Jump to content

Thodoris_Athina

Members
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Thodoris_Athina

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

Thodoris_Athina's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Υστερα από την επικοινωνία που έκανα πριν από λίγο με την DHL με ενημέρωσαν πως οι συσκευές μας βρίσκοντε προς παράδοση κανονικά και πως πέρασαν ελεύθερα. Η Oneplus σε κάθε περίπτωση αν και εφόσον χρειαζόταν να πληρώσω φόρους θα τους επέστρεφε με διαβεβαίωση μέσω e-mail. Στο ερώτημα μου γιατί την παρασκευή μας κάνατε να έχουμε μια ψυχολογία άθλια δίχως ουσιαστικά να υπάρχει λόγος μου απάντησαν: ΣΥΓΓΝΩΜΗ..... Έυχομαι σε όλους όσους περιμένουν την συσκευή τους σαν και εμένα να την ευχαριστηθούν ολόψυχα, καθώς επέισης θέλω να ευχαριστήσω όλους σας για την φιλοξενία και την βοήθεια σας.
  2. Έχω εξαντήσει όλες τις ενέργεις φίλε μου.Και το τελωνείο και την κούριερ και την εταιρία.Η απάντηση θα κριθεί απλά την τρίτη με την απάντηση του τελωνείου πλέον..
  3. Ζητώ συγγνώμη αν έχω προκλέσει το οτιδήποτε στο φόρουμ αλλά κοντεύω να σκάσω και άκρη δεν μπορώ να βγάλω.Η τελευταία επικοινωνία που είχα με την Oneplus είναι πως θα κοιτάξουν και οι ίδιοι το συμβάν από δευτέρα και πως θα έχω και αυτούς απάντηση.Αναμονή λοιπόν μέχρι τρίτη λογικά που θα ανοίξουν πάλι ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ να δούμε τι απάντηση θα λάβουμε. Τώρα αυτό που λέτε με έχει παραξενέψει σχετικά με το αν κάποιος το αρπάξει το δίκιο μου πως θα βρώ αν υπογράψει για μένα; Σίγουρα δεν θα έχει αίσιο τέλος η όλη υπόθεση..
  4. Σας παραπέμπω στο λινκ του Insomnia να δείτε την φώτο γιατί δεν με αφήνει να ανεβάσω λόγω μεγέθους εδώ. https://www.insomnia.gr/forums/topic/677099-oneplus-πρόβλημα-με-την-παράδοση/
  5. Μάλλον κάτι τέτοιο έχει συμβεί.Η εταιρία δεν το δέχεται να ξέρετε και το κακό είναι ότι πλήρωσα με την πιστωτική μου κάρτα και όχι με Paypal.
  6. Όχι φίλε μου.Πως να μπορέσω να το δω αφού το κρατάνε στο τελωνείο;
  7. So otherwise if i pay the taxes promise that Oneplus Company refund me back the amount of fees? Yes. Just make sure to keep the invoice you paid from the customs. Και η απάντηση αν χρειαστεί να πληρώσω το ποσό θα το καταβάλει πίσω η εταιρία.
  8. Έχω επικοινωνία πάλι τώρα με το Live chat και αναμένω απαντήσεις.Έχω ανοίξει και εδώ ένα θέμα επί του προβλήματος. ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- I understand, Theodoris. Please know that we have no control over the tax that will be charged on top of the purchase price. That amount is system generated and regulated by your government. I am sorry to say this that we don't have other option. The only option is to settle the payment first. Η απάντηση της Oneplus. Ούτε αυτή τελικά δεν είναι σοβαρή εταιρία όσο νομιζουμε...
  9. Καλησπέρα σε όλους παιδιά.Είμαι το παιδί από το Insomnia με το πρόβλημα της παραγγελίας που αναφέρθηκε παραπάνω.Δυστηχώς έχουν και κάποιοι συνάδελφοι το ίδιο πρόβλημα με εμένα.Κρατούντε στο τελωνείο.Προσοχή σε όλους όσους κάνουν παραγγελία.Κάτι δεν πάει καλά.
  10. Ότι αν χρειαστεί να πληρώσω τον φόρο να στείλω την φωτογραφία με το αποδεικτικό για να μου επιστρέψουν τα χρήματα.
  11. Έκανα επικοινωνία και μέσω Live Chat και έχω στείλει και email στο οποίο περιμένω απάντηση.Αν έχεις την ευγενή καλοσύνη και μπορείς φυσικά κάνε μου ένα τηλέφωνο να μου δώσεις κάποια βήματα.Ευχαριστώ πολύ.
  12. Αδερφούλη μου θα ταλαιπωρηθώ αυτό έχω καταλάβει και εγώ.Δυστηχώς έκανα την μ....... και πλήρωσα μέσω πιστωτικής για τους λόγους εγγύησης Ευρωπαικής Ένωσης και μην υποχρεόνωντας με να πληρώσω επιπλέον φόρους.
  13. Καλημέρα στο forum.Προέρχομαι από το Insomnia που είμαι μέλος αρκετό καιρό. Χρειάζομαι την βοήθεια σας καθώς αντιμετοπίζω πρόβλημα με την παραγγελία μου και συγκεκριμένα με το τελωνείο μας. Ήταν να παραλάβω χθές όμορφα και ωραία όπως είχα ενημερωθεί από την DHL και τελευταία στιγμή με ενημερώνουν ότι θα κρατηθεί στο τελωνείο για τον λόγο ότι ανγράφει πάνω πως έρχεται από Hong Kong. Κάτι τέτοιο σαφώς και δεν ισχύει καθώς είναι αγορασμένο από το Επίσημο site της Oneplus και η χώρα που ξεκίνησε βάση tracking number είναι από Πολωνία. Το αποτέλεσμα είναι να δέχομαι ειρωνία από το τελωνείο και πως θα δοθεί απάντηση πλέον για το θα συμβεί την Τρίτη που ξανανοίγουν. Τι μπορώ να κάνω από πλευράς μου συνάδελφοι; Σας παραθέτω και το τηλέφωνο επικοινωνίας μου για κάποια επιπρόσθετη βοήθεια άμμεσα γιατί με έχει στεναχωρήσει η όλη διαδικασία. Θοδωρής.
×
×
  • Create New...