Καλησπέρα παιδιά. Έχω Galaxy S9, ελληνικής αντιπροσωπείας αγορασμένο τον Σεπτέμβριο του '18. Επειδή είδα τα δικά σας σχόλια για αλλαγή μπαταρίας, ψήθηκα κι εγώ για τη δική μου συσκευή, αν όντως το κόστος είναι τόσο χαμηλό. Το δικό μου τηλέφωνο καλύπτεται αυτή τη στιγμή από εγγύηση; Αν ναι, πού μπορώ να το πάω για αλλαγή και πόσο έμπιστο είναι το επισκευαστικό κέντρο; Πώς μπορώ εγώ να εξεσφαλίσω οτι όντως θα γίνει η αλλαγή και να εξακριβώσω οτι μπήκε το ανταλλακτικό καθώς και τη γνησιότητά του; Επίσης, αν το κινητό παραδοθεί απενεργοποιημένο (και encrypted, όπως λέει το μήνυμα που λαμβάνω κατά την εκκίνηση) μπορεί να γίνει η δουλειά από τους τεχνικούς; Μπορεί μήπως να γίνει προσπέλαση των δεδομένων του ακόμη κι αν ειναι απενεργοποιημένο και encrypted; Ευχαριστώ