Για σας φίλοι και από μένα θα σας πω τι έκανα εγώ με το πρόβλημα που είχα με την οθόνη του κινητού νοκια ν95
Το πήγα στην νοκια και εγώ για την οθόνη μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα με σας
Μου είπαν θα το στείλουν στο εξωτερικό πράγμα που δεν δέχτηκα
Μετά από μια εβδομάδα με πήραν τηλεφωνώ και μου είπαν τα ίδια ότι πρέπει να το στείλουν στο εξωτερικό μετά από μεγάλη πίεση που δέχτηκα από τον υπεύθυνο δέχτηκα
Παράλληλα έκανα καταγγελία στο υπουργείο εμπορίου τμήμα συνηγόρου του καταναλωτή
Μετά από δέκα μέρες μου απάντησαν με Μάιο
Μου έστειλαν και το συγκεκριμένο νόμο που μου λενε είναι υποχρεωμένοι να μου το αλλάξουν με καινούργιο
Μετά από την δικιά του παρέμβαση μου το άλλαξαν με καινούργιο
Εφιστούμε την προσοχή σας στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (ΦΕΚ191/Α/16-11-94) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» και ειδικότερα στις διατάξεις του άρθρου 5 «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν καθώς και στις σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με τον Νόμο Ν.3043/2002 (ΦΕΚ 192/Α/21-8-2002).
Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικά: «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα», σύμφωνα με το άρθρο 537 παρ. 2 του Α.Κ. «Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση …..» και τέλος σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. « σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνση του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο …, 2) να μειώσει το τίμημα, 3) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση……. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή».