Jump to content

Φοιτητικό πακέτο Vodafone CU


zipperant
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όποιος είχε φοιτητικό και το κράτησε μετά το πέρας των σπουδών ή των επιτρεπτών χρονικών ορίων ή όποιος μπόρεσε και πήρε φοιτητικό χωρίς καν να είναι φοιτητής, καλά έκανε και για τον ίδιο και μάντεψε και για την ίδια τη Vodafone... Όπως πολύ ορθά ανέφερε φίλος από πάνω, ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι δημόσιος και οι εταιρείες δεν είναι χαζές και οι υπάλληλοι τους δε βαριούνται να ελέγχουν, απλά πολύ απλά θέλουν και συντηρούν τέτοιες καταστάσεις γιατί έχουν κάποιο λόγο... Αυτά... Όλα τα υπόλοιπα, είναι να είχαμε να λέγαμε... :) Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάμε ότι κάποια καλά red προγράμματα τα έδιναν με 18 ευρώ. Στις εποχές που υπάρχουν πολλά ανενόφλητα συμβόλαια δεν λες και λιγο το στανταρ 10αρακι του φοιτητή. Μη γελιέστε... Δεν μπαίνει μέσα η voda από τα φοιτητικά.Απλά δεν έχει τα κέρδη του παρελθόντος...αλλά ποιος τα έχει;

 

Στάλθηκε από το HUAWEI NXT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μα γιατί να μπει μέσα; Νομίζεις ότι της κοστίζει κάτι; Πλέον και οι κλήσεις σε άλλα δίκτυα τους κοστίζουν ελάχιστα. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να έχουν είναι παράπονα από συνδρομητές συμβολαίου, οι οποίοι πληρώνουν 50+ ευρώ τον μήνα για να έχουν λιγότερα από ότι ένας με φοιτητικό. Μόνο αν δουν μαζικές μετακινήσεις από συμβόλαια σε καρτοκινητα θα κάνουν κάτι. Αλλιώς δεν νομίζω να ασχοληθούν.

Οι κλήσεις μπορεί να μη κοστίζουν τίποτα, αλλά η συντήρηση του δικτύου κοστίζει, η επέκταση του δικτύου κοστίζει, η ίδια η λειτουργία του δικτύου κοστίζει και μάλιστα πολύ, οι υπάλληλοι και το προσωπικό γενικότερα κοστίζουν, γενικά τα έξοδα είναι πολλά και δεν αφορούν άμεσα το κόστος του sms και του λεπτού ομιλίας για την vodafone. Φυσικά πέρα απ αυτά, σιγά μην μπαίνει μέσα η εταιρία απ τα φοιτητικά. Ωστόσο για να μπει στη διαδικασία ν αρχίσει να ελέγχει πάσα και να ακυρώνει φοιτητικά, σίγουρα υπάρχει ζόρι στα κέρδη και κοιτάει να φάει από ληγμένα φοιτητικά.

Link to comment
Share on other sites

Διαγράφηκαν ποστ. Αφήστε παρακαλώ πολύ τις προσωπικές αντιπαραθέσεις στην άκρη.

[sIGPIC][/sIGPIC]

The only time I'm easy's when I'm Killed by death.

Link to comment
Share on other sites

το πακέτο students exclusive 7 κατάργησε τα 1200sms σε 100 ? ή όχι? δεν βλέπω να ανανεώθηκε λέει έως 15/1 και μετά θα δίνει 100 sms στην εφαρμογή του my cu έχει μένει με αυτήν την ενημέρωση το έχει ενεργοποίησει κανένας μετά τις 15 /1 ? να μας πει?

τελικά στο site του cu πήρε παράταση έως 28/2 αλλά στην εφαρμογή δεν το έχουνε ενημερώσει!

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

το πακέτο students exclusive 7 κατάργησε τα 1200sms σε 100 ? ή όχι? δεν βλέπω να ανανεώθηκε λέει έως 15/1 και μετά θα δίνει 100 sms στην εφαρμογή του my cu έχει μένει με αυτήν την ενημέρωση το έχει ενεργοποίησει κανένας μετά τις 15 /1 ? να μας πει?

τελικά στο site του cu πήρε παράταση έως 28/2 αλλά στην εφαρμογή δεν το έχουνε ενημερώσει!

Σιγά μην κόψει τα 1200 SMS. Η προσφορά αυτή, όπως και η έκπτωση του students exclusive 5 (4€ αντί για 5), έχουν μονιμοποιηθεί σιωπηρά, αφού ισχύουν συνεχόμενα, εδώ και σχεδόν 3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μην κόψει τα 1200 SMS. Η προσφορά αυτή, όπως και η έκπτωση του students exclusive 5 (4€ αντί για 5), έχουν μονιμοποιηθεί σιωπηρά, αφού ισχύουν συνεχόμενα, εδώ και σχεδόν 3 χρόνια.

 

Αυτό (με τα 4€) ισχύει για όλους που έχουν το φοιτ. CU ή μόνο για κάποιους;

 

Αν ανακαλύψει κάποιος και άλλα "σιωπηρά", ας ενημερώσει: Αυτό είναι και 1 απ'αυτά που εννοώ: "θα καλυτερεύσει". Ήδη (όχι φοιτ.) μια άλλη εταιρία το'χει ήδη (το "σιωπηρό" κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό (με τα 4€) ισχύει για όλους που έχουν το φοιτ. CU ή μόνο για κάποιους;

 

Αν ανακαλύψει κάποιος και άλλα "σιωπηρά", ας ενημερώσει: Αυτό είναι και 1 απ'αυτά που εννοώ: "θα καλυτερεύσει". Ήδη (όχι φοιτ.) μια άλλη εταιρία το'χει ήδη (το "σιωπηρό" κλπ)

Τα φοιτητικά πακέτα, είναι τα ίδια, για όλους τους συνδρομητές του φοιτητικού CU και του φοιτητικού What's Up: Με 4,03€, 1000' προς όλους+200 MB, με 7,06€, 1200'+1200 SMS προς όλους+600 MB, με 1,01€, 300 SMS προς ίδιο πακέτο (όχι προς ίδιο δίκτυο), ενώ κάθε 1η του μήνα, δωρεάν 600' προς ίδιο πακέτο+600 MB, χωρίς προϋπόθεση ανανέωσης. Αυτά ισχύουν για όλους, χωρίς κρυφές προσφορές, παραθυράκια κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Τα φοιτητικά πακέτα, είναι τα ίδια, για όλους τους συνδρομητές του φοιτητικού CU και του φοιτητικού What's Up: Με 4,03€, 1000' προς όλους+200 MB, με 7,06€, 1200'+1200 SMS προς όλους+600 MB, με 1,01€, 300 SMS προς ίδιο πακέτο (όχι προς ίδιο δίκτυο), ενώ κάθε 1η του μήνα, δωρεάν 600' προς ίδιο πακέτο+600 MB, χωρίς προϋπόθεση ανανέωσης. Αυτά ισχύουν για όλους, χωρίς κρυφές προσφορές, παραθυράκια κλπ.

 

Το θεμα για να διαλεξεις ειναι το σημα και τα 1+1 προσφορες.Και οι 2 ειναι 1-1.Whats Up λογω σηματος,CU λογω προσφορων.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα για να διαλεξεις ειναι το σημα και τα 1+1 προσφορες.Και οι 2 ειναι 1-1.Whats Up λογω σηματος,CU λογω προσφορων.

 

ποτε δεν ειχα προβλημα με το σημα της βοντα..παντου μα παντου 3g!Μενω επαρχια!

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει κανενα παραθυρακι να παρει κανεις φοιτητικο,χωρις να σπουδαζει;;;Γιατι,ακουγα μια φιλη που ελεγε οτι εχει φοιτητικο,χωρις να ειναι φοιτητρια.
Link to comment
Share on other sites

Με έφαγες στην στροφή χαχα, καλά για να έχεις τόσα προς όλους σημαίνει οτι αγοράζεις κάθε μήνα πακέτο ;

Ναι ,βαζω 10 ευρω ανα διμηνο κ παιρνω το πακετο των 4 ευρω. (Τα προς cu τα παιρνω ούτως η αλλιως καθε 1η )

:superman:
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει ότι τα λεπτά ομιλίας μεταφέρονται αν δεν καταναλωθούν για τον επόμενο

μήνα. (Κάποιος έγραψε ότι γίνεται αν ανανέωσης πριν την λήξη τους ).

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα τα καρτοκινητά Vodafone, τα λεπτά ομιλίας μεταφέρονται αν ενεργοποιηθεί ακριβώς το ίδιο πακέτο πριν τη λήξη του.

Στο φοιτητικό αν μιλάς για τα λεπτά προς CU(όπως και τα mb)που δίνει την αρχή του μήνα, μεταφέρονται χωρίς τίποτα αφού κάθε μήνα στα δίνει δωρεάν. Για λεπτά ομιλίας προς όλους, που πρέπει να έχεις ενεργοποιήσει πακέτο για να τα έχεις, θέλει ενεργοποίηση του ίδιου ακριβώς πακέτου. Άσχετο με την ανανέωση(=βάζω κάρτα) αλλά μπορεί να χρειαστεί αν δεν έχεις αρκετό υπόλοιπο για ενεργοποίηση του πακέτου.

Link to comment
Share on other sites

Τον πήραν κανέναν άλλον τελικά για διακοπή φοιτητικού ή τελικά 2-3 μεμονωμένα γεγονότα;

Εμενα κανείς. Ευτυχώς...

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Θέλω λίγο την βοήθεια σας. Πριν έναν μήνα Ενεργοποίησα φοιτητικο πακέτο Vodafone Cu. Το πακέτο ανήκει σε φιλαράκι που είναι φοιτητής και μου το παραχώρησε! Τώρα στο θέμα μας! Τον τελευταίο λοιπόν μηνα έχω παρατηρήσει το εξής :κάθε φορά που προσπαθω να στείλω φωτογραφία μέσα από το Viber ή την εφαρμογή what's app και έχω ανοιχτά τα δεδομένα του κινητού, μου βγάζει αδυναμία αποστολής! Αν κάνω ακριβώς το ίδιο πράγμα μέσα από wifi ή άλλο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας στέλνω κανονικά. Έχω κάνει επαναφορά το κινητό και επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων το πρόβλημα όμως παραμένει... Μίλησα με Vodafone και ως δια μαγείας ούτε και αυτοί μπορουν να καταλάβουν τι γίνεται... Διάβασα κάτι παλαιότερες αναρτήσεις και έλεγαν κάποια παιδιά για περιορισμούς σε voip... Σε μικρότερα συμβόλαια... Κάτι όμως που ίσχυε παλαιότερα και τώρα πια δεν ισχύει.. Έχω πάρει δεκάδες φορές στην εξυπηρέτηση πελατών δίχως όμως απάντηση..

Επίσης αντιμετωπίζω ακόμη ένα πρόβλημα. Αν πάω να ανοίξω μια σελίδα πικάντικου περιεχομενου (όχι απαραίτητα ερωτικές ταινίες αλλά ίσως απλά ένα άρθρο που αναφέρεται σε ερωτικα ζητήματα) μέσα από το 4g του κινητού, ξαφνικά εμφανίζεται ένα μήνυμα από Vodafone ότι δεν είναι δυνατή η πρόσβαση επειδή έχει ενεργοποιηθεί προφίλ ασφαλούς λειτουργίας κλπ.

Ξαναμιλήσω με Vodafone για να μου το απενεργοποιησουν... Αλλά ούτε και αυτό κατάφεραν να κάνουν και μάλιστα απορούν πως εμφανίστηκε το συγκεκριμενο πρόβλημα αφού στο σύστημα τους δεν φαίνεται κάποια πρόβλημα με την γραμμή μου.

Θα σας ήμουν υπόχρεος αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει με κάποιο τρόπο γιατί πραγματικά είμαι σε απόγνωση και προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.

Ευχαριστώ πολύ.

Καλό απόγευμα σε όλους και συγγνώμη για το μεγάλο ποστ!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Θέλω λίγο την βοήθεια σας. Πριν έναν μήνα Ενεργοποίησα φοιτητικο πακέτο Vodafone Cu. Το πακέτο ανήκει σε φιλαράκι που είναι φοιτητής και μου το παραχώρησε! Τώρα στο θέμα μας! Τον τελευταίο λοιπόν μηνα έχω παρατηρήσει το εξής :κάθε φορά που προσπαθω να στείλω φωτογραφία μέσα από το Viber ή την εφαρμογή what's app και έχω ανοιχτά τα δεδομένα του κινητού, μου βγάζει αδυναμία αποστολής! Αν κάνω ακριβώς το ίδιο πράγμα μέσα από wifi ή άλλο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας στέλνω κανονικά. Έχω κάνει επαναφορά το κινητό και επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων το πρόβλημα όμως παραμένει... Μίλησα με Vodafone και ως δια μαγείας ούτε και αυτοί μπορουν να καταλάβουν τι γίνεται... Διάβασα κάτι παλαιότερες αναρτήσεις και έλεγαν κάποια παιδιά για περιορισμούς σε voip... Σε μικρότερα συμβόλαια... Κάτι όμως που ίσχυε παλαιότερα και τώρα πια δεν ισχύει.. Έχω πάρει δεκάδες φορές στην εξυπηρέτηση πελατών δίχως όμως απάντηση..

Επίσης αντιμετωπίζω ακόμη ένα πρόβλημα. Αν πάω να ανοίξω μια σελίδα πικάντικου περιεχομενου (όχι απαραίτητα ερωτικές ταινίες αλλά ίσως απλά ένα άρθρο που αναφέρεται σε ερωτικα ζητήματα) μέσα από το 4g του κινητού, ξαφνικά εμφανίζεται ένα μήνυμα από Vodafone ότι δεν είναι δυνατή η πρόσβαση επειδή έχει ενεργοποιηθεί προφίλ ασφαλούς λειτουργίας κλπ.

Ξαναμιλήσω με Vodafone για να μου το απενεργοποιησουν... Αλλά ούτε και αυτό κατάφεραν να κάνουν και μάλιστα απορούν πως εμφανίστηκε το συγκεκριμενο πρόβλημα αφού στο σύστημα τους δεν φαίνεται κάποια πρόβλημα με την γραμμή μου.

Θα σας ήμουν υπόχρεος αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει με κάποιο τρόπο γιατί πραγματικά είμαι σε απόγνωση και προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.

Ευχαριστώ πολύ.

Καλό απόγευμα σε όλους και συγγνώμη για το μεγάλο ποστ!

 

το πρώτο πρόβλημα σου δεν μπορώ να το καταλάβω, έχεις δοκιμάσει να κλειδώσεις το δίκτυο του κινητού σου στο μόνο 3g και να ξανά δοκιμάσεις? εμένα μου έχει τύχει αυτό και σε απλό δίκτυο 2g και επειδή είναι αργό το δικαιολογώ μετά το ξανά στέλνω και πάει κανονικά, θα πρότεινα να δοκιμάσεις με κλειδωμένο το κινητό στο 3g μόνο και σε 4g λειτουργία. επίσης το 4g θέλει ενεργοποίηση μην πως για αυτό σου βγάζει αυτό το μυνημα ? έχεις δοκιμάσει να μπεις σε αυτές τις καυτές σελίδες με μόνο 3g και όχι 4g ? επίσης κάνε μια επανεκκίνηση στην συσκευή σου και ξανά προσπάθησε να μπεις, μετά δοκίμασε και σε άλλη συσκευή μην πως φταίει η συσκευή σου! επίσης εγώ πιστεύω ότι έχει μπει καμιά φραγή σε τέτοιες ιστοσελίδες για αυτό δεν μπορείς να μπεις, πες του ατόμου που ανήκει η γραμμή να πάρει να ρωτήσει! επίσης σκέφτομαι μην πως έχεις κανένα antivirus στο κινητό και επίτηδες δεν σε αφήνει να μπεις σε αυτές τις σελίδες?

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

το πρώτο πρόβλημα σου δεν μπορώ να το καταλάβω, έχεις δοκιμάσει να κλειδώσεις το δίκτυο του κινητού σου στο μόνο 3g και να ξανά δοκιμάσεις? εμένα μου έχει τύχει αυτό και σε απλό δίκτυο 2g και επειδή είναι αργό το δικαιολογώ μετά το ξανά στέλνω και πάει κανονικά, θα πρότεινα να δοκιμάσεις με κλειδωμένο το κινητό στο 3g μόνο και σε 4g λειτουργία. επίσης το 4g θέλει ενεργοποίηση μην πως για αυτό σου βγάζει αυτό το μυνημα ? έχεις δοκιμάσει να μπεις σε αυτές τις καυτές σελίδες με μόνο 3g και όχι 4g ? επίσης κάνε μια επανεκκίνηση στην συσκευή σου και ξανά προσπάθησε να μπεις, μετά δοκίμασε και σε άλλη συσκευή μην πως φταίει η συσκευή σου! επίσης εγώ πιστεύω ότι έχει μπει καμιά φραγή σε τέτοιες ιστοσελίδες για αυτό δεν μπορείς να μπεις, πες του ατόμου που ανήκει η γραμμή να πάρει να ρωτήσει! επίσης σκέφτομαι μην πως έχεις κανένα antivirus στο κινητό και επίτηδες δεν σε αφήνει να μπεις σε αυτές τις σελίδες?

 

Καταρχήν να σε ευχαριστήσω για το μήνυμα σου και τον χρόνο που αφιέρωσες για τις προτάσεις σου. Για το πρώτο πρόβλημα... Δοκίμασα τα πάντα... Και σε 3g.. Και σε 4g...αλλαξα συσκευές... Έβαλα στη συσκευή μου κάρτα σιμ από cosmote και οι φώτο μέσω viber στέλνονται κανονικά! Επίσης και μέσω WiFi στέλνονται κανονικά. Άρα το πρόβλημα το έχει ο παροχος.ισως πρέπει να αλλάξω κάτι σε ρυθμίσεις το θέμα είναι πως ούτε και οι ίδιοι γνωρίζουν.

Για το δεύτερο πρόβλημα, έχω βάλει το παιδί που μου το έδωσε να επικοινωνήσει και του είπαν απλά πως δεν μπορούν να βρουν τον λόγο για τον οποίο υφίσταται το πρόβλημα. Προφανώς υπάρχει φραγή για τις πικάντικες σελίδες και όλα τα συναφή στο δικό τους συστημα όμως δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν. Για να γίνει πιο κατανοητη η φύση του προβλήματος σας επισυνάπτω μια φώτο από αυτό που μου βγάζει όταν πάω να συνδεθώ. Screenshot_20170128_225445.png

Link to comment
Share on other sites

όπως λέει και το screenshot είναι ενεργοποιημένη αυτή η προστασία, απλά κάλεσε να την απενεργοποιήσουν
Αν δεν κάνεις θυσίες για τις ιδέες σου ή εσύ δεν αξίζεις ή οι ιδέες σου. Έζρα Πάουντ
Link to comment
Share on other sites

Ίσως η λύση στο θέμα σου είναι:

1) Είτε κάτι που έχει ζητήσει/ενεργοποιήσει ο νόμιμος κάτοχος της παλιότερα {και μπορεί να μην το θυμάται τώρα ή να μη στο λέει για οποιοδήποτε λόγο ότι το'χε κάνει στο παρελθόν} όταν ίσχυε ακόμα αυτή η υπηρεσία από τη Vodafone (και δεν υπάρχει πια 2017, άρα δεν το γνωρίζουν και οι υπάλληλοι αφού δε φαίνεται στο σύστημά τους αυτή τη στιγμή):

https://support.vodafone.co.uk/Internet/Content-control-and-Vodafone-Guardian/38914015/What-s-the-Vodafone-Guardian-app.htm

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=10601

 

Πώς...

Να ρυθμίσετε τον έλεγχο πρόσβασης, στο διαδίκτυο από κινητό τηλέφωνο, μέσω του μενού υπηρεσιών «My Web» της Vodafone

 

Στη Vodafone παρέχουμε περιεχόμενο που απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες χρήστες. Το συγκεκριμένο περιεχόμενο, το οποίο και η εταιρεία επιλέγει να μην επικοινωνεί διαφημιστικά, είναι διαθέσιμο μέσα από το MyWeb, στην ενότητα «Store». Για να αποκτήσετε πρόσβαση είναι απαραίτητο να προχωρήσετε σε ηλεκτρονική επικύρωση ότι είστε ενήλικος (δηλαδή πρέπει να είστε άνω των 18 ετών) και να δώσετε τη σύμφωνη έγκρισή σας, ότι έχετε ενημερωθεί για τους όρους χρήσης της υπηρεσίας.

 

Κλίκαρε: "Μάθετε πρισσότερα για τους γονικούς ελέγχους":

Επιπλέον παρέχουμε από το 2007 τη δυνατότητα περιορισμού της πρόσβασης στο περιεχόμενο που απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες. Με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone, εάν δεν επιθυμείτε, εσείς, ή τα παιδιά σας να έχουν πρόσβαση στο συγκεκριμένο περιεχόμενο, μπορείτε να απενεργοποιήσετε την πρόσβαση σε αυτό, ζητώντας να ενεργοποιηθεί το «Προφίλ για ανηλίκους» στο συγκεκριμένο αριθμό κλήσης. Μέσω της διαδικασίας αυτής, κάθε φορά που ο κάτοχος του συγκεκριμένου αριθμού ή οποιοσδήποτε χρήστης που πιθανώς χρησιμοποιεί τον αριθμό αυτό, προσπαθήσει να επισκεφθεί και να χρησιμοποιήσει υπηρεσία της Vodafone που απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες, η πρόσβαση για αυτόν δεν θα είναι δυνατή.

 

2) Είτε ΑΠΛΑ από τη σελίδα του browser στο κινητό σου..... https://support.google.com/websearch/answer/510?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=el&oco=1

Κάτι που είναι πιο απλό να μάθεις (και να λύσεις) αν ΔΕΝ μπαίνει "άσεμνα"/στέλνει φώτο όποια sim και να βάλεις στο κινητό σου.

 

Αν είναι Vodafone η μάρκα του κινητού σου , κοίτα αν και με την επαναφορά ξαναμπαίνουν τα ίδια....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλησπέρα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Κάλεσα πολλές φορές αλλά απ ότι μου έδωσαν να καταλάβω.. Στο δικό τους συστημα δεν φαίνεται κάτι τετοιο(όσο παράδοξο και αν ακούγεται) και ως εκ τούτου αδυνατούν να το απενεργοποιησουν. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλησπέρα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Κάλεσα πολλές φορές αλλά απ ότι μου έδωσαν να καταλάβω.. Στο δικό τους συστημα δεν φαίνεται κάτι τετοιο(όσο παράδοξο και αν ακούγεται) και ως εκ τούτου αδυνατούν να το απενεργοποιησουν. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

 

Δείξτους αυτά τα link παραπάνω (ιδίως αυτό που δεν υπάρχει πια 2017 σαν υπηρεσία αλλά παραμένει ενεργοποιημένο στη γραμμή σου ακόμα: http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=10601 Κλίκαρε: "Μάθετε περισσότερα για τους γονικούς ελέγχους")

 

και ζήτα τους να το βρουν.

 

Εξουσιοδότηση για κάτι τέτοιο έχει ο νόμιμος κάτοχος της γραμμής με επιβεβαίωση των στοιχείων του, θυμήσου.

Ζήτα του το.

 

Υ.Γ.: Το πιο πιθανόν (Αν όντως δε γνωρίζει την ύπαρξη κάτι τέτοιου ο φοιτητής κάτοχος της γραμμής, να του το είχαν ενεργοποιήσει οι γονείς του πριν καμια 10αριά χρόνια {υπήρχαν CU το 2007}, όταν ήταν παιδί ακόμα)....:)

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Ίσως η λύση στο θέμα σου είναι:

1) Είτε κάτι που έχει ζητήσει/ενεργοποιήσει ο νόμιμος κάτοχος της παλιότερα {και μπορεί να μην το θυμάται τώρα ή να μη στο λέει για οποιοδήποτε λόγο ότι το'χε κάνει στο παρελθόν} όταν ίσχυε ακόμα αυτή η υπηρεσία από τη Vodafone (και δεν υπάρχει πια 2017, άρα δεν το γνωρίζουν και οι υπάλληλοι αφού δε φαίνεται στο σύστημά τους αυτή τη στιγμή):

https://support.vodafone.co.uk/Internet/Content-control-and-Vodafone-Guardian/38914015/What-s-the-Vodafone-Guardian-app.htm

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=10601

 

Πώς...

Να ρυθμίσετε τον έλεγχο πρόσβασης, στο διαδίκτυο από κινητό τηλέφωνο, μέσω του μενού υπηρεσιών «My Web» της Vodafone

 

Στη Vodafone παρέχουμε περιεχόμενο που απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες χρήστες. Το συγκεκριμένο περιεχόμενο, το οποίο και η εταιρεία επιλέγει να μην επικοινωνεί διαφημιστικά, είναι διαθέσιμο μέσα από το MyWeb, στην ενότητα «Store». Για να αποκτήσετε πρόσβαση είναι απαραίτητο να προχωρήσετε σε ηλεκτρονική επικύρωση ότι είστε ενήλικος (δηλαδή πρέπει να είστε άνω των 18 ετών) και να δώσετε τη σύμφωνη έγκρισή σας, ότι έχετε ενημερωθεί για τους όρους χρήσης της υπηρεσίας.

 

Κλίκαρε: "Μάθετε πρισσότερα για τους γονικούς ελέγχους":

Επιπλέον παρέχουμε από το 2007 τη δυνατότητα περιορισμού της πρόσβασης στο περιεχόμενο που απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες. Με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone, εάν δεν επιθυμείτε, εσείς, ή τα παιδιά σας να έχουν πρόσβαση στο συγκεκριμένο περιεχόμενο, μπορείτε να απενεργοποιήσετε την πρόσβαση σε αυτό, ζητώντας να ενεργοποιηθεί το «Προφίλ για ανηλίκους» στο συγκεκριμένο αριθμό κλήσης. Μέσω της διαδικασίας αυτής, κάθε φορά που ο κάτοχος του συγκεκριμένου αριθμού ή οποιοσδήποτε χρήστης που πιθανώς χρησιμοποιεί τον αριθμό αυτό, προσπαθήσει να επισκεφθεί και να χρησιμοποιήσει υπηρεσία της Vodafone που απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες, η πρόσβαση για αυτόν δεν θα είναι δυνατή.

 

2) Είτε ΑΠΛΑ από τη σελίδα του browser στο κινητό σου..... https://support.google.com/websearch/answer/510?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=el&oco=1

Κάτι που είναι πιο απλό να μάθεις (και να λύσεις) αν ΔΕΝ μπαίνει "άσεμνα"/στέλνει φώτο όποια sim και να βάλεις στο κινητό σου.

 

Αν είναι Vodafone η μάρκα του κινητού σου , κοίτα αν και με την επαναφορά ξαναμπαίνουν τα ίδια....

 

Καλησπέρα. Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Την συγκεκριμένη κάρτα(Vodafone Cu φοιτητικο) την Ενεργοποίησα πριν περίπου ένα μήνα οπότε είναι σχετικά καινούργια. Είναι στο όνομα ενός φίλου μου. Επικοινώνησα μαζί του και απ ότι μου λέει ο ίδιος δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με τον συγκεκριμένο αριθμό. Απλά πήγε, τον έβγαλε και μου τον παρέδωσε. Τώρα βέβαια μετά απ αυτό που μου επισήμανες έχω ορισμένες επιφυλάξεις σχετικά με το τι ακριβώς έχει γίνει. Θα ξαναμιλήσω αύριο με Vodafone να δω μήπως άλλαξε κάτι.

Αναφορικά με τον δεύτερο τρόπο που προτείνεις, απ ότι είδα δεν είναι θέμα browser αλλά παροχου καθότι αν βάλω άλλη sim στο κινητό μπαίνει κανονικά στις σελίδες που προανέφερα. Για καλό και για κακό βέβαια το κοίταξα ξανά και δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός από τον browser.

Το κινητό μου είναι J7 2016.

Σας ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας και οποιαδήποτε ιδέα σχετικά με το προβλημα είναι ευπρόσδεκτη. Μακάρι να λυθεί σύντομα γιατι πραγματικά ώρες ώρες μετανιώνω που έφυγα από cosmote (όχι ότι είναι τέλεια.. Έχει κ αυτή ένα κάρο θέματα. Απλά με την Vodafone προέκυψαν πολλά με το καλημέρα).

 

----- προσθήκη μηνύματος 16 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δείξτους αυτά τα link παραπάνω (ιδίως αυτό που δεν υπάρχει πια 2017 σαν υπηρεσία αλλά παραμένει ενεργοποιημένο στη γραμμή σου ακόμα: http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=10601 Κλίκαρε: "Μάθετε περισσότερα για τους γονικούς ελέγχους")

 

και ζήτα τους να το βρουν.

 

Εξουσιοδότηση για κάτι τέτοιο έχει ο νόμιμος κάτοχος της γραμμής με επιβεβαίωση των στοιχείων του, θυμήσου.

Ζήτα του το.

 

Υ.Γ.: Το πιο πιθανόν (Αν όντως δε γνωρίζει την ύπαρξη κάτι τέτοιου ο φοιτητής κάτοχος της γραμμής, να του το είχαν ενεργοποιήσει οι γονείς του πριν καμια 10αριά χρόνια {υπήρχαν CU το 2007}, όταν ήταν παιδί ακόμα)....:)

 

Ίσως έχεις δίκιο φίλε μου. Πάντως θα τους το δείξω αυτό που λες όπως προτείνεις..ελπίζω αύριο να αλλάξει κάτι και να μην μου πουν πάλι τα ίδια..

(έχει φάση ο φίλος μου σαν 15 χρόνο να ήταν λάτρης των ερωτικών ταινιών και οι γονείς του να αναγκάστηκαν να ενεργοποιησουν την υπηρεσία! Και αυτός, ακολουθώντας πλέον πιστά αυτό που ορίζουμε ως μετατραυματικο σύνδρομο,να αρνείται πλέον να δεχθεί οποιαδήποτε ανάμειξη..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...