Jump to content

Αγορές από το εξωτερικό


makap
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από ποιο site; Νομίζω τα στέλνουν από USA. Ή μήπως βρήκατε αποθήκη τους Ευρώπη.

 

Από της εταιρείας κανονικά.Γράψε hollister h abercrombie στο google και θα το δεις

 

Θα σε γελάσω δεν θυμάμαι 100% τι έγραφε το τιμολόγιο αλλά νομίζω μου είχαν στείλει από Ολλανδία ?:confused::ninja:

:X
Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο μήνυμα από τα δύο που έγραψα αναφέρεσαι;

 

Στο πρώτο για την προσθήκη του λογαριασμού. Εκεί που σου λέει πως δεν γίνεται κτλπ.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, προτιμώ τη διαδικασία μεταφοράς χρημάτων στο balance (topup), μέσω εμβάσματος, εάν έχουμε προσθέσει λογαριασμό τράπεζας στο paypal.

 

Εάν δεν έχουμε λογαριασμό, τον προσθέτουμε από το profile, θα πάρουμε άμεσα την απάντηση ότι δεν γίνεται και σε λίγο θα έρθει αυτοματοποιημένη απάντηση με διάφορες λύσεις. Απαντάμε σ' αυτό ζητώντας να μάς προσθέσουν το συγκεκριμένο ΙΒΑΝ λογαριασμό.

 

Είτε θα το κάνουν είτε θα σας καλέσουν στο τηλέφωνο και, με μια γρήγορη διαδικασία ταυτοποίησης, θα ανοίξουν το σύστημα για να προσθέσετε το λογαριασμό. Εναλλακτικά μπορείτε να τους καλέσετε στο τηλέφωνο.

 

Αφού προστεθεί ο λογαριασμός, θα στείλουν ένα μήνυμα με τα (προσωπικά) στοιχεία που μπορείτε να στείλετε έμβασμα στην τράπεζα του Paypal.

Το σημαντικό είναι ότι μπορείτε να στείλετε έμβασμα 500€/μήνα από κάθε τράπεζα που έχετε λογαριασμούς και όχι αποκλειστικά από το συνδεδεμένο λογαριασμό. Με την επιλογή SHA (shared) πληρώνουμε 1€ προμήθεια στην τράπεζά μας.

 

Πού έρχεται το μήνυμα αυτό;

Δεν το βρίσκω πουθενά!

 

Σε ποιο μήνυμα από τα δύο που έγραψα αναφέρεσαι;

 

 

 

Στο πρώτο για την προσθήκη του λογαριασμού. Εκεί που σου λέει πως δεν γίνεται κτλπ.

 

Χρειάστηκε να βρω όλα τα σχετικά posts για να μπορέσει να βγει νόημα.

Εάν, λοιπόν, ρωτάς "που έρχεται το αυτοματοποιημένο μήνυμα, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια σύνδεσης στο paypal του τραπεζικού λογαριασμού", η απάντηση είναι ότι έρχεται στο mail που έχεις δώσει στο paypal ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που σου προτείνει σχετικά ερωτήματα και απαντήσεις και στο τέλος σε ρωτάει αν αυτά βοηθούν την περίπτωσή σου.

 

Σ' αυτό απαντάμε, επαναλαμβάνοντας ότι θέλουμε τη σύνδεση του συγκεκριμένου λογαριασμού (γράφουμε το ΙΒΑΝ) και ακολουθεί η διαδικασία που έχω περιγράψει.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, οπότε μάλλον κάτι λάθος γίνεται όπως ψιλιάστηκα...γιατί mail δεν έχει έρθει...

 

Προσπάθησε πάλι, να προσθέσεις λογαριασμό, και είναι βέβαιο ότι θα σου έρθει, στο mail σου, το αυτοματοποιημένο μήνυμα.

 

Αλλά, εάν βιάζεσαι και έχεις κουραστεί από τις προσπάθειες, τηλεφώνησέ τους αύριο. Θα σου ξεμπλοκάρουν αμέσως το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Θα προσοαθησω...

Ξέρουμε ποια καταστήματα δέχονται κάρτες όπως πριν τα cc;

Όπως το vickmall δηλαδή εννοώ

Link to comment
Share on other sites

Οι αγορές με κάρτες είναι λαχείο. Δοκίμασε και βλέπεις.

Αν δεν περάσει την πρώτη μπορεί την επόμενη ή όποια άλλη αλλά και αλλάζεις κάρτα (εάν έχεις).

Link to comment
Share on other sites

Από της εταιρείας κανονικά.Γράψε hollister h abercrombie στο google και θα το δεις

 

Θα σε γελάσω δεν θυμάμαι 100% τι έγραφε το τιμολόγιο αλλά νομίζω μου είχαν στείλει από Ολλανδία ?:confused::ninja:

 

OK , απλά είχα την εντύπωση ότι στέλνουν από USA γι'αυτό ρώτησα.

Link to comment
Share on other sites

Μπήκα στο profile μου στο ebay και στην τελευταία μου συναλλαγή, όπου το προιόν μου ήδη ταξιδεύει βρήκα αυτό το μήνυμα

We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help.

Δεν υπάρχει ούτε το προιόν, ούτε η δυνατότητα να αφήσω αξιολόγηση στον πωλητή, ενώ ο πωλητής υπάρχει κανονικά στο ebay και το προϊόν πωλείται κι απο άλλους. Τι στο καλό να έχει γίνει; Αν είχε κριθεί επικίνδυνο/ακαταλληλο για χρήση το προιόν του συγκεκριμένου πωλητή δεν θα πρεπε να μου τα γράψουν πιο αναλυτικά για να ξέρω; Για ποιον άλλο λόγο θα μπορούσαν να το βγάλουν απο το ebay, όταν το πουλάνε ένα σωρο άλλοι εκει μέσα;

Εχει τύχει σε κάποιον;

 

edit: Το έψαξα και σε ξένα φορουμ και καταλήγω πως δεν συμβαίνει κάτι το ανησυχητικό. Είχε πολύ χαμηλή τιμή σε σύγκριση με τους υπόλοιπους πωλητές και μάλλον χαλούσε την πιάτσα. Εχει ξανασυμβεί πολλές φορές γι αυτόν τον λόγο, απο ότι διάβασα.

Θα ξέρω σίγουρα βέβαια, αν και όταν παραλαβω.

Edited by trust0
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα θεματάκι...κατά την διάρκεια αγοράς και ενώ πάω για checkout μου γράφει javascript void...ενώ δεν έχω κάποιο θέμα με τον browser μέχρι τώρα και δοκίμασα και απο 2 browsers...Τι παίζει;

 

 

Λάθος δικό τους τελικά...πάντως το topup δεν δουλεύει με τίποτα...κανένα mail δεν μου έρχεται.

Edited by AccelDrag
Link to comment
Share on other sites

πρωτη φορα πηρα απο Ιταλια μια θηκη... μου το εστειλε με απλο..... ποσες μερες περιπου κανει?
Link to comment
Share on other sites

Έκανα παραγγελία απο mobileshop.eu την Τετάρτη 28 του μηνός.Παρασκευή βράδυ εγγράφεται στο σύστημα της gls με το tracking id που μου έδωσαν.Απο την αποθήκη Ουγγαρίας πήγε Γερμανία Δευτέρα 2/11.Σήμερα το πρωί εμφάνισε το εξής μήνυμα: The parcel remains in the Gls depot.It cannot be delivered as the goods are excluded from transport by gls terms and conditions.Πήρα τηλ το mobileshop.eu και μου είπαν είναι συνηθισμένη διαδικασία και λογικά μέχρι τέλος εβδομάδας θα το έχω.Πήρα την acs (μου δόθηκε απο την gls και tracking number δικο της) και μου είπαν είναι Γερμανία και δεν μπορεί να φύγει.Στη gls που έστειλα mail μου απάντησαν αυτοματοποιημένα στα Γερμανικά(με translate κατάλαβα κάποια πράγματα αλλα δεν αφορά την περίπτωση μου.Τί να κάνω?Έχετε βιώσει κατι παρόμοιο?

Καλημέρα,

Επειδή εχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο eshop τι εγινε τελικά στην περίπτωση σου, παρέλαβες ή οχι και πως?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Είχα αγοράσει αυτή την πατάτα επειδή έλεγε πως είναι usb2.0 και έγραφε και 480mbps.

 

http://i.imgur.com/erC9ZRT.jpg

 

Τελικά όπως αναμενόταν ήταν usb1.0 και απλά compartible με usb2.0.

 

http://i.imgur.com/zCk6d6f.jpg

 

Επειδή μου την έδωσε με την κοροιδία επικοινώνησα με τον πωλητή. Μου πρότεινε μερικό refund γεγονός που με νευρίασε και του ζήτησα πλήρες refund. Από τότε σταμάτησε να μου απαντά.

Αν και το ποσό δεν είναι σημαντικό, επειδή μου την έσπασε η συμπεριφορά του αποφάσισα να το προχωρήσω. Είδα πως πια στο ebay δεν υπάρχει το "ανοίγω case" αλλά υπάρχει μόνο το αιτούμαι να επιστρέψω το προϊόν. Έτσι ζήτησα να το επιστρέψω σημειώνοντας πως δεν θέλω να πληρώσω το κόστος.

 

 

Μου ήρθαν σήμερα τα παρακάτω 2 μηνύματα:

 

http://i.imgur.com/th36i12.jpg

 

http://i.imgur.com/LAb9o4s.jpg

 

Δεν πολυκαταλαβαίνω τι εννοεί με αυτό το shipping label.

Τί είναι αυτό και τι πρέπει να κάνω τώρα?

Edited by stelios_85_07

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Στο 1ο λέει ότι "ο πωλητής μας ενημέρωσε ότι αποδέχεται την επιστροφή και θα λάβεις μέχρι τις 11/1 μια ετικέτα επιστροφής για να την τυπώσεις και να στείλεις το δέμα πίσω.

Εάν δεν τη λάβεις, θα επικοινωνήσεις μαζί τους".

 

Στο 2ο λέει ότι "ο πωλητής μας ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να αγοράσει ετικέτα επιστροφής για σένα.

Εξακολουθεί να είναι υπεύθυνος για τα έξοδα επιστροφής και πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί του για να ρυθμίσει την επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Στο 1ο λέει ότι "ο πωλητής μας ενημέρωσε ότι αποδέχεται την επιστροφή και θα λάβεις μέχρι τις 11/1 μια ετικέτα επιστροφής για να την τυπώσεις και να στείλεις το δέμα πίσω.

Εάν δεν τη λάβεις, θα επικοινωνήσεις μαζί τους".

 

Στο 2ο λέει ότι "ο πωλητής μας ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να αγοράσει ετικέτα επιστροφής για σένα.

Εξακολουθεί να είναι υπεύθυνος για τα έξοδα επιστροφής και πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί του για να ρυθμίσει την επιστροφή.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι το είδα αυτό αλλά δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον πωλητή καθώς όταν βρίσκομαι στο πεδίο του return και πατάω contact seller, μου βγάζει

"We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing."

 

http://i.imgur.com/vKrnMjQ.jpg

 

Αυτό συμβαίνει γενικά με τον συγκεκριμένο πωλητή από τότε που του έστελνα μηνύματα και δεν μου απαντούσε.

Με έχει blockάρει ή δεν μπορώ να του στείλω επειδή του είχα στείλει ήδη μήνυμα στο παρελθόν στο οποίο δεν μου απάντησε?

Τί κάνω τώρα?

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, γνωρίζετε καταστήματα που υποστηρίζουν ενδοκοινοτικές συναλλαγές (για αγορά macbook) εκτός από:

 

expanses

e-mac.eu

computer universe

alternate.de

eBay.com

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα αν μπορειται να μου πειτε τι ακριβωs εννοουν αν καταλαβα θα μου στειλουν τα λεφτα πισω και πρεπει και εγω να στειλω το προιον πισω η κανω λαθοs

We are sorry that this product is not as expected. Unfortunately, we are unable to do an exchange or ship on behalf of the merchant hence we will issue a refund. However you may reorder the item at your convenience. Please let us know how you would want to proceed so we may assist you accordingly.

Link to comment
Share on other sites

Σου λένε ¨Λυπούμαστε που το προιόν δεν είναι όπως το περίμενες. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να στο αλλάξουμε ή να σου στείλουμε για λογαριασμό του εμπόρου, γιαυτό θα βγάλουμε επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση, μπορεί αν ξαναπαραγγείλεις το αντικείμενο, όποτε θέλεις. Ενημέρωσέ μας πως θέλεις να προχωρήσουμε για να σε βοηθήσουμε ανάλογα".
Link to comment
Share on other sites

Καμιά συμβουλή για την περίπτωσή μου 3 posts παραπάνω?

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να κάνω μια αγορά από banggood μέσω του balance του paypal. Έχω βάλει τα χρήματα στο paypal και όταν επιλέγω στo bg τρόπο πληρωμής Paypal με πάει στη σελίδα του paypal και λέει "We're sorry, but we can't send your payment right now. Return to merchant and try a different payment method"

Κάνω κάτι λάθος?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις συνδεδεμένη κάρτα σε ισχύ;

Τα χρήματα που έχεις στο balance φτάνουν και για τη μετατροπή του συναλλάγματος;

Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα είναι σε ισχύ και έχει χρήματα;

Τα 2,50€ περισσότερα καλύπτουν την προμήθεια του paypal για τη μετατροπή του συναλλάγματος;

Link to comment
Share on other sites

Ναι η κάρτα είναι σε ισχύ και έχει χρήματα. Επίσης το ποσό των προιόντων είναι 92€ επομένως φαντάζομαι ότι τα 2,5€ καλύπτουν την προμήθεια. Πως μπορώ να το ελέγξω αυτό?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...