Προσέχετε τα μαγαζιά που αγοράζετε και ιδίως τα e-shop. Τον περασμένο Μάιο αγόρασα ένα κινητό Realme gt neo2 απο το κατάστημα www.netmobile.gr Μακρυά απο το συγκεκριμένο κατάστημα θα έχετε προβλήματα. Τα Χριστούγεννα εκεί που σέρφαρα πάγωσε η οθόνη, έσβησε και δε άνοιξε ποτέ ξανά. Μπαίνω λοιπόν στο site της Realme και διαπίστωσα ότι το εξουσιοδοτημένο service γι αυτά τα τηλέφωνα εδώ στην Ελλάδα είναι η εταιρία smart4all international στην Αθήνα. Μίλησα λοιπόν μαζί τους και μου είπαν να το στείλω μαζί με την απόδειξη αγοράς και μια περιγραφή του προβλήματος. Έτσι και έκανα. Εδώ να σημειώσω ότι η πλάτη του είχε ραγίζει γιατί είναι σα γυαλί και κάπου θα είχε ακουμπήσει και ράγισε. Τους ενημέρωσα γι αυτό και μου είπαν ότι το service θα κρίνει αν η ζημιά οφείλεται στο ράγισμα ή οχι. Το έστειλα λοιπόν και μερικές μέρες μετά μου το έστειλαν πίσω με έγγραφη εντολή του service ότι είναι εντός εγγύησης και να επιστραφεί στον προμηθευτή για αντικατάσταση. Αυτό λοιπόν έκανα κι εγώ. Τους πήρα τηλ και τους εξήγησα το πρόβλημα. Αμέσως δέχτηκα επίθεση γιατί δεν έπρεπε λέει να το στείλω εγώ στο service. Αυτοί μου είπαν ότι έχουν δικό τους service και τώρα έχασα την εγγύηση 2 χρόνια που έδινε το κατάστημα (εντωμεταξύ η Realme δίνει 2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση...) Μα πως γίνεται αυτό τους είπα αφού το επίσημο service της Realme είναι η smart4all international για την Ελλάδα. Με τα πολλά το στέλνω όπως μου είπαν για να το δουν κι αυτοί. Μετά από μερικές μέρες με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι το τσέκαραν και επειδή έχουν ένα ειδικό μηχάνημα το βάζουν μέσα και τους έδειξε ότι φταίει το ράγισμα στο πίσω μέρος. Άρα υποστήριξαν ότι μου έπεσε κάτω άρα δε μου το καλύβουν με την εγγύηση. Ρωτάω λοιπόν τώρα εγώ. Πως γίνεται το επίσημο service να το δίνει για αντικατάσταση και εντός εγγύησης και το κατάστημα απο όπου το αγόρασα να το βγάζει εκτός.. Έχει αυτό το δικαίωμα? Εγώ τι μπορώ να κάνω; Θα μπορέσω να βρω το δίκιο μου?? Σ ευχαριστώ που το διάβασες και συγνώμη για το τεράστιο μήνυμα.. Αλλά έχω έρθει σε απόγνωση... Όποιος μπορεί να με βοηθήσει με κάποια συμβουλή και έχει εμπειρία με τέτοια θέματα θα το εκτιμούσα απεριόριστα.. 😊