείου Παιδείας ότι η υποχρεωτική εκπαίδευση πρέπει να γίνει 12ετής, ενώ το 41% κρίνει θετικά τον αυστηρότερο έλεγχο των γνώσεων των μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

 

news.in.gr

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Mikroula (23 Οκτ. 2004 , 23:39)

3ον:Στις αποψεις σου σχετικα με τα "κατευθυνομενα ατομα" που προκειπτουν απο αυτο το συστημα εχεις απολυτο δικιο! κ ομολογω οτι δν το ειχα σκευτει οσο σοβαρα θα επρεπε! Οντως μας ¨βομβαρδιζουν" καθημερινα με χιλιες δυο αντιληψεις κ νοοτροπιες μας οδηγουν σ ενα στενο μονοπατι γνωσης που πρεπει να δεχτουμε σαν αληθεια μονο αυτο που μας λενε καθως αλλοστε ειναι κ το μοναδικο που μας λενε! Εννοω πως προσπαθουνε για δημιουργεια μιας σφαιρικης αντιληψης των μαθητων! Μας δειχνουν κατι κ μας λενε οτι αυτο ειναι μονο αυτο ισχυει! για ποια δημοκρατια μιλαμε λοιπον? αντι να πηγαινουμε μπροστα παμε πισω γιατι αν το σκεφτεις καλα εδω μιλαμε για λογοκρισια! Με ποιο δικαιωμα δν μας δινουν αλλες επιλογες???? Ο ιδιος ο Θεος εδωσε το δικαιωμα της ελευθερης βουλισης στον ανθρωπο!!!! Αλλα βεβαια απ τη θρησκεια μας κραταμε μονο οτι μας βολευει!!!!!!!! Ειναι γνωσεις χωρις καμια αντικειμενικοτητα που μονο σκοπο εχουν την ωθηση μας προς ενα συγκεκριμενο τροπο!!!! Κ τελικα γινομαστε αυτο που θελουν δν μας προσφερουν σφαιρικες γνωσεις κ ετσι δν εχουμε τη δινατοτητα της επιλογης! "Αυτο εναι μαυρο λοιπον κ ετσι θα ειναι για ολη σου τη ζωη, αναμφισβητητο κ δεδομενο" λενε! Πως μπορουνε λοιπον τη στιγμη που κανεις τους δν εχει αντιληφθει στο 100% τι ειναι αυτο που ονομαζουμε ζωη? πως μπορουν αυτοι οι κολλημενοι να αναγκαζουν κ εμας να γινουμε σαν κ αυτους, να μας βαζουν παροπιδες, να εμποδιζουν την εξελιξη της σκεψης κ του μυαλου μας! κ αυτο γινεται καθημερινα σε μαθηματα τυπου θρησκευτικων κ ιστοριας! Γιατι εναι πχ προσκολλημενοι στα αυτα τα γνωστα πλεον σε ολους θρησκευτικα? Γιατι να απαγορευεται να μας δωσουν μια πιο σφαιρικη αποψη πανω στη θρησκεια? Κ οταν καποιος το κανει τον θεωρουν "υπερβολικα απελευθερωμενο" κ βρισκουν ενα τροπο να τον βγαλουν στο περιθοριο! Εγω λοιπον αναγκαζομαι να ψαχτω απο μονη μου σ αυτο το ζητημα να βρω πληροφοριες κτλ ισως να ειναι επικυνδηνο καμια φορα μπερδευτω κ μπω σε αλλου δρομους κτλ αλλα αυτο που θελω να τονισω εινα οτι αυτο το κανω μονο εγω κ καποιοι αλλοι ελαχιστοι! πλεον τα παιδια ειναι υπερφορτωμενα με ανουσιες βλακειες που εχουν στοχο το βαθμο κ δν εχουν χρονο καν να σκεφτουν οτι υπαρχει κ κατι αλλο εκτο απο αυτο που τους δειχνουν κ τους δινουν!!!!! Αδικο ε? Η ζωη ειναι μια για τοσο μεγαλες αδικες τοσο μικρη για να σου αφερουν το δικαιωμα της γνωσης! μας κανουν ανθρωπους κλειστομυαλους δν αντιλαμβανομαστε τη δυναμη του μυαλου κ την ελευθερια της σκεψης! Υπαρχει μεγαλυτερη αδικια αραγε? Μιλαμε για ενα δημοκρατικο πολιτευμα με καταπιεστικη απολυταρχικη παιδεια! Αυτο γινεται???????

 

σωστα οσα λες , αλλα καποιοι και να ηθελαν να μας δωσουν καποια πιο σφαιρικη αποψη σχετικα με την θρησκεια , εχουν αλλα εμποδια που φοβουνται να κανουν την προσπαθεια να τα κανουν.

Βεβαια , εχουν γινει ευτυχως τα βιβλια λιγακι πιο σφαιρικα αλλα δυστυχως την αλλη αποψη την αναφερουν παντα με την αρνητικη πλευρα της .

Και το μονο που μενει ειναι να βρουμε μονοι μας αυτα που ψαχνουμε με τον κυνδινο (οπως λες και εσω αλλωστε) να χαθούμε και να μπουμε είτε σε δρομους που δεν επρεπε να μπούμε ακομη ή σε δρομους που δεν θα επρεπε να μπουμε ποτε

Link to comment
Share on other sites

-na κανει ανοιχτα πανεπιστημια οπως οι περισσοτερες ευρωπαικες χωρες με τις αναλογες εξετασεις για καθε πανεπιστημιο/τει .προς το παρον τα ακουμπαμε στην Αγγλια,Ιταλια+Γερμανια.

Φανταστειτε τι εσοδα θα ειχε το κρατος αν γυρναγαν ολοι πίσω.+ποσοι αλλοι θα ερχοντουσαν να σπουδασουν εδω,αν κ αν δεν κανω λαθος μπαινει πολυ ευκολα ενος αλλοδαπος στα Ελληνικα πανεπιστημια χωρις εξετασεις ή κανω λαθος.?

αν δεν τους κανει η 1η επιλογη.η 2η ειναι να φτιαξουν το εκπαιδευτικο συστημα κ τις εξετασεις...ας γυρισουν στο παλιο συστημα που κραταγες μαθηματα ή ας τροποποιησουν το υπαρχον ωστε να μην κανει τα παιδια ΦΥΤΑ.

καπου υπαρχει κ ενα link gia γνωμες για νεο συστημα απο καποιο site καποιου υπουργειου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

εγω πιστευω οτι το παρον εκπαιδευτικο συστημα ειναι "ας μπουμε, και οπου μπουμε"... πολλα παιδια καταληγουν σε ασχετα αντικειμενα, αφου με το νεο συστημα, ενας μαθητης της θετικης π.χ. που δινει και ΑΟΘ (οπως εγω) μπορει να δηλωσει σχολες απο το 2ο-3ο-4ο-5ο πεδιο που ειναι καπως χαοτικο!!!

 

Επισης, μην ξεχναμε οτι με τις δεσμες, και ο πιο ασχετος θα μπορουσε να μπει π.χ. στη νομικη, αν εδινε καθε χρονο και απο ενα-δυο μαθηματα αφου μπορουσες να κρατησεις το βαθμο σου! Ουσιαστικα δηλαδη, σου "συγχωρουσαν" το λαθος της πρωτης φορας, σε αντιθεση με το νεο συστημα που εισαι υποχρεωμενος να γραψεις ΟΛΑ τα μαθηματα απο την αρχη, με αποτελεσμα να μην εισαι ποτε σιγουρος για το αν θα πετυχεις!!!

 

Γενικα εχω ακουσει οτι σαν υλη εχει γινει πιο ευκολη, αλλα πιστευω το συστημα ειναι πολυ χειροτερο... ειδικα για τους καλους μαθητες που μπορει να εχουν μια "ατυχια".

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδεια ειχα διαβασει πριν μερικους μηνες στο νετ οτι σε 3 ή 4 χρονια (δε θυμαμαι ακριβως) θα εφαρμοστει νεο συστημα για την εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση.. Κ καλα θα υπαρχουν κατι σαν κατευθυνσεις αλλα πιο εξιδεικευμενες (πχ κατευθυνση μαθηματικων, κατευθυνση πληροφορικης, κλπ) οπου ο μαθητης πχ της κατευθυνσης μαθηματικων ΔΕΝ θα μπορουσε να παει κατι ασχετο με τα μαθηματικα (πχ φιλολογια, λεμε τωρα). Με αυτο θα επιτυγχανοταν το να ειναι ολοι οι φοιτητες σε μια σχολη καλυτεροι εφοσον σπουδαζουν αυτο που θελουν και δεν ετυχε να μπουν σε αυτη τη σχολη επειδη δεν περασαν εκει που ηθελαν..

 

Εχει ακουσει κατι κανεις επι του θεματος?? θα ψαξω λιγακι στο google μπας και βρω κανα λινκ να ποσταρω :lol:

Link to comment
Share on other sites

το πιο καλο ειναι να γινουν ιδιωτικα πανεπιστημια και να δινεται σε ολουσ η ευκαιρια να σπουδασουν αυτο που επιθυμουν
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

το πιο καλο ειναι να γινουν ιδιωτικα πανεπιστημια και να δινεται σε ολουσ η ευκαιρια να σπουδασουν αυτο που επιθυμουν

 

τώρα άνοιξες μεγάλο θέμα...

εγώ διαφωνώ κάθετα γιατί ο βαθμός των πτυχίων των ιδιωτικών πανεπιστημίων θα είναι μεγαλύτερος από των δημοσίων και θα υποβαθμιστεί το δημόσιο πανεπιστήμιο. επιπλέον θα δημιουργηθεί κορεσμός στα περιζήτητα επαγγέλματα. στην ελλάδα δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτός ο θεσμός, είναι κάτι εντελώς αδύνατον...

Link to comment
Share on other sites

επιβαλλεται ομως απο την Ε.Ε, οποτε δεν μπορουμε να κανουμε τιποτε....

 

οποια κυβερνηση και να βγει τα ######## θα γινουν ετσι κι αλλιως...

 

 

... μυριζομαι καταληψεις και φετος....

Link to comment
Share on other sites

με τις καταληψεις δεν γινεται τπτ 2 χρονια τωρα....τουλαχιστον οσο η γαννακου ειναι υπουργος.απλα καποια πραγματα εχει ερθει η ωρα τους να αλλαξουν ,πως να γινει δηλαδη!δεν μπορει ολη η εθρωπη να εχει ιδιωτικα και οχι εμεις.αλλωστε θα προσφαιρουν και καλυτερη ποιοτητα σπουδων,τετοια που δεν συγκρινεται με κανενα δημοσιο και το βασικοτερο ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι!οποιος θελει θα πηγαινει στο δημοσιο οποιος θελει στο ιδιωτικο
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

με τις καταληψεις δεν γινεται τπτ 2 χρονια τωρα....τουλαχιστον οσο η γαννακου ειναι υπουργος.απλα καποια πραγματα εχει ερθει η ωρα τους να αλλαξουν ,πως να γινει δηλαδη!δεν μπορει ολη η εθρωπη να εχει ιδιωτικα και οχι εμεις.αλλωστε θα προσφαιρουν και καλυτερη ποιοτητα σπουδων,τετοια που δεν συγκρινεται με κανενα δημοσιο και το βασικοτερο ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι!οποιος θελει θα πηγαινει στο δημοσιο οποιος θελει στο ιδιωτικο

 

τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια απ' όσο γνωρίζω έχουν πλέον την καλύτερη και πιο αναβαθμισμένη ποιότητα σπουδών... για τα ιδιωτικά αμφιβάλλω... δεν μπορώ βέβαια να ξέρω τι είναι το καλύτερο, θα δούμε στο μέλλον... πάντως τώρα μια χαρά ήμασταν με το δημόσιο, ο καθένας με τις πανελλήνιες μπαίνει εκεί που αξίζει πραγματικά... είναι από τους ελάχιστους θεσμούς στην ελλάδα που δεν έχει διαφθαρεί...

Link to comment
Share on other sites

με τις καταληψεις δεν γινεται τπτ 2 χρονια τωρα....τουλαχιστον οσο η γαννακου ειναι υπουργος.απλα καποια πραγματα εχει ερθει η ωρα τους να αλλαξουν ,πως να γινει δηλαδη!δεν μπορει ολη η εθρωπη να εχει ιδιωτικα και οχι εμεις.αλλωστε θα προσφαιρουν και καλυτερη ποιοτητα σπουδων,τετοια που δεν συγκρινεται με κανενα δημοσιο και το βασικοτερο ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι!οποιος θελει θα πηγαινει στο δημοσιο οποιος θελει στο ιδιωτικο

 

Μάλλον θα αστειεύεσαι. Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα έχουν δίδακτρα (και μην ακούσω βλακείες για "μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα"), οπότε αυτό που λες είναι άτοπο. Όποιος έχει τα χρήματα-αυτός ή ο μπαμπάς του- θα μπαίνει στο ιδιωτικό.

It takes no time to fall in love but it takes you years to know what love is...
Link to comment
Share on other sites

ο τροπος εισαγωγης ειναι λαθος... ειναι αδυνατον ο αλλος να μην μπαινει στη σχολη προτιμισης για 5 μορια που στην τελικη μπορει να τα εχασε απο ******* του διορθωτη!!!

 

πιστευω οτι πρεπει να θεσπιστει συστημα εισαγωγης σαν αυτο της αγγλιας... καταρχην με βαθμους A-B-C και οχι 19.133 και 19.124 και 18.993 λες και ειμαστε τιποτα ψιριαριδες....

 

και κατα δευτερον να υπαρχει interview και προσωπικη επαφη πριν την εισαγωγη στο ΑΕΙ... ετσι και τα πανεπιστημια θα παιρνουν εκεινους που ενδιαφερονται περισσοτερο και οι ιδιοι οι μαθητες δε θα μπαινουν σε αντικειμενα που δεν τους κινουν το ενδιαφερον...

 

 

και οσον αφορα τα ιδιωτικα... ΕΛΕΟΣ... αν καποιος θελει ΤΟΣΟ πολυ να σπουδασει, να στρωσει τον πισινο του να διαβασει! συνηθως στα ιδιοτικα πανε κατι πλουσιοπαιδα που δεν ξερουν ουτε την αλφαβιτα ή γιατι βαριουνται να την πουνε... και μετα ψαχνουν δουλεια και δε βρισκουν...

Link to comment
Share on other sites

τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια απ' όσο γνωρίζω έχουν πλέον την καλύτερη και πιο αναβαθμισμένη ποιότητα σπουδών... για τα ιδιωτικά αμφιβάλλω... δεν μπορώ βέβαια να ξέρω τι είναι το καλύτερο, θα δούμε στο μέλλον... πάντως τώρα μια χαρά ήμασταν με το δημόσιο, ο καθένας με τις πανελλήνιες μπαίνει εκεί που αξίζει πραγματικά... είναι από τους ελάχιστους θεσμούς στην ελλάδα που δεν έχει διαφθαρεί...

 

αυτο το τελευταιο δεν ισχυει....καθολου μαλιστα.δεν σημαινει οτι ακομακαι αν εχεις ξεσκιστει στο διαβασμακαι εισαι πανεξυπνος(ο καλυτερος της ελλαδας που λεει ο λογος) θα πιασεις και καλι σχολη κτι να μην παει καλα ειδικα στα μαθηματα βαρυτητας τελειωσες!εγω το βιωσα περσυ αυτο στα μαθηματικα.και μετα φτου και απο την αρχη.οσο για το αλλο που λες δεν μπορει το τζαμπα να ειναι καλυτερο απο αυτο που πληρωνεις για να το αποκτησεις σε καμια περιπτωση.ασε που τοτε θα υπαρχει και τεραστιος ανταγωνισμος μεταξυ των πανεπιστημιων κατι που δεν υπαρχει σε τοσο μεγαλο βαθμο τωρα...

ΥΓ δεν μιλησα για μη κερδοσκοπικα ιδρυματα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ο τροπος εισαγωγης ειναι λαθος... ειναι αδυνατον ο αλλος να μην μπαινει στη σχολη προτιμισης για 5 μορια που στην τελικη μπορει να τα εχασε απο ******* του διορθωτη!!!

 

πιστευω οτι πρεπει να θεσπιστει συστημα εισαγωγης σαν αυτο της αγγλιας... καταρχην με βαθμους A-B-C και οχι 19.133 και 19.124 και 18.993 λες και ειμαστε τιποτα ψιριαριδες....

 

και κατα δευτερον να υπαρχει interview και προσωπικη επαφη πριν την εισαγωγη στο ΑΕΙ... ετσι και τα πανεπιστημια θα παιρνουν εκεινους που ενδιαφερονται περισσοτερο και οι ιδιοι οι μαθητες δε θα μπαινουν σε αντικειμενα που δεν τους κινουν το ενδιαφερον...

 

 

και οσον αφορα τα ιδιωτικα... ΕΛΕΟΣ... αν καποιος θελει ΤΟΣΟ πολυ να σπουδασει, να στρωσει τον πισινο του να διαβασει! συνηθως στα ιδιοτικα πανε κατι πλουσιοπαιδα που δεν ξερουν ουτε την αλφαβιτα ή γιατι βαριουνται να την πουνε... και μετα ψαχνουν δουλεια και δε βρισκουν...

 

το εκπαιδευτικό σύστημα της αγγλίας απ' όσο ξέρω είναι κατεστραμμένο καθώς λειτουργούν σχολεία 2 επιπέδων, αναχρονιστικίλα...

όσον αφορά το Α B C κλπ αυτό ακούγεται μια καλή λύση...

όσον αφορά το interview να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω!!! εκέι είναι Η διαφθορά!!! όποιος είναι με το "μέρος" του κυβερνητικού κόμματος θα ευνοείται και οι υπόλοιποι να παν να πνιγούν...

Αυτό συμβαίνει στη σύγχρονη ελλάδα, αν πάτε να δείτε, σε δημόσιες θέσεις έχουν βάλει τη συνέντευξη και όποιος έχει βάλει βουλευτή παίρνει άριστα στη συνέντευξη κ παίρνει τη δουλειά κι ας έχει απολυτήριο λυκείου 11, και ο άλλος που δεν έχει μέσον θα κοπεί και ας έχει απολυτήριο λυκείου 19... για να σοβαρευτούμε καλύτερα...

Δεν θέλω να εφαρμοστεί αυτό και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, φτάνει πια...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...