sixoremenos
Members-
Δημοσιεύσεις
38 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About sixoremenos
- Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26
sixoremenos's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Να επιβεβαιώσω ότι τα πράγματα φαίνεται να εξομαλύνονται, με χρόνους που φτάνουν ακόμα και τις 13 ημέρες από Aliexpress στα χέρια μου. Υπάρχουν όμως και αστοχίες, με πακέτα αντί για Κόρινθο να πηγαίνουν Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Τρίπολη...
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Έχει τύχει σε κάποιον/α, πακέτο για νότια Ελλάδα να φτάσει Θεσσαλονίκη; Πακετάκι με φακό από Gearbest, με βελγικό ταχυδρομείο, έφτασε σε χρόνο ρεκόρ (17 ημέρες) στο κέντρο διαλογής Αττικής και σήμερα, αντί για να είναι στο ταχυδρομείο του χωριού μου (νομός Κορινθίας), το βλέπω "Εκφόρτωση κέντρο διαλογής Θεσσαλονίκης"... Να ανησυχώ για απώλεια; -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Φίλε/η azuli λυπάμαι γι αυτό που σου συνέβη. Κι εγώ νομίζω ότι πρέπει να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Να επιβεβαιώσω κι εγώ ότι το σύστημα tracking των ΕΛΤΑ δε λειτουργεί. Πακέτο που φαινόταν κολλημένο από 3/12 στο Κεντρικό Αθηνών, με περίμενε στο κατάστημα του χωριού μου, ποιός ξέρει από πότε... Το ευχάριστο της κατάστασης είναι ότι πλέον δεν χρεώνονται με το κλασικό 3€ τα τελωνειακώς ελεύθερα με το γνωστό πράσινο αυτοκόλλητο. Έτσι με ενημέρωσε η υπάλληλος, αφού βέβαια πριν από μερικές μέρες την είχα παρακαλέσει να ρωτήσει τα κεντρικά. Καλές γιορτές σε όλους. -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Belgium post δυστυχώς unregistered. Πάντως, μπορείς να το παρακολουθείς μέχρι να φτάσει Ελλάδα. Στα θετικά, μάλλον θα σου έρθει πολύ γρήγορα... -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Και μόλις πριν από μισή ώρα, έλαβα συστημένη επιστολή από τα ΕΛΤΑ με την απάντησή τους προς την ΕΕΤΤ. Αφού δίνουν το ιστορικό της πορείας του πακέτου, εξηγούν ότι η ευθύνη για τις καθυστερήσεις δεν ανήκει στα ΕΛΤΑ αλλά στην ΑΑΔΕ, λόγω της από 21/6/2017 εγκυκλίου της. Κάνει επίσης λόγο για την προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης σε σύντομο χρονικό διάστημα. Θα επαναλάβω στο σημείο αυτό ότι νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσουν κάποιας μορφής έγγραφες καταγγελίες ή παράπονα. Ίσως να είναι καλύτερα τα παράπονα να απευθύνονται στα ΕΛΤΑ και την ΑΑΔΕ, με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ. Η ΑΑΔΕ έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, αλλα και τα ΕΛΤΑ, αφού εισπράττουν τέλη εκτελωνισμού, πρέπει να αυξήσουν το προσωπικό τους για τη γρηγορότερη διεκπεραίωση. Επίσης, υποχρεούνται στην κατάρτιση Χάρτη Υποχρεώσεων (Χ.Υ.Κ.) με σαφή περιγραφή της διαδικασίας χειρισμού των πακέτων, με χρόνους διεκπεραίωσης. Πιστεύω ότι τις καταγγελίες τις θέλουν (ακόμα κι αν ακούγεται οξύμωρο) και τα ίδια τα ΕΛΤΑ, αφού έχουν βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα, χωρίς να ευθύνονται. Τέλος, ξέρω από εντός ότι πολλοί από εμάς παίρνουν τηλέφωνα και μπινελικιάζουν στο Υπουργείο του Σπίρτζη. Το αρμόδιο όμως Υπουργείο είναι αυτό του Παππά. Αν και τα μπινελίκια ούτε είναι αποτελεσματικά, ούτε και πολιτισμένα... -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μου που άναψε λίγο τα αίματα (καλό είναι αυτό) θα σας περιγράψω πώς "έδρασα" εγώ. Αρχικά, έστειλα email στην εξυπηρέτηση πελατών των ΕΛΤΑ στο service@elta-net.gr με το tracking number του πακέτου, ρωτώντας τους πόσο καιρό θεωρούν ως εύλογο για να παραδοθεί ένα πακέτο εκτός Ε.Ε. από τη στιγμή άφιξής του στην Ελλάδα. Στο email είχα συμπεριλάβει τα πλήρη στοιχεία μου. Η απάντηση ήρθε εντός 24ώρου με ενυπόγραφο email πληροφορώντας με ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 30-40 ημέρες, χωρίς να διευκρινίζει εάν πρόκειται για εργάσιμες ή ημερολογιακές. Τη συγκεκριμένη επικοινωνία την προώθησα στην ΕΕΤΤ μαζί με την καταγγελία που υπέβαλλα στο site τους, πάλι με τα πλήρη στοιχεία μου. Η ΕΕΤΤ πρωτοκόλλησε την καταγγελία και την απέστειλε στα ΕΛΤΑ με κοινοποίηση σε εμένα, ζητώντας εξηγήσεις εντός 10 εργασίμων. Τα ΕΛΤΑ απάντησαν στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση πάλι προς εμένα ότι έχει επιληφθεί του θέματος αρμόδιος υπάλληλος και θα απαντήσουν με νεώτερη επιστολή. Εκεί έχω μείνει προς το παρόν. Πιστεύω ότι κάπως έτσι θα έπρεπε να κινηθούμε αρχικά, χωρίς βέβαια μεγάλες προσδοκίες, αλλά με αποφασιστικότητα για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας. Εάν τα ΕΛΤΑ ή το Υπουργείο Οικονομικών έχουν αποφασίσει να αυξήσουν τα έσοδά τους, αυτό δεν πρέπει να γίνεται εις βάρος της ποιότητας παροχής των υπηρεσιών τους. Ειρήνη υμίν! ☺ Edit. Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το ΦΕΚ Α' αρ. 44 του 2012. Αφορά την ΕΕΤΤ και τις υποχρεώσεις των ΕΛΤΑ και όχι μόνο. -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Αγαπητέ κ. Κρανίδη η προσπάθεια συντονισμού μιας κάποιας αντίδρασης από μέρους μας, αν και θεμιτή και αναγκαία, φοβάμαι ότι δε θα έχει τύχη. Από τις αναρτήσεις των περισσοτέρων καταλαβαίνω ότι έχουμε δεχτεί μοιρολατρικά την κατάσταση και θεωρούμε ότι δεν υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης. Ίσως να παίζει ρόλο και η ηλικία του καθενός μας. Οι νεώτεροι νομίζω ότι είναι κι αυτοί που δεν αντιδρούν καθόλου, μάλλον μη γνωρίζοντας τα δικαιώματά τους. Προσωπικά, έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ για συγκεκριμένο συστημένο πακέτο. Η καταγγελία διαβιβάστηκε άμεσα στα ΕΛΤΑ με κοινοποίηση και σε εμένα. Τα ΕΛΤΑ υποχρεώθηκαν να απαντήσουν και το ζήτημα είναι ακόμα υπό διερεύνηση. Σε πρώτη φάση θα πρότεινα καταγγελίες στην ΕΕΤΤ από τον καθένα μας ξεχωριστά. Πιστέψτε με, οι εργαζόμενοι στην Επιτροπή είναι συνειδητοί επαγγελματίες και θα προωθήσουν τις καταγγελίες αυτές. -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Εδώ και μερικές μέρες ζαχαρώνω ένα drone απο Gearbest, αλλά προς το παρόν επιδεικνύω αξιοθαύμαστη αυτοσυγκράτηση. Έφτασα παρόλα αυτά μέχρι το στάδιο επιλογής αποστολής και μου γενήθηκε η εξής απορία: καταρχάς, δεν υπάρχει πλέον η επιλογή NL registered. Από registered υπάρχει Sweden post στα 12€ και Belgium post στα 5€. Ξέρει κανείς γιατί αυτή η διαφορά στις τιμές; Αν δεν μπορεί να απαντηθεί δημόσια η ερώτησή μου, παρακαλώ ας μου απαντήσετε με pm. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Μόλις σταμάτησα να παρακολουθώ το θέμα. Καλή σοδειά φίλε μου...
-
Για μια στιγμή. Αν το πακέτο έχει φτάσει στην Ελλάδα, τι σου φταίει ο πωλητής;
-
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Ευχαριστώ πολύ! -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
sixoremenos replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Σίγουρα έχει απαντηθεί σε προηγούμενα posts, αλλά όσο κι αν έψαξα δεν μπόρεσα να βρω κάτι. Παρακαλώ πολύ κάποιον φίλο, επειδή περιμένω κάποια πακέτα, ας μου πει αν τελικά καταργήθηκε το 3ευρω. Πρόσφατα (27/10) παρέλαβα φάκελο με θήκη κινητού, όπου είχε κολληθεί το γνωστό πράσινο αυτοκόλλητο και πλήρωσα κανονικά 3€. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Φίλε μου, θήκη κινητού, από 31/8 στο αεροδρόμιο, έφτασε στο ταχυδρομείο στις 27/10. Υπομονή. Εγώ έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
-
Δυστυχώς, οι καθυστερήσεις είναι πλέον γενικό φαινόμενο. Από Αγγλία, πακέτο (απλό) έκανε 1 μήνα να μου έρθει το καλοκαίρι...
-
Και μία ακόμα ερώτηση: Τελικά τα 3ευρα έχουν καταργηθεί; Πρόσφατα (27/10) παρέλαβα θήκη κινητού αξίας 5€ και με χρέωσαν κανονικά +3€. Το πακέτο είχε το κλασικό πράσινο αυτοκολλητάκι. Αν έχουν καταργηθεί, ας πει κάποιος φίλος τι πρέπει να λέμε στους υπαλλήλους για να μη μας χρεώνουν τσάμπα 3ευρα.