Jump to content

fasteagle2023

Members
  • Δημοσιεύσεις

    25
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

About fasteagle2023

  • Ημ. Γέννησης 18/11/1978

Συσκευή

  • Συσκευή
    Glx S23 Ultra

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Θεσσαλονίκη

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

fasteagle2023's Achievements

  1. Καλησπέρα. Δυστυχώς το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ. Πάντα μπαίνει αυτόματα σε 5G. Ένας φίλος εδώ στο forum, είπε ότι ίσως ρυθμίζεται με ρουτίνα. Αλλά δυστυχώς δεν ξέρω πως γίνεται αυτό. Ήλπιζα ότι σε κάποια ανβάθμιση θα το έφτιαχναν αλλά δυστυχώς δεν...
  2. Καλησπέρα παιδιά Μετά την αναβάθμιση νομίζω πως διορθώθηκε (τελείως σε εμένα) το θέμα με το δαχτυλικό αποτύπωμα, επειδή δεν έπιανε με την πρώτη. Τώρα πιάνει κατευθείαν. Είχα και συνεχίζω να έχω πάνω whitestone dome glass. Το παρατηρήσατε κι εσεις αυτό;
  3. Καλησπέρα παιδιά. Όσοι περάσατε την τελευταία ενημέρωση (Android 14 από ότι κατάλαβα) και έιχατε θέμα με το σήμα, είδατε καμία βελτίωση; Ευχαριστώ
  4. Καλησπέρα. Ναι αυτός είναι. Θα προσέξεις όμως να έχει αυτόν τον κωδικό ακριβώς "EP-T4510XBEGEU". Το "EU" στο τέλος δείχνει ότι κατασκευάστηκε για "EUrope". Δυστυχώς εγώ δεν το ήξερα και ο πρώτος που πήρα είχε στο τέλος το "CN" (ChiNa). Η συσκευασία ήταν διαφορετική με ασημένιο αυτοκόλλητο "Samsung Original". Ναι μεν σε κουτί, αλλά χύμα μέσα στο κουτί και όχι σε θήκη και το καλώδιο ήταν πολύ πιο κοντό από τον EP-T4510XBEGEU (κανονικό) που πήρα σε δεύτερο χρόνο. Και ο CN, αν και με ευρωπαϊκό βύσμα που σημαίνει ότι προοριζόταν για Ευρωπαϊκή αγορά, μου έβγαλε πρόβλημα. Έβαλα το κινητό μια μέρα να φορτίσει, και η φόρτιση σταματούσε και ξεκινούσε ξανά κάθε 2 δευτερόλεπτα, το κατάλαβα από το θόρυβο που έκανε. Λέω εντάξει, δε θα κάψω κινητό 1000+ ευρώ επειδή χωρίς να ξέρω είδα μόνο το "EP-T4510" αγνοώντας όλα τα υπόλοιπα (XBEGEU), το έψαξα λίγο καλύτερα και ξαναπήρα τον κανονικό. Ίσως κάποιοι να πήραν τον CN και να μην τους εμφάνισε κανένα πρόβλημα. Και για όλα φυσικά φταίει η άτιμη η Sammy που δεν έβαλε φορτιστές σε κινητό 1000+ ευρώ 🤣😂🤣😂
  5. Ευχαριστώ πολύ. Δεν το ήξερα αυτό με το fly mode. Και ναι δυστυχώς δεν έχω καλό σήμα. Αυτό είναι που πονάει με αυτό το κινητό. Τέλεια σε όλα η κινηταρα μας εκτός του σήματος.
  6. Ευχαριστώ πολύ, το βρήκα. Μου το ενεργοποίησε και στις 2 Sim. Εν τω μεταξύ επάνω συνεχίζει και γράφει cosmote wi fi calling. Αλλά από ότι δείχνει και πάνω πάνω στα σηματάκια ενεργοποιηθηκε και στις 2 κάρτες. Ευχαριστώ πολύ και πάλι
  7. Καλησπέρα παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι και ίσως έχει απαντηθεί σε προηγούμενο post. Έχω στην Sim1 Vodafone και στην Sim2 Cosmote. Η επιλογή wi-fi calling στις ρυθμίσεις, φαίνεται μόνο για την cosmote. Έστειλα μήνυμα στο 1339 την λέξη "WIFI" και ήρθε μήνυμα ότι είναι ήδη ενεργοποιημενη η υπηρεσία από την Vodafone. Ξέρετε μήπως τι συμβαίνει; Μήπως όταν λειτουργεί σαν δικαρτο ενεργοποιείται μόνο για την μία από τις 2 Sim; Ευχαριστώ
  8. Καλημέρα. Δυστυχώς είναι ένα θέμα που εμφανίζεται και σε κάποιους από εμάς που έχουμε S23 Ultra (Ίσως να υπάρχει θέμα στα S23 γενικά) και κυρίως το παρατηρούμε εμείς που ήμασταν σε περιοχές που ήδη το σήμα ήταν ασθενές. Προσωπικά ελπίζω να διορθωθεί με κάποιο update. Κι εμένα η παλιά μου συσκευή ήταν η P40 pro και είχα παντού καλύτερο σήμα. Κάποια παιδιά μέσα στο νήμα του S23 Ultra είπαν ότι αυτό συμβαίνει επειδή πάντα η Samsung είχε χαμηλότερο SAR από τις άλλες εταιρίες. Δεν ξέρω αν είναι έτσι πραγματικά, πάντως αν το ψάξετε γενικά και στο διαδίκτυο θα δείτε ότι είναι αρκετοί αυτοί που έχουν θέμα. Ξαναλέω απλώς, από όλα αυτά που διάβασα, ότι το καταλαβαίνουν κυρίως τα άτομα που είναι σε περιοχές που είναι αδύναμο το σήμα (λογικό φυσικά).
  9. Καλημέρα. Είμαστε πολλοί δυστυχώς που έχουμε το ίδιο θέμα με χειρότερο σήμα και το έχουμε αναφέρει μέσα στο εν λόγω νήμα. Και πραγματικά το λειτουργώ με 2 κάρτες vodafone και cosmote και έχω θέμα και με τις 2. Και οι sim είναι ολοκαίνουριες. Δεν έχω θέμα (ευτυχώς) με το να χάνονται οι κλήσεις. Τα δεδομένα πέφτουν κάποιες φορές σε Ε χωρίς να υπάρχει λόγος δικτύου και αυτό το λέω με σιγουριά, γιατί όταν εναλλάσσω τις κάρτες για τα δεδομένα, στο ίδιο σημείο επανέρχεται . Αυτοί που είχαν πάντα καλό σήμα στις περιοχές που κινούνται (δουλειά, σπίτι κλπ) δεν θα παρατηρήσουν εύκολα ή ίσως και καθόλου την πτώση σήματος. Εμείς που είχαμε όμως 2 με 3 γραμμές σήμα με προηγούμενα κινητά (P40 pro στην περίπτωσή μου), τώρα είναι εμφανής αυτή η μείωση. Αυτοί που είχαν 1 με 2 γραμμές ίσως να βλέπουν και αυτό που λέει ο φίλος πιο πάνω, δηλαδή απώλεια κλήσεων. Δυστυχώς, υποφέρει από κάποιες ασθένειες ακόμα το κινητό μας, αλλά πιστεύω ότι με τον καιρό θα διορθωθούν με updates.
  10. Γνωστό προβλημα, το έχω και εγώ με πολύ χαμηλό σήμα και στις 2 sim (Vodafone και Cosmote) και εννοείται πως το έχω στο 4G (και εχεί έχει ένα θέμα, όποτε αλλάζω από το μενού, την επιλογή εταιρίας για data γυρνάει αυτόματα στο 5G). Ένα μέλος από εδώ στο forum, μου εξήγησε πως αυτό ισχύει στα samsung για να έχουν χαμηλό SAR (αν ψάξεις σε προηγούμενα post θα το βρεις) , ενώ στα Huawei (αναφέρω γιατί το συγκρίνω το σήμα με το P40 pro που είχα) που έχουν μεγαλύτερο SAR, το σήμα είναι μέρα με την νύχτα. Κι εγώ είμαι απογοητευμένος με το σήμα. Δεν ξέρω τα άλλα παιδιά που δεν έχουν πρόβλημα, αν είχαν άλλες συσκευές ή αν είχαν πάντα samsung και ξέρουν και δε γκρινιάζουν όπως εμείς 🤣😂🤣😂 Κι εγώ πρώτη φορά σε samsung, με το s23 ultra. Ελπίζω αν παραπονεθούν πολλοί γενικώς, ίσως να το διορθώσουν το θέμα σε κάποια αναβάθμιση (αν διορθώνεται φυσικά, υποψιάζομαι κάτι σε μεγαλύτερη ένταση --> καλύτερο σήμα --> αλλά μεγαλύτερο SAR φυσικά)
  11. Ακριβώς το ίδιο και σε μένα, είναι ενεργοποιημενο αλλά δεν έχει επιλογή να το απενεργοποιησω αν θέλω. Και εννοείται πως έχω ακόμα επιλογή για 2G. Μήπως δεν έκατσε καλά η αναβάθμιση;
  12. Καλησπέρα παιδιά. Επιβεβαιώνω κι εγώ πως μετά το τελευταίο update (2,2 GB περίπου), έφτιαξε και το δαχτυλικο αποτύπωμα. Και είμαι με whitestone dome glass
  13. Ναι αυτό ακριβώς, όταν κάνω εναλλαγή τα αλλάζει όλα. Είναι σφάλμα όμως αυτό κανονικά. Δεν πρέπει να αλλάζει Δυστυχώς τελικά αυτό είναι. Και λέω δυστυχώς γιατί για να έχεις μόνιμα απενεργοποιημένο το 5G και στις δύο κάρτες, πρέπει να έχει ενεργοποιημένη την εξοικονόμηση ενέργειας, ώστε να μπορείς να επιλέξεις από το μενού "Απενεργοποίηση 5G" Είναι σφάλμα αυτό όπως είπα και παραπάνω και ελπίζω να φτιαχτεί. Δεν είναι δυνατόν σε κάθε εναλλαγή καρτών για δεδομένα να επαναφέρει και το 5G. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά για τις απαντήσεις σας
  14. Δεν έχω πειράξει τίποτα. Αυτό από που το βλέπουμε; ευχαριστώ Μόλις μπήκα στην επιλογή για ρουτίνες. Δεν έχω πειράξει τίποτα εκεί και επίσης δεν είδα να έχει κάτι σχετικά με τις συνδέσεις
  15. Παιδιά καλησπέρα και συγνώμη που επανέρχομαι με το ίδιο θέμα, αλλά δεν έχω βρει λύση. Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι δεν κάνω σωστά; το αλλάζω από τις επιλογές στην παρακάτω εικόνα, αλλά ξαναμπαίνει μόνο του σε 5G
×
×
  • Create New...