Jump to content

Amelie_

Members
  • Δημοσιεύσεις

    6
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Amelie_

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 2

Amelie_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ήμουν ΟΤΕ, με πήρε τηλ η Voda, αποδέχθηκα την πρόταση, ήρθε το courier υπέγραψα τα συμβόλαια και 2-3 μέρες μετά με πήρε ο ΟΤΕ να επιστρέψω, δέχτηκα, το μεσημέρι Τετάρτης 18/1 μου ήρθε το μήνυμα από τη Voda ότι τη Δευτέρα 23/1 θα ενεργοποιηθεί η γραμμή μου στη Voda, την ίδια μέρα το απόγευμα (δλδ 18/1) στέλνω το φαξ της ακύρωσης φορητότητας, την Παρασκευή 20/1 μου στέλνουν από τη Voda ότι το αίτημα ακύρωσής μου είναι εκπρόθεσμο (και καλά ότι δεν πρόλαβα το 3ήμερο προ της ενεργοποίησης, ωστόσο το φαξ το έστειλα την ίδια μέρα κατά την οποία με ενημέρωσαν για το πότε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή στη Voda), πήρα τον ΟΤΕ ότι το αίτημα μου απορρίφθηκε από τη Voda, μου είπαν ότι θα το αναλάβουν αυτοί με εξουσιοδότηση, τους υπογράφω τα χαρτιά της εξουσιοδότησης και τα στέλνω, την επόμενη μέρα αρχίζουν της διαδικασίες επιστροφής μου στον ΟΤΕ (δλδ από τη μέρα της υπογραφής μου ως εδώ δεν έχει παρέλθει το 14ήμερο, και προφανώς υποθέτω ότι το φαξ ακύρωσης που έστειλα ακόμα και αν είναι εκπρόθεσμο εμφανώς δείχνει ότι θέλω να υπαναχωρήσω, και προφανώς στη συνέχεια ο ΟΤΕ με τη δική μου εξουσιοδότηση προχώρησε παραπέρα στις διαδικασίες υπαναχώρησης και επιστροφής). Ωστόσο ενώ η επιστροφή ολοκληρώθηκε αρκετά άμεσα, η Vodafone θέλει να πληρώσω και τα τέλη ενεργοποίησηςη και 120 ευρώ ποινή διακοπής!!!! Για ποιο λόγο να πληρώσω ποινή διακοπής ενώ έχω ενημερώσει πριν καν την ενεργοποίηση ότι επιθυμώ να ακυρώσω....??? Δεν ξέρω τι να κάνω.. Να τα αφήσω απλά απλήρωτα...? Να απευθύνω ερώτημα ή καταγγελία στην ΕΕΤΤ?? Να μιλήσω με τον ΟΤΕ και να τους ζητήσω τα ρέστα επειδή στις μεταξύ μας συνομιλίες ισχυρίζονταν ότι άμα ακυρώσω τη Vodafone δεν θα χρειαστεί καν να πληρώσω τέλη ενεργοποίησης πόσο μάλλον ποινή διακοπής???(Γιατί αν ηξερα ότι θα μου κόστιζε 180 ευρώ συνολικά όλο αυτό προφανώς θα έμενα στη Vodafone και θα τελείωνε η υπόθεση και δεν θα επέστρεφα στον ΟΤΕ γτ στην ουσία αυτή τη στιγμή πληρώνω και τους δύο...)
  2. Επίσης σαν να μην έφτανε το τέλος ενεργοποίησης, έφτασε χθες νέος λογαριασμός με τον οποίο ζητάνε συν 120 ευρώ για ποινή διακοπής!!!!!!!!! δηλαδή συνολικά αυτή η ιστορία θεωρητικά θα μου στοιχίσει 180 ευρώ...μήπως έχει κάποιος εμπειρία σχετική; Εφόσον υπαναχώρησα νόμιμα εντός 14ημέρου οφείλω να πληρώσω τα ποσά αυτά;;;;
  3. 22 ευρώ για 24αρι ιντερνετ, 300' σε σταθερά και 90' σε κινητά νομίζω..Αλλά έχει να κάνει αυτό με το αν οφείλω να πληρώσω το τελος ενεργοποίησης;
  4. Καλησπέρα! Ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την πληρωμή του τέλους ενεργοποίησης.. Θα άλλαζα από ΟΤΕ σε Vodafone στο σταθερό, δέχτηκα την πρόταση της Voda τηλεφωνικά, μου έστειλαν courier, υπέγραψα τα χαρτιά, η διαδικασία θα προχωρούσε και ο ΟΤΕ με πήρε τηλέφωνο και κλασσικά έκανε μια καλύτερη προσφορά οπότε συμφώνησα να επιστρέψω. Ωστόσο μου είχαν στείλει το πρωί μήνυμα (Τετάρτης) ότι η νέα σύνδεση θα ενεργοποιηθεί Δευτέρα. Τετάρτη απόγευμα στέλνω με φαξ τα χαρτια της ακύρωσης του αιτήματος και Παρασκευή μου στέλνει η Vodafone ότι το αίτημα μου είναι εκπρόθεσμο (δήθεν ότι δεν είναι εντός του 3ημέρου προ της ενεργοποίησησης κλπ). Ο ΟΤΕ μου έστειλε χαρτιά εξουσιοδότησης για να αναλάβει αυτός την επιστροφή της γραμμής μου όπως και έγινε και υπαναχώρησα νομίμως εντός 14ημέρου.. Ωστόσο από τη Vodafone μου έστειλαν τέλη του μήνα λογαριασμό για τη χρήση αφενός όσων ημερών έκανα μέχρι την επιστροφή στον ΟΤΕ και αφετέρου για το τέλος ενεργοποίησης.. Αφού υπαναχώρησα νόμιμα και εντός προθεσμίας είμαι υποχρεωμένη να πληρώσω στη Vodafone το τέλος ενεργοποίησης; Έχει κάποιος μήπως κάποια σχετική εμπειρία..;; Ευχαριστώ πολύ!!
  5. Ευχαριστώ πολύ όλους!!Ελπίζω να τα καταφέρουμε αλλιώς θα σας ξαναζαλίσω..:p ΥΓ: Και καναπέδες και πλυντήρια είχαμε πάρει αλλά αυτά τα μοιράσαμε πολύ πιο εύκολα από το iphone.. ha ha!
  6. Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!! Έχω το εξής θέμα: Εγώ και ο πρώην μου είχαμε συνδεδεμένα τα iphone μας στο ίδιο apple id,το δικό μου δλδ...Επειδή θέλησε να τα ξεχωρίσουμε ώστε να μην χρεώνει τη δική μου πιστωτική, έφτιαξε ένα id και αυτό που έκανε (προφανώς λάθος) ήταν να πάει να αλλάξει mail κλπ οπότε στην ουσία άλλαξε και το δικό μου μαζί..τώρα επαναφέραμε το παλιό αλλά δεν ξέρουμε με ποιο τρόπο θα μπορέσουμε να αποσπάσουμε τη δική του συσκευή από το δικό μου apple id και να έχει δικό του apple id..μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος; Διάβασα στα itunes ότι πας στο manage devices κλπ, ωστόσο εμένα στο view my accound δεν μου δίνει καμία τέτοια επιλογή manage devices..τι γίνεται..;:blink:
×
×
  • Create New...