Jump to content

Angelos32

Members
  • Δημοσιεύσεις

    107
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

About Angelos32

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 30

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Angelos32's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Θα γράψω με λίγα λόγια την εμπειρία μου με το service της LG. 03/03/2022, Πέμπτη απόγευμα γύρω στις 20:00 πήγα να φτιάξω καφέ. Βγάζοντας τα παγάκια από το ψυγείο, είδα πως παγάκια δεν υπάρχουν, αλλά νερό. Μετά από διάφορες προσπάθειες, το ψυγείο ήταν νεκρό. Δεν είχε ψύξη ούτε στην συντήρηση, ούτε στην κατάψυξη, Παίρνω τηλέφωνο 21:30 το βράδυ της Πέμπτης στην LG και τους λέω το θέμα. Απάντηση: Θα δοθεί η βλάβη και θα σας πάρουν αύριο τηλ. Τώρα λέω την κάτσαμε, είχε και τριήμερο (Καθαρή Δεύτερα) θα μείνω χωρίς ψυγείο για πολύ καιρό. Δεν περιμένω και πολύ, παίρνω τηλ ξανά στην LG Παρασκευή 10:00 το πρωί. Με έκπληξη διαπιστώνω ότι έχει δοθεί η βλάβη στο τάδε εξουσιοδοτημένο service με αριθμό τηλ τάδε και θα επικοινωνήσουν από εκεί μαζί μου. Παίρνω τηλ στο service και με ενημερώνουν πως έχουν τη βλάβη, διεύθυνση, τηλ, όλα και θα επικοινωνήσουν το συντομότερο οι τεχνικοί να κλείσουν ραντεβού, αλλά μάλλον οχι σήμερα γιατί γίνεται χαμός. Κατά τις 14:00 το μεσημέρι, χτυπά το τηλ και ήταν τεχνικός! Σάββατο πρωί μου λέει αν μπορώ, φυσικά του λέω και Σάββατο πρωί 10 η ώρα κλείνουμε ραντεβού. Ήταν στην ώρα του και μετά τον έλεγχο μου λέει ότι χάλασε ο κομπρέσορας και θα παραγγείλουν καινούριο κομπρέσορα Τρίτη και Τετάρτη η Πέμπτη θα έρθει να τον αλλάξει. Ε, έτσι και έγινε, Τετάρτη Πρωί, 09:00 ήρθαν και στις 10:00 είχα ξανά ψυγείο. Ασφαλώς και δεν πλήρωσα για τίποτα καθώς ήταν μέσα στην εγγύηση. Το ψυγείο το αγόρασα πριν από 16 μήνες. Μια δυο φορές τράβηξαν φωτο την απόδειξη αγοράς και αυτό ήταν όλο. Συμπέρασμα: Είμαι 45 χρονών και ΠΡΩΤΗ φορά στη ζωή μου είχα τόσο γρήγορη και άμεση λύση στο πρόβλημα μου επικοινωνώντας με αντιπροσωπεία και έχοντας βλάβη εντός εγγύησης. Μέσα σε 6 μέρες (3 εργάσιμες) από την τηλεφωνική μου επικοινωνία δόθηκε η βλάβη, ήρθε τεχνικός, βρήκε το πρόβλημα, παρήγγειλε το ανταλλακτικό, ήρθε και το τοποθέτησε. Μέσα σε 6 μέρες!!! Από εδώ και στο εξής εγώ ψυγείο, κουζίνα, πλυντήριο, TV και οτιδήποτε άλλο θα αγοράζω ΜΟΝΟ LG γιατί ξέρω ότι έχει support από πίσω που ΑΝ το χρειαστείς, είναι εκεί.
  2. Ναι, εγώ σωστά απαντούσα, δεν υπάρχουν αντικείμενα πριν από τις 30 Ιουνίου που έγιναν εκφόρτωση. Αν ήρθαν Ιούλιο Ελλάδα, άλλο καπέλο αυτό.
  3. Ακόμα φίλε μου δεν ξέρει κανείς... Ακόμα δεν έχουν δοθεί οδηγίες και το σύστημα δε δουλεύει.
  4. Δεν θα έχει τελειώσει ο καφές ακόμα!! :) ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Έγινε καθυστέρηση από Deutsche Post;;; Ένα μήνα;;; Πωωω... Θα έχουν φραππόγαλα και στη Γερμανία... Ήρθαν και 3 κεφάλια αρχές του χρόνου, από Deutsche Post θα είναι τελικά...
  5. Πόσο δίκιο έχεις... Ένα πράγμα σα να είσαι εκεί ρε παιδάκι μου... Βλέπεις μακριά, σε θαυμάζω.
  6. Έχουμε 5 Ιουλίου, ακόμα το σύστημα δε λειτουργεί, μένουν πίσω τα αντικείμενα, είναι θέμα με το σύστημα γενικά στην Ευρώπη, όχι μόνο Ελλάδα και για το αν θα υπάρχει κάποια χρέωση από ΕΛΤΑ ακόμα κανείς δεν ξέρει τίποτα. Όταν μάθω θα σας ενημερώσω
  7. Οτιδήποτε προσγειωθεί μέχρι και 29/6 θα φύγει κανονικά... Από 1/7 μπαίνουν όλα. ΟΧΙ πότε έγινε παραγγελία, πότε ήρθε Ελλάδα.
  8. Γιαυτον ακριβός το λόγο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ τώρα στο αεροδρόμιο πριν από τις 22/6 και μέχρι Τετάρτη θα έχουν μπει τα πάντα μέσα. Τετάρτη θα υπάρχει μηδενισμός και δεν θα υπάρχουν σάκοι Ιουνίου από 1/7
  9. Τώρα τα είπες σωστά... Τα αντικείμενα θα έρχονται εκτελωνισμένα εδώ. Θα παίρνει το σακί ο υπάλληλος του ΕΛΤΑ, θα το ανοίγει και θα σκανάρει τα αντικείμενα χωρίς να χρειάζεται να τα δει τελωνιακός. Η δουλειά θα γίνεται πιο γρήγορα και ας είναι τα αντικείμενα τριπλά :) Όσο για αυτό με την Ευρώπη, δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο... θα μάθω και θα επανέλθω το βράδυ. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Σωστά... κάτι τέτοιο είναι...
  10. Ας κάτσω να εξηγήσω τα λάθη χάνοντας 1 ώρα από τι ζωή μου, όχι για εσένα, γιατί εσύ εγωιστικά και μόνο δε θα παραδεχτείς τίποτα αν και θα καταλάβεις, αλλά εξηγώ για να διαβάσουν άλλοι και να μάθουν κάτι διαβάζοντας αυτό το post. Περιμένεις κάποια δέματα από Βέλγιο, τα παράγγειλες από μαγαζί, στα στέλνει συγγενής, το ίδιο είναι. Μη θέλοντας να δόσεις 10-15€ παραπάνω για να έρθει σαν συστημένο, έρχεται απλό με ότι συνεπάγετε. Η διαφορά του απλού με του συστημένου είναι ότι το δέμα όταν είναι συστημένο έχει ιχνηλάτηση σε όλη την διαδρομή μέχρι να έρθει στην πόρτα σου. Ξέρεις ακριβώς που είναι και πότε. το απλό δεν έχει. εσένα είναι απλά. Το tracking number που υπάρχει δεν είναι διεθνές και δεν περνάει στα συστήματα. Το ότι φαίνεται στο Bpost μέχρι ένα σημείο, έχει να κάνει με το σάκο και όχι με το αντικείμενο και φαίνεται μέχρι ένα σημείο γιατί το tracking είναι δικό τους, εθνικό και έχουν μια σχετική εικόνα. Από Bpost παίρνει τα στοιχεία και το 17track και τα βγάζει. Το Bpost τι λέει;;; Είναι στο δρόμο για Ελλάδα....On the way to Greece Πως εσύ έχεις βγάλει το συμπέρασμα ότι έχει έρθει Ελλάδα; Που το είδες; Το υποθέτης... Και υποθέτης ταυτόχρονα ότι στα ΕΛΤΑ έχουμε κάνει *******, το κλέψαμε, το χάσαμε και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Για να κλείνουμε με το θέμα, τα δέματα σου είναι απλά, άγνωστο αν έχουν έρθει Ελλάδα, άγνωστο που είναι, άγνωστο αν στα έκλεψε γείτονας, άγνωστο αν τα έφερε ταχυδρόμος, άγνωστα τα πάντα γιατί είναι απλό. Σήμερα πήραμε Βέλγιο, μπορεί να ήταν και στα σημερινά σακιά, μπορεί να έρθει και την άλλη εβδομάδα, κανείς δεν ξέρει. Αν με ρωτάς εμπειρικά και μόνο μπορώ να σου πω πως ΝΑΙ, πιστεύω ότι μπορεί και να μην έχουν έρθει Ελλάδα ακόμα. Μπορεί να ήρθαν και σήμερα, ΟΤΑΝ και ΑΝ έρθουν το πιο πιθανό είναι να μην φανούν και στο σύστημα, όχι σίγουρο, αλλά το πιο πιθανό. Οι Βέλγοι φέτος τα έχουν κάνει π!@#$να λόγω covid και έχουν χάσει τι μπάλα, καταρχάς τα στέλνουν οδικός και όχι αεροπορικός, αυτό και μόνο φτάνει. Ελπίζω να κάλυψα κάποιες απορίες. Για ότι άλλο, εδώ θα είμαι. ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Χωρίς να μπορώ να πω κάτι με σιγουριά, αυτά που έχω ακούσει είναι τα εξής. Από 1η Ιουλίου ΟΛΑ μπαίνουν τελωνείο από το πρώτο ευρώ. Όποτε και αν έγινε η παραγγελία, θα περάσει τελωνείο από 1η Ιουλίου. Το τελωνείο είναι 24%, όχι σε όλα τα αντικείμενα, αλλά στο 90% παίρνει 24% στην τιμή. Η διασάφηση του ΕΛΤΑ θα είναι κάτω από 3€, πόσο δεν ξέρω ακόμα, αλλά κάτω από 3€ Δηλαδή αν έχεις παραγγείλει παντόφλες από την Κίνα και της έχεις πάρει 10€ θα πληρώσεις... 10€ + 24% = 12,4€ + διασάφηση 3€ = 15,4€ Αυτό είναι σε γενικές γραμμές.
  11. Βλέπετε γιατί δεν απαντάω;; Δεν έχει κανένα νόημα... Α, και ναι, κανείς και εκεί λάθος...
  12. Δεν θέλω να γράφω πολλά γιατί νόημα δεν έχει. Σου λέω μόνο ένα πράγμα. ΜΗΝ παραγγέλνεις απλά, να παραγγέλνεις συστημένα. Και για τους τύπους, κάνεις σε όλα λάθος.
  13. Από το επίσημο Βέλγικο ταχυδρομείο, Bpost εγώ και για τα 3 βλέπω αυτό... On the way to Greece https://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=en&itemCode=UG973171751BE https://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=en&itemCode=UG136402091BE https://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=en&itemCode=UH225554947BE Για πες μου εσύ τι καταλαβαίνεις;
  14. Ας ξεκινήσουμε με κάτι απλό, μπορείς να μου στείλεις το link που βλέπεις το track σε όλα τους τα στάδια, μέχρι να φτάσουν Ελλάδα; Και για να μην τα πολυλογούμε, δεν ξέρω φίλε μου τι έχεις στο κεφάλι σου για το τι μπορεί να έχει συμβεί στα αντικείμενα σου, εγώ θα σου πω 2-3 πράγματα απλά και πίστευε ότι θέλεις. Τα αντικείμενα σου είναι απλά και δεν φαίνονται σε κανένα σύστημα, ότι παραγγέλνεις να φροντίζεις να μην είναι απλά γιατί υπάρχει και ο κίνδυνος που φαντάζεσαι, πήγαινε στο ταχυδρομείο της περιοχής σου και ρώτα και τέλος, ΑΝ τα αντικείμενα σου είναι μικρά, σαν πακέτο τσιγάρα ας πούμε, μήπως έχεις κάνα περίεργο τύπο στην πολυκατοικία; Τα αντικείμενα σου, όπως και όλων όσων διαβάζουν, ΑΝ έχουν έρθει κέντρο, έχουν φύγει για τον προορισμό τους. ΟΛΑ. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ αντικείμενο ΟΥΤΕ Μάιο. Όλα είναι από Ιούνιο και πέρα. ΔΕΝ είναι δυνατόν να έχουν χαθεί 3 αντικείμενα διαφορετικά από Βέλγιο σε εσένα μέσα σε ένα μήνα. Ψάξτω καλύτερα φίλε μου.
  15. 15αρι δεν θα υπάρχει, αλλά κάποιο ποσό μικρότερο θα υπάρχει. Αυτό ξέρω, τώρα πόσο; αυτό δεν το ξέρω.
×
×
  • Create New...