Jump to content

petroshal

Members
  • Δημοσιεύσεις

    31
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About petroshal

  • Ημ. Γέννησης Μάϊος 18

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

petroshal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Γεια σου φιλε! Διαβασα οτι πηγες στο επισημο σερβις της LG στη Θεσσαλονικη! Μπορεις να μου πεις που βρισκεται αυτο;
  2. κοίτα τα 30 ευρά σαν επαγγελματίας που θα σου κάνει μια δουλειά οκ λογικό και μαζί του. ΑΛΛΑ να δώσεις 30 για κάτι που μπορείς να κάνεις μόνος σου αφιερώνοντας λίγο χρόνο να διαβάζεις το τέλειο υλικό που έχουν μαζέψει τα παιδιά εδώ μέσα it's up to you τι σε συμφέρει καλύτερα. Εγώ θα ζύγιζα τα υπέρ και τα κατά, π.χ άν απο την δουλειά σου βγάζεις 30 ευρό σε 2-3 ώρες (όσο θα σου πάρει δηλαδή να διαβάσεις και να κάνεις το φλασάρισμα για πρώτη φορά) και λές οκ προτιμώ να τα χαλαλίσω και να πιώ ένα καφέ αντί να παιδεύομαι δώστα να τελειώνεις. Απο την άλλη αφιερώνεις 2-3 ώρες την πρώτη φορά και σου μένει και η γνώση ;)
  3. Σήμερα που η αγορά ήταν ανοιχτή πέρασα πάλι απο το πλαίσιο και το είχαν προβολή. μπορώ να πώ ότι άν ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, έγινε αγάπη με το πρώτο άγγιγμα!Η συσκευή λεπτή και ελαφριά, η capasitive οθόνη μου ταίριαξε αμέσως λόγω του αρένα που έχω και είμαι συνηθισμένος στην χρήση με το δάχτυλο.η οθόνη μόνο μου φάνηκε κάπως τα χρώματα να μήν είναι πολύ ζωηρά αλλά ίσως να ήταν σε αυτόματο φωτισμό ή να έφταιγαν τα έντονα άσπρα φώτα του καταστήματος. Και με τις χερούκλες που έχω άνετα στο ένα χέρι με τον αντίχειρα πατούσα το έναρξη πάνω αριστερα χωρίς να το μετακινήσω το κινητό μέσα στην παλάμη. άντε τώρα να βρώ και 600+ ευρά (άγιε βασίλη ακούς ή κάνεις την παλαβή:p) μπήκα σε ένα μενού να δώ πόσο χώρο χρησιμοποιεί και πάνω η επικεφαλίδα του μενού ήταν στα ρώσικα:wacko:
  4. πήγα στο πλαίσιο στο κέντρο της θεσσαλονίκης να δώ άν το έχουν δείγμα, και μου είπε ο υπάλληλος εκεί ότι σήμερα το παρέλαβαν και ότι απλά λόγω δουλειάς (όντως είχε πάρα πολύ κόσμο το κατάστημα) δεν είχε προλάβει να το βγάλει μπροστά. αντέ απο δευτέρα να το πιάσω λίγο στα χέρια μου να δω τι λέει!
  5. αυτό με τις παραεισαγωγές τί ακριβώς είναι?το βλέπω το ξαναβλέπω! έχει να κάνει κάτι με ποιότητα-εγγύηση?
  6. σε αυτό μάλλον θα συμφωνήσω γιατί τα κολλημένα pixel δεν νομίζω πλέον ότι είναι θέμα λογισμικού αλλά θέμα υλικού της οθόνης... τι να κάνω που δεν μπορώ να αγοράσω το htc hd2:cry: αλλιώς...:X
  7. πρίν λίγο καιρό είχα πάει το κινητό για σέρβις στο σέρβις της Θεσσαλονίκης. Σήμερα με πήραν με απόκρυψη απο τα κεντρικά της LG στο κινητό να με ρωτήσουν άν θέλω να αφιερώσω λίγο χρόνο για να συμμετέχω στην αξιολόγηση του σέρβις. Μιλούσαμε 7 λεπτά με έναν ευγενικό κύριο, με ρώτησε αν ήμουν ικανοποιημένος απο το σέρβις και αν με χρέωσαν για κάτι:whistle: γιατί άραγε να με ρώτησε κάτι τέτοιο? Του είπα πως στο κατάστημα εδώ στην καραμανλή 78 ήταν μέν ευγενικοί και γρήγοροι στο σέρβις αλλά κάνανε μια τρύπα στο νερό.Γιατί φορούσα την open greek d και μου βάλανε την C (την προηγούμενη δηλαδή) και ότι ενω λύθηκαν τα προβληματα των επανακινήσεων και τα σχετικά δεν με ενημέρωσαν ότι βάλανε προηγούμενη έκδοση με αποτέλεσμα μόλις συνδέσω το κινητό στο pc αυτό να κάνει μόνο του αναβάθμιση παλι στην d και να έχω πάλι τα ίδια προβλήματα την ίδια μερά που με το έφτιαξαν. Ουσιαστικά για μένα δεν κάνανε τίποτα και του είπα ότι αναγκάστηκα να χάσω ένα απόγευμα και να μάθω πως να το φλασάρω μόνος στην τελευταία σταθερή γερμανική (δε με νοιάζει άν μου ακυρώσουν εγγύηση ή οτιδήποτε άλλο). Τελικά τα προβλήματα του λέω λύθηκαν όλα εκτός απο τα κολλημένα pixel στην οθόνη.Μου είπαν να το ξαναπάω στο σερβις να το δούν παλι με τα πίξελ και για ότι πρόβλημα να επικοινωνώ πρώτα με τα κεντρικά για να καταγράφεται το ιστορικό σε αυτούς και να κρατάω όλες τις αποδείξεις. Αυτά με όχι και τόσο λίγα λόγια:p α και του λέω κρίμα αφού θέλετε να είστε ποιοτικοί και κάνετε και έρευνα για αυτό να βγάζετε κάλο hardware με τόσο χάλια software και μου λέει είναι θέμα πολιτικής της εταιρείας αυτό! Εκεί κρατήθηκα και δεν του είπα τίποτα!χαχαχαχαχα!
  8. γιαυτό και εγώ λέω μήπως είναι κάποιο πεδίο κάποια τιμή στο λειτουργικό που άν π.χ την μεγαλώσεις να πρέπει να λαμβάνει περισσότερα σήματα για να αρχίσει κλήση.
  9. ευχαριστώ για την πληροφορία, θα το έπαιρνα όπως είναι αλλά σχετικά μικρή αυτονομία οι 180 ώρες που λέει μπροστά στις 500 ώρες του SE που είχα.Άν κάποιος έχει οποιαδήποτε μάρκα BT που να κάνει κλήση με 2 κλίκ και καλή αυτονομία άς αναφέρει παρακαλώ το μοντέλο να το έχουμε στα υπόψιν!
  10. φίλε mythoc ή όποιος άλλως άλλος ασχολείται με το πειραγμα του αρένα μήπως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξετε κάποια τιμή ώστε να στρώσει το bluetooth και να μήν κάνει κλήση με ένα κλικ?
  11. απο το wiki άλλο το πώς λέγεται άλλο το απο πού προέρχεται.
  12. το iphone έχει MAC OS σε mobile φαση όπως τα win mobile!
  13. πολλοί λένε ένα-δύο πρίν και ένα-δύο μετά.Εγώ πρίν ξέχασα να κάνω αλλά μετά το upgrade του έριξα κανα δυο ρεσετ να είμαι σίγουρος!
  14. Καλημέρα, στο πρώτο πόστ αυτής της σελίδας θα βρείς τα ΠΑΝΤΑ για να φλασάρεις με επιτυχία και εύκολα.Εγώ το φλάσαρα προχτές μετά απο μια απογοητευτική επίσκεψη στο σέρβις της LG και έβαλα την γερμανική V10_P_00 και είδα άσπρη μέρα, το κινητό πλέον ανταποκρίνεται πολύ πιο γρήγορα σε όλα, και δεν μου παρουσίασε κάποιο bug μέχρι στιγμής.Μόνο λίγο τα ενοχλητικά ίχνη στην οθόνη παραμένουν και δεν ξέρω πλέον άν είναι θέμα software ή hardware. ο οπερα μίνι παίζει κανονικά.αν κάτι πάει στραβά ή φλασάρεις σε άλλη έκδοση ή φέυγεις για το σέρβις!
  15. λυπάμαι που θα το πώ αλλά το σέρβις της lg προσωπικά θεωρώ ότι είναι απογοητευτικό και θα εξηγήσω γιατί.Πάω το κινητό και μιλάω με μια κοπέλα στην υποδοχή,της λέω τα προβλήματα που έχει το παραλαμβάνει και όλα οκ.Πάω να το πάρω και πάλι η κοπέλα στην υποδοχή μου το δίνει μαζί με μια απόδειξη και "γεια σας"!ούτε να σου το δώσει κάποιος τεχνικός και να σου πεί κύριε το τηλέφωνο σας είχε αυτό και αυτό και κάναμε αυτό και αυτό για να σας το φτιάξουμε.Τίποτα καμιά ενημέρωση. Και φυσικά ήταν ευφυέστατο το downgrade, μα καλά αυτοί που είναι τεχνικοί δεν ξέρουν ότι ο άσχετος πελατάκος θα το συνδέσει στο pc του και ότι μήνυμα του βγάλει θα πατήσει ναι με αποτέλεσμα να του περάσει την προβληματική έκδοση πάλι?ας μου λέγανε τουλάχιστον ότι κοίτα μην το αναβαθμίσεις μπλά μπλά... συμπέρασμα έχασα όλη την μέρα σήμερα και στην τελική θα αναγκαστώ να χάσω και άλλο απο τον χρόνο μου για να το φλασάρω σε μια έκδοση που να έχει τα αυτονόητα(να μήν έχει προβληματα δηλαδή!!!!).Γενικά πιστεύω ότι σαν εταιρεία δεν το έχουν και πολύ το θέμα σχεδιάση και ανάπτυξη λογισμικού!το εργαλείο τους για το update εκτός ότι δεν σε ενημερώνει για ποια έκδοση βρήκε ώστε να προχωρήσεις σε αναβάθμιση άν και εφόσον επιθυμείς στο τέλος τελειώνει και σου λέει πατήσει κλείσιμο.πατάς κλείσιμο και σου πετάει μήνυμα "είστε σίγουρος ότι θέλετε να ακυρώσετε την αναβάθμιση" και τώρα μενεις με την απορία τέλειωσε ή το ακυρώνω!Τους έχει μιλήσει ποτέ για το CHI(computer human interactive) ανάπτυξη διεπιφανειών χρήστη?
×
×
  • Create New...