Jump to content

SpyGlass

Members
  • Δημοσιεύσεις

    295
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

SpyGlass's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. συνονόματε προφανώς όταν άνοιξες τη συσκευή πρώτη φορά σου έβγαλε update που δυστυχώς δεν έκατσε καλά! δυστυχώς θα πρέπει να γίνει επαναφορα (factory reset) προτείνω την κατάργηση του pin της sim και χρήση του fingerprint (που έτσι κι αλλιώς στο setting του fingerprint είναι απαραίτητο και ένα pin *σβήνουν όλα άρα ένα backup πριν (στο λογαριασμό samsung η google) και μετά επαναφορα θα γλυτώσεις χρόνο
  2. Ακριβώς αυτό, δεν έχει κανένα πρόβλημα η συσκευή το πρόβλημα (σε λίγους έτσι κι αλλιώς) είναι η αναβάθμιση του android σε nougat = φαίνεται σαν να μπαίνει σε λήθαργο! η συσκευή κάποιες λίγες φορές, που μέχρι να λυθεί το πρόβλημα ίσως χρειαστεί να βάλουμε την προηγούμενη βερσιόν android.
  3. σου έχουν απαντήσει απλά επειδή γράφεις και για email να ξέρεις ότι.. αν μιλάς για push email πολλοί & διαφορετικοί λογαριασμοί = υπάρχει ένα ενδεχόμενο δυστυχώς κάποια email να έρχονται λίγο αργότερα! άρα ένα μικρό ρίσκο μέχρι κάποιο update που θα λύνει το πρόβλημα ίσως να υπάρχει! (χαμένες κλήσεις - push email) *δεν είχα πρόβλημα με χαμένες κλήσεις s7 edge (είχε η σύζυγος s7 flat) είχα όμως πρόβλημα με τα email, δεν κατάφερα να βρω λύση και έτσι γύρισα σε προηγούμενη έκδοση android, γράφει πιο πάνω κάποιος για 20 άτομα χωρίς πρόβλημα!!! = πόσοι από αυτούς λαμβάνουν 100+ email την ημέρα? (push) πόσοι ελέγχουν την ώρα αποστολής με την ώρα παραλαβής?(=6.51 έγινε η αποστολή 6.51-2 πρέπει να λέει παραλαβή) η όσοι έχουν το aquamail = πόσες φορές τους βγάζει το notification για να βάλουν την εφαρμογή σε εξαίρεση από την παρακολούθηση ενέργειας ενώ το έχουν κάνει από το πρώτο δευτερόλεπτο στο στήσιμο της συσκευής! Χαμένες κλήσεις είναι και όταν προσπαθώ να πάρω τη σύζυγό αλλά μοιάζει σαν να μην πιάνει σήμα (γιατί να φταίει το σήμα όταν από το ίδιο σημείο την ίδια ώρα πήρα άλλον κανονικά?) και επειδή γύρισα και της συζύγου στην 6ρα = είδα sms τις κλήσεις που απλά μου έδειχνε ότι δε πιάνει καν!!!) Αυτό δε σημαίνει ότι είναι γενικό το πρόβλημα αλλά ένα μικρό ρίσκο ίσως υπάρχει, και παιχνίδια να παίζεις δε θα έχεις κανένα πρόβλημα = η καλύτερη διαχείριση σε mobile data ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ σε συσκευή. απλά να πω ότι το facetime (ποιότητα} θα σου λείψει, τίποτα άλλο όμως ;-) μα τίποτα άλλο.
  4. το screenshot δείχνει ότι έχεις το τελευταίο firmware σύμφωνα με το samobile άρα σωστά δε σου βγάζει αναβάθμιση ίσως σε ξεγελάει το csc που είναι διαφορετικό από αυτό που δίνει η samsung στα στοιχεία της τελευταίας btu αλλά ίσως απλά δεν έκατσε καλά το firmware = συμβαίνει καμιά φορά, το pda όμως είναι το τελευταίο που υπάρχει στο samobile.
  5. Οκ, δυστυχώς χωρίς ρουτ δε ξέρω πως θα μπορέσεις να ακυρώσεις τις αλλαγές που έγιναν γιατί χρειάζεται permission που έτσι κι αλλιώς δε θα έπρεπε να γίνεται χωρίς ρουτ αυτό που δείχνει το βίντεο! (έχω μείνει πολύ πίσω) δυστυχώς δε μπορώ να σε βοηθήσω Το καλό είναι ότι με απλό hard reset θα είσαι μια χαρά 1 πάρε backup (τσέκαρε όλες τις επιλογές) στο samsung account βεβαιώσου ότι γράφει successful στο τέλος (και στο pc οτιδήποτε σημαντικό για ασφάλεια) 2 wipe cache/data factory reset από recovery menu της συσκευής (νομίζω θα το βρεις πως γίνεται) 3 μετά το setup (google) πάτα skip στο samsung account 4 με το που μπεις στην home screen κλείσε το Internet - ρυθμίσεις - κλείσε το αυτόματη ενημέρωση 5 σύνδεση στο samsung και επαναφορά όλων Πάμε και στο (1) του εικονιδίου, δυστυχώς με το touchwiz δεν υπάρχει λύση (ίσως κάποιο disabler αλλά θα πρέπει να είναι εκτός playstore, ίσως αν στείλεις ένα email στους 2 development που έχουν μείνει να σου απαντήσουν ;-) (δεν είναι δωρεάν και άγνωστο για πόσο θα δουλεύει! = όσο δε κάνεις update δε θα έχεις πρόβλημα πάντως) αν βάλεις όμως άλλον launcher το (1) δε θα υπάρχει! αν είναι να πληρώσεις ίσως ο nova launcher είναι πιο χρήσιμος! και δε χρειάζεται να δώσεις imei η s/n σε αγνώστους, και πάλι ίσως αν ψάξεις στο ίντερνετ βρεις λύση.
  6. Δεν καταλαβαίνω? περιγράφεις κάτι που χρειάζεται root ενώ φαίνεται ότι δεν είσαι!!! 1 είσαι ρουτ = σβήσε το φάκελο της εγκατάστασης, αν δεν τον βρίσκεις στο system/priv-app κοίτα αν μεταφέρθηκε στο system/app δυστυχώς δεν γνωρίζω την εφαρμογή που γράφεις άρα δεν ξέρω και τα αρχεία που πρέπει ακόμα να βρεις και να σβήσεις, σίγουρα στο xda κάποιος θα ξέρει Και πάμε στο τρελό =δεν είσαι ρουτ!!! (εχω την απορία με ποιο file manager το κατάφερες?!!! αλλά καλύτερα μην απαντήσεις! δε θέλουμε να το δοκιμάσουν και άλλοι!) 2 δεν είσαι ρουτ!!! = ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ hard reset για τον απλούστατο λόγο ότι το apk (το οποίο δε γνωρίζω) γιατί πολύ απλά =system/priv-app σημαίνει ειδικά permissions, συν ότι από την περιγραφή ίσως έχει αποκτήσει πρόσβαση στο ίντερνετ! (Αν παρόλα αυτά θες να δοκιμάσεις χωρίς reset και έχεις υπομονή λογικά με το file man... που έγινε η "δουλειά" και ψάξιμο στο xda θα βρεις τα αρχεία που πρέπει να σβήσεις) Το πρόβλημα τώρα είναι με πιο τρόπο θα γίνει το factory reset = δυστυχώς δεν αρκεί από τη συσκευή! ίσως με emergency reset (η πρώτη επιλογή όχι η δεύτερη = αυτό που σου ζητάει s/n)
  7. υπάρχει ένα κολπάκι που για κάποιο λόγο έπιανε (για λίγο) ρυθμίσεις - εφαρμογές - η εφαρμογή των email - notification = αν κλείσεις και ξαναανοίξεις (αμέσως) το allow notification, δούλευε! για λίγο όπως είπα, δεν έχεις να χάσεις τίποτα να δοκιμάσεις.
  8. Φίλε μου πάντα βάζουμε σε εξαίρεση τις εφαρμογές επικοινωνίας και ότι είναι χρήσιμο σε εμάς, είναι ελάχιστη η κατανάλωση, άλλωστε οι εφαρμογές που ανοίγουμε συχνά και γράφει ότι είναι σε αυτόματο σημαίνει ότι είναι ήδη σε εξαίρεση! (απλά είναι σε παρακολούθηση ενώ αυτές που βάζουμε σε εξαίρεση δεν είναι!) με λίγα λόγια = την ίδια κατανάλωση έχουν. αν θυμάμαι καλά όμως το πρόβλημα σου δεν είναι ότι δε λαμβάνεις τα email αλλά ότι δεν τα λαμβάνεις (push) άμεσα? πχ κάποια email έρχονται αμέσως, και κάποιες άλλες φορές αργότερα (μετά από idle της συσκευής) σωστά? και σου απάντησα ότι είναι bug της nougat, αν λοιπόν κατάλαβα καλά το πρόβλημα σου? θα πρέπει να κάνεις υπομονή όπως σου είπα κάποιο update από τη samsung, δοκίμασα τα πάντα, όλα όσα προτείνουν σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού, και δύο hard reset, όλα διόρθωσαν για λίγο το πρόβλημα μέχρι που η συσκευή μπαίνει σε idle και φτου από την αρχή (aquamail) *το bug δεν έχει να κάνει με την εφαρμογή των email αλλά με το system ui, και επιρεαζει διάφορες διεργασίες, πχ άλλοι έχουν πρόβλημα με τα notifications, άλλοι με τυχαία restart (πρωί μετά από idle) με wifi (πάλι μετά από idle) με fingerprint, στην ελλάδα με χαμένες κλήσεις.
  9. καλημέρα, δυστυχώς φίλε μου είναι το γνωστό bug της nougat (στην ελλάδα και 2-3 χώρες μπορεί να έγινε γνωστό για το "χαμένες κλήσεις" στον υπόλοιπο κόσμο όμως είναι γνωστό ακριβώς για αυτό που περιγράφεις) αν η συσκευή μπει σε idle για κάποιο λόγο κάποιες διεργασίες του system ui μπαίνουν σε λήθαργο, η samsung γνωρίζει το πρόβλημα άρα δε θα αργήσει να βγει κάποιο update. *μη μπεις στη διαδικασία για άλλη εφαρμογή = έχω το aquamail και είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που ήταν και η αφορμή επιστροφής στη 6ρα.
  10. 1 σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές εδώ προτείνεται ota 2 δυστυχώς ναι! (αν είσαι τυχερός και έρθει με την 6ρα = κάνε λίγο υπομονή μέχρι κάποιο update που θα διορθώνει κάποια bugs που έχει η nougat) 3 phone info (samsung) 4 στο στήσιμο εκεί που λέει (google) αυτόματα αντίγραφο ασφαλείας κλείστσ όλα!!! (μπορείς να κάνεις χειροκίνητα όποτε θες άρα δεν χάνεις κάποια δυνατότητα, προαιρετικά αν θες κλείνεις και τις αυτόματες ενημερώσεις από Google play & galaxy apps, και πάλι αν θες αντίγραφο ασφαλείας στο samsung cloud.
  11. πρώτα απ όλα αν κλείσεις τα mobile data θα συνεχίσει η συσκευή να δέχεται κλήσεις, εκτός αν εννοείς εφαρμογή πχ whatsapp, viber το πιθανότερο είναι να έχει φάει κάποιο κόλλημα, στις υπηρεσίες google λέει ότι έστειλες/έλαβες 1784 σε wifi (ακριβώς το ίδιο!!!) είναι σχεδόν αδύνατο να συμβεί αυτό συν 300/300+mb σε δεδομένα, το ανησυχητικό όμως είναι το android system = έστειλες/έλαβες 3gb/3+gb!!! σε χρήση wifi βέβαια που σημαίνει πριν μπει σε idle παρόλα αυτά είναι μεγάλο το νούμερο φίλε μου (αν ισχύει βέβαια) το άλλο πρόβλημα είναι ότι ο επεξεργαστής ήταν ενεργός για 5+ ώρες!!! για το android system!!!!! *το android από την 6.0.1 έγινε cloud based αλλά όχι να χρειάζεται 4gb up 4+gb down σε μια μέρα!!!! δε μπορώ να σου πω τι να κάνεις γιατί απλά δεν ξέρω αλλά ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς και hard reset, για την ώρα κάνε ότι σου είπαν τα παιδιά. Edit: έκανα λάθος δε γράφει mb άρα τα δεδομένα είναι εντάξει! δεν έχει λογική τέτοια απώλεια μπαταρίας!!!
  12. εξαρτάται από τη σιμ φίλε μου (πιο συγκεκριμένα απο τον πάροχο)
  13. δεν αναφερόμουν σε σένα μάριε, αρκετές φορές διαβάζω = κλείσε αυτό, κλείσε το άλλο, είναι λάθος όμως! το σωστό είναι κλείσε ότι δεν είναι απαραίτητο σε "σένα" viber δεν έχω αλλά έχω whatsapp & telegram (λόγο διαφοράς ώρας με συγγενείς δουλεύουν στο φουλ κάθε βράδυ) και email και κάποιες φορές το χρησιμοποιώ για να ανεβάσω αρχεία σε cloud όταν κοιμάμαι, -18% δεν είδα ποτέ το πρωί
  14. οι συσκευές είναι για να εξυπηρετούν τις δικές μας ανάγκες και όχι να προσαρμόζουμε τη καθημερινότητα μας στη συσκευή, άλλωστε η κύρια δουλειά ενός smartphone είναι η επικοινωνία και να διευκολύνει την ζωή μας, το ίδιο ισχύει και για τις εφαρμογές (πχ viber) αλίμονο αν κλείνουμε συσκευή/εφαρμογές με σκεπτικό την απόδοση της μπαταρίας!!! (λίγο παραπάνω sot) το παλικάρι @halo έχει σίγουρα θέμα με την μπαταρία του, 18% σε idle δεν είναι φυσιολογικό, αλλά δεν είναι δυνατόν να αφαιρέσει εφαρμογές η να κλείσει υπηρεσίες η ακόμα και τη συσκευή!!! άλλωστε δεν δίνει λύση στο πρόβλημα μια τέτοια επιλογή.
  15. Πριν κάνεις hard reset υπάρχει η δυνατότητα να το αφήσεις το βράδυ σε άλλο δωμάτιο? αν ναι = κάπου πιο κοντά στο ρούτερ (και αν γίνεται με restart του router (από το αρχικό μήνυμα στο screenshot του gsam δείχνει ότι ήταν ενεργό για 8+ ώρες και έλαβες/έστειλες δεδομένα) το screenshot που έχεις εδώ δείχνει ότι μπήκε κανονικά σε idle!!! με λίγα λόγια, ακόμα και όλα ανοιχτά να τα είχες 8ώρες idle που λέει, 18% είναι πάρα πολύ (και always on display & email & συγχρονισμούς & gps ακόμα!!!) υπερβολικά πολύ.
×
×
  • Create New...