Jump to content

Φοιτητικό πακέτο Vodafone CU


zipperant
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επικοινώνησε με το support στο cu app ή ακόμα και μέσω messenger του FB!
Δοκίμασε πρώτα το πρώτο, έχει φοβερό support η Vodafone!

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, konstantinos77 said:

Επικοινώνησε με το support στο cu app ή ακόμα και μέσω messenger του FB!
Δοκίμασε πρώτα το πρώτο, έχει φοβερό support η Vodafone!

Απάντηση στο live chat:

Το χρεώθηκα στην κανονική αξία (8,5€) και το sms τους έχει λανθασμένη διατύπωση!!!

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nikkal said:

Απάντηση στο live chat:

Το χρεώθηκα στην κανονική αξία (8,5€) και το sms τους έχει λανθασμένη διατύπωση!!!

 

Έχεις κρατήσει screenshot του ποσού € που είχες πριν την αυτόμαστη ενεργοποίηση του πακέτου;

ΠΑΝΤΑ πριν οποιαδήποτε "κίνηση" κρατάμε screenshots. Κάτι "ξέρει" μια άλλη εταιρεία που δε τα επιτρέπει στο app της.

ΑΝ είναι όπως τα λες (και στο sms δεν έγινε λάθος διατύπωση) η κατάσταση θυμίζει την γνωστή άλλη εταιρεία.

Edited by sapore
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, nikkal said:

Απάντηση στο live chat:

Το χρεώθηκα στην κανονική αξία (8,5€) και το sms τους έχει λανθασμένη διατύπωση!!!

 

Ε ωραία, δεν τους εξήγησες όμως ότι η χρέωση μέσω του CU App φαίνεται να είναι 10€;
Επικοινώνησε αύριο πάλι μέσω FB, στην CU σελίδα, ενημέρωσε τους και για την προηγούμενη επικοινωνία που είχες και ότι δεν σε κάλυψε.
Αν δεν, τηλεφωνική επικοινωνία και αναφορά πάλι και αν δεν από κατάστημα μετά.
Εφόσον είσαι σίγουρος ότι όντως χρεώθηκες 10€.
Η Vodafone πάντως είναι πολύ εντάξει σε τέτοια θέματα, αυτό γνωρίζω προσωπικά, από το '95 που είμαι συνδρομητής της...

6 minutes ago, sapore said:

Έχεις κρατήσει screenshot του ποσού € που είχες πριν την αυτόμαστη ενεργοποίηση του πακέτου;

ΠΑΝΤΑ πριν οποιαδήποτε "κίνηση" κρατάμε screenshots. Κάτι "ξέρει" μια άλλη εταιρεία που δε τα επιτρέπει στο app της.

ΑΝ είναι όπως τα λες (και στο sms δεν έγινε λάθος διατύπωση) η κατάσταση θυμίζει την γνωστή άλλη εταιρεία.

Μήπως έχει και πράσινο χρώμα...?? 😋 😂

Edited by konstantinos77
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, sapore said:

Έχεις κρατήσει screenshot του ποσού € που είχες πριν την αυτόμαστη ενεργοποίηση του πακέτου;

ΠΑΝΤΑ πριν οποιαδήποτε "κίνηση" κρατάμε screenshots. Κάτι "ξέρει" μια άλλη εταιρεία που δε τα επιτρέπει στο app της.

ΑΝ είναι όπως τα λες (και στο sms δεν έγινε λάθος διατύπωση) η κατάσταση θυμίζει την γνωστή άλλη εταιρεία.

Δεν κράτησα screenshot φίλε. Αλίμονο αν κάνω αυτή την δουλειά κάθε φορά που βάζω κάρτα!

3 ώρες πριν, konstantinos77 said:

Ε ωραία, δεν τους εξήγησες όμως ότι η χρέωση μέσω του CU App φαίνεται να είναι 10€;
Επικοινώνησε αύριο πάλι μέσω FB, στην CU σελίδα, ενημέρωσε τους και για την προηγούμενη επικοινωνία που είχες και ότι δεν σε κάλυψε.
Αν δεν, τηλεφωνική επικοινωνία και αναφορά πάλι και αν δεν από κατάστημα μετά.
Εφόσον είσαι σίγουρος ότι όντως χρεώθηκες 10€.
Η Vodafone πάντως είναι πολύ εντάξει σε τέτοια θέματα, αυτό γνωρίζω προσωπικά, από το '95 που είμαι συνδρομητής της...

Μήπως έχει και πράσινο χρώμα...?? 😋 😂

Το πρόβλημα ειναι ότι δεν ξέρω πόσο χρεώθηκα, διότι δεν θυμάμαι το υπόλοιπο μου. Έχω την εντύπωση, όμως, πως μάλλον είχε δίκιο η υπάλληλος...

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, nikkal said:

Δεν κράτησα screenshot φίλε. Αλίμονο αν κάνω αυτή την δουλειά κάθε φορά που βάζω κάρτα!

Το πρόβλημα ειναι ότι δεν ξέρω πόσο χρεώθηκα, διότι δεν θυμάμαι το υπόλοιπο μου. Έχω την εντύπωση, όμως, πως μάλλον είχε δίκιο η υπάλληλος...

Ωραία... Είναι ο μόνος τρόπος για να είσαι σίγουρος!!
Και είναι και πολύ πιο γρήγορο ένα screeshot, από το να μπαίνεις μετά σε forums και να γράφεις και να βάζεις σε διαδικασία και άλλους να σου απαντούν, χωρίς να είμαστε σίγουροι ότι υπάρχει πρόβλημα... 😉
Φιλικά... 🙂 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, konstantinos77 said:

Ωραία... Είναι ο μόνος τρόπος για να είσαι σίγουρος!!
Και είναι και πολύ πιο γρήγορο ένα screeshot, από το να μπαίνεις μετά σε forums και να γράφεις και να βάζεις σε διαδικασία και άλλους να σου απαντούν, χωρίς να είμαστε σίγουροι ότι υπάρχει πρόβλημα... 😉
Φιλικά... 🙂 

Μάλλον αγαπητέ δεν κατάλαβες εξαρχής την ερώτηση μου...

Ρώτησα εάν ισχύει αυτό που έγραφε το sms που έλαβα. Ενδεχομένως σε κάποιον να είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο.

Τώρα τα λοιπά σχόλιά σου τα αφήνω στην άκρη. Κανείς δεν βάζει κανέναν σε διαδικασίες...

Καλό σου βράδυ και καλά screenshots.

Edited by nikkal
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, nikkal said:

Μάλλον αγαπητέ δεν κατάλαβες εξαρχής την ερώτηση μου...

Ρώτησα εάν ισχύει αυτό που έγραφε το sms που έλαβα. Ενδεχομένως σε κάποιον να είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο.

Τώρα τις λοιπές εξυπνάδες σου τις επιστρέφω...

Καλό σου βράδυ και καλά screenshots.

Πρώτον δεν σου πέταξα καμία εξυπνάδα. 🙂 
Δεύτερον δεν ανέφερες πουθενά, αν θυμάμαι καλά, ότι δεν ήσουν σίγουρος για το χρηματικό υπόλοιπο που είχες πριν την χρέωση, το αντίθετο μάλιστα. 🙂 

Τρίτων ήμουν σίγουρος ότι θα καταλήξει έτσι, με το ότι δεν θυμόσουν το ακριβές χρηματικό υπόλοιπο που είχες εξαρχής. 🙂 
Και τέταρτων, λόγο του τρίτου, το ήξερα από την αρχή ότι δεν έπρεπε να μπω στην διαδικασία και να ασχοληθώ γιατί γνώριζα πολύ καλά που θα καταλήξει... 😉
Και αν σε χαλάνε τα screenshots, υπάρχουν και η δυνατότητα των sms και μετά η πράσινη που δεν τα επιτρέπει για τους ευνόητους λόγους...
Άντε βραδιάτικα... 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

Η πράσινη, πάντως, τα επιτρέπει τα screenshots σε όλα τα app της.

Μου έχει τύχει και μένα σε προσφορές ("Στείλε 300 στο 1252 για 300 όλους κλπ με 8,5€" και στη "Στείλε Δ στο 1252 για 1000 όλους με 1,5€" ) προ ημερών (guarranteed κρατάω διπλά screenshots !!! ) που χρέωσε 10€ και 2€ αντιστοίχως, αλλά δεν ασχολήθηκα καθώς τα € "προέρχονταν" από διπλασιασμό € κάρτας με ισχύ 30 μέρες.

Νομίζω ότι ΑΝ κάτι τέτοιο είναι μαζικό ΜΑΛΛΟΝ θα οφείλεται σε κάποιο συστημικό λάθος ΑΛΛΑ αν:

1) ΔΕΝ έχεις στοιχεία (screenshots που ΜΟΝΟ η μπλε δεν επιτρέπει)

2) ΔΕ θες να ασχοληθείς (όπως εγώ προ ημερών)

και 3) ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ανάλογα με την εξυπηρέτηση (σε % υπαλλήλων της κάθε εταιρείας)

ΤΟΤΕ δε μπορείς να κάνεις κάτι.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, sapore said:

Η πράσινη, πάντως, τα επιτρέπει τα screenshots σε όλα τα app της.

Μου έχει τύχει και μένα σε προσφορές ("Στείλε 300 στο 1252 για 300 όλους κλπ με 8,5€" και στη "Στείλε Δ στο 1252 για 1000 όλους με 1,5€" ) προ ημερών (guarranteed κρατάω διπλά screenshots !!! ) που χρέωσε 10€ και 2€ αντιστοίχως, αλλά δεν ασχολήθηκα καθώς τα € "προέρχονταν" από διπλασιασμό € κάρτας με ισχύ 30 μέρες.

Νομίζω ότι ΑΝ κάτι τέτοιο είναι μαζικό ΜΑΛΛΟΝ θα οφείλεται σε κάποιο συστημικό λάθος ΑΛΛΑ αν:

1) ΔΕΝ έχεις στοιχεία (screenshots που ΜΟΝΟ η μπλε δεν επιτρέπει)

2) ΔΕ θες να ασχοληθείς (όπως εγώ προ ημερών)

και 3) ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ανάλογα με την εξυπηρέτηση (σε % υπαλλήλων της κάθε εταιρείας)

ΤΟΤΕ δε μπορείς να κάνεις κάτι.

Την ερώτηση την έκανα διότι μου έκανε εντύπωση το sms που έλαβα και ήθελα να μάθω εάν αυτό έχει γίνει ξανά σε κάποιον άλλον.

Screenshots δεν κρατάω διότι δεν είχε τύχει να έχω κάποια αμφισβήτηση για τις παροχές των πακέτων.

Προφανώς και δεν θα ασχοληθώ διότι δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό που είχα πριν την ανανέωση.

Στους όρους, πάντως, της αυτόματης ενεργοποίησης δεν αναφέρει κάτι σχετικό με διαφοροποίηση της χρέωσης αναλόγως με το ποσό της ανανεωσης 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, nikkal said:

 

Προφανώς και δεν θα ασχοληθώ διότι δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό που είχα πριν την ανανέωση.

 

Λογικό το παραπάνω.

Όπως και το γιατί να "ψάχνουν" οι υπάλληλοι της (κάθε) εταιρείας για κάτι που δεν είσαι σίγουρος;

Οι ίδιοι ξέρουν πόσο χρόνο θα "φάνε" και τι θα αποφέρει σε αυτούς και την εταιρία για την οποία εργάζονται, έναντι ενός άλλου πελάτη που θα απέφερε περισσότερα € σε όλους τους.

Τη βάρδια τους και τα € τους "κοιτάνε": Όπως θα'πρεπε και εσύ: Αν σε ενδιαφέρει, βέβαια..

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, sapore said:

Λογικό το παραπάνω.

Όπως και το γιατί να "ψάχνουν" οι υπάλληλοι της (κάθε) εταιρείας για κάτι που δεν είσαι σίγουρος;

Οι ίδιοι ξέρουν πόσο χρόνο θα "φάνε" και τι θα αποφέρει σε αυτούς και την εταιρία για την οποία εργάζονται, έναντι ενός άλλου πελάτη που θα απέφερε περισσότερα € σε όλους τους.

Τη βάρδια τους και τα € τους "κοιτάνε": Όπως θα'πρεπε και εσύ: Αν σε ενδιαφέρει, βέβαια..

Πάντως σκέφτομαι σοβαρά να κάτσω να τσεκάρω από πριν το υπόλοιπο πριν ανανεώσω τον επόμενο μήνα...

Link to comment
Share on other sites

Πήγε σήμερα ο πατέρας να κάνει ανανέωση , συνήθως γίνεται από μένα online, και χωρίς να εξηγήσουν τίποτα, απλά του είπανε ότι έχει λήξει, του ενεργοποίησαν καρτοπρογραμμα κι έχασε ότι είχε μέσα, παροχές και υπόλοιπο. Επειδή θα πάμε από το κατάστημα το απόγευμα υπαναχώρηση κι επιστροφή σε κάρτα λόγω αυτού γίνεται;

Στάλθηκε από το Pixel 2 XL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε κάρτα θα γίνει σίγουρα. Σε φοιτητικό λίγο δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Κάπως κάπου κάποτε μου είχαν δώσει 300 λεπτά προς όλους, τα οποία ληγαν αύριο, ανοίγω σήμερα και βλέπω λήγουν 27/12!! Άρα δε μου τα τρώνε μέχρι να τα καταναλώσω εγώ!! Τέλεια!

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί μου ήρθε sms που ανέφερε πως ενεργοποιήθηκε αυτόματα το Wifi Calling. Χωρίς βέβαια να αιτηθώ τίποτα για κάτι τέτοιο, μέσα από το My CU φαίνεται ενεργοποιημένη η υπηρεσία.

Έχει συμβεί και σε άλλους;;

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποιείται αυτόματα η υπηρεσία σε όσους έχουν συμβατή συσκευή. Κυρίως για το VoLTE γίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , είχα φοιτητικό πρόγραμμα και σήμερα επειδή γράφτηκα ΕΑΠ πήγα σε ένα κατάστημα Vodafone να πάρω το πάσο μου , μου είπαν να μου το περάσουν στον αριθμό μου και θα έχω φοιτητικό για τα επόμενα 6-7 χρόνια.
Μου ζήτησαν 10 ευρώ για να μου βάλουν για τους 3 πρώτους μήνες 35GB και 1200 λεπτά και 1200 μνμα για κάθε μήνα.
Δεν ξέρω αν έκανα καλά και τα εδωσα ή θα τα είχα όλα αυτά έτσι κ αλλιώς.Επίσης ακόμα δεν μου έχουν περάσει το καινούριο πάσο στο νούμερο.

Ξέρει κανείς γιατί έδωσα τα 10αυρω;μου έδωσαν μια χειρόγραφη απόδειξη γράφοντας e-top up χωρίς να μου πιστωθούν χρήματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λογικά τα 10 ευρω εναι μέσα στον λογαριασμό σου και μετά απο 3 μήνες θα αγοράσεις το πακέτο των 8.5 ευρω που δινει 1200 λεπτά ομιλίας ,

Link to comment
Share on other sites

Λογικά τα 10 ευρω εναι μέσα στον λογαριασμό σου και μετά απο 3 μήνες θα αγοράσεις το πακέτο των 8.5 ευρω που δινει 1200 λεπτά ομιλίας ,

Δεν είναι μέσα στον λογαριασμό μου τα 10 ευρώ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Θα στα εβαλαν αυτοι , εσυ το μόνο που θα χρειαστείς να κάνεις ανανέωση μετα απο 3 μήνες , ολα μεταφέρονται και ομιλία και ντάτα και μνμ , δεν χάνεις τίποτα .

Link to comment
Share on other sites

Μου τα έβαλαν τελικά σε άλλη κάρτα που μου έδωσαν.Μπορώ αυτή την κάρτα με κάποιον τρόπο να την κάνω e-sim?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα αυτή την κάρτα CU με τα απεριόριστα γιγα για 5 μήνες που είχε προσφορά με τα ακουστικά δώρο την black friday. Ακόμα δεν πήρα τπτ. Έχει παραλάβει κανεις;

Στάλθηκε από το SM-T860 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...