Ήμουν ΟΤΕ, με πήρε τηλ η Voda, αποδέχθηκα την πρόταση, ήρθε το courier υπέγραψα τα συμβόλαια και 2-3 μέρες μετά με πήρε ο ΟΤΕ να επιστρέψω, δέχτηκα, το μεσημέρι Τετάρτης 18/1 μου ήρθε το μήνυμα από τη Voda ότι τη Δευτέρα 23/1 θα ενεργοποιηθεί η γραμμή μου στη Voda, την ίδια μέρα το απόγευμα (δλδ 18/1) στέλνω το φαξ της ακύρωσης φορητότητας, την Παρασκευή 20/1 μου στέλνουν από τη Voda ότι το αίτημα ακύρωσής μου είναι εκπρόθεσμο (και καλά ότι δεν πρόλαβα το 3ήμερο προ της ενεργοποίησης, ωστόσο το φαξ το έστειλα την ίδια μέρα κατά την οποία με ενημέρωσαν για το πότε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή στη Voda), πήρα τον ΟΤΕ ότι το αίτημα μου απορρίφθηκε από τη Voda, μου είπαν ότι θα το αναλάβουν αυτοί με εξουσιοδότηση, τους υπογράφω τα χαρτιά της εξουσιοδότησης και τα στέλνω, την επόμενη μέρα αρχίζουν της διαδικασίες επιστροφής μου στον ΟΤΕ (δλδ από τη μέρα της υπογραφής μου ως εδώ δεν έχει παρέλθει το 14ήμερο, και προφανώς υποθέτω ότι το φαξ ακύρωσης που έστειλα ακόμα και αν είναι εκπρόθεσμο εμφανώς δείχνει ότι θέλω να υπαναχωρήσω, και προφανώς στη συνέχεια ο ΟΤΕ με τη δική μου εξουσιοδότηση προχώρησε παραπέρα στις διαδικασίες υπαναχώρησης και επιστροφής). Ωστόσο ενώ η επιστροφή ολοκληρώθηκε αρκετά άμεσα, η Vodafone θέλει να πληρώσω και τα τέλη ενεργοποίησηςη και 120 ευρώ ποινή διακοπής!!!! Για ποιο λόγο να πληρώσω ποινή διακοπής ενώ έχω ενημερώσει πριν καν την ενεργοποίηση ότι επιθυμώ να ακυρώσω....??? Δεν ξέρω τι να κάνω.. Να τα αφήσω απλά απλήρωτα...? Να απευθύνω ερώτημα ή καταγγελία στην ΕΕΤΤ?? Να μιλήσω με τον ΟΤΕ και να τους ζητήσω τα ρέστα επειδή στις μεταξύ μας συνομιλίες ισχυρίζονταν ότι άμα ακυρώσω τη Vodafone δεν θα χρειαστεί καν να πληρώσω τέλη ενεργοποίησης πόσο μάλλον ποινή διακοπής???(Γιατί αν ηξερα ότι θα μου κόστιζε 180 ευρώ συνολικά όλο αυτό προφανώς θα έμενα στη Vodafone και θα τελείωνε η υπόθεση και δεν θα επέστρεφα στον ΟΤΕ γτ στην ουσία αυτή τη στιγμή πληρώνω και τους δύο...)