Jump to content

Abudi

Members
  • Δημοσιεύσεις

    122
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Abudi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Καλημέρα παιδιά. Όταν το κινητό πάει στο 15% μπαταρία, το "Device Care" μου πετάει μηνυματάκι να ενεργοποιήσω (αν θέλω) κάποιο power saving mode. Υπάρχει κάπου η ρύθμιση αυτό να γίνεται αυτόματα, δηλαδη "όταν πέσει στο 15%, κάνε αυτά"; Κάτι μου λέει οτι γινόταν αυτό το πράγμα, εκτός κι αν θυμάμαι λάθος για παλαιότερη έκδοση ή και παλαιότερο Galaxy S
  2. Δεν αντιλέγω, και η δική μου εμπειρία από τη συνεννόηση μαζί τους ήταν πάρα πολύ καλή. Απλώς σαν καταναλωτές κάποια πράγματα τα δεχόμαστε απλά και μόνο λόγω εμπιστοσύνης στον επαγγελματία. Δεν ξέρω στα σίγουρα αν έγινε καλή δουλειά, ούτε ξέρω στα σίγουρα αν έγινε κακή δουλειά. Αυτό λέω απλώς. Αν κάποιος με ρωτήσει για Samsung, εκεί θα τον στείλω πιθανότατα
  3. Μου έδωσαν ένα τέτοιο έντυπο με 63 ελέγχους αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ξεκάθαρα αν η αδιαβροχοποίηση ήταν μεταξύ αυτών. Μου έχουν χρεώσει βέβαια ένα rework kit που ψάχνοντας με τον κωδικό του βλέπω πως είναι αυτοκόλλητα αδιαβροχοποίησης
  4. Σήμερα πήγα για αλλαγή μπαταρίας στο Χαϊδάρι. Αρκετά ικανοποιημένος από την εμπειρία. Συνολικά ένα δίωρο πρέπει να κράτησαν τη συσκευή. Ελπίζω να έγινε καλή δουλειά με την αδιαβροχοποίηση και όντως να άλλαξαν τη μπαταρία
  5. Μια ακόμη ερώτηση. Αν το κινητό παραδοθεί κλειστό στο επισκευαστικό, μπορούν να προσπελάσουν τα δεδομένα σε αυτό; Δεν υποτίθεται είναι "encrypted";
  6. Ιδιώτης δεν είναι; Θέλω να πω, μάλλον έχει μια πιστοποίηση της Samsung, αλλά δεν είναι......στο "ΑΦΜ" της. Έτσι δεν είναι;
  7. Σωστά υποθέτεις απλώς δεν ήθελα να πολυγράψω επωνυμίες. Ξέρεις μήπως πώς "ελέγχουμε" οτι όντως έγινε η αλλαγή αυτή και όντως μπήκε αυθεντικό ανταλλακτικό κλπ; Ή απλά εμπιστευόμαστε το κατάστημα;
  8. Κάλεσα σε δύο επισκευαστικά κέντρα Samsung να ρωτήσω για αλλαγή μπαταρίας στο S9. Και στα δύο είπα πως το τηλέφωνο είναι αγορασμένο μέσα Σεπτεμβρίου του '18. Ο ένας μου έδωσε τιμή 60 ευρώ και ο άλλος 25 (καθότι κατά τον δεύτερο χρεώνομαι μόνο το ανταλλακτικό και όχι εργατικά επειδή βρίσκομαι εντός εγγύησης). Τί παίζει;
  9. Καλά, βλακεία μου. Αθήνα είμαι, προς τα βόρεια με βολεύει περισσότερο αλλά δεν έχω πρόηλημα να πάω στο κεντρικό αν είναι πιο έμπιστο κατάστημα. Υπάρχει τρόπος να εξακριβώσω οτι έγινε η αλλαγή του ανταλλακτικού;
  10. Καλησπέρα παιδιά. Έχω Galaxy S9, ελληνικής αντιπροσωπείας αγορασμένο τον Σεπτέμβριο του '18. Επειδή είδα τα δικά σας σχόλια για αλλαγή μπαταρίας, ψήθηκα κι εγώ για τη δική μου συσκευή, αν όντως το κόστος είναι τόσο χαμηλό. Το δικό μου τηλέφωνο καλύπτεται αυτή τη στιγμή από εγγύηση; Αν ναι, πού μπορώ να το πάω για αλλαγή και πόσο έμπιστο είναι το επισκευαστικό κέντρο; Πώς μπορώ εγώ να εξεσφαλίσω οτι όντως θα γίνει η αλλαγή και να εξακριβώσω οτι μπήκε το ανταλλακτικό καθώς και τη γνησιότητά του; Επίσης, αν το κινητό παραδοθεί απενεργοποιημένο (και encrypted, όπως λέει το μήνυμα που λαμβάνω κατά την εκκίνηση) μπορεί να γίνει η δουλειά από τους τεχνικούς; Μπορεί μήπως να γίνει προσπέλαση των δεδομένων του ακόμη κι αν ειναι απενεργοποιημένο και encrypted; Ευχαριστώ
  11. Μετά το update σε One UI 2.0 ή τέλος πάντων τί είναι, βλέπω στα notifications που περιέχουν link , το κουμπάκι "Open link". Ξέρει κανείς πώς φεύγει αυτό το κουμπί απ΄την ειδοποίηση;
  12. Εγώ για να βρω κινητό, μπαίνω στο gsmarena και βάζω στο Phone finder ΚΑΙ notification LED ΚΑΙ 3,5mm jack ΚΑΙ αδιαβροχοποίηση. Όπως είχε το *****μένο το Galaxy S5, όπως έχει και το *****μένο S9 που έχουμε τώρα, όσοι γράφουμε εδώ. Δεν ξέρω γιατί θεωρούμε λογικό να αφαιρούνται χαρακτηριστικά των οποίων η δυνατότητα υλοποίησης υπάρχει εδώ και χρόνια και δεν πρόκειται για κάτι exotic.
  13. Αυτό δεν ισχύει και για έναν άλλον λόγο. Σε άλλο φορουμ έχουμε συζητήσει σε thread για μαγαζιά που βρίσκεις στο σκρουτζ αλλά αγοράζουν από Infoquest και τα οποία δεν αναφέρονται στο παραπάνω site. Έχω προσωπική εμπειρία, με αγορά από κατάστημα στο Ν. Κόσμο (πριν 1 μήνα), που το κινητό είχε αυτοκολλητάκι infoquest και το IMEI ελέγχθηκε επί τόπου τόσο από την infoquest τηλεφωνικά, όσο και μέσω του https://www.mi.com/global/shield#imei_en
  14. Αυτό θα του απαντούσα κι εγώ στην αρχή, αλλά νομίζω αυτό δεν κρύβει και εμφανίζει το navigation bar που απ'ότι κατάλαβα ψάχνει ο φίλος
×
×
  • Create New...