Jump to content

Astrolavosg

Members
  • Δημοσιεύσεις

    36
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Astrolavosg

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Astrolavosg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Δυστυχώς σήμερα μού προέκυψε θέμα με το κινητό. Στις περισσότερες εφαρμογές που ανοίγω η συσκευή επιστρέφει στην αρχική οθόνη. Σαν να κρασάρει... Ιδίως το viber. Το ίδιο η μουσική, η εφαρμογή της Vodafone και άλλες. Το έχει παρατηρήσει άλλος αυτό το φαινόμενο? Έκανα επανεκκινήσεις αλλά δυστυχώς τίποτα. Βρέθηκε η λύση. Ιδού το... αποκαλυπτικό άρθρο! Έπραξα τα σχετικά και επανήλθαν οι εφαρμογές σε λειτουργία. Άντε γιατί ανησύχησα ότι ήταν θέμα συσκευής... https://unboxholics.com/news/tech/83574-provlima-sto-android-kanei-tis-efarmoges-na-krasaroun
  2. Και σε μένα από προχθές. Την εγκατέστησα. Δεν έχει αλλάξει το παραμικρό...
  3. Σήμερα την έλαβα κι εγώ. Την εγκατέστησα κανονικά.
  4. Την εγκατέστησα σήμερα πρωί. 9.01.162. Παρατήρησα ότι η μπαταρία σαν να ξοδεύεται πιο γρήγορα. Θα το παρακολουθήσω 2-3 μέρες. Παίζει το ενδεχόμενο να πάω σε downgrate στην 8 που ήταν μια χαρά. Αναρωτιέμαι αν όσοι την έχετε εγκαταστήσει προσέξατε κάποια αλλαγή με την αυτονομία της συσκευής...
  5. Βελτιστοποίηση απόδοσης έχεις κάνει?
  6. Στο e-mail gr.support@hihonor.com ή τηλεφωνικά 2103009157 δίνεις το S/N και σου λένε σχετικά.
  7. Σε όσους από εμάς αγοράσαμε την συσκευή από το Πλαίσιο (Έκδοση 4/128) έχω την εντύπωση πως πρέπει να περιμένουμε να ξεκλειδώσει ο Server της Τσεχίας την σχετική αναβάθμιση... Τουλάχιστον το δικό μου S/N είναι Τσεχίας.
  8. Την έκδοση 4/128.
  9. Κι εγώ από πλαίσιο το πήρα και δεν μου έχει έρθει ακόμα η αναβάθμιση.
  10. Και σε μένα είπαν ότι θα θα ενεργοποιήσουν αρχικά το wifi calling. To VoLTE θα καθυστερήσει... Παίζει να το δώσουν μετά το καλοκαίρι...
  11. Σχετικά με την συχνότητα του δικτύου στην οποία λειτουργεί, σας ενημερώνω ότι Β20 υποστηρίζει μόνο το L21 και L22 αλλά όχι το L23. Αυτά απάντησαν σε μένα πριν ένα περίπου μήνα. Σήμερα έστειλα εκ νέου e-mail κι έχω απορία τι θα μου απαντήσουν.
  12. Στείλε το S/N σου στο mail της honor και η επίσημη αντιπροσωπεία θα σου απαντήσει μέσα το πολύ σε δύο εργάσιμες. Αν έχεις την διακριτική ευχέρεια πες σε μας τι σου είπαν. Το mail είναι gr.support@hihonor.com.
  13. Τις διαφορετικές τιμές Sar (για L21 και L22) καθώς και για την μπάντα Β20 τις έλαβα από την αντιπροσωπία της Honor Ελλάδος μέσω απαντητικού e-mail που εστιαζόταν σε αυτά τα δύο θέματα ακριβώς (gr.support@hihonor.com). Δίνουν εσφαλμένες τεχνικές πληροφορίες ή απλά γράφουν ό,τι θέλουν? Ειλικρινά και φιλικά σου λέω ότι η συζήτηση πάνω σε αυτόν τον άξονα με υπερβαίνει. Συμφωνώ, ωστόσο, πως ο καθένας γράφει ό,τι θέλει, ακόμα κι ειρωνείες. Υπάρχει πλούτος πληροφορίας εδώ μέσα αλλά ίσως διατυπώνονται κι ανακρίβειες. Προσωπικά απευθύνομαι στους τεχνικούς της όποιας επίσημης αντιπροσωπίας για επιβεβαίωση ή διάψευση πληροφορίας που θεωρώ κρίσιμης ή «παίζει» η απάντηση της. Συνήθως μέσω e-mail κι όχι τηλεφώνου. Γιατί verba volant, scripta manent.
  14. Ούτε εγώ κατάλαβα πρός τι και προς ποιόν η ειρωνεία...
  15. Μπορείς επίσης, αν θέλεις, να μας πείς πόσο το πήρες, από ποιό μαγαζί του best price και αν είναι 64 ή 128.
×
×
  • Create New...